Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ganso na celowniku Manchesteru United!?

» 18 lipca 2011, 11:32 - Autor: Czarny171 - źródło: metro.co.uk
Według najnowszych doniesień menedżer Manchesteru United mocno zainteresowany jest pomocnikiem Santosu Paulo Henrique Ganso.
Ganso na celowniku Manchesteru United!?
» Pomocnik Santosu silnie łączony jest z przenosinami na Old Trafford
Sir Alex Ferguson za brazylijski talent gotów jest zapłacić 25 milionów funtów.

Od dawna wiadomo jest, że Czerwone Diabły usilnie poszukują następcy Paula Scholesa. Na celowniku klubu z Old Trafford znajdują się już tacy zawodnicy jak Wesley Sneijder, Luka Modrić oraz Samir Nasri. Wszystko jednak wskazuję na to, że żaden z nich nie przywdzieje trykotu Manchesteru United

Media twierdzą, że Ferguson wysłał już swoich skautów, którzy złożyli Szkotowi bardzo pozytywne wyniki. Nowy Kaka, jak nazywany jest Brazylijczyk znajduję się także na celowniku innych klubów z Europy - AC Milanu, Tottenhamu, a także Paris Saint-Germain.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić: City powalczy o tytuł
Następny news »
Anderson: Mogę zastąpić Scholesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (101)


profesor999: Nie kupujmy zawodników "na siłe" to nas nie wzmocni tylko osłabi!
» 21 lipca 2011, 12:30 #98
adrian93: Neymar tak ma na imie? czy to jego ksywa
?
» 20 lipca 2011, 16:19 #97
optimus111111: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2011 22:50

Neymar da Silva Santos Junior
» 20 lipca 2011, 22:50 #96
sssexton90: szału dla mnie w Copa America nie zrobił... mniej więcej poziom Andersona. Góra 15 MLN funtów za niego to jeszcze byłbym za. Lepiej już dać 25 MLN za Mate i zrobić go OŚP.
» 19 lipca 2011, 16:07 #95
tommasters: ja jestem niedoinformowany ile on ma lat?
» 19 lipca 2011, 08:58 #94
PauloKuhan: nie to wielka nie wiadoma jak juz cos to wyporzyczyc na rok z prawem pierwokupu
» 18 lipca 2011, 22:40 #93
Najkmanus: ja chcę kogokolwiek ale ktoś przyjść musi
» 19 lipca 2011, 08:39 #92
AgEnT: Tak do nas nie dołączy ...
» 18 lipca 2011, 22:30 #91
m1ch4l: Ganso w najbliższym czasie nie będzie taki jak Sneijder ale też nie będzie miał takiej tygodniówki
» 18 lipca 2011, 21:57 #90
takijedenwojtek: na copa america nic nie pokazał, ale tutaj oczywiście sowite spusty.
» 18 lipca 2011, 21:47 #89
felix43: Ganso jest świetny gdyby nie on nie słyszelibyście o Neymarze jestem na TAK
» 18 lipca 2011, 21:40 #88
giz: widziałem jak on teraz na CA sie prezentuje i 5 mln to jest max za niego
» 18 lipca 2011, 21:32 #87
giz: widziałem mecze na copa america brazyli z nim w składzie i 25 mln to o 20 za dużo jak na tego grajka
» 18 lipca 2011, 21:31 #86
queky: a wiesz co to jest kondycja? widziales neymara jak gral i pozostalych zawodnikow brazyli? ganso jest poprostu w slabej dyspozycji a w poprzednim sezonie zdobyl jako pomocnik 13 bramek.
» 18 lipca 2011, 22:38 #85
DrunkenBear: Ale Lucas świetnie grał. Ganso to tragedia, jak reszta drużyny.
» 18 lipca 2011, 22:52 #84
Klimaa: Czasem za niego inne kluby nie oferowały ok 40mln?
Nie jestem za ściąganiem Brazylijczyków, nie zawsze potrafią się wkomponować w zespół..
» 18 lipca 2011, 21:27 #83
Szejp: Wklejcie sobie tego linka manutd.com.pl/news/11217/Ferguson_o_Sneijderze_Zapomnijcie_latwo_nie_bedzie

Na stronie interu tłumaczą tak jak im wygodnie
» 18 lipca 2011, 21:16 #82
paul1011: Może być! Zobaczcie sobie na 78 spotkań strzelił 22 gole, a to przecież pomocnik! Ja go chcę!
» 18 lipca 2011, 20:49 #81
paul1011: A rok temu sądziłeś, że Hernandez będzie w pierwszym składzie? Mówię po prostu że jest dobry jako pomocnik.
» 18 lipca 2011, 21:04 #80
mikrofalowka: mati9309 jak Anderson bez problemu by go wygryzł to czemu niby nie ma go w 23 osobowej kadrze a ten Ganso gra w pierwszej 11?
» 18 lipca 2011, 22:21 #79
goghetta: z wymienionych klubów mamy największe szanse ;D
» 18 lipca 2011, 20:04 #78
sadek: a mi sie wydaje ze Milan ;D
» 18 lipca 2011, 20:24 #77
Deluxe: Ja przyznaję bez bicia, że nie kojarzę gościa, ale z chęcią mu się przyjrzę. Nie można go przekreślać od razu, niektórzy eksperci w komentarzach są strasznie płytcy.
» 18 lipca 2011, 20:02 #76
nani17nr: OFICJALNIE FERGUSON ZAKOŃCZYŁ SPEKULACJE NA TEMAT SNEIJDERA.
fcinter.pl/news/12717-ferguson-sneijder-w-manu-zapomnijcie
to już koniec.
» 18 lipca 2011, 19:57 #75
avo23: transfery.info/news-full-15504.html

Spokojnie coś na rzeczy napewno jest :)
» 18 lipca 2011, 21:02 #74
nani17nr: avo23 było ale już na pewno nic na rzeczy nie ma
» 18 lipca 2011, 21:10 #73
Szejp: Wklejcie sobie tego linka manutd.com.pl/news/11217/Ferguson_o_Sneijderze_Zapomnijcie_latwo_nie_bedzie

Na stronie interu tłumaczą tak jak im wygodnie
» 18 lipca 2011, 21:15 #72
amuarii: Moim zdaniem chłopak ma talet jest szybki potrafi odebrać piłkę rywalowi walczy ma zajebist strzał podanie prostopadłe to po prostu bajka myślę że może z powodzeniem zastąpić Scholes'a a nawet powiem że byłby przepraszam jest jepszy od Cristiano Ronaldo. Ale nie dał bym za niego 25 mln to za dużo ja bym nawet za Snejdera tyle nie dał 15 mln to jest najwyższa oferta jaką możemy za niego zapłacić.
» 18 lipca 2011, 19:41 #71
AgEnT: taaa już od razu lepszy od Ronaldo, może złotą piłkę mu dać, jak jest taki zaj..rąbisty ?
» 18 lipca 2011, 22:23 #70
Ignac: Jestem na nie
» 18 lipca 2011, 19:00 #69
Matix96: no 25milionów funtów to za dużo jak za Sneijdera dawali 30 milionów.
» 18 lipca 2011, 18:30 #68
mtr: Pooglądałem filmiki na youtube i gość jest świetny myślę, że mógłby się przydać ale 25 mln to jest zdecydowanie za dużo.
» 18 lipca 2011, 18:27 #67
UnitedForEver: A nie zauważyłeś, że te "filmiki na youtube" to tylko i wyłącznie najlepsze akcje zawodnika nie ma np: niecelnych podań czy nieudanych dryblingów tam są tylko dobre akcje.Żeby poznać tego zawodnika trzeba obejrzeć mecze Santos'u.
» 22 lipca 2011, 13:15 #66
kamil08111992: Widziałem jego najlepsze akcje na YouTube i powiem ze zrobił na mnie wrażenie. Ale wiadomo to tylko wycinki z jego najlepszych występów. Myślę ze dał by sobie rade w lidze angielskiej jeśli chodzi o wytrzymałość. 25 mln euro to trochę dużo. Uważam że ok 15-20 to ten zawodnik warta tym bardziej ze jest młody i jeszcze się będzie rozwijał. Pewny jestem że nie trafi do nas Sznejder to są tylko takie ploty w okresie transferowym. Chętnie bym go widział w drużynie Manchesteru. Jest duża dziura w środku pomocy a on by był poważnym wzmocnieniem. Mamy w drużynie kilku środkowych ale wszyscy dobrze wiemy ze nie prezentują oni najwyższego a konkurencje w składzie wszystkim by wyszła na dobre. Tyle ode mnie. Pozdro :) GLORY GLORY
» 18 lipca 2011, 18:11 #65
Jaccc: Zobaczymy co z tego wyjdzie
» 18 lipca 2011, 18:03 #64
MCR93: Lekki offtop, chcę nawiązać do Copa America.

Pisałem gdy rozgrywała się saga "Bramkarz dla United" że z Valladolid za 1 mln euro do wyjęcia jest Justo Villar i warto go kupić, bo jest doświadczony, bardzo pewny i jeszcze z 5 lat pogra na wysokim poziomie. Wczoraj wszyscy mogli się przekonać jaki to za*****ty golkiper. I praktycznie w każdym meczu ma kilka świetnych interwencji.
» 18 lipca 2011, 17:54 #63
blejd7: Jeden mecz to nie wszystko :)
choć wczoraj naprawdę mi zaimponował. Miał dużo szczęścia ale to też u bramkarza jest ważne. Myślę, że zostanie bramkarzem turnieju ze względu na chociażby wczorajszą grę
» 18 lipca 2011, 19:58 #62
ScreamMyName: bardzo fajny pomysl z ganso
» 18 lipca 2011, 17:52 #61
Devil7United: To najprawdopodobniej tylko plota, najchętniej widziałbym u nas Modricia jednak chyba muszę obejść się smakiem :( nie mniej jednak jestem ciekaw czy Ganso poradziłby sobie w Europie... w Europie to jedno a w Premier League to drugie...
» 18 lipca 2011, 17:08 #60
Sanitarium: na pewno lepszy od Neymara ;P po Copa America stwierdzam iż Neymar jest mocno przereklamowany - może i technike ma ale co z tego skoro traci piłki i nie umie dograć jej dobrze nawet :| sztuczki to co drugi na youtubie umie...
» 18 lipca 2011, 16:49 #59
SZEWCZYK34: zgadzam sie napewno lepszy od neymara a wczoraj gdyby nie villar strzelił by przepiękną bramkę chociaż i tak nie dojdzie do tego transfery to jestem zdecydowanie 'za' je przejściem do United
» 18 lipca 2011, 16:57 #58
CikiCiki: Akurat Ganso na Copa America pokazuje (pokazywał) się z niezłej strony, a przynajmniej na tle kolegów z reprezentacji. Pytanie czy poradziłby sobie w PL, ale ja jestem "za" jego transferem. A co do ceny - 25 mln, to w porównaniu z tym się dzieje na rynku to nie jest jakaś masakryczna cena. De Gea został kupiony za 19 mln, a jest bramkarzem.
» 18 lipca 2011, 16:48 #57
PRoPabMU: Czytając niektóre posty aż mnie głowa boli , nawet nie wiecie pewnie kto to jest a nie chcecie go w MU. Powiem tak jest młody i perspektywiczny i obok Neymara najlepszy piłkarz ligi:) To dzięki niemu Neymar tak się rozwija dostając takie piłki od Ganso może zrobic wszystko :) Jak najbardziej tak :)
» 18 lipca 2011, 16:37 #56
sisinho: Wow , najlepszy piłkarz ligi , czyli można go porównywać do Mierzejowskiego z Polskiej?

Skoro dla Ciebie tytuł najlepszego piłkarza ligi znaczy tak wiele , to pooglądaj kiedyś mecze Santosu z drużynami Brazylijskimi. Wygląda to jak mecze Almeria vs Barcelona , gdzie mecz odbywa się do 1 bramki , a "gwiazdki" z Santosu wolą kręcić zawodników niż grać w piłkę.

Taka drużyna jak Stoke czy Sunderland walczyłaby spokojnie o mistrza , gdyby grali w Brazylii.

Henrique i Neymar są nieźli , ale bardziej są wykreowani przez media aniżeli przez swój talent. Było wielu Brazylijczyków , którzy błyszczeli w Brazylii (Adriano, Robinho , Denilson , Diego ) a po transferze do Europy im nie szło , bowiem w Europie jest wiele słabych drużyn , ale mają one chociaż dobrą obronę i nie dają się złapać na tanie sztuczki .
» 18 lipca 2011, 16:45 #55
PRoPabMU: Nie zapominaj że Ganso to środkowy pomocnik , a porównywanie go go do "gwiazdek" nie ma sensu jego gra wogóle nie jest podobna do Neymara czy Robinho:) Pozdrawiam:D Jednak myśle ,ze i tak transfer nie dojdzie do skutku więc nie ma sie o co kłucić:)
» 18 lipca 2011, 16:50 #54
sisinho: Grą też jest podobny do nich , zbyt dużo ciągnie piłkę zamiast rozgrywać , ale głównie chodzi i o ten balon medialny . Chłopak nic jeszcze nie osiągnął a dla gazet jest już jednym z najlepszy play-markerów świata.
» 18 lipca 2011, 20:16 #53
UnitedForEver: sisinho wygranie Copa Libertadores to dla Ciebie nic ? przecież to odpowiednik Ligi Mistrzów, ale oczywiście dla człowieka żyjący tylko Europejską piłką to na prawdę nic.
» 18 lipca 2011, 21:16 #52
sisinho: Nie porównuj Copa Libertadores do Ligi Mistrzów. Copa Libertadores to jest słaba wersja ale Ligi Europejskiej. Takie Atletico , Porto czy Villareal rozjechałoby Santos jak chciało , bowiem żaden z klubów z ameryki południowej nie ma dobrej obrony a jedynie atak. Wystarczy popatrzeć na takie Atletico czy Porto , oprócz dobrej gry w ofensywnie mają świetną defensywę.

I nie mów "oczywiście dla człowieka żyjący tylko Europejską piłką to na prawdę nic. " bowiem oglądałem kilka meczy z Ligi Brazylijskiej , gdzie drużyny grające przeciwko Santosowi grali full def jak każdy w meczu z Barceloną.
» 20 lipca 2011, 13:19 #51
Cichy777: To ten, za którego jakiś klub z Rosji chciał dać 40 mln? ;p
» 18 lipca 2011, 15:41 #50
kolbusek3: to był Neymar
» 18 lipca 2011, 19:24 #49
Cichy777: Ale za niego podobno też mieli dać 40 mln, gdzieś czytałem.
» 19 lipca 2011, 14:15 #48
kolbusek3: sory, dziś tę wiadomość też przeczytałem. Ale Neymarem też się interesowali. Oboje mieiśmy racje :)
» 19 lipca 2011, 17:40 #47
Ibra8: nie znam kolesia xD
» 18 lipca 2011, 15:31 #46
konrad09123: Gonso w Mu?!?!?!?!!

jak go kupia bedzie cud!!
» 18 lipca 2011, 15:21 #45
profesor999: Młody,perspektywiczny zawodnik ma talent widziałem go w kilku akcjach i przyznam że ma duży talent i rośnie na gwiazde!


Lecz myśle że najlepszym kandydatem był nasri,sneijder za dużo chce , a modrić chce iść tylko do Chelsea!
» 18 lipca 2011, 14:52 #44
Elventar: ganso kto to jest?
tak samo mówiliście o chicarito ;]
» 18 lipca 2011, 14:44 #43
EsEsMaN: Szkoda , że plotka to jest tylko , ja jestem za nawet za niego wydać te 25 mil funtów jest młody ogra się i bd robił to co należy na boisku. Fabregas też był młody i błyszczał w Arsenalu... Anderson ? ma genialne mecze i te słabsze ale zaangażowania mu nie brakuje, .. Zgadzam sie soapmc95 ZARYZYKOWAĆ trzeba by pozyskać wartościowego gracza najwyżej się sprzeda za grosze

Swiety tak doszliśmy do ligi mistrzów tylko niestety barcelona Robiła to co chciała .Xavi też musiał mieć czas by pokazać pełny potencjał Anderson też może kiedyś wybuchnie ale może to jest jego maximum ??
» 18 lipca 2011, 14:36 #42
sisinho: Jakieś doświadczenie? Bo to że gra dobrze w Brazylii to nic nie znaczy. Wielu piłkarzy pokazało że w Brazylii można grać efektownie i efektywnie , po czym wyjechali do Europy i ukazała się im inna rzeczywistość , bez efektownych zagrań czy kiwania całej obrony jak w brazylii.
» 18 lipca 2011, 14:53 #41
piotrekucho999: A nie lepiej wyrwać Honde z CSKA? Wiem, że nie puszczą go łatwo ale:
-Piłkarz, który sprawdził się w europie, może nie jest mega gwiazdą ale to solidny zawodnik, który w słabym Venlo był znakomity. Podejrzewam, że ok 20mln by wystarczyło. Santos za Ganso bedzie chciał ok. 45mln a to lekka przesada, Saga ze Sneijderm też już jest nudna i bardzo watpliwe żeby do nas trafił. Można było by dać szanse Marvinovi Martinowi z Sochaux, zaraz ktoś powie, że młody i niedoświadczony ale to bzdura( ponad 100 meczy w Ligue 1) W Hernandeza też nie każdy wierzył a tu prosze. Albo ostatnia równie dobra opcja dać szanse Andersonowi ale jako ofensywny a nie na siłe robić z niego Defensywnego.
» 18 lipca 2011, 14:34 #40
redPower: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2011 13:58

Ganso ? kto to ku..a jest Ganso i ta cena za takiego młodzika więcej jak 15 baniek dać po prostu nie wypada:P
» 18 lipca 2011, 13:56 #39
UnitedForEver: Gratuluję jeśli nie wiesz kto to Ganso największy talent prócz Neymar'a w Ameryce Południowej.
» 18 lipca 2011, 14:24 #38
Shaitan: ta poprzednik ma racje ale Ganso chce zagrac z Barca w klubowych mistrzostwach swiata czyli jesli ma przejsc to dopiero w styczniu :)
Do tego Ganso chce przjesc do Milanu.
» 18 lipca 2011, 14:29 #37
UnitedForEver: I za to go szanuję, że nie chce iść do City grać tylko dla kasy, ale do klubu który kocha od małego czyli do Milanu z całego serca życzę mu powodzenia by grał w Milanie.
» 18 lipca 2011, 14:33 #36
pumbiks17: po tym co pokazal na copa america zdecydowane NIE dla tego transferu ..
» 18 lipca 2011, 13:54 #35
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2011 13:49

za mlody na lidera w srodku pola.nam potrzeba tutaj kawal chlopa ktory bedzie walczyl gryzac glebe a nie malolata z Brazylii.

Do tego jest mlody ale Brazylijczycy szybko sie wypalaja.wystarczy spojrzec na Kake,Ronaldo,Ronaldinho.Robinho tez mial byc wielki i nie dal rady.
» 18 lipca 2011, 13:48 #34
McG: lepiej przez krótki czas mocno zaświecić niż przez całe życie grać piach
» 18 lipca 2011, 15:04 #33
AgEnT: Ronaldo się szybko wypalił? Oj nie z tym się nie zgodzę, był jednym z najlepszych snajperów w historii.
» 18 lipca 2011, 22:28 #32
niewiad: Nie ganso!! Na copa america grał beznadziejnie
» 18 lipca 2011, 13:46 #31
xandir94: Rooney na mistrzostwach świata też dobrze sie nie prezentował. Nie oceniaj piłkarza po 4 mechach w reprezentacji
» 18 lipca 2011, 14:39 #30
Draciel: Tylko nie to...
» 18 lipca 2011, 13:37 #29
tomix: pilkarzy ocenia sie po wystepie w ostatnim meczu, ja go widzialem ostatnio(wczoraj) w meczu Brazylia-Paragwaj, gral okolo 85 minut i powiem tak, ze na poczatku pomyslalem o jego transferze do united, mylalem tez o neymarze, obaj grali dobrze, ganso caly czas byl pod gra, 1 akcja utkwila mi w pamieci gdy strzelil, z ok.15m przy slupku, jednak villar swietnie obronil, wedlug mnie bylby to dobry ruch szczegolnie ze est to mlody i ambitny gracz, moze byc jednak problem z kasa, bo santos obchodzi 100 lecie klubu w przyszlym sezonie i chcialby zdobyc wszystko co mozliwe wiec nie maja zamiaru sie oslabiac, a trener mowil podobno ze za 2 pilkarzy (neymar, ganso) chce co najmniej 50 mln funtow, ale mam nadzieje ze SAF da rade go sprowadzic, oby mu sie udalo!! A co do neymara to Chelsea zlozyla za niego oferte, ale zostala odrzucona, wiec o niego tez mozna bedzie powalczyc w przyszlym okienku, on ma 19 lat a juz gra i strzela w reprezentacji Brazyli!!
» 18 lipca 2011, 13:32 #28
kamil08111992: dość młody zawodnik. rocznik 89.
» 18 lipca 2011, 13:17 #27
Matix96: Moim zdaniem kolejny piłkarz nie jest potrzebny mamy Andersona na tą pozycje
» 18 lipca 2011, 13:15 #26
Vervvis: Taki transfer bardzo mile widziany. Dodam ze ma chlopak wielki talent no i mmmm bardzo bym go chcial zobaczyc w United :)
» 18 lipca 2011, 13:10 #25
4everUnited: Nie jestem pewien czy on byl by dobry.25mln ?? Nigdy.
» 18 lipca 2011, 13:06 #24
SCHOLES: 25 mln? 15 mln, jak już to tyle. Nie lubię gościa.
» 18 lipca 2011, 12:59 #23
UnitedForEver: To, że nie darzysz go sympatią nie ma tutaj nic do gadania.
» 18 lipca 2011, 13:20 #22
djgodzilla: ogólnie prezentuje się dobrze ale czy sprawdziłby się u nas hmm...25mln to nie mało
» 18 lipca 2011, 12:40 #21
siwy1602: Jestem wielkim fanem jego transferu, nie na darmo jest nazywany nowym kaka. On potrafi zagrac kapitalna prostopadla pilke. Jego transfer byl by dobrym posunieciem i nie mialby takich wymagan finansowych jak Sneijder.
» 18 lipca 2011, 12:18 #20
swiety1: Nowych Messich Ronaldo i innych była cała masa i jakoś przepadli tak więc za taką kasę nie ma sensu ryzykować
» 18 lipca 2011, 12:25 #19
arctic: Anderson lepszy od Ganso? Raczej nie... :/
» 18 lipca 2011, 12:15 #18
swiety1: Widziałeś co pokazał na Copa America i jeszcze 25 mln przecież to jest chore max 15 mln więcej na pewno nie jest wart
» 18 lipca 2011, 12:23 #17
arctic: super, a Anderson nawet nie jest powoływany... Copa America ogólnie prezentowała żałosny poziom w tym roku, wiem, oglądam. To Brazylia zagrała słabo, a nie sam Ganso. Rooney też nie zachwycał na MŚ, Messi nie zachwyca w Argentynie, kropka. A 25 mln, no cóż, tak wygląda teraz piłka nożna, z Twojej kieszeni nie płacą, więc ten argument jest bez sensu.
» 18 lipca 2011, 12:31 #16
swiety1: nie został powołany tak jak wielu innych zawodników i jestem przekonany że na pewno nie wypadł by gorzej od Ganso. Przypomnij sobie pierwszy sezon Andersona na OT gdzie miał obok siebie Hargo i nie musiał się martwic o obronę to grał bardzo dobrze tak jak pod koniec obecnego sezonu
» 18 lipca 2011, 12:37 #15
Czarny171: Reprezentacja Kanarinios to parodia... tak słabej Brazylii nie widziałem od wielu lat. Cały ich występ w Copa America podsumowuje ich wczorajszy występ z Paragwajem, chłopaki nawet porządnie jedenastek nie potrafią wykonać.
» 18 lipca 2011, 12:43 #14
arctic: Ok, rozumiem chyba Twóje myślenie, ale myślę, że jeśli chodzi o kwestię zastopienia Scholes'a, czy też znalezienie dobrego ofensywnego pomocnika to Ganso jest lepszym wyjściem niż Anderson. Ganso jest pewny przy piłce, kreatywny, potrafi wziąć ciężar gry na siebie, niesamowicie tasuje piłki miedzy skrzydła i napastników, świetny drybling, potrafi schodzic do boku ( co z wymianą pozycji z Nanim może dać piorunujący efekt) oraz dobrze uderza z dystansu. Idealnie pasuje mi do United, a Anderson jest również świetnym piłkarzem, ale z całym szacunkiem pewnych atrybutów Ganso nie posiada zwłaszcza tego ostatniego. ;)
» 18 lipca 2011, 12:48 #13
swiety1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2011 12:52

CZARNY niestety masz racje ale nadeszły czasy że w reprezentacji chyba się gra za karę. Wielkie gwiazdy w klubie bo są pieniądze
» 18 lipca 2011, 12:52 #12
swiety1: Ty masz swoje zdanie a ja swoje i je szanuję i mogę zgodzić się tylko w jednym że Ganso ma lepsze uderzenie z dystansu. Jak mamy kupywac środkowego pomocnika to tylko że światowego topu bo inaczej lepiej dac szansę Andersonowi i młodym wilczkom z akademi bo kiedyś muszą dostać szansę. Skoro z taką linią pomocy wygraliśmy ligę i doszliśmy do finału Ligi mistrzów to możemy obejść się bez transferów. Schoels nie oszukujmy się w tym sezonie odegrał małą rolę
» 18 lipca 2011, 13:02 #11
kPr32: Ganso nie dorasta to pięt Andersona !!
» 18 lipca 2011, 13:39 #10
UnitedForEver: kPr32 Ganso nie dorasta do pięt Andersonowi ? chłopie w jakim Ty świecie żyjesz ?! Andersonowi wyszły 2-3 mecze w zeszłym sezonie i już gadacie o nim jako następcy Paula.Ganso to wschodząca gwiazda światowej piłki nożnej to, że nie wyszły mu mecze na CA (a raczej mecze nie wyszły całej Brazylii) to nie znaczy, że jest słabszy od Anderson'a.Nie zdziwcie się jak Paulo będzie grał czołowym klubie świata a wy będziecie pluli sobie w brodę, że w niego nie wierzyliście.
» 18 lipca 2011, 14:31 #9
arctic: jeśli to prawda to będziemy mieć atomowe uderzenie w przyszłym sezonie, chłopak jest kapitalny...
» 18 lipca 2011, 12:14 #8
jotbeelRSoM: Nie nie to już lepiej niech Anderson gra..
» 18 lipca 2011, 12:08 #7
swiety1: Dokładnie Anderson> Ganso. Tylko trzeba go '' spuścić ze smyczy'' i pozwolić grac do przodu a nie na silę robić defensywnego pomocnika
» 18 lipca 2011, 12:12 #6
golbus: Ferguson przypatrzył, sie Jego umiejętnościom, ale nie ma zamiaru go kupic, poniewaz uwaza że nie poradzi sobie w lidze angielskiej.
» 18 lipca 2011, 11:55 #5
spOntan: drogo, zważywszy na to że transfer tego Ganso jest jak kupowanie kota w worku. Lepiej już dołożyć te 10, czy tam 12 mln i kupić Wesa. Spłaci się ta kwota w 1 sezon, a Sneijder vs Ganso, to ten Brazylijczyk jest pożarty w przedbiegach
» 18 lipca 2011, 11:45 #4
soapmc95: To jest dobry zawodnik, na Copa America nic specjalnego nie pokazał, ale to jest nominalnie ofensywny pomocnik, a piły tak jak ktoś już wspomniał też nieźle kasuje. On ma wiele plusów m.in. wiek, umiejętności i gra na pozycji, którą mamy najgorzej obsadzoną, jak dla mnie może być następcą Paula Scholes'a. Podsumowując warto zaryzykować.
» 18 lipca 2011, 11:45 #3
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.07.2011 11:36

Przez 4 mecze nie pokazał nic wielkiego w Copa America , chociaż nie grali z jakimiś potęgami futbolowymi , dlatego nie warto tyle płacić za nieogranego piłkarza w Europie.

To że w Brazylii gra świetnie to nie powinno nikogo dziwić , tam mało kto ma dobrą obronę.
» 18 lipca 2011, 11:36 #2
Tristan: Cały czas o tym myślałem, ten gość jak tasuje piły to aż miło patrzeć, ryzyko zawsze jest, że w anglii się nie sprawdzi ale warto zaryzykować dla takiego zawodnika.
» 18 lipca 2011, 11:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.