Carroll zapłaci miejscem w składzie?

» 28 lutego 2005, 13:35 - Autor: matheo - źródło: wlasne
Bardzo możliwe jest, iż Roy Carroll za swój błąd w spotkaniu z AC Milanem może zapłacić miejscem w podstawowej jedenastce drużyny Czerwonych Diabłów. W ostatnim meczu z Portsmouth Irlandczyk nie zasiadł nawet na ławce rezerwowych.
Carroll zapłaci miejscem w składzie?
» Manchester United
W spotkaniu z 'The Pompey' bramki Manchesteru United strzegł Tim Howard. Był to pierwszy występ Amerykanina w Premiership od września 2004 roku. Tim większych błędów nie popełniał i to on najprawdopodobniej stanie pomiędzy słupkami w następnym meczu z Crystal Palace.

Sir Alex Ferguson po pierwszym meczu z AC Milanem nie miał żadnych pretensji do golkipera United. Szkocki szkoleniowiec postanowił jednak wytłumaczyć, dlaczego nie zobaczyliśmy Carrolla w sobotniej potyczce z Portsmouth.

"Roy popełnił fatalny błąd i obecnie lepiej jest, ażeby nie grał przez kilka dni. To jest istotne i wiemy, że Carroll podejmie wyzwanie" – powiedział Ferguson.

Pomyłka Irlandczyka w spotkaniu z AC Milanem może nasz zespół kosztować wiele sił w rewanżu na San Siro. Jeżeli Carroll w porę nie naprawi swojego błędu, to z pewnością będzie się on odbijał głośnym echem w przyszłości...


TAGI


« Poprzedni news
Rio chwali Ronaldo i Roo
Następny news »
Nie będzie Manchesteru w TVP!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Nikt jeszcze nie skomentował tego newsa.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.