Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

FC United buduje swój stadion

» 21 września 2010, 13:45 - Autor: Bart - źródło: soccernet.espn.go.com
FC United of Manchester, znane bardziej pod skróconą nazwą FC United, planuje budowę własnego stadionu piłkarskiego. Zespół, który powstał pięć lat temu w ramach protestu przeciwko rodzinie Glazerów gra obecnie w Northern Premier League (7. Liga).
FC United buduje swój stadion
» Pierwsze dokumenty zostały już złożone
Władze klubu złożyły odpowiedni wniosek o budowę stadionu o pojemności 5 000, który ma być zlokalizowany w pobliżu Newton Heath, gdzie swoje początki miał dzisiejszy Manchester United.

Obecnie piłkarze FC United grają na stadionie FC Bury Gigg Lane. Do startu całego procesu potrzeba 500 000 funtów, z czego 300 000 zostało już zebrane. Pozostałą kwotę władze klubu chcą zebrać dzięki udziałom społeczeństwa. FCUM ma być pierwszym zespołem, który dokona takiej operacji.

- Głównym celem tych udziałów, jest sprowadzenie inwestorów, dla których zwrotem będą obiekty i zaplecze piłkarskie FC United. Plan finansowy klubu zakłada również potencjalny zwrot finansowy dla obecnych udziałowców – czytamy w oficjalnym oświadczeniu klubu.

Klub uważa, że własny stadion jest niezbędny do maksymalizacji potencjału drużyny. Klub cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem jak na ten poziom rozgrywek. Na stadion przychodzi średnio 2000 kibiców, a wynajem stadionu od Bury jest bardzo kosztowny.

Klub był zmuszony rozegrać część spotkań z tego sezonu w Stalybridge. Wszyscy mają jednak nadzieję, że dzięki kibicom, inwestorom i firmom uda się zebrać potrzebne środki.

Andy Welsh, menadżer generalny FCUM, mówił: - FC United osiągnęło bardzo dużo przez pięć lat, od daty swojego powstania, zważywszy na brak własnego stadionu. Z własnym stadionem i zapleczem możemy osiągnąć znacznie więcej, spełniając w ten sposób pokładane w nas ambicje i oczekiwania oraz pokazać, że można w lepszy sposób prowadzić klub.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson da szansę Owenowi
Następny news »
Mourinho pod wrażeniem pasji Fergusona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


Sorata: Szczerze nie interesowałem się nigdy niską ligą, i nie wiedziałem nic o tym klubie, ale nie mam nic przeciwko niemu ;). A to, że byłby z nami w 1 lidze to mogłoby nam tylko pomóc :>. Pomyślcie, gramy z nimi w ostatniej kolejce, i jesteśmy liderem o 1pkt... co robi United FC? Zapewnia nam tytuł :P.
» 22 września 2010, 00:43 #23
Klimaa: Fajnie że im tak się powodzi!
» 21 września 2010, 22:51 #22
aliant93: Tak jest Kundziu. W 100 procentach się z tobą zgadzam a nawet pójdę dalej. Śmiem twierdzić, że Ci ludzie którzy założyli ten klub nigdy nie byli prawdziwymi kibicami Manchesteru United. Pomyślicie logicznie. Wszyscy na ślepo gadają "Na dobre i na złe", "do końca życia będę Cię kochał" albo" w sercu tylko Manchester". I co z tego wniknęło? Tyle, że część kibiców po pięciu minutach od przejęcia klubu przez Glazerów zwinęła "walizeczki" z Old Trafford i jako protest założyła własny klub. Nie mówię, że polityka Amerykanów jest jakaś super extra ale założenie klubu na pewno oryginalnym "Czerwonym Diabłom" nie pomoże bo tym sposobem zabierają MU kibiców, a co za tym idzie kasę na spłatę długu a z kolei za tym idzie to, że opóźniają wylot Glazerów z Manchesteru. Wszystkich którzy porzucili United dla tego nowego tworu uważam za sezonowców, dla których miłość do United to były tylko puste słowa. Ludzie zrozumcie oni odbierają nam kibiców. Glazerowie nie będą rządzić wiecznie. Kiedyś odejdą a tamten twór nadal będzie istnieć bo nie wierzę, że go rozwiążą a przecież wtedy klub który miał być żywym protestem nie powinien już istnieć bo problemu już nie będzie, a czuje coś ,że nikt wtedy do powrotu na Old Trafford spieszyć się nie będzie. Jeśli kiedyś daleko w przyszłości dojdzie do takich derbów to ja nie będę miał dylematu, komu kibicować... A większość z was na ślepo cieszy się z każdej akcji antyGlazerowej. Wiem, że zaraz posypią się minusy i epitety w moją stronę ale to wolny kraj a ja mam na tę sprawę takie zdanie. Jeśli rzeczywiście tak będzie to są dwie opcje albo macie IQ równe dywanu albo jeszcze nie dorośliście do kibicowania United i zachwycacie się jakimś dziwnym klonem, który okrada nasz klub prawie tak samo jak Glazerowie ...

Aha. A jeśli ktoś mi zarzuci, że ci chodzą na mecze tamtych a tamci na mecze tych to ja powiem tak: kochać można jeden klub. Jeśli się kocha dwa, to (nie ma bata) drugi prędzej czy później się znienawidzi.
» 21 września 2010, 21:03 #21
crash: co do ostatniego to zaje*aleś kiślem ;P to że jestem kibicem United (Manchester United FC) to nie znaczy że nie mogę kibicować innej drużynie choćby z polskiej ligi!! nie stać mnie żeby wozić się do Manchesteru na mecze, a w jak gra drużyna z mojego miasta to bardzo chętnie idę na stadion i jej kibicuje!! nie widzę w tym żadnego problemu, nie czuje się jak zdrajca, a jeśli ty pojmujesz w taki sposób to Ci współczuję! lubię piłkę nożną i lubię oglądać mecze, a to że jestem kibicem United nie oznacza że ograniczam się tylko do meczy czerwonych diabłów...
» 21 września 2010, 22:19 #20
tenris: Zgadza się, tylko widzisz, FC United założyli ludzie dorośli, a oceniani są tutaj bardzo często umysłem dziecka, także nie ma co się dziwić, że zrozumienia brak :) Pozdrawiam!
» 21 września 2010, 22:46 #19
molesciak89: Ciekawe dlaczego u nas nie budują takich stadionów dla b klasy:D:D:D
» 21 września 2010, 20:55 #18
HKS: jedno tylko zadaje sobie pytanie... za to 15lat jak Manchester United i FC United of Manchester beda w jednej lidze i beda grali miedzy soba komu bede kibicowal??
» 21 września 2010, 20:21 #17
Nani17WrC: ładnie ładnie może za pare lat beedziemy mieli 2 porównywalne zespoly w Manchesterze :)
» 21 września 2010, 19:46 #16
jelonq1: fajnie jak za jakies 15 - 20 lat będą grać w PL będzie to dobre dla rozwoju miasta i poziomu Angielskiej Piłki
» 21 września 2010, 19:17 #15
Kundziu: Po pierwsze się chłopie uspokój, bo trochę Ci nerwy puszczają. Nie napisałem w żadnym miejscu, że popieram działania Glazerów, ale to też nie powód żeby zakładać nowy klub. Jak sam napisałeś klub kibiców, tylko szkoda że innej drużyny. Po drugie guzik mnie obchodzi czy jesteś oficjalnym członkiem czy nie, Twoja sprawa. Trochę lat już z tą drużyną złego i dobrego przeżyłem, więc powiem Ci tylko, że kibic kibicuje jak sama nazwa mówi, a nie osłabia swój ulubiony zespół!! Jak jeszcze mało kumasz to przeczytaj chociażby jakąś wypowiedź Fergusona na ten temat... Może Ci się wiele nie podobać w zarządzaniu tym klubem, ale są inne sposoby wyrażania swojego niezadowolenia niż zakładanie sobie nowego klubu. Dziecięce zachowanie: nie podobają mi się zabawki to zmieniam je na nowe...
» 21 września 2010, 17:04 #14
Kundziu: Po pierwsze się chłopie uspokój, bo trochę Ci nerwy puszczają. Nie napisałem w żadnym miejscu, że popieram działania Glazerów, ale to też nie powód żeby zakładać nowy klub. Jak sam napisałeś klub kibiców, tylko szkoda że innej drużyny. Po drugie guzik mnie obchodzi czy jesteś oficjalnym członkiem czy nie, Twoja sprawa. Trochę lat już z tą drużyną złego i dobrego przeżyłem, więc powiem Ci tylko, że kibic kibicuje jak sama nazwa mówi, a nie osłabia swój ulubiony zespół!! Jak jeszcze mało kumasz to przeczytaj chociażby jakąś wypowiedź Fergusona na ten temat... Może Ci się wiele nie podobać w zarządzaniu tym klubem, ale są inne sposoby wyrażania swojego niezadowolenia niż zakładanie sobie nowego klubu. Dziecięce zachowanie: nie podobają mi się zabawki to zmieniam je na nowe...
» 21 września 2010, 17:05 #13
tenris: Kundziu. Teraz zastanów się, ale zastanów się dobrze. Kto płaci Fergusonowi? Poczekaj na wypowiedzi Alexa, jak będzie na emeryturze.
» 21 września 2010, 22:43 #12
Bartoosh21: a ja liczę na to że za jakieś 10-15 lat ujrzymy FC United na zapleczu Premier League bądź co jest marzeniem będzie beniaminkiem najwyższej klasy rozgrywkowej w Anglii ;]
» 21 września 2010, 15:10 #11
Kundziu: Zachowanie tych tzw. kibiców jest po prostu prostackie. Jest tylko jeden Man Utd i nie ma żadnego innego. Próby jakiegoś oprotestowania właściciela mogą się odbywać innymi drogami. Tworzenie nowego klubu, teraz nawet plan budowy stadionu należy nazwać nie inaczej jak jawnym odejściem od klubu. Nie zachowujcie się jak dzieci!! W kółko to malkonenctwo: jest źle, długi, wieszanie kotów na Glazerach itp. Weźcie się lepiej za kibicowanie, a jak się komuś nie podoba to do Chelsea albo MC - tam jest kasa i będzie wam dobrze...

P.S. (do MUFCUM) Sam nie wiesz o co w tym chodzi. Znalazł się jakiś pajac z głupimi pomysłami, a po nim ktoś kto ten pomysł podchwycił i chce zrobić karierkę... FC United to nędzny klon próbujący się podszywać pod prawdziwy United. Amen
» 21 września 2010, 15:07 #10
Gwyn: Weź rozbieg a ściana sama Cię znajdzie...

Jak nie wiesz co piszesz, to się nie wypowiadaj...
FC United nie jest klonem, nie chce zastąpić MUFC.

Jedyną nędzną rzeczą tutaj są posty nędznych ludzi którzy mają nędzną wiedzę, ale starają się przekonać innych, że są fajni.

Powtarzam, jeżeli nie wiesz o co tu chodzi, to możesz w necie wyszukać kilka informacji.
UWS!
» 21 września 2010, 15:12 #9
Gwyn: Fajna inicjatywa.
Cieszy fakt że są takie kluby jak FC United albo AFC Wimbledon w czasach gdy niestety piłką rządzą pieniądze.

Stadion fajny, chociaż może brakować miejsc czasem.
Oby tak dalej!

GLAZER OUT!
» 21 września 2010, 15:04 #8
Lil: @Byniol

Jesteś głąbem i wstyd mi że United ma takich pustych fanów... eh...
Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post i jak nie zrozumiałeś to przeczytaj mój... a jak dalej nie kumasz to znowu swój i mój... a potem przed pisaniem posta OGARNIJ SIE NOBIE I ZASTANÓW CO PISZESZ!
» 21 września 2010, 20:59 #7
crash: w którym momencie Cię obraził?? ma racje, że piszesz głupoty i tyle, nie wiesz o co chodzi z tym klubem i myślisz że to jakaś konkurencja, a to bullshit...
» 21 września 2010, 22:03 #6
Cleverley: daleko im jeszcze wgl do 1 ligi , Manchesterowi United 1! naszemu nigdy nie dorównają . ;)
» 21 września 2010, 14:23 #5
maaciek00: ten stadion wygląda jak old trafford w wersji mini :)
» 21 września 2010, 14:19 #4
szajba7: Nawet nie wiedziałem, że ten klub istnieje :D
» 21 września 2010, 14:05 #3
ManUtd95: ja tez nie wiedzialem :D
» 21 września 2010, 14:23 #2
wojt: nienawidzisz ich? mam w takim razie jedno proste pytanie. dlaczego? uzasadnij (jeśli - w co wątpię - masz jakiekolwiek argumenty)
» 21 września 2010, 21:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.