W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Firma Nike nie uważa komentarzy umieszczonych na Twitterze przez Rio Ferdinanda za nieodpowiednie. Wpisy dotyczyły tatuażu uczestniczki Big Brothera - Corin.
» Rio nie musi przepraszać sponsora
Ferdinand, który na popularnym portalu ma ponad 60 tysięcy znajomych, napisał o tatuażu Corin, że "to straszny wybór". Ponadto obrońca United stwierdził, że z pewnością za wytatuowanie sobie na ramieniu logo Nike uczestniczka programu musiała dostać sporo pieniędzy. Takie wypowiedzi mogły wywołać złość głównego sponsora m.in. samego Ferdinanda.
Mimo wszystko Nike nie uznała tych komentarzy ze strony Anglika za godzące w dobro firmy.
- Rio jest sobą na Twiterze, przez co jest doskonale przygotowany do interakcji ze swoimi fanami - stwierdził spokojnie rzecznik prasowy firmy.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.