W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Piłkarze Czerwonych Diabłów połączyli siły z jednym ze sponsorów United, firmą Hublot i podczas pobytu w Nowym Jorku będą starali się wygrać milion dolarów na rzecz UNICEF.
» Tournee to nie tylko mecze, ale i działania charytatywne
Paul Scholes, Ryan Giggs, Darren Fletcher oraz Edwin van der Sar wezmą udział w zadaniu o nazwie "Hublot Million Dollar Challenge" w którym będą mieli za zadanie trafić piłką z 51 metrów w wielką replikę zegarka Hublot, aby zgarnąć sporo pieniądze na rzecz fundacji.
Czerwone Diabły przebywają obecnie na tournee po Ameryce i Kanadzie, jednak postanowili zrobić mały przystanek właśnie w Nowym Jorku, by wziąć udział we wspomnianym wcześniej wydarzeniu, które będzie dostępne dla publiczności.
Nawet jeśli piłkarzom United nie uda się wykonać tego zadania, firma Hublot przekaże pokaźną sumę na rzecz organizacji charytatywnej, aby wesprzeć Manchester w ich akcji dla UNICEF.
- Nasze relacje z Manchesterem United są bardzo szczególne - wyjaśnia dyrektor Hublot, Jean-Claude Biver. - Kochamy organizować widowiskowe imprezy, takie jak "Million Dollar Challenge", aby pomóc United zebrać fundusze dla UNICEF.
Podobnego zdania jest również szef fundacji Manchesteru United, John Shiels - Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że weźmiemy w tym udział. To wyjątkowa okazja, aby zebrać ludzi razem i pomóc UNICEF. No i gwarantuje to niesamowitą zabawę dla wszystkich.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.