» Koniec ze spekulacjami i domysłami. Manchester United zaprezentował nowy strój, w którym piłkarze będą grać w sezonie 2010/2011. Niespodzianki nie ma, bo wzory koszulek krążyły po internecie od dawna.
Manchester United nową koszulkę zachwala jako niezwykłe połączenie klubowych tradycji z nowoczesną technologią. Otóż do produkcji nowych trykotów wykorzystane zostaną plastikowe butelki. Poliester zostanie odzyskany w ramach programu „Rozważny Design”. Na jedną firma Nike zużyje osiem plastikowych butelek.
Amerykański producent odzieży piłkarzy Manchesteru United ubiera od 2002 roku. Nike po raz pierwszy zdecydowało się na wzór koszulki z kołnierzykiem. Nowe stroje swoim krojem nawiązują do lat siedemdziesiątych.
Domowy strój „Czerwonych Diabłów” będzie występował w trzech kombinacjach:
- czerwona koszulka, białe spodenki i czarne getry
- czerwona koszulka, czarne spodenki i białe getry
- czerwona koszulka, białe spodenki i białe getry
Na koszulce znajduje się logo Aon, nowego sponsora Manchesteru United. Nowością wprowadzoną przez firmę Nike jest umieszczenie po wewnętrznej stronie koszulki na wysokości herbu hasła – „Believe”, które nie raz towarzyszyło piłkarzom „Czerwonych Diabłów”.
Nike za pośrednictwem oficjalnej strony klubu zachwala również, że nowa koszulka jest o trzynaście procent lżejsza od poprzedniego trykotu, szybciej wchłania wilgoć i posiada innowacyjne strefy wentylacyjne (dwieście małych otworów wypalonych laserem).
– Koszulka wygląda naprawdę dobrze. Dla piłkarzy oraz kibiców to zawsze miły moment, kiedy widzisz nową koszulkę – mówi Nani.
Wayne’owi Rooneyowi w nowym trykocie najbardziej podoba się kołnierzyk. – Kolor jest bardzo dobry, a koszulka dobrze leży. Nie jest ciasna wokół szyi i fajnie, że ma kołnierzyk – mówi Wazza.
Nowe koszulki można zamawiać w oficjalnym Megastore -
Shop.ManUtd.com.