Nowa czteroletnia umowa sponsorska na koszulki, pomiędzy United, a Aon jest jedną z największych w historii angielskiej piłki nożnej. Na dodatek podkreśla ona, iż United jest klubem liczącym się na świecie i wzmacnia jego prestiż.
» Wszyscy czekamy z niecierpliwością na nowe koszulki
Takie jest zdanie na temat nowej umowy, dyrektora handlowego United Richarda Arnolda, który podkreśla, iż ten kontrakt będzie bardzo korzystny dla obydwu stron zarówno dla Czerwonych Diabłów, jak i dla Aon, którego siedziba mieści się w Chicago i który zatrudnia ponad 36 tys. osób.
- To fantastyczny partnerski związek, który przyniesie korzyści obu stronom – wyznaje Arnold dla manutd.com. – Aon jest firmą o wartości 10 miliardów dolarów, która ma 500 biur w 120 krajach, jednak nie są tak znani, jak mogliby być.
- Z kolei mecze United są pokazywane w 226 krajach, z niemal 3 miliardami odbiorców jeśli chodzi o zeszły sezon, a do tego trzeba także dodać liczbę wejść na naszą stronę internetową. Tak więc partnerstwo z nami uczyni Aon marką ogromnie znaną i rozpoznawaną na całym świecie.
- Nam pokazuje to, iż klub rośnie w siłę. Przy tak bogatej w sukcesy historii klubu i olbrzymiej miłości jaką darzą nas kibice na całym świecie, teraz dochodzi fakt, iż jesteśmy także marką liczącą się w świecie handlowym.
Aon od początku był wymieniany jako jeden z głównych kandydatów do zostania nowym sponsorem United. Czym był spowodowany taki właśnie wybór, stara się wyjaśnić Arnold.
- Stosunki z naszym głównym sponsorem, którego logo widnieje na koszulkach, są dla nas bardzo ważne – wyznaje dyrektor handlowy Czerwonych Diabłów. – Przebrnęliśmy przez wiele długich rozmów i wprawdzie było kilka firm, które braliśmy pod uwagę, jednak to co zadecydowało o wyborze Aon, to ich pasja i zaangażowanie.
- Oni naprawdę są zafascynowani naszym klubem i co chwilę o coś wypytują. Rozumieją i popierają naszą strategię, że przede wszystkim piłka nożna, a dopiero potem cała reszta.
- Ponadto Aon jest firmą o charakterze globalnym. Możemy pracować z ich oddziałami na całym świecie siedząc sobie tutaj w Manchesterze, z naszymi kibicami i organizacjami, a oni będą promować United na świecie.
- I wreszcie, mamy takie same aspiracje i wartości. Oni są numerem jeden w swojej dziedzinie z wysoko rozwiniętą firmą. Zupełnie jak my.
- Jesteśmy naprawdę podekscytowani możliwością pracy z nimi i niezmiernie cieszy nas fakt, iż będą z nami gdziekolwiek się tylko pojawimy na świecie – kończy Richard Arnold.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.