Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Frustracja mistrzów. United gubi punkty z Blackburn

» 11 kwietnia 2010, 16:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Miał być fotel lidera i presja na Chelsea. Był bezbramkowy remis i frustracja zawodników. Manchester United nie znalazł sposobu na solidnie grające Blackburn Rovers i z Ewood Park wywiózł zaledwie punkt.
Frustracja mistrzów. United gubi punkty z Blackburn
» Miał być fotel lidera i presja na Chelsea. Był bezbramkowy remis i frustracja zawodników. Manchester United nie znalazł sposobu na solidnie grające Blackburn Rovers i z Ewood Park wywiózł zaledwie punkt.
Sir Alex Ferguson mocno przemeblował skład w porównaniu do ostatniego meczu z Bayernem Monachium. Po raz pierwszy w sezonie od pierwszych minut wystąpił Federico Macheda, który odegrał kluczową rolę w obronie mistrzowskiego tytułu w roku ubiegłym. Tym razem Kiko drużyny nie zbawił i zaprezentował się przeciętnie.

Młodemu Włochowi w ataku partnerował Dymitar Berbatow. W praktyce Bułgar częściej niż w polu karnym przebywał w okolicach środka boiska i na skrzydle, skąd inicjował akcje Manchesteru United.

Gdyby w futbolu przyznawano punkty za efektowną wymianę podań i długie utrzymywanie się przy piłce, to „Czerwone Diabły” w pierwszej połowie zgromadziłyby ich pokaźną ilość. Ze stwarzaniem sytuacji strzeleckich mistrzom Anglii szło znacznie gorzej.

Pierwszą akcję zakończoną strzałem Manchester United przeprowadził w 25. minucie. Po szybkiej wymianie podań pomiędzy Dymitarem Berbatowem a Federico Machedą piłkę otrzymał Antonio Valencia. Ekwadorczyk zdecydował się na mocne uderzenie zza pola karnego, ale spokojnie poradził sobie z nim Paul Robinson.

W jeszcze lepszej sytuacji Valencia znalazł się tuż przed przerwą. Tym razem Ekwadorczyk został idealnie obsłużony przez Berbatowa prostopadłym podaniem, zwiódł obrońcę Blackburn, lecz jego strzał efektownie obronił Robinson.

Gospodarze w pierwszej połowie nie ograniczali się tylko do obrony. Choć piłkarze Blackburn długo nie utrzymywali się przy piłce, to w siódmej minucie bliski zaskoczenia Edwina van der Sara był Christopher Samba. Reprezentant Konga meczu nie dokończył, bo kilkanaście minut później nabawił się kontuzji pachwiny.

W drugiej połowie sir Alex Ferguson nie czekał długo ze zmianami. Najpierw Ryana Giggsa zmienił Darron Gibson, a kilka minut później w miejsce Machedy wszedł Park Ji-sung. Szkot liczył zwłaszcza na potężne uderzenia młodego Irlandczyka. Gibson już chwilę po wejściu na boisko oddał strzał w kierunku bramki, ale był on bardzo niecelny. Druga próba była także marnej jakości.

W kolejnych minutach w szeregach Manchesteru United narastała frustracja. „Czerwone Diabły” zupełnie nie miały pomysłu na sforsowanie solidnie grającej defensywy Blackburn. Włosy z głowy rwał zwłaszcza Berbatow. Bułgar dwukrotnie strzelał z trudnych pozycji, ale za każdym razem tylko denerwował się jeszcze bardziej.

Do końca spotkania Manchester United bił głową w mur. Remis na Ewood Park znacząco ogranicza szanse drużyny sir Alexa Fergusona na obronę mistrzowskiego tytułu. W ligowej tabeli prowadzi Chelsea, która we wtorek zagra zaległy mecz z Boltonem. Przewaga londyńczyków może wzrosnąć do czterech punktów.

Za tydzień (17 kwietnia) Manchester United czeka derbowe stracie z Manchesterem City.

Blackburn Rovers – Manchester United 0:0

Blackburn: Robinson - Samba (Nelsen 33’), Givet, Olsson (Diouf 71’), Salgado – Jones, Emerton (Dunn 46’), Grella, Pedersen, N’Zonzi – Kalinic

Man Utd: Van der Sar – Neville, Ferdinand, Vidić, O'Shea (Evra 79’) - Giggs (Gibson 56'), Nani, Scholes, Valencia – Berbatow, Macheda (Park 65’)


TAGI


« Poprzedni news
Allardyce: Uwaga na United!
Następny news »
Ferguson: Powinniśmy spisać się lepiej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1)


rooney901: koniec już po mistrzostwie
ale nie można cały czas wygrywać
w tym roku zostanie nam jeden puchar(puchar ligi angielskiej)

ale w ciągu ostatnich 3 lat pucharów zdobyliśmy w bród

zdobyliśmy 8 pucharów(3 razy mistrzostwo premiership,
2 razy puchar ligi angielskiej,1 raz champions league,
1 raz klubowe mistrzostwo świata i 1 raz tarczę wspólnoty)
» 13 kwietnia 2010, 14:20 #122
DevilsPoland: Nie możemy walić na jednego gracza musimy zacząć grać i powalczyć jeszcze w tym sezonie.
» 12 kwietnia 2010, 21:46 #121
rooney717: Kibice Manchesteru United, więcej optymizmu póki piłka w grze, wszystko jest możliwe. Głowy do góry, trzeba wierzyć w Manchester United.
» 12 kwietnia 2010, 21:01 #120
daw7: Dokladnie trzeba wierzyc bo tylko to juz nam zostalo... :)

GLORY, GLORY MAN UNITED !!
» 12 kwietnia 2010, 20:44 #119
Jakubek722: Myślę ,że w naszej drużynie brakuje wiary we własne umiejętności.
» 12 kwietnia 2010, 18:16 #118
Jakubek722: Mam nadzieję ,że United powrócą na swój prawidłowy tor. Nawet jakby to miało miejsce za rok. Go Go MU
» 12 kwietnia 2010, 17:31 #117
Dantes86: Moim zdaniem Berba po prostu nie pasuje do United...On lepiej gra na pozycji cofniętego napastnika.Tylko że napastników rozlicza się ze zdobytych bramek a wiadomo jaki Berbatov jest "bramkostrzelny";)Poza tym jak dla mnie toBerba za mało biega i walczy na boisku...
» 12 kwietnia 2010, 16:58 #116
Dantes86: Przepraszam kto z Was nadal twierdzi że United to nie jest drużyna jednego zawodnika??!!
Na pewno zaraz będą bluzgi na mnie itp. ale niestety trzeba spojrzeć prawdzie w oczy...
» 12 kwietnia 2010, 16:26 #115
Dantes86: Dziękuję za głos obiektywnego fana United;)Pozdro;)
» 12 kwietnia 2010, 16:40 #114
Dantes86: Proszę Cię nie mamy rezerwowego napastnika??A kim dla Ciebie jest Berbatov?!To on powinien strzelać bramkę za bramką jak nie ma Roo...
Kim jest Macheda,Owen(gdy nie miał kontuzji),Diuof??!!To sa napastnicy od ktorych oczekuje sie zdobywania bramek,tym bardziej od Berby...Przypominam że oni graja dla United a nie dla przeciętnego klubu.Dlatego wytłumaczenia typu bo nie mamy rezerwowego napastnika sa nie na miejscu...
Gramy jednym napastnikiem i takie sa pozniej skutki gdy Roo ma kontuzję, i niestety gdy brakuje Rooneya na boisku gramy chaotycznie,bez pomysłu,mamy kłopot strzelić bramkę...
» 12 kwietnia 2010, 17:04 #113
Dantes86: Oczywiście zgodzę się tu z Tobą.Ale trzeba zauważyć że on jest motorem napędowym naszej drużyny zarówno w pomocy ataku jak i nawet w obronie.Rooney haruje na całym boisku za dwóch a jego brak jest bardzo widoczny.Zauważ że jak gra Roo znajduje sie wszędzie gdzie prowadzona jest akcja,szuka gry i rozpoczyna często akcje.I jak nie trudno zauważyć nikt poza nim nie wykazuje tyle waleczności i chęci do gry.Oczywiście nie chodzi mi tu o to ,że nikt z pozostałych nie walczy itd.Po prostu jak jest Roo gra nam wychodzi,częściej atakujemy,składniej prowadzone są akcje a bez niego no sam widzisz jak to "wychodzi";/
» 12 kwietnia 2010, 17:45 #112
Dantes86: Niby jest drugi"napastnik" Berba;/ Dlatego tym bardziej mnie wk**** jak SAF wystawia go w pierwszej 11.Swoje szanse miał nie raz i udowodnił że jest cholernie wielkim niewypałem transferowym.
Dlatego twierdze że bez Roo gra nam całkowicie nie idzie czyt.jesteśmy drużyną jednego zawodnika;)Takie jest moje skromne zdanie .
Aha i nie mam zamiaru się z Tobą kłócić o to po prostu wyraziłem swoje zdanie;)
» 12 kwietnia 2010, 18:22 #111
Buka: Powiem coś od siebie, bałem się trochę tego "tygodnia" no i sprawdził się najczerniejszy scenariusz;/ aż ciężko napisać że sezon przegrany w "tydzień" no ale cóż przegrany dwumecz z Bayernem, porażka z Chelsa, totalna niemoc w ataku w meczu z Blackburn;( ciężko mi uwierzyć że Chelsa zepsuje 2 mecze z pięciu które zostały do zakończenia ligi, jeszcze przy założeniu ze my musimy wszystko wygrać a wiadomo za tydzień MC. Naprawdę szkoda tego że w tak krótkim okresie czasu się sypło...
» 12 kwietnia 2010, 15:13 #110
rooney901: Żeby MU zdobyło mistrzostwo kraju:
1.Nie może już więcej głupio tracić punktów.
2.Tottenham i Liverpool muszą wygrać z Chelsea.
3.Strzelać dużo goli.GOOL!
» 12 kwietnia 2010, 14:09 #109
masrzisz: co do meczu to mielismy troche okazji ale nie potrafilismy ich wykorzystac ;/ szkoda tej Valenci jak byl sam na sam bo gdyby trafil to podejrzewam ze worek z bramkami by sie rozwiazal ale teraz mozna gdybac ..
» 12 kwietnia 2010, 11:20 #108
SzYnA: nie żebym nie mówił wcześniej że napastnicy typu Diouf i Macheda to poziom Sunderlandu/Boltonu ale nie Manchesteru United. Berba do tego na sprzedaż w letnim okienku i za to Karim bądź Villa ewentualnie coś innego ale na poziomie !
» 12 kwietnia 2010, 10:33 #107
Bartoosh21: 30 mln futów przegrało nam mistrzostwo - czyt. nie strzelający Berbatov.. dziękuję dobranoc
» 12 kwietnia 2010, 09:51 #106
DevilsPoland: Lestat812- Święta racja kibic jest na dobre i na złe co z tego że w tym roku nie będzie mistrzostwa jak rok temu,dwa lata temu i 3 lata temu było kiedyś trzeba przegrać padło to akurat może na ten sezon mówię może bo jeszcze walka trwa jako wierny fan United nie będę obrażał berby bo który z was doszedł do takiego poziomu jak on. Jak nie idzie całemu zespołowi to jeden nie pomoże.

adanosCFC- podziwiam cię widać że jesteś prawdziwym kibicem a nie taką pijawką która przyszła tu obrażać inny klub to się ceni. I masz racje może Manchester nie ma już tak fajnej sytuacji ale dalej jest w grze.Pozdrawiam serdecznie wszystkich kibiców.Glory Glory Man United.
» 12 kwietnia 2010, 09:05 #105
soob: Ale następny mecz koniecznie trzeba wygrać
» 12 kwietnia 2010, 00:07 #104
masrzisz: no i po ptokach ;/ nie ma nas juz w lidze mistrzow i ligi tez juz chyba nie zawojujemy ;/
» 11 kwietnia 2010, 22:41 #103
Igla89: lubilem berbatova i nadal go lubie ! jednak sadzilem ze jest lepszy ! kiedy zawsze wchodzil na ostatnie 10-15 czy 20minut swoimi zagraniami potrafil zadziwic obrone przeciwnika jak i kibicow jednak po meczach w krotych roo nie mogl zagrac stierdzam ze przez te koncowe minuty ktore spedzal na boisku prawdopodbnie pokazywal na co go stac ! mowi ze gdy whcodzi w koncowce trudno odmienic losy meczu ale gdy wchodzi od poczatku nie robi nic co mogloby pomoc druzynie ! krotko mowiac ma swoj styl ktory nie pasuje wogole do Man U ! jego 90 min nie roznia sie niczym od tych 10 ostatnich ! tyle ze wiecej pospaceruje ! pozdrawiam ! o mistrza bedzie ciezko chodz bede wierzyl do konca ! GGMU!!
» 11 kwietnia 2010, 22:35 #102
scholes10: Panie i Panowie nam trzeba wojowników na boisku, a Berba nigdy nim nie zostanie. Zamiast dawać przykład młodzieży woli sobie rączkami pomachać, trochę pokrzyczeć, a czasami to i o własne sznurówy się przewróci. Już drugi rok w Manchesterze i po prostu nie ma co liczyć, że kiedyś się przełamie. Nam jest potrzebny partner dla Rooneya, ktoś silny, duży, pazerny na bramy jak RUUD. Tym kimś mógłby być Benzema, Vucinic, Torres. Berbatov niestety nie jest bajką UNITED.
» 11 kwietnia 2010, 22:33 #101
ax1d: wcześniej każdy remis Chelsea powodował, że liczyłby się bilans bramkowy (w którym i tak przegrywamy, ale jest szansa na gonienie). teraz, nawet przy porażce Chelsea z Liverpoolem, jesteśmy w dupie, bo mają punkt przewagi. zakładam też, nader optymistycznie, że wygramy wszystko do końca. jasnym jest jednak, że w meczu z City, to ONI w obecnej formie i u siebie są faworytem. przegrali tylko jeden mecz w domu w tym sezonie. a z Tottenhamem gramy zarówno my, jak i Chelsea i obu nam może spłatać figla. oczywiście, zostaje 12 punktów, ale realnie patrząc, dzisiejszym remisem przegraliśmy mistrzostwo, niestety.
» 11 kwietnia 2010, 21:44 #100
ax1d: nie - realnie to realnie.
realnie widzisz, że Chelsea zgubi w 5 meczach więcej, niż 4 punkty, a United prześcignie ich w bramkach? to jest nierealne, po prostu.

i co ma do rzeczy "być"?!?
jestem z tą drużyną 13 lat i będę następne 39!
ale jak się qrva dzieje źle, to trzeba drzeć ryja, póki czas,
a nie opowiadać bajki i mocniej wciskać na nos różowe okulary.
» 12 kwietnia 2010, 01:49 #99
ax1d: jak to jak?
będzie tak, że na szczycie tabeli będą dwa londyńskie zespoły pod rząd,
a pod nimi dwa zespoły z Manchesteru pod rząd :/
» 11 kwietnia 2010, 21:37 #98
ax1d: dokładnie, ale na obu raczej nie ma co liczyć,
więc dla mnie priorytetem jest Benzema.
» 11 kwietnia 2010, 21:15 #97
DevilsPoland: Ja powiem tak z jednej strony zremisowaliśmy bo kibice przed meczem powiedzieli a gramy z Blackburn to już wygraliśmy nie. Ludzie to jest typowe lekceważenie rywala ja zawsze przed meczem cicho siedzę bo potem jak Manchester United zremisuje bądź przegra to już tak ciekawie nie jest.Glory Glory Man United.
» 11 kwietnia 2010, 20:52 #96
ax1d: no dokładnie!
wszystko przez kibiców...
i sędziego...
tylko nie przez trenera i piłkarzy.
» 11 kwietnia 2010, 21:13 #95
DevilsPoland: Steckov:

Wiesz Teveza Manchester nie sprzedał on nie należał do nas a Ronaldo był nasz i zamiast go nie sprzedawać i walczyć o ligę mistrzów i PL to nic nie zdobędziemy co do Berby to zawiodłem się na nim liczyłem że będzie grał dobrze a gra bardzo słabo.
» 11 kwietnia 2010, 20:37 #94
pilsudczyk: Na początek należy pochwalić obronę, która zagrała bardzo pewnie i spokojnie. Szczególnie Gary Neville u którego dobre występy to już rzadkość.
Macheda zapomniał najwyraźniej jak się gra w piłkę(prawdopodobnie od zbyt intensywnej gry w rezerwach z małolatami), Berba to fleja, brudas, leniuch. Zabiera piłkę, przetrzymuje ją i pozwala żeby go rywal kopał w środku boiska.
Teraz widać nie ma Rooney'a nie ma bramek potrzebnych do zwycięstw. A po tym sezonie będzie jeszcze gorzej bo nie będzie zakupów tylko sprzedaż zawodników.
Ja się nie czepiam wyników MU. Nie mogą cały czas wygrywać, jak przegrają to nie ma co krytykować. Denerwują mnie jedynie zapowiedzi piłkarzy i Sir Alexa typu ,,teraz już same zwycięstwa'', ,,jedziemy do Blackburn po zwycięstwo'', ,,Chelsea się potknie a my nie".
Czcze gadanie!
Ave Piłsudski!
» 11 kwietnia 2010, 20:36 #93
Steckov: DevilsPoland:

Sprzedaż C. Ronaldo była nieunikniona. Ja bym zapytał raczej: po co sprzedaliśmy Tevez'a? To był jeden z większych błędów klubu. Nie oszukujmy się, podczas gdy Rooney ma kontuzje nie ma praktycznie siły rażenia z przodu. Berbatov to kompletne dno. Szkoda, że Owen ma kontuzje, myślę że gdyby grał robiłby lepszą robotę od Berby.

A tak w ogóle ta głupia kontuzja Rooney'a przegrała nam Lige Mistrzów i możliwe, że mistrzostwo Anglii. Jego kontuzja przyszła dosłownie w najgorszym momencie. Lepszego momentu nie mógł wybrać :/
» 11 kwietnia 2010, 20:28 #92
bar: co do Berby:)

Jego grę podsumował świetnie komentator: "Piece of genius!" - no właśnie 'Piece'... Rooney, Messi, Ronaldo itp to geniusze. Berbie czegoś brakuje. Jak zagra świetnie to nie strzeli bramki, jak strzeli bramkę to gra skruchę i tak w kółko macieju. Odblokuj się Dymitar, bo wiemy, że potrafisz!
» 11 kwietnia 2010, 20:24 #91
DevilsPoland: Masakra ten mecz pokazał że bez Rooneya Manchester jest słabym zespołem. Teraz otwiera się pytanie po co sprzedaliśmy Ronaldo??. Teraz by się przydał.
» 11 kwietnia 2010, 20:21 #90
welllone: Prawda jest taka, że trzeba było wygrać pozostałe spotkania żeby myśleć o mistrzostwie. Nie będzie finału LM po raz trzeci, nie będzie mistrza Anglii po raz czwarty, w tym roku trzeba nacieszyć się z jednego mniej znacznego tytułu ...
Chyba, że cuda się zdarzają i Chelsea i Arsenal pogubią aż tyle punktów :/
» 11 kwietnia 2010, 20:06 #89
RobvanKlu5i: FrankyPalmeri chyba sie z nim bedzie żenił bo go broni jak nikogo innego, poprostu brak obiektywizmu....
» 11 kwietnia 2010, 20:01 #88
Devilson: jeśli znasz takiego, żeby był na sprzedaż to pisz do SAF'a. niektórzy to myślą, że piłkarze pokroju Xavi'ego to na drzewach rosną...
Ilu jest takich wybitnych rozgrywających na świecie? kilku. KILKU! mieć takiego w składzie to błogosławieństwo. ale jak go nie ma, to trzeba inaczej. solidny blok pomocy - przydałby się ktoś do Fletchera, wraca Hargraves, Anderson powinien wrócić na przyszły sezon..
» 11 kwietnia 2010, 20:02 #87
roki2008: lipe zagrali, a co do berby to byl najlepszy na boisku. no czsami tam valencia ale zmarnowal znakomita okazje przed przerwa. sprawe spieprzyl scholes ktory juz nie wiem ile razy zagral cienko. trzeba kupic jakiegos srodkowego pomocnika!!
» 11 kwietnia 2010, 19:44 #86
wielkifanMU: Hehe Dobre bar.
do FrankyPalmeri - spojrzałeś wreszcie prawdzie w oczy, czy dalej będziesz tryskał miłością do Berby ??
» 11 kwietnia 2010, 19:44 #85
mateyko44: wiecej juz prezentow nie bedzie od Chelsea szkoda jeden z najgorszyech meczow w tym sezeonie
» 11 kwietnia 2010, 19:35 #84
DiegoMUFC: Co za niefart że to Owen ma kontuzje a nie Berba...
» 11 kwietnia 2010, 19:18 #83
CRfan: Berbatov out!
Macheda nie może grać od pierwszych minut, niech na razie gra jako rezerwowy. Chyba, że zagramy 4-3-3 to można spróbować wstawić go na szpice.
Co innego Berba. On po prostu nie pasuje do MU. Może jakiś słabszy klub chciałby go za 10mln. Albo powrót do Totenhamu. Jak dostaniemy za niego 10mln to bd się cieszył jak nigdy.
» 11 kwietnia 2010, 19:18 #82
1wolf1: Lol Jak czytam wypowiedzi typu - "tylko kompletny slepiec nie widzi, ze Berbatov..." Ludzie na jakim swiecie wy zyjecie? Ja nie bede go bronil bo dzis zagral kiepsko, ale nie wymagajcie od kogos, zeby strzelal gole skoro dzis 3/4 meczu gral w srodku pomocy - jezeli tego nie widzieliscie to wy jestescie kompletnymi slepcami. Teoretycznie gralismy 2 napastnikami - w praktyce znowu tylko 1 i to wysunietym Macheda nie Berbatovem . Pretesje miejcie do Starego Ferdka, ze nie potrafi pozbierac do kupy tych pilkarzy. Jak sie w koncu wyleczy ze zmieniania zadowdnikom pozycji, to moze MU zacznie cos gra. Jak narazie, to ciezko widze ten wyjazd do City...
» 11 kwietnia 2010, 19:17 #81
Number7: barbarian666
Tevez chcial odejsc ... SAF nie chcial go wywalac ale Tevez obrazal wszystkich i sapal bo nie gra w pierwszej 11 ... ze on jest najlepszy itd... to jest poprostu ham... to nie jest normalny czlowiek tylko taka malpa ze szpetnym ryjem.
» 11 kwietnia 2010, 19:17 #80
western: I znów czas, żeby zabrać głos w sprawie Manchesteru United. Otóż sytuacja wygląda następująco:
Szanse na tytuł mistrza Anglii mamy teraz raczej marne, nie ma co się oszukiwać, choć oczywiście wierzyć należy do końca. Zostały 4 kolejki i sezon się skończy. Wtedy w oczekiwaniu na mistrzostwa świata będziemy mieli czas na podsumowania. Manchester co prawda spuścił w tym sezonie z tonu ale usprawiedliwiać może to brak Ronaldo i Teveza, a także zmiana stylu gry naszego zespołu. Jeszcze rok temu nasza siła rażenia była ogromna i trudno się z tym nie zgodzić. Dziś gramy bardziej jak przyczajony tygrys z jednym napastnikiem na szpicy. Mniej efektownie ale myślę, że Sir Alex wie co robi i ten sezon jest tylko sezonem przejściowym między kolejnymi podbojami kraju i Europy. Świetnie gdyby tak było... ale? Tu dochodzimy do pewnego przemyślenia. W naszym zespole potrzebny jest ktoś, kto potrafi zrobić coś z niczego. Właśnie wtedy gdy Rooney jest np. kontuzjowany. Dlatego jak najbardziej jestem za wzmocnienia ognia naszego teamu jakimś klasowym ofensywnym graczem. To chyba powinno wystarczyć. Na całej reszcie zespołu i na wszystkich młodych graczach których mamy da się budować na następne lata. No może jeszcze jedno. Wzmocnienie przydałoby się także w środku pola. Przydałby się nam ktoś mega kreatywny tak jak Fabregas w Arsenalu.
To chyba wszystko co chciałem powiedzieć. Pozdro
» 11 kwietnia 2010, 19:15 #79
MrKubinho: ehhh.... SAF czyny nie słowa !!
» 11 kwietnia 2010, 19:10 #78
bar: a tak na poprawienie humoru pośmiejmy się przy naszym rywalu zza miedzy:

Sid Lowe: So, who is your favourite English football team?
Dani Alves: [In English] Is a good question in this moment Manchester
Sid Lowe: You mean City, right?
Dani Alves: That's the one. Hahahaha! No. Manchester United.

:D
» 11 kwietnia 2010, 19:06 #77
Number7: Zawsze bronilem Berbatova.... ale to juz przegiecie... co on wogole robi na tym boisku?? ( NIC ) On poprostu nie pasuje do United... nic nie gralismy... zawiodlem sie.
» 11 kwietnia 2010, 19:04 #76
Klimaa: zagraliśmy wielkie nic, mam wrażenie że bramkę chcieliśmy strzelić wchodząc z nią do bramki, żadnych groźnych strzałów. No i oczywiście Berba..po tym meczu nikt nie powinien go bronić. Zagrał bardzo słabo, wynik zespołu zależał od niego a on zawiódł w jednym z najważniejszych spotkań końca sezonu..musimy liczyć na szczęście że Chelsea przegra mecze (przed sobą na rozkładzie ma City i Suns), w tym sezonie nie gramy nic wielkiego, gdyby nie Roo walczylibyśmy o 4 miejsce..mam nadzieję że SAF zrozumie że potrzebne są transfery do podstawowej 11...
» 11 kwietnia 2010, 18:59 #75
ax1d: odnoście Berby, wypowiedź Mike'a Phelan'a po meczu:

You start looking now for other results to go for you. We didn't get the rub of the green in the final third and our selection wasn't good. We cannot rely on Wayne, he is having an exceptional season, but this is Manchester United and other players have to show why we bought them to this club in the first place.
» 11 kwietnia 2010, 18:52 #74
ax1d: teraz czekam na dwa/trzy newsy
1. Berbatov jest rozczarowany swoją postawą
2. musimy wygrać wszystko
ewentualnie
3. sędzia nas skrzywdził, bo powinniśmy dostać 15 karnych.
» 11 kwietnia 2010, 18:47 #73
84cantona7: podobno mamy tylu dobrych napastników ? wiec gdzie są bramki? prawda jest taka ze nie ma kto ich strzelać Jesli trzeba wydać wiecej kasy na napastnika światowej klasy niech to zrobią bo Berba się nie zwrócił i nie ma co się oszukiwać sam Rooney nie da rady
» 11 kwietnia 2010, 18:43 #72
wander11: Wystarczy popatrzec w których meczch grał Berba co nie grał Rooney i widac ze ten koles wogóle sie nie naaje nawet z Rooneyem w składzie jak grał to nic nie pokazywał
» 11 kwietnia 2010, 18:13 #71
RobvanKlu5i: FrankyPalmeri

Daruj sobie naprawde te komentarze, gość dobrze powiedział o "Twoim" Drewniatovie, start do piłki i szybkość poprostu fatalna. Ja kibicuje MU od 9 lat i nie widzialem tak slabego napastnika w ekipie SAF-a, poprostu żenada, wypad do CSKA Sofia tam strzelać po 30 bramek a nie ciągnąć kasę z budżetu klubu za to że sie stoi na boisku i zapuszcza korzenie. Jak mu sie nie chce biegac to wyp**** tam gdzie bedzie mogl sobie postac i podłubać w nosie lub ewentualnie poobgryzać paznokcie na środku boiska. Są sto razy lepsi od niego w klubie. Niech ten patałach zrobi w ciagu swojej kariery tyle co Owen to pogadamy.
» 11 kwietnia 2010, 18:01 #70
ax1d: MACHEDA jest młodzikiem, durniu!
ale pomijając już to, Berbatov był drugim najgorszym na boisku, obok Kiko.
widzę, że masz ambicje takie, jak twój pupil, i wystarczy Ci to, że jeden gracz był gorszy.
» 11 kwietnia 2010, 18:07 #69
ax1d: hahahaha
a the Sun jak oceniło Berbinho, kaszano?
a Mirror? co to jest MEN?
to jest Dziennik Łódzki Mancheteru.
co oni wiedzą o piłce? tyle, co ty.
» 11 kwietnia 2010, 18:12 #68
ax1d: dwa spotkania to za mało, żeby strzelić gola?
w sumie dla berby chyba tak. on dopiero po dwóch spotkaniach się rozgrzewa i zaczyna biegać.
» 11 kwietnia 2010, 18:12 #67
axel52: panie @franky palmieri czy jakoś tak,zniknij pan ze swym idolem z Bułgarii ze sfery życia związanej z United.Howgh
» 11 kwietnia 2010, 17:59 #66
soldier: Franky, ale za to Roo w inny sposób udzielał się na boisku.
» 11 kwietnia 2010, 18:03 #65
ax1d: wyręczę Enzo, bo pewnie zbyt szybko tu nie zawita

OCENY Sky Sports / Goal.com
Manchester United
Edwin van der Sar: 6 / 6
Gary Neville: 7 / 5
Rio Ferdinand: 7 / 7
Nemanja Vidić: 7 / 6
John O'Shea: 6 / 5
Antonio Valencia: 6 / 6
Paul Scholes: 6 / 5
Ryan Giggs: 5 / 5
Nani: 5 / 6
Dymitr Berbatow: 5 / 5
Federico Macheda: 4 / 5


Zmiennicy
Ji Sung Park: 6 / 6
Darron Gibson: 5 / 5
Patrice Evra: 6 / -

jak widać, nie tylko według mnie Berbatov był najsłabszy na boisku, nie licząc nieopierzonego jeszcze Kiko. ten gość MUSI ODEJŚĆ!
» 11 kwietnia 2010, 17:55 #64
ax1d: a gdzie Ty widzisz 7?
na stronie enzokochaberbe.pl?
no i jak cieszysz się, że Twój ulubieniec wypada lepiej od Kiko,
to tylko świadczy o Twoim upośledzeniu.
» 11 kwietnia 2010, 18:02 #63
ax1d: hahahaha
a the Sun jak oceniło Berbinho, kaszano?
a Mirror? co to jest MEN?
to jest Dziennik Łódzki Mancheteru.
co oni wiedzą o piłce? tyle, co ty.
» 11 kwietnia 2010, 18:11 #62
ax1d: dziecko, nie ośmieszaj się.
MEN daje najlepsze oceny, bo berbatov ma 7.
teraz już goal.com i sky się dla ciebie nie liczą,
bo nie da się na tych ocenach obronić wujka Berby.
ale po wcześniejszych meczach to właśnie na nie się powoływałeś.
jesteś durniem, zakochanym w piłkarzu zupełnie nieprzydatnym drużynie.
do tego masz pewnie 30 stron z ocenami w zakładkach
i cytujesz w zależności, które dały więcej Berbinho.
od dziś masz u mnie ignore, bo dziś udowodniłeś,
że nie jesteś żadnym partnerem do rozmowy, i pisanie do ciebie to strata czasu.

a angielskiego, szczylu, to mógłbym cię uczyć,
bo tak się składa, że jestem nauczycielem właśnie angielskiego, szczeniaku.

mam szczerą nadzieję, że Berbatov odejdzie po następnych 4 meczach,
o ile go ktoś w ogóle kupi, i Ty pójdziesz wraz z nim.
jesteś zwykłym trollem, zadrą w dupie tego serwisu.
nikt cię nie traktuje poważnie i nikt cię tu nie chce,
ale ty wracasz ze swoimi bzdurami, jak pryszcz na pośladku.
pewnie już niedługo. nie mogę się doczekać.
» 11 kwietnia 2010, 18:22 #61
lukasz1143: A głosy takie jak np JOKER-a sprzedać Berbatova, Carricka i kupić drogich dużo zarabiających piłkarzy którzy są dobrzy bo mają dobre statystyki w FM, Pesie Fifie itp to świadczą o tym że po tym sezonia grono kibiców Manchesteru zubożeje. Widze że liczycie na wielkie transfery za wielkie pieniądze a w Piłce nożnej to nie wszystko(przykład Real-u). Z tak wielkim długiem jakim mamy to takie transfery to samobójstwo daltego popieram Fergusona że kupuje młodych zawodników o słabej jeszcze renomie. A jesli chcecie naprawdę wielkie transfery to zacznijscie kibicować Manchesterowi ale City.
» 11 kwietnia 2010, 17:42 #60
ax1d: a Ty przestań zgrywać znafcę i dyktować ludziom, komu mają kibicować. i Berbatov i Carrick mają za sobą fatalny sezon i pretensje do nich są jak najbardziej uzasadnione.
» 11 kwietnia 2010, 17:51 #59
RobvanKlu5i: Kasa była w 2008 roku na dobrego srodkowego pomocnika i przyzwoitego napastnika ale poszlo na Drewniatova tyle kasy i szukaj wiatru w polu. Mam nadzieje że w letnim okienku ktoś wartosciowy dojdzie a Drewniatov odejdzie do Spartaka Moskwa albo CSKA Sofia. Tam sobie nastrzela 40 bramek na sezon i fani Drewniatova beda sie cieszyc.
» 11 kwietnia 2010, 17:42 #58
Fenek: Jesteśmy nadal świetną drużyną tylko dziś było widać że bez Rooneya to my nie mamy ataku. Nam potrzeba snajpera i środkowego pomocnika. Gdyby był w klubie Tevez nie było by tylu problemów a Ronaldo i tak by odszedł. Tevez jest podobny do Rooneya dużo walczy potrafi strzelać z każdej pozycji, często się pojawia w polu karnym. Szkoda że odszedł ;/
» 11 kwietnia 2010, 17:39 #57
ax1d: Berbatov gra słabo od dwóch sezonów.

a poza tym pisałem już, że FERGUSON OSZALAŁ!!
» 11 kwietnia 2010, 17:40 #56
lukasz1143: Po głębszym namyśle sądzę że gra taka gra Berbatova a nie inna polega na tym że to SAF nie potrafi wycisnąć z niego wszystkiego przecież patrząc na to co robił on i w Spursach i Lewerkusen to dziwię się czego u nas gra słabiej. Przecież nie jest on jeszcze na tyle stary aby stracić swoje umiejętności. Albo mi się wydaje albo on nadawał by się raczej do trójkowego ataku grają najbardziej wysuniętego napastnika który albo rozgrywa piłkę na boki albo wykańcza akcję. Taka możliwość u nas odpada tak że drugim wyjściem dla niego była by gra jako ofensnsywny pomocnik który rozprowadza a piłki a gdy trzeba jest w polu karnym i strzela bramki. Ale na 100 % nie nadaje się on tak jak dzisiaj na atak. W ogóle nie ma on walorów szybkościowych żeby pociągnąć szybką kontrę.Tak że w takiej sytuacji nie widzę w tej taktyce miejsca dla tego zawodnika u nas w składzie. Przecież nawet w tym sezonie grał on dobre mecze ale musiał mieć Wayne Rooneya obok siebie. A co do przegranej wszystkiego mieć nie można nawet za 360 mln jak Real Madrid
» 11 kwietnia 2010, 17:33 #55
ax1d: ENZOOOOOOO!!
chodź, wytłumaczysz nam, jak zajebisty jest Berbatow.
» 11 kwietnia 2010, 17:33 #54
fat1xd: @Franky cały czas bronisz Berbatova, nie widzisz, że się po prostu nie sprawdził ? Cały czas posługujesz się jakimiś statystykami wyjętymi nie wiadomo skąd. Przyznaj szczerze dąłbyś mu za dzisiejszy mecz 7 ? Nie sądzę. Nie broń go bo prawda jest taka, że to jeden wielki nie wypał. Zatracił swoją skuteczność i przebojowść.
» 11 kwietnia 2010, 17:52 #53
ax1d: i to wystarczy?
ocenę wyżej od Machedy dwudziestodziewięcioletnia "gwiazda" za 30mln?
» 11 kwietnia 2010, 18:05 #52
tomajunited: Co prawda ManU (nie, nie wiem czemu tak powinienem nie pisać. wytłumacz mi) ma ciągle teoretyczne szanse na mistrzostwo ale moim zdaniem to już koniec sezonu dla Czerwonych Diabłów. Nie powinni się oni jednak dziwić skoro marnują sytuację dwóch na bramkarza...
» 11 kwietnia 2010, 17:30 #51
tomajunited: To jest idiotyczny powód. Będę pisał nadal ManU ponieważ to skrót od Manchester United, ja to wiem i to mi wystarcza.
» 11 kwietnia 2010, 22:11 #50
wrobel1992: Niestety tu można zacytować-> " To już jest koniec, nie ma już nic..." ale cóż nie zawsze można być zwycięzca G G Man United!!
» 11 kwietnia 2010, 17:24 #49
wielkifanMU: Benzema i Modrić lub Gourcuff jak SAF tych piłkarzy sprowadziłby na Old Trafford to popłakałbym się ze szczęścia. Tego nam brakuje napastnika do Rooney'a i piłkarza który świetnie będzie rozgrywał piłki na boki i do przodu, jak Scholes ma piłkę do zawsze szuka rozegrania piłki do boku, do przodu zdecydowanie rzadziej ale mimo tego to jest nasz najlepszy rozgrywający, ale niestety swoje lata już ma więc Modrić lub Gourcuff bez dwóch zdań by się przydał.
» 11 kwietnia 2010, 17:22 #48
axel52: dobre,ale poczekaj niech znajdą w necie pełne statystyki do tego meczu to przypełzną
» 11 kwietnia 2010, 17:42 #47
scholes10: Szkoda, że tak łatwo oddajemy mistrza. Niestety brak Rooneya brak życia w drużynie i ataku przede wszystkim. Moim zdaniem Berba zawodzi na całej lini. Zwalnia grę, bierze się za rozgrywanie i to w środku pola, macha łapami i przewraca się o własne nogi, a jak ma okazje to je marnuje. Nie pasuje do United bo jest zbyt wolny więc trzeba go oddac. Może Benzema do nas przyjdzie.
» 11 kwietnia 2010, 17:17 #46
levybike: Berbatov to bardzo wartościowy gracz dla United... ale widzę go tylko w roli playmakera (Dobre podania, technika, dużo widzi). Napastnik żaden z niego. Jestem za tym, żeby Bułgar został a kupić drugiego napastnika światowej klasy.
» 11 kwietnia 2010, 17:32 #45
Mariushek1993: Ja rowniez
Ojj no coz , Tevez by sie strasznie przydal , bo Berba to jest wielki blad transferowy !! nie daja sie do gry w naszej druzynie..
» 11 kwietnia 2010, 17:39 #44
Tennant: Wielka szkoda... Ale możemy się jeszcze łudzić o potknięcia rywali. Ale tak na dobrą sprawę może słabszy sezon spowoduje zmianę polityki transferowej klubu ?? :D
Glory Glory MU
» 11 kwietnia 2010, 17:14 #43
wielkifanMU: Zgadzam się z chłopakami teraz zobaczymy kto kocha ten klub a kto nie jak Man Utd przegra Ligę. Założę się że jakieś 20-30% na pewno odejdzie o zacznie kibicować Barcelonie, Chelsea, Realowi itd.
» 11 kwietnia 2010, 17:11 #42
Mariushek1993: Moze i tak bedzie.. prawdziwi kibice tylko zostana na zawsze :)
» 11 kwietnia 2010, 17:13 #41
RobvanKlu5i: Sznase to bedziemy miec jak pozbedziemy sie Drewna i zakupimy kogoś bardziej wartosciowego. Chociaz ja dalej wierze w tytuł mistrzowski!

A jesli chodzi o Drewniatova to hmm... za chwile tu ktos mi pokaze statystyki chyba... ale lepiej zeby nie zostaly pokazane bo to naprawde nie ma sensu.
» 11 kwietnia 2010, 17:11 #40
s2pac: znów obwinianie Berbatova.
cały zespół zagrał źle, ale powinien być rzut karny dla MU.

Berbatov się wyróżniał, pokazywał się do piwek, dobrze podawał, był aktywny. Najlepszy gracz dziś na boisku.
» 11 kwietnia 2010, 17:08 #39
rvn10: Zgadzam się z tobą w 100% ,Berba i Carrick out,za nich skuteczny napastnik i kreatywny pomocnik(np Benzema ,Gourcuff)
» 11 kwietnia 2010, 17:07 #38
devilfan9: Teraz to koniec. Nie wiem o czym Tu marzyć jednak Manchester jest zespołem jednego zawodnika choć tak nie myślałem. Myliłem sie...
» 11 kwietnia 2010, 16:59 #37
RobvanKlu5i: Niestety ale musze napisac o poprostu BEZNADZIEJNEJ i UPOKARZAJĄCEJ grze " DREWNIATOVA"

To jest poprostu żałosne i śmiesznie co on gra. Myśle że jego dni na OT są policzone czego sobie i Manchesterowi życzę. Słoniowy bieg, beznadziejne podania, zmarnowane sytuacje, nie mowie ze tylko on zawinil bo rozlicza sie cala druzyne ale on sie "wyróżniał " w tym meczu...

Macheda tez nic nie pokazał, nie wiem moze brakuje mu ogrania, doświadczenia, jest jeszcze młody ale Drewniatov jest tak doświadczony i tyle kosztował że czegoś sie wymaga od niego

FrankyPalmeri

Apel do Ciebie. Skończ z tymi statystykami w każdym swoim poscie. Nie interesuje mnie ile grał w porównaniu z innymi, nie interesuje mnie to czy ma nieziemskie podania i ile miał asyst...Nie strzela!! On poprostu jest za słaby na MU i nie jest w stanie zastapić Rooneya i po raz kolejny mowie - 32 mln funtów poszły w błoto!! I mam gdzieś takiego napastnika jak on. Są inni od asystowania na boisku, ale niestety nie ma kto strzelać bo Drewniatov zanim dobiegnie do podania to minie godzina.
Myslalem ze Drewniatov wiecej potrafi ale trudno...człowiek może sie bardzo rozczarowac....
» 11 kwietnia 2010, 16:54 #36
manutdfan92: Nie widziałem meczu i trudno mi oceniać postawę piłkarzy ale ten mecz po prostu trzeba było wygrać, nieważne w jakim stylu. Mistrzostwo się oddala (i to bardzo) ale trzeba mieć nadzieję.
» 11 kwietnia 2010, 16:53 #35
kamo97: Nie wiem dlaczego SAR sprzedał Carlosa Teveza. Mógł wystawić na rynek transferowy Berbatova. Tevez dzisiaj napewno wykorzystałby przynajmniej jedną dzisiejszą sytuacje Bułgara...
» 11 kwietnia 2010, 16:52 #34
dulekthered: Prawda jest taka, że bardzo słabo zagrał Berbatow, ale i kilku innych piłkarzy. Giggs otarł się o kompromitację (podobnie jak w meczu z Chelsea i Bayernem), Gibson nic w ogóle nie wniósł, Nani na 1 genialne zagranie ma 3 straty na poziomie 17-letniego juniora... Valencia się starał ale nic z tego nie wynikało (no i zmarnował 100%), w ofensywie również masę strat mieli Neville i O'Shea.

Czarna rozpacz, słaba forma, źle dobrany skład, taktyka i kiepskie prowadzenie meczu. Ferguson zawalił końcówkę sezonu na maksa.

Pzdr

dq
» 11 kwietnia 2010, 16:51 #33
erplus: Ja się dziwię tylko Fergusonowi, czy on nie widzi, że z Berbatowa mógłby być świetny pomocnik w środku pola? Skoro widać, ze nie idzie mu strzelanie bramek a potrafi podać dokładnie, utrzymać się przy piłce, dużo widzi, no to nie zrobi z niego pomocnika. Uważam Berbę za dobrego gracza, ale on nie pasuje tutaj do roli napastnika i większy pożytek byłby, gdyby ustawiło się go inaczej i przydzieliło inną rolę.
» 11 kwietnia 2010, 16:47 #32
oldtrafford: Jeżeli Arsenal wygra z Tottenhamem to zrównają się z nami w punktacji nie jest dobrze liczę że Bolton urwie punkty Chelsea wszystko się może jeszcze zdarzyć wierzę że Manchester podniesie się w następnej kolejce i że wygrają z City
» 11 kwietnia 2010, 16:47 #31
wielkifanMU: Vidić, Ferdinand i Neville - dla nich premia !
» 11 kwietnia 2010, 16:45 #30
Jakubek722: Neville ten gościu dzisiaj zagrał bardzo dobrze :)
» 11 kwietnia 2010, 16:50 #29
wielkifanMU: Berbatov zagrał słabo ale to wciąż "Czerwony Diabeł" nie zapominajcie o tym "Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie" i cicho siedzieć sezonowcy !! Jak się Wam nie podoba to zacznijcie kibicować Barcelonie !
» 11 kwietnia 2010, 16:43 #28
listek007: Tak już widzę jak Bolton dzielnie wygrywa na Stamford. Nie ma co się łudzić. Smurfy pojadą ich znowu 5:0 i będą cieszyć mordy na chelsea.pl albo gdzie indziej. That's over!!
» 11 kwietnia 2010, 16:42 #27
parada: kibicuje United od 13 lat ale nie pamiętam "takiego napastnika" jak Berba... nawet Diego Forlan lepiej się spisywał a poleciał...
Wiec niech każdy patrzy na siebie, ja mowie ze mi się Berba nie podoba i możesz się z tym zgadzać albo nie, lecz nie możesz mnie oceniać i obrażać!
Jak masz za dużo animuszu w sobie to ulżyj sobie w kibelku!

Glory Glory Man Utd!

PS. Neville zagrał zaje*iście!
» 11 kwietnia 2010, 16:42 #26
Biafra: Sezonowcy!! Tam są drzwi. Nie zaśmiecajcie swoimi durnymi tekstami o fatalnym sezonie itd tej strony. Tyle.

We never die cause we are United!

1/4 LM, Wicemistrzostwo i Carling Cup w 1 sezonie bez Ronaldo. Faktycznie fatalny sezon. Ciekawe ile klubów dałoby się pokroić za taki "fatalny" sezon.
» 11 kwietnia 2010, 16:42 #25
wojak90: Hehe, jedno mnie cieszy w tym przegranym sezonie. Trochę się luźniej zrobi na forach bo odejdzie dużo kibiców- sezonowców, jakich widać tutaj pełno:)
» 11 kwietnia 2010, 16:42 #24
fat1xd: Święty Mikołaju przepraszam, że zawracam Ci dupę tak wcześnie jednak jest to sprawa nie cierpiąca zwłoki. Błagam spraw aby nasza wielka gwiazda pan Dimitar B. jak najszybciej znalazł sobie nowy klub. Tak na poważnie sir Alex musi w końcu przejrzeć na oczy, że ten transfer to jeden wielki niewypał. On strasznie kaleczy naszą grę, dzisiaj mieliśmy straszną przewagę ale oczywiście po co strzelić bramkę nie ? Macheda też nie zachwycił, jednak mu można wybaczyć, jest młody dopiero się uczy i tak naprawdę powinien zostać wypożyczony. Ten mecz pokazał jaką mamy biedę w ofensywie i jak bardzo jesteśmy uzależnieni od Wayne'a. Myślę, że o tytule możemy zapomnieć, Chelsea jest w tym momencie na fali i nie sądzę żeby zaczęła masowo gubić punkty. Jak już wcześniej pisałem potrzebne są zmiany! Najgorsi na boisku moim zdaniem byli Scholes, Valencia i Berbatov. Może te niepowodzenia sprawią, że Ferguson dostrzeże nasze uzależnienie od jednego piłkarza, pora na jakiś detoks, pomarańczową linię kogoś kto bez Rooney'a będzie potrafił stworzyć nam różnicę na boisku. Chciałbym też zauważyć, że Nani zaczął grać tak troszkę a la Ronaldo czyli mniej jak skrzydłowy bardziej jak wolny elektron, który schodzi do środka i częściej przejmuje rolę napastnika.
PS jeśli chciałbyś spełnić inne moja marzenia to się nie obrażę :) Z poważaniem Michaś.
» 11 kwietnia 2010, 16:41 #23
Ave88: DO SEZONOWCÓW-DAWAJCIE SOBIE ILE CHCECIE MINUSÓW CZY COŚ MI TO WISI JESTEM TU DLA MU NIE DLA WAS TAK BŁAGALIŚCIE O MACHEDE CO DZISIAJ POKAZAŁ? NIC BERBA MAŁO POKAZAŁ ALE SIE STARAŁ A RESZTA Z PRZODU? JEDNO WIELKIE ZERO I TAKA JEST NIESTETY PRAWDA.GDYBY DIABEŁKI CZYTAŁY KOMENTARZE NIEKTÓRYCH Z WAS TO W POLOWIE SEZONU ODDALI BY MISTRZOSTWO :|.WEZCIE SIĘ LUDZIE W GARŚĆ!!
» 11 kwietnia 2010, 16:41 #22
Jakubek722: Dobry komentarz ! Pozdrawiam! :)
» 11 kwietnia 2010, 16:44 #21
2Fast4You: Z taką grą to w Polsce możemy coś ugrać... Dzisiejszy mecz United to była KOMPLETNA ŻENADA !! Normalnie tego nie da się opisać... Tylko dzisiaj chyba VDS i Vidić zasłużyli na nic... A reszta to chyba nagana... Scholsy jeszcze czasem coś pokazał... Berbatov ? zastanawiam się czy ten transfer to jakoś po znajomości ? Bo nie wiem co on tu robi. Przewraca się o własne nogi i wgl. Rooney jak na razie to trzyma w kupie ale widzicie co się stało jak zabrakło Wazzy ? Aktualnie w United jest 2 napastników którzy są gotowi do 1 składu ! Tylko Roo i Owen coś chyba jeszcze grają z napadziorów ! tyle do powiedzenia
» 11 kwietnia 2010, 16:41 #20
Ghost76: 2 tygodnie temu byliśmy praktycznie w piłkarskim niebie :/
Trudno się mówi. Dzisiaj to nie MU jest najważniejsze.
» 11 kwietnia 2010, 16:41 #19
johnnyblaze: zazwyczaj nie dodaje komentarzy, ale to co pokazali w tym meczu...brak słów, bez rooneya nie ma manchesteru, nawet gdy nie strzela bramek a jest na boisku działa to na zawodników elektryzująco, nani i valencia grają dobrze chodź nie można wymagać żeby zawsze grali na najwyższych obrotach każdy ma gorszy dzień i bez wątpienia dziś taki był i dla naniego i valencii, berbatov kompletna pomyłka, nie gra nic a jak ma podawać to niech zmieni pozycje z napastnika na rozgrywającego, naczelnym zadaniem napastnika jest zdobywanie bramek a on tego nie robi, moim zdaniem powinien zostać sprzedany, powinna zostać załatana dziura w środku pola, potrzebny nam zawodnik pokroju xaviego czy fabregasa, który zagra dobrą dokładną piłkę, czy górą czy dołem, ja z chęcią zobaczył bym hamsika lub gourcuffa no i oczywiście napastnik, klasowy napastnik, moim zdaniem błąd zrobił ferguson sprzedając teveza patrząc na tą formę, która prezentuje w city z rooneyem byli by nie do zatrzymania na dzień dzisiejszy. ps kibicem united jestem już kilkanaście lat ale patrząc obiektywnie praktycznie dziś przegraliśmy mistrzostwo, trzeba liczyć na innych. pozdrawiam
» 11 kwietnia 2010, 16:40 #18
Jakubek722: Dumnie po zwycięstwie ,wierni po porażce. Szkoda tego meczu ,ale trzeba walczyć o jak najwyższe miejsce w pierwszej trójce! Go Go Man United Go Go Man United ! ! ! Propozycja moja jest prosta, trzeba przemeblować ten skład. Sprzedać tych którzy nie nadają się do grania w tak dobrym klubie jak MU
» 11 kwietnia 2010, 16:39 #17
wielkifanMU: vitteck--- przegrała cała drużyna a Berbatov był jednym z najgorszych piłkarzy w meczu.
» 11 kwietnia 2010, 16:38 #16
wojak90: Może odpowiem na pytania dotyczące Berby. Dlaczego na niego najeżdżamy? Można tu zacytować jego dawną wypowiedź: jestem na siebie zły bo nie strzeliłem gola. Może nie miałem dużo sytuacji, ale bywa tak że napastnik ma jedną w meczu i musi ją zamienić na bramkę. Jeszcze jakies pytania?
» 11 kwietnia 2010, 16:38 #15
20LEGEND: Wcześniej szanowałem Berbatova za te bramki strzelone dla United i rewelacyjne asysty ale teraz porzytek z niego na boisku co z Rasiaka niestety taka jest prawda. Jak w takim mogliśmy strzelić bramkę skoro graliśmy bez napastnika bo Macheda sam w ataku też dużo nie może.
» 11 kwietnia 2010, 16:38 #14
LTMek: Widzę, że Twoja ironia stoi na dobrym poziomie ^^
Berbatov bardziej nadały się jako chłopiec od ręczników.
Może wtedy wygrywalibyśmy dzięki niemu jakieś mecze...
Bułgar zdobywa bramki w meczach przeciwko takim potęgom jak Burnley,Hull,Bolton,Portsmouth czy Wigan ^^
W meczach z czymś takim zdobył bodajże 7 bramek ze swoich 12.
Po prostu gwiazdor...
W meczach z czołówką nic nie pokazał.
W LM też nie błyszczał.
Out i tyle w tym temacie.
» 11 kwietnia 2010, 16:47 #13
wielkifanMU: Ciekawi mnie kiedy przyjdzie FrankyPalmeri by bronić Berbatov'a "bo jakie to on wspaniałe statystyki ma 12 goli i 9 asyst w 1856 minut to co że mu kolejny mecz nie wyszedł poczekajcie do meczu z Hull albo z Wolves, Berba tam pokaże klasę " HAHA
» 11 kwietnia 2010, 16:37 #12
kamo97: Mecz beznadziejny w wykonaniu United. Teraz trzeba liczyć, że Chelsea ulegnie Boltonowi, a Arsenal Totenhamowi. Jeśli na derby nie wróci zdrowy Rooney, to już po nas. Chelsea został jeszcze nieprzewidwalny Chelsea. Trzeba wierzyć, tylko to nam zostało :)
» 11 kwietnia 2010, 16:37 #11
Ave88: Teraz aż chce sie napisać sezonowcy w natarciu^^.Aż zal was czytać i wy się uważacie za kibiców? Jadąc po klubie i zawodnikach? Buehehehheeh nie moge;>.Dzięki Bogu są tu też normalni kibice którzy przyznają mi racje co do tego że zagraliśmy tragicznie to fakt ALE DO JASNEJ CHOLERY JESZCZE 4 KOLEJKI POGIEŁO WAS? Wszystko się może zdarzyć.ZADANIEM KIBICA JEST WSPIERAĆ UKOCHANY KLUB JEGO ZADANIEM JEST BYĆ Z NIM NA DOBRE I NA ZŁE JEGO ZADANIEM JEST OBIEKTYWNIE OCENIAĆ SPOTKANIE ALE BEZ WZGLĘDU NA WYNIKI I STYL CIĄGLE W NICH WIERZYĆ!! GDZIE TO JEST U WAS? NO JA SIĘ PYTAM GDZIE?!!
» 11 kwietnia 2010, 16:36 #10
1wolf1: foreveryoung --- Znasz ty sie chociaz troche na pilce noznej? Jedynej osobie ktorej dzis mozemy dziekowac to kolejny raz Ferguson. Po 1 na tak wazny mecz zrobil roszady w skladzie, ktore jak widac kolejny raz sie nie sprawdzily. NIe wiem co on widzi w gigsie w tej czesci sezonu, ale jak dla mnie on nie nadaje sie obecnie do niczego. Nastepna sprawa jest wystawienie 2 napastnikow - ale tylko w teorii, bo do zejscia Machedy z boiska Berbatov gral w srodku pomocy - zeby w takim klubie jak MU napastnik musial rozgrywac pilke to juz jest jakis skandal. Co ten stary dziad wyprawia - z kazdym kolejnym meczem coraz bardziej sie pogranza.

Ps L ciekawe kogo dzis obwini za remis - moze slonce za mocno swiecilo....
» 11 kwietnia 2010, 16:35 #9
maradona10: prawda jest taka nie mial kto rozgrywac i nie bylo komu wykanczac akcji
» 11 kwietnia 2010, 16:34 #8
parada: Z Berby taki "napastnik" jak ze mnie Bruce Lee...

niestety ale ja bym go sprzedał nawet za 15 baniek... Irek Jelen już byłby lepszy!
» 11 kwietnia 2010, 16:33 #7
wielkifanMU: Potrzeba nam napastnika typu Villa, Benzema. Nie mam najmniejszych wątpliwości, Berbatov to nie napastnik to taki środkowo-ofensywny pomocnik, brak Rooney'a widoczny był gołym okiem.

Berbatov-4

Obronę za to mieliśmy kozacką

Vidić-8.5
Ferdinand-8.5
Neville-7.5
» 11 kwietnia 2010, 16:33 #6
Ronal: Tak sobie myślę co napisać.... napiszę... HAHAHAHAHA... dodam... KPINA...i na koniec... KONIEC !! bez Rooneya z tym popaprańcem Berbatovem to my se możemy woj0wać.... w Ekstraklasie xD przecież taka gra nie zasługuje na pierwszą czwórkę... co dopiero na lidera xD
» 11 kwietnia 2010, 16:32 #5
wojak90: Niestety mogłem oglądać tylko ostatnie 20 minut, ale to co widziałem wprawiło mnie w osłupienie. Bezradna drużyna, Park tylko biegał po boisku, Berba, płacz i czarna rozpacz. Jakieś żenujące próby ataku pozycyjnego. Jeżeli tak będzie wyglądała cała końcówka sezonu, to może i dobrze że jedynym trofeum będzie Carling Cup.
» 11 kwietnia 2010, 16:32 #4
DevilsPoland: Słaba druga połowa Manchesteru United. Glory glory Man united
» 11 kwietnia 2010, 16:30 #3
trance: "Smród" po fatalnej decyzji podczas pierwszego meczu w LM z Bayernem ciągnie się dalej...Szanse są nadal, ale tak małe, że trzeba powoli się godzić z sytuacją.
» 11 kwietnia 2010, 16:29 #2
rmn1: Or1n co ty pierd*lisz człowieku. Dobre zawody? To że SAF go kupił nie oznacza, że to nie był błąd.
» 11 kwietnia 2010, 16:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.