Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand w obronie Berbatowa

» 8 marca 2010, 14:22 - Autor: badkins - źródło: TEAMtalk
Kibice po kolejnych sukcesach powinni bardziej dostrzegać wkład Dymitara Berbatowa - przyznaje lider defensywy United, Rio Ferdinand.
Ferdinand w obronie Berbatowa
» Ferdinand jak na kapitana przystało stanął w obronie swojego klubowego kolegi
Bułgar ma tyle samo zwolenników, jak i przeciwników na Wyspach Brytyjskich. 31-letni Anglik dołączył tym samym do sir Alexa Fergusona, który już wcześniej podkreślał, jak ważnym zawodnikiem na Old Trafford jest właśnie Berbatow.

- Jeśli wygramy ligę w tym sezonie ludzie bardziej docenią Dymitara - stwierdza Rio. - Kiedy spojrzysz w statystyki nie trudno czasem dostrzec, że Berbatow jest w czołówce przebiegniętych kilometrów oraz pokrywa większą część boiska.

- Jest nieco powolny, lecz wkłada w grę sporo wysiłku. Taki już ma styl, co oznacza, że ludzie postrzegają go w inny sposób. Nie ma to jednak żadnego przełożenia na jego znaczenie w zespole, ponieważ bardzo go doceniamy i to jest najważniejsze.

- Przeciwko Wolves był fantastyczny. Cały czas ściągał na siebie czwórkę obrońców, nie możesz więcej oczekiwać od napastnika, zwłaszcza kiedy jest tym wysuniętym. Berbatow udowodnił, że w razie potrzeby może spokojnie grywać samotnego snajpera - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Azjaci chcieli kupić United
Następny news »
Rio zachwala postawę Scholesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


tarantula1990: WielkiFanMu -> moja sarkastyczna wypowiedź była kierowana do ogółu kibiców Manchesteru United, którzy tylko w kółko narzekają na Dymitara Berbatowa :) teraz lepiej skumpy sie na dzisiejszym meczu ! :)

GLORY MAN UNITED!!
» 10 marca 2010, 14:50 #27
wielkifanMU: tarantula1990 ------- wogóle mnie nie zrozumiałeś . Ja jestem jak najbardziej za by Berba rozgrywał piłki ale nie cały czas. Jego wogóle wpolu karnym nie ma oto mi chodzi !
» 10 marca 2010, 13:54 #26
tarantula1990: Trochę zaczyna przypominać to niekończącą sie opowieść...
Jedni w kółko bronia Berbatowa, inni w kółko na niego najeżdżaja...
Ci co najeżdżają na DB9 powinni sie zastanowić jak to jest, że Berbatow, grając w TEJ SAMEJ lidze, reprezentując barwy Totenhamu strzelał naprawde sporo bramek, a w Manchesterze nie potrafi NAGLE strzelać goli. Najwyższy czas zastanowić się czysto logicznie, jak to tak naprawdę jest z Berbatowem :

A. Teoretycznie możliwe jest, że Berbatow, grający RÓWNO i naprawde dobrze (strzelał naprawde sporo bramek) przez wszystkie sezony spędzone na White Hart Lane poprostu NAGLE się wypalił... Po przejściu do Manchesteru NAGLE stał się bezużytecznym i kompetnie bezwartościowym zawodnikiem, który nie umie umieścić piłki w siatce. NAGLE stał się "ANTY-napastnikiem", godnym reprezentowania co najwyżej barw Leeds, a w najlepszym wypadku jakiegoś Stoke City.

B. Berbatow zawsze był słaby, małostrzelny i beznadziejny w pełnym tego słowa znaczeniu. W Totenhamie miał poprostu fart. Przez wszystkie sezony, grając w Totenhamie jak już strzelał to zwykłym fuksem i to tylko "ogórom" z dołu tabeli. Mógł tylko pomarzyć o bramce przeciwko jakiemuś wiekszęmu klubowi np. ManUtd, to zawsze było poza jego zasięgiem. W reprezentacji strzelił tylko 3 bramki, w tym jedną z łokcia a dwie ze spalonego. Jego "nieporadność" w reprezentacji narodowej, jest tym bardziej bolesna, mając na uwadze fakt, że ma tak doborowych pomocników, którzy kreują mu mnóstwo dogodnych sytuacji, których DB9 i tak nie wykorzystuje. SAF wydał te 3o baniek na Bułgara tylko po to, żeby go dowartościować, bo w rzeczywistości, zarówno SAF, jak i cały piłkarski świat widzieli, jaki to z DB9 nieudacznik boiskowy.

C. A może, jest inny powód, że NAGLE DB9 nie strzela tak wielu bramek. Może ma INNE zadania taktyczne, aniżeli w reprezentacji tudzież Totenhamie? Może SAF dostrzegając walory techniczne Berbatowa, nakazał mu "odgrywać" rolę łącznika pomocy z atakiem, przez co DB9 nie ma tak wielu okazji do strzelania goli? Może cała gra Manchesteru jest ułożona pod będącego w wyśmienitej formie strzeleckiej ROONEYA? Możę DB9, ma uruchamiać kolegów swoimi genialnymi podaniami, a w nerwowych momentach utrzymać się przy piłce i uspokoić gre? Może poprostu w oczach SAFa, Berba nie musi strzelać goli, ale grunt żeby napędzał akcje. Może SAF dostrzega coś czego WY nie widzicie i dlatego CHWALI i CIĄGLE stawia na Bułgara, mimo jego "FATALNEJ" gry...

D. Berbatow jest cienki i już.

Pewnie dla większości odpowiedź D. jest prawidłowa :D
Pewnie macie racje... bo co tam może wiedzieć SAF. To tylko staruszek, który nigdy nie widział FMa 2010. Przecież Berbatow jest cienki, a SAF na niego stawia i chwali go w pomeczowych konferencjach, tylko po to żeby Bułgarowi nie było smutno.

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 10 marca 2010, 02:31 #25
tarantula1990: WielkiFanMu -> to że na przedmeczowym "pokazie" na planszy berba jest ustawiony koło rooneya w ataku, to nie neguje możliwości, że SAF każe mu grać jako ofensywny pomocnik, a raczej jako lacznik napadu z pomoca... troche hipokryzji z Twojej strony... nie masz pojecia jakie zadania na boisku ma Berbatov (nie chodzi mi o zadanie napastnik - musi strzelac gole), ale i tak mówisz, że sie z nich nie wywiązuje... co za nonsens...
Paradoksalnie, mógłbyś ganić rooneya, że co cofa sie po piłki lub Vidicia bo strzela czasem bramki (a od tego przeciez jest napastnik, a nie obronca)...
Dla mnie sprawa jest jasna - skoro SAF uważa, że Berba gra dobrze to chyba znaczy, że wywiązuje sie z zadań, które manager mu powierzył! Ja nie wiem co tu jest nie do rozumienia...
» 9 marca 2010, 21:36 #24
wielkifanMU: tarantula1990 -------skąd wiem ?? stąd że on jest ustawiany na pozycji napastnika . TO chyba łatwe do skapowania i realne że mogę mieć pretensję o jego styl gry jako NAPASTNIKA
» 9 marca 2010, 18:11 #23
tarantula1990: Berbatow... Jak nie wiadomo o co chodzi w "sporze" to chodzi o Berbatowa...
Prawda jest taka, że jakichkolwiek by enzo nie wytoczył argumentów (w mojej opinii zresztą trafnych i co najważniejsze niepodważalnych) to przeciwnicy DB9 i tak zawsze znajda jakieś "ale".
Po primo >WielkiFanMu -> równie dobrze można by się Ciebie spytać czy jesteś asystentem SAFa, że wiesz jakie role ma na boisku Berbatow? Takie błędne trochę koło, wiec kwestia tego czy Berbatow jest kreowany do gry przez SAFa jako napastnik, czy raczej kreatywny ofensywny pomocnik pozostaje kwestią czysto otwartą :)
Mit o słabej skuteczności bułgara obalił Enzo swoimi statystkami.
Co do napastników z innych lig -> nie ma co porównywać ligi angielskiej i hiszpańskiej bo są one zupełnie odmienne... Obie ligi są bardzo silne, jednak w oparciu o bilans bramek można określić poniekąd "atuty" klubów z danych krajów. (w Hiszpanii dużo się strzela i dużo się traci bramek, podczas gdy w Anglii raczej mniej się strzela ale i mniej się traci). Znowu błędne koło - bo można powiedzieć, że Hiszpanie mają lipną obronę, albo mają super atak i dlatego taki a nie inny bilans. Suma sumarum - w Hiszpani bramek pada wiecej, wiec teoretycznie łatwiej je zdobyć.

Co do samego Berbatowa -> skoro SAF mu ufa i na niego stawia i co ciekawe - jest bardzo zadowolony z gry Bułgara, to czego Wy się czepiacie... Skoro sam SAF uważa, skoro zawodnicy MU uważają, że DB9 jest potrzebny manchesterowi to chyba coś w tym musi być. Tym bardziej że to oni widzą go codziennie, z nim trenują i z nimi graja na boisku!!
» 9 marca 2010, 15:54 #22
RobvanKlu5i: Ja znam rozwiązanie ----> Berbatova przekwalifikować na pomocnika(środkowego zaraz za dwoma napastnikami ) i wszyscy szczęśliwi :)
» 9 marca 2010, 14:55 #21
wielkifanMU: LukeUtd ---------- jesteś asystentem SAFa ?? Skąd wiesz że Berbatov ma taką rolę w drużynie . Ok zgodzę się z toba z tym że napastnik może rozgrywać piłki tylko że jego nie ma w polu karnym tylko cały czas rozgrywa . Nie wiem czy oglądałeś mecz z Wolves tam wielokrotnie Berby brakowało w polu karnym !
» 9 marca 2010, 14:43 #20
wielkifanMU: Nie których z Was wogóle nie rozumiem . Berba nie jest pomocnikiem tylko NAPSTNIKIEM a jak pewnie wszyscy z Was wiedzą że Napastnik a Pomocnik to 2 różne pozycje . Berba dostaje dobre noty po cały czas szuka gry , lubi mieć często piłkę przy nodze , rozgrywać , ale po co ?? nie rozumiem po co ?? od tego są środkowi pomocnicy a nie Napastnik . z Wolves graliśmy jednym środkowym napastnikiem , Berby nigdy nie było w polu karnym i do środka wchodzili Nani lub Valencia . Berba jako napastnik nie może rozgrywać piłek on musi czekać na piłkę w polu karnym . Z Wolves oczywiście tego nie pokazał , dobrze że doświadczony Scholes wziął się za strzelanie bramek . Bo na Berbe w tym aspekcie nie można liczyć . Na razie modle się by Rooney na Milan wyzdrowiał . Jutro na miejscu SAF'a zagrałbym 4-5-1 !
» 9 marca 2010, 13:26 #19
kukus1704: FrankyPalmeri
lejcie kolesiowi bo dobrze gada;) popieram w 100%

wiekszosc bramkowych akcji rozpoczyna sie od Bulgara
Berbatov->Valencia->Rooney->GOOL!:)

pozdro! ;)
» 8 marca 2010, 23:31 #18
RobvanKlu5i: Ja nie jestem zwolennikiem Benzemy a tym bardziej Huntelaara.
Benzema wybrał Real i niech sie tam marnuje, MU go nie potrzebuje, bo sa na swiecie lepsi napastnicy ktorych mozna kiedys kupic.
CR juz nawet bym nie chcial widziec w MU, mam nadzieje że już nikt za nim nie teskni :)

Mnie interesuje to żeby Berba zaczął imponować skutecznością strzelecką i Owen wyleczył kontuzje :)
» 8 marca 2010, 22:25 #17
barnaba1987: to dowodzi temu ze malo strzela i z Wilkami mial malo szans patrzac procentowo na ilosc meczy do strzelonych bramek na zdobycie gola.
Moze i z Chelseom i Liverpoolem zagrali swietnie (nie widzialem) ale z nami grali slabo (widzialem).To nie jest silna druzyna! Najwiecej bramek straconych w lidze i walka o utrzymanie to argumety nie do podwazenia.

Jak juz powiedzialem powinien strzelic
Ja tez mam nadzieje ze Berbatow z Milanem cos ustrzeli bo od tego jest i wszyscy na to licza pod nieobecnosc Rooneya oczywiscie

aha a co do Benzem, Huntelarow to przeciez sam wiesz ze oni sobie moga chciec...

(ty mnie chyba nie rozumiesz ja mowie tylko i wylacznie o meczu z Wilkami,caly czac)
» 8 marca 2010, 22:14 #16
RobvanKlu5i: Gdyby ten gość popracował nad szybkością to jestem pewnien że byłby jednym z najlepszych na świecie...ale niestety szybkość go gubi, to jego pięta achillesa. Dlatego nie przekonuje mnie Berba niestety, ale nie mowie że tak zostanie bo chciałbym żeby wkońcu mnie przekonał do siebie ;)
» 8 marca 2010, 21:36 #15
barnaba1987: enzo Anelka ma w tym sezonie 8 bramek strzelonych ,Torres gra jak Liverpool gra slabo tyle w temacie.
Huntelar czy Benzema to nie wypaly wiec poruwnoj ich do Berby chyba ze chcesz przez to powiedziec ze Bulgar to...
A Aguero to gwiazdka jednego sezonu (jak dla mnie) ,nie mowiac o tym ze atletiko gra w tym sezonie tak slabo ze Xerez jest dokladnie na ich poziomie.

Ty lubi sztatystyki nie? No to ci powiem ze wilki maja najwicej pramek straconych w PL wiec nie mow mi ze sie potrafia bronic ok?

Berba powinien w tym meczu strzelic! wszyscy na niego liczyli a on pokazal ze potrafi tylko podawac i asystowac.Rudy szeli moze jeszcze z 10 gora 15 bramek i zakonczy kariere ,nie bedzie nas zawsze ratowal.

Ale przeciez takie gadanie nie ma sensu....
» 8 marca 2010, 21:32 #14
barnaba1987: enzo ''uderz w stół a nożyce się odezwą'' nie mydl mi tu oczu Anelkom bo on malo komu w tym sezonie strzelil gola ,a i Torres to zly przyklad bo Liverpool gra w tym sezonie tak slabo ze glowa boli.
z tymi zekomo cudownymi defensywnymi zdolnosciami Wilkow to tez nie przesadzaj bo oni grali u siebie i nie robili Obrony Czestochowy tylko grali w miare ofensywnie(jak na taki mecz)

Moge ci zadac pytanie ? Tylko odpowiec mi w prost a nie tak jak lubisz...
Czy uwazasz ze napastnik kupiony za 30 baniek powinien posiadac umiejetnosci pozwalajace na strzelenie gola Wilkom czy nie?
» 8 marca 2010, 21:04 #13
RobvanKlu5i: Jak widziałem niekiedy jak marnował 100 % sytuacje to mi sie scyzoryk w kieszeni otwierał. Nie wspominając o jego słoniowych ruchach

Dobra to powiedzmy tak - gdyby Bebra kosztował 10-15 mln funtow to oki nie mam nic, niech gra tak jak gra. Ale niestety 30 mln to juz suma konkretna i nie ma co rozmyslac - za ta kase SAF moglby sprowadzic takiego napastnika który by wyróżniał się dobrymi podaniami i świetną skutecznością strzelecką. Bo co jak co ale napastnik z samych dobrych podan nie jest rozliczany. 9 bramek na sezon i kilkanaście asyst to pułap jaki osiąga bardzo dobry lub świetny pomocnik. To Berba jest wkońcu pomocnikiem czy napastnikiem?? Bo gdyby byl pomocnikiem to nawet bym złego słowa na niego nie powiedział :)
» 8 marca 2010, 20:57 #12
barnaba1987: z lacznikiem mowisz, problem w tym ze taki Nani, Valencia czy park potrzebuje sporo okazji zeby strzelic gola to nie sa napastnicy. I jeszcze jedno jak Valencia bedzie w polu karnym to kto wrzuci pile?
A Berba dostawal by wiecej pilek w pole karne ale on sie nie porusza po boisku ,a jesli juz to robi to bardzo przewidywalnie.
Nie ma sensu podac pilki do napastnika ktory stoi przed polem karnym z linia obroncow za soba bo to pewna strata. Na wybieg tez mu sie nie poda bo go obronca wyprzedzi. Zeby dostal pilke w polu karnym to sa tylko 2 opcje 1 to trzeba przeciwnika stlamsic i zamknac we wlasnym polu karnym ( z Milanem to moze byc trudne) i druga prostrza dosrodkowanie ale czy Bulgar szczeli z glowy?Berba musi miec kolo siebie 2 napastnika ,tylko kogo?
» 8 marca 2010, 20:46 #11
barnaba1987: ok masz racje Manchester tak gra jak gadasz. Mi chodzi tylko i wylacznie o ostatni mecz ligowy z Wilkami , tam nie gral srodkowego pomocnika tylko wysunietego napastika i co? Nie dal rady strzelic bramki...
Napastnik kupiony za 30 baniek powinien robic takie zeczy z palcem w dupie a on nie dal rady obronie Wilkow!
I nie mow mi ze nie lubie Berbatowa bo wolno biega.
Jak dla mnie to on moze lezec na boisku, byle zeby strzelal w takich meczach jak ten ostatni bo to jego psi obowiazek
Jak sobie wyobrazasz mecz z Milanem bez Roo skoro Berba nie potrafi strzelic bramki Wilkom to strzeli Milanowi?
» 8 marca 2010, 20:23 #10
barnaba1987: stadzik kolego to co on robil z pilka w ostatnim meczu ligowym to nie bylo genialne...nie widzialem w nim tych cech ktore wymieniles.
nie potrafil strzelic nawet brzydkiej bramki druzynie ktora walczy o utrzymanie w PL a ty mi gadasz ze pieknie gra

Grzechu007 kolego w ostatnim meczu Berbatow gral sam w ataku i byl od strzelania a nie podawania i co? jakos nie dal rady pyknac bramki WILKOM za 30 baniek kupiony gracz to powiniet takie zeczy potrafic
» 8 marca 2010, 20:03 #9
RobvanKlu5i: I tak nie zmienie swojego poglądu - Bebratov jako napastnik ma strzelać wiecej bramek. Bo jak nie ma Rooneya to juz wielka tragedia bo nie ma kto strzelać ....Owen kontuzja a jak zdrowy to go nie doceniają i siedzi na ławie, Diouf musi psychicznie dojrzeć do brania na siebie odpowiedzialności za strzelanie bramek bo narazie to widac ze chlopak ciezko wystraszony i zdekoncentrowany na boisku, a z Berbatova jako bramkostrzelca nie ma nic i to moje zdanie. Moze i swietnie rozgrywa i podaje ale od zawodnika za 30 mln funtów wymaga sie wiecej
» 8 marca 2010, 18:01 #8
badkins: Poprawna polska (!) pisownia to Berbatow, nie Berbatov.
Wynika to z tłumaczenia cyrylicy w taki, a nie inny sposób.
» 8 marca 2010, 17:16 #7
barnaba1987: ciekawe kiedy wpadnie tu enzo i powie "A NIE MOWILEM'' bo jego pazie i poplecznicy juz tu sa
» 8 marca 2010, 17:09 #6
rjk: Panowie,zauwazcie ile Berba robi na boisku,owszem to nie jest Roo,ale naprawde bardzo duzo pracuje dla zespolu,np.,bardzo trudno jest mu zabrac pilke,bo swietnie sie zastawia,potrafi swietnie zagrac pilke tak by inny strzelil gola,naprawde Berba jest swietnym zawodnikiem,tylko trzeba zrozumiec jego styl gry,zgodze sie,ze jest troche powolny,ale tyle ile on pracuje na boisku to naprawde tą jego szybkosc niweluje.Wlasnie szkoda tez ze troche sytuacji marnuje,ale miejmy nadzieje my kibice ze sie odblokuje wkoncu i zacznie trafiac seryjnie przy najmniej pod nieobecnosc Roo.Pozdro fani ManU
» 8 marca 2010, 15:49 #5
berbatovMU: Nie zdziwię się jeśli Berbatov odejdzie już go to pewnie denerwuje sam bym się zdenerwował wszystko co robi do złe wręcz przeciwnie ma mocne uderzenie a jego asysty to jest to

(DLA ADMINA NIE PISZE SIĘ BERBATOW TYLKO BERBATOV)
» 8 marca 2010, 15:36 #4
20LEGEND: Rio i SAF mają absolutną rację. Berba świetnie wywiązuje się z zadań taktycznych i chociaż dużą część meczów rozpoczynał z rezerwy to strzelił aż 9 goli w tym sezonie .Nie zgodze się jednak co do tego , że może grać jako samotny napastnik, powinno to następować w ostateczności nie mam nic do jego umiejętności jednak przy większej ilości obrońców skupionych tylko na nim sobie nie radzi i dlatego idealnym dla zespołu zestawieniem jest atak Berbatov-Rooney , który się świetnie uzupełnia.
» 8 marca 2010, 14:58 #3
wielkifanMU: Miałem się nie wypowiadać na temat Berbatov ale to jednak zrobię
Wkurza mnie to że nie ma go wogóle w polu karnym piłka jest na lewej stronie przy Valencii to Berbatov Wysuwa się mu do rozgrywania piłki . A z tego co wiem od tego są środkowi pomocnicy a nie napastnik . A w polu karnym musi się ustawiać Nani w takich sytuacjach . Myślę że Berba sprawdził by się bardziej jako środkowy pomocnik a nie napastnik ma przegląd pola,bajeczną techinkę i cały czas ciągnie go do rozgrywania piłki . Ja nie wiem co z tego będzie , oczywiście Sir Alex wie lepiej bo to on z piłkarzami spędza dużo czasu na treningach ale jak na moje oko to trochę dziwne . Więc myślę że w letnim okienku przejdzie do Nas Benzema lub Falcao , bo raczej Villa jak gdzie przejdzie to tylko do barcelony lub realu .
» 8 marca 2010, 14:57 #2
Adrianol1995xD: Ja uważam że Bułgar jest nam bardzo potrzeby ! Sory że nie na temat ale zobaczcie to : [link usunięty]
decydowal-chce-grac-w-mu,1,3188339,wiadomosc.html
» 8 marca 2010, 14:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.