Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Hull vs United

» 28 grudnia 2009, 19:12 - Autor: mufaneeek - źródło: Własne/ Sky Sports
Prezentujemy wam oceny naszych zawodników po meczu z Hull, wydane przez mufanka, miszę i dziennikarzy Sky Sports.
Oceny pomeczowe: Hull vs United
» A ty jakbyś go ocenił?
Kuszczak
mufaneeek - Pewny, żadnych błędów, kilka ładnych interwencji i chyba tylko jeden zły wykop. - 7,5
misza - Szkoda tylko, że nie obronił karnego, bo nie zgadzam się z komentatorami Canal+, że strzał był nie do obrony, to jego występ byłby naprawdę fantastyczny. No, ale i tak było bardzo dobrze - 7,5
Sky Sports - 5

Rafael
mufaneeek - Bez błędów w defensywie, żywy w ataku. Ocenę obniża faul, który spowodował karny. -6,5
misza - w moim przekonaniu nie faulował w polu karnym przeciwnika. Popełnił kilka mniej istotnych błędów, szkoda, że nie wykorzystał szansy w pierwszej połowie - 6
Sky sports - 5

Vidic
mufaneeek - Bardzo dobry występ Serba. Wraca stary Vidic? - 7,5
misza - Dobry występ Serba, jak zwykle grał bezpardonowo - 7
Sky Sports - 7

Brown
mufaneeek - Tez dość pewnie, choć słabiej od partnera ze środka defensywy. - 7
misza - Uważam, że to Anglik dziś rządził środek obrony. Dzięki niemu United nie będzie odczuwało straty Ferdinanda, a Evans najprawdopodobniej zasiądzie tylko na ławce - 7,5
Sky Sports - 6

Evra
mufaneeek - Zagrał słabiej niż zdążył nas do tego przyzwyczaić. Bezbarwny w ataku, a do tego kilka głupich strat. -6
misza - Wyjątkowo zagrał dzisiaj słabiej niż zwykle, żółta kartka, potem, o mały włos nie wyleciał z boiska - 6
Sky Sports - 5

Valencia
mufaneeek - Nie zbyt udany występ Ekwadorczyka. Nie zrobił nic, za co można by go pochwalić. - 6
misza - Nieudany mecz - 5
Sky Sports - 5

Carrick
mufaneeek - Dużo, bardzo dużo głupich strat i ogólnie nienajlepszy występ. - 5,5
misza - Dobry mecz, ale dopiero od straty bramki, a to za mało - 5,5
Sky Sports - 6

Fletcher
mufaneeek - Zagrał słabiej niż w poprzednich meczach na środku pomocy. Może za bardzo przyzwyczaił się do gry w obronie? + za ładne dośrodkowanie przy pierwszej bramce - 6,5
misza - Słaby występ Szkota, ale wytłumaczeniem może być ponowna zmiana pozycji. Dobrze jednak, że znowu gra, tam gdzie zawsze. Będzie lepiej - 5,5
Sky Sports - 5

Giggs
mufaneeek - Walijczyk nie zachwycił, miał jednak udział przy dwóch pierwszych bramkach. - 6,5
misza - Słaby mecz Giggsa, dużo strat i niedokładnych podań, na plus zagranie przy pierwszej bramce - 6
Sky Sports - 5

Rooney
mufaneeek - Miał wielki udział przy każdej z 4 bramek. Fatalne podanie do Kuszczaka podziałało na niego jak płachta na byka, od razu zaczął grać lepiej. Doskonałe tempo w podaniu do Berbatova. Mimo wszystko należy go uznać za gracza meczu. - 8
misza - Nie, nie i jeszcze raz nie. Przed media uznawany jest za gracza spotkania, a ja mówię stanowcze 'nie!'. Zagrał dziś po prostu słabiutko. Bramka i dwie asysty tego nie zmieniają. Idiotyczna strata, po której United straciło bramkę. Podobna sytuacja miała miejsce już w w pierwszej połowie. W ataku był nieruchliwy, a jak już dochodził do piłki do robił wszystko, aby ją stracić - 6
Sky Sports - 6

Berbatov
mufaneeek - nie błysnął dziś geniuszem, choć też nie grał źle. Ocenę podwyższa strzelona bramka. - 7
misza - Też słabo, ale lepiej niż Rooney - 6,5
Sky Sports - 5

Park
mufaneeek - Wniósł trochę ożywienia w poczynania Diabłów. -6,5
misza - Zagrał podobnie do Valenci - 6
Sky Sports - 6

Obertan
mufaneeek - bez oceny.
misza - bez oceny.
Sky Sports - 5

Zapraszamy do podawania swoich ocen w komentarzach!


TAGI


« Poprzedni news
Tosic w Lizbonie?
Następny news »
OT100 #45: Światełko w tunelu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


MatisDevils: Rafael Da Silva grał dobrze po za faulem po czym sędzia wskazał na wapno w tej był ewidentny błąd Wayna Rooneya
» 30 grudnia 2009, 17:39 #46
simonsimon: canto -> widzę, że niby jest demokracja - każdy może mieć własne zdanie - ale w przypadku Roo wszyscy wg Ciebie muszą być zgodni i stwierdzić, że Wayne zagrał znakomite spotkanie...

Bo prawdziwy kibic United mówi, że Roo jest zawsze najlepszy, a Berba to leń, bo nie biega? A ten kto ma lekko odmienne zdanie - to już meczu pewnie nie widział i się nie zna na piłce?

I po prostu bramki strzelane przez Roo zamazują obraz jego słabej gry ostatnio... "Biały Pele" wie przecież, że jako nadzieja angielskiej piłki nigdy nie usiądzie na ławce - i może grać piach przeplatany błyskiem starego Roo i jest dobrze - za to inni zawodnicy United nie mogą sobie pozwolić na taki komfort - bo pewnie gdyby to Berba tak kapitalnie podał piłkę do tyłu - to wszyscy by już na nim psy wieszali...

i tak na sam koniec:

"co wiecej napastnika nie rozlicza sie z procentowo podawanej dokladnosci podan."

nie wiem, czy zauważyłeś, że tylko po 2 niedokładnych podaniach Roo Hull raz miało kontrę, której nie wykorzystało, a po drugim - karnego...

i w sumie też na każdego piłkarza powinno się mimo wszystko patrzeć także przez pryzmat celności podań - bo niecelne podanie napastnika stwarza mniej problemów niż niecelne podanie obrońcy?
» 30 grudnia 2009, 08:51 #45
1wolf1: canto --- Uwiez mi, ze nie masz powodu do dumy w tej kwesti. A jezeli nie potrafisz dojrzec ironi i sarkazmu w mojej wypowiedzi to naprawde przepraszam Cie, ze w ogole rozpoczelem z Toba konwersacje. Moglem poprzestac jedynie na usmiechu z przeczytania kolejnych bzdurnych komentarzy na tej stronie...
» 29 grudnia 2009, 23:59 #44
canto: 1wolf1:
"Bawiam mnie ludzie [...].

[...juz wiem dlaczego to sky sport zajmuje sie ocenianiem pilkarzy [...]"

Naprawde bardzo sie ciesze ze potrafilem Cie rozbawic; i nie mniej jestem kontent ze wiesz juz dlaczego SkySports ocenia pilkarzy.
Jednak to prawda ze czlowiek uczy sie cale zycie.
Pozdrawiam
» 29 grudnia 2009, 23:51 #43
1wolf1: canto --- Bawiam mnie ludzie, ktorzy widza tylko opinie podobne do swoich, a nie dostrzegaja tych krytycznych. Z tego co widze zdanie w tej kwesti jest podzielone, a nie tak jak starasz sie sugerowac jednoznaczne.

A tekst o tym, ze napastnik nie jest rozliczany z celnych podan poprostu rzadzi.

Po przeczytaniu tej wypowiedzi juz wiem dlaczego to sky sport zajmuje sie ocenianiem pilkarzy a nie ty.
» 29 grudnia 2009, 23:40 #42
canto: mufaneeek :
"canto --> Moge ci powiedziec to samo. Brak znajomosci pilki noznej. Ogladales tylko bramki na youtubie? Widziales cos dobrego w wykonaniu Wayne'a do 60 minuty? Prawda jest taka, ze Wazza zalicza ostatnio duzo strat i zawodzi. Bynajmniej mnie. Jak widac misza postanowil uwzglednic to w ocenie i mial do tego swiete prawo."

Kolego, Wayne do 60 minuty strzelil jednego gola, a mecz nie trwa 60 minut; co wiecej napastnika nie rozlicza sie z procentowo podawanej dokladnosci podan.
misza niech sobie uwzglednia co chce ale niech nie osmiesza siebie i tego serwisu ocenami na chybil-trafil.

1wolf1: "To prawda, ze Rooney zagral slabo i w koncu ktos to zauwazyl. Wlacznie z Sky Sports - 6. Ale najwidoczniej znawcy pilki noznej myla sie, a ty zwykly laik masz racje."

Zauwaz kolego ze ocena Rooney'a w SKY Sports to druga ocena w druzynie, nie jakis ogon co sugerujesz.
I jesli Rooney zagral slabo to ja naprawde nie wiem coscie ogladali.


Na szczescie wielu zgadza sie z moja krytyka ocen miszy. Wystarczy misza stuknac sie w piers i przyznac do bledu, kazdy ma prawo na goraco je popelniac.
A wszystkim ktorzy sie zgadzaja z ocenami miszy powiem tylko jedno: jak dobrze ze coachem United jest sir Alex a nie ktokolwiek z Was...
» 29 grudnia 2009, 23:16 #41
hermik: Ocena Sky Sports dla Kuszczaka ewidentnie za mała.
A gdy zobaczylem opis oceny Miszy dla Berby uśmiałem się do łez.
» 29 grudnia 2009, 22:38 #40
m4ci3k: Kuszczak tylko 5 dziwne...
» 29 grudnia 2009, 22:04 #39
Pimq3k: [link usunięty]
» 29 grudnia 2009, 18:26 #38
supastriker: Sky sports strasznie surowo ocenia ale to pewnie ktos subiektywny:) fan chelsea naprzyklad;p
» 29 grudnia 2009, 18:22 #37
DevilxDevil: Żałośnie ocenia SKY SPORTS, a oceny uztykownikow moim zdaniem trafione.
» 29 grudnia 2009, 18:13 #36
ravvvv: tak sobie czytam 'oceny pomeczowe' od dluzszego czasu i zastanawia mnie jedno. zagraniczne media niemal zawsze uznaja carick'a za lepszego badz prezentujacego ten sam poziom, co fletcher. anderson w tym zestawieinu plasuje sie zdecydowanie nizej. nieco nizej jest tez scholes. dlaczego w tej sytuacji na palcach jednej reki wyliczyc mozna fanow na dp, ktorzy preferuja sklad z carickiem i 'kims do niego'. z reszta- podobno carick ma spadek forym. jezeli mimo to- plasuje sie najwyzej to moze nalezaloby wypuszczac go w kazdym meczu, spadek moglby minac, a carick wowczas juz o glowe bilby pozostalych srodkowych.
» 29 grudnia 2009, 16:50 #35
federicoo: ja też już kończe temat, bo uważam, że kłótnia jest nie na miejscu. Poza tym po komentarzach innych użytkowników widać kto ma tu rację ... Pozdro
» 29 grudnia 2009, 15:46 #34
mufaneeek: federicoo --> nie, nie chcialbym go sprzedac, uwazam go za swietnego pilkarza, zreszta mojego ulubionego. Tyle, ze w tym sezonie mnie zawodzi. Ani razu nie poderwal zespolu w trudnym momencie, poza meczem z Hull. I nie mialbym do niego pretensji, ze stoi na sepa. Gdy gra w parze z Berbatovem to wrecz powinien tak stac i czekac na kapitalne zagrania Bulgara! Niestety Wayne'a czesto bierze sie za rozegranie, no ,i co mowia statystyki podane przez simonasimona, mu to nie wychodzi.

Aa, i nie jestem matka miszy, po prostu wydaje mi sie, ze rozumiem dlaczego dal Wazzie taka, a nie inna ocene.

cesarz --> pokaz swoje ;)

Grzelka --> ok, ok mi ciebie tez.

Dla mnie to juz koniec wypowiadania sie w tym temacie, widocznie koledzy na podworku zle mi opowiedzieli mecz i moje oceny sa do dupy, ble i w ogole do niczego sie nie nadaja.
» 29 grudnia 2009, 15:21 #33
simonsimon: widzę, że już nie można wyrazić swojej opinii - przynajmniej o Waynie..

bo Ci co widzieli mecz od początku na pewno zauważyli fatalną grę Roo - większość podań niecelnych (prawie tak samo jak Giggs) - i w sumie z jego dwóch strat mieliśmy karnego i prawie bramkę - na szczęście Hunt (chyba) nie wiedział czy podawać, czy strzelać...

a tak statystycznie tylko (wg Guardiana)

podania:
Roo - 19 udanych / 33 - 57,6 %
Giggs - 20/34 - 58,9 %
Berba - 29/40 - 72,5 &
Fletch - 60/69 - 87%
Carrick - 39/43 - 90,7%

i wydaje mi się, że dopiero po tej fatalnej pomyłce Roo wziął się ostro do roboty - po prostu miał coś do udowodnienia... dopiero wtedy Roo zaczął grać pod presją - bo normalnie Roo żadnej presji nie czuje - bo i tak ma zagwarantowane miejsce w wyjściowej 11...
» 29 grudnia 2009, 14:48 #32
Grzelka: Naprawde mi was szkoda hahaa. Dajecie piłkarzom 7 dlatego, że nie popełnili żadnego błędu,hahaha śmiech na sali
» 29 grudnia 2009, 14:34 #31
1wolf1: canto -- "Dopiero po odejsciu Wielkiego Placzka (Ronaldo) Wazza dostal swoja szanse i wykorzystuje ja bardzo dobrze. Gdyby nie ten pilkarz United bylby nizej w tabeli niz The Reds...
Juz w tej chwili jest moim zdaniem najlepszym napastnikiem z obecnie grajacych na swiecie.
To dusza, serce i mozg United. On juz jest legenda tej druzyny, a przed nim jeszcze kilkanascie lat grania.
Szacunek dla Wayne'a.

Jak w ogole mozna ocenic wyzej lenia Berbatova niz Rooneya?...
Ech ze tez dajecie takim "znawcom" oceniac pilkarzy.
Totalne nieporozumienie"

A twoje zdanie jest obiektywne tak?? Dlatego wszyscy inni, ktorzy napisza cos innego od ciebie musza sie mylic?? Jak dla mnie twoje zdanie sugeruje jedynie to, ze jemu zawsze naleza sie dobre oceny za to co juz zrobil dla MU, a to jest lekko dziwne podejscie do sportu.

To prawda, ze Rooney zagral slabo i w koncu ktos to zauwazyl. Wlacznie z Sky Sports - 6. Ale najwidoczniej znawcy pilki noznej myla sie, a ty zwykly laik masz racje.
» 29 grudnia 2009, 14:27 #30
federicoo: mufaneek -> jesteś mamą miszy ? Niech On się wypowie, a nie ... Grał piach powiadasz ... Więc tak. Gdy Rooney biega jak szalony, odbiera, strzela itp. jest przez wielu krytykowany bo nie trafia do siatki. Gdy zaś Wayne czeka na sytuacje i je wykorzystuje jak w 45. minucie też jest przez Ciebie krytykowany bo gra "piach" mimo, że napastnika rozlicza się z bramek... Czegoś tu nie rozumiem. Moim zdaniem, zresztą nietylko moim misza przesadził z opinią o Rooney'u w tym meczu... Zresztą krytykujecie Go ostatnio non stop. Coby było gdyby Rooney nie strzelił 13 goli w lidze. Pewnie chcielibyście Go sprzedać prawda ? xd pozdro
» 29 grudnia 2009, 14:03 #29
Steckov: misza:

Skoro dla Ciebie Rooney zagrał słabo, to jak zagrał Berbatov? I czy w ogóle dochodził do jakichkolwiek okazji? Było chyba z 5-6 takich akcji gdzie grali do Berbatova do przodu, a ten nie mógł zrozumieć zamysłu kolegów i oczywiście zamiast wychodzić do podania to on się cofał, a piłka leciała w ogóle w inną stronę. Naprawdę, bardzo się dziwię, że niektórzy krytykują Rooney'a po takim meczu, gdzie wszystkie bramki On wypracował. I jeśli ktoś z dwójki napastników Rooney - Berbatov jest słaby, to właśnie Berba.
» 29 grudnia 2009, 14:01 #28
cesarz: Te oceny mufaneeeka i miszy sa z pewnoscią gówno warte.
» 29 grudnia 2009, 13:47 #27
oradek123: kuszczak powinien dostać minimum 9
» 29 grudnia 2009, 13:42 #26
mufaneeek: Muszysko --> Nie wiem do kogo mowisz fachowcy, ale jesli ty sie za takowego uwazasz to zawsze mozesz podac swoje oceny panie znawco. W komentarzach lub do mnie na pw, wtedy ocenimy twoja znajomosc futbolu.

canto --> Moge ci powiedziec to samo. Brak znajomosci pilki noznej. Ogladales tylko bramki na youtubie? Widziales cos dobrego w wykonaniu Wayne'a do 60 minuty? Prawda jest taka, ze Wazza zalicza ostatnio duzo strat i zawodzi. Bynajmniej mnie. Jak widac misza postanowil uwzglednic to w ocenie i mial do tego swiete prawo.


federicoo --> Po tej sytuacji rzeczywiscie zaczal grac dobrze. Tyle , ze do tego momentu gral piach, udekorowany podaniem "do Kuszczaka". Takze - wez sie opanuj.
» 29 grudnia 2009, 13:27 #25
wielkifanMU: Kuszczak od Sky Sports dostał za mało !! powinien dostać jakieś 6,5 lub 7
» 29 grudnia 2009, 13:24 #24
federicoo: Zgadzam się z Canto ... Misza absolutnie nie ma racji ... Robił wszystko by stracić piłkę? Proszę Cię człowieku, opanuj się xd Szkoda sytuacji, w której podał do Kuszczaka, ale zaraz po tej sytuacji chwycił się za głowę i wiedział co narobił ... A później grał poprostu fantastycznie ... Misza, czy widziałeś może skąd Rooney zaczął swój 60 m sprint by dostać piłkę od Giggs'a i "zagrać" do Dawsona? Więc proszę Cię nie oceniaj więcej może piłkarzy i skup się na Newsach bo to Ci dobrze wychodzi :D
» 29 grudnia 2009, 12:55 #23
vanderToki: Jaka różnica w ocenie Kuszczaka między SkySports a redaktorami. ;D W zasadzie nie jestem tym zaskoczony, myślałem, że Sky da 5 albo 6, chociaż raczej zakładałem 6. :)
» 29 grudnia 2009, 12:25 #22
Grzechu007: canto --> Wcale Roo niegrał jakoś zaj**iaszczo by odrazu mówić ze jest najlepszym napastnikiem świata, a że anglicy go uwielbiają to już inna historia. Cytuje "lenia Berbatova", i co z tego że nie biega po boisku jak szalony by tracić tylko siły. On jest napastnikiem! To pomocnicy maja walczyć w obronie a napastnicy od czasu do czasu im w tym pomóc. I nie mów że się niezna na footballu bo widze że niezauważyłeś że Berbatov robi u nas za ofensywnego pomocnika bo ma najlepszy przegląd pola i inne atrybuty, który żaden środkowy pomocnik z naszej drużyny niema (Scholes już nie te lata), a że Anderson z ofensywnego gracza został zmieniny na młodszego Fletcha. Więc nie mów że Rooney to geniusz bo gdyby tak było to byśmy nieprzegrali z Fulham ani z Aston Villą.
» 29 grudnia 2009, 11:29 #21
DevilFan: roo dostal najwyzsza note po nim kuszo
» 29 grudnia 2009, 10:22 #20
MegDevil: 5 dla Kuszczaka do jakaś kpina.
Moje oceny:

Kuszczak - 8
Rafael - 5
Vidić - 7
Brown - 6
Evra - 5
Valencia - 5
Fletcher - 6
Carrick - 6
Giggs - 6
Rooney - 8
Berba - 6
Park - 7
» 29 grudnia 2009, 08:31 #19
canto: tenris- jesli ktos napisal: "Zagrał dziś po prostu słabiutko. Bramka i dwie asysty tego nie zmieniają." to jak dla mnie nie musi nic wiecej udowadniac. Po prostu ta osoba nie wie o co chodzi na pilkarskim boisku...
» 29 grudnia 2009, 06:21 #18
krav3n: bardzo slaby występ diabłów,

brak drugiego napastnika..
» 29 grudnia 2009, 01:39 #17
tenris: canto - nie wiem, czy wiesz, ale każdy z miejsca ośmiesza się tekstami typu "kompletna nieznajomość piłki nożnej" w kontekście jednej opinii.
» 29 grudnia 2009, 01:15 #16
canto: "misza - Nie, nie i jeszcze raz nie. Przed media uznawany jest za gracza spotkania, a ja mówię stanowcze 'nie!'. Zagrał dziś po prostu słabiutko. Bramka i dwie asysty tego nie zmieniają. Idiotyczna strata, po której United straciło bramkę. Podobna sytuacja miała miejsce już w w pierwszej połowie. W ataku był nieruchliwy, a jak już dochodził do piłki do robił wszystko, aby ją stracić - 6"

Chlopie o czym Ty piszesz?
Gdyby nie Rooney MU przegraloby ten mecz.
Obejrzyj sobie dokladnie jak padly bramki dla United, skad nabiegal Wayne przy 1 i 2 golu; jak podal przy 3 bramce...
Osmieszasz sie tym tekstem i ta ocena. Kompletna nieznajomosc pilki noznej.

Dopiero po odejsciu Wielkiego Placzka (Ronaldo) Wazza dostal swoja szanse i wykorzystuje ja bardzo dobrze. Gdyby nie ten pilkarz United bylby nizej w tabeli niz The Reds...
Juz w tej chwili jest moim zdaniem najlepszym napastnikiem z obecnie grajacych na swiecie.
To dusza, serce i mozg United. On juz jest legenda tej druzyny, a przed nim jeszcze kilkanascie lat grania.
Szacunek dla Wayne'a.

Jak w ogole mozna ocenic wyzej lenia Berbatova niz Rooneya?...
Ech ze tez dajecie takim "znawcom" oceniac pilkarzy.
Totalne nieporozumienie
» 29 grudnia 2009, 00:39 #15
Muszysko: Czasami czytam Wasze oceny (oceniających) i myślę, patrzę co "Wy fachowcy" do cholery tutaj robicie!?

Nie mam zielonego pojęcia skąd się biorą u Was takie oceny. Mam nadzieję, że to nie są wiadomości, relacje kolegów, kibiców z przed bloku, którzy oglądali, ewent. czytali relację live, gdzie przedstawili, pochwalili się wynikiem, czy też kto i jak asystował, albo został zapisany w notesie arbitra.

Jak mam być szczery to, gdyby nie Rooney zapewne nie byłoby Nas na tym miejscu i z taką ilością pkt. w tabeli. Możemy tylko podziękować właśnie Anglikowi i Chelsea, której nie wiedzie się ostatnio najlepiej.

Przy odrobinie szczęścia w meczach jak i kontuzjach możemy pokazać piłkarskiemu światu z Rooney'em na czele, że jesteśmy wielcy, gdzie udowodnimy, że można wygrać cztery mistrzostwa z rzędu.

Przepraszam jak kogoś uraziłem.. Tyle!
» 28 grudnia 2009, 23:05 #14
DevilFan: No za slabo swoje noty daliscie dla wazzy za malo chociaz 6.5
» 28 grudnia 2009, 22:26 #13
Muszysko: Fachowcy od siedmiu boleści.
» 28 grudnia 2009, 22:17 #12
toporminator: Moim okiem:

Kuszczak - 7 - bezbłędnie, kilka dobrych interwencji, jakby mniej nerwowo.
Rafael - 6,5 - przestraszył się tego że może strzelić bramkę, szkoda. Poza tym całkiem nieźle. Co do karnego to oczywiście nie powinno go być, nie będę się tu już rozwodził na temat "faulowanego gościa" z Hull, ręce opadają...
Vidić - 7 - bezpardonowo, nieustępliwie - tego brakowało w defensywie United
Brown - 7,5 - fantastyczny występ, czyścił dosłownie wszystko.
Evra - 5,5 - w obronie bezbłędny, w ataku o dziwo praktycznie nie widoczny.
Valencia - 5 - jeden z gorszych występów w sezonie.
Fletcher - 5,5 - słabo, wolno - nie jestem zaskoczony.
Carrick - 5 - jak wyżej.
Giggs - 5,5 - to nie był Giggs z najlepszych lat. Wyraźnie brakowało mu w grze tej kropki nad i.
Rooney - 6,5 - wreszcie na coś nadało się to jego szarpanie, gdyż w kilku ostatnich meczach był bezproduktywny. Komu nie przeszkadzało zawalenie bramki może dodać do oceny jeden punkt.
Berba - 6 - bramka, kilka dobrych kombinacji.

z ławki:
Park - 6,5 - nie przypominam sobie tak udanego spotkania Koreańczyka w tym sezonie.
Obertan - grał zbyt krótko by go oceniać.
» 28 grudnia 2009, 21:38 #11
misza: @machos - tak oglądałem mecz i nie patrzyłem na rooneya tylko pod perspektywą jednej bramki i dwóch asyst. ok, to zrobił. zauważ jednak ile on zmarnował sytuacji. ile razy głupio zachowywał się w polu karny. zamiast strzelać wielokrotnie próbował poprawić sobie pozycję, co zawsze kończyło się stratą piłki. ilość niedokładnych podań. rooney denerwował mnie od dawna, więc wczoraj postanowiłem mu się bliżej przyjrzeć. co z tego, że on biega wzdłuż i wszerz boiska, jak w polu karnym nie zachowuje się jak trzeba. w moim odczuciu rooney zagrał słabo. to jest moja subiektywna ocena. oceny właśnie po to są, aby każdy mógł wystawić swoją subiektywną ocenę. jakby każdy mecz widział tak samo, to wystawianie ocen nie miałby sensu.

@zolw - napisałem wyraźnie, że był nieruchliwy w polu karny. po całym boisku zapieprzał, ale co z tego. on jest napastnikiem i dobrze ma czuć się w polu karnym, a ono wydaje się go parzyć. nawet jak dostanie tam piłkę, to robi niemal wszystko, aby nie strzelić, tylko schrzanić akcję. jego bramka była tylko konsekwencją mnogości sytuacji, jakie miał. gdyby był choć odrobinę skuteczniejszy, to już w pierwszej połowie united spokojnie prowadziłoby 3-0.

ps żeby nie było, nie mam żadnej urazy to rooneya. lubię go, bardzo. ale ostatnio po prostu zawodzi i nie zawahałem się go skrytykować.
» 28 grudnia 2009, 21:34 #10
Pimq3k: Czemu Kuszczak dostał taką słabą ocenę od SkySports?
» 28 grudnia 2009, 21:14 #9
Steckov: Hehe "Berbatov: tez słabo, ale lepiej niż Rooney". Jaj sobie nie róbcie.
» 28 grudnia 2009, 20:54 #8
salumel2: myślę że oceny Sky Sports są najtrafniejsze, przepraszam bardzo wygraliśmy ale po pierwsze z kim, wstyd by było nie wygrać a przecież i tak było dużo nerwów i kłopotów...bardzo dobrze że wygraliśmy ale osobiście oczekuje dużo lepszej gry od United. Ten mecz mimo wygranej całkowicie mnie zawiódł stylem jakim graliśmy.
» 28 grudnia 2009, 20:22 #7
kubik: Ja nie mogę czytać tych ocen bo mi ciśnienie podnoszą. Chłopaki ze SkySports pomylili mecze. Moim zdaniem Rafael z całą pewnością nie zaprezentował poziomu Evry (misza ocenił ich tak samo), a Parka można spokojnie ocenić na 7 bo dał naprawdę dobrą zmianę. Reszta ocen jest jak najbardziej na miejscu (pomijając SkySports :*). Roo można oceniać różnie, bo taka strata to po prostu tragedia, kilka głupich pomyłek też zaliczył, ale bez niego nie strzelalibyśmy goli w tym spotkaniu.

Swoją drogą- widzieliście smerfy? Myślałem, że czymś rzucę w odbiornik :/
Przynajmniej teraz połowa składu na banany jedzie to mamy jakieś szanse na przegonienie niebieskich.
» 28 grudnia 2009, 20:16 #6
PanTadeusz: Sky Sport się chyba pomyły mecze... Kuszczak tak samo jak Obertan ??
» 28 grudnia 2009, 19:58 #5
zolw: Jak ktoś nie oglądał meczu niech nie komentuje i wszystko. Rooney nieruchliwy ? nie wiem co za mecz oglądałeś. .. Uważam że gdyby nie Rooney MU by miało ciężką przeprawe
» 28 grudnia 2009, 19:51 #4
MaciasDevil: Eksperci ze Sky Sports ogladali w ogole ten mecz? To Diabły przegraly ze takie slabe oceny? ;/
Super mecz ogolnie, szkoda tylko tego karnego:)
» 28 grudnia 2009, 19:49 #3
Machos: ten komentarz o rooneyu przez misze to chyba cos ci sie pokrecilo. Ogladales ten mecz ?? rooney byl zaj**isty tak jak vidic
» 28 grudnia 2009, 19:35 #2
kieronte: haha xD , zwyłem i tyle. pozdro.....
» 28 grudnia 2009, 19:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.