Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wigan Athletic na kolanach!

» 22 sierpnia 2009, 16:55 - Autor: Bart - źródło: własne
Manchester United wraca do gry! Po rewelacyjnej drugiej części spotkania Diabły rozniosły w pył graczy The Latics. Bramki strzelali Wayne Rooney, Dymitar Berbatow, Michael Owen oraz Nani!
Wigan Athletic na kolanach!
» Manchester United wraca do gry! Po rewelacyjnej drugiej części spotkania Diabły rozniosły w pył graczy The Latics. Bramki strzelali Wayne Rooney, Dymitar Berbatow, Michael Owen oraz Nani!
Pierwsza bramka mogła paść już w 4 minucie meczu. Nani dostał świetne podanie zza pleców, znalazł się przy linii końcowej i dokładnie dograł na 5. metr do Fletchera. Szkot jednak nie zdołał wpakować piłki do siatki Kirklanda.

Chwilę później świetnym podaniem popisał się Dymitar Berbatow. Zagrał z pierwszej piłki piętką do Paula Scholesa. Anglik miał dużo miejsca i czasu. Oddał mocny strzał, jednak piłka powędrowała ponad poprzeczkę.

W 18. minucie ładnym wyczuciem i panowaniem nad piłką wykazał się Wayne Rooney. Valencia zagrał do Wazzy, a ten mimo dwóch obrońców ładnie uciekł w bok i oddał groźny strzał. Kąt był jednak zbyt ostry, aby realnie zagrozić bramce Wigan.

Pierwszą groźną akcję ze strony gości mogliśmy oglądać dopiero w 26. minucie. Z głębi pola dobrą piłkę dostał Koumas. Wykonał jeden zwód i oddał celny strzał na bramkę Fostera. Anglik jednak nie dał się zaskoczyć i ładną paradą wybił piłkę na rzut rożny.

Niedługo potem Wayne Rooney znalazł się w dogodnej sytuacji strzeleckiej, w polu karnym. Wayne oddał groźny strzał, jednak nie na tyle groźny, aby pokonać bramkarza Wigan Athletic.

W drugiej części pierwszej połowy gracze Wigan przeszli nieco do ofensywy. Kilkakrotnie udało im się wypracować niezłe okazje w okolicy bramki Fostera. Żadna jednak nie zagroziła na tyle bramce Fostera, aby ten nie poradził sobie z obroną.

Drugą połowę oba zespoły zaczęły na podwyższonych obrotach. Zaczęło się od akcji Manchesteru United i strzału Wayne Rooneya z przewrotki. Piłka została zablokowana, a Berbatow próbował jeszcze dobijać. Spotkał go jednak ten sam los.

Odpowiedzią na ataki Diabłów był strzał Paula Scharnera, po dośrodkowaniu z rzutu wolnego po faulu na N’Zogbi. Evra został za to ukarany żółtą kartką. Scharner na szczęście nie trafił w światło bramki Fostera.

W 56. minucie Manchester United przełamał wreszcie strzelecką niemoc. Po bardzo dobrym dośrodkowaniu Antonio Valencii z prawej strony, piłkę w siatce Kirklanda głową umieścił Wayne Rooney.

Wigan w odpowiedzi odpowiedziało dalekim dośrodkowaniem i strzałem Rodallega. Piłka leciała wolno pod poprzeczkę, ale Ben Foster popisał się bardzo dobrą paradą. W odwecie dwie minuty później Manchester United podwyższył wynik spotkania na 2:0. Autorem gola był Dymitar Berbatow. Bramka padła po ładnej wymianie podań w polu karnym rywali. Asystę zaliczył Paul Scholes.

Na kolejną bramkę nie trzeba było długo czekać. Czerwone Diabły wreszcie poczuły wiatr w żaglach. 65. minuta, kolejna ładna kontra. Berbatow podaje na lewo do Rooneya. Ten jest blisko bramki, nie ma zbyt wiele miejsca jednak oddaje strzał. Piłka odbija się od Melchiota i wpada do bramki.

Kilka minut później Ferguson wprowadził 3 zmiany na raz. Na ławce zasiadł oczywiście Rooney, tylko dlatego, żeby kibice mieli okazję podziękować mu za dwie strzelone bramki. Tak tez się stało. Anglik opuszczał murawę żegnany gromkimi brawami. Na boisko weszli również O’Shea oraz Owen.

Dobrym strzałem niedługo po wejściu popisał się Darron Gibson. Mając sporo miejsca przed polem karnym zdecydował się na uderzenie. Mocny strzał powędrował w stronę bramki Wigan. Zaskoczony Kirkland musiał bronić na raty.

W 85. minucie stało się to, na co Michael Owen czekał długie miesiące. Anglik po podaniu Naniego, minął obrońcę Wigan i przelobował Kirklanda, strzelając swoją upragnioną bramkę w Premier League.

Tuż przed zakończeniem meczu okazję na dobicie rywali miał jeszcze Louis Nani. Po faulu na Valencii United miało rzut wolny tuż przed polem karnym. Portugalczyk jednak nie trafił w światło bramki. Sekundy później Nani stanął przed drugą okazją strzału z wolnego. Tym razem nie chybił, ustalając wynik spotkania na 5:0!

Wigan Athletic 0:5 (0:0) Manchester United


Bramki: 56' Wayne Rooney, 58' Dymitar Berbatow, 65' Wayne Rooney, 85' Michael Owen, 90' Louis Nani
Kartki: 76' Hugo Rodallega, 90' Paul Scharner - 19' - Paul Scholes, 48' Patrice Evra.

Wigan: Kirkland - Scharner, Bramble, Melchiot, Figueroa - Thomas, Koumas (Sinclair 62'), N'Zogbia (Scotland 73'), Diame (McCarthy 73') - Gomez, Rodallega

Man Utd: Foster - Neville, Evra, Vidić, Evans (O'Shea 72') - Nani, Scholes (Gibson 72'), Fletcher, Valencia - Berbatow, Rooney (Owen 72')


TAGI


« Poprzedni news
Fergie zadowolony z Berbatowa
Następny news »
Oceny pomeczowe: Wigan vs United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (431)


bar: dzizys men ja z tobą nie dyskutowałem;] powtarzam że sporadycznie włączałem się do dyskusji i odnosiłem się tylko do ravvv'a;p a Twoje zdanie na ten temat nie obchodzi mnie na prawdę... a temat znam z innych źródeł a nie koniecznie z Twoich komentów;] i to Ty masz jakiś problem, czy to było tak na prawdę istotne?:)

pzdr
» 24 sierpnia 2009, 09:24 #74
manooch: to nie rozumiem po co dyskutujesz jesli nie poznales dobrze tematu a tym bardzie masz w dupie innych wypowiedzi, ja mam racje i koniec ? cos na tej zasadzie tu chyba jest. To jak pojsc na spotkanie fanow zespolu muzycznego i mowic ze wie sie ze wokalista ma tak i tak na imie chociaz juz dawno zostalo to powiedziane... lub jest to wiadome.
» 24 sierpnia 2009, 09:10 #73
bar: manooch---->nie obraź się ale nawet nie zacząłem czytać tego twojego kom.:] szczerze mówiąc stracił bym szacunek do samego siebie jeśli zaprzepaścił bym swój czas na czytanie tego eseju. był za długi(ważna umiejętność w pisaniu kometów newsów wypracowań to umiejętność wybierania z niego esencji, najważniejszych rzeczy), nie był podzielony na akapity co w ogóle odstrasza...

w całej tej dyskusji włączałem się sporadycznie(2x odnosiłem się w 'dłuższej' wypowiedzi do ravvvv'a ten cudzysłów jest nie przypadkowy;]) i naprawdę czytanie wszystkiego to był by masochizm.

z drugiej strony po co miałem go czytać, nie do ciebie sie odnosiłem, nie z tobą dyskutowałem, twoje zdanie nie do końca mnie osobiście obchodziło;p

pozdrawiam
» 24 sierpnia 2009, 08:40 #72
manooch: 1) w wielkiej dupie macie to, co ja pisze. czytacie po 5% moich komentarzy, pozniej albo nie rozumiecie, co pisze- albo musze powtarzac swoje komenty po 5razy.
sądzisz ze nie czytam wypowiedzi ? smutne...
2) "Twojego kochanego Carricka' -ze co?" no chyba jego zdecydowanie bardziej widzisz nic Darrena czyz nie?
3) "przez dlugi czas był rezerwowym.'- pytanie za sto punktow- dlaczego?" rozwoj, ogranie ?
4) "ktos podal taka statystke. nie ma zawodnikow, ktorzy wystepuja tylko w 30% najwazniejszych spotkan. albo jest sie dobrym i gra sie jak najwiecej, albo nie. on jak widac 'najwiecej' nie gra." mowilem juz rotacja.
5) "wszyscy niby sie ze soba zgadzacie, ale w detal nie ma za grosz zgodnosci- zgadzacie sie w tym, ze nie zgadzacie sei ze mna. " czy napisalem chociaz jedno zdanie ze sie z Toba nie zgadzam tudziez ze zgadzam sie z kims ? Moja zgodnosc jest tylko jedna z nimi a mianowicie ze jest solidny, a z Toba ze jest niestety zmiennikiem.
6) 'gra strasznie asekurancko'- mowi sie 'uspokaja gre'
tutaj mylisz pojecia, uspokojac mozna gre grajac do przodu, patrz Scholes, Xavi ;) Chodzi o to ze on gra tylko tak zeby nie stracic pilki, czujesz roznice?
7) 'Przeciez tyle kibicujesz United a nie wiesz tego ?'- skad wiesz, ile kibicuje?
Pamietny mecz masz dosc odległy takze uwazam ze rozwoj United ogladales i swiadkiem budowania aktualnej druzyny byles.
8) z gory prosze tez o nieodpisywanie ze str tych, ktorzy wypowiadali sie wczesniej- chyba, ze do powiedzenia maja cos nowego i przeczytali kawal 'dyskusji', ktory ich ominal.
nie mam zamiaru wpi**dalac sie w dyskusje ktorej nie czytam i prosze nigdy nie mysl ze czytam dwa zdania i zabieram sie do czytania. Uwazasz ze moje argumenty sa powielone ? Niestety ale to ja mam wrazenie ze nie czytasz dokladnie co pisze bo wiele spraw o ktorych powiedzialem nawet nie byly rozpoczete.
Porownalem Carricka i Fletchera poniewaz na miejsce Szkota widzisz Anglika z czym ja sie nie zgadzam, i prosze nie pisz ze mowie ze on ma grac bo tak bo przeciez powiedzialem dlaczego tak sadze. Poza paroma zdaniami wyrwanymi z kontekstu niestety nie ustosunkowales sie do agrumentow na co bardzo liczylem. Poza pisaniem ze cos jest nieprawda bo ma takie statystyki i nikt o niego nie pyta masz jakies inne slowa na jego temat? Bo powielasz to co mowisz a do tego co najgorsze - moze w 4 zdaniach Twoich zauwazylem ocene jego gry, reszta to mowienie ze jest sredni bo ktos tudziez jakas strona napisala to i to. Ocen co widzisz na boisku a wtedy moze pomysle ze widzisz go jako zawodnika a nie kaleke ktory ma zejsc. Nie powiedziales nawet nic o tym jak porusza sie po boisku, o jego warsztacie, piszesz tylko ze gra srednio. Ja moge powiedziec ze Rooney chociazby gra dobrze ale z tego nic nie wynika bo jest to ogolnik a nie konkretna ocena zawodnika.

barr -
zdaje sie ze Ty juz totalnie olewasz co kto pisze.
est bardzo solidnym piłkarzem i jak mało kto utrzymuje jeden równy, solidny poziom momentami nawet zachwyca.
przeciez napisalem o tym juz. po co powtarzac. a napewno nie jest on kreatorem co tez juz napisalem, ty piszesz czy moze nie ty nie mam czasu szukac ze jest, jakis argument? ehh
bye and Glory!
» 24 sierpnia 2009, 00:51 #71
bar: 217 występów w United:]

[link usunięty]{FE60904B-C2A8-4E60-9B0
5-700DBBC29BBC}§ion=playerProfile&teamid=458&bioid=91950

nadmienię że to oficjalna strona klubu;] pzdr
» 23 sierpnia 2009, 21:53 #70
bar: ravvvv----> nudzi mi sie więc podyskutuje;]

nie zdziwi Cię z pewnością fakt że zgadzam się w większości z 'krisem9' 'simonisonem' czy 'Adamem11'... zapewne wszyscy czterej trochę meczy w swoim życiu widzieliśmy. Tak jak Oni będę starał się bronić Fletchera. statystyki podane przez simonisona mówią same za siebie. Darren gra w podobnej liczbie spotkań co Carrick...

W każdym meczu grał przyzwoicie, rzadko zdarzały mu się błędy... tak jak napisał "kris9" kreuje grę MUFC, jest bardzo solidnym piłkarzem i jak mało kto utrzymuje jeden równy, solidny poziom momentami nawet zachwyca.

Teraz kilka faktów, statystyk zależy jak kto na to patrzy... Darren to jeden z najmłodszych kapitanów Szkocji w historii(zgaduje że zwykły rzemieślnik nie zostałby do tego nominowany) zapewne wiesz że każdy kapitan musi mieć to "coś", a na pewno kapitan Szkockiej reprezentacji(może nie jest to elita światowa) to wielka nobilitacja, zapewne nie jest ona bezpodstawna, jest po prostu poparta umiejętnościami.

teraz Darren w United... jest wychowankiem Czerwonych Diabłów zagrał w 217 spotkaniach w United(a ma dopiero 25 lat). jest wraz z Carrickiem podstawowym środkowym pomocnikiem. I ta 'zapchajdziura' to od lat jeden z najsolidniejszych ŚP w klubie. Zauważ ze w naprawdę ważnych spotkaniach grał Fletcher...

Dużo walczy, wiele widzi na boisku ma świetne podanie niezły strzał, i może nie jest wirtuozem jak Ronaldo, Rooney czy Ibrahimovic jednak nie jest zaledwie "rzemieślnikiem" jest kimś więcej, jest częścią ważną częścią wielkie układanki Manchesteru United, I to są fakty i konkrety;]

jesteś tak uparty że zapewne nie przekona Cię to co napisałem, jednak mam nadzieje że moje przemyślenia w chociaż małym stopniu dotrą do Ciebie i zaczniesz konkretnie i obiektywnie patrzeć nie tylko na pięknie grających zawodników( mam na myśli Twój zachwyt Barcą) ale również Fighterów, ale nie tych 'jeźdźców bez głowy ale takich jak Fletcher-solidność poparta niemałymi umiejętnościami. Futbol to nie tylko wirtuozja, nieziemska technika, zwody, dryblingi owszem to jest piękne ale równie wspaniała jest walka, poświęcenie również jak wcześniej napisałem z wspaniałymi umiejętnościami. Swietnie łączy to wg. mnie najlepszy zawodnik ( dla mnie od kilku lat najlepszy na świecie) Wayne Rooney ale nie bd odbiegał od tematu aby gloryfikować Rooneya.

Mam nadzieje że przekazałem Ci że Fletcher to nie tylko rzemieślnik i 'zapchajdziura' ale utalentowany piłkarz, ważny zawodnik United i rep. Szkocji.

pzdr

pzdr
» 23 sierpnia 2009, 21:16 #69
KamilFromKG: heh ferguson bedzie mial nie lada problem z wyborem napastnikow
» 23 sierpnia 2009, 19:11 #68
manooch: chciałem dac sobie spokoj z komentowaniem kolejnego zawodnika United ale chyba sie nie da. Ostatnio rozmowa byla o Andersonie, i ja powiedzialem takie zdanie ze obok niego ma grac wlasnie Szkot. Mowisz ze jego srednia to 17 bramek na sezon ale jak ktos tu zauwazyl dopiero po 300 komentarzach w tym 10 ravv-a ze wystepuje tyle razy srednio, bo a) w pierwszym sezonie grał nic, b) przez dlugi czas był rezerwowym. Ale czy nie widzisz ze od 2-3 sezonow jesli tylko jest zdolny a mecz jest wazny, z presja i na najwyzszym poziomie to wychodzi Darren. Boze modlmy sie aby takich wnioskow bylo wiecej. Mowisz ze strzelil 10 bramek ale powiedziane tez po wielu komentarzach dopiero bylo ze na jego pozycji def. pomocnika malo kto strzela duzo bramek, patrz chociazby ten juz obsrany Xabi Alonso. Na te słowa argument ravva był taki ze przeciez Darren nie gral tylko na tej pozycji i ze on gral i na skrzydle i w obronie itd itd. Z tego co piszesz szukasz klasowego pomocnika klasy swiatowej bo takiego United podobno szukac musi, dobrze zrozumialem ? Napiszesz tez jak zawsze ze dzisiejsza pilka to zmiennosc pozycji i trzeba grac na wielu, bo jeszcze ze mna w rozmowie o srodku pola i Andersonie napisales ze widzisz srodek nani-obertan-carrick-valencia. Na co ja napisalem ze to 3 skrzydlowych co odbiles wczesniej napisanym juz przeze mnie agrumentem. Ale czy kazdy zawodnik pasuje na kazda pozycje ? Z tego co wymieniles tylko valencie ze skrzydlowych wyobrazam sobie w srodku pola chociaz tez niezbyt, za dlugo pile ciagnie przy nodze i nie zawsze widzi partnerow, czasem glowa w dol i biegnij ! co jest troszke smutne a juz napewno nie powinno to charakteryzowac pomocnika srodkowego. I pisze to wszystko by moze w koncu odzwierciedlic ze wchodzil Darren na roznych pozycjach z jednego powodu - był probowany na innych pozycjach tudziez gral na nich z koniecznosci. Ale jesli chce sie grac na poziomie swiatowym ktorego Ty szukasz to zawodnik ten musi byc ze swojej nominalnej pozycji bo tam czuje sie najlepiej i nigdy nie bedzie grał najlepiej jak umie na pozycji ktora poprostu mu nie lezy, i zaden skrzydlowy obronca lewy czy prawy czy pomocnik ofensywny to nie jego pozycja, poprostu srodek pola glownie z zadaniami defenywnymi i przekazywaniem pilki do glownego rozgrywajacego to jest to co lubi Szkot. I pewnie powiesz mi ze taki pilkarz jest slaby, ale czy Rooney byl klasa swiatowa w srodku pola badz na lewej pomocy ? Ewidentnie widzimy teraz ze siłe jego widac gdy gra w napadzie i zawsze mowil ze tam sie najlepiej czuje, i bramek tez malo strzelal na tych dziwnych dla niego pozycjach ale gral bo musial i nic nie sapal i to samo robi Fletcher dzieki czemu kolejny krok do tego ze jest mega profesjonalny. I nie wiem czy ktos tu napisal ze jest on kreatorem gry bo ewidentnie nie tego przynajmiej ja oczekuje, chodz czasem umie zagrac bardzo dobra pilke ktora na momencie przyspiesza akcje i tworzy sytaucje. I nie mowie tego bo zagral tak wczoraj bo chyba czystasz co pisze i wiesz ze takie wypowiedzi na jego temat padaly przed tym meczem z mojej strony. A przykladem ze umie takze taka pilke zagrac jest chociazby wczorajsze zagranie do Dimitara przez pol boiska gdzie ten szybko wycofał do Scholesa ktory minimalnie przestrzelil, akcja z pozoru wolna i skazana na nic, a tu nagle takie rozegranie ze Wigan niezbyt wiedzialo co sie dzieje.
Ale nie za to go kocham lecz za to ze gdy ma siadac na lawce- siada nic nie mowiac, moze nie wystapic przez 3 spotkania a gdy SAF go zawola to wyjdzie i zrobi swoja robote idealnie, to jest zawodnik zwanym cichym bohaterem o ile takie wyraznie slyszales. I lepszy jest niz Carrick wg mnie dlatego ze presja na niego nie działa bo spokojnie robi swoje, do tego jest zdecydowanie lepszy technicznie chociazby z tego powodu ze nie pamietam kiedy przyjmowal pilke ktora by mu odskoczyla, jest zdecydowanie bardziej zwrotny, gdy nagle pilka zmieni tor zdecydowanie szybciej sie obraca i wraca czy zbiega na bok. A twoje gloryfikowanie Barcelony i srodka pola to obnazenie nie Fletchera a Twojego kochanego Carricka bo po tym meczu jednym z glownych graczy do ktorych mialem pretensje byl on. Nie umial w zaden sposob przeszkodzic pilkarzom Barcelony a na milosc boska mial zadania defensywne. Fakt ze Carrick umie zagrac pilke ladna szybka czy otwierajace podanie ale czesciej zagrywa do przodu a jak ku chwale madrosci simon pokazal ze wiekszosc zagran Szkota to zagrania do przodu. Michael ma to do siebie ze gra strasznie asekurancko czyli jesli chcesz cos tworzyc to masz pilke bo ja sie za to nie zabieram, i niestety wlasnie czesciej widze u niego to niz cos zmyslnego. Do tego straty, u Darrena takie slowo prawie nie istnieje a u Carricka juz czasem tak. I gdy Carrick jest w formie to jest swietny to fakt ale rozni sie od Darrena jedna rzecza- wachaniem formy, nigdy nie wiesz jak on sie zaprezentuje, czasem klapa czasem as, zas Darren 3ma niesamowita wysoka stala forme od 3 sezonow i nie mozesz patrzec na to co gral od poczatku bo to absurd, kazdy pilkarz powtarza jedno zdanie - skupiamy sie na meczu ktory bedzie. Bo gdyby patrzec na przeszlosc pilkarza to Owena by u nas tez nie bylo bo przeciez 4 lata nie istnial. Nie rozumiem dlaczego wymagasz jednoczesnie by ktos byl srodkowym pomocnikiem klasy swiatowej i sapiesz sie do tego ze gral na wielu pozycjach a mimo to nie strzelal, powtorze - najlepsi zawodnicy to Ci ktorzy graja na swoich pozycjach.
Mowione tez bylo o Makelele a wiesz czemu on byl taki swietny ? bo w kazdym meczu wychodzil i czyscil, nie mial slabych badz srednich spotkan, mogl zagrac gorzej ale nigdy slabo, to samo dzis tyczy sie Seedorfa, nie ma meczu gdzie ten zawodnik jest niewidoczny, zagra lepiej lub gorzej ale ponizej danego poziomu nie zejdzie, stad wystawianie Darrena z wielka czworka bo SAF wie ze ciała nie da nigdy ( caly czas mowie o ostatnich latach a nie o calej jego karierze tutaj).
Mowisz tez ze o tych wystepach - a wiesz ze u nas nie ma czegos takiego jak staly srodek pola ? My nie Arsenal czy Chelshit ze Fabregas czy Laps musza grac i juz. U nas nigdy tak nie bylo, rotacja to cos co jest charakterystyczne dla nas i powoduje ze zawsze mozemy zaskoczyc rywala bo ten nie musi przygotowac sie na pokrycie Gerrarda Lapsa czy Fabregasa ale musi sie przygotowac ze moze wyjsc scholes anderson carrick fletcher teraz juz gibson. Przeciez tyle kibicujesz United a nie wiesz tego ? U nas staly zawodnik to Rooney i obrona jesli jest w formie, reszta zas to pojecie wzgledne, ale kazdy wie tez ze jesli mecz jest wazny to na 99% zobaczymy tam Darrena. Jest jeszcze jeden plus ktory czyni go lepszym od wielu pomocnikow - mala podatnosc na kontuzje. Przeciez Darren prawie zawsze jest gotowy do gry, nie imaja sie go urazy i mimo swojej masy jest do tego wszystkiego silny i walczy, nie odstawia nogi tym bardziej jest to dziwne. Do tego moze nie grac jak powiedzialem 2 a nawet 6 meczy a wyjdzie i nie bedzie widac u niego braku rytmu, bo on wyglada jakby w rytmie byl zawsze, w przeciwienstwie chociazby do Carricka, bo ja uwazam ze na lige Michael jest swietny ale na rywali z wysokiej polki Darren jest jak antybiotyk ktory niszczy wszyskie zarazki w srodku pola ; )
i napisze to bo pisze to zawsze
Glory!
» 23 sierpnia 2009, 18:57 #67
bar: simonsimon---->brawo ładnie to wytłumaczyłeś;] zrobiłeś to czego mi sie nie chciało robić;p

btw. to było dawno i nie prawda:) po za tym nie do końca miałem racje:P

pzdr
» 23 sierpnia 2009, 14:44 #66
kewcio222: stary manchester powraca ;]
» 23 sierpnia 2009, 14:13 #65
bar: oj ravvvv ravvvv... masz swój świat, i to jest Twój problem, nie próbuj wyperswadować innym ich zdania.

z tego co czytam w Twoich kom. a chyba tylko jeden przeczytałem od początku do końca (mówie o tych dłuższych), bo na prawde szkoda mi czasu wynika że...

jest ravvvv i długo długo nikt... może zacznij pisać felietony? (nie mówie tego z przekąsem)

do Ciebie nie docierają argumenty innych, więc nie bd tracił czasu na dyskusje;]

btw. "jest i bar"...? aha what's the point?;p

pzdr
» 23 sierpnia 2009, 12:59 #64
manooch:

Some comments are Darkness and Sadness, do u think ?
» 23 sierpnia 2009, 12:46 #63
Dawidlademann: No i Bardzo Ładnie :]
» 23 sierpnia 2009, 11:02 #62
bar: ravvvv-----> jakoś przełknę większość z tego co tam wypisałeś, ale Fletcher jest słaby? lol....

To właśnie Darrena zabrakło w Finale CL nie było komu walczyć rozgrywać z Carrickiem piłek do napastników... tak tak brak Fletchera osłabił MUFC bardziej niż brak Daniego i Abidala w Barcie...

Jeśli tak często oglądasz mecze MUFC zapewne zauważyłeś jak niekonwencjonalnie piłkę potrafi zagrać Darren... mówisz ze jest przeciętny, ja powiem że to najlepszy ŚP w zespole. I nie jest to czcze gadanie. Andi-może wprzyszłości coś z niego bd narazie średnio. Paul-starość nie radość. Carrick-Michael w formie jest naprawdę genialny i kiedy odnajdzie się, złapie formę to właśnie on bd grał z Darrenem w środku... jego podania momentami mnie zadziwiają. Gibson-podoba mi się ten zawodnik, ma szanse stać się dobry, chociaż często gra na skrzydle ostatnio co mnie dziwi. Naprawde Fletcher nie jest rzemieślnikiem, on dużo walczy i momentami kreuje gre United.

Faktem jest że środek nie jest naszą najmocniejszą pozycją, ale Darren napewno nie jest w nim 'upchajdziurą'... zobaczysz;]

pzdr
» 23 sierpnia 2009, 10:16 #61
Adrianol1995xD: Gory Glory Man United
» 23 sierpnia 2009, 10:01 #60
wielkifanMU: glory glory Manchester United dobrze tak dalej będzie tak jak w ostatnich 3 sezonach hahahaha a chelsea londyn ma nadzieje ahhahhahahahaha teraz chelse moze walczyc 03 miejsce ahhahahahaha MU pokazał klase w tym meczu ale z nieco słabszym rywalem oby z Arsenalem było tak samo GLory GLory MU
» 23 sierpnia 2009, 09:33 #59
wielkifanMU: dobrze MU warto było w tym meczu nastrzelać trochę bramek dla kibiców bo tej wpadce z Burnley w ostatniej kolejce myślę ze mogło być więcej ale SAF będzie zadowolony teraz trzeba ino wygrywać dalej mecze a słabszych rywali miaszczyć jak Wigan
» 23 sierpnia 2009, 06:29 #58
Petrozza52: Yakky - Rio nie zagra przez miesiąc, ponieważ ma kontuzję, dowiedz się chociaż takich rzeczy...
» 23 sierpnia 2009, 01:24 #57
sinedd91: bouli777

oglądałeś Ty choć jeden mecz drugiej części ubiegłego sezonu ?? bo mam co do tego poważne wątpliwości :)

O''shea był w zeszłym sezonie naszym najlepszym prawym obrońcą ... bramka w meczu z Arsenalem w LM i ogólnie niewielu było zawodników którzy mogliby go przejść :) do tego nie wiem czy widziałeś ale O'Shea na każdej gra równie skutecznie :) a potrafi grać niemal wszędzie :)

Fletcher - jeśli oglądałeś spotkania poprzedzające finał LM to zauważyłbyś że to właśnie Szkota najbardziej zabrakło w finale :) to piłkarz od czarnej roboty :) potrafi znakomicie wywiązywać się z powierzonych mu obowiązków :) to bardzo dobry pomocnik a w ciągu ubiegłego sezonu poprawił znacznie swój poziom gry ...

Gary Neville - swojego czasu jeden z najlepszych prawych obrońców na tej planecie :) nie pozbywa się z klubu legend do których bez wątpienia zalicza się starszy z braci :)

do tego irytuje mnie to stwierdzenie że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego gdy występuje w footballu :) obecnie trenerzy szukają piłkarzy uniwersalnych którzy potrafią grać wszędzie ... to skarb... zwłaszcza w lidze angielskiej gdzie gra się bardzo kontaktowo i jest większe prawdopodobieństwo kontuzji ... a mecze gra się miejscami co 3-4 dni :) tacy piłkarze dają wtedy większe możliwości rotacji składu :)

zresztą to prawie tak samo jak stwierdzić że piłkarz obu nożny jest słabszy od piłkarza który umie grać jedną nogą gdyż jest bardziej uniwersalny ...

to tyle z mojej sttrony
» 23 sierpnia 2009, 00:53 #56
manooch: oglądałem mecz ale moja wypowiedz skonczy się bardzo szybko a mianowicie: KE ? ;|
» 23 sierpnia 2009, 00:24 #55
M4S73R: Tak poza tym to swojego drugiego gola w lidze zdobył Tom Cleverley dla Watford, w którym przebywa na wypożyczeniu. Brawo !. Chłopak jest teraz naprawdę w formie.
» 23 sierpnia 2009, 00:15 #54
Cinz: Foster -z meczu na mecz coraz pewniejszy - 8
Neville - dobre akcje prawą stroną, kontrolował gre - 7
Evra - szybki i waleczny, do tego swietnie odbierał piłki - 7.5
Evans- dobrze zastępował Rio - 7
Vidic- jak na zawodnika po kontuzji to grał na swoim poziomie -7.5
Nani-dobry występ przypieczętował bramką z wolnego -7.5
Scholes - mistrz środka pola - 8
Fletcher - nie odbiegał poziomem od Scholes'a - 7.5
Valencia- dobre rajdy przynosiły efekty - 7.5
Rooney - 100 i 101 bramkę uświetnił swietnym występem - 8.5
Berbatov- mało skuteczny ale ustrzelił gola - 6.5
O'Shea- zrobił co miał zrobic - 5.5
Gibson - pokazał nam troche swoich umiejetnosci - 6
Owen- mam nadzieje, że sie juz rozkręci ze strzelaniem bramek - 6.5

Ogólnie w dzisiejszym meczu nie było słabego punktu w MU. Po pierwszej połowie w moim przekonaniu zapowiadało sie na wyłuskane zwyciestwo albo nawet na remis ale tym razem byłu dużo lepiej ze skutecznoscia.
Zarówno bramka MU, po obrone pomoc i atak, każda z tych stref była dobrze opanowana.

Glory!
» 22 sierpnia 2009, 23:58 #53
wynk: Nareszcie...Owen strzela...ManU STRZELA!
:):):)

ravvv wyczerpująca wypowiedź;)...Pzdro!
» 22 sierpnia 2009, 23:27 #52
M4S73R: Fletcher to piłkarz do łatania dziur, podobnie jak O'Shea, Park. Ferguson korzysta z nich wtedy kiedy nie ma innego wyboru ...

Np. Z Fletchera korzysta ostatnio dlaczego ?. Carrick nie jest w formie, Anderson to samo, Hargreaves kontuzjowany. Myślicie że gdyby Carrick i Anderson byli w formie, a Hargreaves byłby zdrowy to Fletcher wychodziłby w wyjściowej 11 ?. Na pewno nie. Fletcher - to zawodnik obdarzony beznadziejnym strzałem, nie potrafi zagrywać takich piłek jak Carrick, Anderson, Hargreaves. Dobrze że nikt nie porównał Fletchera do Gerrarda lub Lamparda, bo bym padł ...

- nie od dziś wiadomo że ostatnimi czasy mamy problemy z naszym środkiem pomocy.


Szanuję każdego gracza United. Ale nie słodźcie tak ... bez przesady. Taki gracz jak Fletcher nie ma się co równać do Lamparda, Gerrarda, Fabregasa, Xaviego, Iniesty, Kaki ... bez jaj.
» 22 sierpnia 2009, 22:40 #51
M4S73R: Prawdziwy pogrom 0-5.

Na szczególne pochwały zasługują:

- Evra, jest w bardzo wysokiej formie. Trzeci mecz ligowy, gra kapitalnie.
- Vidić, wrócił po kontuzji, nie ma śladu po niej, jak zwykle ''stary'', dobry Nemanja !. Kasował pięknie dzisiaj.
- Valencia, ładna wrzutka na głowę Rooneya. Zaliczył asystę. Pozytywnie
- Nani, asysta, piękny gol zdobyty z rzutu wolnego. Portugalczyk naprawdę się rozkręca. I gdzie są Ci który jeszcze przed sezonem nie chcieli go u nas w składzie ?
- Rooney, strzela gole na zawołanie. Tym razem dwa. Gra jako wysynięty napastnik sprzyja ... i to bardzo. Tam ma grać nie chcę go widzieć na skrzydłach, jak to było w tamtym roku.
- Berbatov, asysta, gol. No jak tu nie zaliczyć pozytywnego występu ?. Zagrał bdb, do tego dużo dobrych podań.
- Owen. Dzisaj to taki joker :). Wszedł i strzelił sprytnie, a do tego efektownie.

Negatywnie.
- na taką ocenę zasługuje nasz środek pomocy. Scholes i Fletcher. Fletcher - tragedia. Wyłuskać piłkę może potrafi, ale podania i strzały, lepiej nie mówić ... płakać się chce.
- Neville, wiadomo nie te lata, mało akcji ofensywnych. Ogólnie to średnio. Nie powiem że katastrofa.



Po tym meczu jesteśmy nastawieni optymistycznie i pozytywnie na kolejne spotkania. Jak to się wszystko ładnie odwróciło po tym tragicznym meczu z Burnley. mamy 6 pkt. 3 rozegrane mecze, bilans 6-1. Jest dobrze :). Jednak boli ta porażka z beniaminkiem, no ale cóż ... bywa.


Za tydzień gramy z dobrze dysponowanym Arsenalem. Będzie ciężko. Oby tylko nikt nam nie wypadł z kadry. Nie mamy Rio i Edwina, to bardzo dużo ... było by bardzo źle gdyby ktoś wypadł przez meczem z AFC.
» 22 sierpnia 2009, 21:18 #50
2Fast4You: oglądając dzisiejsze spotkanie bardziej 2 połowę uśmiech nie schodził mi z twarzy patrząc na nasze składne akcje.No i oczywiście gol Berbatova to było coś czieszę się również z 100 i 101 bramki Roo jak i z gola Owena.Mam nadzieję że to podniesie na duchu naszą ekipe prze meczem z Sranonierami :D
Pozdro dla tych wiernych :] GG MU!
» 22 sierpnia 2009, 21:15 #49
adriann1986: tego nie wiadomo czy dostał suszare od SAF'a, ważne ze w końcu trafił i to mnie cieszy. Mam nadzieje że to dopiero początek jego wielkiego strzelania. A najbardziej marzy mi się to żeby pogrążył LFC...
» 22 sierpnia 2009, 20:55 #48
adriann1986: simonsimon a Tobie nie znudziło się powtarzanie jaki to On wspaniały ? po prostu Owen jest lepszy i pokarze na co go stać i wtedy zobaczymy kto bedzie miał wiecej goli na koncie... heh
» 22 sierpnia 2009, 20:38 #47
manooch: po co spamujesz wypowiedzi ?
» 22 sierpnia 2009, 20:35 #46
MarianHAHA: Brawo Brawo Owen git super ze strzelił tak samo Nani musi się przełamać bo nic nie grał do tej pory mam nadzieje
» 22 sierpnia 2009, 20:27 #45
Bartoosh21: Nevile wnosi spokój... ale brakuje takiego obroncy jak np Dani Alves czy Maicon który by wspierał Valencie na prawej flance i stwarzał przewagę przy ataku... silny i szybki obronca.. mam nadzieję że na takiego wyrośnie Rafael - szybki już jest, ale musi byc silniejszy i pewniejszy w obronie....
» 22 sierpnia 2009, 20:16 #44
adriann1986: ehh cieszy rozmiar wygranej, szkoda że Owen nie pojawił się od pierwszej minuty. Bramka drevniakova po fuksie ale tego nikt nie wspomni. "Królewna" się przebudziła na jeden mecz i pewnie zastój na pare kolejnych ;/ Gdy nie ma Carricka w składzie mecz wygląda inaczej. Nie ma jak to poczciwy Fletcher i Scholes. Evra jak zawsze solidnie, pewnie najlepszy lewy obrońca na świecie. Powrót Vidica robi swoje, spokoj w obronie nawet Evans wyglądał całkiem przyzwoicie. Martwi mnie troche prawa strona obrony. Dziadek Neville już powinien zakończyć kariere nie wiele wnosi do gry.
» 22 sierpnia 2009, 20:11 #43
fan11: Nareszcie postrzelali ci ktorzy byli najbardziej krytykowani: berba i owen
Rooney oczywiscie zaj******
Mile mnie to zdziwilo ze po przegranej z burnley 1:0 szybko sie podnieslismy
To dowodzi ze ta porazka to byla wpadka
GLORY GLORY MAN UNITED
» 22 sierpnia 2009, 19:21 #42
manutdfan92: moje oceny:
foster-8,5-dobry i pewny mecz w jego wykonaniu, bez większych pomyłek

neville-7,5-jak dla mnie najgorszy piłkarz united dzisiaj. jak na takie doświadczenie to nie grał zbyt pewnie i widać że to już nie te lata jeżeli chodzi o kondychę. rzadko podłączał się pod akcję ofensywne

vidić-9- wniósł masę spokoju w poczynania obronne MU. praktycznie bezbłędny. często po przejęciu próbował od razu uruchamiać swoich kolegów z ofensywy.

evans-8-doby mecz irlandczyka, ale bez zdecydowania i zaciętości w grze. często ratował się wybiciem w aut. myślę że może jest to spowodowane jego urazem.

evra-8,5- bardzo dobre zawody w jego wykonaniu. wygrał dużo pojedynków zarówno w obronie jak i w ataku. znakomicie współpracuje z nanim i często dubluje jego pozycję.

valencia-8,5-w tym meczu pokazał że jest typowym skrzydłowym. wykonał dużo rajdów skrzydłami, zaliczył kilka pojedynków jeden na jeden i wrzucał piłki do napastników przy każdej nadarzającej się okazji.

fletcher-9- jak dla mnie to dziś król środka. dobrze wspierał obrońców i potrafił po odbiorze świetnie rozprowadzić piłkę. wraz ze schoelsem stworzyli świetny duet

schoels-8,5 -pomimo upływu lat wciąż w świetnej dyspozycji. świetne podania i dużo walki w środku pola. jak za dawnych lat.

nani-8,5 - dobry mecz. dużo pojedynków jeden na jeden, zejść do środka i celnych zagrań. no i ładny gol z wolnego który był jak wisienka na torcie

berbatov-9-pierwsza połowa w jego wykonaniu taka sobie, ale druga dużo lepsza. po swojej ładnej bramce zdecydowanie się przebudził i pokazał kilka naprawdę ciekawych zagrań

rooney-9,5- jak zwykle najlepszy zawodnik drużyny. dwa gole i dużo pracy i serca na boisku. cały rooney.

owen-8,5-wszedł z ławki i zrobił swoje. oby tak dalej

gibson i o'shea-8-trudno coś powiedzieć o nich bo krótko grali. gibson ładnie próbował z dystansu, a o'shea bez zastrzeżeń.
» 22 sierpnia 2009, 19:06 #41
manutdfan92: moje oceny:
foster-8,5-dobry i pewny mecz w jego wykonaniu, bez większych pomyłek

neville-7,5-jak dla mnie najgorszy piłkarz united dzisiaj. jak na takie doświadczenie to nie grał zbyt pewnie i widać że to już nie te lata jeżeli chodzi o kondychę. rzadko podłączał się pod akcję ofensywne

vidić-9- wniósł masę spokoju w poczynania obronne MU. praktycznie bezbłędny. często po przejęciu próbował od razu uruchamiać swoich kolegów z ofensywy.

evans-8-doby mecz irlandczyka, ale bez zdecydowania i zaciętości w grze. często ratował się wybiciem w aut. myślę że może jest to spowodowane jego urazem.

evra-8,5- bardzo dobre zawody w jego wykonaniu. wygrał dużo pojedynków zarówno w obronie jak i w ataku. znakomicie współpracuje z nanim i często dubluje jego pozycję.

valencia-8,5-w tym meczu pokazał że jest typowym skrzydłowym. wykonał dużo rajdów skrzydłami, zaliczył kilka pojedynków jeden na jeden i wrzucał piłki do napastników przy każdej nadarzającej się okazji.

fletcher-9- jak dla mnie to dziś król środka. dobrze wspierał obrońców i potrafił po odbiorze świetnie rozprowadzić piłkę. wraz ze schoelsem stworzyli świetny duet

schoels-8,5 -pomimo upływu lat wciąż w świetnej dyspozycji. świetne podania i dużo walki w środku pola. jak za dawnych lat.

nani-8,5 - dobry mecz. dużo pojedynków jeden na jeden, zejść do środka i celnych zagrań. no i ładny gol z wolnego który był jak wisienka na torcie

berbatov-9-pierwsza połowa w jego wykonaniu taka sobie, ale druga dużo lepsza. po swojej ładnej bramce zdecydowanie się przebudził i pokazał kilka naprawdę ciekawych zagrań

rooney-9,5- jak zwykle najlepszy zawodnik drużyny. dwa gole i dużo pracy i serca na boisku. cały rooney.

owen-8,5-wszedł z ławki i zrobił swoje. oby tak dalej

gibson i o'shea-8-trudno coś powiedzieć o nich bo krótko grali. gibson ładnie próbował z dystansu, a o'shea bez zastrzeżeń.
» 22 sierpnia 2009, 19:03 #40
rvn10: simonsimon - no niby tak,tylko ,że Fletcher prosi się o pierwszy skład od długiego już czasu,gra bardzo podobnie do Scholesa ,więc on może go zastąpić w przyszłości
» 22 sierpnia 2009, 18:56 #39
bobsley: adam11 ---> nic poza tym że z Nanim jednym podaniem sklepał 2 obrońców kiedy Nani wyłożył w 4' Fletcherowi a potem wyłożył mniej więcej na 16 m Scholesowi piętą ... potem strzał głową ...

Jak tak krytycznie oceniasz występ Bułgara to powiem tyle ze Roo zamiast 2 bramek powinien mieć 4 bramki minimum bo partoli takie setki jak chociaż prostopadła piłka od Evansa w pole karne i strzał w bramkarza Wigan z 12 m :P

Kaczor ---> dokładnie już dawno mówiłem że póki co podstawowa para środkowych to Fletcher i Carrick :D


Spora pochwała też mimo co dla Bena ... wychodziło mu dziś wszystko i pewnie się prezentował ... prawda taka Tomek niech odchodzi jak chce grac regularnie ;)
» 22 sierpnia 2009, 18:54 #38
Coby: Brawo chłopaki ! :) Ktoś tęskni jeszcze za Ronaldo ? :D
» 22 sierpnia 2009, 18:51 #37
rvn10: Kaczor5454 - dokładnie,też myślę ,że Fletcher dzisiaj zasłużył na miejsce w pierwszej"11",jego odbiory jak i podanie były genialne dzisiaj
» 22 sierpnia 2009, 18:49 #36
ManUtdFun: Z tego co zauważyłem przed meczem jak wszyscy zobaczyli Fletchera i Scholesa na środku to się załamali ale powiem tak. Oni są świetni i niewiem czy nie sa w środku najlepsi gdyż Carrick ma " kryzys" a Anderson nie ma porównania przy takim Scholesie. Nawet jeśli nie to obaj gracze są w super formie i nie wolno ich skreślać. A co do bramki to Foster pokazał czemu SAF mu ufa a co do Berby to on zagrał cały mecz dobrze. Niewiem czemu się go wszyscy czepiają. On jest taki i to ma zalety i wady. Taki będzie i to nam pasuje !
United !
» 22 sierpnia 2009, 18:44 #35
bobsley: Adam11 ---> słaba pierwsza połowa Bułgara ... hahaha!

to tylko tyle w odpowiedzi na Twój komentarz :P
» 22 sierpnia 2009, 18:38 #34
DevilFan: Cudowny mecz oby tak dalej Ferguson wie co robi i to widac oby tak dalej i po mistrzostwo
One LovE OnE UniTeD
» 22 sierpnia 2009, 18:34 #33
lukasz1143: Brawo Panowie. Bardzo pozytywnie zachwycił mnie Ben Foster kilka razy ratował Manchester z groźnych sytuacji. Dało się zauważyć powrót Vidica. A i Evra już kolenjny mecz świetnie wchodził w akcje ofensywne. Nie mówiąc już o strzelcach bramek, gdyż wszyscy oprócz Owena ( za krótko grał) zagrali wspaniały mecz
» 22 sierpnia 2009, 18:33 #32
manutdfan92: teraz to już trzeba się na arsenalu skupić bo już nie będzie tak łatwo. dzisiaj znowu wygrali. jedyną zmianę w porównaniu do dzisiejszego składu jaką bym proponował na następny mecz to prawa obrona. widać było że neville był już mocno zmęczony po pierwszej połowie i pomimo że nie grał źle to myślę że może nie wytrzymać meczu z arsenalem
» 22 sierpnia 2009, 18:29 #31
subido: Powiem tak:mecz spoko a 2połowa piorunująca!Zgadzam się i przyznaję,że nie wierzyłem w Man Utd.Mam nadzieję,że" Czerwone Diabły" się przebudzą po lawinie krytyki po spotkaniu z Burnley.Dziś pokazały "Nasze strzelby",że potrafią trafiać z każdej pozycji, świetna gra Berby-niesamowite dośrodkowania i czytanie gry.Super Roo !pozdro all
» 22 sierpnia 2009, 18:28 #30
parada: life7
domniemiewam że drewniak to Twoim zdaniem Berba?
a co sądzisz o takim zawodniku jak Ibrahimovic, takze drewno?
Pewnie najlepszym pilkarzem dla Ciebie jest Maradona a nie Pele?
....
Powiem tak; Manchester United to Sir Alex Ferguson i jeżeli on był w 100% pewny Berby i wydał na niego 30mln to jest on tego wart!
Wnosi on dużo do gry jest jak Xavi czy Iniesta lecz gra jako napastnik!
Życze mu jak najlepiej bo on jest ważną częścia United i w tym sezonie bedzie odgrywał ważną rolę! Pokazał to już dzisiaj!
» 22 sierpnia 2009, 18:25 #29
Przemoo: ŁOOOH!! Fajnie:D Wreszie duży wynik United...ładnie Berbatov i Nani!:)
» 22 sierpnia 2009, 18:16 #28
piter100000: i bardzo się ciesze! może jednak coś będzie z tych naszych bramkarzy bo emerytura Edwina już niedługo, ale ja i tak na wszelki wypadek popatrzyłbym za jakimś bramkarzem :D
» 22 sierpnia 2009, 18:13 #27
trojka91: dajcie linki z bramkami bo mi neta wyj**alo w trakcie meczu ;/
» 22 sierpnia 2009, 18:12 #26
piter100000: a mnie cieszy że Foster papy nie puścił żadnej bo jakoś jak on jest w bramce MU to nigdy nie jestem spokojny o wynik;p pzdr
» 22 sierpnia 2009, 18:09 #25
bobsley: life7 ---> Ty to jesteś jednak fajny ... szkoda mi słów na Ciebie

BerbatowFAN ---> nie tłumacz bo będziesz "pluł w twarz to powie że deszcz pada" :P
» 22 sierpnia 2009, 18:09 #24
rvn10: life7 - Ile ty synku masz lat? ,bo chyba za dużo meczów w życiu to ty nie oglądałeś,nie masz żadnego pojęcia o piłce...
» 22 sierpnia 2009, 18:08 #23
manutdfan92: świetny mecz. diabełki pokazały dużo woli walki i zaangażowanie. cieszą bramki naszych napastników(zwłaszcza owena który może się w końcu odblokuje) i widać że mamy dobrego wykonawce rzutów wolnych-naniego. wygrana cieszy tym bardziej że wigan też pokazało dobry futbol i nie odpuszczało naszym(no może po 3 bramce trochę zmiękli)
» 22 sierpnia 2009, 18:06 #22
rvn10: Gdzie są ci co tak jechali jeszcze niedawno po United, spece od piłki :D
» 22 sierpnia 2009, 18:05 #21
ManUtdFun: Teraz wszyscy wychwalają a po meczu z Burnley wszyscy się srali że United znika !! I co !??
United !! Mistrz !!United !
» 22 sierpnia 2009, 18:04 #20
ManUtdFun: Meczyk palce lizać :)
GLORY UNITED !!
» 22 sierpnia 2009, 18:03 #19
bar: I co niewierni?? Po meczu z Burnley chyba tylko ja optymistycznie patrzyłem w przyszłość:]

Jak Pan mówił tak się stało:P United będzie Mistrzem:D

pzdr
» 22 sierpnia 2009, 18:02 #18
mateyko44: Piękny mecz a najlepsza to bramka Berbatowa miodzio:P
» 22 sierpnia 2009, 18:02 #17
ManUtdFun: No nareszcie United zagrało w prawdziwy football. Świetny mecz. Piękne gole. Super ! Wszyscy zagrali zaj***ście. Rooney, Nani, FOSTER a co najważniejsza Vidić gra swoje. Brawo panowie. Tamten mecz z Burnley to widać że pomyłka. Brawo. Ktoś coś mówił o Owenie i Berbie :)
BRAWO ! Kto będzie i jest mistrzem ??!! UNITED
GLORY GL;ORY MAN UNITED !!PIĘKNIE, PIĘKNIE !
» 22 sierpnia 2009, 18:01 #16
adriann1986: jedna jaskółka wiosny nie czyni. zobaczymy za tydzień
» 22 sierpnia 2009, 18:01 #15
Hoser1992: Ajlon 22.08.2009, 17:53
moze byc 5-0 nikt sie nie pogniewa! ;D

jak chciałeś tak jest :)
» 22 sierpnia 2009, 17:55 #14
putnam: Piekielnie dobry dzień dla Diabłów! Glory glory Manch United!!
» 22 sierpnia 2009, 17:54 #13
rvn10: Nadal dzieci brakuje wam Ronaldo,jeszcze pokażemy diabelską siłę i wygramy ligę
» 22 sierpnia 2009, 17:53 #12
bobsley: Foster też elegancko dziś ... no to betfair wpłaca na konto United 4 mln funtów ;)
» 22 sierpnia 2009, 17:47 #11
bobsley: kur wa mać myślałem że dałem 1-0 dla Hull a nie wiem w jaki sposob dałem na Bolton :/ maskara :/ ... znowu słabo w typerze póki co :P
» 22 sierpnia 2009, 17:36 #10
Lesniewo: obstawiałem 3:1 na Arsenal ; ((
» 22 sierpnia 2009, 17:28 #9
bobsley: life7 ---> asysta drewna ... powiesz coś więcej czy po prostu uważasz że to szczęście??
» 22 sierpnia 2009, 17:25 #8
lukasz1143: Brawo !! 3 !!
» 22 sierpnia 2009, 17:24 #7
bobsley: life7 ---> ten drewniak sam strzelił i wyłożył setkę Scholesowi więc skończ te żałosne porównania .... !
» 22 sierpnia 2009, 17:21 #6
rvn10: Berba niczym kiedyś Ruud ;D
» 22 sierpnia 2009, 17:19 #5
bobsley: Dalej ktoś ma zamiar komentować grę Bułgara?? Berbatow yeah! :D
» 22 sierpnia 2009, 17:18 #4
Hoser1992: bravo panowie oby tak dalej :)
» 22 sierpnia 2009, 17:18 #3
bobsley: Roooooney! Teraz jeszcze jedna i będzie spokój ;)
» 22 sierpnia 2009, 17:16 #2
adriann1986: po mistrzostwie... skoro nie mogą sobie dać rady ze słabymi drużynami. Strach pomyśleć jak przyjdzie czas na MC, Arsenal czy LFC
» 22 sierpnia 2009, 17:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.