Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Michael Owen przejdzie dziś testy medyczne!

» 3 lipca 2009, 10:56 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports, The Sun
Michael Owen przejdzie w piątek testy medyczne w Manchesterze United – dowiedzieli się dziennikarze Sky Sports News. Jeśli badania wypadną pomyślnie, to zawodnik niemal na pewno będzie występował w zespole „Czerwonych Diabłów”.
Michael Owen przejdzie dziś testy medyczne!
» Michael Owen przejdzie w piątek testy medyczne w Manchesterze United – informuje Sky Sports News. Jeśli badania wypadną pomyślnie, to zawodnik niemal na pewno będzie występował w zespole Czerwonych Diabłów.
Czy transfer Michaela Owena do Manchesteru United to dobry pomysł?
Owen ma wolną rękę w szukaniu klubu, gdyż z końcem czerwca wygasł jego kontrakt z Newcastle United. Angielski napastnik zarabiał na St James’ Park 120 tysięcy funtów tygodniowo. Sir Alex Ferguson zaoferował ponoć Owenowi zarobki w wysokości 50 tysięcy funtów i duże bonusy za zdobywane bramki.

Początkowo po zawodnika zgłaszał się Hull City i Stoke, ale wszystko wskazuje na to, że wyścig o podpis 29-letniego zawodnika wygra Manchester United.

Choć sir Alex Ferguson Owena będzie mógł pozyskać za darmo, to jego transfer jest ryzykowny. Zawodnik w czasie swojej dotychczasowej kariery był bardzo podatny na kontuzje.

Manchester United nie potwierdził jeszcze całej historii, ale wszystko wskazuje na to, iż Michael Owen zostanie zawodnikiem mistrzów Anglii jeszcze przed weekendem.

Jeśli rzeczywiście dojdzie do transferu, to najmniej zadowoleni będą kibice Liverpoolu FC, gdzie Owen spędził pierwsze osiem lat swojej zawodniczej kariery.


TAGI


« Poprzedni news
Pożegnanie mistrzów
Następny news »
Ibrahimovic łączony z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (305)


serro: damianprz

"naczytasz się gdzieś na necie o Parku czy Fletcherze i potem myślisz że ci goście są spoko, a dla mnie to dno" Brawooooo szczerze to narazie ty jesteś dnem pisząc takie pomyje robisz z siebie błazna w poprzednim sezonie oglądałem większość meczy Man U i wiesz co? nie masz racji większość meczy Fletchera oraz J.S.Parka była na poziomie... Co ty się tak przypier.dalasz do wszystkiego qurwa najpierw SAF teraz piłkarze oraz Glazer jak normalny kibic może pi**do.lić takie głupoty? jak tak odpowiada ci techniczny styl to wypi**da.laj do Barcelony i wtedy zamienisz sobie Fletchera na Xaviego O'Shea na Daniego Alvesa a Parka może nawet na Messiego lub Inieste koniec dziękuje
» 4 lipca 2009, 18:49 #48
sinedd91: mati131296

patrząc na poziom Twoich wypowiedzi wnoiskuje że masz około 12 lat :) albo poziom Twojej inteligencji jest zbyt niski i w ten sposób probujesz leczyć kompleksy :) proponuje poddać się ponownie procesowi socjalizacji tak aby móc konwersować na przyzwoitym poziomie z innymi ludźmi, którzy niekoniecznie muszą zgadzać się z Twoimi opiniami :)
do tego dochodzi zwykła zawiść że wasz były kapitan dołącza do największego rywala :)
przemyśl to i dopiero wtedy odezwij się po raz kolejny :)

pozdrawiam :)
» 3 lipca 2009, 20:07 #47
neraq: podpisano 2-letni kontrakt :D
z tego co powiedział Owen to nie zastanawiał sie ani chwili w kwestii dołaczenia do Manchesteru ;] ciekawe co na to fani liverpoolu... :)
» 3 lipca 2009, 20:01 #46
sinedd91: to jest około 55 mln euro :P
» 3 lipca 2009, 19:58 #45
sinedd91: [link usunięty]{F9E570E6-407E-44BC-800
F-4A3110258114}&newsid=6635648

więc mamy Michaela :)
» 3 lipca 2009, 19:54 #44
simongr: jeśli jest za free to bierzmy go, przyda się zawsze ktoś na zmianę. Niestety to nie rozwiązuje naszych problemów z atakiem! Za dużo spekulacji, za mało działania tutaj jest panie Ferguson
» 3 lipca 2009, 18:15 #43
siwy1602: Owen´a ja tam niechcial bym za darmo(on jest poprostu zaslaby na ten zespul) niech ferguson walczy (szykuje kase) na Aguero albo Ibre bo on duzo bramek nie strzeli dla MU
» 3 lipca 2009, 18:04 #42
Paps: Aguero to byloby piekne,mlody,szybki,z dryblingiem,ma wszystko.
Nie ma jednak zadnej oficjalnej informacji z wiarygodnego zrodla,ze zlozylismy oferte za Sergio:/,Aguero to tez taka trohce gwiazdeczka,cos bylo ze pouczal trenera po odpadnieciu z LM w dwumeczu z FC Porto,wiec mielibysmy troche nowego C.Ronaldo:D
» 3 lipca 2009, 17:23 #41
sinedd91: Znaczy no co do tego masz racje :P tylko ja bym się zastanawiał czy jak Rossi wróciłby na OT to czy byłby zmiennikiem czy wygryzłby po jakimś czasie ze składu Berbatova :) bo moim zdaniem jest on na tyle dobry żeby tego dokonać :)
» 3 lipca 2009, 17:20 #40
Paps: Co do Rossiego,to zdecydowanie lepsze wyjscie wg mnie niz Owen:),ale z tego co czytam tu i ówdzie to Rossi specjalnie nie pali sie do gry w Manchesterze.
» 3 lipca 2009, 17:17 #39
sinedd91: więc jeśli chodzi o te gdybanie to co powiedzielibyście na Rossiego ??
» 3 lipca 2009, 17:13 #38
Paps: Wlasnie hehe,niedawno pisalem w newsie o Benzemie ze Gourcuff jest od niego duzo lepszy,faktycznie on moglby byc nawet lepszym wyjsciem niz Giovinco:)

No ale niestety pogdybac mozna..
» 3 lipca 2009, 17:09 #37
Paps: No obys mial racje:),jeszcze jest troche czasu i czekam caly czas na kogos perspektywicznego.Valencia juz jest,ale to troche malo,

Mnie sie bardzo podoba np. Sebastian Giovinco z Juve,nie wiem czy "stara dama" by nam go oddala i czy by pasowal do MU ale fajnie gra i jest mlody:)
» 3 lipca 2009, 16:59 #36
piter100000: czas pokarze co są warci Valencia i Owen (jeśli przejdzie). co do Benzemy to zgadzam się z tymi osobami co nie płaczą po nim. wg mnie to mocno przereklamowany piłkarz. w Lyonie wiele było podporządkowane pod niego a i tak niezbyt dobrze się prezentował, w Realu to daje mu czas do października i okaże się że to największy klops Pereza;p potrzeba nam środkowego pomocnika, taki sneijder byłby idealny. no i jeszcze jakiś skrzydłowy bo jak Nani się nie ogarnie to lipa. a co do Machedy Welbecka i innych to oni nie są w stanie udźwignąć jakiegokolwiek ciężaru na nich przyjdzie czas ale na pewno żaden z nich nie zastąpi Rooneya czy Berby jak będą kontuzjowani
» 3 lipca 2009, 16:57 #35
sinedd91: Owena nie kupujemy :P tylko oferujemy mu kontrakt :)

i zgadzam się z Tobą że Owen swoje lata ma i powyżej pewnego poziomu już grać nie będzie ale uważam że jeśli ominą go kontuzje to może 10 bramek dla nas strzelić i zaliczyć kilka ładnych występów w pierwszym składzie :P

a Macheda i Wellbeck są za młodzi żeby w razie czego zastąpić w kilku meczach pod rząd BErbatova czy Rooneya jeśli Ci złapią kontuzje a Owen jest doświadczony i może to zrobić :)
» 3 lipca 2009, 16:56 #34
MANmanyUTD: paps
zobaczysz że Owen to tylko taki bonus a tak naprawde do united powinien dojść jeszcze jakiś młody napastnik...mam na myśli Aguero.Ale raczej SAF pewnie jeszcze kogoś sciągnie
» 3 lipca 2009, 16:53 #33
Paps: Heh,za darmo moze i za darmo,ale chyba za gre Manchester bedzie mu musial placic;>,poza tym po co ma zajmowac lawke rezerwowych jakis stary Owen?! juz wole zeby wchodzil Macheda czy Wellbeck,a nie przyjdzie Owen i jest super,po stracie Teveza i Ronaldo, mam sie cieszyc z przejscia Owena:> wolne zarty:D,kupic cos konkretnego a nie wypalenca:D!
» 3 lipca 2009, 16:51 #32
Paps: Hehe,szkoda ze dzis nie prima aprillis bo bym pomyslal ze stronka sobie jaja robi:),hmmm
a moze Sir Alex robi podobny myk jak z Larssonem;> tez mlody juz nie byl,a nawet nam pomogl w ciezkich momentach:) i pewnie Owen pogra z rok i pojedzie do Kataru:),oby tylko po miesiacu nie nabawil sie kontuzji,bo on lubi przesiedziec sezon na lawce...

W sumie to nic pewnego..nie ma jeszcze info ze Owen jest w MU...wiec jestem dobrej mysli ze nie przejdzie testow medycznych i siegniemy po gogos mlodszego zdolniejszego i wylozymy wkoncu jakas kase,bo zawsze mowia ze Manchester jest bogaty nie wiem jak(obecnie ma chyba dlugi tzn Glazerowie) a nic nie kupujemy!
» 3 lipca 2009, 16:47 #31
MANmanyUTD: Paps

Masz racje ma swoje lata ale Owen to dobry napastnik a poza tym jest za darmo ! Więc dlaczego nie ma grac w United ?A zresztą wątpie zeby grał w pierwszym składzie jeżeli przejdzie Aguero to on powinien zagrać w podstawowej jedenastce.A z resztą moim zdaniem Owen jest raczej lepszy od Berby i do tego za darmo...nie widze przeszkód.
» 3 lipca 2009, 16:46 #30
Paps: Sam nie wiem co mam o tym myslec...Owen ma juz za soba swoje najlepsze lata i po co nam ktos taki?nie lepiej sprowdzic kogos mlodszego zdolnego?
Jest tylu mlodych dobrych zawodnikow ,niekoniecznie drogich ,ktorych mozna by kupic,a my siegamy po Owena:(,niedawno byl jakis news ze Ferguson nie sprowadzi nikogo powyzej 25 roku zycia bodajze:>wiec co jest grane?Byc moze Owen sie odbuduje nie twierdze ze nie,ale smiem w to watpic:),to troche tak jakby teraz sobie Raula kupic z Realu...

Powiem tak,lepszy Owen niz nic,lepszy zdolny mlody niz Owen
» 3 lipca 2009, 16:38 #29
bar: CaLL67---> 100% racji:P do wypowiedzi kolegi dodam jeszcze coś od strony "niepiłkarskiej" mianowicie:

To jest legenda Poolu więc już widze furie kibiców scousersów kiedy dowiedzą sie że oficjalnie ikona ich klubu ich "Boy Wonder" bd grał u największego rywala... hahaha bd strzelał do ich bramki bd nosił koszulke z diabełkiem na piersi chciałbym zobaczyć miny ich kibiców na stadionie kiedy strzeli im bramke:P

Oczywiście dodam że nigdy "Diabłem" z prawdziwego zdarzenia nie bd ponieważ jest skarzony(Liverpoolszczyzną) ale może być solidnym piłkarzem i wiele wnieść do MUFC...

pzdr
pzdr
» 3 lipca 2009, 16:28 #28
sinedd91: "amięta ktoś może jaki miał numer w Liverpoolu?"

10 lub 11 nie jestem przekonany :P ale chyba 10 :P
» 3 lipca 2009, 16:04 #27
MU1: ->Grucha25 myslisz ze jak SAF pojedzie to monachium i wylozy 70 mln euto na stol to dzialacze bayernu powiedza: ty no sluchaj alex fajny chlopak z ciebie i wszystko fajnie ale nie chcemy zebys ty zaplacil ribery`ego 70 banie za jednym razem wolimy jak te 70 mln wylozy real w 16 ratach...

mysle ze beda mieli gleboko w dupie kto wylozy te 70 mln i beda mieli w dupie co powie franck puszcza go bez mrugniecia okiem a jak szkot jeszcze pogada z francuzem to jestem przekonany ze ribery zawita na OT jeszcze tego lata.

na pewno to juz bylo... ronaldo mial na pewno odejsc w tamtym sezonie do realu wszyscy wiemy jak bylo dopoki oficialna strona nie potwierdzi zakupu ktoregos z tych pilkarzy to sa zawodnikami swoich klubow. ot co.
» 3 lipca 2009, 16:03 #26
neraq: fakt :D sory za moje niedorozumienie
» 3 lipca 2009, 15:53 #25
sinedd91: "#162
MU1 03.07.2009, 14:17
ja sie zgadzam z tym co damianprz mowi... w 50%:)

ODP: Przynajmniej niektórzy widzą co się dzieje.... Inni zakochani w Szkockim super trenerze"

No idealnie to określiłeś ;] super trenerze :) bo chyba żaden inny trener nie zdobył tyle co SAF... i jak ze składu wylatywali najlepsi piłkarze a ferguson stawiał na Scholesa, Giggsa czy braci Neville to kibice też sie wku**iali i co ?? jesteśmy najlepszym zespołem w Anglii od powstania Premier League :)

a jesli chodzi o Fletchera czy O'Shea to zagrali bardzo dobry sezon ... Park w-g mnie troche gorzej ale również na przyzwoitym poziomie :)
» 3 lipca 2009, 15:50 #24
neraq: podobno mieliśmy nie kupować graczy powyżej 26 rok zycia...
ogólnie gdyby to doszło do skutku to średnio byłbym zadowolony
» 3 lipca 2009, 15:48 #23
MU1: powiedzcie mi co ta za roznica kto ile jest zalogowany na tej stronie? to ze ktos zalogowal sie tydzien tem to znaczy ze od tygodnia jest kibicem MU? a jak ktos zarejestrowal sie 3 lata temu to od 3 lat jest fanem? ludzie co wy w ogole pieprzycie za glupoty...

powiedzcie mi co z tego ze owen jest za darmo jak trzeba bedize mu placic przynajmniej 50 000 funtow tygodniowo jak nie wiecej! czyli przez rok wyjdzie co najmniej 2 600 000 mln a za dwa lata 5 200 000. to jest michael owen a owen hargreaves drugie tyle! czyli jestesmy w plecy 10 400 000 mln (mowie jezeli transfer owena okaze sie klapa). to malo? a myslicie ze jak michael bedzie gral to kosztem kogo? rooneya? berbatova? wiadomo ze mlodych! danny i kiko beda siedziec na lawce bo anglik jest bardziej doswadczony i moze cos ukuje...

damianprz nie mowi o tym ze spadniemy z ligi albo ze bedizemy ligowym sredniakiem! czlowiekowi chodzi o to ze bedziemy konczyc lige w pierwszej 3 a nie na pierwszym miejscu tak jak to mialo miejsce do tej pory! w LM bedziemy odpadac w 1/4 fianlu albo w 1/2. tak bylo przez lata 2001 - 2006 (juz w 2007 milan mial wiecej szczescia niz rozumu jak z nami wygral). to era zawodnikow takich jak kleberson bellion itd.

ronaldo zaczal grac razem z tymi wszystkimi 'gwiazdami' i wtedy sie rozwijal. trwalo to 3 - 4 lata az w koncu SAF wypieprzyl klebersona belliona roya carolla cristiano juz sie ogarnal zaczal grac naprawde swietnie a do tego szkot kupil zawodnikow typu anderson nani tevez carrick ktorzy w swoich ligach wiedli prym. teraz jezeli chcemy zostac na topie nie mozemy czekac az valencia sie rozwinie! bo bez prawgeo pomocnika to jest teraz liverpool i wszyscy wiemy jak to wyglada... nie mozemy miec jednego wybitnego napastnika (rooney) dwoch dobrych (berbatov i owen) i uzdolniona mlodziez. musimy miec przynajmniej 2 wybitnych a reszte bardzo dobrych + mlodych!

nie chce zeby tworzyl sie nowy rozdzial MU bo ten ktory otworzyl SAF trzy lata temu bardzo mi sie podobal (i mysle ze wiekszosci tez). wole wydac 90 mln na riberyego i sprzedac go po 4 latach za 130 niz czekac az rozwnie sie valencia (2-3 lata) i miec 2-3 miejsce w lidze... zobaczcie co sie dzialo w tym roku w PL! 4 pkt liverpool 7 pkt chelsea ktora nie miala trenera przez pierwsze pol roku. od nas odszedl najlepszy zawodnik na swiecie i wybitny napastnik! nie bede mowil ile oni razem punktow dla nas zdobyli bo to nie ma sensu ale chce pokazac ze nie mozna zastepowac zawodnikow swiatowej klasy zaownikami bardzo dobrymi.

wiem ze silva ribery aguero kosztuja razem grube miliony ale cos za cos.
» 3 lipca 2009, 15:38 #22
pmax122: niech jeszcze rasialda sprowadza to bedziemy mieli atak marzen
» 3 lipca 2009, 15:21 #21
orion: Z tym Owenem to tak troche dziwnie......
Pare lat temu to moze jeszcze by lepiej wygladalo ale teraz to mi sie wydaje ze on ma najlepsze lata za soba.....
No ale z 2 strony jak Larsson zostal wypozyczony to byl jeszcze starszy a spiwsywal sie doskonale....
» 3 lipca 2009, 15:21 #20
serro: damianprz

Qurwa nareszcie nasz znawca się wypowiedział.... Sam jesteś pajac od 1998r z Man U. Tylko się nie zesraj co zaczynasz jazdę po piłkarzach najpierw się pi**do.lnij w banie i otwórz oczy.... Może się ze mną nie zgodzisz ale uważam że np. Fletcher i Park JS zagrali świetny sezon podobnie O'Shea który na każdej pozycji w defensywie umiał łatać dziury a do Neuvilla nawet nie wypada nic dodawać jak to do symbolu klubu to tak jak byśmy krzyczeli Giggs jesteś do dupy etc.... Valencia Bdb transfer-Owen narazie niech przejdzie testy będziemy go widzieć na boisku wtdy można go oceniać!!
» 3 lipca 2009, 15:12 #19
MANmanyUTD: Moim zdaniem Owen jest lepszy od Berbatova-ale to oczywiście tylko moja sugestia
» 3 lipca 2009, 14:41 #18
MANmanyUTD: Extra !
Jeszcze tylko Aguero i pięknie :D
» 3 lipca 2009, 14:34 #17
MU1: ja sie zgadzam z tym co damianprz mowi... w 50%:)

nie ma co sie oszukiwac ale owen i valencia nie zastapia teveza i ronaldo. tak tak wiem ze polowa mi powie ze z ronaldo bylo podobnie. bekcham byl niezastapiony i jakos go ronaldo zastapil i to z nawiazka ale po ilu latach portugalczyk zaczal grac tak ze kazdy z nas zapomnial jak po skrzydle bigl david i dawal pilki na nos? po 4, 5? i nie myslcie ze z valencia bedzie inaczej. zanim sie ogarnie i SAF wydusi z niego to co najlepsze tez mina jakies 2-3 lata...

co do owena... nie jest zlym zawodnikiem (ale jak patrze na jego ochraniacze na kostki to mnie odrzuca), doswiadczony (30 lat) i jak zoaczymy jego statystyki to ma 0,4 bramki na mecz (liv 216 (118)
real 35 (13) newcastle 56 (25) anglia 89 (40)). wiec nie jest zle. ale jednak ten zawodnik nie zastapi teveza nie ma juz przed soba poerspektyw rozwoju a na dodatek mial zerwane wiezadla krzyzowe w 2006 roku i rok rehabilitacji... trzeba tez dodac ze jest to pilkarz kontuzjogenny. ja juz mowilem wiele razy zanim owen hargreaves przechodzil do MU ze to pilkarz ktory wiecej siedzi w szpitalu niz na boisku (od 2007 zagral 25 meczow) i mysle ze michaelem bedzie podobnie. tu zle stanie tu sie z kims zderzy zle upadnie i pol sezenu przepada...

musimy szukac wzmocnien a nie ludzi z perspektywa bo takich mamy. nie widze godnego zastepcy na rynku dla ronaldo oprocz ribery`ego i davida silvy a dla teveza nikogo oprocz aguero. to wszystko kosztuje ale za dobrych zawodnikow trzeba placic i o tym wszyscy wiemy.

nie bede klamal boje sie nastepnego sezonu bardzo, bardzo ciezko bedzie obronic mistrzostwo i dojsc do finalu LM. wierze w geniusz SAF ale nawet najlepsi sie myla... mam nadzieje ze jednak nie tym razem:)
» 3 lipca 2009, 14:17 #16
jari13: Dobry zaowdnik, za darmo, ale czy sie sprawdzi?
» 3 lipca 2009, 13:48 #15
Mucha1470: Owen Czerwonym Diabłem? On nigdy! Już zawsze będzie tym, co spędził najlepsze lata kariery w liv. Co z tego, że za darmo? Będzie nam obciążał budżet i historię. Lepiej przyłożyć się do transferu Aguero.
» 3 lipca 2009, 13:47 #14
lukasz1143: Prawy obrońca?? A widziałeś może występy Rafaela ??
» 3 lipca 2009, 12:46 #13
lukasz1143: juras1211 wole żeby nasz klub był piłkarskim supermarketem niż miejscem gdzie pieniądze rozrzuca się we wszystkie strony jak Real Madryt
» 3 lipca 2009, 12:33 #12
lukasz1143: damianprz ty jesteś kibicem ManU. Fergusona który tyle dla ManU zrobił nazywać Pajacem ?! Oj człowieku okno transferowe dopiero się rozpoczęło.
» 3 lipca 2009, 12:30 #11
mateyko44: Ja mysle ze jesli przejdzie to MU to sie odnajdzie i bedzie zdobyla bramki dla diablow ja go bardzo lubie jako pilkarza pozdr600
» 3 lipca 2009, 12:22 #10
Ave88: Nie rozumiem czemu skazujecie go od razu na pożarcie. Przecież piłka jest nieprzewidywalna. Przykład: Ronaldo. Nikt nie wierzyl ze wróci do formy a gra znakomicie. Po 2 jak cos pozyskamy go za darmo co jest znakiem ze nie bedzie raczej czołowa postacia. Fergie chce przede wszystkiem wykorzystac jego szybkosc w tym mialby wlasnie zastąpic krysie.
» 3 lipca 2009, 12:20 #9
bar: jeśli kupimy Owena to zapomnijcie o Aguero:/ po co nam 4 napastników? SAF napewno ściągnie jeszcze jednego pomocnika i prawdopodobnie obrońce:P

jeszcze raz sie powtórze:

-nie bd stękał jak bd grzał ławe
-jest za darmo
-od lat gra w PL
-jest z Poolu(jego transfer do MUFC to zagranie na nosie całemu Liverpoolowi... ich wychowanek "Boy Wonder" odchodzi do największego rywala... hahaha)
-jest szansa że skończą sie jego "przygody" z kontuzjami
-dzięki temu odciążamy atak i możemy sie skupić na pomocy i obronie

pzdr
» 3 lipca 2009, 12:15 #8
Steckov: Tonący brzytwy się chwyta ;-)
» 3 lipca 2009, 11:58 #7
lukasz1143: Słuchajcie czy dobry czy zły chyba lepiej mieć szeroki skład w razie kontuzji lub innych wydarzeń. Jest pewne że oprócz Owena (który jest za FREE) dołączy ktoś inny. A on będzie idealnie nadawał się na ławkę rezerwowych lub nawet będąc poza nią nie będzie robił większych problemów. Moim zdaniem dobry ruch SAF-a
» 3 lipca 2009, 11:48 #6
Diegoo1878: Meace weź nie pier*** głupot. Po co nam jakaś "gwiazda" za 40mln??
Mamy przecież dobrych napastników. Myślę że w końcu Berbatov będzie chciał pokazać że SAF nie popełnił błędu sprowadzając go za taką sumę.
Poza tym prawdopodobnie Rooney będzie grał jako mocno wysunięty napastnik po tym jak nie ma już Ronaldo. A co się działo gdy Rooney grał na tej pozycji?? strzelał gole oczywiście. :) Co do Owena nie będę się wypowiadał bo nie mam pojęcia co na ten temat sądzić. Rozwiązanie dosyć oryginalne ale czy będzie skuteczne?? Czas pokaże.
» 3 lipca 2009, 11:24 #5
bar: Jesteście legendarni:P

To bdb transfer:P a dlaczego?
-nie bd stękał jak bd grzał ławe
-jest za darmo
-od lat gra w PL
-jest z Poolu(jego transfer do MUFC to zagranie na nosie całemu Liverpoolowi... ich wychowanek "Boy Wonder" odchodzi do największego rywala... hahaha)
-jest szansa że skończą sie jego "przygody" z kontuzjami
-dzięki temu odciążamy atak i możemy sie skupić na pomocy i obronie

nie wiem czy wiecie ale to:

-4 strzelec rep. angli w historii
-wybrany młodym piłkarzem roku w 1997
-król strzelców PL 1998, 1999
-w 2001 zdobył złotą piłke...

panowie i panie to naprawde nie byle kto zaufajcie SAFowi może szykuje jakiś ciekawy transfer w przyszłości(mam nadzieje na pomocnika i obrońce) zaufajcie mu on od ponad ćwierć wieku jest managerem MUFC i gwarantuje wam że wie co robi:P

pzdr
» 3 lipca 2009, 11:14 #4
Bartoosh21: i na Mistrzostwach Świata napad Reprezentacji Anglii Owen - Rooney ;D
» 3 lipca 2009, 11:13 #3
Szewc: Owen w Man Utd? Ciekawe. Może taka polityka sprowadzania Anglików do klubu? Kiedyś był świetnym napastnikiem, może u nas się odrodzi.
» 3 lipca 2009, 11:01 #2
fat1xd: nie proszę nie !!
nie wiem co sir Alex robi w tym okienku transferowym, daje odejść 2 bardzo dobrym zawodnikom, sprowadza jednego dobrego i jakąś podstarzała gwiazdkę, wiem że Michael kiedyś był bardzo dobrym graczem, ale powtarzam kiedyś... =(
» 3 lipca 2009, 10:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.