Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Karim Benzema w Realu

» 1 lipca 2009, 19:18 - Autor: badkins - źródło: własne
Jak podała przed chwilą oficjalna strona Olympique Lyon, Karim Benzema został nowym piłkarzem Realu Madryt.
Oficjalnie: Karim Benzema w Realu
» Jak podała przed chwilą oficjalna strona Olympique Lyon, Karim Benzema został nowym piłkarzem Realu Madryt. Sir Alex Ferguson musi zatem szukać innego napastnika, który wypełniłby lukę po Ronaldo i Tevezie.
O napastnika reprezentacji Francji rzekomo zabiegał sir Alex Ferguson, który szukał partnera dla Wayne'a Rooneya oraz Dymitara Berbatowa w linii ataku.

Benzema jest czwartym głośniejszym transferem Realu, bowiem wcześniej na Santiago Bernabeu zawitali Kaka, Cristiano Ronaldo oraz Albiol. Kwota transferu ma opiewać w okolicach 35-41 milionów euro, bowiem zawarte zostały klauzule odnośnie sukcesów Benzemy w nowych barwach.

Wydaje się zatem, że lista potencjalnych wzmocnień Manchesteru United robi się coraz krótsza.


TAGI


« Poprzedni news
Valencia dziękuje Wigan
Następny news »
Park Ji-Sung chce przedłużyć kontrakt

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (357)


Szewc: No to teraz mamy problem. Czemu wszyscy nagle tak bardzo chcą iść do tego realu? Zamiast niego proponuje Huntelaar'a. Świetny zawodnik, a w Madrycie nie dano mu za wiele pograć.
» 3 lipca 2009, 11:04 #48
MANmanyUTD: w piłce nie chodzi o to kto będzie miał więcej gwiazd tylko o zgranie drużyny i taktyke (oczywiście nie mówie tu że nie jestem za transferami...)a piłkarze MU są zgraną paczką potrafiącą niesamowicie wyprowadzać kontry i grać z pierwszej piłki.Moim zdaniem właśnie dlatego SAF nie sciąga do United wielu nowych piłkarzy...bo zbyt wiele nowych twarzy w 11-tce i zgranie było by gorsze a porozumiewania się z partnerami w MU wymaga czasu.Dlatego SAF sciągną Valencie bo on lubi zagrania z pierwszych piłek , jest szybki , i świetnie nadaje się do stylu Manchesteru.

W Realu o piłkarzy się nie dba a poza tym tam rządzą sława i pieniądze . Nie wiem czy zauważyliście ale w Realu kupuje się już gotowych piłkarzy...nie młode talenty do oszlifowania tylko już oszlifowane...ale przez to że oni o tych piłkarzy nie dbają to piłkarze zamiast rozwijać dalej swoje umiejętności tracą je ponieważ nie ma tam trenera któremu by się chciało ich udoskonalać. A potem REAL gra jak gra: -chaotycznie -bez pomysłu -bez zgrania
» 2 lipca 2009, 13:49 #47
serro: Cassilas
Ramos Pepe Metzelder Albiol

C.Ronaldo Ribery??
Kaka

Benzema Raul

Jakby nie patrzeć Real będzie miał "11" marzeń i bardzo mocną ławkę rezerwowych można im jedynie pozazdroscic.............
» 2 lipca 2009, 13:12 #46
MANmanyUTD: SAF jest moim zdaniem wspaniałym trenerem a wszystko co robi w United to dla dobra klubu i z miłości do niego...przecież on MU poświęcił tyle lat i nikt nie może wiedzieć lepiej co bedzie lepsze dla CZERWONYCH DIABŁÓW niż on.

A poza tym w piłce nie chodzi o to kto będzie miał więcej gwiazd tylko o zgranie drużyny i taktyke (oczywiście nie mówie tu że nie jestem za transferami...)a piłkarze MU są zgraną paczką potrafiącą niesamowicie wyprowadzać kontry i grać z pierwszej piłki.Moim zdaniem właśnie dlatego SAF nie sciąga do United wielu nowych piłkarzy...bo zbyt wiele nowych twarzy w 11-tce i zgranie było by gorsze a porozumiewania się z partnerami w MU wymaga czasu.Dlatego SAF sciągną Valencie bo on lubi zagrania z pierwszych piłek , jest szybki , i świetnie nadaje się do stylu Manchesteru.
» 2 lipca 2009, 11:43 #45
Przemoo: To został tylko Aguero i Huntelaar no iewentualnie Villa;/
» 2 lipca 2009, 10:28 #44
kptWiaderko: Wstyd,zeby taki klub jak Manchester Uinted nie mogl kupic nikogo wartosciowego.Niedlugo koniec okna transferowego a My mamy jak na razie Valencie...
» 2 lipca 2009, 10:13 #43
jari13: Real nie wymienil CR na holenderski tercet bo MU pewnie chcialo gotowke i mialo w planach np. Benzeme. Ale teraz warto Pereza poprosic o Huntelaara, Sneidera i Robbena. Pierwsi dwaj beda grzac lawke caly sezon a to bdb pilkarze. Zeby jak to ktos powiedzial produkowac gwiazdy trzeba miec material. Trzeba sciagac max 18-latkow. A Valencia nie jest materialem na gwiazde. Trzeba nam bramkarza, bo gdyby Tomek lub Ben byli gotowi to w tym sezonie posadziliby VDS. Neuer lub Akinfeev.
» 2 lipca 2009, 10:02 #42
swiety1: SAF powinien powiedziec ze chce kupic Rasiaka za 40 mln to napewno Real go kupi za 50 mln
» 2 lipca 2009, 09:35 #41
swiety1: SAF powinien powiedziec ze chce kupic Rasiaka za 40 mln to napewno Real go kupi za 50 mln
» 2 lipca 2009, 09:27 #40
manutdfan: szkoda że nie przyjdzie miałem wrażenie że to byłby dobry zakup
» 2 lipca 2009, 09:08 #39
Mariushek1993: Zgadzam sie , Real to tylko duza kasa i nic poza tym...
» 2 lipca 2009, 07:56 #38
bar: no to teraz możecie dodać sie do znajomych na NK:P joke boys:)

pzdr
» 2 lipca 2009, 00:07 #37
84cantona7: Kupmy Huntelara albo van der vaarta u nas Holendrzy zawsze sie sprawdzali: byl Stam-kapitalny obrońca byl van Nisterloy-kapitalny napastnik Jest VAN der saar-kapitalny bramkarz Kupmy kogos z tej dwojki i po krzyku Po co nam mega gwiazdy
» 1 lipca 2009, 23:59 #36
bar: ok panowie dajmy już temu spokuj:P było minęło goghetta przeprosił i przyznał się do błędu co dobrze o nim świadczy:) a teraz że tak to nazwe podajmy sobie ręce i udajmy sie na spoczynek:P

dobranoc
» 1 lipca 2009, 23:53 #35
bar: ludzie co wy macie z ty youtube?? naprawde na YT przy odpowiednim mątarzu zrobie z mojej matki Messiego a z siostry Rooneya... litości żeby oceniać zawodnika trzeba obejrzeć 3-4 mecze z nim w roli glównej...

co do kłutni kolegów nizej... ciężko powiedzieć czy ktoś jest sezonowcem jeśli sie go nie zna no ale posanie HWD(SAF) to jeest już pewien przekręt... nawet jeśli "ubrał swe myśli w nieodpowiednie słowa" to jest nazywajmy rzeczy po imieniu CHAMSTWO nie można nazywać tak człowieka który tyle zrobił dla MUFC jeśli faktycznie kocha się ten klub... naturalnie można sie nie zgadzać z decyzjami bossa ale nie w ten sposób:/

pzdr
» 1 lipca 2009, 23:43 #34
MANmanyUTD: United4Ever

POPIERAM !
» 1 lipca 2009, 23:29 #33
MANmanyUTD: goghetta
"przez 23 lata tylko 2 razy z nim wygraliśmy Lige Mistrzów"

to wcale nie tak źle a zdobycie LM jest bardzo trudne...jestem ciekawy jakiego byś wybrał następce SAF-a
» 1 lipca 2009, 23:25 #32
MANmanyUTD: goghetta

ZASTANÓW SIĘ CO PISZESZ !
» 1 lipca 2009, 23:17 #31
MANmanyUTD: niema co żałować , REAL dał więcej to będzie grał w REALU mogą kupić nawet całą 11-stke wydając przy tym kolejne miliony ale nic tym nie wskórają bo w tym klubie o piłkarzy się nie dba...w tym klubie rządzą sława i pieniądze i dla tego są słabsi...(oczywiście moim zdaniem).Na ten czas może SAF będzie próbował kupić AGUERO może nie ale to on wszystkim rządzi więc pozostaje czekać na jego posunięcia które mam nadzieje będą trafne...On ma niesamowite doświadczenie więc założę się że prędzej czy później grubą nicią załata luki po C.Ronaldo i Tevezie a głównie po Tym drugim bo za Ronaldo może grać Valencia lub NANI który jest w bojowym nastawieniu.JESTEM PEWIEN na 100% ŻE BĘDZIE DOBRZE
» 1 lipca 2009, 23:11 #30
MANmanyUTD: goghetta

Obrażasz właśnie wielką postać w MU...
» 1 lipca 2009, 23:01 #29
MANmanyUTD: goghetta

a czemu my mamy wziąść pod uwagę tą listę ? ;/Nie my tu decydujemy tylko SAF więc wyślij ją jemu...
» 1 lipca 2009, 22:56 #28
manooch: ciekawe co sie stanie jak nie osiągnie Real nic ! buahahaha, bedzie zabawnie ;P
» 1 lipca 2009, 22:53 #27
MANmanyUTD: niema co żałować , REAL dał więcej to będzie grał w REALU mogą kupić nawet całą 11-stke wydając przy tym kolejne miliony ale nic tym nie wskórają bo w tym klubie o piłkarzy się nie dba...w tym klubie rządzą sława i pieniądze i dla tego są słabsi...(oczywiście moim zdaniem).Na ten czas może SAF będzie próbował kupić AGUERO może nie ale to on wszystkim rządzi więc pozostaje czekać na jego posunięcia które mam nadzieje będą trafne...On ma niesamowite doświadczenie więc założę się że prędzej czy później grubą nicią załata luki po C.Ronaldo i Tevezie a głównie po Tym drugim bo za Ronaldo może grać Valencia lub NANI który jest w bojowym nastawieniu.JESTEM PEWIEN na 100% ŻE BĘDZIE DOBRZE
» 1 lipca 2009, 22:42 #26
MANmanyUTD: niema co żałować , REAL dał więcej to będzie grał w REALU mogą kupić nawet całą 11-stke wydając przy tym kolejne miliony ale nic tym nie wskórają bo w tym klubie o piłkarzy się nie dba...w tym klubie rządzą sława i pieniądze i dla tego są słabsi...(oczywiście moim zdaniem).Na ten czas może SAF będzie próbował kupić AGUERO może nie ale to on wszystkim rządzi więc pozostaje czekać na jego posunięcia które mam nadzieje będą trafne...On ma niesamowite doświadczenie więc założę się że prędzej czy później grubą nicią załata luki po C.Ronaldo i Tevezie a głównie po Tym drugim bo za Ronaldo może grać Valencia lub NANI który jest w bojowym nastawieniu.JESTEM PEWIEN na 100% ŻE BĘDZIE DOBRZE
» 1 lipca 2009, 22:35 #25
FcManU: ku**a jak ja nie lubię realu wszystkich dobrych zawodników ściągają do siebie a potem robią się z nich nieudaczniki więc Karim idź do ManU
» 1 lipca 2009, 21:56 #24
FcManU: ku**a jak ja nie lubię realu wszystkich dobrych zawodników ściągają do siebie a potem robią się z nich nieudaczniki więc Karim idź do ManU
» 1 lipca 2009, 21:55 #23
orion: niema co plakac bo Benzema...... po nieudanym sezonie bedzie tam wyprzedaż to sie go kupi za grosze i jeszcze paru innych
» 1 lipca 2009, 21:31 #22
przemekol12: orion dobrze pisze ! Oprócz Casillasa nie mają innego dobrego zawodnika jeżeli chodzi o bramkę i obronę!
» 1 lipca 2009, 21:27 #21
sinedd91: właśnie pytanie Dear17 skąd oni mają tą kasę ??
sponsorów mają raczej słabszych ... z wygrywaniem też raczej słabo ostatnio ... więc nie kumam ?? jak Chelsea kupowała to się nie dziwiłem bo Abramovic miał w h** kasy no to wydawał ale Real skąd to bierze to jest dla mnie niezrozumiałe :|
» 1 lipca 2009, 21:16 #20
rvn10: Panowie ,a mi się wydaje ,że oni chyba z tyłka biorą te pieniądze,wiem że mają największy roczny dochód ,ale te transfery i utrzymywanie piłkarzy jest kosztowne ...to jest co najmniej dziwne...skąd do ciula mają tyle kabony ?
» 1 lipca 2009, 21:00 #19
mrowaacmg: teraz już po ptokach! kim my chcemy wygrywac valencia ..?! POTRZEBA JESZCZE RASOWEGO NAPASTNIKA! niech sprowadza ville za duza kase i bedzie juz dobrze !
» 1 lipca 2009, 20:58 #18
sinedd91: ciekawe co by powiedział Rossi na transfer do United :D
» 1 lipca 2009, 20:56 #17
orion: To jest chyba nowa taktyka Realu... Wykupić wszystkie gwiazdy z europejslich klubów przez co ich oslabic i wyrównać szanse w Lidze Mistrzow...... Ale to i tak im nic nie pomoze....



nowe ustawienie Realu 1-1-2-7 buhahahaha zero szans na zdobycie czegokolwiek ......
» 1 lipca 2009, 20:52 #16
Steckov: Hehe to widze, że Benzema pogrzeje ławkę w Realu.
» 1 lipca 2009, 20:51 #15
bar: Spokojnie panowie jest przecierz wielu klasowych zawodników...

Może SAF posatara sie o Silve może o Sancheza, jest Aguero(drogi ale to też jakaś alternatywa)...

Oprócz gwiazd światowej sławy są jeszcze młode talenty które SAF napewno obserwuje i weryfikuje...

MUFC to nie Real... nasza ukochana drużyna kreuje, tworzy gwiazdy a nie kupuje gotowce...

panowie poczekajmy z rozpaczaniem na pierwsze mecze(co i tak nie wyjaśni wszystkiego), pozatym okienko sie dopiero zaczyna więc spokojnie SAF wie co robi:P

pzdr
» 1 lipca 2009, 20:43 #14
Eryw: KochamNatalka7 - wybacz, 3 razy przeczytalem twój komerztarz i dalej nic z niego nie rozumiem
» 1 lipca 2009, 20:29 #13
talir: ->damianprz

Zgadzam się z Tobą... dokładnie tak będzie z tą kasą za CR7
» 1 lipca 2009, 20:28 #12
tuba85: kibicuję manchesterowi od dawna ale ich polityki transferowej w tym roku nie rozumiem chyba za tepy jestem:-))myślałem że po sprzedaniu ronaldo za tak wielkie pieniądze sprowadzą kogoś kto pozwoli zapomnieć o portugalczyku...oby saf wiedział co robi a swoja drogą skąd real ma tyle kasy na te gigantyczne transfery...pozdrawiam wszystkich fanów
» 1 lipca 2009, 20:22 #11
Paps: I to jest miła wiadomosc dla mnie:),nie chcialem Benzemy w Manchesterze,wg mnie reprezentuje podobna gre do Berbatova,a poza tym w zakonczonym sezonie wcale nie blyszczal we Francji,przycmil go Gourcuff:)

Znacznie lepszy jest transfer Valencii!
» 1 lipca 2009, 20:18 #10
sinedd91: no jasne :) już widzę jak SAF wydaje tyle milinów za Messiego :)
» 1 lipca 2009, 20:17 #9
Drenus: Mam pomysł! Zaoferujmy 50 milionów funtów za Rasiaka, ogłaszając go objawieniem stulecia! Real to chwyci i wydadzą chore pieniądze na piłkarza, który równie dobrze mógłby zostać ścięty przez zabłąkanego na boisku drwala.

Teraz bez żartów, to się już chore robi. Kupmy chociaż tego Aguero, bo ofensywa zbyt pewnie nie wygląda (Rooney, Berbatov, Macheda, Welbeck ...?)

Aha, grucha, ty lepiej "kup se musk".
» 1 lipca 2009, 20:16 #8
sinedd91: real wydał w tym sezonie już około 200 milionów funtów na transfery :)
żaden klub nie ma kasy w nieskończoność :)
» 1 lipca 2009, 20:13 #7
sinedd91: ciekawe ilu z tych piłkarzy za 3-4 lata dołączy do ligi tureckiej bądź innej podobnej :)
» 1 lipca 2009, 20:11 #6
Mati888: Ferguson nie może zwlekać! Jeżeli będzie się tak ciągle zastanawiał to z transferów nici. Niestety, ale sam Valencia nie jest w stanie zastąpić Ronaldo. Myślę, że tego lata jeszcze nie raz się powtórzy, że Manchester ZABIEGAŁ, a Real KUPIŁ.
» 1 lipca 2009, 20:11 #5
orion: No szkoda ba ja go widzlalem juz jedna noga w United .......
» 1 lipca 2009, 20:00 #4
SzYnA: bosz jaka parówa z niego :/ na kase polecial... ciekawe czy będzie gral tak czesto jak w OL skoro ofensywnych mają juz sporo a $real madryt jeszcze pewnie coś kupi :[ :/
» 1 lipca 2009, 19:49 #3
jari13: Benzema to taki Torres, a Aguero to Tevez tylko ze lepszy. Ale sciagajac Valencie i rok temu Berbatova SAF dal jasny sygnal ze rezygnuje z "gry kombinacyjnej" ktora zapowiadal sciagajc Teveza. Dlatego potrzebujemy srodkowego pomocnika, napastnika i lepszego skrzydlowego. Sneider, Huntelaar, Robben.
» 1 lipca 2009, 19:44 #2
jari13: Aguero sie nie nadaje. Trzeba nam kogos silniejszego jak Benzema. Ale teraz z Realem warto pogadac o Robbenie, Sneiderze i Huntelaarze.
» 1 lipca 2009, 19:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.