Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tevez: Mogłem oddać życie za Manchester United!

» 26 czerwca 2009, 19:49 - Autor: misza - źródło: The Guardian
Carlos Tevez, który już w środę przestanie być piłkarzem Manchesteru United, zdecydował się na odejście z klubu, ponieważ w zespole znajduje się Dymitar Berbatow.
Tevez: Mogłem oddać życie za Manchester United!
» Carlos Tevez, który już w środę przestanie być piłkarzem Manchesteru United, zdecydował się na odejście z klubu, ponieważ w zespole znajduje się Dymitar Berbatow, przez którego 'Apacz' stracił miejsce w zespole.
Argentyński napastnik niebawem podpisze kontrakt z nową drużyną, po tym jak odmówił Manchesterowi United podpisania nowej, pięcioletniej umowy. Powodem odejścia Teveza z zespołu było przyjście latem 2008 roku na Old Trafford Dymitara Betbatowa, który to zajął miejsce Apacza w podstawowym składzie.

- Nie wiem, gdzie będę grał w najbliższym sezonie, ale mogę powiedzieć, że nie będzie to Manchester United. Gdy tutaj przyszedłem to, jak każdy zawodnik, musiałem walczyć o miejsce w składzie. Pierwszy sezon był dla mnie dobry. Grałem w pierwszym składzie, ewentualnie wchodziłem z ławki. Respektowałem to.

- W drugim sezonie sprawy potoczyły się inaczej, bowiem, po pojedynku z Liverpoolem, menedżer już na mnie nie stawiał. Fani cały czas mnie wspierali. Cały czasy, gdy grałem prezentowałem się dobrze. Jestem przecież profesjonalistą.

- Nie czułem żadnego wsparcia od zarządu po zakupie Berbatowa. To ja wciąż musiałem wykonywać zadania, które miał wykonywać Bułgar. W zeszłym sezonie, po Ronaldo, byłem najlepszym strzelcem zespołu. Zdobyliśmy teraz dwa trofea (Puchar Ligi i Mistrzostwo Anglii), ale wciąż nie wiem czemu mnie tak potraktowano.

- Nie rozmawiali ze mną o przedłużeniu kontraktu. Ferguson prosił mnie, abym nie przejmował się transferem Berbatowa, ale ja wówczas zostałem odstawiony na boczny tor. A ja byłem gotów oddać życie za koszulkę Manchesteru United - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Podsumowanie sezonu: Federico Macheda
Następny news »
Ronaldo oficjalnie piłkarzem Realu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


jari13: Tevez nie chcial wypelniac roli Solsjera. Myslal, ze jest lepszy od Berby i bedzie gral w pierwszym skladzie. W kilku meczach jego wejscie na boisko poprawialo gre, ale jak gral od pierwszej minuty to bylo slabiej Dlatego jeli mial zostac to tylko w roli jokera.
» 30 czerwca 2009, 09:14 #22
patryk211290: Zgadzam się z tobą w 100% simonsimon.

Masz rację zarówno Ronaldo, Teveza jak i SAF nie powinno się obwiniać ponieważ Ronaldo marzył o Realu i jakże ciałem grał w MANU tak i sercem był w Realu, zrobił co zechciał i powinniśmy to uszanować. Co do Teveza jedyne zastrzerzenia jakie do niego mam to właśnie to że nie walczył o swoje. Nie był jak Rooney cały czas do przodu. Poddał się. Lecz z 2 strony postawcie się na jego miejscu. Występujesz w meczach w których robisz wszystko co w Twojej mocy, udaje Ci się to (strzelasz bramki, czasem ważne bramki), a nikt tego nie docenia. Tymbardziej że moim zdaniem Barbatov nie jest wcale taki dobry tzn lepszy od Teveza.
A co do SAF TRZEBA go cenić puki jeszcze JEST trenerem MANU bo nie wiadomo jak będzie za 5,10,20 lat;// A on poświęcił życie NASZEMU klubowi. I osiągnął wiele. Klub jeszcze za nim zatęskni. A wy będziecie błagać żeby wrócił.

Wiesz co tak szczerze mówiąc to widzę że nie ma co tłumaczyć bo wielu tutaj jest tak samo samolubnych jak niektórzy piłkarze. A o ile mi wiadomo piłka nożna to sport zespołowy hmm...ciekawe.
» 28 czerwca 2009, 23:07 #21
patryk211290: Wiecie co jak tak czytam wasze komenty to widać że co niektórzy wogóle nie są fanami MANU. Jedni piszą że Fergie jest kretynem, idiotą itd. Drudzy piszą że MAN City byłoby tak samo świetne gdyby w ich zespole grali Ronaldo, Beckham, Cantona itd. Trzeci znowu wypisują że Eto jest do dupy;/ Ludzie rozumiem że jesteście kibicami MANU sam nim jestem, ale pamiętajcie że Fergie to tylko człowiek a tak nawiasem bdb trener moim zdaniem, kto wie czy nie najlepszy. Nie powinno się wytykać błędów komuś takiemu, tym bardziej jakiś "chłystek" który nie osiągnął nic, tylko siedzi w domu przed telewizorem i wpieprza fryki;/ A co do MAN City to gdyby grały tam takie gwiazdy to raczej niebyłyby nimi;/ Moim zdaniem byłby to drugi REAL;/ Hmm co do Eto to powiem że sam go nie zabardzo lubię i że nie chciałbym go widzień na OT, ale jeśli SAF dokonałby takiego wyboru zaufałbym mu. Poza tym Eto to świetny piłkarz i temu nic ani nikt nie powinien przeczyć. Zastanównie się czasem co wypisujecie na NASZEJ stronie. W końcu jesteśmy jedną wielką rodziną MANU i powinniśmy odnosić się do siebie z szacunkiem i do drużyny i działaczy MANU także.

BECKHAM forever
CANTONA forever
TEVEZ forever
RONALDO forever

I również MANU FOVEVER
» 28 czerwca 2009, 17:10 #20
Pawlo: damianprz [*] tyle na twój temat. Jak głupota nie zna granic...
» 28 czerwca 2009, 09:31 #19
pmax122: jesli chodzi o O'shea to mial dobry sezon, parkowi to bym podziekowal za gre. A co do Teveza to wielka szkoda. Wg mnie jest on lepszy od Berby. Nie wiem Tevez pokazał grę na naprawde wysokim poziomie, a co pokazal Berba??
» 28 czerwca 2009, 00:09 #18
Pawlo: Szczerze mówiąc, jeśli by tak naprawdę było to by nie odszedł.Przykładem jest Kuszczak, który kocha Manchester, ale mimo z pozycji 2 a nawet często 3 bramkarza zostaje i walczy dalej.Tevez nie został walczyć, Manchester to nie jest klub, gdzie jest się pewnym miejsca w składzie.Berbatov bodajże niewiele więcej grał niż Tevez.Powodzenia Tevez, jeśli przejdziesz do City, będzie to niewybaczalną zdradą, którą0 nawet wspaniałymi golami i walką nie odpłacisz.
» 27 czerwca 2009, 20:56 #17
mzrk: as7---> jeżeli dla Ciebie Ronaldo był taki świetny i Manchester bez niego bedzie nikim to nie wiem co ty tu jeszcze robisz!Wyp******aj na strone Realu zasrany sezonowcu!
» 27 czerwca 2009, 17:25 #16
serro: damianprz

Człowieku skąd ty żeś się urwał co ty masz do O'Shea i Parka grali naprawdę dobry sezon można było na nich liczyć ty tu pieprzysz o jakiś plotkach rzuconych na Eto'o jakby miał być zbawieniem United gównem by był K.URWA jak ci tak SAF pluje w twarz to wypi**dala....j stąd i nie wracaj bo dla takich jak ty nie ma tu miejsca może ta super Barcelonka zdoła ugasić twoje problemy deklu
» 27 czerwca 2009, 13:28 #15
Simi: Bajod... "Tevez to najbardziej zdeterminowany zawodnik jakiego widziałem"

Owszem Tevez był bardzo zdeerminowany ale nie wiem czy najbardziej:D Moglibyście się zdecydować kto bardziej walczy o piłke Roo czy Apacz... Teveza uwielbiałem(i nadal uwielbiam) ale w dniu w którym odejdzie do City stanie sie dla mnie wrogiem nr 1. Transfer do Chelsea bym zniósł, do Arsenalu też ale do City i Liverpoolu nigdy...
Największym problemem Teveza jest to że mamy 2 zawodnika który gra do niego podobnie lecz na wyższym poziomie... Rooney to taki lepszy Tevez... Berbatov mimo że nie udowodnił według mnie swojej ceny to jest świetnym napastnikiem grającym zupełnie innym stylem niż Tevez czy Rooney a SAF chyba nie chce budować drużynyna dwóch podobnie grających napastnikach... Najchętniej w przyszłym sezonie zobaczyłbym Apacza biegającego z diabełkiem na piersi... Ale niestety już nie zobaczę jak gryzie ziemie dla chwały Manchesteru United... To będzie wielka strata, lecz nie ma ludzi nie zastąpionych...
» 27 czerwca 2009, 12:57 #14
serro: No i co Apaczku tak Kochasz koszulkę Man U i szanujesz nas kibiców a za moment możesz stać się piłkarzem City ---ŚMIECH--- Pytanie co ten niesamowity Argentyńczyk grał w poprzednim sezonie otóż grał słabo dlatego "grzał" ławę nazywacie Berbe drewnem? Gratuluje wam przeglądu boiskowych wydarzeń Berbatov nieraz w minionym sezonie popisywał się znakomitymi zagraniami tudzież podaniami i dostrzeganiem kolegów z boiska w jednym zdaniu Berba popisywał się boiskową iteligencją... A Apacz? nie powiem że nie jest dobry ale nie wydaje mi się żeby jego strata była znacząca poprzedni sezon miał fatalny i nie mówcie prosze że walczy jak żaden inny piłkarz UNITED patrzcie na Rooneya, Vidicia, Evre ... sprowadzenie typowego snajpera wyjadacza takiego jak Huntellar powinno nam wystarczyć dołożył bym jeszcze perspektywicznego skrzydłowego Young i było by pięknie.... Do widzenia Tevez ja nie będę tęsknił
» 27 czerwca 2009, 11:26 #13
lukasz1143: Pomimo ze gral u nas tylko 2 sezony to moglbym powiedziec ze bardziej mi sie podobal niz Ronaldo.
» 27 czerwca 2009, 09:56 #12
Elevan: Jesli ktos uwaza za papa Fergi robi cos nie tak albo ze jest wogole jakis nie teges bo sprzedał ronaldo i nie zatrzymał teveza tylko berbe to powinien isc do FCL a nie nazywac siebie kibicem MU bo to smieszne jest co niektorzy pisza, no poprostu smieszne. tyle co SAF zrobił dla United to sie w waszych małch głupiutkich głowkach nie miesci wiec nie piszcie takich pi**doł. A krytykujac zagrania transfrowe Fergiego to juz szczyt bezczelnosci... i jak ktos sie ze mna nie zgadza to na PW moge mu wysłac cała prace magisterska na temat zasłog Papy... albo macie mniej niz 8 lat albo sam juz nie wiem
» 27 czerwca 2009, 01:39 #11
Steckov: Hehe ładnie się grzejecie.
» 27 czerwca 2009, 01:11 #10
orion: Niewiem o co sie Tevez rzuca... dostal przeciez propozycje przedłużenia kontraktu zarabial by bardzo duze pieniadze ale zeby miec pewne miejsce w United to trzeba to udowadniac.... na teraz to w United pewne miejsce ma moze 4 zawodnikow VDS, Ferdinand Vidic no i moze Rooney.....
» 26 czerwca 2009, 22:41 #9
Steckov: Straciliśmy fantastycznego piłkarza. Nie mogę przeżyć, że puściliśmy Teveza. Jeden z większych błędów Fergusona to sprowadzenie Berbatova. Boję się na myśl o następnym sezonie. Coś czuje, że nie będzie żadnych spektakularnych transferów. Ehhh...
» 26 czerwca 2009, 22:19 #8
MU1: ->Adam11 zanim sie cos napisze to trzeba to dwa razy przemyslec i sprawdzic... nie wiem skad ty wziales informacje ze berbatov przeszedl do nas w ziomowym okienku transferowym? to po pierwsze a po drugie nie ma sensu wypisywac zaslug i umiejetnosci jakie posiada berbatov bo o tevezie mozna napisac na pewno 2 razy wiecej (berbatov strzelil kiedys 4 bramki w jednym meczu dla MU? nie? a tevez strzelil;)).

ja sie tevezowi nie dziwie ze chce odejsc. przez pol roku powtarzal glosno ze chce przedluzyc kontrakt, a mimo to nikt nie reagowal. SAF byl przekonany ze uda mu sie jeszcze zatrzymac ronaldo na jeden sezon i wtedy tevez moglby pozegnac sie z OT a wielkiej dziury by po nim nie bylo (i ponad rok zeby kogos sprowadzic). kiedy jednak portugalczyk podpisal kontrakt z realem to nagle szkot przejrzal na oczy zobaczyl ze bedzie mial problem z obstawieniem miejsca w ataku. chcial zatrzymac carlosa ktory juz mial wszystkich w glebokim powazaniu. (chcialbym zauwazyc ze SAF zawsze mowil ze wszyscy sa traktowani jednakowo) argentynczyk zostal potraktowany jak zapchajdziura i nie przedluzyl kontrktu. naprawde nie ma w tym nic dziwnego bo mysle ze nikt nie chcialby byc potraktowany jak pionek majac swiadomosc ze jest sie jednym z najlepszych zawodnikow na swiecie. mimo tego ze na kazdym kroku podkresla sie profesjonalizm tego klubu to tutaj akurat i szkot jak i caly rarzad zachowali sie jak juniorzy...

uwazam ze w tym sezonie bedize niezmiernie ciezko obronic pramiership i dojsc do finalu LM. mozliwosci sa dwie. albo swoj geniusz pokaze wayne rooney (a niewatpiliwie go posiada) albo david gill siegnie glaboko do kieszeni i kupi ktoregos z pilkarzy pokroju benzemy. innej mozliwosci nie widze.

carlosowi zycze jak najlepiej bo to czlowiek ktory zawsze oddaje druzynie serce niezaleznie od wyniku i dyspozycji w danym dniu. takich zawodnikow jak on mozna policzyc na palcach jednej reki...
» 26 czerwca 2009, 22:02 #7
talir: Dotychczas najwiekszym błedem MU było pozbycie się Jaapa Stama, ale teraz najwiekszym błedem jest doprowadzenie do sytuacji, że Tevez odchodzi. Życzę mu powodzenia w dalszej karierze nie zalaeznie czy bedzie grał w Chelsea, Liverpoolu czy tez MC, bo to, że odchodzi to tylko wina zarządu MU.
» 26 czerwca 2009, 21:21 #6
jari13: Moim zdaniem bardzo przereklamowany. Technicznie Berba jest lepszy. A od biegania jest Roo.
» 26 czerwca 2009, 21:03 #5
bzutos: Adam11 --> Ty chłopie nawet nie porównuj Teveza do Ronaldo. Nigdy nie mówiłem, że Ronaldo to słaby piłkarz, bo jest zaj**isty, ale wszystko robił pod publikę. Tevez żył grą i za to należy mu się szacunek, to był prawdziwy Diabłem i jeśli nie odejdzie do City czy innego skur.wiałego gówna, to dla mnie nadal nim będzie.
» 26 czerwca 2009, 20:45 #4
Freddie: "A ja byłem gotów oddać życie za koszulkę Manchesteru United - zakończył."

Prawdziwy diabeł? Hmmm jakby nim byl to by zostal, dla mnie pod publiczke hasla... szkoda ale taka prawda... Prawdziwy Diabel zostalby...
» 26 czerwca 2009, 20:42 #3
bar: One Carlos Tevez!! There is Only ONE Carlos TEVEZ!
» 26 czerwca 2009, 20:13 #2
janpodgorski: Tevez i ja byłem całym sercem z Tobą - takich graczy jak Ty oddanych dla klubu na placach jednej reki liczyć... Nie mogę uwierzyć,że nie zobaczę Cie już w koszulce MU bo godnie ten zespół reprezentowałeś. Pozostało Ci życzyć tylko jak najlepiej . Bedzie mi Cie bardzo brakowało !
» 26 czerwca 2009, 19:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.