Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

List otwarty prezesa Manchesteru United do kibiców

» 21 sierpnia 2023, 16:59 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Richard Arnold, prezes Manchesteru United, napisał list otwarty do kibiców Czerwonych Diabłów po decyzji w sprawie Masona Greenwooda. Angielski skrzydłowy nie będzie kontynuował swojej kariery na Old Trafford.
List otwarty prezesa Manchesteru United do kibiców
» Richard Arnold, prezes Manchesteru United, napisał list otwarty do kibiców Czerwonych Diabłów | Fot. Press Focus
– Teraz, gdy zakończyliśmy i ogłosiliśmy efekty klubowego postępowania wobec Masona Greenwooda, chciałbym zwrócić się bezpośrednio do naszych kibiców i przedstawić powody naszej decyzji – czytamy w liście Richarda Arnolda.

– To było wewnętrzne podstępowanie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem, które normalnie toczyłoby się z dala od oczu opinii publicznej. Biorąc jednak pod uwagę publiczne przedstawienie zarzutów oraz profil Masona, nie była to zwykła sytuacja. Uznałem, że należy przestrzegać całego procesu i unikać komentarzy w mediach, dopóki nie podejmę ostatecznej decyzji.

– Gdy nagrania audio i zdjęcia zostały zamieszczone w sieci w styczniu 2022 roku, byłem zszokowany i zmartwiony domniemaną ofiarą. Jej dobro, życzenia i perspektywa były kluczowe dla podejścia klubu do tej sprawy, podobnie jak standardy i wartości, którymi kieruje się nasz klub. Chociaż doszliśmy do wniosku, że Mason powinien być zawieszony na czas prowadzenia dochodzenia, to byliśmy również świadomi naszego obowiązku opieki nad nim i wagi podjęcia decyzji na podstawie kompletnych informacji.

– Do lutego tego roku to była sprawa prowadzona przez oskarżyciela publicznego. Dopiero, gdy zarzuty zostały wycofane, klub omówił zarzuty z Masonem i innymi osobami zaangażowanymi w sprawę.

– Nasze postępowanie miało na celu zebranie tylu dowodów, ile to tylko możliwe, aby ustanowić fakty i kontekst całej sytuacji. To dlatego nie był to szybki i bezpośredni proces. Kluczowe było to, abyśmy uszanowali prawa i życzenia domniemanej ofiary. Mieliśmy również ograniczone możliwości dochodzenia, więc musieliśmy polegać na współpracy z trzecią stroną. Na terminy wpłynęło również moje pragnienie zminimalizowania wpływu postępowania na nasze drużyny mężczyzn i kobiet. Przyznaję, że dało to więcej czasu na spekulacje, ale alternatywą było narażenie na szwank całego procesu i spowodowanie zakłóceń.

– Choć nie byliśmy w stanie uzyskać dostępu do określonych dowodów, z powodów które szanujemy, to zebrany materiał doprowadził nas do wniosku, że Mason nie popełnił czynów, o które był oskarżany. Choć ograniczają mnie prawne powody, wliczając w to prawo domniemanej ofiary do anonimowości, mogę podzielić się pewnymi informacjami, które mówią o złożoności tej sprawy:

• Domniemana ofiara poprosiła policję, aby ta zaprzestała dochodzenia w kwietniu 2022 roku

• Dostarczono nam alternatywne wyjaśnienia nagrań wideo, które były krótkim wycinkiem dłuższego nagrania i zdjęć zamieszczonych w sieci

• Rodzina domniemanej ofiary brała udział w procesie i miała szansę na przejrzenie i poprawienie ustaleń faktycznych.

– W ostatnim tygodniu media poinformowały, że zdecydowaliśmy się przywrócić Masona i ten element naszego planu wyciekł do nich. Reintegracja była jedną z opcji, którą rozważaliśmy i planowaliśmy. Aby nadać trochę kontekstu, przez ostatnie sześć miesięcy rozważanych było kilka scenariuszy, a moje poglądy ewoluowały, gdy proces był coraz bardziej zaawansowany. Ostateczna decyzja należała do mnie i brałem pod uwagę różne czynniki, które doprowadziły do podjęcia decyzji.

– Jestem usatysfakcjonowany, że Mason nie popełnił zarzucanych mu czynów, o które został oskarżony. Mason zaakceptował fakt, że popełnił błędy i bierze za to odpowiedzialność. Mam również na uwadze wyzwania, z którymi Mason będzie się mierzył, aby odbudować swoją karierę. Do tego dochodzi wychowanie dziecka ze swoją partnerką, co byłoby trudne w światłach reflektorów Manchesteru United. Ponadto ta sprawa wywołała silne opinie i moim obowiązkiem jest zminimalizowanie wszelkich zakłóceń jedności, której chcemy w klubie.

– Choć zdecydowaliśmy, że Mason będzie odbudowywał karierę poza Manchesterem United, to nie oznacza końca tej sprawy. Klub będzie nadal oferował swoje wsparcie zarówno domniemanej ofierze, jak i Masonowi, aby mogli odbudować swoje życie i iść naprzód.

– Dziękuję za Wasze nieustające wsparcie – napisał prezes Richard Arnold.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Manchester United podjął decyzję w sprawie Masona Greenwooda
Następny news »
Mason Greenwood wydał oświadczenie po decyzji Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (58)


manooch: Pozbywać się takiego talentu. Chore w opór.
» 22 sierpnia 2023, 18:26 #57
kazak8: Płaczecie co niektórzy za tym Greenwoodem, jakby to nie wiadomo jaki piłkarz był. Prawda jest taka, że dzieciak nie raz podpadał swoim zachowaniem i nie przystosował się do standardów Klubu i Federacji. Dlatego podjęto słuszną decyzję, ponieważ kontynuowanie kariery przez niego w naszym klubie wiązałoby się z ogromnymi stratami finansowymi, PR, rozbicie szatni, bunt w sekcji kobiecej itd. Bylibyśmy grillowani na każdym kroku przez tzw. znafców futbolu. Więcej strat niż zysków.
A tak, dzieciak dostał drugą szansę w życiu, nie siedzi w pierdlu, pogodził się z dziewczyną. Z jego oświadczenia wynika, że sam nie chciał kontynuować kariery na OldTrafford (co jest zrozumiałe).
Tymczasem u nas niedługo Hojlund zadebiutuje i szybko zapomnicie o tym dzieciaku.
Jestem trochę w szoku, że zrobiono z tej całej afery taką gównoburzę. Daliście się podpuścić mediom i wszelakim pismakom, którym zależy żeby skłócić naszą społeczność i żeby ManUnited nigdy nie wrócił na tron.
Proponuję ochłonąć i zacząć dyskusję o tematach SPORTOWYCH a nie obyczajowych.
Pozdrawiam!
» 22 sierpnia 2023, 08:51 #56
parada: Jeżeli ktoś tu dał się podpuścić mediom i białorycerzom to zarząd United. Sądy są od wydawania wyroków a nie przewrażliwione kolorowe snowflaki.
» 22 sierpnia 2023, 09:11 #55
MarekOdbyt: "Nogi w górę! Podnieś k**** te nogi! (…) Ch** mnie to obchodzi, czego ty chcesz, s*** (…) Zamknij się, nie mów do mnie! Chcę cię wy*****, c*** (…) Nie interesuje mnie, że nie chcesz się ze mną p******* (…) Zapytałem cię o to miło i nie chciałaś tego zrobić, więc czego ode mnie oczekujesz? (…) Nie chcę się r***** z kimś innym (…) Odepchnij mnie jeszcze raz, a zobaczysz, co się z tobą stanie."
Proszę bez ostrzeżeń za to powyżej, to tylko cytat z piłkarza Manchesteru United. Jakaś totalna patologia.
Wszystkim którzy go tak zaciekle bronią, pochwalcie się swoim partnerkom, jak to dzielnie walczycie w obronie imienia jakiegoś dzieciaka, który ma na was totalnie wywalone, jak bardzo oddani jesteście klubowi, że przywrócenie takiego talentu do składu jest ważniejsze niż szacunek do innych osób i poniesienie konsekwencji za swoje czyny.
» 22 sierpnia 2023, 01:36 #54
manooch: Co czwarty tak mówi do kobiet, bo ma hajs i za duże ego - tylko tutaj zostało to nagrane. Żyjesz w matrixie myśląc, że tylko Mason tak się zachowuje. Zajmijmy się piłką nożna a nie ich zyciem prywatnym. Od przestępstw jest sąd, policja i prokuratura a nie klub piłkarski.
» 22 sierpnia 2023, 18:23 #53
MarekOdbyt: Nigdzie nie napisałem, że myślę że tylko on się tak zachowuje. Przykro mi, ale rzeczywistość jest taka, jaka jest i ten temat jest o wiele głośniejszy niż rzeczy związane czysto z piłką nożną. Manchester United to nie jest tylko klub piłkarski, a wielka marka i przedsiębiorstwo. Masz rację, od przestępstw są inne instytucje, ale klub ma pełne prawo go zwolnić czy zawiesić za to jak popsuł im wizerunek.
» 25 sierpnia 2023, 17:03 #52
Derp: staram się dowiedzieć czegoś więcej o tym naszym prezesie i czy chłop w ogóle ma jakieś doświadczenia lub wiedzę związane z piłką nożną i uwaga: 'richard arnold - księgowy'. nie jestem w stanie pojąć dlaczego ktoś taki decyduje o tym kto gra dla manchesteru united a kto nie.

(22 gole w wieku 20-stu lat w premier league)
greenwood to nie tylko przyszłość ofensywy manchesteru united, ale także nadzieja dla angielskiej reprezentacji. razem z rashfordem mogli zapewnić anglikom wiele emocji w nadchodzących latach. ta decyzja jest po prostu nie do przyjęcia!
» 22 sierpnia 2023, 01:01 #51
Janks7: Ten list to jest żenada, gość niewinny, ale go nie przywrócą? Bo boją się reakcji feministek i jakichś innych chorych ludzi?
Gdy w drużynie nie ma komu strzelać bramek, mimo że sytuacje są, wychowanek klubu, słynący z wykończenia, który przed powrotem CR7 do nas zaczął w końcu być wystawiany jako napastnik i pokazał, że potrafi tam grać w tych kilku meczach, ehh te przyjście CR7 wszystko zepsuło, kto wie może gdyby Mason dalej grałby na ataku to ta afera by nie miała miejsca, a my byśmy nie mieli problemu ze strzelaniem bramek?
Brakuje SAFA ewidentnie, on pewnie zapodawał suszarę tym pasożydom będącym u steru, to się go słuchali i nie przeszkadzały im wtedy takie aferki jak Giggs sypiający z żoną swojego brata etc... A bali się postawić SAFOWI bo wiedzieli ze kibice roznieśliby całe Old Trafford gdyby chcieli go zwolnić albo coś....
Współczuję Erikowi bardzo, podejrzewam że on sam był za powrotem Masona, ale jak widać trener tu nie ma nic do gadania co mówił i Mourinho i van Gaal czy nawet ten Moyes... Trenerzy tutaj to maskotka i zarazem taki kozioł ofiarny, żeby ludzie mieli na kogo się wściekać gdy są słabe wyniki, a prawdziwi winni to zarząd co powiedział nawet sam CR7 i to była chyba jedyna rzecz w której miał rację w tym słynnym wywiadzie.
» 21 sierpnia 2023, 23:46 #50
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 23:04

"Ponadto ta sprawa wywołała silne opinie i moim obowiązkiem jest zminimalizowanie wszelkich zakłóceń jedności, której chcemy w klubie."

Jakiś czas temu właśnie pomyślałem o tym czy przypadkiem nie będzie tak, że Mason będzie musiał odejść tylko przez to, że ta sprawa podzieliła kibiców i działaczy wewnątrz klubu.
» 21 sierpnia 2023, 23:03 #49
Sebastian132209: Nie kibiców.... tylko zespół kobiet MANU i inwestorów kontra kibice
» 21 sierpnia 2023, 23:15 #48
seth: Pierwszy raz jest mi tak bardzo wstyd za ten klub..napisalem z prosba o anulowanie mojego karnetu i membershipa i zwrot kasy. Jesli mi jednak nie zwroca pieniedzy, to mam do odstapienia bilety na wszystkie domowe mecze pucharowe. Jesli ktos jest zainteresowany..
» 21 sierpnia 2023, 22:44 #47
swees: to dawaj znać jakby co, ja bardzo chętny
» 21 sierpnia 2023, 23:08 #46
EvilDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 22:44

Zatrważające jak wielu tu pisze tak wiele bzdur i nie zdaje sobie sprawy z powagi całej tej sytuacji. Jak wiele osób tu uważa, że lepiej wie jak zarządzać jednym z największych klubów na świecie. Jak wielu postrzega świat tylko w czarno białych barwach. No ale z drugiej strony, średnia inteligencja w Polsce, to ok. 100. Wśród kibiców pewnie ze 20 mniej.
» 21 sierpnia 2023, 22:43 #45
seth: Prawda jest, ze nikt nie jest wiekszy niz klub..ale jest pewna granica, po przekroczeniu ktorej klub zatraca swoje czlowieczenstwo. Nie moge zaakceptowac takiego postepowania klubu wobec czlowieka niewinnego tak w swietle prawa, jak i faktow. Jednoczesnie ten sam klub sciaga pilkarza, ktoremu udowodniono stosowanie zabronionych srodkow farmakologicznych. Hipokryzja i pogon za funtami az razi w oczy.
» 21 sierpnia 2023, 22:51 #44
vanantgaal: Treść tego listu jest tak głupia, że ciężko to sensownie komentować.
» 21 sierpnia 2023, 21:29 #43
Derp: wybrał najbezpieczniejszą opcje i to ma być postawa godna tego stanowiska? potrzebujemy w tym klubie ludzi, którzy potrafią podjąć trudną decyzje i zmierzyć się z konsekwencjami. straciliśmy na tym sportowo, ale zyskaliśmy medialnie - oto kierunek w jakim idziemy od lat, istny mem.

kolejna pozbawiona charakteru decyzja, nijaka, zwykła dziecinada. niech typ wraca do swoich pączków i popijania kawusi - kolejny pachołek do kolekcji na wysokim szczeblu. każdy z nas jest świadkiem upadku tożsamości tego klubu, rozczarowań nie będzie końca.
» 21 sierpnia 2023, 21:22 #42
Sebastian132209: Bez jaj .... nie masz wyroku , zostajesz uniewinniony , a oni oddają chyba jeden z najlepszych naszych talentów....serio jak kocham ten klub , to nie wiem w jaka stronę idzie ....
Już niech lepiej sprzedadzą Antonego .... bo zaraz kolejny przez pryzmat udziałowców itp... zostanie oddany ...
» 21 sierpnia 2023, 20:57 #41
Sancho: Niech on napisze list dotyczący sprzedaży klubu
» 21 sierpnia 2023, 20:34 #40
MarekOdbyt: Gratuluję naszemu Prezesowi podjęcia jedynej słusznej decyzji i pozbycia się z klubu tego dzieciaka.
» 21 sierpnia 2023, 20:12 #39
JakubekManU: Nick pasuje do ciebie idealnie... Weź człowieku ptfu
» 21 sierpnia 2023, 20:27 #38
MarekOdbyt: Bardzo cieszy mnie Twoja reakcja
» 22 sierpnia 2023, 01:38 #37
Blau: Dla samego Greenwooda może to i lepiej - nowy start, prawdopodobnie mniejszy klub, a co za tym idzie i mniejsza presja. W United byłby bombardowany w mediach i wygwizdywany na stadionach, a to przecież dobrze nie wpływa na psychikę. Dochodzi też presja sportowa, która była podsycana przez samych kibiców - Mason nie grał przez półtorej roku, nie wiadomo w jakiej jest formie i czy kiedykolwiek do swojej dawnej formy wróci. W United, gdzie po dwóch słabych meczach jesteś wyszydzany i sprzedawany w mediach społecznościowych, raczej nie ma miejsca na spokojną odbudowę. Szczególnie, że oczekiwania były kosmiczne, czasami czytając komentarze można było odnieść wrażenie, jakby chodziło o powrót Messiego, albo Ronaldo.

Bardzo mocno chciałbym, aby skończyło się na wypożyczeniu, a później na jego powrocie, ale raczej to tylko mrzonka. Pozostaje tylko mieć nadzieje, że Greenwoodowi uda się pozbierać, będzie szczęśliwy ze swoją partnerką i dzieckiem, a także że uda mu się przywrócić swoją karierę na odpowiednie tory.
» 21 sierpnia 2023, 19:49 #36
sturmik: List otwarty Arnolda:
"Jestem miękką korporacyjną parową i nie chciałem sobie zawracać głowy. Mógłbym jeszcze dostać złą prasę za skandal obyczajowy. A Jenna i Jessica z Halifaxu mogłyby przestać lubieć United.
Nie martwcie się! Boss pokaże kogo tam jeszcze zna z Ajaxu i kupimy go w następne okienko za kolejne 100mln."
» 21 sierpnia 2023, 19:45 #35
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 20:27

drugi wiersz:
"Z radoscią chciałem się z wami podzielić dla osłody danymi finansowymi za 2gi kwartał tego roku:
-nasze zadłużenie klubowe spadło z 668mln do 667mln funtów pomijając kredyt odnawialny 200mln
- przychody osiagnęły 189mln dzięki odnowieniu kontraktów sponsorskich i zawarciu nowych współprac.
-W ogólnym rozliczeniu odnotowaliśmy zysk wartości 7.8mln funtów dzięki jegomościa Glazerom którzy nie pobrali dywident w tym roku.
-przychód jest wyższy o 5.1% względem roku 2022
A na deser powiem że nadchodzące dane za 3ci kwartał bedą jeszcze lepsze dzieki turnee w Stanach zjednoczonych gdzie sprzedaliśmy wiele naszych gadgetów typu: breloczki i kubeczki z podbiznami piłkarzy + plus wkońcu udało sie nam sprzedac jakis piłkarzy.
Dziękuje za uwagę. "
Sir Arnold
» 21 sierpnia 2023, 20:27 #34
arusm: List otwarty ode mnie do Richarda Arnolda:
Richard, ******* ***.

Prawie 30 lat kibicuję temu klubowi i chyba jeszcze nigdy nie było mi tak wstyd za ten klub jak w tej chwili.
» 21 sierpnia 2023, 19:36 #33
izbinho: Czuje to samo, staż też podobny
» 21 sierpnia 2023, 21:11 #32
manooch: 30 lat kibicujesz i konto w 2019 roku założyłeś na największym portalu o United w Polsce ? :D dobry jesteś :D
» 23 sierpnia 2023, 10:09 #31
Tomek972: Ten klub jest rozwalany od środka dzięki naszym zajebistym dyrektorem prezesem i e szczególności najlepszym właścicielom.
Powinien dostać szansę ale nie lepiej udawać że mamy super hiper skład , rozkładziemy wszystkich na łopatki i zdobędziemy mistrzostwo.
Ręce mi kur.a opadają z zażenowania.
» 21 sierpnia 2023, 19:33 #30
Yekini: Mógłby tego nie publikować. Z całej wypowiedzi widać że jest Arnold totalnym debilem. Jemu nie zależy na dobrze United tylko na własnym dobrze Taki człowiek nie powinien być prezesem United. Ten klub pod rządami Glazerow upadł na samo dno. Wstyd mi na samą myśl że 30 lat kibicuje klubowi.
» 21 sierpnia 2023, 19:33 #29
kamilllo777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 19:04

Mam nadzieje że twój kolejny list pacynko Masońska będzie już pożegnalny kiedy odejdą raz na zawsze ze swoją świtą. Oby kolejny prezes i właściciel mieli większe jaja i pojęcie o piłce.
» 21 sierpnia 2023, 19:03 #28
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 19:04

Co za durna wypowiedź Arnolda. Kurrr mać. Jeśli nie kłamie w tej wypowiedzi to przyznał że zniszczyli niewinnego człowieka.
» 21 sierpnia 2023, 19:02 #27
Tomi091: To teraz na pocieszenie proszę o dwa mega dobre transfery bo trzeba zastąpić go i wzmocnić środek pola obowiązkowo. Także do dzieją Panie Dyrektorze pfffuuu
» 21 sierpnia 2023, 18:49 #26
wiulk: Glazers Out!
Dopóki oni są u steru dopóty będziemy co najwyżej raz na parę lat wygrywać Kurakao Kap i przewalać finał FA Cup czy Ligi Europy.
Dramat. Pozbywać się talentu na miarę RVP za błędy młodości i godzić się na pozostanie pół piłkarza pół mema, który sprokuruje nam nie jedną porażkę w tym sezonie.
Jeśli zostaniemy w Top 4 w tym sezonie to będzie prawdziwy cud. A i tak mało ambitny cel.
ŻAŁOSNE.
» 21 sierpnia 2023, 18:23 #25
skay21: Popieram
» 21 sierpnia 2023, 18:26 #24
KlejnotNilu: Streszczenie powyzszej wypowiedzi Arnolda:
Mason jest niewinny stawianych mu zarzutów, ale na myśl o przywroceniu go do skladu obsrałem zbroje, bo mialbym problemy z lewicowymi ugrupowaniami. Stracilibysmy sponsorów i pieniazki (one sa najwazniejsze), nadszarpneli i tak juz zrujnowaną opinie nt. klubu. Dlatego wyniki sportowe schodzą na dalszy plan. Mason musi kontynuuowac kariere po za Old Trafford :)
» 21 sierpnia 2023, 18:16 #23
Furio: Klub z ogromną bazą fanów, już widzę jak sponsorzy uciekają, a w ich miejsce nikt nie chce przejąć łakomego kąska.
» 21 sierpnia 2023, 18:21 #22
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 18:01

Oj tam, pomawiacze (również z DP) okrzyknęli Masona gwałcicielem. Współczuję osobom z ich otoczenia bo mogą przez takich jak oni iść siedzieć za niewinność.
» 21 sierpnia 2023, 18:00 #21
Kicek999: Bzdura totalna , nie popelnil zarzucanych mu czynów wiec o co chodzi ? Coraz bardziej widze ze stado baranków rządzi tym klubem baranków bez jajec
» 21 sierpnia 2023, 17:43 #20
szakurek: Nie potrafisz czytać między wierszami, co? "Domniemana ofiara poprosiła policję, aby ta zaprzestała dochodzenia w kwietniu 2022 roku" Przecież ten fragment mówi wszystko o sprawie. Co miał powiedzieć? Tak Mason jest winny i dlatego chcemy mu podziękować dalszej współpracy?
» 21 sierpnia 2023, 18:12 #19
AgentBartezz: Ale co mówi ten fragment poza tym, że Mason jest niewinny?
» 21 sierpnia 2023, 18:45 #18
leesiuu: Ale co tu czytać między wierszami?
"Przecież ten fragment mówi wszystko o sprawie. Co miał powiedzieć? Tak Mason jest winny i dlatego chcemy mu podziękować dalszej współpracy?"
Dlatego domniemana ofiara najpierw poprosiła policję, aby ta zaprzestała dochodzenia, później wpakowała się Masonowi do łóżka, a teraz wcisnęła mu w ręce dziecko tylko po to, aby ukryć fakt, że Mason jest winny i należy go ukarać tak jak to ona zrobiła? :D
» 21 sierpnia 2023, 19:49 #17
Ghostpl: A mi się wydaje że prezes chciał żeby on został a dostał rozkaz od Glazera. Że mają go wywalić. Bo kasą może się nie zgadzać
» 21 sierpnia 2023, 17:42 #16
Furio: Niewinny, ale niesmak pozostał. XD
» 21 sierpnia 2023, 17:36 #15
Karil5144: Zrobił to o czym media od dawna trąbiły, bo przypomnę, że według newsów szatnia męska i cała sekcja kobieca była przeciw Masonowi, a i to by pp raz kolejny uderzyło w pr klubu.

Darujcie słowa o dymisji, bo są wręcz śmieszne z waszej strony.
» 21 sierpnia 2023, 17:28 #14
Furio: Chłopie, kogo tak naprawdę obchodzi zdanie sekcji kobiet? Były MŚ, oglądalność na śmiesznym poziomie. Kobiety oglądały? No nie. Nikogo nie interesuje ta piłka na poziomie niepełnosprawnym, bo nawet drużyna chłopaczków z podwórka ograłaby te babki na luzie.
» 21 sierpnia 2023, 17:40 #13
DevoMartinez: Jedność w klubie? Podwójne standardy. Maguaier wszczyna burdy po pijaku, szarpie się z gliniarzami, ląduje w więzieniu i cisza. Niewinny. Greenwood, również niewinny ale medialna nagonka więc klub zachowuje się jak menda która woli pozbyć się balastu. Chłopak w klubie od 7 roku życia, powinnien dostać wsparcie od klubu ale United to już pusty frazes.
» 21 sierpnia 2023, 17:27 #12
Karil5144: Nie porównuj akcji Maguirea do sytuacji z Greenwoodem która była o wiele poważniejsza. Ot bójka i tyle, a tutaj mieliśmy potencjalne pobicie oraz gwałt, a sprawca koniec końców nie otrzymał wyroku, więc w gruncie rzeczy może być winny albo niewinny.
» 21 sierpnia 2023, 17:29 #11
DevoMartinez: Aha czyli bicie faceta jest ok i zero konsekwnecji ze strony klubu ale DOMNIEMANE pobicie kobiety to już trzeba wyrzucić. Fajną masz logikę chłopie :) Tu chodzi jedynie o PR, odbiór medialny i potencjalną nagonkę której klub woli uniknąć. Zadne wartości.
» 21 sierpnia 2023, 17:32 #10
leesiuu: pobicie i gwałt powiadasz? To dużo tych gwałtów musiało być już jak srawa była w toku, bo w jednym to nawet zdrowe dziecko powstało XD
» 21 sierpnia 2023, 19:51 #9
Dani5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2023 17:31

No to teraz to już miarka się przebrała. Gość mówi w twarz że jest niewinny a i tak to usuwa że składu...
Ps. Wg mnie mogliby kibice zacząć wysyłać listy otwarte do klubu z żądaniem powrotu Greenwooda, w końcu jest niewinny (wg klubu)
» 21 sierpnia 2023, 17:24 #8
wiulk: Ja osobiście napisałem zażalenie na feedback@cośtam i na Insta Bruno i Rashforda, zeby wzieli odpowiedzialnosc na siebie i wsparli młodego. Klub pozwolił obrać na cel każdego naszego piłkarza. To jest zafajdana korporacja nastawiona wyłącznie na generowanie dywidendy dla Glazerów. Oni mają w nosie wyniki sportowe i dlatego nigdy nie dogonimy City.
» 22 sierpnia 2023, 01:03 #7
cantona007: Mogłeś go przywrócić :(
» 21 sierpnia 2023, 17:20 #6
s4m: Podaj się do dymisji
» 21 sierpnia 2023, 17:16 #5
Alex45: To po cholere śledztwo by zwnioskować ,że jest nie winny i nie może i tak grać w klubie . to tak jakby udowniodnili więzniowi nie winność ale siedzi nadal w więzieniu bo sprawa musi być zamknięta a kozioł ofiarny zamknięty.
» 21 sierpnia 2023, 17:03 #4
Cwr91: Śledztwo było po to ze jak by był winny to by go wyrzucili ale ze się okazało ze nie jest to go wyrzucili. No panowie z zadu kurtyzanę z logiki zrobili
» 21 sierpnia 2023, 19:11 #3
pawdanek: Choć zdecydowaliśmy, że Mason będzie odbudowywał karierę poza Manchesterem United, to nie oznacza końca tej sprawy. Klub będzie nadal oferował swoje wsparcie zarówno domniemanej ofierze, jak i Masonowi, aby mogli odbudować swoje życie i iść naprzód. - oczywiście domyślam się, że chodzi o szerokorozumiane healthcare, natomiast fajnie, jakby klub wypożyczył Greenwooda do innego klubu na rok i wtedy podjął ostateczną decyzję.
» 21 sierpnia 2023, 17:02 #2
leesiuu: Na jego miejscu za taką akcję to bym w United nigdy stopy już nie postawił. Skreślają cię na prawie dwa lata w jednym z najważniejszych momentów kariery tylko po to, żeby w momencie braku wyroku skazującego wyrzucili cię na bruk.

Bla bla bla, klub taki dobry, będzie paczki świąteczne przysyłał, jej jaki dobry klub. Klubik, nie klub. PR ważniejszy, choć nie wiadomo na ile przywrócenie Masona byłoby kontrowersyjne i na jak długo.
» 21 sierpnia 2023, 19:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.