Cookies na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików Cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Jeżeli rozumiesz i akceptujesz powyższy fakt, kliknij w link obok. Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do zapoznania się z naszym działem "Polityka Cookies", klikając na link po prawej.

Akceptuj pliki Cookies

Więcej informacji

United Review

United Review - program meczu wydawany przez Manchester United zdobył w lutym 2004 tytuł "The Premiership Programme of the Year for 2003/04" czyli Najlepszego Programu Roku w Premiership. Tytuły te przyznaje magazyn Programme Monthly. Według jurorów United Review jest "po prostu najlepszym ligowym programem wydawanym kiedykolwiek w Anglii. Interesująca grafika, perfekcyjne połączenie treści tradycyjnego programu z cechami nowoczesnego magazynu sprawiają, że jest on lepszy niż inne." Na drugim miejscu uplasował się program Manchesteru City, a na trzecim Arsenalu.

Program na mecz Premiership liczy 76 stron, razem z okładkami i ma rozmiar ok. 21x23 cm. Na początku, po spisie treści, zawsze umieszczony jest dwustronny felieton Sir Alexa podsumowujący ostatnie dni z życia klubu. Na kolejnych stronach znajdujemy relacje z ostatnich meczów rozegranych przez MU w Premiership, Lidze Mistrzów i pucharach. Po nich możemy poczytać Red Alert, czyli krótkie relacje ze spotkań z fanami i różne ciekawostki.

Około strony 22 przedstawiony jest aktualny przeciwnik - podstawowe dane o zespole, wywiad z jednym z graczy lub przedstawicieli klubu, "Head to Head", czyli porównanie graczy MU i zespołu przeciwnego oraz przypomnienie jednego z historycznych meczów MU z tym klubem. Na kolejnych stronach zwykle pojawia się wywiad z Czerwonym Diabłem - w każdym numerze z innym piłkarzem. Po nim tekst z kategorii "Rożne" czyli np. opowieść o tym co dzieje się dzisiaj z graczami United, którzy zmienili klub lub zakończyli karierę, historia strojów itp. Na stronach środkowych - kolorowe plakaty z zawodnikami, zwykle 4 w formacie 21x23 cm.

Kolejna stała pozycja to "Half Time Quiz" związany z piłka na Wyspach. Po nim kilka felietonów o graczach, treningach, historii klubu itp. oraz rubryka "Letters Mail Us@" - listy od fanów oraz konkursy. Później krótki opis następnego meczu wyjazdowego z informacja o biletach i o tym jak dostać się na stadion. Na ostatnich stronach drukowane są statystyki ze wszystkich meczów rozegranych przez United w danym sezonie: składy, bramki, widownia, sędzia itp., aktualna tabela Premiership i składy obu zespołów na aktualny mecz.

Wszystkie teksty przeplatane są reklamami Vodafone, Ladbrokes (bukmacherzy), Budweisera, Nike, Red Cinema, Dimension Data, Lycos, Century FM, Fujifilm, Barclaycard, MU Finance, Sky, Flannels (sklep z odzieżą w centrum Manchesteru), zwykle ok. 24 stron.

W lutym 2004 oddano do użytku fanów internetowa wersje United Review. Za niewielka oplata GBP 1.50 za numer (ok. 10 zł) można przejrzeć najświeższy numer programu od deski do deski na ekranie komputera. Szczegóły pod adresem: www.manutd.com/uronline. Można też zadzwonić pod numer w Wielkiej Brytanii: 0044 870 442 9470.

Obecnie cena "United Review" w wersji papierowej to GBP 3.00 za sztukę. Prenumerata kosztuje: w Wielkiej Brytanii GBP 36 za 15 numerów, w Europie GBP 95 (ok. 650 zł) za 24 numery, na świecie GBP 120 za 24 numery.

Poniżej przedstawiamy jak wyglądała okładka United Review w ostatnich latach. W latach 80-tych i 90-tych zmiany nie następowały często.

Kliknij na miniaturkę, aby powiększyć



Przejd> do góry strony