Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zagraniczni piłkarze kwestionują metody treningowe Solskjaera

» 8 lipca 2019, 15:13 - Autor: Rio5fan - źródło: espn.co.uk
Ole Gunnar Solskjaer będzie musiał przygotować się na wiele nadciągających wyzwań w trakcie przedsezonowego tournée. Dziennikarze ESPN przekonują, że norweski szkoleniowiec walczy o wiarygodność zarówno wśród piłkarzy Manchesteru United, jak i kibiców.
Zagraniczni piłkarze kwestionują metody treningowe Solskjaera
» Ole Gunnar Solskjaer będzie musiał zmierzyć się z wieloma wyzwaniami podczas przygotowań do sezonu 2019/2020
Nie ma to związku wyłącznie z aktualnym zamieszaniem wokół Paula Pogby. Niektórzy zagraniczni piłkarze są ponoć niezadowoleni z metod szkoleniowych preferowanych przez byłego napastnika Czerwonych Diabłów.

Solskjaer ma podobno kłaść zbyt duży nacisk na przygotowanie fizyczne swojego zespołu. Już w lutym niektórzy gracze United zwracali uwagę na fakt, że styl pracy 46-latka jest "zbyt brytyjski" i że brakuje mu kontynentalnego obycia.

Piłkarze skarżą się również na treningi, które u Solskjaera mają polegać przede wszystkim na bieganiu. W trakcie pierwszego tygodnia przygotowań drużynę czekają dwa treningi dziennie.

Menadżer Manchesteru United oraz jego sztab szkoleniowy chcą upewnić się, że drużyna będzie przygotowana do sezonu lepiej, niż miało to miejsce pod wodzą José Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Odejścia Jamesa i Vázqueza sfinansują transfer Pogby?
Następny news »
Youri Tielemans wybrał transfer do Leicester City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (75)


Batigol222: Może wypożyczyć tych, którzy narzekają na rok Kloppowi. W sumie ciekawi mnie, jak taki Martial wyglądałby w Liverpoolu, gdzie skrzydłowi biegają jak wściekłe psy od pierwszej do ostatniej minuty każdego meczu...
» 9 lipca 2019, 13:00 #71
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.07.2019 07:54

To co sie dzieje w United wola o pomste do nieba transfery leżą zawodnicy olewaja prace tak sa rozbestwieni wysokimi tygodniowkami jakich by nie dostali w calej Europie juz placza ze musza biegac jak ich Ole pogonil do roboty.
Winnymi calej tej sytuacji są wylacznie Glazerowie ktorzy dali wolna reke w sprawach finansowo sportowych Edowi a ten tak namieszal ze bedziemy sie podnosic z tej zapasci przez 10 lat i nie wiem czy wyjdziemy.
Najgorsze jest to ze Glazerowie ciagle drenuja klub zgraniajac wszelkie zyski finansujac swoje biznesy a cele sportowe zostaly odsuniete na bok natomiast gadki o glosnych transferach itp to zwykla sciema aby podkolorowac obraz.
» 9 lipca 2019, 07:53 #70
rreddevilss: Narzekają że mają biegać? To tak jakby kolarz narzekał że musi jeździć na rowerze


Do roboty nieroby skończyło się babci sranie
» 8 lipca 2019, 23:45 #69
Wizi: Ludzie przeczytajcie komentarz cancer'a.

Ktokolwiek tłumaczył ten artykuł z espn "zapomniał" dodać że te opinie były wyrażone w lutym. A nie teraz. Wtedy też mieliśmy kilku piłkarzy kontuzjowanych. Ale oczywiście "redaktorzy" z devilpage wola wzbucic kolejna sensacje i zapodac kolejnym clickbait'em.

Nikt się teraz tak nie wypowiadał, więc zluzujcie majty i przestańcie wylewac swoj jad na zawodników czy na OGS. Pozdro dla kumatych
» 8 lipca 2019, 23:34 #68
GrayMid: No dokładnie. Już jakiś czas temu to zauważyłem i też pisałem o tym, że ta strona zaczyna bardzo tracić na jakości, coraz więcej taniej sensacji i wyrwanych z kontekstu cytatów albo za dużo ''newsów'' z takich brukowców jak The Sun. Piłkarski pudelek zaraz tu będzie, a tego jest pod dostatkiem w internecie, w tym się lubują szmatławe portale, na przykład polskie Sportowe Fakty, gdzie już coraz mniej wyważonych analiz (zdarzają się jeszcze czasem dobre, ale to od święta) a coraz więcej plotkarskich bzdur i kłamstw w nagłówkach, ''artykuły'' na zasadzie kopiuj/wklej, czyli dzisiejszy standard niestety. I jeszcze podstawowa metoda : przeinaczyć fakty i dodać clickbait jako tytuł, przez to się tylko spiralę hejtu często nakręca, ale kliknięcia takie ''sensacje'' generują i o to chodzi. Smutne, że to samo się też tu dzieje. Czytałem tutaj tyle hejtu na stronę Realu, a ja tam zaglądam coraz częściej, najpierw wchodziłem z ciekawości, potem trochę częściej przeczytać jakieś info o transferach itd. ; fakt - komentarze są różne, głupsze i mądrzejsze, ale tak jest na każdej internetowej stronie, natomiast newsy i artykuły mają tam bardzo dobre i tak, często ciekawsze niż tutaj, oczywiście w kontekście klubu. W sensie na devilpage ciągle tak naprawdę się tylko wkleja info o transferach albo wypowiedzi sztabu United/piłkarzy, zazwyczaj na podstawie tych samych źródeł jak The Sun, The Mirror, BBC, Sky, The Guardian itd. Jakiś fajny felieton czy artykuł albo naprawdę ciekawy wywiad pojawia się tu bardzo rzadko. Co widzę na stronie Realu? Oprócz standardowych informacji dot. Realu, Barcy i La Ligi w ogóle, z hiszpańskich odpowiedników najpopularniejszych sportowych gazet i mediów, zawsze jest przegląd i skan okładek największych sportowych dzienników z dokładnymi tłumaczeniami już od rana każdego dnia, przetłumaczone wywiady radiowe z osobistościami ze świata piłki : z byłymi legendami, trenerami, zawodnikami, osobami z zarządów klubów, z władz ligi hiszpańskiej nawet (i to nie tylko tymi związanymi z Realem), wideo-analizy dot. gry Realu czy danego meczu, często są też artykuły - naprawdę potrafią być dobre i długie - pisane przez samą administrację strony, analizujące konkretne mecze i ogólnie sezon Realu w jego trakcie i na końcu. Także śmieszy mnie coraz bardziej ta hipokryzja niektórych tu, którzy tak krytykują i hejtują innych, bo widzieli mało albo oceniają po stereotypach, a prawda jest taka, że to na tej stronie z jakością jest niestety coraz gorzej. Wciąż mamy o wiele lepiej wyglądającą i działającą stronę od tej Realu - tam rozmiar tekstu jest mikroskopijny i fatalnie widać komentarze itd. - ale jakościowo spadamy. Ten ''news'' i Twój komentarz sprowokował mnie do tego wywodu, bo zgadzam się z tą krytyką i wiąże się to ogólnie, z funkcjonowaniem tej strony. Naprawdę po co wklejać jakiś wyrwany z kontekstu fragment, tym bardziej nieaktualny/stary? Nie lepiej wrzucać tu mniej ''newsów'', ale za to lepszej jakości albo może jakiś ciekawszy wywiad od czasu do czasu czy felieton ?
» 9 lipca 2019, 04:08 #67
Kruszon: Bardzo słusznie. OGS musi ich postawić do pionu.
» 8 lipca 2019, 23:12 #66
uzil25: Do roboty nieroby.

Ole imponuje mi jeszcze bardziej.
» 8 lipca 2019, 22:47 #65
pilchu: Pamiętam że część zawodników narzekała na zbyt trudne fizycznie treningi u Moyesa. Na stojąco ciężko coś ugrać. Statystyki nie kłamią, United od kilku lat biega prawie najmniej w lidze.
» 8 lipca 2019, 22:08 #64
JustDoIt: O nieee, oni muszą biegać , więcej nic wcześniej, na pewno OGS przesadza, przecież oni dużo biegali za kadencji Mou i w ogóle.
Ja nie wiem, jak można od nich wymagać lepszego przygotowania kondycyjnego po tak świetnym sezonie i zaangażowaniu w każdym meczu, nie rozumiem tego.
» 8 lipca 2019, 21:47 #63
Klimaa: Pora zacząć pracować; koniec taryfy ulgowej. Komu nie pasuje ten niech składa prośbę o transfer. Trzeba zacząć od podstaw czyli w tym wypadku od kondycji.
» 8 lipca 2019, 21:35 #62
ManCr7united: Jeszcze marudza za to im płacą jak każą biegać to mają biegać A jak nie pasuje paszol wooon

Brać tygodniowke to nie marudza jak siedzą cały mecz na ławce
Za marudzenie to dodatkowe treningi biegowe
» 8 lipca 2019, 20:53 #61
RedsFan: W czym problem? Nasi piłkarze po 3 latach truchtania maja mega problemy fizyczne wiec wydaje mnie sie, że to dobrze, że tak ćwiczą.
» 8 lipca 2019, 19:28 #60
tara1982: Wcale mnie to nie dziwi, przecież gołym okiem widać, że piłkarze United dostają mega kasę, tylko za to, że są, biegać? a po co ? przecież mega gwiazda Pogba za człapanie po boisku i pajacowanie dostaję w pytę kasy- taka moda lans i bounce, a bieganie? to dla leszczy, tylko City, Live i Tottenham wciągają każdego gracza United, więc teraz się fochają pseudo-gwiazdeczki, bo im Ole i Mike każe harować na boisku.
» 8 lipca 2019, 19:16 #59
trikos: Zagraniczni? Stawiam na Francję.
» 8 lipca 2019, 19:12 #58
siara93: a ja stawiam, że to ściema, typowy dziennikarski gniot.
» 8 lipca 2019, 21:12 #57
slawek91: Każdemu któremu coś nie pasuje podziękować i na listę transferowa.
» 8 lipca 2019, 19:00 #56
piter100000: No tak, bo z tym "kontynentalnym" stylem mieli wyniki, że hoho! Całe mnóstwo trofeów zdobyli. Jeśli to prawda to czy do ich głów w ogóle docierają takie fakty jak chociażby ten, że najlepiej grali jak przyszedł Ole, bo dużo biegali. A fatalna końcówka była efektem fatalnego przygotowania fizycznego co było widać gołym okiem.
» 8 lipca 2019, 18:32 #55
HarryBrown: W ostatnich latach ewidentnie naszym piłkarzom nie chciało się biegać.
» 8 lipca 2019, 18:27 #54
DevoMartinez: Myślicie, że podejście zarządu zmieni się do menagera akurat za kadencji Ole? Ze dadzą mu wsparcie i poprą w każdym konflikcie z ktoryms z niezadowoloncyh zadownikow? Ja się nawet nie łudzę. Także Ole pewnie pokrzyczy, poskacze i zrobi dobrą minę do złej gry. Tu serio marchewka nic nie daje bo próbował tego Mourinho, bardzo doświadczony menager o dużo większej reputacji niz norweg. Niestety ta te roztańczone człapające towarzystwo to albo kij albo pozbycie się obiboków w te drugie jakoś nie wierzę bo my jesteśmy ułomni jeśli chodzi o transfery z klubu. Oddajemy za darmo lub w ogole sprzedać zawodników jak Darmian, Rojo nie potrafimy. Więc będzie kolejny sezon z biegającym tyle co srodkowi obroncy martialem i machającym łapami Pogbą któremu wracać do obrony się nie chce. Tam nie ma chemii, drużyny, nawet chęci i pewnie atmosfery tez nie skoro zadonicy jak Pogba czy Lukaku otwarcie dają do zrozumienia, że nie chcą tu być. Ogólnie przez błędy zarządu na przestrzeni lat teraz jest mały dramat.
» 8 lipca 2019, 18:27 #53
uzio: nie podoba im się bieganie... chyba pomylili dyscyplinę sportową, jak nie chca biegać to może siatkówka albo golf albo taniec z gwiazdami... instagrama, Lingard mógłby pokazać się ze swoją torebką
» 8 lipca 2019, 18:15 #52
DaroMistrz5: Uwierz że siatkówka to bardzo intensywny sport. Niby biegania nie dużo ale ciągle skakanie czy rzucanie się po parkiecie męczy. Dla mało ruchliwych polecam szachy tylko tu myśleć trzeba...
» 8 lipca 2019, 20:58 #51
Fenek: Dobrze, za taką kasę to powinni biegać sprintem całe 90 min xD
» 8 lipca 2019, 17:49 #50
Maniek2728: Techniki jak się nie nauczyli za młodych to teraz już się nie nauczą. Bieganie i zaangażowanie to podstawa. Liverpool w meczu rewanżowym z Barcą jak zapieprzal? Miałem wrażenie że było ich dwa razy więcej niż zawodników Barcelony. Ponadto oni technicznie są bardzo dobrzy. Muszą tylko wybiegać i wystawiać się na pozycję. Wtedy przyjdą i schematy gry i efekty w postaci zwycięstw.
» 8 lipca 2019, 17:31 #49
Amad: Może w końcu ktoś przerobi ten zespół pieśni i tańca na drużynę piłkarską 🤔
» 8 lipca 2019, 17:21 #48
primasort: Pisałem to już wiele razy,że autorytet jest bardzo by zjednać sobie szatnie plus oczywiście umiejętność zarządzania grupą ludzi.Myślę,że nie bez powodu na zwolnienie OGS jest najniższy kurs.
» 8 lipca 2019, 17:15 #47
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2019 17:31

Gdzie można sprawdzić kursy na to?
» 8 lipca 2019, 17:30 #46
primasort: Wczoraj gdzieś czytałem,że na OGS i Lamparda jest najniższy kurs,6 do 1.Może to fejk,bo niby oboje mają mieć bardzo dużeeeee wsparcie klubów.Pisałem to pod głównym,ale komentarz szybko zniknął.
» 8 lipca 2019, 17:36 #45
mycka86: Jak ktoś zarabia 100k+ tygodniowo i nie podoba mu się intensywność treningów, to z miejsca należy mu podziękować za współpracę.
» 8 lipca 2019, 17:13 #44
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2019 17:00

Wygodnie bylo byc najmniej biegajaca druzyna :) to teraz zapier.... a komu sie nie podoba drzwi otwarte!
» 8 lipca 2019, 17:00 #43
CeTe: Według mnie to informacja wyssana z palca bo ile mieli treningów do tego czasu? Może z 6. Przypomnę tylko jak Legia Warszawa zatrudniła Czerczesowa i tam piłkarze też kondycyjnie umierali i Rzeźniczak mówił jak bardzo jest ciężko ale ta drużyna była jedną z lepszych. Sięgając po krajowy dublet w 100rocznice powstania klubu odrabiajac 10pkt straty. Sam trener tak dobrze się spisał że zaraz potem dostał posadę selekcjonera. Chłopaki wtedy na boisku biegali na 200% i tak samo powinno być w United. Nie rozumiem jak to się stało że staliśmy się najmniej biegajaca drużyna w PL. Gdzie zawsze w naszych barwach grali ludzie nie do zajechania. To powinien być teraz piorytet w naszym klubie że tu trzeba zapierpapier.

Jak już mówiłem nie wierze w mistrzostwo przez rok dwa nawet trzy ale żeby widzieć przez ten czas jakieś światełko w tunelu. Żeby było widać że gramy z większym zaangażowaniem że nasze ruchy transferowe są odpowiednie i że dążymy do tego celu. I przedewszystkim żeby przeciwnicy mieli nas za groźnych zawsze, a nie tylko z szacunku do herbu.
» 8 lipca 2019, 16:42 #42
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.07.2019 04:45

Ten ''news'' tutaj jest wyrwany z kontekstu i już stary, ale jeżeli ogólnie rozmawiać o przygotowaniu fizycznym obecnej drużyny United to masz rację, wiadomo, że było kiepsko, tak to wyglądało na boisku i to potwierdziły potem statystyki. Ruszają się ci nasi piłkarze jak muchy w smole. ''Zawsze w naszych barwach grali ludzie nie do zajechania'' - ech, wszyscy pamiętamy, ale jak sobie człowiek przypomni to tylko mu się jeszcze smutniej robi jak to dziś wygląda w tym klubie. Gdzie ten Giggs, który nawet jako weteran potrafił zasuwać czasem lepiej niż różni młodzi ? Gdzie tacy młodzi/początkujący jak Cristiano, który trenował i poprawiał aspekty swojej gry do upadłego, do obrony może często nie wracał, ale robił absolutnie niezmordowane i niezapomniane rajdy na skrzydle pod bramkę i zawsze mu się chciało (a ile takich rajdów potrafił wykonać w czasie jednego meczu przypomniałem sobie niedawno, oglądając stare mecze) ? Gdzie ci solidni rzemieślnicy, których Ferguson wychował tak wielu, czyli chłopaki z prawdziwie diabelskim serduchem, którzy geniuszami piłki może nie byli, ale dawali z siebie wszystko na murawie i biegali do ostatniej minuty meczu? No niestety dziś takich w United ze świecą szukać. Dziś mamy w składzie niedojrzałe mentalnie, do tego poziomu gry, dzieci, tancerzy czy raperów od siedmiu boleści. Niestety. I na tle innych wielkich zespołów w lidze wyglądamy naprawdę żałośnie pod tym względem. Mam nadzieję, że Ole i sztab to zmienią i nasi będą lepiej wyglądali fizycznie niż w ostatnim sezonie.
» 9 lipca 2019, 04:44 #41
d3v: Z czystej ciekawości, masz jakiś link do oryginalnej wypowiedzi? Bo sam w to nie wierzę że po paru treningach już ktoś płacze, i chętnie bym przeczytał. Pzdr
» 8 lipca 2019, 16:59 #40
Wizi: Cancer cieszę się że to znalazłeś, nie pierwszy raz "redaktorzy" devilpage naginaja tłumaczenia. No ale tak jak mówisz klikalnosc jest ważna. Poraz kolejny widzimy że admini nastawiaja się na zysk, a nie jakość tej strony. 56 komentarzy gdzie pewnie 45 z nich to jad pluty w stronę piłkarzy którzy nawet jeszcze nie mieli swojego pierwszego treningu.
» 8 lipca 2019, 19:49 #39
REDBOSS: Jeżeli ten news to prawda to coraz bardziej mi się Ole podoba, widać, że ma plan i chce go realizować. Tak jak podejrzewałem w tym klubie największym problemem są zawodnicy. Banda primabalerin chciała potańczyć i dabować, a tu jakiś norweg każe im biegać, można powiedzieć, że doszło do zniewagi naszych gwiazdeczek:D. Oby Ole to wytrzymał i mu się udało ich ustawić do pionu, a z drugiej strony nawet mou tego nie zrobił więc będzie ciężko. Trzymam kciuki za Ole
» 8 lipca 2019, 16:31 #38
QsQs: Problemem są tu i zawodnicy i trener. Nie zrzucalbym całej winy na piłkarzy. Czasami trener może być za "maly" i piłkarze to dostrzegają.
Podobna sytuacja do Dorny i Bielika który sie wypowidzial o metodach treningowych tego drugiego.
Pewne metody działały w reprezentacji u17 którą wcześniej trenował ale niekoniecznie będą działać na facetów z u21.
To samo tutaj. Surowe metody treningowe ktore działały na norweskich kartofoiskach mogą się całkowicie nie sprawdzić w tak dużym klubie przy rywalizacji na najwyższym poziomie.

Tak więc powtórzę jeszcze raz. Problemem są i trener i piłkarze.
» 8 lipca 2019, 16:38 #37
kckMU: Jose też byl za mały czy jak to jest?
» 8 lipca 2019, 16:42 #36
REDBOSS: Powtarzam, że największym problemem są zawodnicy. Nie ma czegoś takiego jak za mały trener, są jedynie rozkapryszone gwiazdorki. Powiadasz, że Ole jest za mały? Dopiero co wywalili mou czyli, jednego z najlepszych trenerów, za takiego był uznawany, był też vanghal i co on też był za mały :D. Naszym gwiazdeczkom oni nie pasowali, więc nie mów, że to trener jest problemem. Trzeba naszych tancerzy zagonić do roboty i ostro kopać po dupie, nic więcej tutaj nie pomoże.
» 8 lipca 2019, 16:45 #35
QsQs: Mourinho miał swój prestiż ale był człowiekiem strasznie konfliktowym i to go pograzylo. Zbeształ młodych piłkarzy na tourne, wbijal szpilę w klub w wywiadach i ogólnie niszczyl atmosferę w szatni.

Powtórzę to jeszcze raz. Pospieszono się z kontraktem dla Solskjeara. Powinno mu się podziękować po sezonie i za wszelką cenę wyjąć Poche.
» 8 lipca 2019, 16:50 #34
CoachMark: Ja bym nie powiedział, że istnieje coś takiego jak za mały trener. Każdy nauczyciel do ucznia musi trafić, to jest raczej jasne. Natomiast LVG podkreślał, że jest trudnym szkoleniowcem, ale uważa się za dobrego, jedyne co to piłkarze mieli wierzyć w jego plan, Jose autorytet powinien mieć tytułami, natomiast to co ja widziałem za jego rządów, to absolutny regres jakościowy całej ekipy, a potem jeszcze odpadło bieganie. Też uważam, że bieganie dużo i szybko to jest absolutny początek. Noatmiast w jakiś sposób musisz to otrzymać od piłkarzy, więc nie tyle za mały trener, co trudny materiał do pracy.... niestety.
» 8 lipca 2019, 16:56 #33
lachu96: Ole za mały ale Lampard, Zidane już nie xD Więcej wiary Panowie. Przypominam że gość zdobył kwalifikacje trenerskie więc czegoś sie tam nauczył na tych kursach.
» 9 lipca 2019, 07:53 #32
ro7: Powinny być regularne treningi wrzucania zdjęć na Instagramie, dabowania, taniec nowoczesny pod okiem mistrza Lingarda, specjalny wykład od profesora Pogby - "ja i moja fryzura, czyli jak dobrać kolor włosów na następny mecz w zależności od pogody i przeciwnika", a na koniec wszyscy będą sobie depilować nogi.

Tyle wysiłku to w sam raz za te głodowe pensje.
» 8 lipca 2019, 16:16 #31
Wafelek100: Hahaha dobre xD
» 8 lipca 2019, 16:19 #30
UnitedWeStand: @ro7
"a na koniec wszyscy będą sobie depilować nogi."
Wiesz, że sportowcy zazwyczaj depilują sobie nogi, tak?

Napisałbym jeszcze, że szczególnie Ci, którzy dużo biegają, ale akurat ten argument mógłby nie pasować do "gwiazd" naszego klubu.
» 8 lipca 2019, 17:37 #29
eMGieKa: Jeszcze może pierwszego treningu w tym sezonie nie było,a już piłkarze narzekają? Ciekawe.xd
Chyba,że ktoś nagle sobie przypomniał,że piłkarze narzekali juz od początku OGS,co nie zmienia faktu,że OGS to ich szef i mają go słuchać,a nie gwiazdorzyc
» 8 lipca 2019, 16:13 #28
Devid91: Możliwe, że Ole tylko w mediach robi uśmieszek i piękne wywiady A na treningach dojeżdża ich. I prawidłowo. Skończyło się babci sranie i Osmieszanie tego klubu. Można się domyślić, dlaczego woli młodych nie znanych piłkarzy. Bo oni zaczynają kariery i dadzą z siebie wszystko. Każdy, z tych piłkarzy był pewnie obserwowany, a my tylko wiemy 10% na ich temat. I dobrze, że nie szukamy gwiazd którzy żyją w instagramach i udają nie wiadomo kogo. Trzeba się odbudować i uwierzcie mi, że Ole kocha ten Klub i on czuje jeszcze większy bok w sercu, że tak wyglądamy. On tam gral i przeżywał piękne chwile.
» 8 lipca 2019, 16:09 #27
NoLogo: To akurat już w ubiegłym sezonie powiedział Smalling, że Ole na konferencji a Ole w szatni to zupełnie co innego i zdrowo potrafi ich zjechać.
» 8 lipca 2019, 17:20 #26
Dejfmi: oczywiście to brednie wyssane nie powiem skąd ale jakby nie patrzeć

ZACZYNAMY OD PODSTAW !
» 8 lipca 2019, 15:54 #25
ManCr7united: Nie chce się biegać może te gwiazdeczki są Za słabe na Man utd
Bez biegania nie będzie sukcesów
» 8 lipca 2019, 15:51 #24
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2019 15:55

Dobrze niech biegają a co mają robić. Za Fergusona biegali jeszcze więcej i nikt nie płakał.Zygac się chce od tego marudzenia. Dzisiaj jest coraz mniej piłkarzy którym zależy po pierwsze na piłce a nie na robieniu kasy np. Reklamy, nieruchomości, auta, media społecznościowe itd. Ole ma rację że potrzebujemy DNA.
» 8 lipca 2019, 15:50 #23
SmokuUtd: Pójdę do pracodawcy zaraz i mu powiem, że nie podoba mi się że mi daje zadania i tematy do wykonania i że muszę w ogóle pracować... No bez jaj, serio? Wszyscy chcą podwyżki, i to takie konkretne, i za co się pytam, za spacerowanie? A może za wrzucanie zdjęć na portale? Beznadzieja
» 8 lipca 2019, 15:48 #22
is200second: Nie wiem dla mnie dużym postępem jest już to że zastąpili naprawdę już słabego Younga młodym prrspektywicznym graczem. A apogeum swojej bezradności ashli pokazał w meczach z Barca.
» 8 lipca 2019, 15:47 #21
lachu96: W minionym sezonie jak oglądałem mecz i na chwile się zagapiłem ale już leciała wrzutka która okazywała się niecelna to po prostu wiedziałem że to Young. Może z raz się pomyliłem xD Gość nie zawodzi. Jakby była możliwość obstawienia celności dośrodkowań Waliłbym w ciemno że young bedzie miał mniej niż 50 %
» 9 lipca 2019, 07:56 #20
klb9k: Chyba każdy wie jak Solskjaer chce żeby drużyna grała bo pokazało to pierwszych kilka spotkań (wysoki pressing i szybkie tempo w ataku) ale z zawodnikami tak przygotowanymi do gry to po 60min to była umieralnia a z każdym kolejnym meczem było tylko gorzej. Idealny przykład to Lukaku w końcówce sezonu gdzie po 25min gry ledwo stał na nogach. Mam nadzieje, że Ole im dokręci śrubę jak Klopp w Liverpoolu (przejął zespół w trakcie sezonu i miał plagę kontuzji mięśniowych w zespole)
» 8 lipca 2019, 15:45 #19
tyber28: Czyli Ole to fenomen, kilka treningów wystarczyło żeby zawodnicy grali tak jak chce. Mourinho nie potrafił tego dokonać, Van Gaal również, ale za to Ole juz od pierwszego treningu, od pierwszego meczu, nauczył zawodników jak mają grać, tylko ta kondycja.
» 8 lipca 2019, 17:08 #18
DailySmoker: Jakby zasuwali jak zasuwac powinni przez ostatnie lata to by nie bylo marudzenia, a tak trzeba nadrabiac:d
» 8 lipca 2019, 15:39 #17
joyrider: Pogba im głupot nagadał, że będą tańczyć, a tu nagle Ole i przyszedł i każe biegać...
» 8 lipca 2019, 15:37 #16
arti197: Hahaha plus 10 pkt dla Ciebie. Usmialem się xDD
» 8 lipca 2019, 16:10 #15
wedel242: ahahahh
» 8 lipca 2019, 23:52 #14
lukiton0589: No jak ostatnie lata to tylko dreptanie i odcinanie kuponów to co się dziwić...
» 8 lipca 2019, 15:34 #13
trikos: Piłkarze skarżą się, że muszą biegać - no nieźle.
» 8 lipca 2019, 15:30 #12
miczu23: piłka idzie do przodu ,gra sie coraz szybciej i mocniej .Trzeba na to stawiac ,jesli ktos tego nie akcpetuje to niech wyczekuje zakontraktowania mourinho i przejscie pod jego skrzydła ,biegania bedzie jak na lekarstwo
» 8 lipca 2019, 15:29 #11
Areccio: Zaczyna sie " oficijalnie"... Jose tez byl zly. Wg mnie byl za bardzo cool, zaufal im i mu sie odplacili... Z kanapka ( firma Paul to marka kanapek we Francji). Powtarzam : te szatnie trzeba wyczyscic karcherem.. nawet super David ( dal tylka kilka razy pod koniec sezonu) powinien odejsc a nie otrzymac tygodniowke ktora eliminuje jakikolwiek transfer, czyli : i tak odejdzie ( z kasa) bo nikt wczesniej go nie odkupi... lodzi i ambintni zawodnicy ( James) zostana zepsuci praz wirusa i kolegow. Porozmawiamy w listopadzie, jak bedzie wygladal ( nie mowie o grze)...
» 8 lipca 2019, 15:29 #10
rizx: Trochę mi to przypomina absurdy w Wiśle Kraków, gdy zwolniono trenera, bo kazał zawodnikom w zimie odśnieżyć sobie boisko, żeby mogli trenować. Oby Ole sobie nie dał wejść na głowę, a zarząd był cały czas po jego stronie.
» 8 lipca 2019, 15:29 #9
karol100: I bardzo dobrze. W poprzednim sezonie był z tym największy problem, że brakowało kondycji. Zresztą Mou o tym mówił jeszcze przed sezonem, że nie ma z kim pracować na treningach.
» 8 lipca 2019, 15:29 #8
Garfild7: Zbyt brytyjski haha nie chce się zapie.... to wypad z klubu! Mają być wybiegani. U Kloppa zasuwają i efekty widać. Jeśli ten news to prawda to popieram Ole w 200%
» 8 lipca 2019, 15:27 #7
RememberMe: Nie podoba im sie bieganie? to może chcą zbierać kartofle albo szyć na drutach? podczas meczu piłkarskiego większość czasu spędza się w biegu i jest to właściwie jeden z najważniejszych jeśli nie najważniejszy czynnik świadczący o jakości zawodnika. Można nie umieć strzelać z dystansu, dośrodkowywać, wykańczać akcji i być dobrym piłkarzem, ale nie sądze by dało się być takowym bez biegania
» 8 lipca 2019, 15:24 #6
HubsS1: Liverpool Kloppa większość meczów wygrał w tym sezonie, bo byli świetnie wybiegani i stosowali strasznie wysoki pressing. W dodatku mamy bardzo szybkich grajków więc nie dziwię się, że Ole preferuje taki styl gry. Na stojąco się meczu nie wygra, niektórzy nasi piłkarze muszą to wreszcie zrozumieć.
» 8 lipca 2019, 15:21 #5
Kilerek7: Człapali cały sezon, a nagle za dużo biegania haha.
» 8 lipca 2019, 15:19 #4
BartoszP: Żaden zawodnik nie jest ważniejszy od klubu, jak się nie podoba bieganie to do widzenia
» 8 lipca 2019, 15:19 #3
DevoMartinez: Jak nie jest jak jest. Pogba udowodnił.
» 8 lipca 2019, 16:20 #2
dawid27154: Jedno z najbardziej oklepanych i bezsensownych powiedzen w obecnym czasie w kontekście United
» 8 lipca 2019, 17:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.