Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba domaga się od Mourinho zmiany formacji

» 15 lutego 2018, 10:38 - Autor: matheo - źródło: Daily Record
Paul Pogba chce, aby Jose Mourinho zmienił formację Manchesteru United, aby ta bardziej pasowała do jego stylu gry – donosi Daily Record.
Pogba domaga się od Mourinho zmiany formacji
» Paul Pogba jedno z lepszych spotkań w tym sezonie rozegrał przeciwko Evertonowi na Goodison Park
Czy Manchester United powinien grać ustawieniem 4-3-3 w większości meczów?
Francuz chciałby podobno występować na lewej stronie pomocy w ustawieniu 4-3-3. Pogba najczęściej gra natomiast u boku Nemanji Maticia, z którym tworzy defensywny duet w drugiej linii.

Pogba na lewej stronie pomocy w ustawieniu z trzema pomocnikami wystąpił w spotkaniu z Evertonem (2:0), za które był bardzo chwalony. Eksperci na łamach angielskich mediów wielokrotnie powtarzali, że to właśnie pozycja, na której Francuz może w pełni zaprezentować swój potencjał.

Pogba nie ma ostatnio dobrych notowań u Jose Mourinho. Portugalczyk ściągał go z boiska w spotkaniach z Tottenhamem (0:2) i Newcastle (0:1) oraz posadził na ławce w starciu z Huddersfield Town (2:0).

O niezadowoleniu Pogby ze swojej obecnej sytuacji w Manchesterze United donoszą nie tylko angielskie media. W czwartek L’Equipe napisał, że Francuz poważnie zastanawia się nad swoją przyszłością w ekipie Czerwonych Diabłów.

Do pozycji Paula Pogby w Manchesterze United odniósł się niedawno Jose Mourinho. Portugalczyk stwierdził: – Kiedy ktoś pyta mnie, jaka jest najlepsza pozycja Paula, to odpowiadam: Paul jest pomocnikiem.


TAGI


« Poprzedni news
Zlatan rozgląda się za domem w Los Angeles
Następny news »
Mourinho dostał zgodę od zarządu na transfery

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (216)


dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 15:12

Jesli Pogba odejdzie to trudno . Sprzerdamy go i to za niezla sumke :) napewno nie bedziemy stratni bo nie oszukujmy sie w takim Realu czy City Pogba bylby kims wielkim i bardzo duzym wzmocnieniem :) Chetni beda ... Dopuki sie nie ogarnie to trzeba bedzie go sprzedac . Duzo jeszcze meczy pozostalo wiec na podstawie nastepnych meczy bedzie mozna stwierdzic czy zasluguje tutaj na gre czy tez niechce mu sie tutaj grac . Wrazie co kupimy w jego miejsce np Vidala i jeszcze jednego pomocnika i bedzie GIT . W sumie jakby Pogbie nie zalezalo to niech odejdzie . Jedno jest pewne plakac za nim napewno nie bede . Jest to swietny zawodnik ale jesli nie idzie naszej druzynie i dostajemy od kogos lanie to on nie pociagnie naszej druzyny . To jest typ zawodnika ktory potrafi zniknac i jak mu nie idzie nie zosttawia w ogole serca na boisku i ma wywalone we wszystko :) Taka jest niestety prawda .
» 16 lutego 2018, 15:11 #126
hubi21: Herrera to może trafić do więzienia i grozi mu dożywotni ban na piłkę. W Hiszpanii toczy się sprawa za mecz z 2011 r Saragossa-Levante. Jak im udowodnią przyjęcie łapówki, to może mieć pozamiatane z karierą. A lista oskarżonych ponoć wynosi aż 41 osób
» 16 lutego 2018, 15:10 #125
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 14:40

[link usunięty]

Gattuso..

Fajnie mowi o roznicy miedzy pokoleniami
» 16 lutego 2018, 14:40 #124
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 14:41

www. youtube.com/ watch?v=5rK7zmwHmBw
» 16 lutego 2018, 14:41 #123
RuudVN: jak coś wklejacie to wystarczy usunąć w w w np.
youtube.com/watch?v=5rK7zmwHmBw

i nie trzeba żadnych spacji
» 16 lutego 2018, 14:46 #122
EmilCioran: Pogba to zapewne głównie domaga się podwyżki a nie zmiany taktyki i Raiola zaczyna robić szum w mediach. Ego Pogbusia ucierpiało bo Sanchez zarabia więcej. A i De Gea też może niedługo dostać wiekszą kaske niż nasza gwiazda instagamów i innych twiterów.
» 16 lutego 2018, 14:17 #121
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 13:10

ładnie kradna w madrycie, gol na 1-1 po karnym ktorego byc nie powinno, Kroos byl na dwumetrowym (!) spalonym.

pbs.twimg.com/media/DWHlYb_WkAA99_b.jpg


Ciekawe ze w trakcie transmisji nie pokazano zadnej powtorki. Manipulacje madryckie pieknie chcialy zamazac faktyczne zlaodziejstwo tego klubu
» 16 lutego 2018, 13:10 #120
ZielonySmok: Sprawdź lepiej co wydarzyło się w Smoleńsku. Marnujesz się tutaj.
» 16 lutego 2018, 13:13 #119
Batigol222: W SMOLEŃSKU BYŁ WYBÓH!
» 16 lutego 2018, 14:05 #118
mrm86: Mourinio swojej taktyki nie zmieni, wiec trzeba zmienic trenera jedyne wyjscie, bo nasza gra jest nudna i toporna , apetyt na zwyciestwa błysk i lwi pazur przeszedł na druga strone Manchesteru niestety ale taka jest prawda,Mourinio swojej taktyki nie zmieni bo gdyby tak zrobił to by było przyznanie sie do błędu a to jest typ człowieka ktory sie do tego nie przyzna
» 16 lutego 2018, 12:33 #117
RuudVN: a nie pomyślałeś, że nie ma ku temu zawodników?
tam gdzie zawodnicy wykonywali jego polecenia w 100% zawsze odnosił sukces
przykład Chelsea - mistrzostwo
następny sezon - kompletna kupa przez sabotaż graczy i zwolnienie
następny sezon - mistrzostwo z Conte
i nie było tu jakichś rewolucji personalnych

ja widzę problem w graczach nieposłusznych taktycznie jak Pogba
czy posłusznych ale z mniejszymi umiejętnościami jak Lingard
» 16 lutego 2018, 12:56 #116
RuudVN: na początku sezonu jechaliśmy ze wszystkimi aż miło, często po 4-0, ładna gra a potem coś się posypało
czyli potrafi ale coś obecnie stoi na przeszkodzie, mam nadzieję, że pozbieramy się na finisz ligi (2 miejsce) i LM
» 16 lutego 2018, 13:20 #115
RuudVN: Chlopiecz
dni w serwisie 3
to jaki miałeś nick przed banem?
» 16 lutego 2018, 13:52 #114
Wirus: Wzięła mnie taka rozkmina, na co im tyle hajsu ? Przykładowo Pogba zarabia 290 tys funtów tygodniowo, Alexis ma pewnie 400 tys (nie wiem ile dokładnie). Przeciętny Kowalski ma około 1 tys zł tygodniowo. Wiem, że to piłka, że inny świat, celebryci, itp. No ale ku... tyle hajsu i mało im (Pogba, Alexis, kiedyś Rooney, i wiele innych). Mi osobiście by wystarczyła taka jedna tygodniówka Pogby (w przeliczeniu ok 1,3mln zł) i jestem ustawiony do końca życia (wybudować dom i reszta na procent do banku).
» 16 lutego 2018, 12:20 #113
RuudVN: większość ma prywatnych kucharzy czy fryzjerów, których zabierają ze sobą
najnowsze ciuchy, auta, hotele
policz ile na to można wydać, oczywiście zostaje też ogromna kwota ale jak oni chcą tak żyć do załóżmy 80-tki to i tak im zabraknie a coś dla dzieci czy wnuków też warto zostawić
druga kwestia do wartość pieniądza w 2000r 1000zł to było dużo, teraz podobną wartość ma 3000zł
żaden człowiek nie ma dość
» 16 lutego 2018, 12:29 #112
Wirus: Masakra, normalni ludzie mogą pomarzyć o czymś takim. Tacy piłkarze, to wygrali życie
» 16 lutego 2018, 12:57 #111
Luke88: Tak ci się tylko wydaje, bo masz ten słynny umysł biedaka. Nie chodzi o to, żeby rozpieprzać całą sarę, ale im dłużej byś pożył na poziomie takiego Pogby, tym bardziej skoczyły by ci wymagania co do poziomu życia. Nawet gdybyś był maksymalnie racjonalny, prawie każdy tak ma.
» 16 lutego 2018, 12:58 #110
Wirus: Luke88 Nieźle mnie oceniłeś "umysł biedaka". Ja akurat nie narzekam na brak kasy, bo mam prace którą lubie i w miare dobrze płatną jak na Polskie realia. Zostałem wychowany bardziej na tym, żeby sie cieszyć tym co sie ma. Nawet gdybym zarabiał miliony, to bym sie tak tym nie obnosił. Wszystko zależy co sie ma w głowie i jak sie zostało wychowanym, no ale "umysł biedaka" to mi bezpodstawnie pocisnąłeś
» 16 lutego 2018, 13:25 #109
Luke88: Nic ci nie cisnąłem, po prostu jeden ma umysł biedaka inny umysł bogacza, nie miałem na celu cię obrażać. No i super, że ci się w polsce "powodzi". Właśnie chodzi o to, żeby się nie obnosić z pieniędzmi ale nie można też całe życie żyć na jednym poziomie gdy masz co tydzień w opór pieniędzy. Zresztą jak ci ładnie opisał Ruud, jest inflacja i w coś te pieniądze musisz ładować a nie trzymać w banku i czekać aż zbiedniejesz albo któryś z waszych rządzących zabierze ci z konta na emerytury czy 100 euro na potomstwo patologii.
» 16 lutego 2018, 13:33 #108
mycka86: Bieda lub bogactwo to przede wszystkim mentalność. Możesz łatwo się domyśleć dokąd Cie zaprowadzi taki sposób myślenia. Milionów nikt nie rozdaje za nic i w 99% przypadków milionerzy albo bardzo ciężko pracowali na swój sukces albo byli wybitnie inteligentni. Do tego wszystkie dochodzi jeszcze bardzo silna psychika.
» 16 lutego 2018, 13:33 #107
Wirus: mycka86 Są też bogacze tzw "zawód syn" co rozpieprzają wszystko co mają.
Luke88 Wszystko zależy wg mnie kto co ma głowie, bo dużo historii też było, że gracze po skończeniu grania w piłke mieli problemy z alkoholem czy hazardem, a są tacy, jak np Beckham co każdy wie jak obraca pieniędzmi (w pozytywnym sensie)
» 16 lutego 2018, 13:46 #106
Gallacher: Pogba myśli że jest pępkiem świata.Koleś powinien wziąć się za ciężką pracę a nie zachowywać się jak dzieciak.Jakoś Valencia czy Young nigdy nie narzekali i zawsze chcieli grać tam gdzie ich posadzi menedżer.
» 16 lutego 2018, 12:19 #105
Batigol222: @Walentos

Myślisz, że Sanchez albo Pogba przyszliby tutaj na takich warunkach? Wątpię. Jak dla mnie problem MU w tej chwili to fakt, że z klubu mniej więcej w tym samym czasie odeszli nie tylko Fegusson, ale też piłkarze, którzy mieli autorytet w szatni. Czy w Juventusie, mając obok siebie Pirlo, Buffona, Chelliinego czy nawet Teveza Pogba w ogóle pomyślałby o jakimś gwiazdorzeniu? Nie sądzę. Taki Pirlo mógłby mu powiedzieć, "ja zdobyłem Mistrzowstwo Świata, wygrałem 2 razy LM, a Ty co osiągnąłeś, że się tak sadzisz?". To samo Buffon i kto tam jeszcze wtedy grał w Juve. Wyobraź sobie, że Pogba idzie do Barcelony i co? Też zacząłby się domagać zmiany formacji albo demonstracyjnie truchtać sobie podczas meczów?
» 16 lutego 2018, 14:04 #104
jaratkow: Zastanawiające: trener decyduje o zakupie zawodnika na podstawie oceny jego postawy w poprzednim klubie gdzie grał na określonej pozycji. Potem nakazuje mu grać na zupełnie innej pozycji. Czy to ma sens? Jeśli "nikt nie jest ważniejszy niż klub" to na linii menadżer - zawodnicy powinno dochodzić do kompromisów. Stąd też Pogba powinien rozumieć, że swoją gigantyczną pensję odbiera za wykonywanie poleceń trenera. Ten ostatni zaś powinien przynajmniej starać się umożliwiać zawodnikom pokazanie tego co w nich najlepsze. W przeciwnym razie ani dla zawodników ani trenera nie powinno być miejsca w klubie
» 16 lutego 2018, 11:58 #103
Miro: Ja popieram tutaj Scholesa. Mianowicie Pogba próbuje grać jak wirtuoz ale nie ma do tego odpowiednich predyspozycji oraz umiejętności. Raczej powinien nastawić się na grę ala Patrick Vieira. Z tym że Pogba ma lepsze uderzenie. Problem nie leży po stronie trenera ale w głowie Pogby. Zresztą Fergi nie raz wspominal, że nie dało się z nim rozmawiać (wszędzie pojawiał się jego menago).
» 16 lutego 2018, 11:52 #102
Wirus: Coś za dużo szumu i Pogbie ostatnio. Jest jednym z najlepszych pomocników na świecie. Ma spadek formy, ale spadek ma cała drużyna, a każdy wiesza psy głównie na Pogbie jako na winnym wszystkiego. Jeśli odejdzie, to będzie mega lipa, no ale z niewolnika nie ma pracownika. Chociaż czuje, że to zasłona tylko na podwyżkę, bo przyszedł Alexis z mega tygodniówką
» 16 lutego 2018, 11:08 #101
RuudVN: z całym szacunkiem ale po jednym dobrym sezonie nawet nie porównuj go do Ancelottiego
» 16 lutego 2018, 10:38 #100
seju: Sprawdź sobie ilu trenerów nasz klub miał przez ostatnie 140 lat. To nie Real, który zmienia trenera częściej, niż chłopców do podawania piłek. Dajmy Mou szansę.
» 16 lutego 2018, 11:05 #99
RuudVN: te wasze Guardiole, Kloopy, Pochettiny wygrały razem mniej niż Ancelotti (ostatnia LM 14r)
» 16 lutego 2018, 11:23 #98
bacalinho: Płaczki i Dzieci uspokić się, City w tym sezonie po za zasięgiem. Musimy utrzymać 2 miejsce i tyle do tego powalczyć w LM na wygraną raczej nie ma co liczyć ale dojść jak najdalej się da. Po za tym na 4 3 3 nie mamy zbyt wielu graczy Herrera jest bez From, Matic kondycyjnie też nie jest 20 latkiem iż mogłby grać cały sezon bez przerwy. A Pogba do zadań ściśle defensywnych się nie nadaje i każdy to wie. Jose też jest tego świadomy ale widzi iż nie ma 3 konkretnego gracza do środka pola. W lato na Bank odejdzie Carrick + myślę Felaini więc dwóćh graczy potrzebujemy = zastępca Carricka ( Dendoncer - Jorginho) takie dwa naturalne zastępstwa + na dzień dzisiejszy Naingolan to by było spełnienie marzeń w środku pola. z Lini ofensywnie Jose nie kupi nikogo, chyba że jakiś rezerwowoy napastnik przy odejściu Zlatana. Co do obrony to wiadomo jeden doświadczony z dorbym wyprowadzeniem piłki środkowy ovrońca = Alderweidel ( daj Bóg) no i jakiś zastępca Valenci tutaj Jose może się pokusić o Fabinho z racji iż jest to gracz uniwersalny mogący grac na SPD a Jose takich lubi. Nie narzekąc tylko wspierać drużyne ciamajdy. Zidana też wszyscy nazywali najlepszym trenerem Europy jak Real wszystko wygrał a teraz co?? zastanówcie się szczerze bo jak dla mnie krytyka cały czas trenera i Pogby jest słaba. Pozdrawiam ktoś myśli podobnie??
» 16 lutego 2018, 09:06 #97
seju: We wszystkim się zgadzam. Jak czytam większość komentarzy tutaj to mam wrażenie, że jestem na stronie City. Kibic jest od wspierania zespołu. Nie od j**ania jak idzie źle, a chwalenia jak idzie dobrze. W tej chwili mamy 1/8 LM, drugie miejsce w lidze i ciągle gramy w FA cup. A dzieci nadal narzekają i najchętniej wymieniliby cały skład i trenera.
» 16 lutego 2018, 09:15 #96
seju: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 09:26

A czego się spodziewałeś? Rok temu byliśmy na 6 pozycji, a teraz liczysz na 20 punktów przewagi nad resztą? Nie pasuje to idź do City chorągiewko. I naucz się szanować rywali, bo na tym poziomie nie ma drużyn, których piłkarze po treningach idą dorobić w zakładzie fryzjerskim.
» 16 lutego 2018, 09:22 #95
RuudVN: przez takich jak wy użytkownicy z wieloletnim stażem mają po 4/5 ostrzeżeń, bo czasami po piwku się tu wejdzie i człowiek nie wytrzymuje tego pierdzielenia
» 16 lutego 2018, 09:33 #94
seju: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2018 10:02

"Upadek klubu"? Zastanów się człowieku zanim coś powiesz. Takim jak Wy nigdy się nie dogodzi. Krytykujecie linie obrony mimo, że straciliśmy najmniej bramek w lidze. Krytykujecie Pogbę, któremu do pięt nie dorasta żaden inny nasz pomocnik. Krytykujecie Mourinho, który w piłce wygrał niemal wszystko. Żal mi Was, bo nigdy nic Was nie zadowoli. Oglądanie pewnie dwa mecze w sezonie z top4 i na tej podstawie oceniacie grę zawodników i taktykę trenera. Jestem na DP od wielu lat i nigdy takiej żenady w komentarzach nie czytałem.
» 16 lutego 2018, 10:02 #93
seju: Po prostu rozwiąż ten problem i zacznij kibicować City. Idealny klub dla Ciebie. Nie ma historii, jest teraźniejszość. Po co Ci się denerwować na upadły klub. Za rok, może dwa i tak wrócisz do MU, bo Guardiola już nie będzie taki sweet, a Jose nagle okaże się wielkim strategiem. Pozdrawiam.
» 16 lutego 2018, 10:23 #92
ReDevil07: Props za komentarz. Trafiony w sedno, ale zmartwie Cie że za dużo jest tutaj pseudokibiców abys miał siłę przebicia
» 16 lutego 2018, 12:41 #91
seju: Jedno dobre, że jeśli przegramy to może frustraci jak poniżej wrócą do swojej Barcelony i przestaną udawać kibiców MU.
» 16 lutego 2018, 09:05 #90
DevilFan: Zawsze mnie bawi i śmieszy mówienie o tym że "frustrat" przestanie kibicować i odjedzie na stronę city/fcb/realu/arsenalu etc. Szkoda że nie starasz się zrozumieć takiego kibica, który ma dosyć stylu Jose, lub nie jest jego fanem, lub widzi stagnację w naszej grze od listopada, każdy dosłownie każdy kto skrytykuje ten bezpłciowy styl Mourinho o którym podobno mówi Pogba, inni eksperci, jest nazywany wspomnianym frustratem, albo sezonowcem. Szkoda że ludzie nie rozumieją że jako kibic kibicujesz drużynie a nie managerowi, i każdy ma prawo dobrowolnie poddać krytykę wszystko co mu się nie podoba, i czas to zrozumieć.
» 16 lutego 2018, 10:27 #89
seju: Ja bym krytykowanie Mou teraz porównał do krytykowania Capello w Realu. "No niby wyniki dobre, ale styl nudny.Wniosek: Zwolnić i zatrudnić kogokolwiek, bo każdy będzie lepszy".
» 16 lutego 2018, 10:38 #88
RuudVN: Bramka - DDG, Romero (Pereira)
Prawa obrona - Valencia, Darmian, (Fosu)
Lewa obrona - Shaw, Young, Blind
Środek - Lindelof, Jones, Smalling, Rojo, Bailly, (Tuenzebe)
Środek pomocy - Pogba, Herrera, Matić, (Pereira, McTominay)
Prawe skrzydło - brak
Ofensywny pomocnik - Mata, Lingard
Lewe skrzydło - Rashford, Sanchez, Martial
Atak - Lukaku

tak kształtuje się kadra na przyszły sezon, moim zdaniem jest jeszcze dużo do przebudowania
» 16 lutego 2018, 08:44 #87
wyspiarski: Dać Pogbie podwyżkę!! Podwyżkę!! To samo dla Jose Mourinho. Więcej kasy to wszyscy będą się bardziej podniecać, komentować i ustawiać na boisku te klocki. Jaki nudny jest ten United Mourinho i Pogby.
» 16 lutego 2018, 08:30 #86
emil1986x: W środku nie mamy środkowych pomocników na formacje 4-3-3 powinniśmy grać Pogba na 10 poprpstu
» 16 lutego 2018, 07:27 #85
RuudVN: dlatego kupimy dwóch pomocników
jeden za Carricka, drugi za Fellainiego
chyba będą to wzmocnienia bo Carras ma już swoje lata a Fella w rozegraniu dużo nie dawał
Herrera zostanie na 100%
» 16 lutego 2018, 07:59 #84
emil1986x: Dla mnie taki Perreira by się nadał dobrze sobie radzi w Valenci. Do tego Vidal lub Naingolan i byłoby kozak ale kto na środek obrony to jest pytanie
» 16 lutego 2018, 08:20 #83
mycka86: Nikt nie może stawiać się ponad klubem. Albo opanuje swoje wielkie ego, albo stanie się jednym z wielu, którzy mieli potencjał, ale coś poszło nie tak.
» 16 lutego 2018, 00:54 #82
dzilu96: Sytuacja taka ma miejsce wydaje mi sie w Realu, gdzie Ronaldo jest ponad klubem. Jakos tam się to u nich kręci. Ale to nie u nas.
» 16 lutego 2018, 09:24 #81
Spadkobierca: To samo jest w Barcelonie i reprezentacji Argentyny, gdzie drużyna jest drużyną, ale Messi jest wszechmocnym bogiem. Trenerzy sami na to pozwalają, a potem wielki płacz i żal.
» 16 lutego 2018, 11:55 #80
mycka86: Tyle, że oni zdobyli po 3-4x LM, 5x złotą piłkę i wykasowali wszystkie możliwe rekordy, a Pogba ma problem z zagraniem 2ch dobrych meczów pod rząd, więc powinien siedzieć cicho i wziąć się za grę. Do tego nigdy nie słyszałem, żeby Messi czy CR7 miał problem z tym, że 1 zagrają na lewej stronie, 1 na prawej a czasami w środku. Wielcy piłkarze są w stanie odnaleźć się na każdej pozycji i dać coś drużynie.
» 16 lutego 2018, 12:41 #79
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 21:56

Dalej wam się nie znudziło ustawiania Alexisa na prawej flance?
» 15 lutego 2018, 21:56 #78
84cantona7: Mi się znudziły Twoje wszystkowiedzace komentarze.
» 15 lutego 2018, 21:58 #77
vieeeri: Podziwiam ludzi, którzy wierzą w Sancheza na prawym skrzydle.
» 15 lutego 2018, 22:28 #76
Domelo: Wychodzi na to, że zamiast Sancheza powinniśmy kupić Mahreza, bo lewa flanka była dobrze obsadzona.
» 15 lutego 2018, 22:51 #75
matizek92: Tylko teraz na lewej mamy klasowego gracza. Skoro można było go kupić to żal nie brać.
» 15 lutego 2018, 23:04 #74
Domelo: Wydaje mi się, że Alexis to nie jest już ten sam zawodnik co w poprzednich sezonach.
» 15 lutego 2018, 23:09 #73
Domelo: Nie strzela już tylu goli co w poprzednich sezonach.
» 15 lutego 2018, 23:20 #72
matizek92: Koniec końców i tak jest o wiele lepszy od każdego naszego lewego skrzydłowego - chociażby ze względu na kondycję czy doświadczenie. Osobiście sam bym wolał go na pozycji numer 10 lub prawe skrzydło, ale rozumiem decyzje trenera o stawianiu na lewej. Młodzi jeszcze sie mogą przestawić :D
» 15 lutego 2018, 23:32 #71
Domelo: Martial bardzo dobrze sobie radził na lewym skrzydle w tym sezonie.
» 16 lutego 2018, 00:41 #70
Pady: Martial Lukaku Sanchez
Pogba Matic Hererra
Shaw Rojo Jones Valencia
De Gea
Bylo by fajnie nas tak zobaczyc mysle ze powinno funkcjonowac.
» 15 lutego 2018, 21:38 #69
HarryPOD: A ja się domagam, co by zaczął grać CHOĆ TROCHĘ na miarę pieniędzy, które za niego zapłacono i pieniędzy, które zarabia tygodniowo. Nie chodzi o asysty czy bramki, ale co ma zmiana pozycji do posranego opanowania podania, bądź jej nie stracenia i umiejętnego zastawienia się? Ano nic, bo takie rzeczy powinien robić niezależnie od sektora boiska w którym przebywa. Tottenham go porobił, jak chciał, a o tym, że go Jonjo dupą wciągnął, to nie będę wspominał.
» 15 lutego 2018, 21:26 #68
szysiek83: O właśnie i to jest istota rzeczy. Piłkarze spuszczają się nad tym że nie grają na swojej optymalnej pozycji bo tak wyczytali w Fakcie albo innym Sky'ju - a prawda jest taka że mają tylko kopać pieprzoną piłkę!
Polecam "Diabelską biografię" J.White'a - okazuje się że epoka prawdziwych piłkarzy już dawno minęła - teraz mamy do czynienia z panienkami, modelkami, aktorkami - celowo używam formy żeńskiej bo jednak pierwiastek męski zachowało niewielu...
» 16 lutego 2018, 06:02 #67
awe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 21:22

Dla mnie nie ma równowagi po co ta ultra ofensywa z przodu
Lukaku
Martial/Sanchez/Mata
(specjalnie zmieniłem troche pozycje zeby przy stwierdzeniu "Ultra ofensywa" nie pojawiło sie nazwisko Lingard bo to niedorzeczne) skoro nie odzyskujemy piłki w pomocy, nie ma rozegrania z pomocy, nie ma wymiany pozycji z pomocnikami, nie ma balansu, bardzie to wyglada jakby United gralo 7 obroncami i 4 napastnikami... 1-7-0-4
» 15 lutego 2018, 21:11 #66
Diabelred: Juz prawie kazda topowa druzyna gra trojka w pomocy, tylko Mourinho ciagle upiera sie przy tym 4-2-3-1. Z tych lepszych ekip tylko my, Chelsea i Atletico nie gra ta formacja tylko innymi. Co laczy te trzy ekipy? Stawianie autobusow z lepszymi ekipami, problemy z atakiem pozycyjnym , czy samym kreowaniem sytuacji bramkowych, to nie przypadek. Tak jak 4-4-2 jest juz przezytkiem wsrod topowych zespolow, to samo juz mozna praktycznie powiedziec o 4-2-3-1.

Chcialbym zobaczyc cos takiego na Seville, polaczenie szybkosci i mobilnosci z technika:

Martial - Alexis - Lingard/Mata
Pogba - Carrick - Herrera
Shaw - Bailly - Jones - Valencia
DDG

No, ale niestety taki sklad pewnie jest tak samo realny jak nasze szanse na wygranie majstra w tym sezonie... :/
» 15 lutego 2018, 20:52 #65
SiYamabushi: Tottenham gra 4-2-3-1
» 15 lutego 2018, 20:53 #64
Diabelred: Pochettino to bardzo elastyczny trener i gra roznymi formacjami. Ostatnio faktycznie najczesciej gra tym 4-2-3-1, jednak jesli Alderweireld wroci do pelni zdrowia Tottenham najprawdopodobniej wroci do gry wahadlowymi, czyli tak jak grali do czasu az Belg sie polamal.
» 15 lutego 2018, 21:39 #63
Blau: Główni faworyci typowani do wygrania Ligi Mistrzów: Real, Barca, Bayern, City i PSG. Tylko jeden z tych klubów gra inną formacją niż 4:3:3, więc to musi o czymś świadczyć.
» 15 lutego 2018, 21:46 #62
RuudVN: Blau
Real gra 4-4-2 Modrić - Casemiro - Kroos - Isco
Barca gra 4-4-2 Rakitić - Busquets - Iniesta - Paulinho (Coutinho)
Bayern 4-2-3-1 (Lewandowski jest wyraźnie wysunięty i za nim albo James albo Muller)
PSG 4-3-3
City 4-1-4-1 Sane - Silva - Bruyne - Sterling a przed nimi napastnik
» 16 lutego 2018, 07:26 #61
Diabelred: ChlopieczMufc,

Fakt, raz ze maja pilkarzy bardziej pasujacych, do tego i samego trenera.

RuudVN,

Nie patrz na pojedyncze mecze, tylko na ich formacje docelowe..., bo jak bedziemy brac pierwsze lepsze spotkania, no to my tez gramy 4-3-3, bo przeciez zagralimy tak z Evertonem...
» 16 lutego 2018, 13:46 #60
Mattias: Zmiana ustawienia zmieni tylko rozpozycjonowanie poszczególnych zawodników. Styl gry nadal będzie drętwy i minimalistyczny bo zmienić go może tylko zmiana trenera.
» 15 lutego 2018, 20:33 #59
RedsFan: Arsenal juz 3:0 prowadzi. Mam tylko nadzieje ze nasi zawodnicy nie skompromituja się w tej rundzie, bo jak narazie wszystkie zespoly PL dobrze sie pokazały.
» 15 lutego 2018, 20:24 #58
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 20:33

Arsenalu to nie powinnismy brac w ogole pod uwage . Zobacz z kim oni graja
Toc wynik 2;1 dla nich bylby kompromitacja z taka druzyną :) Ale powinnismy juz w 1 meczu zdobyc znaczna przewage zeby rewanz miec juz pod kontrola bo przed nami beda mecze z CFC i Liverpoolem wiec lekko nie bedzie :) miejmy nadzieje ze nasi wyjda na LM ostro zmotywowani
» 15 lutego 2018, 20:31 #57
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 20:13

Jeszcze jak!
.
.
.
-------------------Lukaku-------------------
Martial---------------------------Sanchez
---------------Pogba--------------------------
-------------------------------Herrera-------
---------------------Matić---------------------
» 15 lutego 2018, 20:13 #56
cropps: Tez jestem za takim ustawieniem. Do tego na wahadłach Shaw i Valencia, dzięki czemu Sanchez i Martial będą mogli grać bliżej bramki.
» 15 lutego 2018, 20:54 #55
vanantygaal: Osobiście wolałbym 4-3-3 bo obecne ustawienie nie przynosi efektów. Jednak jeśli prawdą jest że pogba domaga się zmiany ustawienia to znaczy że w tym klubie dzieje się coś złego. Pogba jest pracownikiem szeregowym a nie zarządzającym wszystkim. Ma się podporządkować zasadom panującym. Nikt nie jest ważniejszy od klubu...
» 15 lutego 2018, 19:59 #54
LearningtoFly: To niech odchodzi nikt nie jest ważniejszy niż klub, ale niech weźmie ze sobą Mourinhio-tyle dobrego może zrobić.
Prawda jest taka, że wina leży i po jednej i po drugiej stronie. Pogba dużo pajacuje, macha łapami, prowadzi bardzo zaawansowane życie towarzyskie, często prezentuje się po prostu miernie, a często wygląda jak pozjadał wszystkie rozumy. Wiadomo, że ma talent i potencjał, ale póki co może pokazał go w kilku spotkaniach, a od cracka za 120 baniek jednak wymaga się czegoś więcej.
Natomiast winą Murarza, jest to, że nie potrafi mu znaleźć pozycji na boisku, zresztą nie tylko jemu, co też często odbija się na jego słabej grze. Jak to możliwe, że rzekomo tak wielki pionier na swojej pozycji Special One, nie potrafi znaleźć pozycji połowie swojej zawodników-przecież widzi to cały świat, że Pogba to nie ŚPD i wywiązuje się słabo z zadań stricte defensywnych, a ten na upór maniaka go tam posyła. Podobnie rzucanie Martialami, Rashfordami na skrzydłach, gdzie przecież widać gołym okiem, że są ta rasowi napastnicy. Nie mówie już tu o Macie, na którego do dziś nie znalazł pozycji.
Największym mankamentem jest trzymanie się przez Dinozaura swojej przewidywalnej taktyki, która opiera się w dużej mierze na naszym 2m Hebanie i wymusza powolny atak pozycyjny, z którego United, nigdy nie słynęło. Niestety, Lukaku, to co najwyżej solidny zmiennik, albo starter na mecze pucharu Ligi, ot taki lepszy Żwirek, ale przy naszym całym potencjale ofensywnym, gość nie daje się do gry kombinacyjnej z szybkimi zawodnikami w stylu Sanchez, mata, MArtial, Pogba, Rashford. Uważam, że z Belgiem tracimy jakieś 70% ofensywnego potencjału, no ale znowu wszyscy to widzą po za trenerem i tym przygłupem Walentosem....
Więc wnioski można wyciągnąć prosto samemu.
» 15 lutego 2018, 19:57 #53
primasort: Uważam, że z Belgiem tracimy jakieś 70% ofensywnego potencjału, no ale znowu wszyscy to widzą po za trenerem i tym przygłupem Walentosem....
Szanuje.
» 15 lutego 2018, 20:14 #52
SiYamabushi: Wszyscy czyli kto ? jeden chociaż autorytet ze świata futbolu podaj !! bo chyba nie chodzi Ci o użytkowników Devilpage bo to nawet nie jest śmieszne a co dopiero poważne.
» 15 lutego 2018, 20:30 #51
Romek1981: Przecież to są kolejne multikonta które za maks miesiąc dostaną bana i tak się ich "życie" na tej stronie będzie toczyć. Nie ma co zwracać uwagi.
» 15 lutego 2018, 21:19 #50
Kortney: Ja bym na 9 spróbował tym martialem. Na pewno lepiej by się prezentował niż na PN i lepiej na SN niż Kaku. Tylko Mou jest uparty i nie zmieni nic.
» 15 lutego 2018, 22:59 #49
atos1987: A mi się wydaje że w United dzieje się coś niedobrego co moze mieć fatalne skutki.
» 15 lutego 2018, 19:11 #48
Klimaa: Formacje ustawia się pod zawodników a nie na odwrót. Także 433 to dobre rozwiązanie tym bardziej że każdy widzi że gramy bardzo topornie w obecnej formacji.
» 15 lutego 2018, 19:09 #47
RedsFan: Mnie sie poprostu wydaje ze Mourinho boi sie zagrac 4-3-3, on wie ze ma za slabych obroncow ktorzy nie poradza sobie z mocnym przeciwnikiem. Tak ma wiecej zawodnikow w obronie i stawia mur, co przynosi słabe efekty.
» 15 lutego 2018, 18:53 #46
Krystiano98: No własnie, nie wiem. Czy on jest ślepy. Skoro i tak z mocniejszymi słabo nam idzie, to czy nie warto zaryzykować?
» 15 lutego 2018, 19:06 #45
karol100: Przy 4-3-3 mialby do obrony Herrere i Matica, wiec watpie zeby obrona miala ucierpiec
» 15 lutego 2018, 19:45 #44
Misiek87: Martial Lukaku Sanchez
Pogba Matić Mata
Shaw Jones Bailly Valencia
De Gea

takie zestawienie + więcej gryzienia trawy a nie machania rączkami, aha oczywiście mniej autobusu i będzie dobrze bo kurde na papierze to wygląda mega.
» 15 lutego 2018, 18:42 #43
dawid7013: Najlepszy skład z możliwych daje +
» 15 lutego 2018, 19:08 #42
karol100: CO TO MA BYC? Mata to nie jest srodkowy pomocnik...za duzo fify? Moze za Jonesa Rashford?
» 15 lutego 2018, 19:48 #41
KMWTW: Nie wiem czy to kogoś interesuje ale Henrikh Mkhitaryan zmienił numer na 77 xd czyżby presja?
» 15 lutego 2018, 18:22 #40
rizx: Nie może grać z 7 w rozgrywkach europejskich (Alexis już z nim grał)
» 15 lutego 2018, 18:36 #39
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 18:39

Wcale nie zmienił. Jeśli już w ciągu sezonu zagrał w lidze z siódemką, to będzie ją nosił do końca rozgrywek. Natomiast w Lidze Europy numer jest przypisany do danego zawodnika (w tym wypadku - do Sancheza) i nowy nie może z nim grać w tej samej edycji. Stąd też w europejskich spotkaniach będzie miał 77.
PS Widzę, że już Rizx odpowiedział.
» 15 lutego 2018, 18:38 #38
karol100: No presja, albo szukanie taniej sensacji z twojej strony.
» 15 lutego 2018, 19:49 #37
SWAT: Cały czas jest moim trenerem i popieram Mourinho ale to co on wyprawia z tym ustawieniem na prawej stronie z pogba i martialem to mnie trak szlafia. Jose Mourinho, sabo nie idzcie tą drogą.
» 15 lutego 2018, 18:13 #36
dzilu96: Jak dla mnie Pogba mógłby dostać swobodę na boisku - niech pokaże wtedy na co go stać. Postawić go na 10, zagrać środkiem Matic Herrera albo McTominay, Martial napastnik Alexis lewa Rash prawa na papierze takie zestawienie to jest naprawdę jakość
» 15 lutego 2018, 15:45 #35
Krystiano98: Lukaku
Sanchez Mata Martial
Pogba Matic
To na papierze nie jest jakość?
» 15 lutego 2018, 16:47 #34
RuudVN: z Pogbą na DMF nie jest
» 15 lutego 2018, 17:06 #33
karol100: Pogba na 10...Boze widzisz i nie grzmisz.
» 15 lutego 2018, 19:50 #32
Krystiano98: Martial Sanchez Lingard
Pogba Herrera
Matic

:D
» 15 lutego 2018, 15:31 #31
DevoMartinez: Problem to jest taki, ze nie walczymy i gramy czesto z malym zaangazowaniem. W tej chwili mamy ostatią pozycje w lidze jesli chodzi o przebiegniety dystans, przedostatnia jesli chodzi o liczeb wslizgow, gdzies dol tabeli w przechwytach. Sama formacja moze dac jakies opcje ale bez zapierniczania cudow nie bedzie. Robienie winnego z Lukaku jest smieszne bo to akurat gosc ktory tyra za dwoch. Patrzac na skutecznosc ma taka jak Kane tylko, ze ten oddaje 2 x tyle strzalow na mecz niz Belg stad roznica w zdobytych golach.
» 15 lutego 2018, 15:43 #30
TuhajBej: Ja bym widział to tak:

Martial - Lukaku - Sanchez
Pogba - Mata
Matić
Shaw - Jones - Bailly - Valencia
De Gea

Chyba nasz najmocniejszy skład na chwilę obecną. Pewnie wielu się zdziwi ale ja bym spróbował dać Matę na rozegranie do pary z Pogbą. Powiedzmy sobie szczerze, Mata jest za wolny na skrzydło i za mało kreatywny jako 10. Myślę że wobec słabej dyspozycji Herrery, można by spróbować go dać na środek jako partnera do Pogby. Zresztą chyba u Van Gaala grał parę spotkań jako środkowy pomocnik (niech ktoś odświeży mi pamięć) więc może tam by się na tą chwilę odnalazł. Oczywiście to rozwiązanie to tylko opcja tymczasowa do czasu kupienia jakiegoś porządnego ŚP z krwi i kości. Nie wiem czy takie ustawienie by się sprawdziło, to tylko zabawa i takie luźne przemyślenia ale nie ukrywam że chciałbym zobaczyć takie ustawienie w praktyce.
» 15 lutego 2018, 15:50 #29
RuudVN: tartaku
haha
tak szczerze to on nie dostaje piłek i to jest problem
nie ma komu dograć mu na nos
jakby wsadzić go do United z lat 2000 gdzie był Becks i Giggs to by pozamiatał ligę
» 15 lutego 2018, 16:02 #28
DevoMartinez: No to, ze pod koniec nie ma sil to sie zgodze. Moglby za niego wchodzic na ten 20-30 min Rashford zeby pomeczyc obroncow. Ale Lukaku bym nie obwinial. Jak na kloca toktory oddaje cos kolo 3 strzalow na mecz to ma staty dobre. A jest potrzbny chociazby dla tego, ze gramy dlugie pilki czesto od obrony bo nie potrafimy wyprowadzic pilki bedac pod presingiem. Tu niestety wychodzi gra Smailinga. Do tego biegamy najmniej w lidze wiec ciezko o stwarzanie czystych sytuacji dla napastnika. Wszystko sie ze wszystkim wiaze i akurat Lukaku nie jest glownym winowajca imo.
» 15 lutego 2018, 16:03 #27
TuhajBej: Niby nikt nie jest ważniejszy nad klub ale... Pogba ma trochę racji. Postawcie się w jego sytuacji, odkąd tutaj przyszedł były z nim wiązane wysokie oczekiwania a co za tym idzie również wysoka presja, także ze względu na to ile zapłaciło za niego United. Nie ma się co dziwić że Paul ma dość bycia w ogniu krytyki bo obrywa tak naprawdę za to że gra w formacji w której mu nie idzie i która została mu z góry narzucona przez trenera. Nie staram się go bronić, bo on też raczej spisuje się poniżej oczekiwań i poza pojedynczymi przebłyskami jest cieniem zawodnika z Juve, mógłby pokazać więcej zaangażowania, ale sporo jest tutaj winy także po stronie Mourinho. Zobaczcie jak prezentował się w Juventusie i w jakiej formacji czuł się najlepiej, to właśnie było 4:3:3, to w takim ustawieniu błyszczał i spisywał się świetnie. Może czas na pewne zmiany Panie Mourinho? Niech zmieni ustawienie chociaż na parę meczów i zobaczy jak to wszystko będzie grać. Jak słabo, to wtedy tym bardziej udowodni że miał racje, a jeśli lepiej to może jednak warto spróbować czegoś nowego? Zresztą tu już nawet nie o Pogbę chodzi, ogólnie to ustawienie by nam o wiele bardziej pasowało, my po prostu nie mamy nawet jakiejkolwiek 10 i to widać w meczach gdzie Lukaku jest odcięty od podań i na niego również spada fala krytyki za to że nie zdobywa bramek. Nie potrafię zrozumieć tak kurczowego trzymania się tej jednej, jedynej opcji, mimo że w ataku jesteśmy chaotyczni i niechlujni a w pomocy jest jedna wielka dziura. Zresztą nie ma się co dziwić że zawodnicy są niezadowoleni. Jak ma się czuć Shaw który po dobrych spotkaniach jest sadzany na ławę kosztem wypalonego Younga? Jak ma się czuć Lindelof który po kiepskim początku, gdy zaczął wyglądać sensownie to grzeje ławę kosztem drewnianego Smallinga? Jak ma się czuć Martial który po dobrych spotkaniach zostaje przerzucony na prawe skrzydło gdzie traci swój cały potencjał? Mourinho nie jest złym trenerem, ale jego decyzje są dla mnie często niezrozumiałe i nie ma się co dziwić że niektórym zawodnikom nie pasuje jego podejście. Każdy zawodnik chce się rozwijać i jest to w pełni zrozumiałe. Nie ma się co dziwić też że w naszych spotkaniach widać brak zaangażowania, jakieś niezadowolenie w szatni być może już się pojawia i nie wróży to nic dobrego ani dla Mourinho ani dla United.
» 15 lutego 2018, 14:25 #26
LearningtoFly: Bardzo dobrze napisane.
» 15 lutego 2018, 19:43 #25
Rakusz: Niestety, ale tak szybko go nie wyrzucą. No chyba, że wylecimy z Top 4, co nie jest takie nierealne.
» 15 lutego 2018, 14:25 #24
primasort: Jakim bogiem w Juve?tam całą robotę robili Pirlo Marchisio i Vidal,a na gwiazdę,celebrytę i najlepszego pomocnika świata wykreował go Raiola i sponsorzy.Transfer do klubu gdzie miała się opierać gra na nim powoli go weryfikuje,aktualnie jest dwa poziomy niżej od KdB
» 15 lutego 2018, 14:35 #23
vieeeri: Moim zdaniem tematu Sancheza na prawym ataku nigdy nie było i nie będzie. A że grał w Barcelonie tam? Jakby u nas był np. CR7 i Kane w ataku i przyszedłby on to by grał na prawym, bo jeśli chce grać to się dostosowuje. A skoro on do United przyszedł i właściwie jest najlepszym jakościowo piłkarzem formacji ofensywnej i zarabia do tego najwięcej to gra tam gdzie chce. Nie wierze, że Sanchez przyszedłby do United gdyby Mou powiedział mu, że będziesz przede wszystkim grał na prawym ataku. Zobaczcie, że nasz jeden z najlepszym zawodników w tym sezonie po przyjściu Alexisa jest rzucany na drugą stronę, gdzie nieistnieje. Prędzej Martial będzie tam grał z Rashfordem niż Sanchez. A co Pogby to uważam, że nawet jeśli Jose jest skłonny do przejścia na 4-3-3 to od przyszlego sezonu. Woli męczyć Pogbę z Maticem niż wprowadzić Herrerę lub McTominaya i odebrać miejsce w ataku któremuś z graczy
» 15 lutego 2018, 14:02 #22
dlabigt23: ja mu sie wcale nie dziwie bo przed przyjsciem Maticia to jeszcze rozumiem ze nie mieismy SPD porzadnego ktory moglby wspierac dobrze obrone ... Przyszedl Matic i co? Pogba sie wkurzyl bo gra caly czas tak samo i musi grac bardzo cofnietego . Mialo sie to zmienic wraz z przyjsciem Maticia . Cos jest nie hellou
» 15 lutego 2018, 13:51 #21
karol100: Moglby Mourinho sie ugiac i zagrac 4-3-3 chociazby w pucharze. Albo by wyszlo albo by zakonczyl na jakis czas temat formacji.

Martial na lewej, tam by mu pomagal zbiegajacy Pogba , a na prawej Sanchez ktorego by wspomagal Valencia. Na defensywnym Matic z Herrera lub Carickiem
» 15 lutego 2018, 13:47 #20
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 13:28

Proponuję Wam poświęcić 10min. i rozpisać sobie przy wsparciu Wikipedii (tak, bo czytelnie są wyszczególnieni piłkarze) wszystkich zawodników United z przypisaniem ich pozycji. Pominę obronę, bo tam zawodników jest wielu, choć nie mówię, że nie wymaga wzmocnień. Spójrzcie od pomocy w górę:
________________Lukaku
_____________IBRAHIMOVIC
________________WILSON

Martial__________Lingard_________Gomes
Rashford__________Mata________Pereira
Sanchez

________FELLAINI_______McTominay
________CARRICK_______Herrera
________Pogba_________Matic

Capslock to gracze, którzy raczej odejdą latem. Aż razi to jaka bieda jest po prawej stronie. Na tyle, że nawet Gomesa wrzuciłem do pierwszej kadry. Fakt, przesunąłem Mate na dyszkę, ale to dlatego, że po prostu go tam widzę bardziej niż na skrzydle. Cholernie mocne lewe skrzydło, gdyby tylko w ataku byłaby równowaga to od razu pojawiłby się jakiś element zaskoczenia. Czy pamiętacie jakąś akcję prawym skrzydłem, coś w stylu tego co mecz za meczem na lewym robi Martial, Rash, czy Alexis. Bo ja nie, a jeśli już to z udziałem Lukaku, ale czy on powinien być za to odpowiedzialny?
Sorki za spam, ale musiałem to z siebie wyrzucić :D
» 15 lutego 2018, 13:26 #19
DevoMartinez: Ja pamietam element zaskoczenia z prawego skrzydla! Valencia strzelajacy bramek lewą nogą ;) Pereira to na pewno nie jest prawo skrzydlowy, nie grał tam juz pare sezonow.
» 15 lutego 2018, 13:29 #18
vieeeri: Przyznaję nie oglądam meczy Valencii, więc pozycję Pereiry podpieram flashscore'm, ale to nie jest wyznacznik- w ostatnim meczu Legii idąc tym tropem Jędrzejczyk był na środku ataku. Ale wracając do United, zabierając stamtąd Pereirę to już jest w ogóle pustka
» 15 lutego 2018, 13:34 #17
DevoMartinez: Tak w Valencii gral pare meczy na prawej i na lewej o co sie Mou wkurzał, ze Perreira gra na pozycjach ktore w MU w ogole nie istnieją. U nas docelowo miał grac w srodku. A poprzedni sezon na wypozyczeniu grał bardziej jako DM.
» 15 lutego 2018, 13:49 #16
tomekwietniu: Odkąd odszedł SAF pewne wartości tego klubu upadają. Jedną z nich było, że żaden zawodnik nie jest ważniejszy od klubu, żaden. Pogba to sobie może chcieć... Ale jeszcze bardziej biję tutaj do Alexisa. Martial był w gazie na lewym skrzydle, a ten przyszedł i dostał jego pozycję. Naprawdę tego nie rozumiem. Doceniam całokształt Alexisa, ale jak przychodził to trzeba było jasno postawić sprawę albo przychodzisz i grasz tam gdzie Cię trener ustawi, w tym wypadku jest to prawe skrzydło albo leć se do Obywateli.
Druga kwestia jest taka, że Jose choć go bardzo cenię to bardzo często nie potrafi wykorzystać potencjału pewnych zawodników, których ma. Było tak w Chelsea, Realu, jest i u nas. Nie bez przyczyny kiedy odchodzi te składy zdobywają trofea... Żyjąc zgodnie z dewizą nikt nie jest ważniejszy od klubu i z umiejętnością wykorzystywania potencjału swoich ofensywnych zawodników już dawno gralibyśmy 4-3-3...
» 15 lutego 2018, 12:53 #15
Kortney: Martial to ma przerąbane. Przyszedł Zlatan to wziął mu numer, przyszedł Alexis i zabrał mu pozycję. Szkoda mii go choć za nim nie przepadam odkąd robi te sztuczne miny z grymasem na twarzy kiedy nie wyjdzie mu akcja lub strzał, od kiedy zaczęli mu zarzucać, że ma kamienną twarz czy to po golach czy po nieudanych akcjach.
» 15 lutego 2018, 13:53 #14
CoachMark: Jakby nikt nie był większy od klubu to Jose by zdecydowanie nie dostał jeszcze nowego kontraktu. Tylko mali ludzie porównują się do innych daleko w peletonach. Jak się realizuje ambitne projkety to się porównuje do najlepszych. Zakładajac że przydzielamy numery 1-10/15 w hierarchii malejącej to DO KTÓREJ Z CZOŁOWYCH DRUŻYN Jose zredukował dystans? [fcb, real, bayern, juve, koguty, nappoli, chelsea, man city, lfc, bvb, psg] Gigantyczne inwestycje a tak po prawdzie, czy United wygrywają spokojnie i pewnie i powtarzalnie? Wszystkie te drużyny stać na więcej. Nie wszystkie z nich są regularne to fakt, ale nawet himeryczne jak cholera chelsea, co dokonało sabotażu transferowego stać na zmiecenie takiego WBA w efektownym stylu jak się zepną. BvB po Tuchelu się chwieje ale czy jakoś czynnie United się zbliżyło do tych co sami się nie zatoczyli w tył? Nie sądze. Moyes się ewidentnie po prostu zgubił w lesie. Przerosło go zadanie. Czy jednak LVG dostał takie zaufanie? Nie wiem czy to byłby lepszy trener, ale wątpię by był gorszy niż obecny. Ktoś powie, co osiągnęło Nappoli? Osiągnęło bardzo stały progress, w parę lat małym nakładem finansowym porównując do United [w końcu doszli do momentu, że jest i styl i wyniki]. Z taką grą to ja absolutnie się nie zdziwię, jak przegonia United panowie z The Kope i załoga Pochettino. Obie te ekipy jakoś nie miały ultra graczy, nie wydały tego kalibru pieniędzy, a na to się i lepiej patrzy i efekt jest podobny. Są różne typy trenerów i różne ich mocne cechy, ale u Jose nie widać ani tego by umiał motywować, ani żeby sam żył meczami i dzielił wzloty i upadki z graczami, ani jakiegoś wizjonerstwa taktycznego. Bilans graczy, którzy pod jego wodzą zaliczyli progres i regres jest też niekorzystny. To też samo to, że wypadł lepiej niż Moyes, a też nieco lepiej niż LVG wcale nie predestynuje go w moich oczach do nowego kontraktu z wyprzedzeniem, do najlepszych trenerów on ten dystans wręcz powiększa.
» 15 lutego 2018, 17:07 #13
Fenek: Mou raczej niczego nie zmieni, jest zbyt uparty albo liczy, że jest nieomylny.
» 15 lutego 2018, 12:47 #12
trikos: Moja racja jest najmojsza i mówie Wam, że :


Martial, Lukaku, Sanchez
i za ich plecami Pogba,
za plecami Paula, Matić z jakimś kolegą - Herrerą czy McTomminayem

TE ZET WU - DIAMENT

to byłoby ustawienie które dałoby odpowiednie efekty

Pozdrawiam
» 15 lutego 2018, 12:34 #11
DevoMartinez: Tylko, ze to nie jest diament ;) W diamencie masz 4 pomocnikow w srodku. Ale gdyby Sanchez zaczal grac na prawej to czemu nie.
» 15 lutego 2018, 12:45 #10
trikos: Wiem, że pomoc ale żeby zoobrazować wygląd ataku - diament :)
» 15 lutego 2018, 13:16 #9
DevoMartinez: Tylko, ze w tym 433 nie bedzie miejsca dla Martiala chyba, ze na prawym skrzydle, to samo dla Rashforda ława. ;) Gdyby Sanchez grał w srodku to jeszcze cos tam mozna wymyslec a tak..
» 15 lutego 2018, 12:32 #8
DevoMartinez: No nie do konca bo koncowki juz gramy z Sanchezem na 10tce a Martialem na lewym skrzydle. Dla mnie to wyglada jakby JM przygotowywal Alexiisa do gry pod napasnitkiem w niedlugiej perspektywie.
» 15 lutego 2018, 12:37 #7
DevoMartinez: Przeciez zawsze przy ataku skrzydlowi beda schodzic u nas do srodka ;) Martial na lewym skrzydle scina do srodka bo jest prawonozny, po drugiej stronie Mata to samo. Chyba, ze Martial ma grac na prawej ale to dublowanie prawej nogi Valencii do tego Martial crosow za wiele nie robi ogolnie marnowania potencjalu. Nie ma ustawienie gdzie Martial, Sanchez, Pogba beda grali na swoich optymalnych pozycjach. Zawsze ktorys bedzie mniej zadowolony.
» 15 lutego 2018, 12:52 #6
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 13:16

Akurat Martial czesto dostaje pilke przy lini bocznej, potem wiadomo obronca go obiega to on schodzi do srodka. Ogolnie to brak miejsca nie wiem czy nie wynika bardziej z tego, ze gramy bardzo wolno pilka i przeciwnicy przewaznie maja juz 8-10 zawodnikow przed pilka a przy skrzydlowych jest juz 2 broniacych. Ja bym chcial widziec klasyczne 433 i chyba wole marnowac potnecjal Martiala na prawej stronei niz Pogby na DM. Pogba cofniety to ryzyko utraty przez nas bramek. Martial na prawej to ryzyko, ze niewiele zdziala. Chyba opcja nr 2 bezpieczniejsza.
» 15 lutego 2018, 13:14 #5
matizek92: No za Atletico to jesteśmy na pewno daleko, chociaż oni w LM już nie grają.
» 15 lutego 2018, 12:23 #4
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 11:32

Twarda, silna ręka... xD Normalnie januszowa szkoła futbolu.
Co z tego, że marnuję jego potencjał. Ma tam grać i tyle! xD

Mamy piłkarzy do defensywnego pomocnika, ale lepiej tam pchać Pogbe, bo tak.

a w lato jeszcze jeden LP, a Mata na prawą, bo twarda ręka musi pokazać porządek. Urra!! xD
» 15 lutego 2018, 11:31 #3
Vervvis: Wg mnie się mylisz. Eriksen zjada Pogbe w każdym aspekcie gry. I bardzo żałuję że poszedł do Totenhamu, bo na pewno jeżeli nasz zarząd by się postarał, to byśmy go pozyskali. A tak to do dziś nie mamy następcy Rudego, który potrafiłby rozrzucać piłki w każdą stronę boiska.
» 15 lutego 2018, 11:19 #2
ZielonySmok: Niby które umiejętności Pogba ma większe od Ericksena? Chyba w durnoty na instagramie. To, że jest wysoki i czarny nie oznacza, że jest od niego lepszy.
» 15 lutego 2018, 11:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.