Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea broniony przez Fergusona

» 28 stycznia 2012, 20:06 - Autor: Biafra - źródło: BBC Sport
Sir Alex Ferguson stanął w obronie Davida de Gei, wyznając, iż nie jest on winny odpadnięcia Manchesteru United rozgrywek o Puchara Anglii.
De Gea broniony przez Fergusona
» Hiszpan nie będzie za dobrze wspominał meczu z The Reds
Hiszpański bramkarz powrócił między słupki Czerwonych Diabłów po kilku meczach absencji, zastępując Andersa Lindegaarda, jednak meczu z Liverpoolem (1:2) nie będzie wspominał zbyt dobrze.

W pierwszej połowie spotkania, przy jednym z rzutów rożnych de Gea nie zdołał przechwycić dośrodkowania Stevena Gerrarda, przez piłka trafiła na głowę Daniela Aggera, który nie miał najmniejszych problemów z umieszczeniem jej w siatce.

Wprawdzie United zdołało doprowadzić do wyrównania za sprawą Ji-Sung Parka, to w końcówce meczu Dirk Kuyt zapewnił gospodarzom zwycięstwo i awans do kolejnej rundy. O taki stan rzeczy Ferguson nie obwinia Hiszpana, gdyż jego zdaniem przy pierwszej bramce dla The Reds zawiniła cała defensywa Czerwonych Diabłów.

- To nasi piłkarze stworzyli najwięcej problemów przy pierwszym golu - wyznał Szkot.

- Nie zostawili de Gei wystarczającej przestrzeni do skutecznej interwencji, tak więc nie można powiedzieć, że to David zawinił w tej sytuacji - zakończył menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Park: Zadecydował brak koncentracji
Następny news »
Dalglish chwali zaangażowanie piłkarzy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (78)


vip14: (Nie na temat) DZIŚ SĄ URODZINY BERBATOWA. NAJLEPSZEGO ;)
» 30 stycznia 2012, 19:41 #70
vip14: Gdy dany klub przegrywa to w 90% jest to wina obrony, a w 10% bramkarza. W tym meczu z Liverpoolem to De Gea bronił jak należało.
» 30 stycznia 2012, 19:38 #69
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.01.2012 16:09

Niestety potwierdza się praktycznie co mecz fakt , że jest to przepłacony średniak.
Wiek go średnio rozgrzesza , a nawet wcale.
Jego braki są porażające i aż nie chce mi się wierzyć , że osoby które go niby oglądały nie widziały tego.
Chyba że był kupiony w ciemno jak Bebe.
Nie robi postępów to następna rzecz która go dyskwalifikuje.
Skoro był taki świetny jak piszą niektórzy to dlaczego nie jest teraz ?
Dlaczego tyle pkt już poszło się j...ć.
Odpadliśmy z LM przez jego błędy [ choć nie tylko , ale jego babole widać było nad wyraz ]
Teraz następny puchar do śmieci , i DeGea znów ma swój wielki udział w tym
» 30 stycznia 2012, 16:04 #68
klosek97: Ja wam powiem tak jak na moje to w bramce United powinien grać Lindeegard on jest doświadczony a De Gea powinien być wypożyczony to słabszej drużyny żeby nabrał doświadczenia i wtedy go do naszej bramki ponieważ my potrzebujemy doświadczonego bramkarza a nie... Szkoda teraz takiej kasy jaką wydało United na ściągnięcie De Gei.
» 30 stycznia 2012, 11:21 #67
tojapl: Szczerze mowiac, nie spodziewalem sie ze David bedzie bronil tak slabo, bo zwsze bylem pod wrazeniem jego gry w Atletico. SAF pewnie tez troche zaluje, ale kto mogl przewidziec, ze tak wlasnie bedzie. Pocieszajace jest to, ze to bardzo mlody bramkarz, ale szkoda ze nie robi postepow i nie potrafi sobie poradzic z presja.Na ta chwile Lindegaard wypada duzo lepiej.A tak poza tematem, to chcialbym, zeby MU kupil Cabayea z Newcastle, jak Scholes ostatecznie zakonczy kariere.
» 30 stycznia 2012, 12:01 #66
87glasgow: przeczytałem tylko pierwszy argument odnośnie kasy i muszę stwierdzić, że jesteś kretynem...kogo obchodzi ile ty zarabiasz i czego się od ciebie oczekuje? przemawia przez ciebie zawiść i zazdrość, typowy polak, który nie może przeżyć że ktoś ma lepiej...szkoda gadać
» 30 stycznia 2012, 10:04 #65
masrzisz: spokojnie panowie przeciez chłopak ma dopiero 21 lat . dla niego to ogromny przeskok przejsc z atletico do takiego klubu jak Manchester United , jest roznica wiec to odbija sie tez na jego psychice a co za tym idzie na grze po za tym media dolewaja oliwy do ognia .. De Gea to jest inwestycja na przyszlosc jak sie juz zaaklimatyzuje na dobre to bedziemy mieli spokoj w bramce na nastepne 15 lat ! :)
» 29 stycznia 2012, 23:00 #64
se7en: De Gea powinien bronić, a nie być broniony.
» 29 stycznia 2012, 22:36 #63
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 20:32

Slaba gra Hiszpana wynika z tego ze nie jest ograny w premiership i to co bylo faulem w poprzedniej lidze tutaj jest zagraniem fair oprocz tego jego psychika nie zwytrzymuje takich obciazen ciezko sie gra ze swiadomoscia ze 1 blad wywola zale i wysmiewanie przez mediai kibicow
» 29 stycznia 2012, 20:31 #62
ironia: Jak wyciągał piłki ze Stoke, Chelsea, Arsenalem, NU, Liverpoolem to mieliście pyski zamknięte.

Tak to jest jak się rotuje bramkarzami. Lindegaard gra w lidze, De Ge w pucharach. Ale jaki to był przeciwnik. Ferguson wystawił Hiszpana na głęboką wodę(liverpool dla jasności). Czemu nie dał mu pograć z Boltonem? Chłopak musi mieć jeden mecz na rozbujanie się.
» 29 stycznia 2012, 14:27 #61
RafalismusMU: hahah chyba ten Twój nick odnosi się do tego co napisałeś o De Gea. On już na początku sezonu mógł się rozbujac. Cały czas bronił a Lindegard siedział na ławie. O czym Ty w ogole piszesz. Chyba z takiego błędnego założenia wychodzi Ferguson dając mu bronic w waznych meczach. Kilka razy udało mu się ładnie bronic (chodzi mi o wszystkie mecze), ale ma bardzo dziurawe ręcę, no i nie potrafi dobrze ocenić lotu piłki zeby do niej wyskoczyc i ją złapac. Tak na marginesie czy nie przypomina Wam kogoś ?? Mi bardzo przypomina Fabiańskiego. Niestety, ale coś mi się wydaje, że MU to chyba za wysokie progi dla niego. Chciałbym żeby się przełamał i zaczął bronić na wysokim poziomie, ale coś mi się wydaje, że nici z tego będą.
» 29 stycznia 2012, 19:16 #60
RafalismusMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 19:19

zawsze mielismy doswiadczonych bramkarzy i dobrze na tym wychodzilismy
» 29 stycznia 2012, 19:17 #59
Halas1234: jestem ciekaw jak byście wy bronili ? po co tak krytyka ? najlepsze rozwiąznie to wyporzyczenie go do jakiegos klubu z PL
» 29 stycznia 2012, 14:27 #58
LTMek: Weź pod uwagę ile mu za to płacą i ile kosztował a potem się wypowiadaj.
Nam za to nie płacą miesięcznej pensji rzędu 1mln złotych.
» 29 stycznia 2012, 15:01 #57
NeonMU: śmiech na sali co ten de gea robi co mecz babole wali -.-
» 29 stycznia 2012, 14:18 #56
yatq: De Gea to kompletne zer0. Najlepiej sprzedać go póki jeszcze młody i kupić kogoś sprawdzonego. Wiadomo że najlepszy jest Szczęsny ale on jest nie do wyciągnięcia. Narazie niech Lindek sobie pobroni a w wakacje trzeba ruszać na łowy.

DE GEA OUT !
» 29 stycznia 2012, 14:12 #55
Pawlo: Nie ma co dyskutować, dwa buble De Gei nie licząc jeszcze niepewnych interwencji. Jeżeli w takim wyrównanym meczu dajemy rywalom darmowe bramki to nie ma co liczyć na zwycięstwo, a graliśmy dobry mecz.
» 29 stycznia 2012, 13:31 #54
on24: Powiedz mi kto gra od niego lepiej nogami??/
» 29 stycznia 2012, 12:45 #53
GloriaMU: Artur Boruc haha ;p
» 29 stycznia 2012, 12:57 #52
RafalismusMU: akurat w tym meczu to gra nogami to tez klapa, w zasadzie to mało podan dalekich było dokładnych
» 29 stycznia 2012, 19:20 #51
Ebson: Mecz z Liverpoolem to kolejny dowód na to że póki co to mamy w bramce parodie która kosztowała 20 mln. Na miejscu Fergiego przeskanowałbym angielski rynek i jeśli byłaby taka możliwość to należy go wypożyczyć do innej drużyny. Niech on łapie doświadczenie i ogrywa się w Anglii tylko nie u nas bo się już pół Europy z tego naszego transferu śmieje. Co do tego że to ogromny talent to nie ma wątpliwości ale jeszcze nie gra na takim poziomie żeby być u nas nr 1.
» 29 stycznia 2012, 12:19 #50
tetrycz: De Gea najlepiej gra nogami? prosze Cie ...
» 29 stycznia 2012, 11:34 #49
Tristan: Prawda jest taka że Kuszczak jest lepszy niż de Gea i Lindegard, ograny w Anglii, już wiele razy pokazywał na co go stać, i to on w tym sezonie powinien od początku dostać szansę ale Ferguson jak się zaweźmie to nie ma zmiłuj.
» 29 stycznia 2012, 10:15 #48
GloriaMU: Co racja to racja , Tomek niech odejdzie do Ligi Niemieckiej .
» 29 stycznia 2012, 10:54 #47
GloriaMU: Jest młody fakt , niech nabierze doświadczenia wtedy będzie rozgrywał mecze na najwyższym poziomie .. Od odejści Edwin'a czuć jakąś nie moc na bramce czerwonych diabłów . De Gea raz broni nie samowicie , a raz totalnie
słabo ;/ . Glory Glory !
» 29 stycznia 2012, 10:10 #46
Buszu: Sprowadzenie tego człowieka na Old Trafford było wielkim błędem. Przynajmniej w tym sezonie. Mam nadzieję, że odbuduje się on w przyszłości.
» 29 stycznia 2012, 03:10 #45
irek78: dla mnie de gea zagral dobry mecz jeżeli bedzie mial wiecej okazji do grania tym lepiej bedzie gral nie obwiniam go za straceni tych bramek 2 nie mial nawet jak obronic a 1 zawinila totalnie obron TO DE GEA MUSIAL ODPYCHAC CAROLA NIE MIAL WOGOLE RUCHU
» 29 stycznia 2012, 00:38 #44
designer: a po co wogole wylazil do tej pilki. Takie ma zaufanie do kumpli? Gdybys siedzial w bramce nie wpadlaby bramka a jak juz chce wyjsc to niech troche przypakuje bo takie chochro jak on sie obilo niczym od sciany i zalosnie to wygladalo z niekorzyscia dla niego, tak wiec to jest jego wina i nic nie zmieni mojej i innych opinii na temat tego "kontuzjowanego" Hiszpana.
» 29 stycznia 2012, 00:40 #43
Paterico: Jak dla sama informacja ze De Gea ma wade wzroku stawia bramkarza na przegranej pozycji... wiem co mówię sam mam wade wzroku i stanie na bramce jest dla mnie niemożliwe bo z bliska piłke widze dobrze ale jak ktoś walnie petarde z daleka to nie wiem gdzie ona leci :c
W dodatku byłem u siostry w Szkocji na wakacje i wystarczyło mi TYLKO 2 tygodnie do przyzwyczajenia się do pogody, itp. a De Gea nie dość ze nie zna Angielskiego to juz pół roku przyzwyczaja się do Anglii rozumiem inna liga ale kurna podobno ma na mniej kilogramów z całej drużyny a bramkarz nie może być "patykiem" swoją wage musi mieć zeby walczyć w powietrzu !
Szczerze w tym roku i jeszcze przez kolejny rok Linde dla mnie zostanie bramkarzem nr.1
» 28 stycznia 2012, 23:51 #42
designer: madrze mowisz. Ja rowniez jestem zdania de De Gea powinien ustapic aktualnie miejsca Dunczykowi zamiast zgadzac sie na gre. To totalne zaniedbanie ze strony sztabu medycznego United, ktorzy powinni mu zabronic gry do czasu az mu wzrok poprawia.
» 29 stycznia 2012, 00:38 #41
reddev7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2012 01:57

Fakt, co do wady wzroku, to się zgodzę. Sam nie widzę dobrze z daleka i wiem jakie to może być uciążliwe, a już tym bardziej dla bramkarza, jednak jestem pewny że De Gea zakłada na mecz soczewki, więc wada jest eliminowana. Śmieszy mnie jednak tekst, w którym piszesz, że "wystarczyło mi tylko 2 tygodnie do przyzwyczajenia się do pogody". Sorry, ale jak sam zaznaczyłeś byłeś tam na wakacje, po drugie: Czy ty myślisz, że dla piłkarza przychodzącego grać na wyspy, piłkarza z hiszpanii, w dodatku bramkarza, największym problemem jest przystosowanie się do panującej tu pogody? Nie sądzę. Na aklimatyzację ma wpływ wiele czynników, począwszy od wspomnianej pogody, przez jedzenie, kulturę, zmianę otoczenia, nawyków, treningu i wielu innych rzeczy. Fakt, nie ma zbyt dobrych warunków fizycznych, mówię tutaj bardziej o wadze i sile, ale ja osobiście, pomimo wielkich pieniędzy wydanych na Hiszpana, daję mu bardzo duży kredyt zaufania. Zgodzę się, że aktualnie Duńczyk jest w lepszej formie, ale jestem wręcz przekonany, że Hiszpan rozwinie się w bramkarza klasy światowej, już w Manchesterze o to zadbają. Bardzo podobał mi się tekst trenera bramkarzy: "Musisz zapomnieć o wszystkim, czego dotychczas Ciebie nauczyli" Młody wiek Hiszpana w połączeniu z jego potencjałem i umiejętnościami trenerów bramkarzy, daję nam na prawdę (w mojej przynajmniej opinii) świetlaną przyszłość, jeżeli chodzi o obstawienie bramki. De Gea może nie ustabilizuje formy w ciągu jednego, dwóch, czy może nawet i trzech sezonów, ale na pewno będą z niego ludzie i nie ma co narzekać, biorąc pod uwagę fakt, że i tak zawsze mieliśmy problemy ze znalezieniem odpowiedniego bramkarza, oraz to, że aktualnie cały skład jest w fazie przebudowy. Jak dla mnie jest OK. peace.
» 29 stycznia 2012, 01:55 #40
reddev7: Aha i porównywanie go do VDS jest conajmniej śmieszne. Holender grał w wielu ligach, zebrał przeolbrzymie doświadczenie, a w Manchesterze potrafił je wykorzystać, do tego był już ułożonym facetem, bramkarzem, tak jak mówię z olbrzymim doświadczeniem zarówno klubowym jak i reprezentacyjnym.
» 29 stycznia 2012, 02:02 #39
aro1: Tak dajmy mu więcej czasu! W takiej drużynie jak Manchester United potrzebujemy zawodników którzy rozwijają się z meczu na mecz , a raczej prezentują ten sam niezmienny słaby jak na Tą drużynę poziom. Nie kwestionuję , że zawodnik ów był dobrze sprawdzony przez skautów MU, ale uważam że nie gra on tak dobrze jak na poziom mistrza kraju przystało. VDS pozostawił poprzeczkę tak wysoko, że De Gea i obawiam się że Lindegaard również nie dorównują mu do pięt. Trudno powiedzieć kto z tej 2 jest lepszy.
Sir Alex stawia raz na jednego raz na drugiego , po wpadce D G wchodzi Duńczyk, gra 3 mecze i wraca Hiszpan i co wpadka. Nie wiemy jaka jest sytuacja Kuszczaka w klubie (jeżeli chodzi o zupełnie pozaboiskowe, prywatne sprawy między nim a managerem). Wiemy że jest 4 bramkarzem ale jako kibic śmiem twierdzić, że spokojnie sprostałby w tym momencie grze między słupkami Manchesteru (tzn. prezentowałby ten sam jeżeli nie lepszy poziom gry co konkurenci). Podsumowując - prawie pół roku gry PL a sytuacja pozycji bramkarza w United jest zła.
PS. W powyższej wypowiedzi chodzi o pozycję goalkeepera, a nie o całokształt gry w wykonaniu United w meczu z Liverpoolem.
» 28 stycznia 2012, 23:42 #38
rooney121: moim zdaniem lindegaard jest teraz w lepszej formie niż david de gea. Puszcza mnie bramek i zobaczcie interwencje lindegaarda w meczu z city w którym wygraliśmy 3:2 . w poprzednim meczu z city gdy de gea bronił przegraliśmy 6:1 więcej nie mówie . De gea musi potrenować ale narazie na nr1 zasługuje Lindegaard. I ferguson mógłby sprawdzić tomka w bramce choćby ze stoke. ;]
» 28 stycznia 2012, 22:53 #37
xCleverley: a czemu nie da szansy Kuszczakowi ?! jak VDS miał kontuzję to Tomek spisywał sie znakomicie, teraz też by tak było.!
» 28 stycznia 2012, 22:46 #36
ironia: Ferguson ma 100 % rację. Po co 4 naszych zawodników blokowało De Geę zamiast kryć Aggera? Druga bramka na konto Evry.
» 28 stycznia 2012, 22:40 #35
LTMek: Po co De Gea zajmował się odpychaniem Carrolla miast interwencją? Dlaczego ma dziurawe ręce? Dlaczego nie jest w stanie pewnie złapać piłki?
» 28 stycznia 2012, 23:19 #34
spOntan: to co miał Carllowi na plecy stanąć żeby dojść do piłki? po prostu został zblokowany. Dlaczego ma dziurawe ręce? Podaj jakiś argument, dlaczego tak sądzisz? Jak to nie jest w stanie pewnie złapać piłki? Przy strzale Gerrarda kto ładnie się rzucił i wyłapał piłkę? W identycznej sytuacji Lindegaard w meczu z City, puścił gola od Koralova i nawet nie drgnął. Widzisz to co chcesz widzieć, z zasady musiałeś go skrytykować, bo tak należy.
» 29 stycznia 2012, 09:29 #33
spOntan: no i widzisz tą prawidłowość? Już tłumaczysz Duńczyka, że to, że tamto, natomiast jeśli David takie coś zrobi to nie ważne gdzie gra i jakie są warunki, ale popełnił BŁĄD.
Wypadnie komuś piłka z rąk RAZ czy DWA i od razu dziurawe ręce? No proszę was, za niedługo będziecie wytykać mu że ma za duży zarost na twarzy, przez co go blokuje w dalekich wyskokach po piłkę bo go to hamuje i nie przepuszcza powietrza...
» 29 stycznia 2012, 11:47 #32
xCleverley: spOntan - jak Lindegaard miał wyłapac strzał z wolnego? idealnie Kolarov przymierzył w okienko , a Lindegaard mógł tylko patrzec
» 29 stycznia 2012, 11:55 #31
ManUtdFan94: Ludzie zostawcie go w spokoju. On ma dopiero 21 lat... Według mnie Ferguson powinien na niego stawiać bo jak siedzi na ławce to mu na pewno nie pomaga! Moim zdaniem on nie jest winien odpadnięcia z FA Cup co prawda można go winić za pierwszego gola, ale w sumie gra naszej obrony pozostawiała dziś wiele do życzenia. Ten bramkarz ma spory potencjał wiele lat gry przed nim, pokazał już w tym sezonie,że nie bez powodu został sprowadzony jako następca świetnego bramkarza jakim niewątpiliwie był Edwin Van der Sar. Według mnie on potrzebuje gry i troche zaufania. Każdemu się zdarzają błędy jeszcze częściej młodym bramkarzom, którzy dopiero wstępują na salony. Zauważcie, że Ci starsi golkeeperzy popełniają mniej błędów, dlaczego? Bo są bardziej doświadczeni. My jesteśmy przyzwyczajeni do sytuacji, w której mieliśmy Edwina w bramce i popełniał mało błędów, a to dlatego,że był stary,doświadczony i grał bez stresu. Dajcie mu troche czasu,a zauważycie, że to był bardzo dobry interes.
» 28 stycznia 2012, 22:18 #30
LTMek: Według mnie też powinien na niego stawiać. Może kolejne porażki nauczą coś naszych zawodników.
» 28 stycznia 2012, 23:20 #29
Kuiczysty17: Ferguson popełnia błąd robiąc tyle zmian w bramce,De Gea zdecydowanie lepszy od Linder!!
» 28 stycznia 2012, 22:13 #28
dakaczmarczyk: De Gea napewno broni lepiej od Lindegrda ale mogl by fergusan dac Kuszczaka do sprawdzenia ;P
» 28 stycznia 2012, 22:09 #27
Adam11: Na początek zaznaczam, że moja wypowiedź nie dotyczy tego czy Ferguson może zaliczyć transfer Hiszpana do swoich sukcesów czy wpadek.

Wypowiedź dotyczy tego w jaki sposób Ferguson wypowiada się po kolejnym przegranym meczu, który eliminuje United z walki o kolejne trofeum.

Wielu fanów bardzo często po tego typu wypowiedziach SAF-a pisze o tym, jak to Szkot powinien przyznać się do błędu.

A może jeszcze publicznie powinien skrytykować swoich zawodników?

Może na konferencjach prasowych powinien dać ujście swojej frustracji i braku wyobraźni (jak robi to wielu fanów United i nie tylko) i zwyzywać konkretnych graczy po nieudanym spotkaniu?

Podkreślam jeszcze raz, że nie wypowiadam się na temat tego czy Ferguson popełnił błąd czy nie.

Ale przyjmijmy, na moment, że to zrobił i co więcej zdaje sobie z tego sprawę. Dajmy na to myśli poważnie o poradzeniu sobie z tym problemem wliczając w to potencjalną sprzedaż Hiszpana.

Czy publiczne krytykowanie (podkreślam PUBLICZNE!) swojego zawodnika nie jest w takiej sytuacji zwykłym nonsensem?

Chyba byłaby to czysta głupota, gdyby najpierw mówił, że zawodnik całkowicie nie spełnił oczekiwań, a w lecie zaczął zachwalać jego umiejętności w celu uzyskania za niego dobrej kwoty odstępnego.

Wielu komentatorów, piłkarzy i kibiców (nie tylko kibiców United) często podkreśla, że Manchester United to jedność.

I tak jest.

Manchester United to jedność. To klub, który naprawdę ma swojego DUCHA. Nie mam wątpliwości, że jednym z powodów jest fakt, że ojciec klubu jakim jest Ferguson zawsze publicznie broni swojej "rodziny", bez względu na to jaka jest aktualnie sytuacja.

Każdy tego typu komentarz to jasne zakomunikowanie swoim zawodnikom "wierzę w was"! Nie wiem w jaki sposób to ujmuje, ale jestem przekonany, że przed każdym meczem na odprawie mówi coś w tym sytylu. I wiecie co? Zawodnicy mu naprawdę ufają, bo wiedzą, że po nieudanym meczu Ferguson nie da się ponieść negatywnym emocjom (tak jak to robi cała masa kibiców United) i nie zacznie publicznie dyskredytować swoich zawodników.

Skutek?

Nawet Michael Carrcik zaczyna grać futbol na wysokim poziomie.
» 28 stycznia 2012, 21:44 #26
Pennn: boże odwalcie się od niego... jakbyście zobaczyli powtórkę to byście zobaczyli że De Gea był blokowany przez Carrolla, winę zwalić było można na defensywę dlatego że nikt nie wypchnął Carrolla od De Geii bo ten nie miał jak nawet do tej piłki wyskoczyć...
» 28 stycznia 2012, 21:25 #25
matryba: To powinien ocenić że nie da rady wybić i zostać w bramce, a wtedy spokojnie złapał by piłkę.
» 28 stycznia 2012, 21:40 #24
LTMek: Pennn -> co z tego? Odepchnął go miast interweniować, jego ewidentny błąd...
A dziurawe ręce? A wypuszczenie piłki z rąk po dośrodkowaniu?
» 28 stycznia 2012, 23:21 #23
Pennn: LTMek czy ja pisze o dośrodkowaniu? Piszę o bramce. A Evra co zrobił przy 2 bramce? Odpuścił sobie zawodnika... po 2 przy drugiej bramce De Gea był w pół siadzie więc ciężko taka piłkę wybronić z takiej pozycji, za to Evra ładnie odpuścił i do niego nic się nie rzucacie. Może De Gea zawodzi ale ja tam w niego wierzę będzie jeszcze kotem.
» 29 stycznia 2012, 19:50 #22
Luck3r: Ja bym nie podchodził tak negatywnie do De Gei... Ciąży na nim presja działaczy oraz kibiców jednego z najlepszych klubów na świecie. Nie oczekiwałbym Bóg wie jakich wyników ze strony Davida. Nie jeden piłkarz, wchodząc na boisko nowego zespołu nie może się zaaklimatyzować.
My tego nie zrozumiemy i trzeba się liczyć z tym, że będę podobne mecze jak ten...
Wg mnie mecz powinien zakończyć się remisem... Ani ManUtd, ani Liverpool nie przeważali w meczu.
» 28 stycznia 2012, 21:22 #21
kean16: jaka presja już powinien się przyzwyczaić od początku sezonu trochę napsuł krwi kibicom a decydując się na przyjście do takiego klubu musiał się liczyć z presją!! bo MU to nie jakiś tam zespół który może czekać na sukcesy i wygrywanie trofeów po evs została pusta bramka!! a może dać tak szansę pokazania się Kuszczakowi!!
» 28 stycznia 2012, 21:33 #20
stys233: Ale niech mi ktoś powie, po co SAF wystawiał na mecze z łatwym przeciwnikiem Lindegaarda zamiast Davida? Takie mecze są najlepsze do 'ogrania' w PL. Przy pierwszej bramce no cóż zepsuł, ale w drugiej nie mamy go o co obwiniać, ponieważ błąd popełnił Evra!.

Myślę, że De Gea powinien zagrać w najbliższym meczu ze Stoke. Musi się chłopak w końcu odblokować do jasnej cholery. Osobiście bardzo w niego wierzę i myślę, że mu się uda, no ale jak dalej będzie popełniał błędy no to cóż może SAF postawi na Kuszczaka.
» 28 stycznia 2012, 21:19 #19
bzyk027: De Gea do rezerw a kuszczak i Lindegaard walczą o nr 1
» 28 stycznia 2012, 21:11 #18
parada: Haha tak tak i dlatego kazał sie rozgrzewać Lindegaardowi...
» 28 stycznia 2012, 21:07 #17
Szilk: Z całym szacunkiem SAF ale pier...... jak małe dziecko ,które rozbiło okno piłką i mówi że to wina piłki.W tym wypadku można się nawet pośmiać ale z tym Twoim niewypałem transferowym miej jak chłop odwagę się przyznać że to wpadka ,a nie mydlij oczu dorosłym ludziom , którzy mają oczy i widzą że gry na przedpolu to on się jeszcze długo musi uczyć i powinien grać w rezerwach jeżeli tam nie zależy klubowi na wyniku.
» 28 stycznia 2012, 21:01 #16
SEBEKMU11: Hehe racja , a najlepsze jest to, ze SAF ściągając De Geę mówił ze grą na przedpolu przypomina mu VDS .
» 28 stycznia 2012, 21:05 #15
bzyk027: kiedyś tomek dostał szansę i bronił bardzo dobrze myślę że jakby dostał szansę to by był nr 1
» 28 stycznia 2012, 20:59 #14
lukaszek7877: Ja proponuje kupno Boruca :D On by wyjaśniał.
» 28 stycznia 2012, 20:57 #13
SEBEKMU11: Hehe a ja wam mówie że Boruc to by jeszcze najlepiej zagrał bo mo obeznanie bo grał spor na wyspach i nie boi się wyjść z bramki !
» 28 stycznia 2012, 20:59 #12
niki: Myślę że w tym momencie priorytetem transferowym SAF powinno być ściągnięcie dobrego bramkarza który będzie w formie w porównaniu do Lindegaarda i de Gei
» 28 stycznia 2012, 20:49 #11
Ta3k: yhym najlepiej kupmy jeszcze 5ciu
» 28 stycznia 2012, 20:56 #10
bzyk027: Tak Ser De Gea nie zawinił ! on jest święty bo 18 baniek wydałeś to lepiej zwalić wszystko na obrone, niechcesz się przyznać do błędu , że wydałeś tyle kasy na przeciętnego grajka ! starość nie radość he he
» 28 stycznia 2012, 20:34 #9
SEBEKMU11: Poniekąd masz trochę racji . I niech SAF się w końcu zdecyduje na kogo postawić w bramce bo taka rotacja to najgorsza rzecz .
» 28 stycznia 2012, 20:42 #8
Ta3k: Pewnie koleś ma 21 lat to jest jego pierwszy sezon w PL bardzo fizycznej lidze, ale oczywiście ma grać od razu równie dobrze, co VDS. Nerwy też robią swoje.
» 28 stycznia 2012, 20:58 #7
ManUtd1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2012 20:32

Rozumiem wasze podejście do sytuacji.

Każdy myśli młody , ma potencjał i wykazywał się w Athletico ..

Tak na prawdę nowy język, nowa pogoda , nawet nowa nauka jazdy samochodem - czynniki , które źle wpływają na tego człowieka .. ba ! ma zastąpić Holendra.

United słynął z świetnych bramkarzy , a jak nie to i z dobrych , ponad normą - to charakteryzowało United , że jeśli drużynie nie idzie to bramkarz pomoże , a o to w tym wszystkim chodzi , prawda?.

Ja mam wrażenie , że to co robi David jest po prostu podstawowe . Mam kolegę , który gra w poważnym klubie , ma 17 lat i na prawdę zachwyca , ale czy to wszystko?. De Gea pokazuję ,że nie ma jaj , że jest chudy , że nie ma szans na walki w powietrzu - jedynym rozwiązaniem jest noga w przód i kasowanie do znudzenia .

David zawalił na całej linii i ciężko będzie z takim bramkarzem i z takim składem ( chodzi o liczne kontuzje , o małą kadrę do której jesteśmy zmuszeni ).
Dość pesymistyczne pomyślicie , ale przedstawiłem realia . Zyjemy w takich czasach , gdzie karze się ludzi za optymizm , pesymizm i realizm , dlatego przyjme Wasze negatywne wypociny , ale niestety prawda jest taka , że De Gea powinien być wypożyczony , a Anders Lindegard ( jak stoi On między słupkami to jestem jakoś bardziej spokojny) powinien grać regularnie , bo przecież idiotyzmem jest to , aby panowała na bramce taka , a nie inna sprawa.
» 28 stycznia 2012, 20:30 #6
slavkomir: Pierwszy raz nie zgodzę się z SAFem. Może miał miejsca, ale powinien wiedzieć, że nie ma gdzie wyjść i stać na linii. Dostał piłkę po czuprynie jeszcze. W TV znów on jest głównym winowajcą, to samo mówią na TVN i Polsacie. Nie jest winien przegranej, ale przy obu bramkach mógł lepiej się zachować. Zostawił przy drugiej bramce za dużo miejsca przy krótkim słupku.
» 28 stycznia 2012, 20:11 #5
Biafra: Dalej słuchajmy tego, co mówią ''eksperci' w polskiej TV, to wyjdzie na to, że należy kupić bramkarza.

Nawet jeśli spartolił pierwszą, to przy drugiej to nie miał nic do powiedzenia.
» 28 stycznia 2012, 20:14 #4
pawlosik8: Jakby koślawych nóg nie miał to by obronił, strzał był kiepski
» 28 stycznia 2012, 20:35 #3
ironia: De Gea już nie raz udowodnil że nogami gra bardzo dobrze. strzał był przymierzony i David się rzucił instynktownie.

Przypomniało mi to trochę bramkę Pedro na Wembley w finale LM.
» 28 stycznia 2012, 22:46 #2
danio14kw: Nie ma co ściemniać...
Nie mamy bramkarza...
» 28 stycznia 2012, 20:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.