Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

WBA – Man Utd: Oceny pomeczowe

» 1 stycznia 2011, 18:41 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Javier Hernandez został wybrany najlepszym piłkarzem Manchesteru United meczu z West Bromwich Albion (2:1). Występ Czerwonych Diabłów ocenili dziennikarze Manchester Evening News.
WBA – Man Utd: Oceny pomeczowe
» Javier Hernandez zdobył zwycięskiego gola w meczu z West Brom
Tomasz Kuszczak. Nie mógł wiele zrobić przy atomowym strzale Morrisona. W całym meczu nie miał większych kłopotów. Ocena: 7.

Gary Neville. Miał szczęście, że w swoim 400. występie w Premier League nie sprokurował rzutu karnego i nie dostał czerwonej kartki. Ocena: 5.

Rio Ferdinand. Opieszała reakcja przy faulu na Thomasie. Ocena: 6.

Nemanja Vidić. Po jego słabym wybiciu do piłki dopadł Morrison. Nie wyglądał pewnie przez całe spotkanie. Ocena: 6.

Patrice Evra. Za swoje liczne straty został zrugany przez Fergusona przy linii bocznej. Ocena: 6.

Darren Fletcher. Zbyt łatwo pozbywał się piłki, przez co wywierał presję na obrońcach United. Ocena: 6.

Michael Carrick. Niechlujny w posiadaniu piłki i mało kreatywny. Ocena: 6.

Anderson. Najlepszy w pomocy, ale to nie powód do dumy. Ocena: 6.

Wayne Rooney. Wyglądał jakby odnalazł dawną formę. W końcu gol z akcji. Ocena: 7.

Gabriel Obertan. Cały czas oddawał piłkę rywalom. Ocena: 4.

Dymitar Berbatow. W ataku zaoferował bardzo niewiele. Ocena: 6.

ZMIENNICY
Fabio (za Gary’ego Neville’a 71). Pomógł przetrwać ataki West Brom. Ocena: 6.

Darron Gibson (za Gabriela Obertana 60’). Pokazał kilka efektownych zagrań. Ocena: 6.

Javier Hernandez (za Dymitara Berbatowa 60’). Wyjątkowy talent i kluczowy gol superrezerwowego. Ocena: 8.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Zwycięstwo to zwycięstwo
Następny news »
Ferguson: Rooney był niesamowity

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


javier10: kuszczaka nienawidze ale musza przyznac ze mecz zagral bardzo dobry!
» 2 stycznia 2011, 13:50 #49
Tristan: Kumpel przed meczem powiedział że to będzie mecz Obertana - mam nadzieję że już nigdy nikogo nie wytypuje :p
» 2 stycznia 2011, 12:22 #48
ToMuS22: Najlepszy w meczu z Manchesteru był bez watpienia Rooney , Chicharito też dobry występ no ale Roo pokazał klasę, Gool i asysta coś znaczy.
A ocena Kuszczaka wygórowana zdecydowanie , nie popisał się żadna znaczącą interwencją tylko popełnił z 2 błedy.
Ogólnie podsumowując wczoraj było widać że United hucznie obchodziło sylwestra :)
» 2 stycznia 2011, 11:16 #47
Majek: Kuszczak - 6
Neville - 4
Ferdinand - 5
Vidic - 6
Evra - 6

Fletcher - 6
Carrick - 6
Anderson - 5
Obertan - 1

Rooney - 7
Berbatov - 6
» 2 stycznia 2011, 10:47 #46
wander11: jezeli według ciebie Fletcher i Carrick grali lepiej niz Anderson to chyba jeszcze z promilami mecz oglądałes
» 2 stycznia 2011, 12:37 #45
Crim: Dokładnie najlepszym pomocnikiem był Anderson. Wróci Nani to zacznie sie cała Pomoc układać !
Pozdro :)
» 2 stycznia 2011, 13:20 #44
Caspa: neville-2 ten dziad nadaje się do 3 ligi
obertan 3 do rezerw

pomoc 5 rooney wiecej rozdawal pilek niz anderson

berba 4 bez sensu diwi mnie ta nieudolnosc
rooney 7
» 1 stycznia 2011, 23:41 #43
Cooyava: trochę się zagalopowałeś Caspa. Nie ulega wątpliwości, że Neville ze względu na swój wiek jest słabiej dysponowany i nie dotrzymuje kroku rywalom, przez co nie powinien grac w pierwszym składzie, ale to człowiek, który jest w tym klubie postacią. Spędził na OT całą karierę, włożył w grę masę serca i zapisał się na kartach historii tej drużyny, więc wyrażaj się z szacunkiem, jeżeli uważasz się za prawdziwego kibica. Chyba że minąłeś się z powołaniem
» 1 stycznia 2011, 23:52 #42
fragmen: wyjdź
» 2 stycznia 2011, 06:32 #41
patrykbor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2011 23:35

Ogolnie caly nasz zespol gral bardzo slabo, jakos tak chaotycznie bardzo i niedokladnie, tego sie ukryc niestety nie da. Zauwazylem ze ostatnio sa problemy w obronie tak jakby nie byli pewni swych decyzji na boisku. Najwazniejsze jest to ze wygralismy Glory Glory Man United i Chicharito! :> Trzymajmy kciuki zeby jutro Chelsea przegrala :P
PS. A co do Obertana to nie lubie goscia, otrzymuje piekne podania ale nie szanuje pilki i pracy kolegow i ja traci albo poda przeciwnikowi. Ja bym pomyslal o wypozyczeniu go do innego kluby PL.
» 1 stycznia 2011, 23:32 #40
lukasz103000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2011 22:45

Popieram, nudzi już swoja obecnością i brakiem postępów! Startowanie w meczu raz na 30 spotkań jest czymś wprost hańbiącym i nie ma tu tłumaczenia, że kiedyś był za.jebisty a dziś VDS stoi w bramce. Nie gra/nie posuwa się naprzód - cofa się! Jest po prostu słaby jak na ten poziom gry - odejdzie - już teraz to wiem - i z niepohamowaną radością przypomnę o sobie po tym fakcie:) Sytuacja z 80 minuty, kiedy to przy strzale Jerome Thomasa drogę do bramki blokuje Vidić, a sam Kuszczak w jednym momencie stoi w miejscu traci równowagę zawadzając się o własne nogi. Jego niepewność jest porażająca. Jestem tylko ciekaw co zrobi i powie teraz, ostatnio mówił, że jak nie zostanie nr1 to odejdzie. Pisałem oczywiście, że po raz enty rzuci słowa z wiatrem, przeczeka i znów będzie się cierpliwie czaił na to, że może zagra w meczu. Powtarzam, United to nie klub który pozwala się ograć. Tu jest potrzebny ktoś, kto jest już ograny. Jeśli Kuszczak chce podziałać, to musi odejść. Przecież to widać, że boi się zrezygnować z siedzenia na ławce w takim klubie jak United, ponieważ w żadnym innym nie będzie zyskiwał takich profitów. Po tylu latach siedzenia i nie grania, stwierdzam, że jego priorytetem jest status piłkarza Manchesteru United, w przeciwieństwie do innych, dla których celem jest granie regularnie w meczach. Nikt nie ma obowiązku go wystawiać i z tego przywileju korzysta właśnie Fergruson. Kończąc, polak marnuje swoją szansę, przez fakt, że łudząc się na grę w United nie korzysta z szans jakie nadarzyć się mogą po odejściu z klubu. Nie zależy mi na nim, ani na jego grze - zależy mi na tym, by United miał zabezpieczony tył i zapewniony wysoce priorytatywny dostęp do bramki przez rywala.

W2G United!
» 1 stycznia 2011, 22:43 #39
kikson: Absolutnie się z Tobą zgadzam. Podpisuję obiema rękami. We wczorajszym meczu nie pokazał absolutnie nic poza tym, że obrona czuje się lepiej gdy VDS stoi na bramce. Prawie w ogóle nie podawali mu piłek, a jeżeli już to tylko po to aby ta wyszła na aut. I znowu to durne wychodzenie i cofanie się z przedpola. Do tego Vidić ratujący nam tyłek.
» 2 stycznia 2011, 08:41 #38
erni93: heh te oceny Neville dostał 5 a Obertan 4??
Neville najwyżej 3,5 Obertan powinien dostac 5.
Na boisku najlepszy Roo.
» 1 stycznia 2011, 22:28 #37
melawen: czy ktoś policzył ile razy kuszczak wprowadził piłkę do gry nogą po złapaniu jej? RAZ w doliczonym czasie gry. Może i broni przyzwoicie ale wprowadzanie piłki do gry ma na poziomie zerowym. Wydaje mi się, że podobnie jest z komunikowaniem się na linii bramkarz-obrona. Nie dziwie się, że odejdzie
» 1 stycznia 2011, 22:09 #36
kikson: Parę razy wybijał nogami. Większość szła na aut. A jeszcze bardziej przerażające jest jego niepewność na przedpolu i milczenie. On w ogóle nie ma nic do powiedzenia defensywie. Krzyknięcie na Vidića czy Ferdinanda jest dla niego niewykonalne.
» 2 stycznia 2011, 08:49 #35
Masaccio: No proszę - Kuszczak jednym z filarów zespołu był w tym meczu, a wszyscy go już z manchesteru wyrzucili ...
Mam przeczucie, że będzie z nim tak jak z Andersonem, czy Nanim.
Co do gry obrony mam wrażenie, że poszli spać dzisiaj na ranem.
Gary przykro nam, ale 'your time off'', bo gdyby nie Twoja legenda, to w paru ostatnich meczach z Tobą w składzie MU grałoby w 10 przez większą cześć spotkania. A dzisiaj na dodatek jeszcze powinien być karny. Dobrze, że sędzia też widać po nocnej zabawie.
Evra nie był również sobą - tragedia motał się jak dzieciak momentami. Źle w obronie, jeszcze gorzej w ofensywie.
Vidić i Rio w miarę równo i po jednym widocznym błędzie, który w przypadku odbicia piłki głową przez Vidę skończył się golem.
Pomoc dzisiaj nie istniała. Graliśmy właściwie strzępkami obrony (Tomek, Rio i Vidić) + Rooney. Nie wiem co się dzieje z Andersonem. Po świetnym meczu z Sunderlandem zgasł prawie całkowicie. Carrick i Fletcher są bez formy. O ile dla Darrena to chyba jakiś dołek, to Michael taki dołek ma od dwóch lat (z przebłyskami jak te na początku grudnia).
Obertan - gdzieś pisałem już na tej stronie, że wg. mnie będzie z niego David Belion no. 2. Podtrzymuje to zdanie.
Drevniatow - po dwóch meczach gdzie ciągnął grę dzisiaj słabiutko. Należy mieć nadzieję, że to pojedyncza wpadka Dimitara.
Roo - dzisiaj grał tak jak Berba w meczu z Sunderlandem. Co najmniej. Widać jak w końcówce ryzykował zdrowiem wchodząc na murawę z usztywniaczem, aby odzyskać zaufanie i miłość kibiców. Trochę głupota moim zdaniem, bo teraz nie daj Boże może wypaść z gry na parę tygodni, a dochodził już do wysokiej formy, brakowało mu tylko takiego gola, którego właśnie dzisiaj strzelił. Wazza imo zaufanie kibiców prędzej odzyska wysoką formą i bramkami, niż bohaterskimi czynami w stylu: wejdę na boisko i im pokażę jaki jestem twardy. Not this way Rooney.
Chcarito poza zdobyciem bramki nic wielkiego nie pokazał, ale zrobił to co do niego jako napastnika należało, czyli właśnie strzelił zwycięskiego (w tym wypadku gola) i za to mu chwała
Fabio - tak jak cała obrona. I znów na szczęście sędziowie przysypiali ...
Gibson - ja nie wiem. Czy w Akademi nie ma młodzików, któtrych można posadzić na ławce przy pladze kontuzji i wpuścić w końcówce, niech poszaleją, może coś z tego wyjdzie? Błagam, Sir, wszyscy tylko nie On. Dzisiaj zagrał kolejny mecz i znów pokazał jak blisko jest dna.
BTW, kiedy ostatni raz SAF zaryzykował i dał szansę utalentowanej młodzieży z Akademii? Za czasów młodych Becksa, Garego, Ryana i Paula? To trochę dawno. Mimo, ze nie lubię Barcy, to muszę przyznać, że budująca jest postawa Pepa Guardioli, który w pierwszej kolejności stawia na wychowanków Barcelony. Czy my jesteśmy gorsi i nie mamy talentów na miarę ww. zawodników? A Cleverley, Welbeck, James? Dzisiaj na prawej o niebo lepiej zagrałby Da Laet od Garego. SAF rzeczywiście ostatnio ma problemy z podejmowaniem właściwych decyzji, a taką jest moim zdaniem wysyłanie niektórych zawodników na wypożyczenia zamiast dawać im szansę, nawet kosztem doświadczonych zawodników. Niestety aktualnie to kadrowo przypominamy zespół środka tabeli, w którym jest wielu walczaków i właściwie tyle. Tak marnie wyglądającego Manchesteru to ja nie widziałem od 2004 roku...
» 1 stycznia 2011, 22:08 #34
kikson: Jakim filarem był Kuszczak? Chyba nieporadności i niepewności. Gdyby nie Vidić mielibyśmy remis jak nic. Defensywa wycofywała do niego piłkę od wielkiego dzwonu bo bała się ryzyka. DO tego efektowne wykopy w trybuny i nieumiejętność wyjścia na przedpole. Oglądałeś mecz?
» 2 stycznia 2011, 08:23 #33
Masaccio: I vice versa ...
Na tle reszty drużyny Kuszczak grał nieźle...
Gdyby zestawić Kuszczaka z dnia wczorajszego i resztę drużyny z meczów z Sunderlandem, lub Birmingham chociażby, to wtedy rzeczywiście Tomek byłby słabym punktem swojej drużyny.
Kuszczak poza tym nie dostosował się do poziomu 80% składu i w większości przypadków zachowywał pewność siebie
» 2 stycznia 2011, 11:31 #32
kikson: Tak. Zwłaszcza jak wywalał piłkę w trybuny i jak Vidić ratował mu tyłek. Przy bramce też był źle ustawiony. Poza tym bał się krzyknąć na defensywę, a oni nawet nie cofali do niego piłki. WYpadł blado. Jak bramkarz bez pewności siebie, charyzmy i umiejętności.
» 2 stycznia 2011, 11:41 #31
Masaccio: Brak charyzmy to przypadłości psychologiczne, nie można jednak Tomkowi odmówić umiejętności.
Poza tym ja nie znam przypadku (chyba, że w jakimś FM-ie), w którym nagle ktoś wskakuje do gry, mając przedtem kilka tygodni przerwy i od razu zachwyca publikę swoją grą. A prócz tego w Manchesterze gra tylko w przypadku kontuzji Edvina.
Co do wybić nie wszystkie były nieudane. Niektóre nawet przyzwoite.
Nie można demonizować wszystkich jego przypadłości ...
Wczoraj na krytykę zasługiwali przede wszystkim ci, o których pisałem, bo naprawdę ich gra była żałosna.
» 2 stycznia 2011, 15:09 #30
kikson: U bramkarza charyzma to nie przypadłość tylko rzecz niezbędna. Prawie wszystkie wybicia Kuszczaka leciały na aut. Vidić ratował mu skórę. Amos nigdy nie grał w LM, a w meczu z Valencią wypadł o wiele lepiej niż Kuszczak wczoraj.
» 2 stycznia 2011, 17:00 #29
karol90098: Zgadam sie ze Neville i Obertan najslabsi. Z tym ze Chicharito ma wyzsza ocene od Rooneya zgodzic sie nie moge. ROONEY MAN OF THE MATCH - 8.5 - 9 .
» 1 stycznia 2011, 22:07 #28
ManUtdFun: Wiem, że dzisiajszy mecz Diabłów nie był wielkim wydarzeniem, ale te oceny chyba troszeczkę zaniżone :)
Na pewno jeden z lepszych jak nie najlepszy na boisku to Rooney. Nareszcie brameczka i wyglądał na prawdę pewnie. Walczył, kiwał, grał prawie tak jak w tamtym sezonie. Oby tak dalej.
A zwycięstwo to ... zwycięstwo. Mamy 3 pkt i to jest najważniejsze. Najważniejsze, że ta "passa" remisów na wyjazdach przerwana. A WBA to tylko pozornie słaby klub. Mają kilka dobrych wyników w tym sezonie :)
GLORY!
» 1 stycznia 2011, 21:52 #27
Tennant: Roo był najlepszy,ale groszek pokazał na co go stać :D.
Glory Glory MU
» 1 stycznia 2011, 21:25 #26
kris9: Kuszczak - pewność siebie, przy bramce bez szans - 7
Neville - nie ta szybkość, upiekło się przy faulu w polu karnym - 5
Rio - niezbyt pewny siebie w pierwszej odsłonie, w drugiej było lepiej - 6
Vidic - lider w defensywie - 7
Evra - dał dziś radę w defensywie, nie dał rady w ofensywie, chociaż zaliczył asystę... dzięki Obertanowi - 6
Fletcher - słabo, w drugiej odsłonie trochę podciągnął - 6
Anderson - czapka niewidka - 4
Carrick - prawie każde zagranie błędne - 4
Obertan - najlepszy w linii pomocy, a jednak zdjęty przez SAF-a jako jedyny skrzydłowy, dziwne? Szybkość jego atutem w dzisiejszym meczu - 7
Berbatov - to nie był jego dzień - 5
Rooney - najlepszy zawodnik meczu, który wreszcie strzelił bramkę z gry, za zaangażowanie i umiejętności zasłużył na wyróżnienie - 8
Fabio - dobrze, że nie wyleciał z boiska, dobrze, że zastąpił Garrego - 6
Chicharito - superrezerwowy, gol na miarę 3 punktów, chociaż czasem się potykał to nota - 7
Gibson - dobra zmiana, ożywiona gra w ofensywie, uspokojona w defensywie, dobre podania - 7
» 1 stycznia 2011, 21:24 #25
Bovver: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2011 20:53

Kuszczak: Przy golu nie miał nic do powiedzenia w paru momentach lekko ospały - 6
Neville: Niemal każdy jego odbiór piłki kończył się faulem. Gdyby nie błąd arbitra i jego szczęście wynik meczu byłby niekorzystny dla nas - 5
Ferdinand: Średni występ w jego wykonaniu, miał pretensje do kolegów z drużyny, ale sam nie wiele pokazał. - 5,5
Vidić: Najlepszy obrońca dzisiejszego meczu, za gol Morrisona nie ma co go obwiniać gdyż w międzyczasie był zajęty również walką o piłkę. Uratował Kuszczakowi tyłek w drugiej połowie - 7,5
Evra: Mało skuteczny z przodu jak i z tyłu. Wolał pooglądać walkę kapitana o piłkę niż zając się Morrisonem - 5,5
Fletcher: Łatwo pozbywał się piłki mało efektywny, ale miał parę przebłysków - 6
Carrick: to samo co Fletcher - 6
Anderson: Kreatywności i pomysłów mu nie brakowało, ale zabrakło tego do czego nas przyzwyczaił w poprzednich występach - 7
Rooney: Pierwszy gol z akcji i asysta. Widać w nim wolę walki po tym jak mimo bólu wszedł na boisko i walczył o to aby MU nie straciło bramki - 7,5
Obertan: Grał dla United do momentu zdobycia bramki przez Wazzę - 3
Berbatow: Spadek formy u naszego snajpera niczym nie zaszokował ale też nie zaszkodził - 6
Fabio: Mógł wylecieć z boiska, walczył o każdą piłkę -6,5
Gibson: Bardzo efektywny występ miałw trakcie meczu swoje 5 minut - 6
Hernandez: Znacząca postać w United, super rezerwowy. Udowadnia każdym występem ze SAF powinien na niego częściej stawiać - 8,5
» 1 stycznia 2011, 20:52 #24
mysticbounce: Hernandez najlepszy? bez przesady. pierwsze kilka kontaktów z piłką to same straty. później już było lepiej. gol, 2 niezłe odbiory. jednak cały czas nie mogę się do niego przekonać. zobaczymy, co pokaże w przyszłości.
» 1 stycznia 2011, 19:34 #23
wygramy: oceny dobre tylko powinno być roo 8 a hernandez 7 :D
» 1 stycznia 2011, 19:28 #22
grobla95: Zgadzam się , Rooney wnosił więcej do gry , więcej pracował na sukces zespołu.
» 1 stycznia 2011, 19:54 #21
00NANI00: Michael Carrick- mało kreatywny chyba a nie " mało kreatyny" :)
» 1 stycznia 2011, 19:24 #20
Furai: haahha Carrick za mało kreatyny :D
» 1 stycznia 2011, 19:21 #19
Chico56: Ja bardzo bym chciał , żeby Chicharito był legendą Old Trafford...



OD KOŁYSKI AŻ PO GRÓB BĘDE KOCHAŁ JEDEN KLUB : MANCHESTER UNITED !!
» 1 stycznia 2011, 19:14 #18
szraaamek: Kuszczak - 7
Neville - 4
Ferdinand - 6
Vidic - 7
Evra - 5
Fletcher - 5
Carrick - 5
Anderson - 6
Obertan - 4
Rooney - 7,5
Berbatov - 6
Gibson - 6
Hernandez - 6,5
Fabio - 6
» 1 stycznia 2011, 19:08 #17
wojtek654321: A jak z nogą Rooney'a ?
» 1 stycznia 2011, 19:05 #16
cejotinho: Najlepszy zdecydowanie Wayne, Bramka i świetne podanie do Chicharito, oprócz tego pełne zaangażowanie...
» 1 stycznia 2011, 19:03 #15
MpawulonU: obertan powinien chociaz 6 ale nie 4
» 1 stycznia 2011, 19:00 #14
kiechu: Za co? Za jeden rajd bez sukcesu i 50 niecelnych podań?
» 1 stycznia 2011, 19:10 #13
cnk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2011 19:15

Za co 6? za to,ze podawal nie celnie i cały czas tracił piłkę ? nie wiem co on w ogole robil tyle czasu na boisku, po pierwszej polowie juz go tam nie widzialem ;/
» 1 stycznia 2011, 19:15 #12
karol90098: ja go chcialem juz po 35 minutach sciagac. No ale nie mozna takich rzeczy robic tymbardziej ze rzadko gra. Kazdy musi dostac szanse
» 1 stycznia 2011, 22:09 #11
Taurus: Być może wraca stary dobry Rooney :)
» 1 stycznia 2011, 19:00 #10
gonzu252: po zmianie nareszcie coś zaczęli grać Chicharito jak dla mnie 8 a Roo 9 ;]
» 1 stycznia 2011, 18:58 #9
madd: Najsłabszy dziś na boisku był Obertan. Wydawało mi się jak by był na innym meczu. Liczne straty, nie dostrzeganie piłek dochodzących do niego lub koło niego. Rozumiem, że mało gra i nie ma ogrania. Lecz jego gra była porównywalna do piłkarzy naszej ekstraklasy. Co do reszty drużyny. Muszę stwierdzić, że grali jak stare dziadki. Zero energii. Najlepszymi dziś zdecydowanie byli Roo i Chicharito. Swoją drogą Chicharito to mega talent. Mam nadzieję, że go wykorzysta i będzie jednym z najlepszych napastników na świecie.
» 1 stycznia 2011, 18:56 #8
ChichaHernandez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2011 18:55

jest literówka
przy ocenie Vidica. Zamiast Mirrison powinno być Morrison.
i nie ma oceny przy Hernandezie.
» 1 stycznia 2011, 18:51 #7
Cleverley: ` Nemanja Vidić. Po jego słabym wybiciu do piłki dopadł Mirrison. Nie wyglądał pewnie przez całe spotkanie. Ocena: 6. `

nie Mirrison tylko Morrison . !
» 1 stycznia 2011, 18:51 #6
witek: Rooney - 8
Anderson, Fletcher, Carrick - 5
Evra - 5

Z reszta sie zgadzam
» 1 stycznia 2011, 18:48 #5
Booyaka: Prawda, wręcz to samo pomyślałem patrząc na oceny.
» 1 stycznia 2011, 19:06 #4
ChichaHernandez: No Roo i Chicha najlepsi na boisku chociaż ja miano Man of the Match dałbym Waynowi
» 1 stycznia 2011, 18:46 #3
javier10: hlopie jestes genialny ja tez bardzo lubie chice i roniego tomoi ulubieni pilkarze
!!
» 2 stycznia 2011, 13:54 #2
mario8: jaką ocene otrzymał Hernandez??
Jak dla mnie najlepszy był Roo gol i asysta:D Poza tym grał świetnie kiwał rywali jak chciał
» 1 stycznia 2011, 18:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.