» Manchester United podpisał kontrakt z japońska firmą Nissin
Wraz z filozofią "jedzenie i sport to odpowiednie koła do kierowania zdrowiem" Nissin zobowiązuje się do poprawy zdrowia na całym świecie, a teraz firma postanowiła zainwestować w piłkę nożną.
Japońska firma założona w Osace w 1948 roku słynie z produkcji makaronu wymyślonego przez jej założyciela Momofuku Ando, który rozkręcił swój biznes w odpowiedzi na marnowanie jedzenia podczas II Wojny Światowej. Jako wiodąca firma na rynku żywności ich produkty cieszą się dużą popularnością w ponad 80 krajach na świecie. Nissin słynie głównie z Cup Noodles (produkt podobny do polskiego Gorącego Kubka przyp. red.).
Manchester United, jako największy klub piłkarski na świecie jest doskonałym wsparciem dla japońskiej firmy, pomagając jej w budowaniu bilansu pomiędzy sportem a jedzeniem i podnoszeniu świadomości żywieniowej na arenie międzynarodowej. W pierwszym roku współpracy z United, Nissin będzie produkować swoje wytwory z logiem klubu z Old Trafford i przeprowadzi specjalną kampanie łączącą japońskie produkty i Czerwone Diabły.
Logo firmy będzie widoczne na szyldach reklamowych podczas każdego spotkania na Old Trafford, a także na oficjalnych kanałach - w MUTV oraz na oficjalnej stronie internetowej Manchesteru United.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać firmę Nissin w naszej rodzinie, jako nowy globalny partner naszego klubu. Popyt na makaron produkowany przez nich wynosi około 150 miliardów rocznie, a posiadają do tego długą tradycję w innowacyjności, konkurując na rynku ze swoimi produktami od wielu lat, ustalając poziom w swojej branży, do którego odnosi się cały świat. Nissin wspiera także wiele organizacji sportowych, tworząc tym samym idealną okazję do bycia partnerem Manchesteru United. Nie możemy się doczekać naszej współpracy - przyznał dyrektor od spraw marketingu Czerwonych Diabłów Richard Arnold.
- Nissin zaczyna nowy projekt we współpracy z sportowcami i klubami sportowymi. Nasz nowy slogan to: "WYGRAĆ Z GŁODEM". Gorąco wierzymy, że możemy "natchnąć ducha rywalizacji na całym świecie" dzięki naszej współpracy z Manchesterem United - podsumował tą sytuację właściciel japońskiej firmy Koki Ando.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis
nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.