Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Bramka ze snów w Teatrze Marzeń, Cluj wygrywa z MU

» 5 grudnia 2012, 22:43 - Autor: michalg - źródło: DevilPage.pl
W ostatniej kolejce grupy H Manchester United po bardzo słabym i nudnym spotkaniu uległ mistrzowi Rumunii CFR Cluj 0:1 (0:0). Jedyną bramkę w meczu zdobył przepięknym uderzeniem z ponad 25 metrów Luis Alberto. Mimo tej wygranej drużyna z Transylwanii nie zagra w fazie pucharowej Ligi Mistrzów.
LM: Bramka ze snów w Teatrze Marzeń, Cluj wygrywa z MU
» W ostatniej kolejce grupy H Manchester United po bardzo słabym i nudnym spotkaniu uległ mistrzowi Rumunii CFR Cluj 0:1 (0:0). Jedyną bramkę w meczu zdobył przepięknym uderzeniem z ponad 25 metrów Luis Alberto. Mimo tej wygranej drużyna z Transylwanii nie zagra w fazie pucharowej Ligi Mistrzów.
Zawodnik meczu z CFR Cluj to:
W szóstej minucie pełniący rolę kapitana Ryan Giggs dośrodkował z rzutu rożnego wprost na głowę Danny’ego Welbecka, którego strzał o centymetry minął bramkę CFR Cluj. Chwilę później błąd przy wyprowadzaniu piłki popełnił Chris Smalling. Piłka po podaniu Anglika trafiła wprost pod nogi Rui Pedro ,który oddał strzał w środek bramki. Niespodziewanie jednak David de Gea zamiast łapać futbolówkę w ręce wybił ją nogami na rzut rożny.

Kwadrans później po ładnej dwójkowej akcji Modou Sougou z Rafaelem Bartosem ten pierwszy znalazł się w sytuacji sam na sam z de Geą. Senegalczyk już składał się do strzału, ale z ofiarną interwencją zdążył Scott Wootton i zablokował uderzenie skrzydłowego Cluj. W 26. minucie fatalnie piłkę pod własnym polem bramkowym wyprowadzili piłkarze mistrza Rumunii. Futbolówkę przejął Welbeck i odegrał do Toma Cleverleya, który popędził na bramkę i w sytuacji sam na sam…strzelił prosto w bramkarza.

W następnej akcji po dośrodkowaniu Camory wzdłuż pola karnego do piłki niemal doskoczył Sougou. Niemal, ponieważ ofiarna interwencja Woottona znowu zapobiegła niebezpieczeństwu pod bramką de Gei. 5 minut później zza pola karnego uderzał Gabriel Muresan, ale strzał Rumuna poszybował wysoko nad bramką. W 40. minucie po rzucie rożnym głową strzelał Welbeck, piłka zmierzała niechybnie do siatki, ale z linii bramkowej zdołał ją wybić Mario Felgueiras. Chwilę później przelobować bramkarza Cluj próbował Rooney, ale golkiper zdołał wybić piłkę do boku. Dopadł do niej jeszcze Javier Hernandez i wrzucił wprost na głowę Smallinga, którego strzał głową o milimetry minął bramkę Portugalczyka.

W końcówce pierwszej połowy z boiska zszedł kontuzjowany Tom Cleverley, którego zastąpił Paul Scholes. Prawdopodobnie młody Anglik nabawił się urazu uda. W ostatniej akcji w tej części spotkania dobry strzał z 17 metrów oddał Rui Pedro, ale minimalnie się pomylił. Do przerwy zatem Manchester United remisował z CFR Cluj 0:0.

W 54. minucie Wayne Rooney zmarnował świetną okazję po bardzo dobrym podaniu w pole karne Nicka Powella. Roo chyba chciał odgrywać jeszcze do lepiej ustawionego Hernandeza, ale nie trafił czysto w piłkę i skończyło się tylko na strachu dla Cluj. Chwilę później niezłym strzałem z około 40 metrów popisał się Muresan. Na szczęście David de Gea nie musiał w tej sytuacji interweniować.

Chwilę później było 1:0… dla mistrza Rumunii. Piłkę w środku pola otrzymał Luis Alberto, który niekryty przez nikogo podbiegł do 30 metra bramki de Gei i oddał rewelacyjny strzał. Piłka po uderzeniu pomocnika Cluj nabrał dziwnej rotacji i wpadła w samo okienko bramki strzeżonej przez Hiszpana. Trzeba przyznać, że Luisowi Alberto wyszedł strzał życia.

10 minut później powinno być 1:1. Po ładnej akcji na prawym skrzydle Rooney wycofał piłkę na szesnasty metr do Giggsa, który powinien zdobyć bramkę wyrównującą. Niestety Walijczyk zamiast posłać piłkę obok bramkarza trafił prosto w nadbiegającego obrońcę.

W 71. minucie po podaniu Hernandeza ,,torpedę” odpalił Paul Scholes. Uderzenie rudowłosego pomocnika było jednak tyleż mocne, co niecelne. Osiem minut później z rzutu wolnego z narożnika pola karnego uderzał Giggs, ale Felgueiras nie miał żadnych problemów z tą próbą Walijczyka. Chwilę potem zza pola karnego celnie próbował Rooney, ale golkiper Cluj nie miał kłopotów ze złapaniem futbolówki.

W końcówce dwoił się i troił Rooney, ale jego wysiłki niewiele przynosiły ekipie sir Alexa Fergusona. Ostatecznie po słabym meczu Manchester United przegrał z CFR Cluj 0:1. Wicemistrzowie Anglii mieli jednak już wcześniej zapewniony awans do fazy pucharowej z pierwszego miejsca, więc nie musieli wkładać w to spotkanie wszystkih sił. Inna sprawa, że Manchester United grał w dość niezłym (przynajmniej na papierze) zestawieniu.

Manchester United- CFR Cluj 0:1

Bramka: Luis Alberto 56’

Manchester United: De Gea - Jones, Smalling, Wootton, Büttner - Giggs (Fletcher 86'), Cleverley, Powell (Macheda 73') - Rooney, Chicharito, Welbeck

CFR Cluj: Felgueiras - Pinto, Cadu, Piccolo, Rada - Muresan, Alberto, Pedro (Aguirregaray 71'), Camora - Bastos (Mafti 79'), Sougou


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - CFR Cluj
Następny news »
Liga Mistrzów: Kto następnym rywalem United?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


Klimaa: Fajnie że od pierwszych minut zagrali Wootton oraz Powell. Mam nadzieję że w tym sezonie w Europie będziemy grać co najmniej do półfinału..
» 7 grudnia 2012, 23:22 #107
SirPatrick: Bramka mistrzostwo świata, jednak to wstyd przegrać u siebie z taką drużyną. Liczę na znacznie lepszy i komplet punktów w derbach :)
» 6 grudnia 2012, 16:54 #106
adamus6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 16:22

Jaaaa... ludzie ogarnijcie się trochę, grają z Clujem o nic, mając w niedziele derby... na pewno grali na 100% w meczu bez znaczenia. Każdy normalny kibic woli przegrać taki mecz, a wygrać derby, więc nie gadajcie po takim meczu jak Wam wstyd jest... a już mówienie z kim to w 1/8 mamy szansę a z kim nie jest już kompletnie żałosne. Te mecze będą w lutym!! Za ponad 2 miesiące! Nikt nie wie jakie wtedy będzie United i nasz przyszły rywal. Pozatym chciałbym zauważyć, że diabły zawsze się rozkręcały w drugiej części sezonu! Glory United!! W niedziele po zdobycie Etihad!!
» 6 grudnia 2012, 16:21 #105
kud1one: No w zeszlym sezonie pokazali jak graja lepiej porazka z City 1:0 nie oddajac ani jednego strzalu. Odszedl Park ale zostal Giggs i Scholes i pewnie zagraja piach jak zawsze od poczatku sezonu. Naprawde jestescie az tak zaslepieni tym Machesterem kibicuje pewnie dluzej niz niektorzy zyja nie mowie tu o Tobie i siadalem co tydzien na mecz Manchesteru i ogladalem swiatowy TOP teraz patrze na miernote i na minimalizm trenera i zespolu. co z tego ze sa derby Manchesteru przeciez nie gral prawie nikt z podstawowego ok..ale nasza mlodziez powinna conajmniej zremisowac na wlasnym boisku z rumunskim zespolem...same noname'y a my? DDG kupiony za 20baniek jones kupiony za 15baniek jak nie wiecej, powell kupiony za 8baniek, hernandez kupiony za ponad 10baniek itd itd. a tam cala druzyna nie kosztuje tyle co jeden pilkarz naszego zespolu i dostajemy z nimi becki wiec o czym tu gadac. Nie lepiej wygrac kolejny mecz fartem z City 2:1 w 95minucie i cieszyc sie z sukcesu druzyny ktora nic nie gra nie oszukujmy sie. Kibicuje tak samo jak Ty(pisze z duzej wyraza to szacunek) i nie ma co sie sprzeczac ale nie lubie fanatycznych kibicow co slabo ich grajacy zespol czy wygrana niesprawiedliwa cieszy go tak samo jak wygrana 7:0 z kimkolwiek. A ja mam nadzieje ze dostaniemy zimny prysznic z 5:0 od ManCity i w przyszlej polowie sezony ManUtd wygrywa rewanz z Norwich 5:0 albo z Evertonem 3:0 z Newcastle potrafilismy zagrac jak za starych dobrych czasow ale to jest kolego jedyny mecz dobry w wykonaniu ManchesteruUnited. Bo jak znowu wygramy jak z Chelsea to bedziecie skakac pod niebo wygralismy derby super ale zeby to byla pewna wygrana albo chciaz w dobrym stylu. Mamy kadre zeby zwojowac swiat ale jak Ferguson jest minimalista i woli wygrywac mecze 1:0 ledwo z zespolem ktory jest najnizej w tabeli to pozniej bedzie znowu placz ze przegralismy lige bilansem albo przegrywamy z City 6:1 i od tamtej porazki nic sie nie zmienilo. Ciekawi mnie jak sytuacja ManUTD wygladalaby jakby Galata zremisowala z nami w pierwszym meczu albo bysmy przegrali z Braga tak jak powinnismy w tamtym meczu. Ciekawe czy byscie byli wszyscy chetni zagrania z Realem i wygrania ligi. A wyniki ulozyly sie troche pod nas i nie widzicie niczego co sie dzieje w naszym zespolu. Brakuje stylu, solidnej obrony i rozegrania czyli w sumie wszystkiego. Walki nigdy nie bede podwazal bo to to akurat mamy zawsze we krwi. Ale niestety czasami walka to nie wszystko i mam nadzieje ze ManCity pokaze nam nasze braki bo poki co wszystkie mecze jakie ogladaliscie(mam nadzieje ze nie na komentarzelive) to wszystko pieknie i styknie. powodzenia i pozdrawiam
» 6 grudnia 2012, 16:35 #104
Mikip21: kud1one
Zgadzam się z tobą w 100%. United gra totalny piach i jak oglądam mecz to wydaje mi się jakby wkładali w nie tylko minimum wysiłku. Strzelają na 1 do 0 (choć w tym sezonie rzadko się zdarza żebyśmy pierwsi wychodzili na prowadzenie), a potem cofnięcie i liczenie, że może druga bramka jakoś sama wpadnie. My takie Cluj na Old Trafford powinniśmy rozjechać nawet tym składem, który wczoraj wyszedł na boisko. Pamiętam jak na trzy lata wstecz większość zespołów na OT nie mogła z nami nawiązać równej walki, a teraz przyjeżdża Rumuński Cluj czy Portugalska Braga i grają z nami jak u siebie. Jak SAF myśli, że odzyska mistrzostwo wygrywając mecze z ogórkami (np.Reading) tylko jedną bramką to się prędko przeliczy. Od przegranej 1-6 z $hity nie gramy kompletnie nic, mam wrażenie, że tylko nieliczni piłkarze dają z siebie maxa, a reszta ma to gdzieś. Chciałbym, żeby United grało tak jak chociażby w 2010 roku (podałem za przykład ten rok bo tu gra nie skupiała się już na CR7), gdzie Milan rozbijaliśmy na OT 4 do 0 i Bayern 3 do 1 (potem czerwo dla Rafaela i wszyscy wiedzą jak to się skończyło).
» 6 grudnia 2012, 16:58 #103
Potak: Nie pisz tak szczerze, bo i tak usuną Twój komentarz bo jest za szczery odnośnie United, a niektórym z władzy się nie podobają negatywy odnośnie diabłów :)
» 6 grudnia 2012, 17:24 #102
kud1one: No to chcialbym teraz wszystkim zwolennikom meczu w 1/8 z Realem powiedziec: "stuknijcie sie w glowe". Bo co Borussia wygrala z nimi grajac z nimi zycie? Bayern w lidze pokazal im gdzie jest ich miejsce i cudem zremisowala z Bayernem 1:1 a moglo byc 5:1 dla Bayernu. Po zimowym okienku Mourinho wezmie sie za wszystkich i ich poustawia bo tak jak BBVA maja male szanse juz na dogonienie ale wszystko mozliwe Barca w zeszlym roku tez byla juz poza burta a jakby wygrali ostatni mecz z Realem bylaby sraczka do konca i tak samo moze byc na odwrot w tym sezonie. Spokojnie Mou celuje w tym roku wlasnie w LM a wy chcecie wystawic w 1/8 ich wlasnie dla Manchesteru ktory nie potrafi wygrac z Norwich(u siebie) i z Cluj(u siebie) sorry ale to jest tragedia. 17 i 18letnie lebki Barcelony wychodza na mecz o nic w zeszlym sezonie z Victoria Pilzno i Bate i tam grali seniorzy i wyniki byly po 5:0 17-latkowie i mieli tak samo mecze dla zabawy bo juz wychodzili z grupy. Prosze was od 2 sezonow ManUtd graja taki piach w zeszlym sezonie nie potrafilismy wygrac z Basel i wygrana z Oteul Gałacz 1:0 ledwo u siebie. trzeba zmiany nie wiem czy trenera czy zawodnikow nie mnie to wymyslac ale to co sie dzieje od 2 lat w Manchesterze to prosi o pomste do nieba. W zeszlym sezonie jakbysmy wygrali lige to byloby niesprawiedliwe bo z taka gra co w zeszlym roku powinnismy byc na 3-4 miejscu bo nawet Kurczaki z Tottenhamu grali o niebo lepiej i solidniej. W tym roku podobnie 1:0 z Galatarasay i SaF mowi ze to byl genialny mecz prosze was. Najgorzej ze ani wladze ani Ferguson nie widza tego co sie dzieje z zespolem bo jak mieli pracowac nad tym zeby nie tracic bramek jako pierwsi i dalej sie to dzieje. ale jak sie wystawia w srodku pola Fletchera Scholesa i Giggsa zamiast Powella czy Andersona czy Cleva(juz nawet jego) a w obronie Rio to juz przechodzi ludzkie pojecie i mimo kolejnych ich bledow a nawet nie bledow tylko nijakiej gry nie oszukujmy sie nie widac ich w ogole na boisku to po co dalej ich katowac i wystawiac. Cale szczescie nie jestem trenerem bo pewnie ManUtd bylby nizej niz QPR ale kibicuje ManUTd od 1997roku i tyle co z tym klubem przezylem nerwow ale przede wszystkim pieknych chwil do 2011 roku mimo ze przegrali Final Ligi mistrzow w zyciowej formie z Barcolona (nie mielismy z nimi wtedy szans mimo ze Barca ponoc jest wielce faworyzowana przez UEFA,KGB i CBŚ) to i tak gralismy naprawde dobry futbol. w zeszlym sezonie nie wyszlismy z grupy w tym roku naprawde fartownie a wy chcecie Real w cwiartce gratulacje optymizmu i niedoceniania Realu. Pamietam polfinal Man-Bayern gdzie w 30min potrafilismy wcisnac 3 bramki skonczylo jak sie skonczylo pechowo a teraz uwazacie ze z Bayernem albo Realem bysmy wygrali? a co dopiero zebysmy im 3 bramki wcisneli...niemozliwe z ta nasza gra. Sorry jestem kibicem ManU i zawsze bede ale nie bede sie cieszyl z wygranych 1:0 z Westhamem ledwo ledwo albo porazka ze slabiutkim Norwich. Jestem wymagajacy bo wiem na co stac ten klub tylko trzeba siasc i przemyslec czego nam brakuje.
» 6 grudnia 2012, 15:23 #101
pilsudczyk: Czemu jesteśmy za Realem? Bo jeżeli piłkarze MU mają grać na serio w LM to muszą pokazać już w 1/8, że mają jaja i ograć taki Real. Lepiej wygrać z taką Valencią, Porto, Szachtarem czy Celtikiem tylko po to aby później dostać bęcki od Realu, Bayernu czy Barcy? Jak już mamy odpadać z LM to lepiej w 1/8 i się skupić na Premier Ligue niż chociażby w finale i zawalić ligę. Od kilku lat mamy najłatwiejsze drużyny w fazach grupowych więc pora aby to szczęście się skończyło i żebyśmy trafili na drużynę z najwyższej półki.
Ave Marszałek!
» 6 grudnia 2012, 15:39 #100
weLoveUnited: Popieram Cie w 100%,gdy bedzie tak dalej to za rok bedzie drugi liverpool
» 6 grudnia 2012, 15:42 #99
crstiano7pl: dobrze mówi, polejcie mu ! ;)
» 6 grudnia 2012, 15:53 #98
kud1one: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 16:18

Bo my mielismy zapewnione wyjscie z grupy 2 mecze temu a Juve walczylo do konca...tyle ze my mielismy w grupie zespol turecki rumunski i portugalskiale pamietajcie najwazniejsze ze dotrwalismy do wyjscia i najwazniejsze ze jestesmy na 1 miejscu ligi angielskiej...nie wiem do teraz jak to mozliwe z nasza gra. Albo BPL spada na psy albo mamy niesamowitego farta. Ferguson pamietam kiedys potrafil zaryzykowac i czesto sie to oplacalo a teraz stal sie wyrafinowanym trenerem ktory jak najmniejszym wysilkiem zepsol ma wygrac mecz 1:0 i niewazne czy to jest ManCity czy Norwich. Mam nadzieje ze dostaniemy zimny prysznic od ManCity 5:1 i po zimowym oknie do tego czasu wezma sie za siebie i prace. uwierzcie ze wiecej nam by to dalo niz wygrana fartem 1:0 i nic nie zmienimy bo przeciez wygrywamy. Zal
» 6 grudnia 2012, 16:16 #97
RooneyMU: Kto wygra LM, notowania bukmacherow:
Zwycięzca turnieju
FC Barcelona 3.65
Real Madryt 4.25
FC Bayern Monachium 6.00
Borussia Dortmund 8.00
Manchester Utd 11.00
Juventus 13.00
Paris Saint-Germain 26.00
Szachtar Donieck 29.00
Arsenal FC 34.00
Malaga CF 51.00
FC Porto 51.00
FC Schalke 04 51.00
Valencia CF 67.00
AC Milan 67.00
Celtic 101.00
Galatasaray 101.00
» 6 grudnia 2012, 15:21 #96
Fred78: Prawda jest taka,że ten rezultat to wstyd i hańba dla takiego klubu jakim jest Manchester United.Co ztego,że mecz jest o nic,jednak grając w takim klubie trzeba prezentować jakiś poziom,a tu co przyjezdza taki zespól jak Cluj i wygrywa.WSTYD.Poco przychodzą kibice na mecz,zeby oglądać taki blamaż.Dlakogo oni grają bo chyba nie dla kibiców?Liczę na Real w następnej rundzie.
» 6 grudnia 2012, 14:58 #95
crstiano7pl: eh żal ściska serce jak Diabełki przegrywają z takim rywalem... Naprawdę szkoda, bo wydaje mi się, że byli lepsi przez większą część spotkania... Nie wiem czemu SAF nie wziął Robina chociaż na ławkę i co się dzieje z Rooneyem jak Robin nie gra, bo gdy grają razem to Wayne jeszcze jakoś wygląda, a wczoraj przy setce do strzelenia piłka mu uciekła :( Miejmy nadzieję, że dalej będzie lepiej ! United !
» 6 grudnia 2012, 14:56 #94
rc7: Problem jest taki że byliśmy w jednej ze słabszych grup ,a mimo to 2 mecze przegraliśmy ! To co będzie jak teraz trafimy na Real Madryt ? Boję się kompromitacji mojego ulubionego klubu,która może nastąpić jeszcze prędzej,bo w Niedziele .Byłem od początku za RVP,bo wiedziałem że to bardzo dobry i doświadczony zawodnik,i to potwierdza,ale zapomnieliśmy o obronie,tu potrzeba wzmocnień,i to doświadczonych graczy na już,bo bramek tracimy tyle jak byśmy grali bez obrony i bramkarza .Do tego R G oraz P S ,na emeryturę,to już nie te lata,taka prawda,i w to miejsce jest potrzebny ograny klasowy zawodnik .Bo jak leje nas jakiś Rumuński klub ,a klub z końca tabeli PL ładuje nam 3 bramki w jednym meczu ,Ferguson mówi że wszystko pod kontrolą jest , to coś nie halo jest .!
» 6 grudnia 2012, 14:30 #93
pilsudczyk: Do tych wszystkich co wypisują, że SAF musi odejść- odszczekacie to w niedziele kiedy United rozegrają dobry mecz na Etihad. Mecz z Clujem o pietruszkę a wy domagacie się wygranej, nie patrząc na to, że City mecz z Borussią sobie odpuściło i są skupieni przede wszystkim na Premier Ligue. MU ,,niestety" wygrał swoją grupę i Sir Alex musi kombinować. Jego więc się nie czepiajcie.
Czepiajcie się za to zawodników. Skład: De Gea, Jones, Smalling, Wootton, Buttner, Powell, Giggs, Cleverley, Hernandez ,Welbeck, Rooney mógłby być pierwszym składem MU. Wystarczy sobie wyobrazić, że RvP nie został latem sprowadzony na OT, Vidic sprzedany, Ferdinand odszedł a Evra również sprzedany. No i niby mamy w składzie głośne nazwiska, które nie potrafią nawet zremisować z Fenerbahce czy Cluj. I to jest problem. W naszym klubie nie ma wartościowych zmienników. Wydaje się nam, że pierwszy i drugi skład są niemal równorzędne a wychodzi na to, że dzieli je przepaść. Jak się gra rezerwami pokazała wczoraj Barcelona. Też mecz o nic, Benfica musiała wygrać ale nie dała rady. Remis. A w Barcelonie wilk syty i owca cała.
Ave Marszałek!
» 6 grudnia 2012, 13:52 #92
zento: w tym klubie jest jeden problem SAF.
nasza chluba powinna powiedziec sobie pas i dac popracowac komus z mlodsza glowa i nowymi pomyslami.
jak widze czasem ustawienie naszego zespolu to...mozg sie lasuje...
ta druzyna co mecz gra w zupelnie innym skladzie!!
to jakas paranoja...jak Ci ludzie maja sie ze soba zgrywac??
gdyby nie przeblyski geniuszu poszczegolnych graczy to bylibysmy dzis w srodku tabeli!!
pomijajac juz fakt z kiedys rezerwy MU rozwalaly jakis Rumunow w drobny mak i takiego wstydu nie bylo....po prostu wstyd!!
» 6 grudnia 2012, 11:12 #91
zento: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 11:55

SAF wieczny nie bedzie-a czym jest starszy bedzie gorzej.
nikt mu nie zabiera tego co zrobil i czym jest dla naszego klubu ale-----kiedys trzeba powiedziec dosc..i według mnie nadszedl taki moment..
a poza tym,calkowicie sie z Toba zgadzam.
też moim marzeniem jest by prowadzil nas Solskjaer i marzylo by mi sie by przyszedl na rok jako drugi terner i prowadzil ten zespol razem z Bosem a potem przejal ta paleczę sam.
ale on pewno sie na cos takiego nie zgodzi...
» 6 grudnia 2012, 11:53 #90
Baczas92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 10:48

Zgadzam się w 100% z porfavor. Jest tylu dobrych,młodych,kreatywnych i nie drogich zawodników, którzy przerastają Cleverleya, który jak dla mnie jest strasznie przereklamowany i Carricka, o ile w destrukcji radzi sobie nie źle to, kiedy bierze się za rozgrywanie, to jest koszmar. W ogolę nie będę wspominał o naszych legendach, którzy swoje najlepsze lata maja już za sobą. I nie mogę już patrzeć, kiedy SAF zmienia nominalne pozycje zawodnika, chociaż wie dobrze ze nie czuja się tam za dobrze. Sama porażka z Cluj nie jest tragedią, ale nasz zespól miał sporo sytuacji, które powinny zakończyć się bramką. Tym razem nie mieliśmy szczęścia, które dopisuje nam bardzo często w tym sezonie. Coś trzeba zmienić!
» 6 grudnia 2012, 10:47 #89
leonn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 10:44

Ja przetrwałem :) Dobrze napisane :) Zgadzam się z 100%. Brak kreatywności w środku pola. Jesteśmy po prostu słabi na tej pozycji. Jak już Anderson zaczął nieźle grać to kontuzja, Tom również. Dwóch młodych rozgrywających można zastąpić tylko weteranami, którzy widać było wczoraj jak się mają. Gramy od ubiegłego sezonu strasznie bojaźliwie. Nie potrafimy rozegrać akcji, rozklepać obronę. Jeśli już się to udaje to raczej nie jest to zasługa środkowych pomocników. Dla mnie to wstyd dostać od jakiegoś Cluj, o którym istnieniu jeszcze pół roku temu nie miałem pojęcia. Co z tego, że graliśmy rezerwami i mieliśmy pewny awans. To jest United to jest stadion, który powinien być twierdzą a rezerwy są od tego aby godnie zastąpić podstawowych zawodników niezależnie czy jest to mecz o awans do finału LM czy mecz o pietruszkę.

Jeśli chodzi o Snajdera to facet też ma już swoje lata. Wywalić sporą kasę na zawodnika, którego również co chwila łapie kontuzja to chyba nie jest idealne rozwiązanie.
» 6 grudnia 2012, 10:42 #88
19szczepan93: Również przetrwałem. Świetnie napisane, sama prawda.
» 6 grudnia 2012, 10:45 #87
gzzz: lepiej się tego nie dało ująć...
» 6 grudnia 2012, 10:55 #86
Vorios: Powinienes czesciej pisac.
» 6 grudnia 2012, 11:10 #85
PLDan11: Zgodzę się w szczególności ze zdaniem o Carricku. Też się ostatnio zastanawiałem, czy te jego dobre statystyki znajdują potwierdzenie w grze. Bo kreatywny to on nie jest. A o stoperach mówię od początku sezonu - Ferdinand nie nadaje się na 1. skład z taką formą, Evans jeszcze bardziej.
» 6 grudnia 2012, 14:28 #84
kap: Mądrego to i czasami dobrze posłuchać. Te pozycje co wymieniłeś to jest piorytet,dopisałbym jeszcze skrzydłowego.
» 6 grudnia 2012, 14:50 #83
satan23: Zdecydowanie koledze przyznam rację, całe szczęście że więcej osób dostrzega to co teraz się dziej z drużyną..
» 7 grudnia 2012, 14:22 #82
satan23: Wstyd. Z meczu na mecz stajemy się zwykłym średniakiem nadającym się co najwyżej na LE. Jeżeli coś w tym sezonie zdobędziemy to będzie hohohohohoho cud.. Przykro się ogląda jak leszcze odrywają "baby boys"
» 6 grudnia 2012, 09:08 #81
leonn: Zgoda, że dla nas mecz o pietruszkę. Zgadza się, że mieliśmy rezerwowy skład ... tylko co z tego ?! Moim zdaniem taka drużyna jak United powinna w rezerwach spokojnie opykać Cluj. Tragedii nie robię ale jednak na wczorajszych zawodnika będzie opierała się za jakiś pierwsza drużyna no i co wtedy ? Wiadomo, jest czas, chłopaki muszą się rozwinąć itd. Tylko nie bardzo rozumiem. Skoro mamy pewny awans, skoro gramy u siebie to dlaczego na luzie nie potrafimy pobawić się, pograć piłką przed polem karnym przeciwnika ? My jesteśmy United i nasze rezerwy muszą trzymać poziom niezależnie od tego jakiego kalibru jest to mecz. Takie jest moje zdanie.
» 6 grudnia 2012, 07:27 #80
vip14: Nie przejmuję się tą porażką. Manchester United ma zapewniony awans i z tego się cieszę. Mecz naprawdę słaby :/
» 6 grudnia 2012, 06:32 #79
UnitedProClub: Słaby to komplement to była piłkarska tragedia
» 6 grudnia 2012, 06:50 #78
UnitedProClub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.12.2012 06:23

Mecz praktycznie do przewidzenia,bramka nie z tej ziemi lecz na szczęście awans zapewniliśmy sobie wcześniej,Teraz city i to będzie trudny mecz bez Naniego,Cleva,Kagawy.Vidicia i Andersona ale wierzę że wygramy komplet punktów po raz 1 od 2 lat w Derbach PL,czekajcie kiedy ostatni raz wygraliśmy derby w PL 12.02.2011 r. to prawie że 2 lata bez wygranej w derbach w PL,będzie ciężko ale jeśli zagramy składem
DDG
Rafael-Evans-Ferdinand-Evra
Carrick-Fletcher
Roo-Chicha-Welbeck
Rvp
wiem że pomoc to praktycznie atak ale kogo tam wstawić? może wygramy 1-0 po fuxie nwm się zobaczy ale jeśli obrona będzie robić takie dziury jak przy golu na 1-0 dla Cluj to nie ma o czym marzyć.
» 6 grudnia 2012, 06:21 #77
orion: Nie ma tragedii. Bardzo fajny skład został wystawiony. wynik nie jest moze fajny ale nie zawsze da sie wygrac. Trzeba oszczędzać zawodników. To był mecz o nic. Wiec daj cie spokój z tymi żalami i sie tak nie napinajcie.........
» 6 grudnia 2012, 02:14 #76
Hellsing: Ferguson słaby, drużyna słaba, mecz słaby - wszystko słabe! Takie słabe, że od dzisiaj jestem fanem Chelsea, która pokazała Nordsjaeland gdzie raki zimują! Z taką grą The Blues mają realne szanse na obronę Pucharu Europy. Już nie mogę doczekać się finału Chelsea-Man City na Wembley!!
» 6 grudnia 2012, 00:04 #75
manooch: a idź se do Chelsea, nikt nie chcę tu takich "kibiców", za to do kibiców The Blues będziesz pasował jak ulał.
» 6 grudnia 2012, 00:23 #74
dagoberto: manooch.Wydaje mi sie ze kolega napisal to ironicznie :).
» 6 grudnia 2012, 01:07 #73
PatrykSNK: Przeczuwałem ta porażke ale nie wiem czy zasłuzylimsy na nia? Luis alberto strezlil bramke zycia bardzo ładna! Jestem teraz ciekaw na kogo trafimy w 1/8 oby nie był to real. Zapomnijmy o tym meczu i nastawmy sie na emocje z city!
» 5 grudnia 2012, 23:55 #72
Filet: Dobrze napisane. Ja o meczu nie będę się wypowiadał, graliśmy o pietruchę i tyle przed ważnymi derbami. wolałem oglądać Szachtar - Juve i jestem zadowolony. Jednak na kogo byśmy nie trafili w 1/8 to na pewno będę oglądał:)

Nie pierwszy raz MU daje luzu w grupie gdy ma pewny awans. Ja to znam już od wielu lat i ja się tym nie przejmuje tak jak te 'dzieci' jak to określiłeś, no niestety przeważają i co zrobić. Martwi mnie tylko jak ktoś tu wejdzie z zewnątrz i poczyta sobie trochę i pomyśli jakich MU ma żałosnych kibiców. w większości.
» 6 grudnia 2012, 00:30 #71
Ta3k: Tak najlepiej jakby SAF wystawił przeciw nim pierwszy skład, co z tego, że gramy z City w niedziele, co z tego, że mają jeden dzień odpoczynku więcej? Wstyd? Wstyd to mieć takich pseudo kibiców. Jesteśmy na pierwszym miejscu w PL i w grupie w LM. Jeszcze więcej jest tu znawców, że SAF się wypalił powinien odejść itd. Rozumiem, że trochę się nagraliście w FIFE zapewne na jakimś łatwym poziomie i kończycie sezon z kilku setkoma zdobytymi bramkami, wszystkimi meczami wygranymi, pucharami zdobytymi i macie wrażenie, że United powinno strzelać wszystkim po 10 bramek w meczu. Wszyscy oczywiście też zawsze w formie, nie mają gorszych dni itd. No i oczywiście skład, zapewne taki, że drużyna marzeń się chowa. Aż szkoda gadać.
» 5 grudnia 2012, 23:17 #70
sv650: jak czytam, takie komentarze jak powyższy to mi się odechciewa, jechanie z textami "pseudo kibic" a kim Ty kurw* jesteś, internetowy wojowniku?? prawda jest taka że gra united w tym i innych meczach jest tragiczna, chłopaki nawet się nie starają, a tacy zawodnicy jak cleverley, jones, powell, welbeck itd. to przeciętniaki, nie pamiętam tak słabej kadry MU. tyle... a frustrację kibiców rozumnie bo jest uzasadniona...
» 5 grudnia 2012, 23:22 #69
Ta3k: A przepraszam Cię bardzo jak nazwać "kibica" który od razu by chciał zmieniać trenera i połowę składu? I bardzo Cię proszę o kulturalne wypowiedzi, możesz się ze mną nie zgadzać, ale nie musisz przeklinać.
» 5 grudnia 2012, 23:27 #68
sv650: ok, masz racje epitety są nie potrzebne, przepraszam. A co do Sir Alexa Fergusona, jest wielkim człowiekiem i trenerem - tego nie da się podważyć, ale to nie oznacza że nie można Go krytykować. A ostatnio na krytykę zasługuje bardzo często. Gra United, jest fatalna w chwili obecnej, a SAF zdaje się nie widzieć recepty na ten problem...
» 5 grudnia 2012, 23:31 #67
Wuj3k: Welbeck moze jest i mlody, ale juz na pewno nie przecietniak. Rosnie na klasowego napadziora. Clev przeplata mecze dobre z gorszymi, ale tez ma jeszcze czas na wyrobienie sobie stalego poziomu. Co do Phila- to samo. Nie zapominajmy, ze byl to mecz o pietruszke, z obu stron nie brakowalo okazji do zdobycia bramki, choc nie powiem ze Utd do tego meczu podszedl niestety tak jak podchodzi do wiekszosci spotkan ostatnio- 'po co biegac i sie starac, jestesmy przeciez Manchesterem, i tak wygramy.' Nie mniej jednak licze (moze zludnie) na mecz z Galaktycznymi w 1/8, do tej fazy zostalo jeszcze sporo czasu a jak chlopaki beda wiedziec jaki przeciwnik ich czeka na tym szczeblu rozgrywek to do tego czasu wezma sie w garsc.
» 5 grudnia 2012, 23:32 #66
Ta3k: Wiesz, nie twierdzę, że gra jest ok i konstruktywna krytyka jak najbardziej jest na miejscu. Wkurza mnie tylko fakt, że pomimo wyników czyli pierwsze w PL i LM, ludzie nic tylko by zmieniali trenera. Czasami niestety granie "brzydkiej" piłki bardziej się opłaca. Przykład choćby Liverpoolu bądź Arsenalu. Ja mam nadzieję, że jak wróci Vidić gra obronna wróci do normy. Potrzebny jest gracz, który całość poprowadzi, ustawi itd. Rio niestety już się trochę wypalił. Pozostali moim zdaniem nie mają tej charyzmy potrzebnej do przywództwa. Jedyną formacją w której nie ma problemów jest atak, niestety pomoc to już konkretne sito. Ryan i Paul ostatnio mają bardzo słabe mecze i chyba czas zejść ze sceny, niestety latka lecą, a panowie są wyraźnie bez formy, no chyba, że im forma wróci, ale i tak już nie biegają. Liczę też, że powrót Kagawy coś zmieni. Chce jednak zaznaczyć, że rok temu graliśmy pięknie, a nic nie wygraliśmy. Teraz pomimo spadku formy mamy wyniki, a na wiosnę myślę, że zobaczymy odmieniony zespół tak jak zawsze.
» 5 grudnia 2012, 23:42 #65
Wuj3k: Arsenal akurat gra przyjemnie dla oka, niestety nieprzyjemnie dla kibicow- wlasnie przez brak wynikow, mimo takiej gry. Bardziej mi tu pasuja Smerfy z ostatnich sezonow- autobus przed polem i pila do Drogby, on cos wymysli. Co do pomocy to sie zgadzam, Rudy z Siwym mysle ze po tym sezonie mogliby spokojnie zawiesic buty na kolek i pozwolic zeby w ich miejsce Fergi wkoncu znalazl odpowiednich nastepcow. Tez optymistycznie patrze w przyszlosc, po nowym roku mysle ze juz powinnismy sie wbic na staly, wysoki poziom, taka mam przynajmniej nadzieje... Tymczasem- Dumni po zwyciestwie, wierni po porazce!
» 5 grudnia 2012, 23:54 #64
LeoMessi10: Ciekawe na kogo trafimy opcje : Real Madryt , Szachtar , Celtic ,Valencia , Porto, Milan
» 5 grudnia 2012, 23:09 #63
Samuelikson: Ja chcę Real i zemstę za mecz z ostatnim występem Becksa :D
Nie pamiętam ile lat miałem wtedy ale pamietam że pobiłem brata (fana realu) :P Teraz mu znów się nazbierało więc Real jak wygra będzie na pocieszenie lanie brata ;p
» 5 grudnia 2012, 23:18 #62
Pauleta77: 2002 rok, wg rocznika miałeś 12 lat, ciekaw jestem jak to "pobicie" wyglądało, pewnie na odwrót :D
» 5 grudnia 2012, 23:24 #61
Wuj3k: Nie wziales pod uwage ze brat mogl miec wtedy lat 6 ^^
» 5 grudnia 2012, 23:34 #60
Pauleta77: wziąłem, ale chciałbym widzieć to "pobicie" przez 12 latka
» 5 grudnia 2012, 23:41 #59
Samuelikson: No właśnie, miałem 12 lat, więc brat miał 9 bo jest o 3 młodszy ;p
Śmiał się ze mnie że United przegrało i tak długo mnie prowokował, aż dostał strzała i krew się polała ;p a potem płakałem że jest mi przykro więc płakaliśmy razem ;p
» 6 grudnia 2012, 00:29 #58
naniLuis: Jeśli chodzi o mnie,to chciałbym Milan :)
» 6 grudnia 2012, 07:39 #57
belman: kiedy zmienia trenera i wywala 1/3 przecietniakow bo juz ogladanie tej lipy co gra united to mi sie odechciewa. jak narazie wielkosc naszego klubu to tylko nazwa. liga angielska najlepsza w europie? to gdzie sa te kluby chelsea, city i bardzo slaby arsenal?. a utd w najslabszej grupie notuje 2 porazki. wielkie kluby nie daja tak d... jak utd.
» 5 grudnia 2012, 23:07 #56
Szewc: Taki z Ciebie znawca to powiedz mi kto wystawiłby podstawowy skład na 2 ostatnie mecze LM kiedy awans i 1 miejsce w grupie są już pewne? Wtedy gra się rezerwami i młodzikami, żeby się ogrywali. Przestań panikować po 2 przegranych kompletnie nieważnych meczach. Zapominasz np. że w 4 pierwszych United zdobyli komplet punktów? Tak grają wielkie zespoły = Z GŁOWĄ! Po to wygrywa się szybko grupę żeby się na ostatnie mecze nie spinać.
» 5 grudnia 2012, 23:15 #55
belman: a kibice to przychodza bo nie maja co w domu robic. nie chodzi mi o najsilniejszy sklad, bo nawet w takim skladzie powinnismy to wygrac 2-0.
» 5 grudnia 2012, 23:35 #54
OneLoveOneUtd: Wstyd, my i europejska czołówka? To już jest co raz lepszy żart. Serce się kraje patrząc na ich grę, lekceważenie kibiców, ludzie poświęcają wiele by ich oglądać, każdy wie o czym mówię, gdy czuje dumę że jest fanem takiej drużyny która coś sobą prezentuje, a teraz nikt się nie boi z nami grać. Panowie cieszą was zwycięstwa w takim stylu jaki prezentuje united? Wygraliśmy wszystko co było do wygrania i dzięki za to Fergie. Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
» 5 grudnia 2012, 23:03 #53
piotr969: dokładnie tak...szacun
» 5 grudnia 2012, 23:04 #52
JohnPieklo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2012 23:33

Wyjście z pierwszego miejsca z grupy już na dwa mecze przed końcem i pierwsze miejsce w lidze angielskiej. Czy ty myślisz, że sport i budowanie drużyny polega na wygrywaniu z każdym po 5:0 co trzy dni? Budowanie drużyny polega na wyciąganiu wniosków z porażek i to jest piękna sprawa, że można sobie na nie pozwolić będąc przy tym na pierwszym miejscu we wszystkich najważniejszych kompetycjach.
Nie rozumiem, czego tacy ludzie jak ty mogą chcieć więcej. Barcelony? Barcelona to fenomen, a każda inna drużyna może być zbudowana solidnie na jakieś góra 3,4 sezony, a reszta to jest stałe budowanie. Piłkarze odchodzą, starzeją się, gubią formę. Młodzi i niedoświadczeni muszą wchodzić w ich buty, i tak dalej. Jeśli uważasz, że Fergie nie znalazł (i wciąż nie znajduje) złotego środka, naprawdę spójrz na aktualne pozycje w tabelach, na liczbę strzelonych goli, na pozycje w Premier League w 10 ostatnich sezonach, i zastanów się. Ja przy oglądaniu 95% meczów United widzę bardzo fajny sposób na granie (nawet jeśli czasami trwa 20 na 90 minut - warto to dostrzec, bo lepsze te 20 pięknych minut, niż 90 niby-solidnych, ale mało emocjonujących) i cieszę się oglądaniem ich, bo naprawdę są ku temu powody.
I jak najbardziej cieszę się tymi zwycięstwami, w których trzeba odrabiać stracone gole, bo co może cieszyć bardziej w tym sporcie od podnoszenia się i wygrywania przegranych meczy?
Piszesz bzdury, koleżko, i tyle. Europejska czołówka? Finały LM z pięciu ostatnich lat też sobie przejrzyj może. Nikt nie boi się z nami grać? To co myślą sobie te drużyny, które już wiedzą, że nawet kiedy strzelą nam gola pierwsze (albo i dwa, albo i trzy nawet), to i tak nie będzie zwycięstwa?
Fergie już raz powiedział, że może w sumie w każdym meczu tracić po 10 bramek, jeśli strzeli 11. I tyle. I na tym to polega. Na wygrywaniu. A w tym sezonie, poza Chelsea w pucharze, na razie jest zwycięsko bez przerwy. (i nie musisz wymieniać porażek).
Elo.
» 5 grudnia 2012, 23:32 #51
Zyvold: JohnPieklo +1
» 6 grudnia 2012, 07:55 #50
Diabelred: no ja tez licze na Kagawe pytanie czy bedzie mial w koncu z kim pograc ;/
» 5 grudnia 2012, 23:53 #49
pawlosik8: Chyba oglądałeś inny mecz. Bezproduktywny w ataku? Największy idiotyzm jaki słyszałem,nie raz,nie dwa lepiej wrzucil od Wazzy,ale przeciez Smalling by to lepiej zrobil. Tylko Danny'emu, Jonesowi i Buttnerowi dziś zalezalo,ale i tak hejty na Phila. Według mnie za parę lat będzie w 3 najlepszych obroncow
» 5 grudnia 2012, 23:09 #48
Samuelikson: "Widać, że to nie jest prawy obrońca. Nigdy nim nie był i raczej nie będzie. Nie wiem co SAF w nim widzi na tej pozycji. Już lepiej było tam wystawić Smallinga, który w zeszłym sezonie radził sobie tam nieźle (na pewno lepiej od Jonesa). Bezproduktywny w ataku, nieźle (ale nie na poziomie do jakiego się u niego przyzwyczaiłem) w obronie. Dziś najforszy z linii defensywy"

Powiem krótko bo skoro tak oceniłeś JONESA to znaczy, że masz swój świat i to co napisałbym i tak by do Ciebie nie trafiło.
JONES dziś był razem z Buetnerem najlepszym zawodnikiem. Masakrował w ataku. Napisz do Mikołaja list z prośbą o okulary - jeszcze masz czas (56 minut)


"Cleverley - Grał bardzo dobrze. Zszedł chyba przez kontuzję (nie jestem pewny bo oglądałem po rumuńsku ;) ). Jedyny, który ciągnął środek pola i faktycznie starał się kreować akcje. Więcej takich występów, gdzie bierze ciężar gry na siebie bo nawet nieźle mu to wychodzi."

Moim zdaniem zszedł, ustępując miejsca Scholesowi, żeby sobie z wysokości trybun pooglądał to, czego oczekują od niego za tygodniówkę jaką ostatnio dostał.
Scholes odmienił grę w ofensywie a jedyne z czego pamietam Cleva to KOLEJNA (chyba już setna) zmarnowana setka w tym sezonie.
» 5 grudnia 2012, 23:16 #47
pawlosik8: Dokładnie ester. Opinia o Jonesie bezpodstawna i nieprzemyslana, ale w Polsce każdy zna się swietnie i piszę coś zanim dwa razy pomysli, bo ma nadzieję,że jak raz czy dwa napisze coś dłuższego i niby madrego to go na eksperta do Cafe Futbol wezmą
» 5 grudnia 2012, 23:18 #46
PanTedeusz: Ludzie , jak ktoś pisze o czymś co nie ma najmniejszego sensu , to po prostu szkoda dalej czytać.
» 6 grudnia 2012, 07:14 #45
ZdzichuKrecina: to był mecz o pietruszkę a wy płaczecie jakby finał LM ... wynik nie jest zadowalający ważne 1 miejsce i awans .
» 5 grudnia 2012, 22:57 #44
gzzz: kiedyś Manchester grał nawet o pietruszkę.
» 5 grudnia 2012, 22:58 #43
Cube1629: Nie ma zwycięstwa to i duma do kieszeni schowana ;)
» 5 grudnia 2012, 23:03 #42
designer: wlasnie gral a teraz juz nic nie gra. BVB tez gralo o pietruszke z duzo lepszym City i wygralo a RD co? Ma juz jedna porazke w LM ktora poszla w swiat wstydu. Nauczcie sie ze ta edycja nie bedzie dla RD tylko dla BVB- oni jak nikt inny zasluguja na triumf a dlaczego? Bo nie musieli wydawac zalosnych milionow by stworzyc taki team ktory ogrywa same tuzy futbolu- wygrana w grupie smierci to jest szacunek- porazka z takim cieniasem, ktory od BVB dostalby rowne baty nawet w meczu o pietruszke- to jest dopiero zenada. Z taka gra nawet nie maja co szukac na stadionie City. Moge smialo zapomniec ze zagraja RD choc po czesci tak dobrze jak BVB na stadionie City, ktore udowodnilo jak slaba jest druzyna- nie istniejac wogole w meczu z mistrzem Niemiec.
» 5 grudnia 2012, 23:07 #41
gzzz: designer,masz w 100% rację... nie jestem specjalną entuzjastką BVB,ale w tym roku to oni rozdają karty i są niesamowici. Szkoda tylko,że diabełkom się coś poprzestawiało i już nie pamiętają jak to jest walczyć :/ a to by mnie dużo bardziej cieszyło..
» 5 grudnia 2012, 23:10 #40
AdaM92: Ja się pytam co tam robił Macheda?! ten makaroniarz nie nadaje się nawet do podawania piłek!!
» 5 grudnia 2012, 22:57 #39
Cube1629: Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce.
A ja twierdzę, że z tej mąki (która dziś grała) jeszcze chleb będzie.
GGMU
» 5 grudnia 2012, 22:55 #38
gzzz: wierni,ale już nie tacy dumni... :P
» 5 grudnia 2012, 22:59 #37
radek87urban: BĂźttner bardzo dobrze, jeden z niewielu chcących dziś wygrać zawodników United.
» 5 grudnia 2012, 22:53 #36
zylkos1988: Galata przeszła a nie Cluj!!
» 5 grudnia 2012, 22:53 #35
michalg: To prawda. Poprawione już ;)
» 5 grudnia 2012, 23:03 #34
jabu26: Żenada!!
» 5 grudnia 2012, 22:52 #33
75th: potwierdzam. tragedia.
» 5 grudnia 2012, 22:54 #32
UnitedProClub: jebu26 potwierdzam mecz o pietruszkę ale,dla honoru MU mogło zagrać chociaż o tą pietruszkę
» 6 grudnia 2012, 06:31 #31
bouli777: Jakby to powiedzieli polscy komentatorzy i piłkarze .... "dziś nie ma łatwych drużyn, poziom zespołów się wyrównał.:.... itd. Co za brednie, jesteśmy po prostu do .....
» 5 grudnia 2012, 22:51 #30
przema: no i co z tego ze przegralismy mielismy pewne 1 miejsce po 4 kolejkach!! najwazniejsze ze dzisiaj chelsea do domu wraca!!
» 5 grudnia 2012, 22:51 #29
adi87a: Oglądanie United z każdym meczem coraz bardziej mnie męczy. Drużyna ta nie ma zupełnie pomysłu na grę. Mam nadzieję że Kagawa wprowadzi trochę polotu to tej drużyny, bo to co grają Ci piłkarze to poziom 3 ligi Polskiej. Niestety ale trzeba przyznać że połowa składu United złożona jest z europejskich średniaków, z którymi gracze z choćby ciut lepszą techniką od klasycznego przeciętniaka robią wiatrak w każdej sytuacji jeden na jeden. Derby Manchesteru mogą być jednym wielkim niewypałem gdyż obie drużyny ostatnio grają straszną padakę. Jeśli United grając w takim stylu wygra Premier League to inne drużyny będą maksymalnymi frajerami. Obrona United poza znakomitym De Geą to jeden wielki chaos, brak rozgrywającego z pomysłem, ogólnie zero kreatywności i to ciągłe tracenie gola jako pierwsi... eh kiedy to się zmieni. Na koniec wywodu dodam Glory Glory Man United. PS. Messi kontuzja, ciekawe jak Barca będzie sobie radzić bez swojej gwiazdy, u nas ciągle jest szpital, może choć w części poczują to co my bez naszych "asów".
» 5 grudnia 2012, 22:50 #28
Pawelo222: Mecz w naszym wykonaniu był przeciętny, żeby nie powiedzieć fatalny ! Ja rozumiem, że mamy pewny awans z 1 miejsca ale co z naszymi kibicami którzy kupują bilet na mecz dopingują ukochaną drużynę, a nasi piłkarze w Teatrze Marzeń grają taki piach !
» 5 grudnia 2012, 22:50 #27
theatreofdreams: Wstyd ale piłkarze odpuścili, myślami chyba są już przy meczu z City. W 1/8 musimy zagrać inaczej! :)
» 5 grudnia 2012, 22:49 #26
bulka: To było do przewidzenia, skoro derby przed nami, wyszliśmy słabszym składem bo SAF chciał oszczędzić zawodników. Nie ma co płakać, w niedziele pokażemy na co nas stać!
» 5 grudnia 2012, 22:49 #25
woonski: Ta :) Od razu przypominają mi się wypowiedzi SAF'a i naszych piłkarzy. "Wyciągniemy wnioski", "Teraz jesteśmy silniejsi" itp. itd.
» 5 grudnia 2012, 22:51 #24
woonski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2012 22:49

Jak to stało się tradycją, nie musimy wygrywać, to nie wygrywamy. Jest jeden plus... można obstawiać w zakładach bukmacherskich w ciemno. Jestem ciekaw jaki był kurs na zwycięstwo "Klusz" :)
» 5 grudnia 2012, 22:49 #23
CatUtd: srednio 6 pln za kazda postawiona zlotowke;)
» 5 grudnia 2012, 23:05 #22
Zyvold: Ahahahah, wstyd, bo Ferguson wystawił młodych i Giggsa? Wstyd bo zapewniliśmy sobie przy pierwszej okazji przejście z 1 miejsca w grupie? Brak słów na niektórych ^^
» 5 grudnia 2012, 22:49 #21
AlexFerguson10: Wstyd bo zawodnicy wychodząc na murawę z herbem Man Utd na piersi powinni dawać z siebie wszystko. Jeśli chcą się oszczędzać na ważniejszy mecz to niech lepiej zostaną w domu a w ich miejsce wejdzie ktoś komu będzie zależało
» 5 grudnia 2012, 22:55 #20
gzzz: AlexFerguson10,podpisuję się obiema rękami
» 5 grudnia 2012, 23:01 #19
Crisyne: Wstyd, bo wicemistrz Anglii nie ma drugiego tak silnego składu, żeby wygrać u siebie z jakimiś Rumunami
» 5 grudnia 2012, 23:05 #18
szyszla85: straszne dno graliśmy..oby w niedzielę coś sie ruszyło w końcu.
» 5 grudnia 2012, 22:48 #17
Pakol: Słabo, bardzo słabo, choć mecz dla nas nic nie znaczący to jako drużyna Czerwonych Diabłów powinniśmy pokazać na co nas stać i wygrać ten mecz, bo nie oszukujmy się, ale Cluj to nie zbyt wymagająca drużyna.. Mam nadzieję, że derby będą dla nas radosne..
» 5 grudnia 2012, 22:48 #16
EmigrantPL: Jaki wstyd :/ CFR CLUJ wygrało z nami na Old Trafford!
» 5 grudnia 2012, 22:48 #15
Brancik: jest wstyd !dokładnie to samo mam w głowie ! czy gramy dobrze ? wstyd
» 5 grudnia 2012, 22:50 #14
Zyvold: wstyd! wsttyd!... wstyd! ! !! wstyd!
Żal mi was konkretnie :D
» 5 grudnia 2012, 22:52 #13
Genezish: "De Gea - Jones, Smalling, Wootton, BĂźttner - Giggs (Fletcher 86'), Cleverley, Powell (Macheda 73') - Rooney, Chicharito, Welbeck"

Moge wiedzieć za kogo Scholes wszedł? Czy ja inny mecz oglądałem?
» 5 grudnia 2012, 22:48 #12
Olo: Za Cleva, tamten złapał jakiś uraz.
» 5 grudnia 2012, 22:49 #11
naniLuis: Mecz o nic.. Nie przejmuje się w ogóle,tylko martwią mnie niewykorzystane sytuacje. Ta sytuacja,którą miał Clev,to trzeba było strzelić. Gratulacje dla strzelca bramki dla Cluj-bramka cudowna.
» 5 grudnia 2012, 22:47 #10
Samuelikson: Tego się obawiałem że JONES będzie roznosił na prawej stronie i znów będize grywał zamiast Rafaela. I dziś właśnie roznosił przeciwnika na prawej stronie.

Świetny występ Butnera - pokazuje, że naprawdę nie jest nędznym straszakiem na Evrę, straszakiem na kapiszony - a przynajmniej 9 mm ;p
» 5 grudnia 2012, 22:47 #9
Funias: Prosimy o kulturalne wypowiedzi... a tu same brzydkie słowa cisną się na usta. Co to był za mecz... Jakieś Rumuny wywożą pkt z Old Trafford! Paranoja... Z taką grą nie mamy co szukać w fazie pucharowej... tylko nie piszcie mi, że graliśmy rezerwami, bo się zastrzelę. Z takim zespołem to nawet czwarta jedenastka powinna walczyć na równi. Co ja widze... W ataku Rooney, Chicha, Welbeck i my nie umiemy stworzyć sobie sytuacji? Masakra. Żadnej konkretnej akcji. Fergie obudź ten zespół, bo będzię kompromitacja na całą Europe w fazie pucharowej. Mam tylko nadzieję, że ta wielka plama dzisiaj będzie chociaż zrekompensowana wywiezieniem 3 pkt z Etihad...
» 5 grudnia 2012, 22:47 #8
powro: galata awansowała nie cluj !!
» 5 grudnia 2012, 22:47 #7
ehh96: To już nie jest Teatr Marzeń skoro Rumuny z nami wygrywają !
» 5 grudnia 2012, 22:46 #6
spenser85: Jesteśmy najgorszym zespołem, który wyszedł z pierwszego miejsca , ale cóż... I tak liczę że w 1/8 trafimy na Real, Szachtar lub Celtic :P
» 5 grudnia 2012, 22:46 #5
Giggs88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.12.2012 22:57

Bzdura. Schalke? Malaga? Nie mów że są mocniejsze.
» 5 grudnia 2012, 22:57 #4
spenser85: Z Malagą to napewno mielibyśmy problem..z Schalke jeszcze mogę się zgodzić..
» 5 grudnia 2012, 23:04 #3
Radosny: Wstyd i tyle.
» 5 grudnia 2012, 22:46 #2
Brancik: w s t y d jest mi wstyd
» 5 grudnia 2012, 22:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.