W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Manchester United po podpisaniu kontraktu z General Motors może pochwalić się najbardziej lukratywnym kontraktem sponsorskim pośród klubów piłkarskich.
» Piłkarze Manchesteru United od sezonu 2014/2015 będą grać w koszulkach z logo Chevroleta
W poniedziałek działacze Czerwonych Diabłów ogłosili, że od sezonu 2014/2015 na koszulkach piłkarzy z Old Trafford będzie widnieć logo Chevroleta. Taki przywilej będzie kosztował amerykański koncern aż 30 milionów funtów za sezon.
Dotychczas najbardziej lukratywnym kontraktem sponsorskim mogła pochwalić się Barcelona. Katalończycy za sezon gry z logo Qatar Foundation otrzymują 25 milionów funtów.
Kolejny w zestawieniu jest Bayern Monachium, któremu Deutche Telekom płaci 23,6 mln funtów za rok.
Najwyższe kontrakty sponsorskie w piłce nożnej: 1. Manchester United – 30 mln funtów za sezon, General Motors 2. FC Barcelona – 25 mln funtów, Qatar Foundation 3. Bayern Monachium – 23,6 mln funtów, Deutche Telekom 4. Liverpool FC – 20 mln funtów, Standard Chartered 4. Manchester City – 20 mln funtów, Etihad Airways 4. Sunderland – 20 mln funtów, Invest in Africa 7. Real Madryt – 16,8 mln funtów, Bwin 8. Chelsea – 13,8 mln funtów, Samsung 9. Tottenham Hotspur – 10 mln funtów, Autonomy & Investec 9. AC Milan – 10 mln funtów, Emirates 9. Newcastle United – 10 mln funtów, Virgin Money
Pomarancz: Jakbyś ogarniał temat to byś wiedział że dopiero za rządów Sandro podpisano umówe z Qatar Fundation, łamiać przez to chyba 112 letnią tradycje o nie czerpaniu zysków z loga na koszulkach.
Akwinata: Pomarancz - a co to ma za znaczenie? Prawda jest taka, że pieniądze z UNICEFu od x czasu idą przez kilkadziesiąt rąk zanim dotarły od darczyńcy do odbiorcy i zostawały z tego śmieszne grosze z czego skrzętnie korzystała Barcelona - teoretycznie pieniądze z loga idą na cele charytatywne a praktycznie to jest nie do zweryfikowania, więc jest taki sam łańcuszek jak w UNICEFie, który jest nie tylko niewydolny ekonomicznie (w sumie zamierzenie) ale też niesamowicie lewoskrętnie jednostronny.
SYSTEM: Żeby to szło na transfery zamiast do kieszeni Glazerów. Tyle co roku + to co zarobimy ze sprzedaży piłkarzy by wystarczyło. Ale można pomarzyć.
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.