Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Kagawa nie jest chwytem marketingowym!"

» 30 maja 2012, 07:27 - Autor: Biafra - źródło: espn.co.uk, dailymail.co.uk
Dyrektor handlowy Manchesteru United, Richard Arnold zaprzeczył spekulacjom, jakoby wicemistrzowie Anglii zabiegali o transfer Shinji Kagawy wyłącznie ze względów marketingowych.
» Shinji Kagawa ma wkrótce trafić na Old Trafford
Pomocnik Borussii Dortmund od dłuższego czasu jest łączony z Old Trafford, a zakup Japończyka miałby kosztować Czerwone Diabły około 16 milionów funtów. Spekulacje prasy podgrzał we wtorek prezes mistrza Niemiec, Hans-Joachim Watzke stwierdzając, iż 'oba kluby chcą jak najszybciej zawrzeć umowę.'

Tymczasem wiele mówi się również o odejściu z United byłego reprezentanta Korei Południowej Park Ji-Sunga, dlatego też angielski klub chce sprowadzić do siebie Kagawę, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność marketingową w Azji. Takim pogłoskom zaprzecza jednak Arnold, twierdząc, że Manchester United to drużyna, a nie zbiór pojedynczych gwiazdek, na których klub chce jak najwięcej zarobić.

- Nie podpisujemy kontraktów z piłkarzami tylko po to, aby następnie zarabiać na sprzedaży ich koszulek - przyznał dyrektor handlowy United. - Jesteśmy zbiorem 25 piłkarzy, od których jesteśmy zależni i każdy z nich jest gwiazdą w tym zespole. Mamy u siebie 25 George'ów Clooneyów.

- Kiedy spojrzy się na sukces, jaki odnieśliśmy w tej części świata [w Azji], to oczywistym jest, iż nie jest to zasługa jednego piłkarza, czy też jednej osoby. Oczywiście, Ji jest fantastycznym zawodnikiem, był kapitanem reprezentacji Korei Południowej, a obecnie jest kluczowym graczem naszej drużyny, ale Manchester United to coś więcej niż jeden gracz.

- Klub zawsze był czymś znacznie więcej niż tylko Georgem Bestem, Bryanem Robsonem, Davidem Beckhamem, Cantoną, czy też Parkiem.

- Ji jest bardzo popularny w Korei, podobnie jak Javier Hernandez jest niezwykle popularny w Meksyku, ale Paul Scholes jest również uwielbiany w Chinach, gdzie otrzymał swój chiński symbol. Każdy z naszych piłkarzy jest wielką gwiazdą, a wielka gwiazda ma to do siebie, że jest nią w każdym kraju.

- Nasze mecze są pokazywane w ponad miliardzie domów na całym świecie. Pokażcie mi tylko, który film ma taką oglądalność około 60 razy w roku. Nawet jeśli to film z Georgem Clooneyem, czy też Bradem Pittem to nie ma szans, aby zbliżył się do takiego wyniku. A to właśnie dlatego, że u nas gwiazdą jest zespół, a nie jedna, czy też dwie osoby - zakończył Arnold.


TAGI


« Poprzedni news
Berbatow nie wróci do Bayeru
Następny news »
Young ma nadzieję na szybki powrót do gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Devra: Nom śmiech na sali ! :P
» 30 maja 2012, 18:33 #4
Pomarancz: Coraz bardziej zaczynam się bać o ten klub.
» 30 maja 2012, 11:02 #3
nosiema: ja go osobiscie nie widze w manchesterze. bo w sumie gdzie on mialby grac? na takim podwieszonym napastniku gra rooney i powszechnie wiadomo, ze woli on grac za plecami wysunietego napastnika. kagawa w borussi gral tylko wlasnie na tej pozycji. wiec co, mialby rooneya wygryzc?
» 30 maja 2012, 08:30 #2
pwc1337: (...), czy też Parkiem

HAHAHAHAHAHA, no faktycznie można go do nich przyrównać :D
» 30 maja 2012, 08:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.