W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
Przedstawiciele Wayne’a Rooneya za nonsens uważają środowe doniesienia o olbrzymiej stracie na wartości swojego klienta.
» Skandal obyczajowy nadszarpnął reputację Wayne'a Rooneya, ale reklamodawcy wciąż widzą w nim olbrzymi potencjał
Według magazynu FourFourTwo, który co roku przygotowuje listę najbogatszych osobistości w brytyjskim futbolu, fortuna Rooneya skurczyła się w ostatnich dwunastu miesiącach z 37 do 25 milionów funtów.
Doradcy Rooneya zapewniają na łamach Daily Mail, że ich klient nadal jest atrakcyjnym kąskiem dla reklamodawców. Jako przykład podają grę FIFA 11, którą w pierwszych pięciu dniach kupiło ponad 2,6 mln osób, a która jest firmowana m.in. przez napastnika Manchesteru United.
Martin: No właśnie, jeśli gra jest dobra to każdy kupi a Rooneya może sobie nawet wyciąć z tej okładki hehe ;) Nie sądzę, żeby obecność jakiegokolwiek zawodnika na okładce gry miała wpływ na kupców ;)
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.