M4S73R: Bardzo dobrze, dla mnie nazwa też jest ważna. Koszulka musi się prezentować dobrze, ma się podobać kibicom i mają ją chętnie kupować. Jak już kiedyś pisałem dobrze jak zarząd ManUtd poszuka czegoś na zachodzie: może jakaś znana, dobra marka samochodów, bądź sprzęt RTV/AGD np. Sony, SHARP kiedyś był ... podobno trwają rozmowy z SAMSUNGIEM - też by się całkiem dobrze prezentował ... zależy też ile kto będzie płacił ...
'' Dotychczas "Carlsberg" za możliwość umieszczenia swojego loga na koszulkach "The Reds" płacił klubowi za Anfield 10 milionów funtów rocznie. Teraz właściciele Liverpoolu - Tom Hicks oraz George Gillett - chcą 60 mln funtów za podpisanie czteroletniej umowy. "Carlsberg" sponsoruje "The Reds" od 1992 oku. ''
- SAMSUNG CFC płaci 50 mln, też dobrze
- nie trzeba szukać gdzieś w Azji sponsorów z gównianym logiem i gównianą nazwą która będzie źle się prezentowała na koszulkach, spadnie popyt na koszulki klubowe, a jak będzie śmieszna nazwa to inni będą się śmiać ...
- niektórzy piszą że dla nich nie jest ważne co będzie na koszulkach widniało tylko ważna jest kasa ... wkładacie byle co na siebie ? - za byle jakie pieniądze ... ? (rozumiem że kogoś może nie stać ...), Manchester United nie jest biednym klubem to jest pewne że zarząd ManUtd nie będzie patrzał na to kto da najwięcej, będą patrzeć przede wszystkim na to czym dana firma się zajmuje / co produkuje - jakie odnoszą zyski na rynku i jaki jest popyt ...
- zarząd ManUtd na pewno przywiąże też uwagę na wygląd loga/napisu który będzie widniał na koszulkach.