W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.
» 26 marca 2009, 11:12 - Autor: matheo - źródło: The Sun, Reuters
Manchester United jeszcze przez jeden sezon będzie występował w koszulkach reklamujących światowego giganta ubezpieczeniowego – American International Group.
» Manchester United jeszcze przez jeden sezon będzie występował w koszulkach reklamujących światowego giganta ubezpieczeniowego – American International Group. Umowa zostanie zatem dotrzymana do samego końca.
Włodarze „Czerwonych Diabłów” już rozpoczęli poszukiwanie strategicznego sponsora, gdyż obecna umowa z Amerykanami wygasa z końcem czerwca przyszłego roku. Przypomnijmy, że kontrakt z AIG opiewa na rekordową kwotę 56,5 miliona funtów.
Poszukiwania nowego sponsora mają trwać najpóźniej do jesieni, kiedy spodziewane jest podpisanie odpowiedniej umowy.
AIG w ostatnim czasie przeżywa trudne chwile. Wobec światowego kryzysu ubezpieczyciel nadużył zaufanie wielu swoich klientów. Amerykański rząd musiał ratować spółkę przed bankructwem pompując w nią ponad 170 miliardów dolarów. Wszystko to sprawia, iż szefowie myślą o zmianie nazwy spółki na AIU.
- Marka AIG została zszargana, więc prawdopodobnie będziemy musieli ją zmienić – mówi dyrektor wykonawczy spółki Edward Liddy.
Zmiana nazwy nie pociągnie najprawdopodobniej konsekwencji dla Manchesteru United. Piłkarze „Czerwonych Diabłów” w przyszłym sezonie nadal mają biegać w trykotach z logo AIG. Przypomnijmy, że przed startem rozgrywek klub zaprezentuje nowy domowy trykot na najbliższe dwa lata.
Wśród potencjalnych strategicznych sponsorów wymieniane są firmy indyjskie jak Tata Group i Sahara Group. Wcześniej angielskie media donosiły o poważnej kandydaturze malezyjskich linii lotniczych AirAsia. Włodarze „Czerwonych Diabłów” ofertę przedstawiły również Saudi Telecom a także brytyjskiemu ubezpieczycielowi Prudential.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Komentarze (13)
GuzioR: Zastanawia mnie jedna kwestia. Skoro logo AIG widnieć będzie do czerwca przyszłego roku, a w te wakacje zaprezentowane zostaną nowe wzory koszulek, to podczas 2 letniego okresu bez teoretycznej wymiany trykotów - taka wymiana będzie. Co prawda zmienią tylko logo, ale kibice, którzy będą chcieli mieć (czy to z sentymentu, czy ze skłonności kolekcjonerskich) nowy wzór, będą musieli kupić w ciągu 2óch lat - dwie koszulki, a nie jedną jak to było do tej pory :) Niefortunnie się tak złożyło. "Oby tylko FUNT spadł... Tak mu dopomóż Bóg."
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.