Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Startuje Premier League! „Ten sezon będzie weryfikacją Erika ten Haga”

» 11 sierpnia 2023, 10:05 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl, Viaplay
Sezon 2023/2024 w Premier League zbliża się wielkimi krokami. Manchester United pod wodzą Erika ten Haga spróbuje wykonać kolejny krok na długiej drodze do powrotu na szczyt. Wszystkie ligowe mecze Czerwonych Diabłów będzie można obejrzeć na platformie Viaplay.
Startuje Premier League! „Ten sezon będzie weryfikacją Erika ten Haga”
» Oczekiwania wobec Erika ten Haga w sezonie 2023/2024 będą większe, niż w debiutanckiej kampanii holenderskiego menadżera w Manchesterze United | Fot. Scanpix/Viaplay
Które miejsce zajmie Twoim zdaniem Manchester United w sezonie 2023/2024 w Premier League?
Debiutancka kampania holenderskiego menadżera na Old Trafford wypadła okazale. Manchester United pod wodzą Ten Haga zajął trzecie miejsce w Premier League, a do tego dorzucił Puchar Ligi. Czerwone Diabły zagrały również w finale Pucharu Anglii, gdzie musiały jednak uznać wyższość Manchesteru City.

Które miejsce zajmie Manchester United w Premier League?
Oczekiwania wobec Manchesteru United w sezonie 2023/2024 będą większe, niż miało to miejsce w ubiegłym roku. Erik ten Hag w letnim oknie transferowym dostał bowiem wsparcie, którego oczekiwał. Szeregi Czerwonych Diabłów zasilili Mason Mount, Andre Onana i Rasmus Hojlund. Łącznie na wzmocnienia przeznaczono 165 milionów funtów.

O przewidywania dotyczące nadchodzącego sezonu zapytaliśmy dziennikarzy platformy Viaplay, która w sezonie 2023/2024 będzie transmitować mecze angielskiej ekstraklasy. Michał Zachodny przyznaje, że Czerwone Diabły muszą mierzyć w czołową trójkę.

– Wypadnięcie poza podium byłoby dla Manchesteru United zawodem, ale już zmniejszenie różnicy punktowej do Arsenalu i Manchesteru City wydaje się być ważniejsze niż konkretna pozycja na finiszu. Z perspektywy czasu nie wydaje się ona duża (odpowiednio dziewięć i czternaście punktów), ale odzwierciedlała etap na jakim każdy z tych klubów się znajduje. City to wciąż ekipa do doścignięcia, pokonania i pewnie jej najgroźniejszym rywalem jest samozadowolenie, brak motywacji, a może i wzmocnień po potrójnej koronie – zauważa Zachodny.

Niezłego sezonu w wykonaniu Czerwonych Diabłów spodziewa się Paweł Grabowski. Zauważa on jednak, że na Eriku ten Hagu będzie ciążyć większa presja, niż miało to miejsce w ubiegłym roku.

– Ten sezon będzie weryfikacją Erika ten Haga. Holender nie będzie miał pola na wymówki, bo miał już trzy okienka transferowe i wydał 400 milinów funtów. Dostał wszystko, co chciał, więc trzeba stawiać mu wysokie wymagania – twierdzi Grabowski.

– Myślę, że Manchester United ma dziś taką kadrę, że spokojnie może zrobić kolejny krok do przodu. Typuję drugie miejsce, szczebel wyżej niż w ostatnim sezonie. Mistrzem znowu najprawdopodobniej będzie Manchester City. Po prostu wie, jak to robić, umie szybko wychodzić z dołków, a Guardiola tak nauczył się tej grupy, że świetnie czuje w jakie struny uderzać, by ciągle podsycać w niej głód. Przyjście Josko Gvardiola jeszcze bardziej wzmocni zespół w tyłach – dodaje dziennikarz.

Zaciętą rywalizację o tytuł mistrza Anglii przewiduje Przemysław Pełka: – Podobnie jak w poprzednich sezonach, głównym kandydatem do mistrzostwa będzie Manchester City, ale ostateczne rozstrzygnięcie tym razem będzie inne. Stawiam na Arsenal, który zagrał doskonale w poprzednim sezonie, a teraz zrobił bardzo dobre transfery i będzie jeszcze mocniejszy. United, pomimo niemrawego początku w oknie transferowym i zawirowań z De Gea, też zrobił świetne ruchy. Drużynie ten Haga brakuje jeszcze kilku elementów i dlatego w tym sezonie rezerwuję dla nich miejsce 3. Jednak walka będzie bardziej wyrównana, a różnice punktowe na czele stawki mniejsze.

Co wniesie do gry Mason Mount?
Manchester United przed startem sezonu Premier League był aktywny na rynku transferowym. Erik ten Hag dostał wsparcie, którego oczekiwał. Klub z Old Trafford na wzmocnienia przeznaczył 165 milionów funtów, sprowadzając nowego bramkarza, środkowego pomocnika i napastnika.

Pierwszym transferem Czerwonych Diabłów w letnim okienku został Mason Mount. Anglik trafił na Old Trafford z Chelsea za 55 milionów funtów. Oczekiwania wobec 24-latka są spore, a piłkarz będzie miał coś do udowodnienia, bo w ekipie Manchesteru United dostał koszulkę ze słynnym numerem 7.

– Na piłkarzy sprowadzonych z Chelsea patrzy się nieco podejrzliwym okiem, po tym jak wyglądali w poprzednim sezonie. Jednak trzeba pamiętać, że Chelsea była szalenie niestabilna, dysfunkcyjna i w kółko coś się tam zmieniało. Począwszy od zarządzających, przez trenerów, piłkarzy, taktykę i wyjściowe składy. Chaos. Dlatego nie obawiam się o Mounta, bo w przeszłości udowodnił, że ma spore umiejętności – mówi Przemysław Pełka.

– Ten Hag szykuje go głównie jako ósemkę, ewentualnie ofensywnego pomocnika lub skrzydłowego, choć on sam widzi się w roli pomocnika. Jego zaletą będzie dobra gra w pressingu, bo jest bardzo pracowity. Gra między liniami, potrafi zagrać prostopadłe piłki. 60 milionów to sporo, ale tylko wtedy kiedy piłkarz nie wypali. Mount mimo przykrego kiksu w sparingu z Lens, który mu się wytyka, jest według mnie kolejnym dobrym transferem. Musi odzyskać tylko pewność siebie – przyznaje dziennikarz.

Czy Mount będzie wiodącą postacią w zespole Erika ten Haga? Michał Zachodny nie spodziewa się po Angliku wielkich liczb, ale wskazuje na inne elementy, w których piłkarz może poprawić grę Manchesteru United.

– To nie będzie jeden z najbardziej spektakularnych transferów: nie wiem, czy można spodziewać się po Mouncie świetnego dorobku bramkowego, wielu asyst, bo pod tymi względami, w przeciwieństwie do jego poprzedniego klubu, w United są po prostu lepsi zawodnicy – mówi Zachodny.

Dziennikarz Viaplay zwraca uwagę na ciekawą kwestię: – Anglikowi pod względem intensywności gry, powtarzalności w swoich jakościowych zagraniach, w poświęceniu dla drużyny naprawdę ciężko będzie innym piłkarzom dorównać. A jeśli dorównają, to będzie oznaczało, że Mount pomógł podnieść poziom całego zespołu i tak właśnie postrzegam go jako zawodnika. On sprawia, że zespół lepiej funkcjonuje, niekończenie tworząc z Mounta głównego bohatera.

Dobrej gry po Masonie Mouncie spodziewa się Paweł Grabowski, ale zaznacza, że wejście do drużyny Erika ten Haga może Anglikowi chwilę zająć.

– Sparingi przed sezonem pokazały, że Mount będzie potrzebował trochę czasu, żeby zaadaptować się do pomysłu Ten Haga. Na razie brakuje mu chemii z Bruno Fernandesem i ogólnej płynności w grze. Nie ma takiego spokoju z piłką, jaki ma choćby Eriksen. Ale wierzę, że docelowo to może być piłkarz, który wniesie dużą uniwersalność i liczby. Pomijając poprzedni sezon, gdzie całej Chelsea nie żarło, to ciągle jest gość o wielkim talencie. Patrzę na ten transfer pozytywnie, pamiętając jak wyglądał Mount w sezonie 2021/2022, gdy miał 11 goli i 10 asyst. Ten Hag jest jego wielkim fanem jeszcze odkąd na wypożyczeniu w Vitesse zakręcił Ajaxem w 2018 roku. Myślę, że stanie na uszach, by zrobić z niego perełkę – twierdzi Grabowski.

Zmiana warty między słupkami
Jedna z największych zmian przed startem sezonu 2023/2024 ma miejsce w bramce Manchesteru United. Drużynę Czerwonych Diabłów po 12 latach gry opuścił David de Gea. Hiszpana między słupkami zastąpił Andre Onana, za którego United zdecydowali się zapłacić Interowi Mediolan 47,2 miliona funtów. Kameruńczyk swoją grą nogami i umiejętnym wyprowadzaniem akcji ma dać spokój oraz nowe możliwości linii defensywnej Czerwonych Diabłów.

– Andre Onana powinien być wzmocnieniem w stosunku do tego, co dawał De Gea. Nie ma sensu umniejszać jego umiejętnościom po sparingu z Lens, gdzie dostał piłkę za kołnierz, bo takie rzeczy zdarzają mu się rzadko. Stawiam, że wyczerpał już pulę na cały sezon – twierdzi Paweł Grabowski.

Dziennikarz Viaplay dopytywany, czy Manchester United będzie żałował odejścia Davida de Gei, przyznaje: – De Gea miał swoje piękne momenty, zapisał się w historii, ale od jakiegoś czasu widać było, że ten związek gaśnie. Jeśli Manchester dzięki zmianie bramkarza uniknie kilku farfocli przy rozegraniu, to będzie to duża zmiana na plus.

Pozytywnie zmianę w bramce Manchesteru United ocenia Michał Zachodny, ale zauważa, że odejście De Gei nie jest pozbawione ryzyka.

– Niezależnie od oceny tego, jak United zachowali się wobec de Gei, co wydarzyło się w negocjacjach kontraktowych, to wymiana bramkarza o takim statusie zawsze będzie uchodzić za ogromne ryzyko – mówi Michał Zachodny.

– Oczywiście, że ten Hag wie co robi, jakiego profilu golkipera potrzebuje, by United weszli na wyższy poziom w rozegraniu piłki. Albo po prostu w tym elemencie zyskali większy spokój, który otworzyłby z kolei przestrzeń na połowie rywala. Poza tym wszystkim, Onana to bramkarz skuteczny. W Lidze Mistrzów w poprzednim sezonie obronił ponad 80% strzałów, de Gea ze wszystkich regularnie występujących golkiperów pięciu czołowych lig europejskich znajdował się pod tym względem w połowie stawki. Będzie wymagał adaptacji, ale United nie dokonują tej wymiany po to, by Onana z czasem stał się czołowym bramkarzem Premier League, tylko od razu potwierdzał klasę pamiętaną choćby z niedawnego finału Ligi Mistrzów – dodaje Zachodny.

Przemysław Pełka transfer Andre Onany do Manchesteru United określa mianem „jednego z najważniejszych w Premier League” w tym okienku. Jego zdaniem Kameruńczyk szybko zaskarbi sobie sympatię kibiców Czerwonych Diabłów w nadchodzącym sezonie.

– Nawet jeżeli De Gea to dla wielu kibiców postać sentymentalna albo po prostu legenda i nawet jeżeli zdobył w poprzednim sezonie złotą rękawicę, to myślę że Onana szybko zaskarbi sobie sympatię fanów. Przede wszystkim trzeba patrzeć do przodu – mówi Pełka.

– Bramkarz współcześnie to już nie jest odosobniony element zespołu. Ma nie tylko bronić, ale też grać. Bramkarz to ktoś, kto aktywnie uczestniczy w budowaniu akcji. Onana jest w tym jednym z najlepszych na świecie. Natomiast De Gea czuł się w tym źle, niechętny do zmian bazował na innych atutach. Czysto bramkarskich, głównie obronie strzałów. Onana statystycznie bronił w ostatnim sezonie na podobnym poziomie, a na dodatek potrafi wyłapywać dośrodkowania lepiej od De Gei. Jego zaleta to też gra wysoko, poza polem karnym, by czyścić ewentualne kontry omijające pressing. A United ten Haga chce zakładać pressing wysoko.

– Onana doskonale zresztą wie czego dokładnie oczekuje menedżer, bo obaj panowie znają się doskonale ze współpracy w Ajaxie. Podsumowując, Onana po prostu pasuje menedżerowi do stylu, jakim ma grać jego zespół. Topowy transfer, jeden z najważniejszych w całej Premier League – stwierdza Pełka.

Nowa strzelba na Old Trafford
Szerokim echem odbił się transfer Rasmusa Hojlunda z Atalanty. Erik ten Hag od dawna podkreślał konieczność sprowadzenia klasycznej dziewiątki na Old Trafford. Czerwone Diabły zdecydowały się wyłożyć ponad 65 milionów funtów kwoty gwarantowanej za 20-letniego napastnika. Ostateczna kwota transferu może być powiększona o 8,6 mln funtów bonusów.

– Hojlund nie jest jeszcze regularnym strzelcem, ale nadzieją na takiego zawodnika. Kibicom powinna przypaść do gustu jego determinacja, bezpośredniość w atakach, duża mobilność. Jednak najważniejsza jest jego intuicja, zachowania w polu karnym rywala. To za ten element United gotów byli zapłacić znacznie więcej, niż można było początkowo oczekiwać – mówi Zachodny i dodaje: – Nawet największe talenty potrzebują chwili na adaptację, nawet wygranie rywalizacji o miejsce w składzie, potem utrzymanie tej pozycji. Czy powtórzenie takiego sezonu, jaki zaliczył w Serie A już na boiskach Premier League byłoby niepowodzeniem? I tak wszystko będzie uzależnione od wyniku drużynowego.

Paweł Grabowski wskazuje na stosunkowo niewielkie doświadczenie Rasmusa Hojlunda w seniorskim futbolu. Duńczyk w sezonie 2022/2023 rozegrał dla Atalanty 34 spotkania, zdobył 10 bramek i zanotował 4 asysty. 20-latek tylko w sześciu spotkaniach przebywał na boisku od pierwszej do ostatniej minuty.

– Mam obawy, co do tego transferu, bo presja w United jest ogromna, a tym bardziej dla piłkarza, który ma 20 lat i gra na najbardziej eksponowanej pozycji. Hojlund wchodzi bez okresu przygotowawczego i z kontuzją pleców, która wydłuży moment jego debiutu. Z jednej strony widać, że ma potencjał, a w United dostanie porządny serwis z drugiej linii. Ale zaraz potem pojawiają się myśli, że to ogromny skok w nieznane – mówi Grabowski.

– Hojlund wchodzi do najlepszej ligi świata, choć wcześniej nie grał w Lidze Mistrzów, nie było go na mundialu w Katarze, a cały optymizm opierany jest na jednej wiośnie w Serie A. Porównania do Haalanda też mu nie pomogą. Norweg, gdy przychodził do Premier League był po trzech latach grania w Lidze Mistrzów – dodaje dziennikarz.

Rasmus Hojlund, zdaniem Przemysława Pełki, nie ucieknie od porównań do Erlinga Haalanda. Dziennikarz spodziewa się jednak udanego sezonu w wykonaniu duńskiego napastnika Czerwonych Diabłów.

– Napastnik, to po bramkarzu druga paląca potrzeba Manchesteru United. Hojlund ma być tym napastnikiem. Inny profil niż grający tam w ostatnim półroczu Weghorst. Chociaż równie silny fizycznie, to jednak dużo, dużo szybszy. Szybkość i umiejętność wyjścia na pozycję będą go wyróżniać, Ale gdy zajdzie potrzeba może robić i to, co umiał dobrze Weghorst, to znaczy przyjąć i zgrać długie podania, także te bezpośrednio od bramkarza. Hojlund jest młody, niedoświadczony i mimo ze porównywany do Haalanda, trudno jest na dziś postawić go w tym samym szeregu. Podejrzewam, że będzie potrzebował trochę czasu, ale jestem pewien, że będzie transferem udanym, i udowodni to już w tym sezonie – przyznaje Pełka.

Manchester United sezon 2023/2024 w Premier League zainauguruje już 14 sierpnia meczem z Wolverhampton Wanderers (21:00). Jak Waszym zdaniem poradzą sobie Czerwone Diabły i czego spodziewacie się po nowych zawodnikach United? Zachęcamy do wyrażania własnych opinii w komentarzach.

Wszystkie mecze Manchesteru United w nowym sezonie do obejrzenia wyłącznie na platformie Viaplay.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zaakceptował ofertę za Freda
Następny news »
Ten Hag: Opaska kapitana nie zmieniła Fernandesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (279)


Klimaa: Drugi sezon jest zawsze trudniejszy. Oczekiwania tylko rosną. Trzymamy kciuki za misję Erika.
» 14 sierpnia 2023, 21:25 #252
Anhel: Ja tam nikomu do łóżka nie zaglądam ale jeśli kibice United faktycznie planują protest przeciwko przywróceniu Greenwooda gdzie chłopak został oczyszczony z zarzutów, jest dalej z tą wielce poszkodowana kobietą w dodatku mają dziecko to kibice United serio są amebami umysłowymi. Nawet jeżeli istnieją jakieś filmiki glosowki itd to jeśli dziewczyna wycofała zarzuty i żyją sobie dalej to nie wiem poco ta szopka ze strony kibiców. Jedne małżeństwa umawiają się w klubach dla swingersow inne biją się po pyskach i tyle. Mam nadzieję że ten wielki protest przeciwko Masonowi będzie tak spektakularny jak ostatni przeciwko Glazerom czyli garstka kibiców przed Old Trafford, zarząd musi brać pod uwagę że odbiór nie będzie w 100 procentach pozytywny jeśli go przywrócą a odnoszę wrażenie jakby tak właśnie chcieli. Jeśli nie u nas to niech chłopak kontynuuję karierę gdzieś indziej, Mendy oskarżony potem uniewinniony, Sigurdson też ostatnio opuścił więzienie a nie wiem czy było to tutaj poruszane. Kto wie być może to laska masona wycofała zarzuty a kto wie gdyby był proces to też zostałby uniewinniony jak wyżej wymieniona dwójka, z tym że akurat w ich przypadku dowody PODOBNO były nie do podważenia a jak się okazało jednak w świetle prawa niewinni
» 11 sierpnia 2023, 20:52 #251
Batigol222: Czyli jeśli np.
1. Obetniesz komuś łeb
2. W necie będą dostępne materiały dowodzące twojej winy
3. Finalnie wymigasz się od odpowiedzialności prawnej na skutek jakichś tam nieprawidłowości, np. wykorzystać niedoskonałość systemu, przekupisz biegłego sądowego czy coś tam

to, w ostatecznej konsekwencji, tak naprawdę nic się nie stało? Typ to gwałciciel i tyle. Jeśli nie masz z tym problemu, to okej, ale nie racjonalizuj tego przed samym sobą i nie odmawiaj elementarnej racjonalności tym, którzy nie podzielają twojego stanowiska
» 11 sierpnia 2023, 20:56 #250
Anhel: Twój argument to podpadnie że skrajności w skrajnośc.
» 11 sierpnia 2023, 21:00 #249
jayjay2: Fred to have his Fenerbahce medical tomorrow. €10m + €5m in add-ons. Hefty reduction in price paid but best for all sides.


Simon Stone [BBC]
» 11 sierpnia 2023, 20:37 #248
damian2987: Viaplay odpalone, i już się nakrecam na nowy sezon;) mam nadzieję, że Burlny zrobi dzisiaj niespodziankę i zabierze punkty City..
Ale najważniejsze jest jedno..
Manchester United będzie mistrzem.
Marzyć można;) tak samo jak napić sie piwka..
» 11 sierpnia 2023, 20:17 #247
Litosci: Haaland z hattrickiem bo Kompany odpuści City
» 11 sierpnia 2023, 20:39 #246
Natanael: Też już nie mogłem się doczekać. :) Sezon ogórkowy za nami, zaczyna się prawdziwe granie.

Trochę inaczej niż większość, w tym sezonie przewiduję mocny Liverpool, mocny Arsenal i mimo wszystko trochę słabsze City.

Jeśli chodzi o United, to mam nadzieję, że w tym sezonie nie będzie wpadek podobnych do tych z poprzedniego sezonu: 0:4, 3:6, 0:7. Liczę też na poprawę gry i wyników w meczach wyjazdowych, co najmniej 1/8 może 1/4 w Lidze Mistrzów i poprawienia dorobku punktowego z zeszłego sezonu. A dokąd nas to zaprowadzi, zobaczymy. :)
» 11 sierpnia 2023, 20:58 #245
Michal10: Do 14 miało pojawić się info na temat Greenwooda, więc zostały 3 dni. Pewnie w poniedziałek dowiemy się, że decyzja zapadnie w piątek...

Maguire ma być w kadrze meczowej, chyba ETH chce mu zrobić pożegnanie na Old Trafford.
» 11 sierpnia 2023, 20:06 #244
woxx1991: Onana
Estupinian, Gabriel, Stones
Salah, Rashford, Eze, Mitoma, Paqueta
Watkins, Haaland
» 11 sierpnia 2023, 19:30 #243
sztejner: Dudek
Carlos-Glik-Pepe-Piszczek
Caicedo-Beckham-Skóraś
Neymar-Rasiak-Mahrez
» 11 sierpnia 2023, 19:50 #242
blanco1987: Barthez
Maldini kompany Hajto
Giggs świerczewski best neymar
Pele Rasiak van Persie
» 11 sierpnia 2023, 20:08 #241
SickRabbit: Który Bruno?
» 11 sierpnia 2023, 18:28 #240
Bourdain: Bardzo słaby skład, ten skład nie ma wyglądać realistyczne, tylko mieć potencjał punktowy, z dwoma defensywnymi pomocnikami życzę powodzenia.
» 11 sierpnia 2023, 19:28 #239
Batigol222: Pikford
TAA-Varane-Gabriel-Estupinan
Saka-Bruno-Berge-Maddisos-Szoszon
Haaland
» 11 sierpnia 2023, 19:30 #238
Apocalypse: I właśnie dlatego nigdy nie grałem w tą grę i uważałem że jest całkowite bez sensu...
Jakim cudem gra na podstawie piłki nożnej może tak wyglądać? XD granie na 6 napastników itp.
» 11 sierpnia 2023, 19:31 #237
Anhel: David Moyes potwierdził iż Manchester United zakceptowal ofertę West Hamu za Maguire
» 11 sierpnia 2023, 18:14 #236
SmutnyGrabarz: juz widze jak bedzie robil znak mlota, po strzale na swoja bramke :D
» 11 sierpnia 2023, 18:18 #235
atotrikos: Kto może zagrozić najbardziej Haalandowi w grze o złotego buta?

Rashford ? :)

Jeśli Hojlund okaże się dobrym nabytkiem to Marcus powinien mieć hektary wolnego miejsca i mniej asekuracji od strony obrońców. Ma też wreszcie zmienników którzy będą mogli go zluzować przez co może grać na pełnym zaangażowaniu każde spotkanie przez określoną ilość minut.
Poprzedni sezon pokazał, że potrafi strzelać, dla mnie Rashford może przekroczyć barierę 20 bramek w lidze na miękko a jeśli będzie wszystko się układało to kto wie, może złoty but?
» 11 sierpnia 2023, 17:14 #234
Furio: Hojlund to jak na razie ma kontuzję pleców. Minie sporo czasu zanim w ogóle wyjdzie w pierwszym składzie.

Szansa, że Rashford będzie królem strzelców jest taka jak ta, że MU realnie będzie walczył o mistrzostwo w tym sezonie, czyli żadna.
» 11 sierpnia 2023, 17:19 #233
Stanior: Rashford nigdy nie zostanie królem strzelców jeśli po drugiej stronie boiska nie będzie kogoś kto robi wiatr. No sorry, ale wystarczy, że Anglikowi podwoją krycie i jest wyłączony. Musi ktoś ściągać uwagę defensywy, rozciągać grę. Jaki by Rashford nie był świetny, sam nie wygra nic.
» 11 sierpnia 2023, 17:46 #232
brazylianwisnia: Nie wierze w to,że Rashford strzeli 20 goli w lidze. Boczny napastnik prawie nigdy tyle nie osiąga chyba,że jest jednym z najlepszych graczy świata ogółem. To się nie stanie. Hojlund też będzie mu odbierał bramki.
» 11 sierpnia 2023, 18:07 #231
Leh: Przede wszystkim - Rashford nie strzela karnych, bo mamy Bruno, który jest w tym jednym z najlepszych na świecie.
Kane strzelił w poprzednim sezonie 5 karnych, Haaland... sam nie wiem, wydaje mi się że 7.
Nie ma szans, żeby gość nie strzelający karnych zdobył koronę króla strzelców.

Poza tym - ja będę w siódmym niebie jeśli Marcus, grając bocznego napastnika, strzeli znów 17 goli w lidze.
» 11 sierpnia 2023, 19:02 #230
SickRabbit: Nie mam Haalanda w FPL bo wolałem postawić na mocną drugą linię: Saka- Odegaard - Rashy - Bruno - KDB i lecę 3-5-2.
Raz się tyje :p
» 11 sierpnia 2023, 17:13 #229
Luke88: Haaland za drogi, Kane niepewny.
» 11 sierpnia 2023, 17:17 #228
Luke88: Dajcie kod do ligi devilpage
» 11 sierpnia 2023, 17:11 #227
Luke88: Dobra, juz mam
» 11 sierpnia 2023, 17:15 #226
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 16:52

Ja osobiście podchodzę z dużym dystansem do nadchodzącego sezonu. I będę się cieszył z top4... Kupujemy Hojlunda, który jakimś kotem nie był nawet w lidze włoskiej, no ok ma 20 lat ale nie gwarantuje niczego na dzień dzisiejszy, Sancho i Antony to też dwa koty w worku nadal, i może odpalą a może się okażą Kagawami. Tak że ten tego...
» 11 sierpnia 2023, 16:49 #225
atotrikos: Ja ten tego wierzę w walkę o majstra ale tak na serio. Pierwszą 11 mamy okropnie mocną by powalczyć z każdą drużyną obecnie. Poza top3 jeśli wylądujemy to będzie dla mnie porażka.
» 11 sierpnia 2023, 17:02 #224
brazylianwisnia: Byliśmy mocni w zeszłym sezonie. W tym mocno wzmocnieni będziemy jeszcze lepsi.
» 11 sierpnia 2023, 18:08 #223
RedDevil: Eric dostał to co chciał. Ja jako kibic od ponad 20 lat też jestem zadowolony - również z menago po którego decyzjach personalnych widać że to pomysł i realizacja na drużynę ma.
» 11 sierpnia 2023, 16:45 #222
Biniek: Ten sezon pokaże, czy faktycznie ma pomysł, czy mu się tylko wydaje, że ma.
Ja jestem dobrej myśli.
» 11 sierpnia 2023, 16:50 #221
RoyKeano: Widzę ,że sporo osób wierzy w 1 miejsce przyszłego sezonu.
Chciałbym się mylić i to bardzo ,a z drugiej strony będąc realistą zastanawiam się jak można z takimi transferami liczyć na wygraną PL.
City nie słabnie i cały czas trzyma poziom.
Arsenal już w zeszłym sezonie się rozpędzał i teraz może być jeszcze silniejszy.
Newcastle widać ,że dalej na dobrych torach.
Lfc jak wyciągnie wnioski ,to takich błędów jak w zeszłym sezonie będzie mniej.

Ogólnie bardziej martwię się o top 4 i LM.
» 11 sierpnia 2023, 16:45 #220
RoyKeano: Trzeba jeszcze pamiętać o Brighton i Cfc.
Będzie mega ciężko.
» 11 sierpnia 2023, 16:47 #219
Furio: To po prostu stronka fanów MU, więc czego się spodziewasz po ankiecie?

Tutaj nawet Weghorst miał swoje liczne grono fanatyków, dopiero jak inni przestali strzelać, a MU wygrywać, to dotarła do nich prawda, że to kompletnie nijaki zawodnik, który nigdy nie powinien tu trafić.
» 11 sierpnia 2023, 16:52 #218
Furio: I nie zgodzę się, że City nie słabnie. Zobacz, że przegrali z Arsenalem, który wcześniej regularnie był przez nich klepany.

Gvardiol wzmocni ich defensywę, Kovacic poza bieganiem nic nie wniesie i stracili już Gundogana i Mahreza to spore osłabienie w ataku. I w tym meczu o Tarczę widać było brak opcji do przodu gdy gra im nie szła.
» 11 sierpnia 2023, 16:56 #217
piotreek87: City jeszcze kogoś kupią. Ciekawy byłby Neymar u nich.
» 11 sierpnia 2023, 17:46 #216
Litosci: Ciekawe ile AV chciałaby za D.Luiza. Moim
Zdaniem on zjada tych wszystkich mountow, mcallisterow i idealnie by pasował obok Casemiro
» 11 sierpnia 2023, 16:40 #215
atotrikos: 35mln, za tyle miał iść do Arsenalu rok temu ale deal padł. Też bym gościa widział za Casemiro.
» 11 sierpnia 2023, 16:44 #214
brazylianwisnia: Własnie by nie pasował bo ETH chce grać dwoma ofensywnymi pomocnikami.
» 11 sierpnia 2023, 18:10 #213
wojteks176: @Leh, tylko problem jest taki, że 85% ludzkości to tchórze, którzy nie mają odwagi mówić i pisać tego co myślą, bo wiadomo, jak masz inne zdanie to jesteś nikim, a od dawna wiadomo, że jak powiesz coś przeciwko ogólnej narracji całego kraju, to jesteś karany za swoją prawdę.

Jeśli chodzi o klub, który chce pytać piłkarki o ich opinie na temat Masona, to klub powinien je zapytać każdą z osobna, bo to baby, one tym bardziej nie powiedzą tego co czują w gronie koleżanek. Jak większość wypowie się, że nie ma nic przeciwko Masonowi, to pozostałym zawodniczką zostaną domysły, które z nich stawiły się za Masonem.
» 11 sierpnia 2023, 16:13 #212
Leh: wojtek - wiem, że to jest skomplikowane. Szczerze - ja totalnie nie zazdroszczę decydentom w klubie. Bo taki jeden strzał może naprawdę zrujnować wizerunek klubu.

Pomyślcie o tym troszkę szerzej. Pamiętacie Andy'ego Grey'a? Dziennikarz Sky Sports. Wyleciał z roboty pod zarzutami o seksizm, po tym, jak sędzia liniowa pomyliła się w sygnalizacji, a on zażartował, że może ktoś musi jej wytłumaczyć, czym jest spalony.

Mówimy o głupim żarcie. A tu o chłopaku, który miał zarzuty pobicia i usiłowania gwałtu. To jest cholernie, cholernie delikatna materia.

I co, jeśli to wybuchnie, jeśli klub znajdzie się pod ostrzałem i wycofa się któryś ważny sponsor? Myślicie, że znajdziemy nowego w jego miejsce? To będzie trudne, bo nagle marka, która zechce zostać sponsorem United, znajdzie się pod obstrzałem (wspierają klub, który promuje przemoc wobec kobiet!).

Może się nam to podobać lub nie. Ale klub musi to przemyśleć i być absolutnie pewien tej decyzji.

Ja jestem za przywróceniem Masona, bo uważam, że klub ma wobec niego obowiązki. To nasz wychowanek i cokolwiek zrobił, to klub, który wychowywał go od dziecka, ponosi odpowiedzialność. I skoro Mason zrobił wszystko, żeby wrócić do normalnego życia ze swoją dziewczyną, to klub powinien pomóc mu postawić kolejny krok. Ale... to moja wizja. Ja nie odpowiadam za komunikację marki wartej 6mld dolarów. I nie wiem co bym zrobił, gdybym musiał podjąć taką decyzję. Na szczęście nie muszę.
» 11 sierpnia 2023, 19:12 #211
MANmanyUTD: Manchester United ogłosi że Mason wraca i BUCH!! Mason mówi że nie jest zainteresowany bo klub leciał za długo w ch**a. Za plecami dogadywał inny kontrakt.

Nikt nie spodziewa się takiego scenariusza! :D
(Wiem wiem, wyssane z palca... #uderzylemsiewglowe)
» 11 sierpnia 2023, 15:37 #210
sztejner: Dobrze że chłopak ma opcje przedłużenia kontraktu z 2025 do 2026,to będzie więcej czasu na chłodne kalkulacje
» 11 sierpnia 2023, 15:45 #209
Leh: Ja tam się zastanawiam czy to opóźnienie nie wynika z tego, że on wygląda słabo piłkarsko.

Być może analizuja jego treningi i nie widza go w drużynie. I problem robi się jeszcze poważniejszy - ryzykować kryzys (a w zasadzie na 100% zgotować sobie kryzys) biorąc chłopaka, który nie nadaje się do grania.

Patrząc na nasze działania, ja nie mam wrażenia ze jesteśmy nieudolni. Ostatnio klub działa bardzo sprawnie. Więc ta zwłoka z Masonem z czegoś wynikać musi
» 11 sierpnia 2023, 15:49 #208
Leh: I jeszcze inna kwestia - każdy nasz piłkarz i każda piłkarka będzie pytana o Greenwooda. Klub musi mieć pewność, że żadna z dziewczyn nie powi, że czuje się z tym źle albo niekomfortowo.
Może dlatego tyle to trwa? Pamiętajmy że część dziewczyn jest na mistrzostwach świata, więc klub może czekać aż wrócą.
» 11 sierpnia 2023, 15:52 #207
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 15:59

Przy piłkarkach będzie wtedy szybka kalkulacja jak powie że niekomfortowo: czy nie prościej sprzedać ją a Masona zostawić...
Przy dzisiejszym rynku i cenie Masona sprzed wpadki - kupiłby za to pewnie całe top 5 kobiecych drużyn piłkarskich w Anglii
» 11 sierpnia 2023, 15:56 #206
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 15:57

Tak, pisałem o tym niżej. Kilka naszych Pań gra ja mistrzostwach i czekają na ich powrót.

Three England players, Mary Earps, Ella Toone and Katie Zelem, and two France players, AĂŻssatou Tounkara and Estelle Cascarino, remain at the World Cup and that is a major factor in the time being taken.
» 11 sierpnia 2023, 15:56 #205
Leh: Sturmik - bardzo to krótkowzroczne myślenie i na szczęście nikt w klubie nie myśli w ten sposób. Nie można jednego faceta postawić nad całą drużyną kobiecą. Pomijając względy moralne, byłby to wizerunkowy koniec. A klub świetne sobie zdaje sprawę ile wart jest wizerunek.

Essa - tak, tu pewnie też chodzi o to, żeby dziewczyn nie męczył pytaniami o Greenwooda na mundialu. Bo zaraz by je zasypali dziennikarze pytaniami, co sądzą o decyzji klubu. Dla nich to niekomfortowe, dla klubu również, bo straci kontrolę nad komunikacją
» 11 sierpnia 2023, 16:12 #204
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 16:14

ale jaka NASZA PILKARKA? jakis transwestyta u nas gra czy o co chodzi? to sa dwa rozne twory, jak wszyscy zaczynalismy kibicowac to nikt z nas nawet nie wiedzial o istnieniu pilki noznej w wykonaniu kobiecym.

w ich wykonaniu to nawet nie jest pilka nozna, kompletnie inna dyscyplina
» 11 sierpnia 2023, 16:13 #203
ermac: No ale co to jest za argument znowu z tymi piłkarkami? Jaki to ma mieć wpływ na opinie i na werdykt? ETH jest na tak. Drużyna jest na tak. Komentarze przeważnie pozytywne. Powiedzmy, że adidas jest na tak i teraz co? Przyjedzie kobita z mistrzostw jeszcze być może przegranych i dołóżmy do tego ciężkie dni kobiecie i wyjedzie, że nie i koniec i to ma mieć wpływ na to śledztwo klubu i przekreślić wszystkie TAK pozostałych elementów? Jaki jest w tym sens i logika niech mi ktoś to rozjaśni. Jak już to zakładałbym, że klub czeka, żeby paniom oznajmić iż Mason wraca i proszę nie komentować nie kłaść kłód pod nogi w tej sprawie i się pogodzić. Innej opcji nie widzę.
» 11 sierpnia 2023, 16:18 #202
Blau: Sens i logika jest taka, że żeńska sekcja Manchesteru United, to wciąż jest Manchester United, czy to się komuś podoba czy nie. Jeśli się okaże, że dziewczyny są na "nie" w sprawie powrotu Masona, a klub to zignoruje, to się rozpęta taka burza w mediach, że smród będzie czuć na setki kilometrów. Teraz sprawa jest w miarę cicha, bo interesuje się nią "tylko" świat piłkarski, który notabene i tak jest ogromny. Aferą o zignorowaniu sekcji kobiecej, w tak delikatnej sprawie, będzie żył nie tylko świat piłkarski, ale cała Anglia i czy to się komuś podoba czy nie - kobiety będą w tej sytuacji stawiane jako te dobre ;)
» 11 sierpnia 2023, 16:28 #201
ermac: Radziłbym porzucić romantyzm w tym momencie i jakąś kobieca rolę w tym wszystkim bo United to pieniądze, a Glazery jak widać przy sprzedaży klubu pokazują jak je kochają i nie lubią tracić. Dla nich Mason to też myślę średnio człowiek tylko liczby w excelu i tylko, dlatego, że pokazał swój potencjał i wartość dalej jest tutaj trzymany. Mason to dziesiątki milionów dolarów j tyle. Mógłbym się założyć, że gdyby te akcje zrobił zawodnik bez wartości to już dawno wyleciałby z hukiem bez powrotu.
Drugą sprawa wyobraź sobie Jaki hejt wyleje się na te piłkarki w internecie i co będą musiały przeżywać jesli po tym newsie Mason nie wróci. Nie wiem czy obserwujesz FP United, ale np. wszystkie rolki na FB są zaspamowane Masonem. Czy to się komuś podoba czy nie Mason ma nadal wielu zwolenników co nawet % widać na DP,a w przełożeniu na całą bazę kibiców United da to ogromne liczby. Rozpęta to burze tak czy siak w jedną albo w drugą stronę. Kibice będą się ścierać jeszcze bardziej już nie tylko na tle sytuacji Masona ale także nie wiem obwiniać teraz piłkarki za brak jego powrotu? Głupotą jest, że ten news wyszedł i teraz negatywna decyzja o jego powrocie spłynie na te kobiety, a nie np. na zarząd.
I na koniec kobieca sekcja to nadal Manchester United ale bez przesady, żeby ta najmniesza sekcja decydowała o klubie i podważała zdanie managera? Sponsora wartego miliard? Kibiców którzy płacą sporo hajsu itd?
» 11 sierpnia 2023, 16:41 #200
sprite1080: To po co pytać? :)
» 11 sierpnia 2023, 16:49 #199
izbinho: Ja myślę, że nie chodzi tu o zdanie Pań na Mistrzostwach świata tylko o to, że jak ktoś wyżej napisał dziennikarze będą je męczyć pytaniami i zawracać głowę.
» 11 sierpnia 2023, 16:49 #198
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 15:19

Dobrze, że sprawa z Greenwoodem tak długo trwa. Lepiej niech to przeanalizują po kilka razy niż jakby mieli pochopnie podjąć decyzje. Tutaj na stronie wszyscy podchodzą do tego bardzo emocjonalnie, a prawda jest taka, że w takiej sytuacji potrzeba tylko i wyłącznie chłodnej kalkulacji.

Niezależnie jaką klub podejmie decyzje, to będzie oznaczało, że w dłużej perspektywie się to opłaci. Jeśli Greenwood wróci, to znaczy, że klub nie widział żadnych przeciwskazań. Jeśli nie wróci, to widać klub w wyniku analizy uznał, że w dłużej perspektywie tak będzie korzystniej.

Zresztą niektórzy niech lepiej ostudzą trochę entuzjazm, bo jak czytam komentarze, to odnoszę wrażenie, że Greenwood jak wróci to do października będzie miał co najmniej 10 bramek i tyle samo asyst. Prawda jednak jest taka, że z niego już nigdy może nic nie być. Maguire w ciągu jednych wakacji z topowego obrońcy ligi stał się pośmiewiskiem. Sancho z zawodnika wykręcającego 20 goli i 20 asyst w sezonie, stał się cieniem samego siebie. (i nie chodzi o staty nabijane w Bundeslidze, bo w LM też wymiatał) W obu tych przypadkach nie jest to spowodowane kontuzją, tylko wszystko zależy od głowy. Nie twierdzę, że na pewno to jest jego koniec, ale trzeba też brać taką okoliczność pod uwagę, a niektórzy tutaj chyba o tym zapominają ;)
» 11 sierpnia 2023, 15:17 #197
sztejner: Chłodną kalkulację przez 13 czy 14 miesięcy tworzył sąd
przez kolejne 7/8 miesięcy na CHŁODNO podchodzi do tego zarząd naszego klubu
ile jeszcze tych CHŁODNYCH kalkulacji ?
» 11 sierpnia 2023, 15:19 #196
arusm: " Jeśli nie wróci, to widać klub w wyniku analizy uznał, że w dłużej perspektywie tak będzie korzystniej."
Klub w wyniku analizy uznał, że warto ponownie ściągnąć Pogbę, że warto dać kosmiczną tygodniówkę Sanchezowi, że Maguaier będzie topowym obrońcą, że Rangnick uratuje sezon...
mam wymieniać dalej nieomylne analizy klubu?
» 11 sierpnia 2023, 15:28 #195
Blau: Sąd i prokuratura skupiała się nad tym czy on jest winny czy niewinny. Klub ma to w czterech literach, bo dla niego liczy się tylko to ile klub zyska, a ile straci na jego powrocie. Jeśli decyzja nie zapadła, to znaczy, że jeszcze nie są pewni. To przecież nie jest sytuacja zero-jedynkowa, tylko bardziej skomplikowana i złożona. Klub musi wziąć pod uwagę opinie publiczną, opinie głównych sponsorów, opinie zawodników (zarówno męskich jak i żeńskich), a także stan samego Greenwooda. To wszystko musi potrwać, bo dużo lepiej jest wszystko na spokojnie przemyśleć niż jakby mieli podjąć pochopnie decyzje, a później się z tego w pokraczny sposób wykręcać.
» 11 sierpnia 2023, 15:32 #194
Blau: arusm

W każdym klubie są niewypały transferowe, a tylko takie rzeczy wymieniłeś. Dużo trudniej jest zmierzyć wpływ danego zawodnika na poziom sportowy, niż wpływ danego zawodnika na sytuacje finansową. Powiedz mi lepiej, dlaczego United pomimo niemal zerowych osiągów przez ostatnią dekadę, dalej potrafi podpisywać najlepsze umowy sponsorskie w całej lidze i dalej jest na samym topie jeśli chodzi o ogólną wartość marki. W transferach nie zawsze nam wypalało, ale jeśli chodzi o zadbanie o to, żeby siano się w klubie zgadzało, to jesteśmy w ścisłej czołówce - a o to właśnie się rozchodzi w sytuacji Greenwooda.
» 11 sierpnia 2023, 15:38 #193
brazylianwisnia: To nie jest świat 1984. W demokratycznym świecie chłodne kalkulacje nie powinny prowadzić do prześladowania człowieka który w świetle prawa jest czysty jak łza.
» 11 sierpnia 2023, 16:01 #192
Blau: Jakiego prześladowania? Klub podejmuje decyzje czy Greenwood dalej będzie zawodnikiem United, czy może będą go chcieli sprzedać/rozwiązać z nim umowę. Jest to jak najbardziej zgodne z prawem. Nikt go nie chce prześladować.
» 11 sierpnia 2023, 16:07 #191
StewieGriffin: Najrozsądniejszym rozwiązaniem było włączenie Masona w preaseason i dać mu zagrać w tych dwóch pierwszych sparingach, które rozgrywaliśmy jeszcze w Europie. Wtedy było by czarno na białym widać, jaka jest reakcja opinii publicznej, dziennikarzy, wszelakich środowisk na Greenwooda ponownie w naszej koszulce. Bo przecież wszyscy wiemy, że chodzi o słupki w excelu i czy zaraz jakieś protesty feministek nie wpłyną, że czołowi sponsorzy sie będą od nas odwracać. Gdyby reakcja była negatywna, mamy całe okienko na załatwienie sprawy - sprzedaż albo zerwanie kontraktu.
» 11 sierpnia 2023, 16:16 #190
brazylianwisnia: To jest normalne?pracownik ma prawo domagać się równego traktowania.ilu zawodników jest niedopuszczonych do treningu z drużyną?
» 11 sierpnia 2023, 18:12 #189
devildevil: No i Caicedo chce grać dla Smerfow także telenoweli ciag dalszy
» 11 sierpnia 2023, 15:09 #188
nikhatlak: Przypomnij ktoś, proszę, kod do fpl? Wiem, że był podawany wiele razy, ale jestem leniwy i nie chce mi się szukać.
» 11 sierpnia 2023, 15:03 #187
Matwiej: #freegreenwood
» 11 sierpnia 2023, 15:01 #186
JackDav: Zgadzam się, trzeba go uwolnić od kontraktu z nami.
» 11 sierpnia 2023, 15:14 #185
Advm: Uwolnić od kontraktu z nami z winy klubu, ponieważ przeciąga sprawę, która prawnie została już zakończona na korzyść Masona.
» 11 sierpnia 2023, 15:23 #184
Matwiej: JackDav możesz nie być bardziej papieski od papieża? Przesadzasz trochę.
» 11 sierpnia 2023, 15:47 #183
Edek23: Wydaje mi się że dopiero teraz Dziewczyny z naszej drużyny są pytane o Masona bo wcześniej ważniejsze było dogadanie tej sprawy ze sponsorami i zobaczenie reakcji ludzi pod postami żeby zbadać sytuacje wygląda na to że tam wszystko idzie w kierunku powrotu Masona i teraz już na samym końcu jeszcze one będą o to zapytane bo skoro będą je o niego pytać o tą sytuacje to reszta musi być już ogarnięta także mam nadzieje że powrót już bardzo blisko!! Oby tylko nasze tutaj wszystkiego nie popsuły
» 11 sierpnia 2023, 14:34 #182
laszek: Przeważająca część komentarzy na temat greenwooda sprowadza się do tego ze gość praktycznie wchodzi po pół roku do 1 składu. Widziałem fragment jego treningu i na moje gość zanim złapie formę i pewność siebie minie dobre pół roku. Także o ile wróci na co się w ogóle nie napalam, to gość po roku może zostanie włączony do u23. PS jeżeli się mylę to świetnie raz ze dla drużyny dwa ze dla niego samego. Ale proponuje zachować trochę realizmu.
» 11 sierpnia 2023, 14:58 #181
Seba0619: No to co? Ugadali sprawę że sponsorami, Ci dali zielone światło a teraz zapytają drużynę kobiet i co różnią jak te uznają, że im się to nie podoba? Wywalą go po pół roku rozmów ze sponsorami?
» 11 sierpnia 2023, 15:10 #180
Biniek: W naszej drużynie nie ma dziewczyn.
» 11 sierpnia 2023, 15:14 #179
M4S73R: Chyba Fax się zepsuł
» 11 sierpnia 2023, 14:36 #178
Bourdain: Jak to, co jest? Przecież nie było żadnego oficjalnego potwierdzenia, tylko wzmianki o tym, że oba kluby doszły dopiero do porozumienia w sprawie kwoty odstępnego, mamy mu jeszcze wypłacić zadośćuczynienie co osobiście uważam za kuriozum, więc wszystkie formalności mogą trwać nawet i do końca miesiąca znając nasze umiejętności sprzedaży graczy, do tej pory nasze posunięcia na rynku w kwestii sprzedaży oceniam dramatycznie, nie zwrócił się nawet jeden transfer, jakiego dokonaliśmy, więc nie da się na to patrzeć pozytywnie.
» 11 sierpnia 2023, 14:59 #177
Seba0619: Moyes mówił na konferencji, że oferta została zaakceptowana. Natomiast media podają, że nic nie jest jeszcze podpisane bo United chce zapewnić sobie zastępstwo na tę pozycję zanim wypuści Harrego.
» 11 sierpnia 2023, 15:11 #176
essaEdek: #MUFC are yet to announce their decision on Mason Greenwood’s future because they are continuing to consult key stakeholders and want their women’s team players who are still at the World Cup to be part of the process.


Baby jak zwykle robią problemy ;)
» 11 sierpnia 2023, 14:25 #175
dr03: no to po chłopie, wiadomo co baby powiedzą
» 11 sierpnia 2023, 14:27 #174
Czolgu: chłop więcej wart niż cała drużyna bab,wywalic je i niech wraca
» 11 sierpnia 2023, 14:28 #173
dr03: swoją drogą śmieszne to że decyzja waży się do ostatniej chwili, o te sprawy juz wszyscy powinni być wypytani dawno temu
» 11 sierpnia 2023, 14:30 #172
Lukas89: Ciekaw jestem czy ekipa sprzątająca i kierowca autokaru też byli pytani o zdanie na ten temat. To już jest śmieszne
» 11 sierpnia 2023, 15:27 #171
Leh: Cześć dziewczyn jest na mundialu. Głupio żeby teraz dziennikarze zasypali je pytaniami o Greenwooda. Mają się na czym innym skupić. A klub woli mieć wszystkich pod ręką, żeby mieć większą kontrolę nad narracja.

Mi się to spina jeśli chodzi o komunikację kryzysowa, a ludzie w klubie znają się na niej znacznie lepiej niż ja :)
» 11 sierpnia 2023, 16:14 #170
essaEdek: Numerous clubs have made approaches for Jean-Clair Todibo, but it was Erik ten Hag’s speech to him on a call in early July and the appeal of joining a prestigious club like #mufc that has captured his attention. [Nice-Matin via @Sport_Witness]
» 11 sierpnia 2023, 14:22 #169
cantona007: Coraz więcej zawodników chcę grać dla ETH.
» 11 sierpnia 2023, 14:38 #168
uzio: Live kupił Mcalistera bo Mount im odmówił
Teraz dogadali się z Brighton o Caicedo ale sam zawodnik też im odmówił xD

hahahahahaha
» 11 sierpnia 2023, 13:56 #167
jayjay2: >Live kupił Mcalistera bo Mount im odmówił

Kto niby podał taką informacje? Z tego co pamiętam, byli nim zainteresowani ale kwota, którą chciała Chelsea była dla nich za wysoka, więc poszli po Mac Allistera.
» 11 sierpnia 2023, 14:00 #166
SickRabbit: Nie ma piłkarza o takim nazwisku w lfc
» 11 sierpnia 2023, 14:09 #165
uzio: nie ma czegoś takiego lfc
» 11 sierpnia 2023, 14:26 #164
SickRabbit: To wrzuć skrót lfc w google
A w meczu city ars bylo 1-1
Znowu leżysz
» 11 sierpnia 2023, 14:30 #163
Ariell: Bóg dewilpejdżan, tier 1, Fabrizio Romano znowu się wyłożył. Tyle warte jest dziennikarstwo Twitterowe - oficjalka klubu zamyka temat i tyle.
» 11 sierpnia 2023, 13:50 #162
Fafky19: Na czym?
» 11 sierpnia 2023, 13:52 #161
jayjay2: nie lubię Romano, ale gdzie tutaj się wyłożył? Brighton zaakceptowało ofertę klubu - o czym poinformował. Ostatnia decyzja zawsze należy do zawodnika, plus nikt nie powiedział, że CFC czy inny klub nie mogą wciąż składać ofert.
» 11 sierpnia 2023, 13:52 #160
essaEdek: Co? W którym miejscu
» 11 sierpnia 2023, 14:05 #159
IntruZ9: Ariell zniknął bo jest mu głupio teraz ..
» 11 sierpnia 2023, 14:22 #158
Pyra: Romano to najlepsze co spotkało nas w tym szambie transferowym, może raz na 50 czy 100 razy się pomyli, ale nikt już nie musi przedzierać się przez to szambo dziennikarskie.
Wchodzę na insta, przeglądam jego wszystkie relacje w 5min i mam na tacy informacje.
» 11 sierpnia 2023, 14:27 #157
olek1143: Mam pytanko, dawno nie zamawiałem koszulki United a w tym sezonie wyjątkowo spodobały mi się wyjazdowe stroje. Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyglada jakość naprasowanego loga sponsora? Bo o ile w meczowych koszulkach słyszałem jest to spoko zrobione to w replikach kolor się odróżnia.
» 11 sierpnia 2023, 13:48 #156
uzio: osobiście nie wiem ale słyszałem, że akurat naprasowane logo jest identyczne w obu wersjach
» 11 sierpnia 2023, 13:54 #155
kacpersky: Repliki zawsze są z gorszych materiałów, ale nie sądzę, żeby sam zadruk był znacząco gorszy. Natomiast - ponieważ miałem okazję te koszulki obejrzeć - ta apla, na której widnieje logo sponsora jest bardzo duża. To oznacza, że szansa, że ten plastizol (bo chyba tym to jest) odejdzie lub w najlepszym razie tylko się połamie jest bardzo duża. Z mojego doświadczenia (a robię w designie, a więc również z różnego rodzaju zadrukami miałem okazję pracować) takie duże powierzchnie zadrukowywane na odzieży błyskawicznie się niszczą.

Też mi się ten tees podoba i wolałbym zadruk sponsora wykonany bezpośrednio na koszulce, ale z tego powodu chyba jednak skuszę się na trzeci trykot.
» 11 sierpnia 2023, 14:00 #154
uzio: na YT na kanel Alasone Football masz film NEW! Third Manchester United 2023/24 Kit Shirt Replica Vs Authentic Aeroready v Heat.Rdy Jersey gościu robi dobre porównania koszulek
» 11 sierpnia 2023, 14:02 #153
olek1143: Chodzi mi o to że na replice kolor naprasowanego loga się odróżnia od koloru koszulki. A w meczowej jest to bardziej spójne kolorystycznie.
» 11 sierpnia 2023, 14:48 #152
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 15:08

Z reguły nie ma lipy z tańszymi wersjami naszych koszulek względem meczówek, ale w tym roku co oni zrobili z zielonymi wyjazdówkami w wersji fanowskiej to jest żart i fatalnie wyglądają te nadruki sponsorów. W meczówce masz zostawioną pustą przestrzeń na koszulce, na której nadrukowany jest tylko biały napis sponsora, a w tej tańszej cała koszulka jest w pasy i tą przestrzeń między napisem sponsora, a pasami zrobili przez zadrukowanie wielkiego zielonego prostokątu i na nim logo sponsora. Widać to gołym okiem na zdjęciach.
» 11 sierpnia 2023, 15:06 #151
olek1143: Cześć diabełki, witam się po przerwie wakacyjnej. Życzę każdemu więcej luzu i wielu sukcesów sportowych naszego ukochanego klubu ;)
» 11 sierpnia 2023, 13:46 #150
Arvanis: Od rana leję z lfc xDDDD Bez względu na to, czy Caicedo do nich przejdzie, czy nie, są frajerami roku xD Jeśli przejdzie to wychodzi gałganiarstwo Kloppa, który nie ogarniał jakie są ceny na rynku i w sumie srogie przepłacenie, bo za niewiele więcej mogli mieć Bellinghama, który jest dwie klasy wyżej i dałby ich pomocy więcej niż pozostałe transfery.
Jeśli nie przejdzie to też śmiesznie, bo od rana trwa zbiorowa ekstaza na ich stronie, a tu sie okazuje, że ziomeczek woli klub z niższego miejsca w tabeli, zamiast topowego kandydata na mistrza Anglii xDDDDD
» 11 sierpnia 2023, 13:45 #149
jayjay2: > bo za niewiele więcej mogli mieć Bellinghama, który jest dwie klasy wyżej i dałby ich pomocy więcej niż pozostałe transfery.

sugerowanie, że Bellingham mając do wyboru LFC albo Real, wybrałby tych pierwszych.
» 11 sierpnia 2023, 13:46 #148
PastaDoCiasta: Ale pamietam jak Romano pisał przed oknem, że LFC go odpuszcza bo za drogi i lepiej kupić za to kilku graczy. Po czym zaoferowali jeszcze więcej za dużo gorszego Caicedo
» 11 sierpnia 2023, 15:15 #147
brazylianwisnia: Tylko Bellingham grając jako DMF radziłby sobie znacznie gorzej niż Caicedo..
» 11 sierpnia 2023, 16:04 #146
Cwr91: Szkoda ze Kane poszedł do Bayernu, wiedziałem ze szanse są minimalnie ale jednak liczyłem na to ze zobacze go w naszej koszulce i uważam ze z nim w składzie naprawdę odważnie można by mówić o walce o mistrzostwo a do tego przy nim Hojlund moglby się dużo nauczyc i za 2-3 sezony wejść w jego buty. Szkoda tez samego zawodnika bo należał mu się rekord shearera. Grając w tak przeciętnym klubie nastrzelać tyle goli to naprawdę duży wyczyn. Pozostaje mu życzyć żeby podniósł w końcu jakieś trofeum.
» 11 sierpnia 2023, 13:44 #145
EvilDevil: No bo Shearer, to grał rzeczywiście w lepszych klubach;)
» 11 sierpnia 2023, 19:08 #144
szakurek: Haha, klasa młody :D
» 11 sierpnia 2023, 13:43 #143
Leh: Haha, Caicedo jednak chce do Chelsea :

Patrząc na poczynania Liverpoolu, Chelsea czy City to my jesteśmy od dwóch okienek chyba najrozsądniej zarządzanym sportowo klubem w czołówce ligi.

Jak mówił Erik: eras come to an end :)
» 11 sierpnia 2023, 13:41 #142
M4S73R: Erik ten Hag:
Ja tu tylko sprzątam :)
» 11 sierpnia 2023, 13:43 #141
M4S73R: W kilku źródłach podają że dziś wieczorem mają ogłosić co dalej z zielonym drewnem. Ciekawe czy już dziś w końcu będziemy coś wiedzieć, czy nadal będziemy czekać.
» 11 sierpnia 2023, 13:41 #140
Matwiej: Women's World Cup musi się skończyć. Jutro Angielki grają w ćwierćfinale z Kolumbia. Mamy tam kilka zawodniczek i one muszą wyrazić swoją opinię. Tak samo jak musi zostać zbadany nastrój akcjonariuszy. Taki lajf niestety.
» 11 sierpnia 2023, 13:44 #139
bylakw: Może zapytajmy się babci od pani sprzątaczki z Old Trafford czy wyraża zgodę na powrót Greenwooda.
» 11 sierpnia 2023, 13:59 #138
brazylianwisnia: Rozumiem, że bawimy się w udawanie, że komórki nie istnieją?
» 11 sierpnia 2023, 16:05 #137
Edek23: Dobrze że martial zdrowy to może chociaż wytrzyma 3 kolejki zanim znowu się połamie żeby chociaż Hojlund był już zdrowy
» 11 sierpnia 2023, 13:36 #136
Matwiej: A to on nie w drodze do Mediolanu? Trzeba go sprzedać póki zdrowy.
» 11 sierpnia 2023, 13:38 #135
Matwiej: Nikt nie spodziewał się w zeszłym roku, że Arsenal tak odpali i będzie się liczył w walce o mistrzostwo. Stawiam, że w tym roku odpalamy my i jako że nie jesteśmy Arsenalem to kończymy kampanię zwycięsko. Mamy odpowiednich ludzi w teamie, żeby to zrobić.
» 11 sierpnia 2023, 13:34 #134
sztejner: I takie podejście do sezonu to ja szanuję ! :D
» 11 sierpnia 2023, 13:35 #133
Matwiej: Nie rozumiem jak w obecnej sytuacji można mieć inne. Widać, że zmierzamy w dobrym kierunku.
» 11 sierpnia 2023, 13:37 #132
olestay: Manchester United are yet to announce their decision on Mason Greenwood’s future because they are continuing to consult key stakeholders and want their women’s team players who are still at the World Cup to be part of the process.
MŚ kobiet kończą się 20 sierpnia więc do końca miesiąca znowu decyzja przełożona.
» 11 sierpnia 2023, 13:30 #131
Cwr91: Ech, nie jestem mizoginem ale co kobieca drużyna ma tutaj do gadania. Nie chce mi się już rozpisywać całej sprawy ale generalnie decyzja powinna zależeć tylko od zarządu i trenera i w mniejszym stopniu od kolegów z którymi ma dzielić szatnie. Może jeszcze sekcja Ping ponga jeśli takowa istnieje dorzuci swoje 3 grosze?
» 11 sierpnia 2023, 13:40 #130
atotrikos: Halo, przyjedźta na Twittera bo mnie arsenalowcy biją:

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1689951084893114368?t=7MUEXRi_u5SeCyXBLm_DxA&s=19
» 11 sierpnia 2023, 13:25 #129
Zyvold: piszesz głupoty i wołasz kolegów? XD
» 11 sierpnia 2023, 13:27 #128
atotrikos: Jak klasyczny Arsenal nie? Balonik a potem że to i tamto XD
» 11 sierpnia 2023, 13:31 #127
Zyvold: może mówienie że Arsenal będzie mistrzem jest bardzo śmiałe, ale twierdzenie że nie skonczy w top 4 to znowu przegięcie w drugą stronę
» 11 sierpnia 2023, 14:20 #126
EvilDevil: Weź Ty się ogarnij Panie, bo wstyd kibicom United przynosisz!
» 11 sierpnia 2023, 19:00 #125
M4S73R: Jeżeli ostatecznie Ekwadorczyk przejdzie do Chelsea a Liverpool podpisze R. Lavia za 50M które oczekuje za niego Soton, to wygranym tutaj będzie Live a Chelsea będzie mogła dumnie umieścić w swojej gablotce puchar frajera letniego okienka transferowego płacąc fortunę za Ekwadorczyka.
» 11 sierpnia 2023, 13:25 #124
uzio: wolałbym zapłacić fortunę za Caicedo niż Rice'a
» 11 sierpnia 2023, 13:26 #123
Seba0619: Jamie Jackson z Guardiana pisze, że klub czeka na powrót 5 zawodniczek pozostających cały czas na Mistrzostwach Świata aby skonsultować z nimi powrót Greenwooda. Ma to być główny powód odkładania decyzji w czasie XDD No to się mogą nie wyrobić z decyzją do 14 sierpnia w takim razie.
» 11 sierpnia 2023, 13:24 #122
uzio: Jeżeli na prawdę decyzje ma podjąć Arnold i Glazery to zdanie piłkarzy, piłkarek i pracowników klubu jest nieistotne, już prędzej bym uwierzył, że się pytali o to adidasa
» 11 sierpnia 2023, 13:29 #121
ermac: Cała sekcja żeńska nie nest warta tyle co Mason w formie więc dziwne, żeby miały jakieś decydujące zdanie. Jeśli ten news okaże się prawda to będę w szoku. I po co tyle czekali, żeby teraz kilka kobitek stwierdziło że klub ma odpuścić zawodnika? Dziwne.
» 11 sierpnia 2023, 13:29 #120
Rashy10: Oby tam nie było jakichś odklejonych feministek. Z resztą co to za pomysł, skoro męska drużyna chyba nie ma żadnej styczności i nic wspólnego z żeńską. Kiedy one wracają?
» 11 sierpnia 2023, 13:31 #119
jayjay2: Manchester United delay Mason Greenwood decision to consult World Cup players

Club want players still at World Cup to be part of consultation
United had hoped to make announcement by Monday

jamie jackson [the guardian]
» 11 sierpnia 2023, 13:24 #118
Niedzwiedzo: Wydaje mi się że mamy większe szanse na wygralnie LM niz PL. Najmocniejszy na ten moment wydaje się być arsenal, city pozbyło się fundamentow sukcesu z tamtego sezonu , a chelsea i liverpool maja po dwoch pomocnikow jak na razie XD.
» 11 sierpnia 2023, 13:22 #117
Milo: Tia LM
» 11 sierpnia 2023, 13:25 #116
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 13:22

Jak się okazuje za Kovara jeszcze zgarnęliśmy 8 mln. To mamy z Freda i Kovara 21 mln. Jeszcze odejść mogą Henderson, Donny i na Martiala się czai Inter. Jeśli dadza te 20 mln to brać bo i tak za rok odejdzie za darmo. Kupić tego Amrabata, kogoś do obrony i jakiegoś 2 bramkarza i lecimy. Oczywiście sprzedając Martiala przywróćmy Greenwooda. Byłoby pięknie.
» 11 sierpnia 2023, 13:21 #115
ermac: Hahah Romano podaje że jednak Chelsea!
Jajca pany! Kibice Live jak dzieci, rano dostali lizaka, a teraz ktoś im go brutalnie zabrał. Chociaż pewnie teraz zgarną Lavie?
» 11 sierpnia 2023, 13:18 #114
ermac: Taaaa też wolałem Caicedo w Live za ten hajs i nic dla Chelsea, ale cóż. Ogólnie chore okno Chelsea mam wrażenie że nonstop pada HERE WE GO w ich stronę.
» 11 sierpnia 2023, 13:21 #113
Seba0619: Kloppy wykiwane na ostatniej prostej haha, Caicedo chce do Chelsea
» 11 sierpnia 2023, 13:17 #112
AUDIoooo: Hahahaha! No to klops ;)
» 11 sierpnia 2023, 13:22 #111
JackDav: Fantastyczne okienko transferowe xD
» 11 sierpnia 2023, 13:18 #110
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 13:10

Traore odchodzi z Wolves. Idzie do Fulham
» 11 sierpnia 2023, 13:10 #109
RedOskar18: Traore już dawno wiadome było że odchodzi i odszedł 1 lipca bo mu się kontrakt skończył
» 11 sierpnia 2023, 13:18 #108
ermac: Chelsea przebije ofertę Liverpoolu?
Ładnie się tam bawią widzę. W Brighton pewnie piją szampana i patrzą kto da więcej.
Dobry biznes.
» 11 sierpnia 2023, 13:04 #107
sztejner: Dla takich ekip jak West Ham,Brighton,Aston Villa opchnięcie takich gości jak Rice,Caicedo,Grealish to zarobek 100 baniek za łebka.
Jak miałbym wypromowaną jedną gwiazdę i kolejkę chętnych to też bym leżał z drinkiem w łapie i patrzył jak się zabijają o jedno nazwisko z mojej drużyny
» 11 sierpnia 2023, 13:07 #106
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 13:03

Co Wy macie z tą weryfikacją ?
» 11 sierpnia 2023, 13:03 #105
Pyra: W którym sezonie Olek zdobył 75pkt? W którym sezonie zdobył trofeum?
» 11 sierpnia 2023, 13:03 #104
Milo: Już dawno przebił Olka, przecież Norweg nic nie osiagnal
» 11 sierpnia 2023, 13:11 #103
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:58

Sky Sports informuje jednak, że piłkarz wciąż zastanawia się nad przyjęciem oferty klubu z Anfield. Dziennikarze The Guardian dodają, że Chelsea jest gotowa złożyć kolejną ofertę, wyższą niż ta Liverpoolu.

Jezeli chodzi o Caicedo XD
» 11 sierpnia 2023, 12:56 #102
essaEdek: Jak Chelsea jeszcze podwędzi Liverpoolowi Caicedo to LFC będzie miało już jakieś trofeum - frajer okienka transferowego
» 11 sierpnia 2023, 13:02 #101
M4S73R: Frajerem to będzie ten kto zapłaci ponad 100M za tego Ekwadorczyka.
» 11 sierpnia 2023, 13:04 #100
essaEdek: To swoją drogą. ;)
» 11 sierpnia 2023, 13:07 #99
awe: sporo przeplacone, ale moze o 50 %, wiec troche glupio sie smiac majc w druzynie Antonego za ktorego zaplacono 300 % ceny
» 12 sierpnia 2023, 10:03 #98
karpiu87: A ta Viaplay nie miała się zawijać z Polski...?
» 11 sierpnia 2023, 12:46 #97
sztejner: Mając podpisane jakieś zobowiązania nie mogą se wyjść z dnia na dzień xd
» 11 sierpnia 2023, 12:47 #96
brazylianwisnia: Przede wszystkim co im da wyjść, nie kasować subskrybentów i kisić z prawami?dopóki nie znajdą kupca na prawa do transmisji to nie ma sensu by się zwijali.
» 11 sierpnia 2023, 12:51 #95
Pyra: James Milner - przed Liverpoolem 13 sezonów - 2 kontuzje, w Liverpoolu 8 sezonów - 17 kontuzji
Naby Keita - przed Liverpoolem 5 sezonów - 9 kontuzji, w Liverpoolu 5 sezonów - 22 kontuzje
Fabinho - przed Liverpoolem 6 sezonów - 0 kontuzji, w Liverpoolu 5 sezonów - 8 kontuzji
Thiago - on to całe życie połamany i jeszcze poszedł pod klopa xD
Wijnaldum - przed Liverpoolem 10 sezonów - 5 kontuzji, w Liverpoolu 5 lat - 9 kontuzji

Bonus: Gundogan pod Kloppem 4 sezony - 17 kontuzji, pod Pepem 7 sezonów - 10 kontuzji


Rzeźnik ze Stuttgartu znów zaatakuje.
» 11 sierpnia 2023, 12:46 #94
sztejner: Understand Besiktas have just reached an agreement in principle with Eric Bailly on personal terms #MUFC
Talks now with Manchester United to agree on the best exit solution. - Fabrizio Romano

Scott McTominay zostaje w Manchesterze United ! - SkySports
» 11 sierpnia 2023, 12:36 #93
Kralik077: Zostanie bo West Ham juz wyda 100 mln (30 Maguaire, 30 Ward-Prowse i prawie 40 Alvares) wiec na Scota zabraknie
» 11 sierpnia 2023, 12:48 #92
brazylianwisnia: To nie sprzedają Paquety jednak?
» 11 sierpnia 2023, 12:52 #91
atotrikos: Erik ten Hag, zastał Manchester drewniany, buduje murowany.
» 11 sierpnia 2023, 12:35 #90
SickRabbit: A Mou z drewnianym MU ugrał vicemajstra i LE.
Cieszę się, że był naszym managerem. Szkoda, że nie dostał wsparcia i nie mógł zrobić porządku z wirusem.
» 11 sierpnia 2023, 12:45 #89
Pyra: Z perspektywy czasu dobrze, że trzymali Olka tyle ile trzeba, żeby trafić na Erika. Tak jak City przed Pepem bujało się z trenerami tak my też musieliśmy swoje przecierpieć.
» 11 sierpnia 2023, 12:49 #88
0listonoszpat: Od United oczekuję:
Top3 Premier League
Ćwierćfinał Ligi Mistrzów
Może zdobycie pucharu Anglii lub FA.
Po cichutku liczę na dużo więcej,ale to tylko sfera mażeń.
Na początku sezonu zostajemy bez klasycznej 9 co mnie bardzo martwi, jak i sytuacja Masona...
Fajnie jakby przyszedł utalentowany młody obrońca i ten Amrabat.
» 11 sierpnia 2023, 12:26 #87
sztejner: Na początku sezonu zostajemy bez klasycznej 9 - lepiej na początku sezonu niż na pełne 38 kolejek jak w zeszłym sezonie
» 11 sierpnia 2023, 12:27 #86
Kralik077: Nie ma klasycznej ale Martial sie wykurował, żeby zagrać 1 mecz i znowu zrobić sb przerwe
» 11 sierpnia 2023, 12:49 #85
SickRabbit: Darmian jeszcze
Gdzie info czy Greenwood gra dla United?
» 11 sierpnia 2023, 12:20 #84
sztejner: Informacje o Greenwoodzie posiada Erik Ten Hag,Joel i Avram Glazerowie oraz Murtough - mam nadzieję że pomogłem
» 11 sierpnia 2023, 12:26 #83
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:34

A przypomnij jeszcze, do kiedy mieli dać znać odnośnie Masona?
» 11 sierpnia 2023, 12:33 #82
sztejner: do 14.08 a mamy 11.08 więc chłopaki mają jeszcze 72 godzinki ;)
» 11 sierpnia 2023, 12:35 #81
SickRabbit: A byłem pewny, że do startu PL.
Fffff
» 11 sierpnia 2023, 12:40 #80
Milo: do 14.08 czyli dzień naszego meczu, czyli
Łatwo sobie przemyśleć ze Greenwood nie wróci w tym sezonie ;)
» 11 sierpnia 2023, 13:17 #79
Pyra: Jako że szerzy się tu spam Liverpoolem to ja podsumuję to tak:
Wg. transfermarkt całe nowe trio Liverpoolu jest warte 190M, dadzą za nich 239M, czyli trochę ponad stan.
Oni nie kupili ich z Realu, Bayernu czy City tylko 2x Brighton i RBL, co innego jest grać na co dzień o nic a co innego iść do co by nie mówić wielkiego ostatnio klubu i z marszu być na oczach wszystkich.

My zrobiliśmy transfery Mounta i Hojlunda wiedząc, że za nich może zagrać Eriksen, Rashford czy Martial, u nich presja 100% od początku, znając wc-ta będzie nimi orał od początku aż popadają jak muchy.

Ale to dobrze dla ligi, szkoda jedynie, że Kane odchodzi.
» 11 sierpnia 2023, 12:19 #78
sztejner: Olewając temat Liverpoolu,to mnie tylko bawią komentarze po transferach
- Hojlund 70 mln. - przepłacony kot w worku vs Rice 120 mln. - realna kwota za tego zawodnika vs 110 mln za Caicdeo - realna kwota jak za tego zawodnika xd
Można to też porównać jako Mount - 55 mln przepłacony zawodnik vs Havertz 75 mln. - topowy transfer
» 11 sierpnia 2023, 12:25 #77
Pyra: Tu nie chodzi nawet o kwoty, my mamy kim grać jak któryś nie odpali, Liverpool ma 3 nowych zawodników do podstawy w PL, gdyby kupili Makelele, Zidane i Gerrarda to można oczekiwać od początku wyników, tu masz 3x znak zapytania i na ławce kolekcję pokemonów.
» 11 sierpnia 2023, 12:29 #76
essaEdek: Inter zainteresowany Martialem
» 11 sierpnia 2023, 12:10 #75
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:13

ETH jest otwarty na odejście Sancho o ile wpłynie odpowiednia oferta wystarczająco wcześniej aby kogoś kupić.
» 11 sierpnia 2023, 12:12 #74
essaEdek: Nasil, za Maguiera były takie same pytania i poszedł za 30 baniek. ;)
» 11 sierpnia 2023, 12:12 #73
essaEdek: Aston Vila are monitoring Jadon Sancho’s situation. Some other sides in the Premier League and others abroad have also internally discussed him, mounting interest in the player could lead to a late transfer dash.
» 11 sierpnia 2023, 12:13 #72
Seszele: W sumie to Inter chyba zyskał na każdym ex-piłkarzu z United.
Nie dość, że tanio, to jeszcze się sprawdzili.
Alexis Sanchez, Lukaku, Young.
Kto tam jeszcze hasał?
Niech biorą Martiala, bo to ostatni dzwonek. Wtedy do nas Taremi i jedziemy z koksem.
» 11 sierpnia 2023, 12:13 #71
AUDIoooo: Jeszcze Darmian
» 11 sierpnia 2023, 12:47 #70
Seszele: A jakie miałeś przeczucie dot. Casemiro?
Albo Lisandro Martineza?
Pamiętasz?
» 11 sierpnia 2023, 12:01 #69
Seszele: Nie pomyliłem.
Ja Cię pierwszy raz na oczy widzę. Nie musiałeś o tym pisać. Nie w tym sęk.
Z ciekawości pytam. Jakie miałeś odczucia i czy o nich pamiętasz?
» 11 sierpnia 2023, 12:06 #68
sztejner: Nie pokładasz wielkich nadziei w Mounta i Hjolunda,ale jednocześnie pokładasz wielkie nadzieje w gościa który od 2 lat nie kopnął piłki w oficjalnym meczu ??
» 11 sierpnia 2023, 12:09 #67
essaEdek: sztejner, czego nie rozumiesz xD
» 11 sierpnia 2023, 12:10 #66
Seszele: Ok. Dzięki za odpowiedź.
» 11 sierpnia 2023, 12:10 #65
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:15

essaEdek
No mi się to trochę gryzie po prostu xd

jeśli wróci i ODZYSKA FORMĘ. - ja to całkowicie rozumiem,ale to samo można napisać o Mouncie czy Hojlundzie - JEŚLI wkleją się w drużynę i złapią formę
» 11 sierpnia 2023, 12:12 #64
Seszele: Kolego Lolhunter - wiesz, jeżeli Hojlund i Mount będą w formie, to również będziemy mieli wyniki. Pozostaje wierzyć. Głowa do góry.
» 11 sierpnia 2023, 12:15 #63
dildayo: Ale stary, każdy zawodnik tego pokroju jeżeli jest w swojej top formie to robi różnicę i jest wzmocnieniem, Ameryki nie odkryłeś.. Mount w swojej top formie w Chelsea przecież mega grajek
» 11 sierpnia 2023, 12:19 #62
PogromcaTroli: Proszę nie karmić lolHuntera, on i te jego przeczucia Haha , zeszły sezon przewidział nas poza top 4 i co drugi mecz widział porażkę United. Pojawia się tutaj tylko żeby się wypłakać i pokazać swoją pesymistyczną wizje jasnowidza :D
» 11 sierpnia 2023, 12:30 #61
Seszele: Lolhunter - nie, no tak nie może być.

"mogę wierzyć ze Greenwood zostanie i wróci do formy sprzed afery a mogę nie wierzyć ze w formie będą Hojlund i Mount. Ale to oczywiste że będę w nich wierzył."

Nie możesz tak pisać !
» 11 sierpnia 2023, 12:31 #60
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 13:33

CryHunter

Tak, na żywo też jestem :D Nie przekręcam i nie koloryzuje. Podsumowałem tylko twoja osobę i zdolności jasnowidza niczym z baśni dla dzieci. Ciekawe czy w życiu też taki z ciebie mazak i pesymista? Serio musisz mieć doła każdego dnia mając przeczucie, że kolejny dzień ciebie przerośnie :D bez odbioru
» 11 sierpnia 2023, 13:29 #59
MANmanyUTD: Decyzja na temat Greenwooda to przypadkiem nie dziś?
» 11 sierpnia 2023, 11:51 #58
jayjay2: o 15:45 przedmeczowa konferencja EtH. Może na niej coś powie, ewentualnie chwilę przed wjedzie jakiś komunikat od klubu
» 11 sierpnia 2023, 11:56 #57
Jakubu: Frabizio informował, że niby do 14.08... Ale jak to w United, proces może się przeciągnąc.. :D
» 11 sierpnia 2023, 11:57 #56
Seba0619: Na konferencji to wątpię, będzie pewnie jakieś lakoniczne oświadczenie klubu.

Swoją drogą, The Athletic podaje, że jeżeli go przywrócą to będzie wieloetapowy powrót, jakieś wywiady telewizyjne, korzystanie z porady itd. Ciekawe czy w tym czasie dadzą mu już trenować czy nadal będzie czekał z powrotem do piłki aż klub sobie ogarnie te wszystkie rzeczy dookoła.
» 11 sierpnia 2023, 12:00 #55
dr03: Na stronie United napisali że nie sprzedają koszulki garnacho bo czeka do końca okna na ewentualną zmianę nr koszulki, 11? po greenwoodzie czy 27 po Tellesie? czy jeszcze jakiś inny nr wpada wam do głowy, którym Garnacho byłby zainteresowany
» 11 sierpnia 2023, 11:48 #54
Paruwa12ipol: Ktoś już to wcześniej pisał ale fajnie by było jakby Varane wziął 4 lub 5 a Garnacho 19
» 11 sierpnia 2023, 13:23 #53
szymek1193: No to mamy 43 zarobione za Freda Lodówkę
» 11 sierpnia 2023, 11:43 #52
Seszele: A Ty nadal kibicujesz Manchesterowi United?
» 11 sierpnia 2023, 11:57 #51
Global83: Nareszcie! Koniec posuchy! Żona wie że jak gra premier league to nie ma koszenia trawnika, podcinania żywopłotu czy drzewek. A że gra od piątku do poniedziałku... :-) ale dlaczego każą nam czekać do poniedziałku!
» 11 sierpnia 2023, 11:32 #50
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 11:32

Harry Kane pomimo klepnięcia wszystkiego z Bayernem, nie leci do Niemiec. Chłop jak jechał już na samolot to Tottenham odwołało mu lot ponieważ Levy chce renegocjować umowę. Chcę teraz od Bayernu 110mln funtów.

Może chcą to przedłużać w nieskończoność żeby został xD

Źródło: SkySports
» 11 sierpnia 2023, 11:31 #49
dr03: podobno specjalnie tak zrobił, żeby Kane nie zdobył pierwszego pucharu 24 h po transferze, bo Bayern jutro gra superpuchar
» 11 sierpnia 2023, 11:37 #48
Rashy10: Niepoważne, zarówno na miejscu Kane (ewentualne przedłużenie kontraktu) jak i Bayernu (transfer) zerwałbym wszelkie negocjacje z tym łysolem.
» 11 sierpnia 2023, 11:38 #47
essaEdek: Nie rozumiesz!! To było w 2016, inne czasy!! To, że płakał dwa miesiące temu, że nie stać ich na Bellinghama za 100 to nie ważne! Caicedo będzie drugim Kante!!
» 11 sierpnia 2023, 11:45 #46
Alibaba: Co do tego sezonu nawet jak będzie jakaś katastrofa jak w Liverpool w poprzednim sezonie mam nadzieje ze ETH zostanie i będzie nadal kontynuował swoją wizje w tym klubie. Jednak liczę ze w tym sezonie realnie powalczymy o top3. Gdzie ten sezon będzie na pewno dużo cięższy niż poprzedni bo wszystkie drużyny z top6 plus chelsea się bardzo wzmocniły. GGMU!!
» 11 sierpnia 2023, 11:28 #45
brazylianwisnia: My się 10 lat wzmacnialismy i to konkretnie. Postępu to nie przynioslo.
» 11 sierpnia 2023, 12:50 #44
western: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 11:25

City jest daleko z przodu i wyrwanie im mistrza wydaje się nierealne. Możliwe, że nawet przez kilka najbliższych sezonów. Mogą przegrać jedynie "sami ze soba". Niestety. Drugie miejsce, to dla reszty "małe mistrzostwo Anglii" i realnie United ma szansę na drugie miejsce. Liverpool, Arsenal i Newcastle powinny być mocne. Z nimi będziemy się bić. Wszystcy tu oczywiście chcą zdobyć upragnione mistrzostwo i trzymam kciuki, ale fortuny bym na to nie postawił. Pozdrawiam.
» 11 sierpnia 2023, 11:24 #43
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 11:20

Widzę, że komentarz o liście protestacyjnym, w sprawie Greenwooda, "żeńskiej części" kibiców Manchesteru został usunięty. A teraz podają, że na mecz z Wolves ta sama grupa planuje protest i mają już nawet baner, który będą wywieszać na trybunach.

XD
» 11 sierpnia 2023, 11:19 #42
Matwiej: Czyli wraca. Bardzo dobrze.
» 11 sierpnia 2023, 11:26 #41
sasu: Skąd ten wniosek, Matwiej?
» 11 sierpnia 2023, 11:58 #40
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:05

Niech palą gumę, wystarczy zobaczyć jak duże jest poparcie żeby Mason wrócił w mediach od kilku tygodni społecznościowych.
» 11 sierpnia 2023, 12:04 #39
Leh: Na pewno będą protesty. Dziwne, gdyby nie było. Sprawa jest mega kontrowersyjna. Patrząc na dyskusję tu, to wielu z nas zdaje sobie z tego sprawę i nawet gdy jesteśmy za przywróceniem Masona to wiemy, że sprawa jest trudna i poważna.

Prostesty będą a fani (i fanki) mają do tego prawo. Tak jak druga grupa ma.prawo go wspierać. Tyle.
» 11 sierpnia 2023, 12:10 #38
brazylianwisnia: Mają prawo bojkotować niewinnych ludzi?co to jest?1984? Tak szybko tam dotarliśmy?
» 11 sierpnia 2023, 12:49 #37
JackDav: A co takiego Gravenberch niby pokazał, że stawiasz go obok McTomka?
» 11 sierpnia 2023, 11:17 #36
Seszele: Nosz kurde, serio Kane zawrócony?
Jak nie dojdzie do transferu, to Kane na złość zostanie do końca kontraktu i za rok za darmoszkę zasili United.
» 11 sierpnia 2023, 11:08 #35
GandiGanda: Transfer Kane'a się nie wysypał, tylko chcieli opóźnić transakcję żeby nie wygrał pucharu w pierwszym meczu w Bayernie.
Nieźle się tam bawią w Tottenhamie kosztem Kejna
» 11 sierpnia 2023, 11:07 #34
Global83: Jak się bawią kosztem swojego najlepszego piłkarza w swojej marnej historii to tylko pokazuje następnym gracza że to klub z którym nie warto się wiązać bo na koniec zrobią z ciebie pośmiewisko
» 11 sierpnia 2023, 11:28 #33
Seba0619: "W dniu, w którym to będzie piłka nożna, nie będę już w niej pracował.
Inne kluby mogą wydawać więcej pieniędzy i zbierać najlepszych graczy. Chcę to zrobić inaczej. Nawet zrobiłbym to inaczej, gdybym miał te pieniądze”.

Jurgen Klopp po transferze Pogby za 100 mln. Dzisiaj wydaje 127 mln na Caicedo ;)
» 11 sierpnia 2023, 11:03 #32
Rashy10: Ten zrzęda już dawno się zatracił w swojej hipokryzji.
» 11 sierpnia 2023, 11:12 #31
jackbam: Zaczynamy, pierwsza kolejka, Wolves do ogrania, ale wiadomo, że nam to różnie idzie na początku. Bardziej jednak zastanawia mnie druga kolejka, w której gramy z kogutami. Jak oddadzą Harrego to bardziej kurczaki.
» 11 sierpnia 2023, 11:02 #30
szakurek: Tottenham jest żałosnym klubem, który za sterami ma jeszcze większego "ananasa" niż my.
» 11 sierpnia 2023, 10:48 #29
Matwiej: Pięknie wozi Niemców. Jestem pod wrażeniem. Takiego szefa nam życzę. Jeśli teraz oni będą dalej negocjować to będą memem.
» 11 sierpnia 2023, 10:53 #28
Matwiej: EtH nic nie musi udowadniać. Widać jak na dłoni że wie co trzeba zrobić żeby wygrać ligę, bo już to robił. Wyrzuca zawodników miernych, niepasujących do koncepcji, a zatrudnia głodnych, znających uczucie wygrywania, z mentalem. O to, że będziemy walczyć o mistrza z City jestem spokojny. Rywale raczej się osłabiają niż wzmacniają. My czyścimy szatnię i wprowadzamy brakujące elementy. Zrobiliśmy lepsze transfery od Arsenalu i City. Liverpool z Newcastle będą się bić o 4 miejsce. Tottenhamu i Chelsea nie liczę. Za dużo tam zmian na tę chwilę.
» 11 sierpnia 2023, 10:45 #27
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 10:59

Nie no zluzuj, trochę obiektywizmu, nasze okienko jest dość spoko na papierze, ale nie powiedziałbym, że rywale się osłabiają - Arsenal w zasadzie kupił zawodników do pierwszej 11tki (Rice i Timber na pewno), City i tak ma szeroką kadrę więc myślę, że strata Mahreza i Gundogana przy przyjściu Gvardiola i Kovacica nie będzie odczuwalna, jeżeli LFC dopnie Caicedo, to środek mogą mieć naprawdę mocny, MacAlister ma przecież ponad sezon grania razem z nim, chociaż oni faktycznie mają cały czas wąską kadrę i mogą spuchnąć przy grze na 3ch frontach.

Paradoksalnie powyższe mnie cieszy, bo wywiera presję na nas, żebyśmy też nie zostawali w tyle i działali na rynku transferowym, ale na siłę nie deprecjonujmy rywali, bo sporo nazwisk od nich u nas też byłyby transferami do pierwszej 11-tki
» 11 sierpnia 2023, 10:59 #26
Matwiej: Myślę że zrobiliśmy lepsze transfery od Arsenalu. Havertz tam nie ma racji bytu, nie w tym porządku taktycznym. Rice jest ok, ale dalej nie mają 9. City wg mnie osłabia bardzo siłę rażenia. Gundogan był tam spoiwem, wchodził w przestrzenie, miał liczby. Kovacic jest innym graczem. Wzmocnili defensywę Gvardiolem, ale i tak uważam że Ake jest top defensorem więc tam będzie po prostu większa rotacja. Poza tym tam wszystko wygrali, a strasznie ciężko jest utrzymać poziom głodu na takim poziomie. Stąd pomysły na odejście Bernardo i Walkera. Oni już uważają że osiągnęli wszystko i mieli chęci do zmiany. Jeśli z kolei kupimy Pavarda to dodatkowo zyskujemy gościa, który wygrał wszystko, ma mental i umiejętności żeby przenieść to do PL. Nie będzie już w składzie żadnego znaku zapytania. Jestem wielkim optymistą przed tym sezonem, jesteśmy wielkim klubem, z super trenerem, odmienionym składem. Wszyscy wiedzą jaki jest cel.
» 11 sierpnia 2023, 11:22 #25
Dudi: Cel jest taki sam jak już chyba od 10 lat, zakwalifikować się do LM i nic więcej.
» 11 sierpnia 2023, 11:28 #24
vinmcqueen: Havertz z ich transferów jest najbardziej kontrowersyjnym i również w mojej ocenie niepasującym tam. Niemniej, u nas jest też Mount, o którego transfer prawie nikt by nas nie podejrzewał jeszcze 2-3 miesiące temu. O ile uważam, że Mount w PL jest lepszym graczem od Havertza to po tym co widziałem w preseasonie, na tę chwilę stawiam znak równości.

OK, Arsenal nie ma 9tki na start, ale mają tego Jesusa, tylko musi wrócić z kontuzji, który jakieś liczby w PL ma. U nas jest Hojlund, który w dorosłej piłce liczby ma... no przeciętne i na razie to my też nie mamy sprawdzonej 9-tki, tylko nadzieje, że Hojlund odpali. I bardzo mu tego życzę i uważam, że ma papiery na granie topowe, bo ma super warunki fizyczne, ale Old Trafford może okazać się niewdzięcznym miejscem przy presji kwoty transferu i oczekiwań, że od razu odmieni nasz atak. Takie oczekiwania mogłyby być fair wobec Kane'a, a wobec 20 latka? Pożyjemy, zobaczymy.

Uważam, że przeceniasz rolę Gundogana, biorąc pod uwagę jakiej rotacji jest poddawana pomoc City, ale nie będę się kłócił. Na pewno za to Kovacic jest te kilka lat młodszy i też sprawdzony w PL.

Tak samo nie przemawia do mnie argument o nasyceniu się pucharami - mogę to odbić tak samo domniemanym głodem napisania historii i obronienia potrójnej korony czego nie udało się chyba jeszcze żadnemu klubowi w historii, bo dlaczego nie? A może na pierwszy plan będą się chcieli wysunąć gracze z ławki, którzy nie dostawali odpowiednich minut rok temu? Foden, Alvarez, na pewno coś mają do udowodnienia. W dodatku na tę chwilę wspomniani przez Ciebie Walker i Silva prawdopodobnie zostaną w klubie.

Jak kupimy Pavarda to będzie duże wzmocnienie. Jak kupimy, na razie nie kupiliśmy.

Celem jest potrójna korona, tylko, że jak sezon skończy się miejscem w TOP4, ćwierćfinałem LM i może pucharem FA / ligi angielskiej, to wszyscy też będą zadowoleni i uznamy, że to były nasze realne cele, bo jednak do potrójnej korony to mamy jeszcze długą drogę.

tl;dr - uważam, że się wzmocniliśmy, ale nie są to wzmocnienia lepsze niż wzmocnienia naszych bezpośrednich rywali.
» 11 sierpnia 2023, 12:00 #23
essaEdek: 110 mln funtów daje Liverpool za Caicedo! Chora kwota.
» 11 sierpnia 2023, 10:36 #22
JackDav: Liverpool właśnie wydał swój budżet do końca tej dekady xD I teraz można się śmiać jak przy Caicedo wygląda transfer Bellinghama, jak zwykle Perez wygrał.
» 11 sierpnia 2023, 10:45 #21
essaEdek: Perez to jest GOAT jeżeli chodzi o zarządzanie.
» 11 sierpnia 2023, 11:14 #20
M4S73R: W pierwszym sezonie łysy grał tym co miał. Poznał się na zawodnikach następnie zrobił selekcje. Teraz w tym sezonie będzie miał dostępnych tych zawodników których chciał, więc można powiedzieć że będzie weryfikacja. Celem na pewno będzie zajęcie miejsca w top 4 w razie jakiegoś niepowodzenia nie zwalniałbym łysego to nie ma sensu.
» 11 sierpnia 2023, 10:34 #19
Szewc: "Ten sezon będzie weryfikacją Erika ten Haga" - ale co tu weryfikować? Facet już w pierwszym sezonie pracy udowodnił, że właściwą osobą na właściwym miejscu. Zdobył trofeum, stworzył drużynę ze zbioru, często przepłacanych, indywidualności, wietrzy odpowiednio skład, ma plan na grę (która swoją drogą jest najlepsza od lat). Oczywiście były wpadki, ale głównie ze strony zawodników (kompletne odpuszczenie po jakiś 60 min z Liverpoolem czy indywidualne błędy prowadzące do odpadnięcia z pucharów). Także Holender powinien mieć 100% poparcia każdego fana United. To zawodników trzeba weryfikować. Np. takiego Antonego, które póki co szału nie robi, dużo marnuje i ma tylko 1 zwód.
» 11 sierpnia 2023, 10:24 #18
Dudi: W pierwszym sezonie to nawet Ole i chyba Mou zajęli 2 miejsce, a potem było już tylko gorzej. Także, tak ten sezon zweryfikuje pracę Erika bo 1 sezon się nie liczy.
» 11 sierpnia 2023, 10:26 #17
CobyD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 10:33

Szewc ma rację.
Co to w ogóle za tekst z tym weryfikowaniem? Czyli ktoś oczekuje, że jak nie zdobędzie mistrza w drugim sezonie to poleci? Przypomnę tylko, że Klopp zdobył mistrzostwo bodaj w piątym sezonie swojej pracy (proszę ewentualnie mnie poprawić). ETH to najlepsze, co od czasów odejścia SAFa przytrafiło się temu klubowi.
» 11 sierpnia 2023, 10:33 #16
Dudi: Mistrza?:D awans do LM to będzie sukces i plan na ten sezon. Czego nie rozumiecie? Jak się okaże, że transfery Erika nie odpalą i zajmiemy 8 miejsce to niestety, ale skrupułów nie ma. 2 sezon nam pokażę, czy się rozwijamy i idziemy w dobrym kierunku czy nie.
» 11 sierpnia 2023, 10:36 #15
CobyD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 10:39

Dudi, potrafisz czytać? To było pytanie, a nie moje oczekiwanie. Wypowiedź sprowadzała się do tego, co należy rozumieć przez weryfikację. Czego nie rozumiesz?
» 11 sierpnia 2023, 10:39 #14
Dudi: Czego nie rozumiesz w słowie weryfikacja? Tlumacze ci, że 1 sezon to miał nawet lepszy od Erika Ole oraz Mou, a potem było tylko gorzej. 1 sezon nie jest miarodajny dlatego obecny będzie weryfikacja, czy się rozwijamy w dobrym kierunku sportowo czy nadal nie jesteśmy w stanie wygrać z Sevilla...a cały hype to tylko marketingowy bełkot. A pieprzenie typu " to najlepszy trener od czasów SAF" jest śmieszne bo nie wiem ile ty masz lat, ale to samo było przy wszystkich poprzednich trenerach, którzy też mieli być tym czymś najlepszym co nas spotkało po SAF, a do dzisiaj sprzątamy po nich syf. Dlatego tak, ten sezon to weryfikacja Erika. Musi się obronić sportowo i swoje transfery bo jak się okaże, że Mount nie jest lepszy od Freda, Onana od Davida, a Hojlund od Weghorsta to niestety, ale Erik dołączy do poprzedników.
» 11 sierpnia 2023, 11:27 #13
CobyD: Dudi, ETH już w pierwszym sezonie pokazał, że z tym zakładem stolarskim, który zastał, wzbogaconym o kilku ciekawych piłkarzy, potrafi coś ugrać. ETH to fachowiec. Fakt, faktem, że poprzednie wielkie nazwiska trenerskie poległy w United, ale ETH ma jasną i klarowną wizję tego, jak chce grać i wprowadził dyscyplinę. Nie oznacza to oczywiście, że nie może podwinąć mu się noga. Zobaczymy zatem jak przebiegnie ta cała weryfikacja, którą tak lansujesz. Jeśli w zeszłym sezonie ugrał całkowicie przyzwoite wyniki w skali całego sezonu (podkreślam całego - nie mówię o pojedynczych wpadkach), to logika podpowiada, że ten sezon może być równie dobry, bowiem dostał wsparcie, którego - jak się domyślamy - oczekiwał.
I uwaga do CIEBIE Ddudi - zwroty grzecznościowe piszemy wielką literą, nie wiem ile Ty masz lat, ale w szkole kiedyś uczyli takich rzeczy na języku polskim. Na szczęście niedługo wrzesień i wrócisz do klasy :)
» 11 sierpnia 2023, 11:48 #12
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2023 12:10

Taka weryfikacji, że oczekiwania są większe niż były. Gramy dodatkowo w LM. Wydał około 400mln na graczy pod siebie, takich jak chciał (więc po części odpowiada za to jak grają,patrz Antony itd). W poprzednim sezonie powiedzmy sobie szczerze jakby ETH nie ugrał niczego i zajął np 5 miejsce to nikt ogromnych pretensji by nie miał. Tym razem już będzie inaczej. Czy mu się uda? To właśnie zweryfikuje sezon. Jakie są braki, czy wypalą jego transfery. Top 4 minimum a nawet powinno być wyżej niż ostatnio. Minimum wyjście z grupy w LM. Dodatkowo jakiś krajowy Puchar mile widziany. Jak będzie gorzej tzn, że coś nie gra, że trzeba dalszych zmian. Widać, że idzie ku dobremu i oby dobrze się ten sezon ułożył.
» 11 sierpnia 2023, 12:08 #11
Olo: No czekam na ten sezon bardzo mocno, coś się w ogóle ruszyło w moim kibicowaniu - po latach takiej nudy znowu czuje iskierki :D

Natomiast oby to Erikowi pykło. Gość dużo ryzykuje wydając miliony na taki atak i bramkarza, które w ramach niepowodzenia może nawet przypłacić posada. Oby jednak wszystko zażarło i żebyśmy mieli co świętować, albo chociaż widzieli stały wyraźny progres.

Czekam na nasza nowa 7 w oficjalnym meczu, zawsze bałem się Mounta gdy graliśmy z Chelsea i teraz się cieszę ze mamy go po swojej stronie. Lecimy z tym, już w poniedziałek!
» 11 sierpnia 2023, 10:18 #10
Kralik077: Tottenham zmienił zdanie i chce renegocjować warunki transferu :D
» 11 sierpnia 2023, 10:15 #9
Litosci: Wczesnirj Live rozkupowalo southampton, a teraz za brighton się wzięli
» 11 sierpnia 2023, 10:15 #8
bylakw: Hi łi goł Kejn za 100+20 w bayernie
» 11 sierpnia 2023, 10:11 #7
is200second: Dobrze zrobił. Ostatni dzwonek dla niego żeby wygrać choćby ligę mistrzów, a tam ma spore szanse.
» 11 sierpnia 2023, 10:14 #6
mervel: Spore szanse? Z rozsypan Bayernem który był RAZ w finale Lm w ostatnich 10 latach? Ps. Tottki tez były raz w finale w tym czasie xD
» 11 sierpnia 2023, 10:42 #5
is200second: Świat oszalał. 100 milionów za piłkarza staje się norma. I co dziwi za piłkarza nie klasy światowej.

Ostatnio czytałem że szejki z Arabi dawały za Mbappe 300 milionów, ale odrzucił ja piłkarz.
» 11 sierpnia 2023, 10:10 #4
M4S73R: Dzisiaj zaczyna City i jak mówią idą po czwarte mistrzostwo. Ktoś będzie musiał im pokrzyżować te plany.
» 11 sierpnia 2023, 10:08 #3
is200second: City główny faworyt do wszystkiego. Najlepszy pilkarz w tym zespole i motor napędowy drużyny czyli Bernardo Silva raczej zostanie. City nie traci na jakości a wzmacnia jeszcze bardziej obronę.
» 11 sierpnia 2023, 10:13 #2
Olo: Tak jak w artykule napisali - ich największym przeciwnikiem będzie teraz samozadowolenie
» 11 sierpnia 2023, 10:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.