Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Erik ten Hag chce wzmocnić skład Manchesteru United jeszcze 4 piłkarzami

» 17 września 2022, 09:56 - Autor: matheo - źródło: MEN
Erik ten Hag w trakcie wrześniowej przerwy na mecze reprezentacji będzie rozmawiał z szefostwem Manchesteru United na temat transferów. Manchester Evening News twierdzi, że holenderski menadżer w najbliższych okienkach chce wzmocnić 4 pozycje.
Erik ten Hag chce wzmocnić skład Manchesteru United jeszcze 4 piłkarzami
» Erik ten Hag planuje kolejne wzmocnienia składu Manchesteru United
Wzmocnienie której pozycji powinno być priorytetem dla Manchesteru United w zimowym oknie transferowym?
Manchester United wydał latem na transfery 220 milionów funtów. Szeregi klubu z Old Trafford zasilili Tyrell Malacia, Lisandro Martinez, Christian Eriksen, Casemiro i Antony. Do końca sezonu 2022/2023 klub pozyskał też na zasadzie wypożyczenia Martina Dubravkę.

Manchester Evening News twierdzi, że Erik ten Hag chciałby wzmocnić jeszcze następujące pozycje: prawą obronę, środek pomocy, atak oraz bramkę Manchesteru United.

Czerwone Diabły w umowie z Newcastle United mają opcję wykupienia Martina Dubravki po zakończeniu sezonu 2022/2023. Słowacki bramkarz nie stanowi jednak poważnej konkurencji dla Davida de Gei.

Według informacji dziennika The Sun, budżet Manchesteru United na zimowe okienko transferowe ma wynieść 70-100 milionów funtów.

– Ta przerwa jest bardzo przydatna. Mamy zaplanowane spotkania, musimy poprawić struktury w klubie i dookoła. Przyjrzymy się też styczniowemu okienku lub będziemy rozmawiać już o letnim. Chodzi o to, aby poprawić naszą grę i poczynić odpowiednie plany – stwierdził Erik ten Hag, gdy zapytano go o to, co będzie porabiał w trakcie przerwy na mecze reprezentacji.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag obejrzał mecz Manchesteru United U-21
Następny news »
Pellistri dostał powołanie do kadry mimo kontuzji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (259)


tygrys26: Tak tyło wklej
https: //footroll.pl/newsy/premier-league/35304,szokujace-doniesienia-dotyczace-maguire-a-jest-problemem-ale-nie-na-boisku
Co raz więcej źródeł mowi ze anglicy w United to po prostu kotwice ciagnace klub ba sam dół
» 22 września 2022, 12:30 #258
sztejner: Co raz więcej źródeł mowi ze anglicy w United to po prostu kotwice ciagnace klub ba sam dół

Dlatego w wyjściowym najsilniejszym składzie mamy ich aż DWÓCH - Rashford Sancho
z czego Rashford powoli też może się żegnać jeśli odpali Antony (słowo klucz to JEŚLI bo tak do końca nie wiadomo kto na dłużej zostanie w wyjsciowym i pokaże oraz utrzyma wyższą formę)

Zaraz wyleci Shaw,kolejny w kolejce Maguire,najprawdopodobniej Dean i być może Marcus (chociaż ja osobiście go lubię i nie chciałbym jego odejścia,a i Erik w niego wierzy - przynajmniej na ten moment)
» 22 września 2022, 13:33 #257
tygrys26: Co do Rashforda to nie mam jakos wyrobionego zdania. Vhlop na pewno miał potencjał, ale wydaje mi się ze w najważniejszym momencie zamiast skupić się na piłce wybrał akcje charytatywne itp.
Teraz na boisku wygląda ba wielce dorosłego i dojrzałego, a brakuje mu tej fantazji co kiedys w dryblingu czy strzałach
» 22 września 2022, 13:58 #256
Pyra: Wczoraj oglądałem film o Fergusonie: Never Give In.

I muszę powiedzieć jedno, Fegruson nie był najlepszym taktykiem, nie był najlepszym trenerem, on był najlepszym psychologiem i potrafił najlepiej zarządzać grupą. Dlatego tyle osiągnął. Każdy gracz grał u niego na 100% swoich umiejętności.
Planował kadrę na kilka sezonów do przodu, sprawił że z akademii wychodziły perełki na lata.

Ogólnie był trochę tyranem, wywiad jak tłumaczył dziennikarzowi, że 18latków musi najbardziej piłować, bo media takich młodych tylko chwalą i on musi ich jechać bo inaczej popadną w samozachwyt.
Tak samo podczas spotkania nie mogą zdarzać się słabe zagrania, bo później to wchodzi w krew i trzeba na bieżąco upominać swoich zawodników. Każdy musi dawać z siebie 100% zawsze.

Jak sobie przypomnę na ławce Ole, to on miał tyle wspólnego z Fergim co ja z Jordanem. Ciepła klucha, wiecznie przyspawana do ławki, to nie mogło się udać.

Erik chyba najbardziej przypomina Alexa, tamten też miał swoją wizję (powtarzał to przez cały film) i robił wszystko by do tego doprowadzić, nie patyczkował się z "gwiazdami", był bezkompromisowy, cierpliwie czekał i wymagał od wszystkich określonych standardów.

Dlatego ja jestem spokojny, tak jak Alex robił wyniki z Aberdeen ponad stan, tak Erik wprowadził Ajax na salony i w United krok po kroku wróci na swoje miejsce.
» 22 września 2022, 10:09 #255
kckMU: "Fegruson nie był najlepszym taktykiem, nie był najlepszym trenerem"

To raczej wiadome nie od dziś. On się otaczał fachowcami w dziedzinach, w których sam był słabszy. Ale to też wielka umiejętność.
» 22 września 2022, 12:23 #254
Diabelred: Pyra,

,,tak jak Alex robił wyniki z Aberdeen ponad stan, tak Erik wprowadził Ajax na salony''

Nie porównywałbym obu tych sytuacji. Aberdeen wygrało w swojej historii 4 mistrzostwa, z czego aż 3 za rządów SAFa. Z kolei Ajax wygrywał mistrzostwa przed Ten Hagiem( przypominam, bo wiele osób wciąż o tym zapomina lub to ignoruje, że tam nawet De Boer, który odbił się od PL, prowadząc Ajax potrafił wygrać 4 majstry zrzędu) będzie i po jego odejściu. Nawet patrząc na ten sezon i wyniki Ajaxu to na pierwszy rzut oka można by było pomyśleć, że tam się nic nie zmieniło w porównaniu z poprzednim sezonem, a przecież stracili trenera i kilku czołowych grajków.

Co do OGS, to akurat jego United najbardziej przypominało to z czasów SAFa, czyli zabójcze kontry i gra do końca. Niestety Norwegowi brakowało charyzmy i charakteru Szkota.
» 22 września 2022, 12:25 #253
ax1d: Diabelred, 100% racji. Ajax jest firmą od dziesięcioleci i miał już dużo lepsze okresy "na salonach", szczególnie w latach 70 i 80-tych. W 1995 wygrał Ligę Mistrzów, a w 1996 przegrał w karnych w finale.

Dodam też, że wielu naszych byłych piłkarzy podkreślało, że Ferguson nie był surowy dla wszystkich "z automatu", tylko dla tych, na których takie podejście działało najlepiej. To właśnie nazywa się "man-management", czyli dostosowywanie stylu do każdego indywidualnego człowieka. I w tym SAF był geniuszem.
I (to tylko moje podejrzenia) sądzę, że Ole był tym, dla którego nie był surowy, tylko opiekuńczy i wspierający, bo to na niego działało. I później Ole przekładał to samo jako menedżer, tylko zabrakło mu doświadczenia/wiedzy, żeby nie być "dobrym" dla wszystkich, bo nie wszystkich motywuje takie traktowanie. Dla części trzeba być surowym i tego u Norwega chyba zabrakło.
» 22 września 2022, 13:24 #252
majk: Nie był najlepszym trenerem? Był.
» 22 września 2022, 13:39 #251
Pyra: Jak ja lubię dyskusję z osobami, które operują faktami
Aberdeen 1976-77 - 3 miejsce
77-78 - 2 miejsce
78-79 - 4 miejsce (w trakcie sezonu Alex został trenerem)
79-80 - 1 miejsce
80-81 - 2 miejsce
81-82 - 2 miejsce
82-83 - 3 miejsce
83-84 - 1 miejsce
84-85 - 1 miejsce
85-86 - 4 miejsce
86-87 - 4 miejsce (w trakcie sezonu Alex odszedł)
87-88 - 4 miejsce
88-89 - 2 miejsce
89-90 - 2 miejsce
90-91 - 2 miejsce

No tak, Alex objął kompletne sieroty. A historia pokazuje, że oni przed i po rywalizowali na równi z Rengersami i Celticem.

Ajax w sezonach 2005-2018
1 miejsce w lidze - 4x
2 miejsce w lidze - 7x
3 miejsce w lidze - 2x
4 miejsce w lidze - 1x

Za Erika
1 miejsce w lidze - 4x, do tego 1/2 LM (finał był o krok) i ogólnie świetna gra w LM, której Ajax nie widział od wspomnianych wcześniej lat 90-tych
» 22 września 2022, 14:05 #250
Pyra: No i zapomniałem o najważniejszym, w Ajaxie co sezon sprzedawali mu najlepszych a w United może sobie dobierać kogo praktycznie chce.
» 22 września 2022, 14:12 #249
trojanc: @Pyra powiedz mi proszę gdzie oglądałeś ten film, bo sam bym z chęcią zobaczył.
» 22 września 2022, 14:25 #248
ax1d: Pyra,
no i jak to ma być niby sprzeczne z tym, co napisał Diabelred, czyli "Aberdeen wygrało w swojej historii 4 mistrzostwa, z czego aż 3 za rządów SAFa"? ;D

"Zapomniałeś" też dodać, że w 88 Celtic był przekształcany w spółkę plc, przez co w klubie były olbrzymie zawirowania. Finalnie skończyli na 3 miejscu, a w następnych sezonach na 5 i na 3, co raczej nie zdarza się w tej lidze. I Aberdeen wskoczyło na 2 miejsce przez te 3 sezony. No ale taki szczegół, Ole skończył w lidze na 2 miejscu, bo reszta była słaba ;D
» 22 września 2022, 14:43 #247
Pyra: f i l m a n . c c
ogólnie można tam obejrzeć wszystko z lektorem czy napisami, taki strumyk z filmami :)
» 22 września 2022, 14:43 #246
Pyra: ax1d
dalej to top3, tak samo jak Ajax przed Hagiem od lat nie powąchał mistrzostwa
uwierz mi, że dobrze przyjrzałem się obu trenerom i widzę bardzo duże podobieństwa, szczególnie jeżeli chodzi o zarządzanie kadrą, kto wcześniej zrobił z CRa rezerwowego? kto posadził na ławie podstawowego ŚO Anglii? Liczy się wynik, przyszłościowi zawodnicy i klub a nie to czy jeden czy drugi Pogba będzie zadowolony.
» 22 września 2022, 14:53 #245
majk: Dla mnie takie porównania są trochę na siłę. Drugiego SAFa nie będzie, ETH jest kompletnie innym typem trenera. Z podobnych do SAFa został tylko Ancelotti chyba. Piłka nożna poszła do przodu i samym dobrym zarządzaniem szatnią nie zajedziesz już za daleko, chyba że masz ekipę przekoksów jak Real i olbrzymi autorytet jak Carlo właśnie. Oczywiście nie chcę umniejszać dwóm legendom trenerki, jakimi są Włoch i SAF. Nie uważam, żeby taktycznie byli jakimiś leszczami, obaj świetnie potrafili dostosować taktykę pod konkretnych rywali, ale ich największe atuty były/są gdzie indziej.
» 22 września 2022, 14:54 #244
ax1d: Pyra,

No tak, czyli "nadal top3" w przypadku Aberdeen to dla Ciebie dowód na to, że Aberdeen bez SAFa też było mocne...

Natomiast top2 w 11 z 14 sezonów Ajaxu w latach 2005-2018 świadczy o tym, że "Ajax przed Hagiem od lat nie powąchał mistrzostwa"?

;D makes perfect zero sense.
» 27 września 2022, 10:28 #243
tygrys26: Każdy chce mudryka.
Mudryk: "cyk zdjęcie na relacje obok zdjęcia Bandery" xDD
Dobrze ze Anglia nie jest sąsiadem Ukrainy bo by mogli go nie chcecie kupic.
A tak z drugiej strony mi się wydaje że jak już gdOes trafi so Anglii to albo będzie to Liverpool, albo jakiś średniak typu WHU albo Everton
» 22 września 2022, 09:19 #242
Pady: Nie wiem czy już w zimę potrzeba nam najbardziej napastnika mając Rashford,Ronaldo,Martial a za 8 tylko Eriksena z rozrusznikiem, na prawej obronie Dalot i AWB większe braki mamy w składzie niż napastnik, w zimę prawy obrońca z Pomocnikiem, a w lato napastnik z bramkarzem i pożegnać CR7 z De Gea.
» 22 września 2022, 07:44 #241
tygrys26: Bramkarz? Ty tak serio?
» 22 września 2022, 09:14 #240
Pady: Tak ja na serio, De Gea może ma najlepszy refleks, ale nie umi się ustawiać i grać nogami, jeśli chcesz pokonać City musisz mieć w bramce 11 zawodnika.
» 22 września 2022, 09:26 #239
sturmik: @Pady Mysle ze obecnie jest kilka innych pozycji ,które beda mialy pierwszenstwo zanim zaczniemy wymieniac Davida na bramce. Zreszta mamy w obwodzie Hendersona, sprowadzilismy wlasnie Dubravke, jest Heaton,jest paru mlodszych...
David swoje wybrania - potrzeba zeby druzyna co kolejke wciaskala ze 2-3 bramki i Harry siedzial na lawce - wtedy nawet de Gea moze zostac do konca kariery u nas.
» 22 września 2022, 10:32 #238
tygrys26: Tak z ciekawości bo ostatnio sporo jest ze Greenwood wraca. I moje pytanie, czy to nie jest tak ze on na tej liście u23 czy u21 może po prostu być zgłoszony jako zawodnik? No bo nie ma żadnej większej informacji ze wraca do Wielkiej piłki tylko tyle że jest zapisany na liście.
Ktoś coś dokładniej wie?
» 21 września 2022, 20:21 #237
SIERPU: dołączam się do pytania. Chciałbym znów zobaczyć Masona
» 21 września 2022, 20:50 #236
Zyvold: Greenwood jest na tej liście bo po prostu sie do niej kwalifikuje, klub nie musi go specjalnie rejestrować. Nic więcej, nie zobaczysz juz Greenwooda w koszulce United
» 21 września 2022, 22:09 #235
JustDoIt: Też uważam, że Greenwooda nie zobaczymy, a nawet jeśli, to nie będzie tym samym gościem co wcześniej i pewnie szybko odejdzie do championship.
» 22 września 2022, 07:55 #234
szymek1193: Sancho Greenwood Antony
Rashford Ronaldo Elanga
» 21 września 2022, 20:13 #233
szymek1193: Cieszę się, że Greenwood wraca będzie dziewiątka💪
» 21 września 2022, 20:11 #232
Krasnymalczyk: Korzystając z martwego okresu w rozgrywkach Premier League zabawmy się w managera i wytypujmy kandydatów na wskazane w newsie 4 pozycje. Moje typy:
GK- Robert Sanchez - transfer na sezon 2023/2024. Dobry w grze nogami i komunikacji z linią obrony, coraz lepszy na linii. Ten sezon rozpoczął świetnie notując już 3 czyste konta w 6 spotkaniach. Do tego powrót Hendersona z wypożyczenia i walka z Hiszpanem o pierwszy skład. De Gei dziękujemy- gigantyczna tygodniówka i ograniczenia w grze nogami.
Prawa obrona- Jeremy Frimpong- wciąż bardzo młody zawodnik z doświadczeniem na wyspach (Celtic i młodzieżowe drużyny Man City). W tym sezonie zanotował już 2 gole w 7 meczach Bundesligi oraz 2 asysty w 2 meczach Ligi Mistrzów. Do tego Holender, aktualnie otrzymał pierwsze powołanie do seniorskiej kadry. Nie będzie miał problemu ze znalezieniem wspólnego języka z Erikiem.
Środek pomocy- Lovro Majer określany nowym Modriciem/chorwackim Ozilem. Aktualnie zabiegają o niego Atleti i Sevilla. Zawodnik o świetnym wyszkoleniu technicznym i wizji gry, który mógłby rotować się z Eriksenem. Do tego trzymając się przesądu, że aby wygrać Ligę Mistrzów trzeba mieć Chorwata w składzie dobrze byłoby pozyskać zawodnika właśnie tej narodowości :D W tym sezonie póki co nie zachwyca, choć panują głosy, że potrzebuje już nowego wyzwania. Na ten moment 6 występów w Ligue 1 i 1 asysta oraz 2 występy w Lidze Europy okraszone golem i asystą.
Napastnik- Ivan Toney, czyli debiutant w seniorskiej reprezentacji Anglii. W tym sezonie wyśmienicie dysponowany - 5 goli, 3 asysty w 8 występach. Liczby z poprzedniego sezonu pokazują, że nie jest to „One season wonder”- 14 goli i 6 asyst w 37 występach to liczby z sezonu 21/22. Zalicza on ewidentny progres nie tylko pod względem liczb, ale również samego poziomu prezentowanego na boisku. Wygląda na to, że naturalnym krokiem jest transfer do drużyny z Top6. Warto też dodać, że nie jest to typowy finisher. Bierze on czynny udział w grze zespołowej i notuje stosunkowo dużo asyst- taki profil zawodnika łatwo wkomponowałby się w styl gry Ten Haga.
Zawodnicy może mało medialni, lecz zawsze byłem zwolennikiem transferów graczy, którzy „najlepsze mają jeszcze przed sobąâ€. Dajcie znać jakie są wasze typy :)
» 21 września 2022, 11:51 #231
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2022 12:39

GK - De Gea jest juz klubową legendą i nie wydaje mi sie zebysmy byli Realem który pozbywa sie zawodników gdy wyciśnie z nich wszystko co sie da. David ma dopiero 31 lat i jak na bramarza jest wciąż młody dlatego pierwszego bramkarza szukać nie musimy. Nie dziwi fakt żę Dubravka nie wystarczył do rywalizacji i znów mówi sie o nowym konkurencie dla De Gei w końcu David to jeden z topowych bramkarzy. Sanchez z uwagi na wiek może okazać się dość kosztowną opcją ale jeśli nie on to David Raya z Brentford tez wygląda obiecująco.
PO - tutaj upatrywałbym szansy sprowadzenia rodaka- Matty Cash , Villa kiepsko rozpoczęła sezon i jesli tak dalej pojdzie to część z ich kadry bedzie rozglądała sie za nowymi klubami. Gotówka w poprzednim sezonie rozegrał wszystkie 38 meczów notując dodatkowo 3 bramki i 4 asysty w lidze a od 4 lat nie miał ani jednego urazu. Wydaje sie byc bardzo solidną opcją.
ŚP - Tutaj dokonaliśmy juz wzmocnien i nie wydaje sie zeby kogoś w środku pola brakowało. Myśle ze ta pozycja jest nadal wymieniana przez wzgląd na De Jonga. Może być tak że my ten transfer wciąż dogrywamy ;)
N - zgadzam się, Toney byłby dobrym wzmocnieniem tylko pytanie za jaką cenę. Obawiam sie że przy jego dyspozycji i hypie cena dla ligowego rywala może okazać się zaporowa. Jeśli nie przekroczy 50 mln to brać. Za więcej poszukałbym kogoś innego.

tygrys26 poprzedni sezon Toneya był jego pierwszym w premier league. Jak na debiutancki sezon i fakt ze ominął 5 spotkań 12 goli wygląda to nieźle. Moim zdaniem to jest taki napastnik na 15-20 goli w lidze czyli tyle ile wykręcał Vardy w swoim prime. Za rozsądną cene bedzie dobrym wzmocnieniem.
» 21 września 2022, 12:32 #230
Krasnymalczyk: Opinie w sprawie DDG i CR7 zawsze będą podzielone :) Według mnie David nie jest bramkarzem do futbolu Erika Ten Haga. Z Sanchezem mielibyśmy większe możliwości grania wysokim pressingiem a także konstruowania akcji w ataku pozycyjnym szczególnie rywalizując z zespołem stosującym wysoki pressing. Być może zauważa to też Enrique, który nie powołuje Davida od 2 lat, a ciężko mówić o zmianie pokoleniowej, gdy zrezygnował z bramkarza będącego teoretycznie w najlepszym wieku tj. 29-30 lat.
Co do Casha też chętnie zobaczyłbym to w barwach MU. Tutaj jak i w przypadku Toneya cena gra istotną rolę. Kolejne transfery do środka pola zależne będą pewnie od odejść z drużyny. W tym przypadku widziałbym jednie sprzedaż VdB i Freda choć ciężko byłoby sobie wyobrazić duży wpływ do kasy za te transfery. Mimo wszystko zamieniłbym Freda na zawodnika z lepszą wizją gry. Tym bardziej, że wydaje się że pozycja defensywnego pomocnika jest już pokryta przez Casemiro i McTomineya. Pozostali zawodnicy w środku powinni być nieco bardziej kreatywni niż Fred :) VdB po raz kolejny udowadnia, że angielski futbol mu nie „leży” i powinien szukać innego kluby już w zimowym okienku transferowym
» 21 września 2022, 13:35 #229
Piwal: Krasnymalczyk - czym jest tak na prawde futbol Ten Haga ? Do tej pory widzieliśmy go tylko w wydaniu Eredivisie i wątpie by udało mu się to przenieść wszystko na boiska Premier League. Oczywiscie można próbować gry bramkarzami częściej wychodzącymi z bramki czy lepiej wyprowadzającymi piłke ale ostatecznie i tak rozliczać będziemy ich z ilości goli straconych a w tym aspekcie Davidowi trudno jest cokolwiek zarzucić. Popełnia mało błędów , potrafi wyjać piłki do których inni bramkarze nie zdążyliby się rzucić i jest bezkonkurencyjny w grze na linii. Szkoda że pozbyliśmy się Romero, on był idealnym zmiennikiem i konkurentem który potrafił zrozumieć swoją pozycje w klubie.

Jeśli po kadre chodzi to De Gea miał problemy z miejscem nawet będąc w swoim prime. Niestety kolejni selekcjonerzy nie potrafią go docenic i moim zdaniem wynika to z faktu ze gra w Anglii. Mówi się o tym że zawodnicy grający za granicą mają problemy z załapaniem sie do kadry Hiszpanii. Może jednak coś w tym jest ?
» 21 września 2022, 13:54 #228
Krasnymalczyk: Widzę w kwestii bramkarzy ile osób tyle opinii :D co do Dalota też mam cichą nadzieję, że odpali- jakiś sentyment do Portugalczyków jest dzięki CR7, Naniemu, ostatnio Bruno. Mimo wszystko konkurencja w postaci Frimponga/Casha mogłaby wyjść przede wszystkim klubowi na dobre i grałby po prostu ten który byłby w lepszej formie. W Wan-Bissakę już za bardzo nie wierzę przez jego ograniczenia techniczne. Ward-Prowse też mógłby być ciekawą opcją, jako zawodnik do rotacji. Swoją drogą, ciekawe kto w przypadku pozostania CR7 egzekwowałby rzuty wolne :D
» 21 września 2022, 15:55 #227
DaredevilUtd: De Gea konczy swoj kontrakt latem i obysmy z nim juz nie przedłużali. Kazda legenda musi kiedys odejsc, nie ma sensu go trzymać.
» 21 września 2022, 19:10 #226
Piwal: a co źle broni ? W ubiegłym sezonie ciągnał nas za uszy razem z Cristiano
» 22 września 2022, 09:52 #225
DaredevilUtd: W poprzednim sezonie stracilismy duzo z roznych i po stalych fragmentach. Tak zle beoni, jest tylko swietny na lini, reszta zawodzi. Jeżeli chcemy miec piłkarza pasujacego to tego co gramy, potrzebne sa ziany.
» 23 września 2022, 08:24 #224
szymc11: Czy ktoś wie dlaczego nasz mecz z leeds united został przełożony/? Przecież leeds jest w hrabstwie West Yorkshire więc nie w Londynie.
» 21 września 2022, 09:54 #223
United45: Mecze Manchesteru United z Leeds United wchodzą w skład meczów podwyższonego ryzyka.

Angielska policja ze względu na ceremonie pogrzebowe nie byłaby w stanie obstawić spotkania.
» 21 września 2022, 11:00 #222
brazylianwisnia: Nie było skąd ściągnąć dodatkowej policji.
» 21 września 2022, 11:32 #221
Widmo: M. Kinghton szaleje na Twitter'ze , dobrze jak by mu wyszło to przejcie Manchesteru od Glazerów
» 20 września 2022, 22:16 #220
colazeroo: Trochę dziwne ale bardziej jaram się, że zaraz mundial naszych niż patrzenie jak to zawsze klub był na pierwszym miejscu. Pierwszy raz tak mam i mam nadzieję, że kolejny rok będzie z niespodzianką w klubowych rozgrywkach.
» 20 września 2022, 19:42 #219
tygrys26: Mundial skonczy się jak zawsze. Trzy mecze i do domu :)
» 21 września 2022, 11:11 #218
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2022 12:22

Bruno Fernandes đŸ’Ź
- Gram dla Manchesteru United, więc wiem, że wszystkie kamery są zwrócone na naszych piłkarzy, ale każdy w Premier League jęczy na sędziego. Zaha zawsze to robi. To dlatego, że jest faulowany, więc to normalne, że zaczyna stękać.
- Jeden z sędziów powiedział do mnie "Bruno, przez cały czas, kiedy wygrywasz, to jesteś dobrym człowiekiem, ale kiedy przegrywasz lub remisujesz, o mój Boże, jesteś wrzodem na tyłku". Ja chcę taki być.


Bruno Fernandes o Ole Gunnarze Solskjaerze: - Wciąż wysyła mi wiadomości i gratuluje pewnych rzeczy. Jest kimś, z kim chcę utrzymywać kontakt. Powiedziałem mu to, zanim opuścił klub.
- Ludzie mówią o tym, że macham rękoma do kolegów z drużyny. To nigdy nie miało miejsca. To jest całkowite kłamstwo. Mogę używać ramion, aby poprosić o piłkę i podpowiedzieć im, gdzie mają ją zagrywać.
» 20 września 2022, 12:20 #217
Batigol222: Typ jest irytujący z tym machaniem łapami, a czasami komiczny: w meczu z Arsenalem był moment, kiedy jeden z piłkarzy United leżał na boisku, United grało akcję i było okej, piłkę przejął Arsenal i wtedy Bruno zaczął jęczeć do sędziego, że trzeba przerwać grę.

Tylko ja mam taki problem, że jakoś trudno jest mi utożsamiać się z zawodnikami obecnego United? Kiedyś to było bardzo łatwe: Vidic, Rooney, Tevez, Roy. Do tego jeszcze tacy, którzy wzbudzali szacunek samymi umiejętnościami: młody Cristiano, Beckham, RvN.

Teraz charakterologicznie spoko jest McTominay i ostatnio nawet zaczął fajnie grać. Varane w formie to też topowy stoper. Reszta to albo jakieś dzieci instragrama typu Rashford, Sancho, Martial itp, albo takie irytujące cwaniaczki, jak Bruno. Co ciekawe, on w początkowych miesiącach taki nie był: wtedy przede wszystkim grał w piłkę.

I jeszcze przykra i wprawiająca w konfuzję refleksja: jak dla mnie Liverpool Kloppa przypomina United SAF-a 10 razy bardziej, niż aktualne United.

Jak coś, to mówię wyłącznie o moich odczuciach. Każdy może mieć własne, ale...
» 20 września 2022, 18:43 #216
Himen: "Typ jest irytujący z tym machaniem łapami, a czasami komiczny: w meczu z Arsenalem był moment, kiedy jeden z piłkarzy United leżał na boisku, United grało akcję i było okej, piłkę przejął Arsenal i wtedy Bruno zaczął jęczeć do sędziego, że trzeba przerwać grę."

Prawie tak samo "dobry" powod do irytacji jak mimika martiala, ojej machnął ręką, piłka krąży z jednej na drugą stronę a ten patrzy czy 20 metrów od piłki jakiś grajek nie wymachuje łapami. Niech sobie macha co za problem? Ten nie skacze jak małpa po golu, ten się kłóci z sędzią, tak źle i tak niedobrze. Jak United grało akcje to była szansa na gola, jak piłkę przejął Arsenal to była szansa na stratę bramki, masz wyjaśnienie tego zachowania, chęć uzyskania korzystnego wyniku za wszelką cenę, nawet kosztem tego haniebnego "machania łapami. "

"Reszta to albo jakieś dzieci instragrama typu Rashford, Sancho, Martial itp, albo takie irytujące cwaniaczki, jak Bruno"

Bardzo ciekawe że nie wspominasz o cr w kwestii "instagramowych dzieci". Różnica jest taka że wymieniona trójka instagramowych dzieckiem byłaby tak czy siak nieważny wykonywany zawód, po prostu należą do takiego pokolenia. Ronaldo to już nie piłkarz a influencer, aktor? Patrząc na te wszystkie żenujące reklamy z jego udziałem. Kasy mu nie brakuje bo jest nielimitowana wręcz z futbolu więc co, parcie na szkło?
» 20 września 2022, 19:01 #215
DaredevilUtd: Batigol, ale ty sie idelanie utożsamiasz, ciagle placzesz, ze cos ci sie nie podoba identycznie jak oni :)
» 20 września 2022, 20:21 #214
Batigol222: Ronaldo może sobie grać nawet w milionie reklam, tak samo jak Messi. Tutaj mówimy o relatywnie młodych zawodnikach, którzy po pierwsze jeszcze niczego nie wygrali, a po drugie zdążyli już zwolnić 2, a może nawet 3 trenerów (zależy jak liczyć Ragnika).

United ma po prostu paru irytujących piłkarzy. Każdy klub takich ma, ale tak serio gdyby cofnąć się do United SAF-a to:

1. De Bruyne >Bruno
2. Salah> Sancho
3. Son>Rashford
4. Kane>Martial
» 20 września 2022, 21:45 #213
Batigol222: Może jestem stary, ale niektóre rzeczy u piłkarzy mnie irytują. Nigdy nie podobało mi się np. stawianie obok siebie Ronaldinho i Neymara, bo ten pierwszy to nie był nurek i symulant, a na dodatek wcale nie bał się gry w kontakcie, a drugi bywał żałosny.

Ciekawi mnie również to ciągłe narzekanie byłych piłkarzy United na obecnych. Gdyby taki Keane grał na Bruno (tj. miał go jako rywala w przeciwnym zespole), to nie wiem, jak skończyłoby się to dla Portugalczyka. Pojedynki Martiala z Vidiciem to też mogłaby ciekawa sprawa, tj. po ilu minutach Francuz już nie miałby ochoty do dalszej gry (i nie: nie było tak, że każdy techniczny napastnik wymiękał przy Serbie, vide: Torres). Jest pewne zerwanie ciągłości, i jeśli ktoś zaczynał oglądać United gdzieś w okolicach 2000 roku, to teraz można mieć dysonans.

Inna sprawa, że tych irytujących grajków teraz jest chyba po prostu ogólnie więcej.
» 20 września 2022, 21:59 #212
DEPE: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2022 11:45

Całkiem nienzany fakt nie wiedziec czemu pomijany na polskich stronach (oczywiscie na polskiej stronie reialu o tym nikt nie napisal, bo tam jest tylko propaganda sukcesu):
Otoz:
Real Madryt wygenerował straty w wysokosci 170 milionów euro. Aby uniknąć problemów z hiszpanskim FFF, jak to ładnie sie przyjęło: zastosował dźwignię, czyli sprzedał tego lata 30% praw do zysków z obsługi nowego Bernabeu (poza dniami meczowymi) za łączną kwotę 316 milionów euro. Z raportu 2playbook.com można dowiedzieć się tez takich ciekawostek że klub traci 17% dochódow z działalności sponsoringowej pomimo odnowienia umowy z Emirates do 2025-2026.
żrodło:
2playbook.com/clubes/real-madrid-esquiva-perdidas-170-millones-en-2021-2022-gracias-sixth-street-legends_9502_102.html
» 20 września 2022, 11:41 #211
tygrys26: Z tego co kojarzę budują stadion, więc pewnie stąd te straty.
Po drugie nie wiem po co tu wyjeżdżasz z takim czymś, przecież ro się nie odnosi do United, a nawet do samej Ligii angielskiej.
» 20 września 2022, 12:10 #210
majk: Real > Barca
» 20 września 2022, 12:11 #209
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2022 13:36

Mają straty ale przynajmniej wygrywają plus dochody za LM.
My mamy pół miliarda długu a dodatkowo nie liczymy się na arenie międzynarodowej od jakiś 10 lat
» 20 września 2022, 13:36 #208
Himen: Real > Barca tfu na ten podklubik
» 20 września 2022, 13:59 #207
Pyra: DEPE
Ale masz kompleks kolego.
Real nic nie sprzedał, oni po prostu zlecili zewnętrznej firmie obsługę wydarzeń na Bernabeu i nie wiadomo ile na tym zarobią, podzielili to tak, że tamta firma ma z tego 30% a Real 70%.
Więc logiczne, że tej firmie będzie zależeć na jak największych dochodach a Real będzie z tego czerpał tylko zysk.

Podsumowując, Barca sprzedała majątek za 700mln a Real zbudował stadion na kredytach 1-2% (śmiesznie niskie co?) i będzie kosił kolosalną kasę na wydarzeniach poza piłkarskich.
Np. chcą zrobić mecze pokazowe Nadal - Federer czy Nadal - Alcaraz
» 20 września 2022, 14:50 #206
Batigol222: Barcelona nie sprzedała żadnych zysków, tylko pewien procent dochodów i nowe Camp Nou również ma przynosić o wiele większe dochody. Dźwignie finansowe w hiszpańskich klubach to jest standard, ponieważ tamte kluby mają tylko swój własny majątek, więc nie mogą np. sfinansować sobie transferów z kieszeni szejka czy innego miliardera z USA.

Jest też ciekawa rzecz: gdyby w Premier League obowiązywały takie restrykcje, jak w La Liga, to transfery mogłoby robić jedynie Wolves.

Laporta to jest gość, za którego czasów Barcelona 3 razy wygrywała LM, ma potęgę produkowała wielkie gwiazdy w swojej akademii i transferowała do siebie takich piłkarzy, jak Ronaldinho, Henry, Neymar. Jeśli ktoś serio uważa, że typ się nie zna na swojej robocie, to powodzenia.
» 20 września 2022, 18:48 #205
brazylianwisnia: Olbrzymi procent dochodów które to po odjęciu kosztów stają się zyskiem..
» 20 września 2022, 20:44 #204
BajtiMU: Czerwone kartki w tym sezonie:

Ligue 1 - 34
LaLiga - 20
Serie A - 15
Bundesliga - 12
Premier League - 4



Ciekawa statystyka ;)
» 20 września 2022, 10:44 #203
Pyra: Też zwróciłem na to uwagę jak przeglądam flashscore, że prawie przy każdym spotkaniu w L1 jest czerwona.
» 20 września 2022, 10:58 #202
sztejner: W Anglii 4 czerwone kartki z czego Darwin Nunez wyłapał już w debiucie XD
Jaki (nie)fart
» 20 września 2022, 11:05 #201
Stanior: To nie był debiut a drugi mecz. W debiucie miał gola i asystę przeciwko fulham a czerwo wyłapał w kolejnym z Crystal Pałace.
» 20 września 2022, 11:25 #200
kckMU: We Francji afera jest w tym temacie.
» 20 września 2022, 13:30 #199
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2022 08:28

Fede Valverde: kupiony za... 5mln. Dziś wart z 70 mln i jest szefem środka pola.
Zastanawiam czemu my nie potrafimy zrobić takiego transferu. Nasz scauting leży i płacze, wolimy kupić Freda za 60 który realnie jest wart 15 milionów.
Dużo do poprawy przed ETH
» 20 września 2022, 08:27 #198
United45: Oni kupują bo nie mają prawie żadnego wychowanka który mógłby osiągnąć taką cenę na rynku.

Popatrz na zawodników których mamy za darmo i ile kosztują dziś:
Rashford, McTominay, Greenwood? i niedługo pewnie Garnacho
» 20 września 2022, 08:37 #197
tygrys26: Co.lepsze dzisiaj gdzieś czytałem że Liverpool będzie chciał wyciągnąć Fede z Realu xD
No to pozostaje im życzyć powodzenia XD
» 20 września 2022, 08:45 #196
OldFasion: @tygrys26
Nieprawda.

Liverpool, zgodnie z doniesieniami, chciał w ostatnich dniach okienka ściągnąć Fede Valverde na Anfield. Na stole ponoć leżało 100 milionów.

Obecnie tematu nie ma, bo Real, co oczywiste, nie chce go sprzedać.
» 20 września 2022, 09:15 #195
IntruZ9: Cudze chwalicie swego nie znacie
» 20 września 2022, 09:23 #194
RedRevolta: Gakpo dotychczas, 8 bramek i 6 asysty, konkretne staty jak na poczatek sezonu szkoda, że w końcu do nas nie trafił, ale nie można mieć wszystkiego.
» 19 września 2022, 21:04 #193
Paps: To ma lepsze staty już teraz niż Antony przez cały poprzedni sezon :D
» 20 września 2022, 00:19 #192
Himen: no to jest pozywka. Smacznego. MU i tak nr 1 na swiecie
» 20 września 2022, 07:57 #191
Paps: Aha.Ok.
» 20 września 2022, 08:13 #190
tygrys26: Inna pozycja niż Antony. Gakpo gra na lewym skrzydle, a na tej pozycji mamy zawodników pod dostatkiem
» 20 września 2022, 08:17 #189
zylkos1988: Romano podaje, że Joao Gomes już zdecydował, że chce dołączyć do Liverpoolu. Szkoda bo to taki drugi pitbull jak Martinez, przydałby sie
» 19 września 2022, 12:48 #188
Giggsy: Ciekawe co liverpulce teraz będą gadały. Obrońca zaczyna się od 180 cm czy jak?
Joao Gomes - 176 cm
» 19 września 2022, 13:10 #187
zylkos1988: Co do czego ? Przecież Gomes to CDM
» 19 września 2022, 13:34 #186
OldFasion: @Giggsy
"Liverpulce" będą gadały, że Joao Gomes to nie jest obrońca.
» 19 września 2022, 14:36 #185
Giggsy: Bardzo przepraszam w takim układzie. Nie wiem dlaczego w trakcie weryfikacji tego zawodnika mignęło mi, że to obrońca
Poza tym wątpię, że ETH chciałby się nim interesować, gdyż raczej będzie starał się w końcu ściągnąć na OT de Jonga
» 19 września 2022, 15:06 #184
OldFasion: Piłkarzy klasy De Jonga jest niewielu a takich Joao Gomesów jest cała masa. To że chłopak dobrze gra we Flamengo nie znaczy, że da sobie radę w PL.
» 19 września 2022, 15:29 #183
OldFasion: Poza tym chyba nigdzie się jeszcze chłopak nie wybiera.

"Billy Liddell
@Liddellpool
Joao Gomes has signing a new deal to extend his stay Flamengo until 2027."
» 19 września 2022, 15:48 #182
zylkos1988: @oldfasion piłkarzy klasy dejonga, który ginie w wielkich meczach, woli siedzieć na ławce w Barcelonie niż grać i pobierać powyżej 350k na tydzień a później płacz, że wielkie kominy płacowe w United ? Masz rację...jest niewielu. Operacja z dejongiem to koszt rzędu 200 mln przy kontrakcie na 4 lata lekką ręką...kupując takiego młodzika za 20-30 mln nie ponosisz prawie w ogóle ryzyka, jeśli się nie sprawdzi to wciąż możesz go sprzedać dalej za połowę tej kwoty. Gość ma papiery na Wielkie granie, tak jak Alvarez czy Fernandez, który poszedł do Benfiki. Frankie już drugi rok z rzędu odrzuca nasze zainteresowanie więc po co tracić czas. Nic na sile
» 19 września 2022, 17:01 #181
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2022 18:30

A jak tam wasz wielki Nunez, wcale nie przeplacony??
» 19 września 2022, 18:30 #180
zylkos1988: Wasz Nunez tzn kogo? Po co w ogóle wyskakiwać z Nunezem. Idąc tym tokiem rozumowania to jak tam nasz Maguire, Bissaka, Fred, Casemiro, Diallo. Co do czego.
» 19 września 2022, 19:08 #179
DaredevilUtd: Po co w ogole wyskakujesz z Joao Gomes. Masz jakis ból 4 liter?? To nie strona Liverpool, a my nie szukamy zawodnika na ta pozycje wiec odpuść sobie .
» 20 września 2022, 08:16 #178
Freddie: "Takim zmianom sprzyja rewolucja w Lidze Mistrzów. Od 2024 roku będzie w niej grało 36 drużyn. Zniknie też faza grupowa w obecnym kształcie. Zamiast tego w pierwszej rundzie rywalizacja będzie się toczyć w tzw. formacie szwajcarskim."

Nawet nie wiedzialem ze to klepneli :/
» 19 września 2022, 12:24 #177
Pyra: 8 spotkań
pierwsze 8 zespołów - 1/8LM
zespoły z miejsc 9-24 - 1/16LM

wyjdzie na to, że każdy będzie musiał rozegrać 2-4 spotkania więcej + te zespoły które obecnie lecą do LE z grup śmierci pograją przynajmniej do 1/16

a o co tak naprawdę chodzi? o kasę
» 19 września 2022, 13:50 #176
kckMU: "a o co tak naprawdę chodzi? o kasę"

No wiadomo, ale to nie jest tak, że UEFA siedzi i wymyśla, a głos najpotężniejszych nie ma znaczenia. Wręcz odwrotnie.
» 19 września 2022, 18:54 #175
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2022 19:08

Lepsza reforma LM niż tworzenie Superligi, która doprowadziłaby wyłącznie do przepaści między klubami, które miałyby zagwarantowane miejsce w takowym turnieju, a całą resztą Europy, z której parę zespołów otrzymałoby zaproszenie.

Oczywiście United czy inny Real byłby zachwycony, że sobie więcej zarobi, bo będą grać wyłącznie z klubami, które mają ogromny fanbase, a nie z jakąś Legią z jakiegoś anonimowego kraju. Do tego jeszcze jako założyciele mają zagwarantowany udział i wyniki sportowe nie mają znaczenia?
Żyć nie umierać.

Może zmiany w LM zadowolą Real i pomysł z Superligą upadnie, bo w momencie w którym wejdzie ona w życie, to piłka nożna w Europie zmieni się o 180 stopni.
» 19 września 2022, 19:05 #174
kckMU: Bo to jest de facto odpowiedź na pomysł superligi. UEFA miała za sobą głos kibiców i to wielki handicap, ale mimo to musiała konkretnie zareagować.
» 19 września 2022, 19:14 #173
radlu: Simone to jednak straszny cham. Nawet nie podał ręki Ancelottiemu po meczu.
» 18 września 2022, 22:58 #172
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2022 01:21

"To Simeone's credit, it's nothing personal. He's simply not a fan of the ritual.

"I don't always greet (the other manager) after the game because I don't like it, Simeone said in October."
» 19 września 2022, 01:20 #171
Abstrahujacy: Temat wraca jak bumerang. Grali z nami to też nie podawał ręki. Gość ma za nic takie konwenanse.
» 19 września 2022, 12:45 #170
kckMU: Przed meczem się przywitali i strzelili misia. Daj spokój.
» 19 września 2022, 18:52 #169
Ragnar90: Pytanie odnośnie fpl. Czy free hit jest 1 na cały sezon czy 1 do końca roku i później jeszcze jeden?
» 18 września 2022, 22:57 #168
Ybov: Jeden na sezon
» 19 września 2022, 06:30 #167
keribz: Ten karny Napoli to chyba jeden z najgorzej strzelonych kapci jakie w ogóle wpadły.
» 18 września 2022, 22:01 #166
Wirus: Goncalo Ramos z Benfici ?
Może on jako nowa 9 ?
» 18 września 2022, 21:39 #165
SzarimMusty: Mamy kilka miesięcy do zimowego okienka transferowego. Oglądaj chłopaka, wyrób sobie opinię i jeżeli będziesz za jego transferem to podaj nam jego atuty, wtedy będzie można dyskutować a nie teraz gdzie najpewniej opierasz się na samym fakcie, że dzisiaj w lidze strzelił gola czy tam dwa.
» 18 września 2022, 23:18 #164
kckMU: @Szarim

Odpisałeś mu jak osoba decyzyjna w United.
» 19 września 2022, 10:10 #163
Wirus: Właśnie oglądałem go już wcześniej. Narazie nie jest głośnym nazwiskiem, ale już niedługo i będą sie o niego bili najlepsi. Młody, szybki, dobrze grający głową napastnik. Co najważniejsze ma ten instynkt snajpera, wie gdzie sie dobrze ustawić i władować brame. Do kombinacyjnej i szybkiej gry EtH pasuje jak ulał.
» 19 września 2022, 10:56 #162
Lisan: Co by nie mówić Perez ma łeb do interesów.
Tchouameni już teraz gra pierwsze skrzypce a ponadto opylił za 70mln Casemiro który będzie się adaptował u nas kolejne pół roku...
» 18 września 2022, 21:28 #161
keribz: Kto by się spodziewał, że nagle McTominay się odblokuje. Tylko pytanie na jak długo? Bo chyba nie zamydli nam oczu, że utrzyma taką formę. Jeszcze Casemiro będzie potrzebny.
» 18 września 2022, 21:31 #160
V3x: Co nie zmienia faktu, że asysta Tchoumeniego była świetna :)
» 18 września 2022, 21:32 #159
szefikxD: Jak bedzie pozniej druga polowa sezonu non stop mecze co 3 dni to taki Casemiro bedzie zbawieniem
» 18 września 2022, 21:59 #158
brazylianwisnia: Żeby mieć łeb do interesów to trzeba mieć też mozliwosci. My nie mieliśmy szans kupić Tchouameniego czy Camavinge.
» 18 września 2022, 23:52 #157
Eryw: Oglądam Real Atletico i widać dlaczego Tchouameni był rozchwytywany a zapłacono za niego az 80 baniek. Gość nakrywa czapka cała pomoc Simeone.
» 18 września 2022, 21:25 #156
keribz: Ten Tchouameni nie dość, że daje dużo w defensywie to jeszcze posyła piłki jak Pogba w swoim najlepszym czasie. Real zrobił niezły interes pozbywając się Casemiro.
» 18 września 2022, 21:23 #155
brazylianwisnia: Zrobił niezły interes kupując Tchouameniego ale on chciał tylko do nich więc to był no brainer a nie jakis geniusz
» 18 września 2022, 23:53 #154
RedRevolta: Bailly Eric - kontuzja uda, skad ja to znam...
» 18 września 2022, 20:32 #153
mycka86: Od początku sezonu zagrał 5 meczów bez kontuzji, to i tak nieźle jak na niego.
» 19 września 2022, 11:09 #152
Lisan: Myślę że pora bardziej zdecydowanie oddzielić ziarno od plewa:

Martial: nie wiem czy faktycznie znowu ma kontuzje czy udaje i mu się nie chce grać ale chyba już pora powiedzieć dziękuję. W Andaluzji szybko poznali się na jego człapaniu.

Elanga: niestety to nie poziom United. Zostawiłbym go jako rezerwowego ale to w ostateczności. Braki techniczne są porażające.

Liczę że Antony odpali i tym Pana podziękujemy. Atak wsparty doświadczeniem naszego najlepszego snajpera w ubiegłym sezonie powinien odpalić
» 18 września 2022, 20:16 #151
Litosci: City czy Chelsea takich asów jak Elanga sprzedaje po 20 milionow, a u nas siedzą do 30 bo może niwy Giggs.
» 19 września 2022, 16:26 #150
reddevil10: Jaki skład i ustawienie widzicie na city ?
» 18 września 2022, 18:08 #149
ReddeviL1987: DeGea
Dalot Varane Martinez Malacia
McTominay Casemiro Eriksen
Antony Sancho
Rash (jeśli będzie zdrów)
» 18 września 2022, 18:19 #148
Genek: David
Dalot Varane Martinez Malacia
Mctominay Eriksen Bruno
Sancho Martial Rash
» 18 września 2022, 18:25 #147
wider: Antonego bym w pierwszym składzie nie wpuszczał. W dwóch meczach ligi europy po prostu był na boisku nic nie wnosząc. Jak już to na podmęczonego rywala
David
Dalot Varane Martinez Malacia
Mctominay Eriksen Bruno
Sancho Martial Rash o ile Martial i Rash będą w 100% zdrowi
» 18 września 2022, 18:44 #146
SzarimMusty: Martial za długo kontuzjowany był by wchodzić w podstawie. Antony niby z przodu nie pokazał nic ale to tak samo jak Sancho. Różnica jest natomiast w tym jak Brazylijczyk walczył gdy Jadon praktycznie grał na stojąco. Ja bym wyszedł tak jak ostatni ligowy mecz, a w przerwie dopiero robił poprawki w ustawieniu.
» 18 września 2022, 19:06 #145
Normal: Degea
Dalot Martinez Varane Malacia
Eriksen Mctominay Bruno
Antony Rashford Sancho
» 18 września 2022, 19:35 #144
Lisan: Martial i od razu taki wysiłek? :D dajcie spokój to trzeba na spokojnie usiąść
» 18 września 2022, 19:45 #143
Piwal: Co jeden to lepszy...

Rashford nie umie w gre na szpicy. Ostatni raz gola jako napastnik zdobyl w styczniu wchodzac z lawki. Od tamtego czasu strzelal tylko z skrzydla wiec on predzej na LS ale tam uwazam ze wiecej da Sancho a Rashford ewentualnie z lawki na zmeczonego rywala. Na szpice Ronaldo chyba że Martial bedzie zdrowy to tez jest jakas opcja i tutaj zdam sie na trenera, Cristiano nie ma formy, Martial rytmu meczowego Erik bedzie musial ocenić na treningach kto sprawdzi sie lepiej. Moim zdaniem powinno to wyglądać tak:

De Gea

Dalot - Martinez - Varane - Malacia

Eriksen - Casemiro - Bruno

Antony - Ronaldo - Sancho
» 19 września 2022, 15:24 #142
Genek: Jaka jest według was, w tej chwili najlpesza trójka w ataku?
» 18 września 2022, 17:23 #141
tygrys26: Patrząc na staty to oczywiście że neymar mbappe i Messi
» 18 września 2022, 17:34 #140
Piwal: Trudno wskazać, nie wydaje mi sie zeby suche liczby w lidze Francuskiej były jednoznacznym wyznacznikiem. Ja bym brał pod uwagę Vinicius Benzema Rodrygo lub Foden Haaland Mahrez chociaż atak Barcelony też wygląda przyzwoicie.
» 18 września 2022, 18:02 #139
Genek: Chodziło mi o naszą trójke (:
» 18 września 2022, 18:20 #138
Himen: Rashford Martial Sancho
» 18 września 2022, 18:33 #137
majk: Na pewno Rashford i Sancho, co do trzeciego ciężko powiedzieć. Teoretycznie Antony powinien być nr 3, ale tak naprawdę dopiero zobaczymy, czy sobie da radę, więc na dzień dzisiejszy, jeśli będzie zdrowy, to chyba Martial, potem Antony, Elanga i na końcu Ronaldo.
» 18 września 2022, 19:10 #136
Piwal: W tej chwili Sancho Ronaldo Antony, gdy wróci Martial a Cristiano nie odzyska formy to francuz powinien zajać jego miejsce. Rashford na szpicy jest beznadziejny i nie nadaje sie tam. Jedyna pozycja na której wygląda jako tako to lewe skrzydło ale moim zdaniem tam oferuje mniej kreatywności niż Sancho.
» 19 września 2022, 10:19 #135
ReddeviL1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 17:17

Priorytetem powinien być zakup napastnika. W dalszym ciągu słabo u nas wygląda kwestia zdobywania bramek. Raczej prędko, to też się nie zmieni. Sfrustrowany Ronaldo ma blokadę, Martial kontuzjogenny, a Greenwood jedną nogą za kratkami. Pozostaje Rash, który zapewne woli grać na skrzydle, a na szpicy wypada średnio.
Tak z przymrużeniem oka, to Arnautovic którego tak bardzo nie chcieliśmy, ma na swoim koncie 6 bramek po 7 meczach w Bologni, która zajmuje 16 miejsce w Serie A. Można zastanawiać się czy nie przydałby się nam w tak trudnej dla nas sytuacji związanej z brakiem napastników.
» 18 września 2022, 17:13 #134
ermac: Martial kontuzjogenny mówisz...no no.
» 18 września 2022, 17:26 #133
ReddeviL1987: Poprawka: jest podatny na kontuzje. Lepiej?
» 18 września 2022, 17:39 #132
MICHAEL: Greenwood jest blisko powrotu do drużyny, a nie za kraty! Jak nie masz pojęcia to nie pisz nic lepiej.
» 18 września 2022, 17:44 #131
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 17:51

Na razie to tylko plotki więc też nie masz pojęcia jaka jest prawda. Nie pisz zatem niepotwierdzonych bzdur. Oboje jesteście siebie warci ;p
» 18 września 2022, 17:50 #130
ReddeviL1987: Skoro jest jedną nogą za kratami, to jedną na wolności nie uważasz?
» 18 września 2022, 18:11 #129
MICHAEL: swees: bzdury to ty dzieciaku wypisujesz!
» 18 września 2022, 22:05 #128
sisinho: Taak, chłop niegrający od 7 miesięcy, nie trenujący będzie dla nas zbawieniem.
» 18 września 2022, 22:35 #127
DaredevilUtd: Respekt dla Beckhama, stal 12h w kolejce z normalnymi ludźmi, by zobaczyc ostatni raz królowa, a mógłby pójść sobie jak inni celebryci szybciutko, bez kolejki.
» 18 września 2022, 16:50 #126
Abstrahujacy: Czy zatem nie należy go szanować jak tych wszystkich normalnych ludzi, którzy również stali 12 godzin? :)
Szacunek dla wszystkich.
» 19 września 2022, 12:50 #125
AllUnited88: Gakpo dziś 3 asysty i bramka ciekawe jakby mu szło w mocniejszej lidze
» 18 września 2022, 16:28 #124
DaredevilUtd: Licze na tego chlopaka, oby do nas trafil.
» 18 września 2022, 16:44 #123
tygrys26: Tyle że on pewnie bedzie liczył na regularna grę, a przy obecnym składzie ciężko bedzie. ten haag pewnie ściągnie jakiegoś napastnika, a nie kolejnego skrzydłowego
» 18 września 2022, 17:07 #122
Genek: Po co nam on, mamy rasha, sancho,antonego,martiala, plus cr7 i elenge, nie ma miesjca, jak coś to tylko typową 9, kupić np. toney czy osimenha tego typu.
» 18 września 2022, 17:15 #121
DaredevilUtd: Chłopak nadaje sie na 9 tke, chociaz gra jako skrzydłowy.
» 18 września 2022, 22:02 #120
kckMU: Ciekawe co się teraz Di Marii lub jego żonie nie podoba?
» 18 września 2022, 16:09 #119
tygrys26: Jak się czyta po różnych forach to Arsenal juz ma mistrza według niektórych xD
Wygrywał z ogórkami, przyszło zmierzyć się z poważniejszym zespołem przegrali, teraz znowu ogórki i wygrali. Ja nie mówię że tylko z top 6 trzeba wygrywać ale Arsenal nie ma ławki na to żeby cały sezon tak wygrywać. W końcu wejdzie zmęczenie, kontuzje to i oni zaczną tracić punkty.
O to ze 4rsenal wygra mistrza to się nie martwię bo to wiadomo ze się nie spełni. Jak będą w top 4 to będzie dobrze.
» 18 września 2022, 15:13 #118
SzarimMusty: Z ekipami z drugiej połowy tabeli zdobyć można 60 punktów. Także regularne punktowanie słabeuszy to jeden z lepszych sposobów na top 4. Bo jeżeli założymy, że 70punktów to taki próg do LM to po ograniu tych słabszych mamy zaledwie 10 punktów do zdobycia w 18 meczach.

Klepanie słabszych to najważniejsza umiejętność dzięki której można zacząć marzyć o LM ale także o czymś więcej.
» 18 września 2022, 15:31 #117
tygrys26: Ja nie mowie ze to nie jest ważne bo jest, ale jednak zeby być w tej topce trzeba raczej tez wygrywać z właśnie tymi topowymi drużynami. Awansować do LM i nie wyjsc z grupy to trochę głupio, a w tym momencie tak Arsenal wygląda, tłuc słabszych, a topowe drużyny to całkowicie inna półka.
Lepiej być najsłabszym z najlepszych, niż najlepszym z najsłabszych;)
» 18 września 2022, 17:03 #116
Danieldanek: Ale widzę, że nadal niektórzy nie rozumieją, że w tej lidze kluczowe jest wygrywanie ze słabszymi i średnimi przeciwnikami, a nie z rywalami do TOP 6? Arsenal może przegrywać sobie z United, City czy Liverpoolem, ale jeśli będzie punktował na rywalach teoretycznie słabszych, tak jak do tej pory robi to znakomicie, to spokojnie będzie w TOP 4. A to chyba jest ich główny cel w tym sezonie. Nie wiem, wy też jesteście rocznik 2007 jak ten piłkarz Arsenalu co wszedł w końcówce i nie macie pojęcia, że bardziej kluczowe w tej lidze do bycia w czołówce nie jest ogrywanie samej czołówki, a średniaków? Przecież takich drużyn jest więcej niż drużyn z TOP 6, więc można nabić na nich zdecydowanie więcej punktów. Jakby wpadki zdarzały się tylko z rywalami z czołówki, to ludzie, przecież to byłoby pewne TOP 4 dla każdej drużyny chyba. Więc takie teksty, że "ogrywają ogórów, ale z TOP 6 to już na pewno stracą punkty" są totalnie żenujące. No i co z tego, że stracą punkty z drużynami TOP 6, a cóż to w ogóle będzie za wyznacznik miejsca w lidze na koniec sezonu, bo nie rozumiem? A niech tracą, ale przy takiej regularności w biciu średniaków spokojnie będą w czołówce. A United? Już potracone punkty z ogórami Brentford, takie tam 4:0, kto by o tym pamiętał, prawda, czy z Brighton u siebie, bo rozumiem, że Mewy to też ogóry, bo nie są drużyną z TOP 6. Ale za to fantastyczne zwycięstwa z Liverpoolem i Arsenalem, wow. A teraz spójrzmy w tabelę i sprawdźmy co United do tej pory dały 2 zwycięstwa z lepszymi ekipami w przypadku potraconych punktów ze średniakami, a co Arsenalowi cały czas daje wygrywanie ze średniakami i porażka z kimś mocniejszym. To jest własnie to, o czym piszę. Arsenal może potem i przegrać z Tottenhamem czy City, ale spokojnie mogą być w TOP 4, nic to nie zmienia. United zaś może sobie i na Emirates wygrać z Arsenalem i z City na Etihad, ale jeśli dostanie lanie od Crystal Palace albo innego Brighton na wyjeździe, guzik to da, serio. Widzę, że niektórzy jeszcze nie zrozumieli co tak naprawdę jest kluczowe w zajmowaniu miejsca w czołówce. Bo oczywiście nie mówię o mistrzostwie, bo żeby zdobyć mistrzostwo, trzeba punktować z każdym. Ale Arsenal raczej nie mierzy w mistrzostwo, tylko w powrót do LM.
» 18 września 2022, 15:08 #115
majk: No tak, trzeba regularnie punktować, żeby zająć wysokie miejsce w tabeli, tak to działa. Nic odkrywczego nie powiedziałeś.
» 18 września 2022, 15:35 #114
deadredemption: Na tej stronie to jest odkrywcze stwierdzenie, bo większość osób uważa, że zajmując 5 miejsce idziemy po mistrza, a Arsenal nie ma szans na LM będąc liderem.
» 18 września 2022, 15:53 #113
majk: Większość osób uważa, że zajmując 5 miejsce idziemy po mistrza? Nie jest tak. Chyba że masz na myśli siebie.
» 18 września 2022, 15:57 #112
deadredemption: Patrząc na komentarze na tej stronie to tak - większość osób uważa, że mając 5 miejsce idziemy na mistrza, a Arsenal nie ma szans na LM. Skąd dziwne twierdzenie, że większość osób nie uważa, że idziemy na mistrza? Mówimy o komentarzach na tej stornie, a nie prymitywnej jak PiS pseudoironii.
» 18 września 2022, 16:00 #111
majk: Stąd że nie ma takich komentarzy, a jak są, to są rzadkie i pojedyncze przypadki, w 99% prawdopodobnie pisane z dużą dozą dystansu.
» 18 września 2022, 16:10 #110
ermac: No ogólnie czytam DP regularnie i nie spotkałem się z tematem United idącym na mistrza. Powiedziałbym bardziej, że jest tu negatywna energia wieczne umniejszanie we wszystkim i częściej można wyczytać, że nie będzie nawet top4, że o mistrzostwie nie wspomnę.
» 18 września 2022, 17:30 #109
Spadkobierca: @ermac Bo Manchester United pogodził jużÂ się z rolą ligowego średniaka. Tu już nie ma mentalności zwycięzców. Dlatego nikt nie celuje w mistrzostwo, a pragnienie i wola walki ulatują wraz z kolejnym sezonem.
» 18 września 2022, 17:40 #108
ermac: Raczej powiedziałbym, że to frustracja? Przyzwyjaczenie do bycia na szczycie. Ja np. nie wyżywam się na klubie i nie wylewam pomyj przy każdej okazji z drugiej strony wierzę w jego sukcesy, ale określiłbym siebie jako realistę i wiem, że w tym momencie o mistrzostwo będzie ciężko chociaż wiadomo wierzyć wypada. Czy to znaczy, że pogodziłem się z rolą średniaka? No chyba nie, ale też oceniam realnie Nasze szanse na rywalizację z najlepszymi i w tym momencie gdybym miał sobie dać rękę uciąć to mistrzostwskie one raczej nie są.
» 18 września 2022, 17:52 #107
karassas: @deadredemption znalazła się inteligencja dewilpejdżowa, pomyśl o karierze politycznej. Wezmą Cię na pewno, nadajesz się.
@danieldanek to jasne, że trzeba punktować z dołem i środkiem tabeli. Ale nie punktując z górą też nie da się osiągnąć wiele. Zresztą teraz jeszcze nie ma zmęczenia aż takiego, druga połowa sezonu będzie dużo trudniejsza.
» 19 września 2022, 16:32 #106
CoachMark: Jak to było? Rangnick opowiadał jakieś brednie o tym, że tutaj trzeba z 10 ludzi którzy umieją grać w piłkę nożną? Ciekawe zaiste.
» 18 września 2022, 15:08 #105
brazylianwisnia: Kto tak powiedział?Ty swojej mamie? Nie słyszałem żeby ktoś się z tym nie zgadzał tutaj ale takie banały na głos możesz wygłaszać gdy sam coś wnosisz drużyny i wiesz że za chwilę ta dziesiątka tu wjedzie bo inaczej przeciwstawiasz przeciw sobie szatnie.
» 18 września 2022, 19:03 #104
CoachMark: Całkiem śmiesznie się wypowiedziałeś koleżko. Nie mam pojęcia, który to pisał i ilu, głosów takich było sporo, które mówiły o tym, że przecież tutaj nie trzeba rewolucji,a ewolucji, mało tego gazety też o tym donosiły. Przeciwstawiasz sobie szatnię mówisz? Czy przypadkiem on nie wiedział o tym, że jest już na wylocie, a zatem mógł sobie pozwolić na moment szczerości? Zamiast pleść brednie o tym jak to wszyscy są dobrzy w w czerwonej cześći Manchesteru.
» 18 września 2022, 20:09 #103
Spiker2405: Przecież Arsenal cały sezon nie będzie grać z Brentford, Bournemouth, Fulham, Villa bez formy czy tragicznym Leicester. Zaraz przyjdzie 3 muszkieterów (Tottenham, Liverpool, City) i Arsenal w końcu zostanie przywrócony do ustawień domyślnych.
» 18 września 2022, 15:04 #102
Himen: Jeśli kolejność nieprzypadkowa to może im się poszczęścic, lepiej jakby od City zaczęli i wtedy łomot po lomocie morale na dnie
» 18 września 2022, 15:07 #101
deadredemption: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 15:55

My w meczach z Brentford i tragicznym Leicster oraz równie tragicznym Southampthon mamy 6 punktów zamiast 9, a także bilansem bramkowy 2-4 i większość uważa to za gigantyczny progres oraz zapowiedź walki o mistrzostwo.
» 18 września 2022, 15:55 #100
Litosci: Arsenal w tym sezonie ze stałych fragmentów strzelił chyba więcej bramek niż my przez ostatnie 2 sezony
» 18 września 2022, 15:00 #99
CRtheSaviour: Myślałem, że Arsenal po tej przerwie straci rytm, ale jak widać dalej idą po swoje.
» 18 września 2022, 14:37 #98
marcino186: I 3:0
» 18 września 2022, 14:09 #97
Lisan: Uprzedzajac zlot fanów Arsenalu który za chwilę będzie miał tutaj miejsce (prowadzą już 2:0 z Brentford) prawilnie przypominam:

Manchester United:Arsenal 3:1

Diabły okazały się drużyna lepsza, skuteczniejsza zarówno pod względem sportowym jak i taktycznym :)
» 18 września 2022, 13:31 #96
Wirus: Masz rację, wygraliśmy zasłużenie. Trzeba jednak oddać im to, że 18 pkt (na tą chwilę) po 7 meczach to jest spory wyczyn i trzeba im przyznać, że mają w miarę równą i dobrą formę od początku sezonu.
» 18 września 2022, 13:39 #95
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 13:46

Spokojnie. Przyjdą mecze z lepszymi to Arsenal zacznie tracić punkty. Jestem tego pewny. A i nawet przyjdzie zniżka formy to punkty beda tracić nawet z tymi słabszymi. Oni nie mają aż tak mocnej kadry zeby cały sezon trzymać taką formę, baa nawet pierwsza 11nastka nie wygląda jakoś wybitnie. Za najlepszych czasów Wengera grali tak samo a i tak zawsze gdzies dawali 4 litery a mieli tez dużo lepszą kadre i możliwe ze trenera na tamte czasy również wybitnego. Może załapia się jakimś cudem na 4 miejsce ale to bedzie zależne też od innych zespołów jaką beda mieli formę np My, Chelsea czy Tottenham.
» 18 września 2022, 13:44 #94
deadredemption: Bez przesady. Brentford i Crystal Palace na wyjeździe to ciężkie mecze, Fulham to też górna połowa średniaków. Poza meczami z Big6 mieli 2 garnitur ciężkich meczów. U nas trwa euforia po 2 wymęczonych zwycięstwach z drużynami z potencjalnej strefy spadkowej.

Przez słabe mecze Chelsea i Liverpoolu otwiera się droga do dawno niewidzianego Top4 - City, Tottenham, Arsenal, MU. I to ciągle my mamy najtrudniejszą ścieżkę do Top4 z tych czterech drużyn.
» 18 września 2022, 14:01 #93
Clsco: Ten mecz pokazał jakie znaczenie dla drużyny ma solidny defensywny pomocnik. Przecież Arsenal z Parteyem w składzie to zupełnie inna drużyna. Stąd cieszy mnie transfer takiego zawodnika jak Casemiro.
» 18 września 2022, 14:20 #92
RozbawionyPepit: @dlabigt23 A numerki w totka też mógłbyś od razu podać? Właśnie dosłownie niszczą ekipę, która dopiero co ograła Diabły 4-0 i idą po 6 zwycięstwo w 7 spotkaniach. Trochę obiektywizmu, bo zaklinasz rzeczywistość.
» 18 września 2022, 14:25 #91
majk: Gdzie dlabigt23 zaklina rzeczywistość? Napisał, że na razie Arsenal nie grał, poza nami, z zespołami z big6 i ma rację.
» 18 września 2022, 15:38 #90
PaToManU: W zimie napastnika, w lato De Jonga,bramkarza i prawego obrońcę.
» 18 września 2022, 13:25 #89
AUDIoooo: Juz myślałem, że to kamtor pisze ;)
» 18 września 2022, 13:54 #88
RedFox: Skończyło się okienko to chłop zniknął ze swoimi propozycjami ;)
» 18 września 2022, 15:21 #87
Lisan: Co tu nie mówić, na razie Haaland zdemolował ligę. Już 11 bramek... wygląda to jak w Fifie
» 18 września 2022, 13:01 #86
Litosci: Lewy hiszpańska tez demoluje narazie
» 18 września 2022, 14:04 #85
CRtheSaviour: Tylko zobacz komu Dżepetto strzelał te gole. Cadiz, Elche, Sewilla, Valladolid. Sprawdź ich miejsca w tabeli.
» 18 września 2022, 14:41 #84
Litosci: A komu strzelał haaland? Bornemouth, Nothingham.
» 18 września 2022, 15:04 #83
brazylianwisnia: Sprawdź też że Lewy gra w średniackiej Barcelonie a w City masz zespół maszynę co dostarcza ci sporo wyśmienitych okazji.
» 18 września 2022, 19:06 #82
Stink3r: Nazwać Lewego dżepetto i dostać za to dwa lajki... Poważnie? Trzech ignorantów.
» 18 września 2022, 21:17 #81
sisinho: Najlepsze jest to że Pan z awatara tego gościa strzelał tym samym drużynom i były ochy i achy, natomiast jeśli robi to inny zawodnik to już patrzy się na poziom tych drużyn.
» 18 września 2022, 22:32 #80
rreddevilss: Oby Brentford zaraz pojechalo z koksem
» 18 września 2022, 12:30 #79
Mateo: Faktycznie 0:2
» 18 września 2022, 13:30 #78
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 10:51

Musicie sie sprezac i wyprzedzac konkurencje bo inaczej z waszych zamierzen bedzie figa ;) np joao gomes z Flamengo juz na celowniku Realu i Liv ;)
» 18 września 2022, 10:50 #77
Lisan: No moim zdaniem DeGea szybko nie wróci do reprezentacji Hiszpanii. Ostatni mecz i powołanie otrzymał 2 lata temu. Dodatkowo wciąż w pamięci jest katastrofalny mundial szczególnie mecz Hiszpania: Portugalia 3:3 co działa na niekorzyść Dawida. DDG musi się rozwinąć na przed polu i zacząć wychodzić do dośrodkowań.
» 18 września 2022, 09:27 #76
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 10:12

Bądźmy obiektywni bo niektórzy nadal z Davida robią niewiadomo jak wspaniałego bramkarza. Prawda jest taka ze w reprezentacji już przepadł na dobre. I mam nadzieje ze u nas również przepadnie. Mam nadzieje ze w przyszlym sezonie postaramy się kupić nowego Bramkarza, dobrze grającego na przedpolu. W takim City u Guardioli czy Barcelonie, Liverpoolu napewno nie grałby w pierwszym składzie. Nie oszukujmy sie. Będe mocno zdziwiony jeśli przedłużą z nim kontrakt i dalej bedzie grał. Zresztą jeszcze ta jego chora tygodniówka na która możliwe ze zasłużył ale jednak jego czas powinien dobiec końca. Chyba ze zgodzi się na obniżkę pensji i zostanie jako nr 2 bo raczej nikt mu nie da takiego konraktku. Żaden topowy zespół nie zgłosi się po niego.
» 18 września 2022, 10:11 #75
tygrys26: A według mnie nie o to chodzi w tym momencie. Wiadomo ze Enrique powołuje większość graczy z La Liga. Po drugie Ci bramkarze co są powolani No okej lepiej graja na przedpolu, ale na lini nie dorastają DDG do pięt.
Jak dla mnie to Enrique ma jakiś problem do graczy z innych lig tak samo jak do graczy Realu Madryt swego czasu tez nikogo stamtąd nie powoływał
» 18 września 2022, 10:11 #74
Rakusz: dlabigt23

W takim City, czy Barcelonie to chyba żaden piłkarzu United nie miałby pierwszego składu, może poza Lisandro. Przykre, ale prawdziwe, choć wynika trochę ze sposobu gry tych zespołów.
» 18 września 2022, 10:20 #73
dlabigt23: Rakusz. Dokładnie. Natomiast my chyba chcemy grać jak oni ? tzn w podobny sposób. Może nie aż tak dosłownie ale chociaż stworzyć drużyne i mieć jakiś styl. Jednak myślę ze w tych czasach trzeba mieć bramkarza który dobrze umie grać na przedpolu. Spójrzmy na topowe zespoły i czy widzimy tam u nich De Gee na bramce? Słabo to widzę...
» 18 września 2022, 10:25 #72
majk: No i co w związku z tym, że nie gra w reprze? Magłajer i Fred grają. Lisandro nie gra, a więc Magłajer za niego? Fred gra w silniejszej od Eriksena reprze w podstawie, w takim razie też za niego? Bruno też nie jest murowanym kandydatem do podstawowego składu reprezentacji Portugalii.
Dziwne że w pamięci jest mecz sprzed x lat, ale nagroda dla najlepszego piłkarza miesiąca w styczniu zeszłego roku już nie. Pamięć wybiórcza, czy logika dziurawa jak ser szwajcarski?
» 18 września 2022, 13:35 #71
MrMu: Kogo widzicie jako ewentualnego nowego trenera Leicester? Mi nikt ciekawy narazie nie przychodzi do głowy.
» 18 września 2022, 03:35 #70
sztejner: M.Papszun
» 18 września 2022, 06:38 #69
is200second: A czy on przypadkiem nie mówił, że nie zna języka angielskiego kiedyś?
» 18 września 2022, 08:15 #68
Masta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 10:17

is200second on zna język Angielski tyłki słówek nie zna
» 18 września 2022, 10:17 #67
Widmo: Powinni go zostawić, zmiana trenera nie wiel tam da(chyba, że brak wzmocnień od początku był zagrywka pod zwolnienie).
Na moje zgłoszą się po Poche bądź Tuchela. Lisy to nie jest biedny klub.
» 18 września 2022, 10:35 #66
Klimaa: Jakiekolwiek zimowe transfery zapewne zależą od tego czy uda nam się kogoś sprzedać a jest to bardzo wątpliwe.
» 17 września 2022, 20:53 #65
RedFox: Już jutro zwolniony zostanie kolejny trener. Tylko się zastanawiam czemu to tak długo trwało? Toć od paru meczu widać że tym zawodnikom nie chce się grać, a Rodgersowi w zasadzie już nie zależy. Czym oni się łudzili? Jeden dosłownie transfer i to tylko dlatego że odszedł Fofana do Chelsea, Vardy nie ma zastępstwa, Tielemans i Ndidi zaliczyli ogromny zjazd w dół. Jedynemu komu tam zależy jest może Maddison i Barnes, ale to za mało. No niestety dla mnie, fana Lisa i United na ten moment Leicester to główny kandydat do spadku. Tu nawet nie chodzi o same punkty, a beznadziejny styl gry, który swoje początki miał już w zeszłym sezonie w 2 połowie.

Nawet jeśli trener zrobi różnice, to ta strata może się okazać na koniec sezonu gwoździem do trumny. Wszystko przez to że zarząd tak wstrzymywał się długo z podjęciem decyzji, która była wyczuwalna już od paru miesięcy.
» 17 września 2022, 20:24 #64
wrobel1992: Czy tam hałas o pieniądze nie robi złej roboty przypadkiem?? Teraz już brakło na transfery, a poprzednie udały się mocno przeciętnie. W sumie aż żal patrzeć na erozję tego zespołu.
» 17 września 2022, 23:39 #63
MrMu: A to nie jest tak, że to raczej kwestia braku wzmocnień latem, a nie trenera? Przecież Rodgers w ostatnich sezonach (oprócz ostatniego) wykręcał wyniki ponad stan.
» 18 września 2022, 03:33 #62
bacianga: Leicester masakrioza
» 17 września 2022, 20:21 #61
CRtheSaviour: To jest chyba ostatni mecz Brendana w roli trenera Leicester.
» 17 września 2022, 20:15 #60
Klimaa: A pomyśleć że media wymieniały go jako kandydata na trenera naszego klubu. Leicester go całkowicie zweryfikowało.
» 17 września 2022, 20:55 #59
NicPozytywnego: Zweryfikował to go zarząd Lisów, wyprzedając najlepszych zawodników i nie zastępując ich, a czym to się kończy to możemy właśnie oglądać, a przypomnę wam tylko ostatni sezon Mourinho. Rodgers moim zdaniem to wciąż dobry trener.
» 17 września 2022, 21:49 #58
kckMU: Leicester go zweryfikowało? Nie osiągał tam ciekawych wyników w ostatnich sezonach?

Cały świat wiedział, że to może być katorżniczy sezon dla tego klubu.
» 17 września 2022, 21:54 #57
welllone: Jak można myśleć o byłem trenerze Live na naszej ławce. Skąd oni tych spekulantów i Was im wtórującym biorą?
» 18 września 2022, 00:38 #56
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2022 03:12

@welllone "Zanim został menedżerem, grał w drużynach dwóch największych rywali United – w Manchesterze City i Liverpoolu. Podczas gry w City, Busby wystąpił w dwóch finałach FA Cup, wygrywając w jednym z nich."

Przypomnę może, bo widzę, że niektórzy nie mają pojęcia o historii United i nie dopuszczają nawet myśli, że były gracz City i Liverpoolu to jedna z największych legend United:

Mistrzostwo Anglii x5
Puchar Anglii x2
Puchar Dobroczynności (obecnie Tarcza Wspólnoty) x5
Puchar Europy (obecnie LM) x1
» 18 września 2022, 03:10 #55
UnitedWeStand: @klimaa
Akurat w tym, że Leicester zweryfikowało Rodgersa, to masz rację, bo udowodnił tam, że zasługuje na pracę w najlepszych zespołach.

Z takim klubem wygrał FA Cup i miał dwa razy 5 miejsce w lidze - powszechnie jest to uważane za ogromne sukcesy.
» 18 września 2022, 05:16 #54
wider: ale Son ładną brameczkę zasadził
» 17 września 2022, 20:01 #53
is200second: Trzeba przyznać ze Lewandowski jest piłkarzem klasy światowej. I widać teraz czym był dla Bayernu, a wszyscy myśla ze takiego piłkarza łatwo zastąpić.
» 17 września 2022, 18:23 #52
brazylianwisnia: Jak ktoś myślał że Lewy nie jest napastnikiem klasy światowej to nie zna się na piłce. Gość jest jedną z najlepszych klasycznych 9tek lub tzw finisherow w historii. Bronią go liczby.
» 17 września 2022, 18:41 #51
wider: największym błędem BM było kupienie mane w miejsce lewego zamiast powalczyć o jakąś typową 9
» 17 września 2022, 18:51 #50
rvn10: Lewandowski to Drewniakowski, a nie piłkarza światowej klasy.
» 17 września 2022, 19:47 #49
brazylianwisnia: No i mamy gościa który nie obawia się przyznać że na piłce się nie zna.
» 17 września 2022, 20:26 #48
RedFox: Napisz pochwalę o Lewandowskim:
-> zjawia się rvn10 piszący że Lewy jest słaby
-> argument rvn10: Bo "Drewniakowski"
-> rvn10 jak zwykle robi z siebie pośmiewisko

Powtórz ;)
» 17 września 2022, 20:27 #47
Masta: rvn10 i dlatego pobił tyle rekordów w bayernie, borussi i w Bundeslidze. Chłopie jak masz tak farmazonic to nie wiem… może na grzyby idź bo ponoć wysyp jest.
» 18 września 2022, 10:20 #46
Widmo: Spokojnie, tylko naiwni liczyło że Bayern będzie grał na takich samych obrotach. Wyjęli nogi z robotą i liczyli, że na gąsienicach ugrają to samo.
To jest okres przejściowy a i tak ligę Niemiecka pewnie wygrają. W przyszłym sezonie uzupełnia braki i sądzę że znów będą jednym z faworytów do LM.
» 18 września 2022, 10:38 #45
Masta: Tez oglądam Barcelonę i zastanawiam się na czym polega fenomen fatiego?? Może mi ktoś coś podpowiedzieć
» 17 września 2022, 18:10 #44
tygrys26: Przed kontuzja i w Barxleonie gdzie każdy mógł coś pokazać, polegał na dryblingu czy strzelaniu. Teraz po kontuzji już nie jest taki szybki, nogą nie ta do dryblingu. No i są inni ważniejsi gracze
» 17 września 2022, 18:20 #43
is200second: Nie polega, gościu jest przechzachycany przez wszystkich. Nie bronią go ani liczby, ani statystyki. Jest szybki do ry technicznie i tyle. Takich gości jest wielu.
» 17 września 2022, 18:22 #42
Widmo: W juniorach wystarczyło by zwrócić na siebie uwagę.
» 18 września 2022, 10:40 #41
tygrys26: Jeszcze niedawno bylem fanem transferu De Jonga di United, ale teraz jak tak go dokładniej oglądam w Barcelonie to serio jakos go teraz nie widzę w United (znaczy nie do końca, bo mógłby się przydać). Tak z grubsza, to gra typowo jak Pogba u nas, jedno bądź dwa podania do przodu przecinające obronę przeciwnika, a tak to holowanie piłki przy nodze i podania do najbliższego bądź w szerz boiska. Nie można powiedzieć bo odbiera tą piłkę, ale ja spodziewałem się po nim więcej podan które przetną obronę i taki Ronaldo czy ktoś tan vedzie dostawal takie piłeczki.
Ja go w tym momencie bym porównał tylko i wyłącznie do Pogby, holowanie piłki i oddawanie jej do najbliższego.
» 17 września 2022, 17:49 #40
brazylianwisnia: Myślę ze tu jeszcze przyjdzie
» 17 września 2022, 18:42 #39
majk: De Jong sporo w defensywie pracuje, Pogba w ogóle. Kiepskie porównanie.
» 17 września 2022, 20:16 #38
wider: Bayern Monachium dziś czwarty mecz z rzędu w lidze bez wygranej (3 remisy i porażka) ciekawe czy ktoś w bundeslidze to wykorzysta i odbierze im mistrzostwo
» 17 września 2022, 17:39 #37
keribz: O co chodzi z tym, że część meczów jest rozgrywana? Wydawało mi się, że jeszcze wczoraj dzisiejsze spotkania były na livescore oznaczone jako odwołane, a tu dzisiaj City rozegrali mecz.
» 17 września 2022, 17:00 #36
Piotrek1991d: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2022 17:16

Odwolane zostaly 3 spotkania:Chelsea-Liverpool,Brighton-Crystal Palace i nasze z Leeds.Pozostale mecze beda rozegrane
» 17 września 2022, 17:15 #35
brazylianwisnia: Odwołali spotkania podwyższonego ryzyka z braku policji.
» 17 września 2022, 18:45 #34
PogromcaTroli: Keribz

Sprawdzam flashsscore każdego dnia, te zawieszone były normalnie oznaczone jako zawieszone.
» 17 września 2022, 22:39 #33
pazur: Na kązdą pozycją potrzebne są wzmocnienia. przecież nie mamy dobrego bramkarza. Nie mamy ani bocznych, ani środkowych obrońców. potrzebujemy na już dwóch defensywnych pomocników i dwóch ofensywnych. Musimy mieć środkowego napastnika i po jednym na bokach. Bo ci co są to co najwyżej środek tabeli. I nie myślę tu o jakiś gwiazdach w rodzaju halanda, mape, czy Benzema. Nie myslę o nojerze, de bruyne,k immichu, ale o nadzwyczaj solidnych rzemieślnikach. O gościach, ale których Manchester ( jest jeden tylko) to największe marzenie, a gra w nim to mój Boże! Takich którzy po meczu będą wymiotować ze zmęczenia, ale nigdy nie przestaną walczyć o Klub i dla Klubu. Którym piłka nie odskakuje na trzy metry, potrafiących podać na 40 i więcej metrów, celnie! A którzy nie kosztuje pierdylionów i którzy nie chcą za to że nic im się nie chce, podwyżki.
» 17 września 2022, 16:48 #32
majk: Mam nadzieję, że ten komentarz to nieudany żart.
» 17 września 2022, 16:58 #31
brazylianwisnia: To nie żart. To kibic Liverpoolu pisze o swoim klubie.
» 17 września 2022, 18:45 #30
majk: Ehhh, nie domyśliłem się. W takim razie faktycznie słabiutko tam u was w Liverpoolu pazur, nic tylko współczuć.
» 17 września 2022, 21:04 #29
Genek: Dobra robimy to city, tony i rash wracają po przerwie reprezentacyjnej po kontuzji i robimy im TGV, na etihad.
» 17 września 2022, 16:25 #28
Michux3: Ronaldo odejdzie w zimie to sie zwolni sporo hajsu z budzetu płac.
Bramkarza na razie nie potrzeba a i z prawym obrońcą można poczekać,warto sciągnąć z wypożyczenia Ethana Lairda bo radzi sobie tam świetnie i może dać troche oddechu Dalotowi.
Napastnik i Pomocnik to pozycje które wypadałoby wzmocnić ,Eriksen raczej nie da rady 40+ meczów w sezonie zagrać a wracanie do Freda ogranicza nas znacznie.Tielemans byłby świetną opcją i raczej za niezbyt duże pieniądze ze wzgledu na kończący sie kontrakt,jakieś 15-20mln ,opcji na atak nie ma wiele ale myśle że warto byłoby spróbowac sciągnąć Toneya ,świetną forme ma i oferuje coś innego od Martiala czy Rashforda ,jako bardziej fizycznie grający napastnik.
» 17 września 2022, 14:15 #27
brazylianwisnia: Dlaczero Eriksen nie da rady? Gra sporo i wygląda kondycyjnie lepiej niż Bruno czy McT.
» 17 września 2022, 14:30 #26
shadow17: a wy znowu o tym Tielemans.. gdyby był dobry, już dawno by tu grał a United przepłaciliby, to poprostu jest przeciętny grajek jak Neves
» 17 września 2022, 14:44 #25
M4S73R: Ale Collins znokautował Grealisha ufff
» 17 września 2022, 14:07 #24
gorzky: Czyżby jednak Rangnick miał rację że tu potrzeba nawet 10 nowych piłkarzy? 5 już mamy
» 17 września 2022, 12:59 #23
brazylianwisnia: Przecież kazdy o tym wie. Nikt nie negował jego wypowiedzi bo to był oczywisty banał którego nie powinien był mówić na głos. Jakoś udało się rozpocząć sezon bez nowych 10 graczy..
» 17 września 2022, 14:31 #22
sisinho: Henderson kolejny mecz i kolejne 3 bramki. Niby średnio miał szanse ale przy 3 mógł się lepiej ustawić bo strzał nie był wybitnie mocny i prawie w środek bramki.
» 17 września 2022, 12:20 #21
tygrys26: Gdyby był taki dobry jak niektórzy tu piszą, że jest lepszy od DDG to by chociaz że 2 obronił:))
» 17 września 2022, 12:22 #20
nieeeeeeee: Większość bramek jakie traci Nottingham, Dean mógł wybronić. Z Evertonem tragiczne się ustawił przy jedynej bramce w meczu, z Spurs też obie bramki były do obrony. A z City to na 6 straconych z 4 mógł całkiem łatwo obronić.
» 17 września 2022, 13:07 #19
artix206: De Gea bez jednej ręki broni lepiej od Hendersona. Nawet gdy u nas dostal parę meczów szansy, to nawet proste pilki nerwowo łapal. Kolejny przehajpowany Anglik, szkoda ze go nie sprzedalismy od razu po powrocie z wypozyczenia, wtedy moglismy sporo zarobic. Teraz konktraktu coraz mniej a pozycja jego coraz slabsza.
» 17 września 2022, 13:31 #18
mervel: @nieeeeeee
Tak, wszystkie mógł wyjac, powinien mieć zero straconych a tak to same z jego winy xD pewnie dlatego od początku sezonu jestem jednym z najlepiej ocenianych zawodników Nottingham.
» 17 września 2022, 14:10 #17
tygrys26: Z tego co kojarzę to jest oceniany z defensywy jako jeden z gorszych niż lepszych :)
» 17 września 2022, 14:39 #16
vanantgaal: To spisek trzech kolejnych trenerów, którzy postanowili zniszczyć mu karierę. Bliźniacza sytuacja jak z VDB
» 17 września 2022, 15:05 #15
mervel: @tygrys26
To słabo coś kojarzysz bo ma 3cia średnia ocen w całym zespole :) łatwo to wychwycić oglądając chociażby skróty (bo meczu nie ma co wymagać od niektórych).
» 17 września 2022, 16:28 #14
tygrys26: Tak czy inaczej, kolejnyntrener który woli slabo grającego noegami DDG niż Hendersona. Spisek? Czy raczej kolejny przegajpowany Anglik?
Wydaje mi się ze on ma całkiem sporo okazji do bronienia bo z ich defensywa to trudno zeby lrzeciwnik nie oddawał strzałów a bramkę, ale tak czy inaczej wpuszcza tych bramek dosyć sporo i to go prwnie przekreśla
» 17 września 2022, 17:42 #13
sisinho: @mervel

Owszem ale na tą średnią rzutują dwa obronione karne. Z City i wisienkami najgorzej oceniony zawodnik, z Fulham tez nota 6.5 bez szału. Jest niezły ale moim zdaniem jeśli chcemy kogoś zamiast DDG to 2-3 półki wyżej niż Henderson.
» 18 września 2022, 22:28 #12
Glory1878: youtube.com/shorts/rAw5VgJqed0?feature=share

Niski ten gość, przestawiają go jak chcą
» 17 września 2022, 12:07 #11
trezegram: Ale mi brakowało takiego gościa w United!
» 17 września 2022, 12:45 #10
Batigol222: przecież to jest Firmino, a nie Van Dijk
» 17 września 2022, 14:33 #9
kubostan86: Może Grenwood wróci.
» 17 września 2022, 11:44 #8
Alex45: Nie realne jak na ten klub na 4 transfery w miesiąc
» 17 września 2022, 10:39 #7
brazylianwisnia: W 2 miesiące zrobili 6 więc jest realne ale myślę że te 4 transfery to mowa o lecie.
» 17 września 2022, 12:57 #6
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2022 10:35

Nie ma komu strzelać i to mocno u nas widać. Oby Gakpo do nas zimą trafil, chociaz cene pewnie dadza zaporową. Z jednej strony watpie, ze te doniesienia sloneczka to prawda i max 1 osobe zima kupimy.
» 17 września 2022, 10:33 #5
is200second: Dla mnie Gakpo nie jest piłkarzem na pierwszy sklad, na już. Tymczasem jeśli mamy kogoś jeszcze sprowadzać realnego w styczniu, to tylko Mudryk.
» 17 września 2022, 10:42 #4
bucior907: Mudryk? Chłop który zagrał dwadzieścia parę meczów w zawodowej piłce i trafił chyba ze 4 bramki jest dla nas piłkarzem na już, ale Gakpo to już nie, jako jedna z gwiazd Eredivisie?
Ciekawa teza
» 17 września 2022, 11:08 #3
ermac: Tak jak Malacia nie był na pierwszy skład i Martinez i ledwo żyjący Eriksen. Skończcie już z tym 'DLA MNIE' bo prowadzi Nas człowiek, który wie co robi i kogo kupić i jeśli Gapko byłby teraz priorytetem to brać i patrzeć jak ETH robi z niego kolejny puzel w układance.
» 17 września 2022, 11:29 #2
KoRcZuS: Ten Hag to perfekcjonista, nie spocznie na laurach dopóki nie będzie miał drużyny która chodzi jak szwajcarski zegarek ;)
» 17 września 2022, 10:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.