Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sponsorzy odwracają się od Masona Greenwooda

» 1 lutego 2022, 09:56 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Mason Greenwood w niedzielę został aresztowany przez policję hrabstwa Greater Manchester w związku z podejrzeniami o gwałt i pobicie. Dziennik Daily Mail informuje, że od piłkarza Manchesteru United zaczynają odwracać się sponsorzy.
Sponsorzy odwracają się od Masona Greenwooda
» Mason Greenwood w niedzielę został aresztowany przez policję w Manchesterze
Współpracę z młodym zawodnikiem zawiesiła firma Nike, z którą Greenwood miał podpisaną umowę na dostawę sprzętu sportowego. TeamViewer, oficjalny sponsor Manchesteru United, ma podobno „uważnie przyglądać się sytuacji”. Cadbury, oficjalny partner klubu z Old Trafford, poinformował, że Mason Greenwood nie pojawi się w żadnych materiałach marketingowych firmy.

W poniedziałek z klubowego sklepu Manchesteru United zniknęły również produkty powiązane z Masonem Greenwoodem. Po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwiska Anglika pojawia się brak wyników.

Dziennik Daily Mail informuje, że w poniedziałek do klubowego sklepu z pamiątkami, który znajduje się na Old Trafford, zaczęli przychodzić kibice z koszulkami Masona Greenwooda. Mieli oni domagać się zwrotu pieniędzy za zakupione stroje z nazwiskiem Anglika.

Manchester United w niedzielę poinformował, że Mason Greenwood do czasu wyjaśnienia sprawy nie będzie trenował i grał w barwach Czerwonych Diabłów.


TAGI


« Poprzedni news
Van de Beek: Mogę dużo nauczyć się od Franka Lamparda
Następny news »
Manchester United sprzedał młodego napastnika do Borussii Moenchengladbach

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


jambor79: Powiem Tak , To co zrobił było najwiekszym głupstwem , jezeli Partnerka nie miała ochoty sie kochac to nie powinien do tego zmuszac mógł powiedziec okey i znalazł by se inna albo ma tyle kasy ze mógby isc do burdelu proste. Ja tez go usówam jak reszta z Kalendarza M.U Czerwiec .
» 4 lutego 2022, 06:37 #57
Dario88: Mason jesteśmy z tobą bestio nasza
» 1 lutego 2022, 16:46 #56
Ronal: No i przykład jak łatwo sobie można zaprzepaścić karierę. Był chłop i nie ma chłopa.
» 1 lutego 2022, 16:28 #55
Qcu91: Do wszystkich niżej kk ok komentujących powołujących się na zasadę domniemania niewinności : w Wielkiej Brytanii coś takiego nie istnieje. To oskarżony musi udowodnić,że jest niewinny. A w przypadku Greenwooda trochę się tego nazbierało, z 4 lata temu akcja z filmikiem z szatni, akcja na zgrupowaniu reprezentacji i teraz to.
» 1 lutego 2022, 15:03 #54
Atlantic: Akcja z filmikiem z szatni XD

Takie głupoty robi połowa nastolatków w szkolnych szatniach wfu.
» 1 lutego 2022, 16:46 #53
morrgan: Akurat mylisz się. W Anglii obowiązuje zasada o domniemanej niewinności. Mówił o tym ostatnio nawet Mark Goldbridge na The United Stand. Pomijam już nawet to, że to Anglik, ale on przez lata pracował w policji brytyjskiej, więc chłop wie chyba co mówi. Niezależnie od tego jakie u nich jest prawo to ja osobiście wstrzymuję się z oceną sytuacji. Jeżeli jest winny niech idzie siedzieć, ale w ostatnich latach było już wysuwanych tyle fałszywych oskarżeń wobec znanych mężczyzn na całym świecie po których ich kariery ucierpiały, że najpierw powinno się faktycznie zebrać dowody winy, a dopiero potem takiego osobnika karać. Nie odwrotnie.
» 1 lutego 2022, 17:18 #52
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2022 20:26

Przecież to zasada z Deklaracji Praw Człowieka ONZ, co za Qc XD
Inna sprawa, że niektóre kraje np. w ramach walki z islamistami czy imigrantami prowadziły stan wyjątkowy i zapomniały je odwołać XD
» 1 lutego 2022, 20:23 #51
Diabelred: Dość poważne ruchy, które jasno pokazują, że jednak jest coś na rzeczy. Nie rozumiem ludzi, którzy zwalają to na kasę. Jeśli ktoś ma zryta psyche to nie ważne jest to czy zarabia 150 tys , 1 tys funtów tygodniowo czy jest bezrobotny. Patrząc na sytuację ze zgrupowania i ta teraz coraz bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu, że gość jest prawdopodobnie uzależniony od seksu. Jeśli zarzuty się potwierdzą i sąd uzna go winnym, to zdecydowanie powinien udać się na jakąś terapię lecząca uzależnienia.

Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że jednak nie okaże się winnym. Niestety jednak z każdym dniem coraz bardziej tracę nadzieję na to...
» 1 lutego 2022, 14:07 #50
Krystiano98: Albo kuśka mu nie funkcjonuje i wyładował swoje emocje
» 1 lutego 2022, 14:36 #49
SickRabbit: Zaraz, czy ty napisałeś o terapii polegającej na leczeniu uzależnienia od seksu? :D
» 1 lutego 2022, 15:12 #48
Chestnut: @SickRabbit i co w związku z tym?
» 1 lutego 2022, 16:09 #47
kalek87: sickrabbit jest coś takiego jak seksoholizm i to też się leczy.
» 1 lutego 2022, 22:57 #46
jambor79: To jak ja pije od czasu do czasu to jest juz Alkoholizm i mam isc na terapie ??
» 4 lutego 2022, 06:39 #45
boro: Teraz by się Martial pewnie przydał
» 1 lutego 2022, 13:15 #44
tygrys26: Francuz pewnie siedzi i qie śmieje teraz
» 1 lutego 2022, 13:17 #43
mycka86: Za stanie przy linii, truchtanie i trzymanie się za biodra przez 95% meczu to ja serdecznie podziękuję. Lepiej już kogoś z akademii wystawić.
» 1 lutego 2022, 13:45 #42
tygrys26: A ja podziękuję za wsawanie się w drybling A później byle oddać strzał jak ma się lrzed sobą 3 rywali...
» 1 lutego 2022, 14:03 #41
keribz: Typ już jest skończony, chyba że ma gdzieś nagranie jak sama uderza głową np o umywalkę. Swoją drogą dobry sposób dla kobiet, które są z facetami tylko dla kasy. Spokojnie można się uwolnić, zarobić i jeszcze zrujnować komuś życie.
» 1 lutego 2022, 13:14 #40
jaratkow: To, na co Mason długo i ciężko pracował bardzo szybko zamienia się w ruinę. Pytanie: czy to nadgorliwość ze strony klubu i sponsorów czy też wynik znajomości szczegółów sprawy. Według mnie, mimo wszystko, dopóki Sąd nie wyda wyroku skazującego dopóty powinno obowiązywać domniemabie niewinności.
» 1 lutego 2022, 12:59 #39
Piwal: Ja myśle że tu chodzi raczej o dość konkretny materiał dowodowy. To nie jest zwykłe niczym nie poparte słowo dziewczyny a zdjęcia i nagrania na których wyraźnie słychać Masona. Niezależnie od orzeczenia sądu nie da się tu podważyć pewnych faktów które kiepsko rzutują na wizerunek Greenwooda.

Moim zdaniem niezależnie od wyniku sprawy jego dni w tym klubie są policzone i nawet jeśli nie pójdzie siedzieć to klub szybko się go pozbędzie.
» 1 lutego 2022, 13:07 #38
rvn10: Tu się mylisz dopóki nie ma wyroku sądu to jest niewinny. Niepowinni już go skreślać jeśli nie ma jeszcze wyroku. Abstrahując czy jest winny czy nie...
» 1 lutego 2022, 13:13 #37
Piwal: rvn10 , Ty od wczoraj po tym świecie chodzisz? :) myslisz ze jeden czy drugi sponsor bedzie czekał na wyjaśnienie sprawy i notował straty przez to że po sieci krążą nagrania z głosem Masona ? Już sam fakt ze w świat poszło info że Mason jest odsunięty od gry w klubie stawia go w kiepskim świetle w oczach sponsorów.

Sprawa może ciągnąc się miesiącami lub nawet latami i co wszyscy mają do tego czasu udawac ze nic sie nie stało, placić mu i wystawiać do gry jak niby nigdy nic podczas gdy cała Anglia huczy o tej aferze ?
» 1 lutego 2022, 13:28 #36
rvn10: Oczywiście, że tak.
» 1 lutego 2022, 13:34 #35
Piwal: To może inaczej:
Czy chciałbyś żeby klub z którym sympatyzujesz wystawiał do gry i płacił fortune zawodnikowi który nic wielkiego jeszcze nie pokazał i który odzywa się w ten sposób do kobiety ?

Mieliśmy w tym klubie wielu skandalistów jednak to co pokazuje Greenwood na początku swojej kariery nie wróży dobrze i klub powinien sie go czym prędzej pozbyć.
» 1 lutego 2022, 13:47 #34
rvn10: Nie interesuje mnie życie prywatne Ronaldo czy Greenwooda ja ich oceniam co pokazują na boisku a ten drugi został skreślony przez wszystkich bez wyroku sądu na co się nie zgadzam.
» 1 lutego 2022, 14:11 #33
jesse: rvn - nie da się całkowicie oddzielić piłkarza od człowieka (w znaczeniu życia prywatnego). W kwestiach piłkarskich oczywiście - oceniajmy go za boiskowe poczynania. Ale jak pójdzie siedzieć to co? Ma dostawać przepustki na wszystkie mecze? Klub i sponsorzy się odcinają, bo są mocne dowody. Być może (luźna myśl) Mason już poinformował klub, że dobrowolnie podda się karze, lub będzie szukał ugody.
» 1 lutego 2022, 16:07 #32
kalek87: Jakbyś miał swoją firmę i sponsorował jakiegoś piłkarza, który został oskarżony o gwałt i grożenie śmiercią nie chciałbyś, aby taki piłkarz był twarzą twojej firmy i ją reklamował. Nawet jeśli są to pomówienia. Na razie z tego to piszą to Nike zawiesiło współpracę i klub wycofał wszystkie gadżety z nim związane i Cudbury. TeamViewer się przygląda sytuacji.
» 1 lutego 2022, 23:06 #31
rvn10: Zamiast poczekać na wyrok sądowy to wystarczy oskarżenie i wszyscy go już skreślili...Chyba nie tak to powinno wyglądać.
» 1 lutego 2022, 12:53 #30
swees: Zgadzam się, najpierw niech udowodnią, że na tym nagraniu głosowym w ogóle to on mówi, bo nie rozumiem skąd ta pewność u wszystkich. Pojawiło się bardzo wiele komentarzy zwłaszcza na brytyjskich stronach, że akcent nie jest do końca zgodny i podlega wątpliwości. Nawet jeśli nagranie okaże się prawdziwe to nie jest dowodem na gwałt i pobicie. Laska mówi że jej telefon został zhackowany - to można sprawdzić - jeśli okaże się to kłamstwem to dziewczyna będzie miała pozamiatane, zwłaszcza jeśli dodatkowo ciężko będzie udowodnić, że to on wyrządził jej krzywdę uderzając ją w twarz co widać na video. Nie skreślajcie chłopaka, rozumiem że ciężko uwierzyć w jego niewinność, ale tak to właśnie często jest kiedy młoda gwiazda trafia na dziewczynę typu gold digger. Nie mówię, że jest winny i nie mówię też, że laska chce wyciągnąć od niego hajs jednak cała sprawa jest strasznie naciągana. Nic nie jest tylko czarne albo tylko białe
» 1 lutego 2022, 17:01 #29
s4m: Usnęli go z FIFY xD
» 1 lutego 2022, 12:31 #28
dzilu96: no nie wytrzymie a miałem go w FUT, oddadzą mi hajs?
» 1 lutego 2022, 12:37 #27
joyrider: Kołysankę mu zaśpiewali?
» 1 lutego 2022, 12:50 #26
Keravnos: Cała ta sytuacja pokazuje jak łatwo jest zniszczyć kogoś kto jest na świeczniku. W dobie mediów społecznościowych wystarczy wrzucić cokolwiek do sieci a reszta społeczeństwa dokona błyskawicznie ukrzyżowania danej osoby bez zastanowienia i poznania wszystkich faktów. Absolutnie nie bronię Greenwooda, ale wstrzymałbym się z tak radykalnymi krokami dopóki nie zapadnie prawomocny wyrok sądu. Jeżeli faktycznie dopuścił się zarzucanych mu czynów to powinien ponieść wszystkie tego konsekwencje. Jeżeli jednak okaże się, że cała sprawa została zmyślona przez dziewczynę to co wtedy? Gość na zniszczoną opinię, karierę, i niezależnie od wszystkiego na zawsze ma już łatkę damskiego boksera i gwałciciela. Wystarczy spojrzeć na sprawę Deppa i Amber Heard albo podobnymi gdzie kobieta oskarża publicznie faceta o przemoc/gwałt a później przed sądem okazuje się jednak że jednak do niczego nie doszło.
» 1 lutego 2022, 11:43 #25
KibicManUtd: Nie zdziwie jak przed stosunkiem mówiła "bądź agresywny" a wszystko nagrywała i puściła urywek tak, aby to wyglądało jak właśnie wygląda... Kobiety dla pieniędzy i atencji są w stanie zrobić absolutnie wszystko. Ale Białym rycerzom możesz tłumaczyć, a oni dalej swoje, słowo kobiet jest święte...eh
» 1 lutego 2022, 11:48 #24
tygrys26: Hahahahahahaha ktoś tu najeżdża na jak to nazywał "białorycerzy" q sam broni Greenwooda... Jak narazie to tak dziewczyna zjada go dowodami... Po drugie to nie pierwszy wybryk Hreenwooda. Osobiście czekam jak qke to rozwinie, ale bliżej Mi do sadzenia Greenwooda niż tej dziewczyny...
Samcu alfa, Twoja baba też dostaje po twarzy jak ma inne zdanie od Twojego?
» 1 lutego 2022, 12:36 #23
NoName: Jestem tego samego zdania, co Keravnos.
Jakieś 3 lata temu była podobna akcja z Neymarem - jakaś laska oskarżyła go o gwałt i pobicie, a on potem puścił w świat nagranie, na którym widać, że to ona go atakowała i próbowała okładać pięściami. Typiara zapewne liczyła, że jej odda, coś zrobi i będzie miała dowód pobicia, a gwałt to już z automatu się dodaje. Na jej nieszczęście Neymar to nagrywał, o czym ona nie wiedziała i się wybronił. Poczekajmy na wyniki śledztwa i wtedy osądzajmy.
» 1 lutego 2022, 15:30 #22
tygrys26: Tyle że Greenwood nic nie ma ba swoją obronę raczej, bo gdyby miał to by nie zatrzymali. Po drugie gdyby miał miał na swoją obronę to wątpię ze,
1. Nie odezwałby się jakiś jego przedstawiciel w mediach.
2. Wątpię ze każdy by qie zaczal od niego odwracać i odcinać...
Greenwood jak narazie to jest na straconej pozycji o to on musi udowodnić ze nie ma z tym nic wspólnego, a jak nie ma dowodu ro skończy jak Mendy
» 1 lutego 2022, 15:43 #21
Klimaa: Poczekajmy, nie osądzajmy. Oczywiście nie należy dziwić się sponsorom iż obecnie zawieszają współpracę i czekają na rozwój wydarzeń.
» 1 lutego 2022, 11:33 #20
atotrikos: Panna się przyzna, że to ukartowała, i? Opinia publiczna i tak zostanie - "bo pewnie jej zapłacił za zmianę zeznań".
Pieniądze...
Młodemu "dały" miano do "dyktowania" warunków drugiej osobie i brania tego, czego nie można brać siła.
Młodej mogły podsunąć taki pomysł jak na początku.

Widać gołym okiem chyba dlaczego nie warto dawać milionów na tydzień nastolatkom oraz robić z nich gwiazd czy legend.

Kiedyś tam Depay zaczął rapować, Rashford stał się politykiem a Mason bije babę xd
» 1 lutego 2022, 11:14 #19
atotrikos: Bije* chyba, bo wiadomo, że nie wiadomo
» 1 lutego 2022, 11:21 #18
Krystiano98: Bo mało jest patusów zarabijących grosze i bijących swoje karyny xd
» 1 lutego 2022, 11:48 #17
tygrys26: Tyle że on nie są na świeczniku xD
A po drugie takie Karyny zazwyczaj same takich wybierają bo wiadomo, łobuz kocha najbardziej
» 1 lutego 2022, 12:37 #16
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2022 14:35

Nadal nie mają znaczenia zarobki. Greenwood nie jest na świeczniku przez kase tylko przez klub który reprezentuje. Jakiś noname z u18 byłby tak samo rozdmuchiwany przez gazety. Tak samo było z Morrisonem kilka lat temu, już nie pamiętam o co chodziło, ale też gazety trzeszczały ciągle xD

A co do karyn to wiadomo, łobuz forever :D
» 1 lutego 2022, 14:34 #15
84cantona7: Sprawa ciężka i nie zamierzam osądzać. Jednak ciężko sobie wyobrazić, że laska wszystko wymyśla, a Greenwood jest gentelmenem i nosi ją na rękach. Jakaś patola tam musiała być i pretekst do takich oskarżeń. Tak to jest jak nastolatki leżą na pieniądzach . Pomyśleć, że kiedyś Rooney na treningi pierwszego zespołu Evertonu przyjeżdżał....rowerkiem.
» 1 lutego 2022, 11:00 #14
DaredevilUtd: Pytanie na jakiej podstawie ludzie za zakupione koszulki domagają się zwrotu? Oni kupili koszulkę i Producentów nt nie ponosi odpowiedzialności za to co zrobiła osoba z nazwiskiem na niej.
» 1 lutego 2022, 10:48 #13
StrawFoot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2022 11:34

W UK nie musisz mieć podstawy, nie podoba się to oddajesz. Masz na to dwa tygodnie, miesiąc, czasem dwa, w zależności od sklepu. Nikt problemów nie robi, nie to co w PL. Pracowałem w magazynie akcesoriów imprezowych i Angole kupują sobie butle z helem, napełniają balony i oddają. XD
» 1 lutego 2022, 11:33 #12
cezgal: StrawFoot w PL też masz 2 tygodnie na zwrot bez podania przyczyny, nie mniej to co opisujesz to juz troche patologia i mam nadzieje, ze u nas tak nie bedzie
» 1 lutego 2022, 15:33 #11
Dawidlademann: Teraz będzie w jednej celi z Benjaminem Mendym ...
» 1 lutego 2022, 10:45 #10
Kuntakinte: Mendy wyszedł za kaucja , tu pewnie będzie tak samo
» 1 lutego 2022, 10:47 #9
KibicManUtd: Fragment oświadczenia Dawida Kudły, gdy został uniewinniony od zarzutu gwałtu :

"Pragnę także zaznaczyć, że z uwagi na niektóre publikacje prasowe, ja i moja rodzina musieliśmy zmierzyć się z wieloma negatywnymi emocjami oraz trudnościami nie mówiąc o całkowitym zatrzymaniu kariery sportowej.
Zawarte w niektórych publikacjach bezrefleksyjne osądzenie mnie, zniesławienie, przedstawianie zafałszowanej rzeczywistości bez przedstawiania podstawowych faktów świadczących o mojej niewinności pozostawiam bez dalszego komentarza wierząc, że zapadły wyrok, który ponownie daje mi wiarę w ludzi i przywraca wiarę w wymiar sprawiedliwości przyniesie lepsze jutro ucinając wszelkie wcześniejsze spekulacje."
» 1 lutego 2022, 10:42 #8
axel52: No i? Weź pod uwagę, że Greenwood, jego familia, doradcy milczą do dziś co przy takiej akcji jest cokolwiek dziwne oraz o niczym rzecz jasna nie przesądzające.
Ale biorąc pod uwagę jak to może wpłynąć na karierę i ogólnie życie to wręcz niesłychane żeby milczeć.
» 1 lutego 2022, 10:48 #7
KibicManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2022 10:38

Bardzo przykre jest to, jak łatwo można człowieka skreślić z tego świata przez jak dotąd tylko pomówienie. Bo wrzucenie do internetu zdjęcia z ranami i podpisaniem go "to zrobił mi Greenwood" to żaden dowód. faktycznie idąc tą drogą, na tym świecie można z kilka sekund zniszczyć każdego w taki sposób.
Wpiszcie sobie w Google Dawid Kudła. Były bramkarz Górnika Zabrze także został oskarżony o gwałt przez dziewczynę na podstawie tylko i wyłącznie jej zeznań. Bo ona tak powiedziała i tak "musiało być" spędził w areszcie 3 miesiące. Sprawa zakończyła się dla niego sukcesem, bo laska kłamała, a Dawid Kudła gdy wyszedł po kilku miesiącach z aresztu, to na swoim profilu na Facebooku podziękował tym ludziom, którzy nie odwrócili się od niego i wierzyli w jego niewinność.
Zanim się kogoś osądzi to trzeba wysłuchać obu stron.
Pilnujcie się mężczyźni, bo teraz wieszacie Masona nieznając prawdy, a w przyszłości możecie sami paść ofiarą oskarżeń o pobicie lub gwałt, których mogliście nie popełnić.

Przeczytajcie sobie:
[link usunięty]
» 1 lutego 2022, 10:33 #6
Kuntakinte: Dokładnie to ,że jest w Areszcie nie znaczy że jest skazany
» 1 lutego 2022, 10:48 #5
Ta3k: to przesłuchaj sobie nagrania. Zdjęcia każdy może zrobić i fakt to nie jest niezbity dowód
» 1 lutego 2022, 11:02 #4
swees: @Ta3k
Nawet nie wiesz czy to nagranie jest autentyczne, a nawet jeśli to nie masz pewności, że to faktycznie Mason wypowiada te słowa.
» 1 lutego 2022, 17:15 #3
skowron32: Odnoszę wrażenie i to pewnie nie tylko Ja że MASON sobie pozamiatal karierę życie i talent....szkoda bo nawet jak wyjdzie że jest nie winny to i tak latka będzie przypieta na długie lata....szkoda
» 1 lutego 2022, 10:32 #2
kbck00: Nie wyjdzie, że jest niewinny, bo wyraźnie słychać na nagrania jak każe lasce rozłożyć nogi i grozi. Oczywiście jak to w życiu, Ci co mają pieniądze, mają też na drogich prawników, dlatego rzadko kiedy ponoszą sprawiedliwą do czynu karę, ale dowody są na tyle silne, że niezależnie od kary przez parę lat będzie się to za nim ciągneło.
» 1 lutego 2022, 11:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.