Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pochettino gotowy zrezygnować z PSG na rzecz Manchesteru United

» 22 listopada 2021, 09:13 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Ole Gunnar Solskjaer od niedzieli nie jest już menadżerem Manchesteru United. W angielskich mediach ruszyła giełda nazwisk trenerów, którzy mogliby zastąpić Norwega. Poważnym kandydatem ma być Mauricio Pochettino.
Pochettino gotowy zrezygnować z PSG na rzecz Manchesteru United
» Mauricio Pochettino jest podobno zainteresowany posadą menadżera Manchesteru United
Czy chciałbyś Mauricio Pochettino w roli menadżera Manchesteru United?
Według informacji dziennika Daily Mail, argentyński szkoleniowiec jest gotowy zrezygnować ze swojej posady w Paris Saint-Germain, aby objąć stery w Manchesterze United. Pochettino czeka jednak najpierw na sygnał Czerwonych Diabłów.

Obecny menadżer PSG jest nie po raz pierwszy przymierzany do Manchesteru United. O angażu Pochettino było głośno, zanim na Old Trafford trafił Solskjaer.

Daily Mail informuje, że Pochettino jest gotowy opuścić Paryż w trakcie sezonu, bo nie jest szczęśliwy w stolicy Francji. Argentyńczyk mieszka w hotelu, a jego rodzina została w Londynie. Pochettino jest też podobno sfrustrowany zarządzaniem szatnią piłkarzami z wielkim ego, takimi jak Lionel Messi, Neymar i Kylian Mbappe.

Manchester United poinformował, że w najbliższych meczach drużynę poprowadzi Michael Carrick. Klub rozpoczął poszukiwania tymczasowego menadżera, który miałby pracować na Old Trafford do końca sezonu 2021/2022.


TAGI


« Poprzedni news
Reakcje piłkarzy Manchesteru United na zwolnienie Solskjaera
Następny news »
Guardiola skomentował zwolnienie Solskjaera z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


uzio: " Pochettino jest też podobno sfrustrowany zarządzaniem szatnią piłkarzami z wielkim ego" ufff to dobrze, że w United nie ma wielkich ego jak Pogba, Fernandes, CR7
» 22 listopada 2021, 15:22 #47
GoForWin: Stawianie Bruno i CR7 obok Pogby xD
» 22 listopada 2021, 17:43 #46
RedLeicester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2021 14:54

Poch ponoć narzeka, że w PSG nie ma kontroli nad sprawami poza trenowaniem pierwszego zespołu (resztą zajmuje się Leonardo, ich dyrektor sportowy) , a ponadto ma problem z balansem w drużynie. U nas nie zrobi rewolucji, z prostej przyczyny- że będzie mieć dokładnie te same problemy. Woodward, który ma zostać dłużej, by nadzorować wdrażanie nowego szkoleniowca, nie odda mu władzy nad innymi sprawami, a w samym zespole balans leży (excuse the pun) - DM-a ani widać, ani słychać, a lewoskrzydłowych na pęczki.
» 22 listopada 2021, 14:52 #45
NoName: Sporo się mówiło, że jak wygrywaliśmy jakieś mecze, to dzięki indywidualnościom, a zasługi Ole w tym nie było. Podobnie widzę to w obecnym psg - wygrywają ledwo co mecze z drużynami na poziomie dolnej części PL oraz Championship, bo mają o tyle lepszych zawodników, a nie dlatego, że Pochetino i=tak genialnie nimi dowodzi. Poza tym u Kurczaków fajnie to wszystko wyglądało dopóki nie było ciśnienia na trofea, ale jak tylko po finale LM zaczęto mieć wobec nic jakiekolwiek oczekiwania, to drużyna się posypała i Maurycy już nie potrafił tego poskładać do kupy. U nas presja jest dużo większa i to od pierwszego dnia by była, a nie dopiero po kilku latach. Wg mnie ten gość tutaj to by był kompletny niewypał.
» 22 listopada 2021, 13:43 #44
Quebambino: Dżizas, jak ja czytam jak ludzie piszą, że Poche zawodzi w PSG to mózg mnie boli.

Ludzie mówią, że nie był w stanie wygrać Ligue 1. Jak obejmował zespół to byli na 3 miejscu w lidze. Dodatkowo przez większość drugiej części sezonu kontuzjowani byli Neymar i Verratti, czyli dwaj najważniejsi piłkarze PSG. Główny rozgrywający i największy lider zespołu. Wystarczy wspomnieć, że w półfinale LM grając z City, na boku obrony grali Bakker i Florenzi.. także jak ktoś nazywa PSG "samograjem" to musi być upośledzony umysłowo.

W LM mieli bardzo ciężką drabinkę, najpierw Barca, potem Bayern, a w półfinale City. Jak połączymy kontuzje kluczowych piłkarzy z mega trudną drabinką, to można zrozumieć, czemu zabrakło im pary na mecze ligowe i czemu w efekcie końcowym nie wygrali tej ligi. Natomiast w tym sezonie urazów jest mniej, a i zespół został mega wzmocniony i obecnie dominują w lidze, a w LM mają niemal pewny awans z trudnej grupy.

Ludzie patrzą na PSG przez pryzmat ataku. Neymar, Mbappe, Messi, Di Maria.. to wygląda kosmicznie, ale.. Neymar.. wszyscy wiemy jaki jest. Mbappe ma dopiero 22 lata, a ludzie patrzą na niego, jakby już był Ronaldo. Messi to marka, ale.. on ma już 35 lat. Di Maria bazował na szybkości, a też już ma 34 lata. Więc.. na papierze wygląda to kosmicznie, a w praktyce nie ma w tym wcale takiej wielkiej siły. Jeśli jest w tym coś wielkiego to na pewno jedno.. EGO. Plus Icardi i kochający go Messi.. to musi być super atmosferka na treningach.

Ujmę to tak. Poche dostał zespół, który nie jest samograjem, a prawda jest dużo gorsza. To zespół w którym jest mnóstwo niejasnych relacji, złej krwi i atmosfery. Dlatego on chce stamtąd uciec, bo oczekiwania są gigantyczne, a ten zespół nie jest ani trochę gotowy do wygrywania czegokolwiek.
» 22 listopada 2021, 13:06 #43
KubaUtd: Pięknie wyjaśnione,w samo sedno.
» 22 listopada 2021, 13:39 #42
niewiempoco: My też nie mamy Verattiego. Jak wszystko ma być uzależnione od środka pola to będzie bieda :)
» 22 listopada 2021, 14:04 #41
RedLeicester: u nas też może się zdziwić, jaka jest dobra atmosfera. Pupilkom się nie spodoba, że musieliby usiąść na ławce, a Pawełek już w ogóle może poprosić pijawkę Raiolę o znalezienie mu klubu, w którym cały środek pola będzie harował na jego balet. Oczekiwania byłyby na początek na pewno takie, byśmy przestali być pośmiewiskiem, i by drużyna nabrała charakteru i wypracowała styl, schematy i coś, co chociaż trochę przypomina dyscyplinę taktyczną w obronie (rozkładanie rąk niestety nie liczy się) .
» 22 listopada 2021, 14:59 #40
Piwal: Co do Poche zgoda nie miał łatwego startu i może potrzebował czasu zeby sie odnaleźć w nowym klubie. Zgodzę się również z tym że zespół nie jest samograjem, że atmosfera w klubie jest napięta i trzeba to jakoś trzymać w ryzach.

Nie opowiadaj jednak ze na PSG patrzy sie jedynie przez pryzmat ataku. Paryżanie mają klasowych zawodników w każdej formacji:
Bramka: Navas ( dołączył jeszcze Donnaruma)
Obrona Kimpembe Marquinhos, Bernat, Kurzawa ( dołączył Hakimi)
Środek: Veratti Rafinha Herrera Gueye Draxler (dołączyli Wijnaldum, Pereira )

Ta kadra nie ma sobie równej w lidze.

Osobiście uważam że PSG chcąć odnieść sukces powinno rozstać się z Neymarem. Trudno oprzeć się wrażeniu że ma on negatywny wpływ na resztę a zwłaszcza na Mbappe. Tam dużo lepszą robotę zrobiłby ktoś z trójki Son, Mane, Sterling.
» 22 listopada 2021, 16:20 #39
ManCr7united: Psg chca zidane tylko problem jest taki że jest pochetino w Paryżu i podejrzewam jak by sie zidane zgodził objąć Psg w trakcie sezonu to pochetino by puścili za porozumieniem stron i rozwiązali by kontrakt

Ale czas pokaże co sie wydarzy dalej
» 22 listopada 2021, 13:02 #38
kazak8: Jestem na tak. W tym momencie stery musi objąć menedżer który zna tę ligę. Za mało czasu na wdrożenie. Tak więc najlepszy kandydat to MP. Brendan Rodgers też byłby okej, ale przez swoją przeszłość w prowadzeniu The Reds prawdopodobnie nie jest brany pod uwagę w pierwszej kolejności. Zidane i ten Haag - super, ale od nowego sezonu.
» 22 listopada 2021, 12:31 #37
zeetkaes: Zdecydowanie tak
» 22 listopada 2021, 12:29 #36
Clsco: Tak tylko przypomnę, że ludzie zarzucali Ole że nie wygrał żądnych trofeów. A teraz te same osoby chcą na miejscu norwega posadzić Pochettino, człowieka który to również nic nie wygrał trenując samo graja z ogórkowej ligii francuskiej.
» 22 listopada 2021, 11:16 #35
KubaUtd: Puchar Francji i super puchar Francji wygrał.
» 22 listopada 2021, 12:16 #34
Clsco: Jednocześnie przegrywając mistrzostwo w ogórkowej lidze francuskiej.
» 22 listopada 2021, 12:39 #33
1996kutno: Dawac go, trener z jajami i wizja na gre
» 22 listopada 2021, 11:02 #32
klusek0128: Od końcówki Tottenhamiu i całe PSG ja utraciłem wiarę że to jest "ten" trener.
Trzeba spokoju i dokończyć sezon a później po ten Haga. Dosyć już półśrodków.
» 22 listopada 2021, 12:37 #31
Mistrz1908: Nie muszę mówić skąd Tuchel przyszedł do Chelsea.
» 22 listopada 2021, 10:39 #30
atotrikos: Dwa inne światy, dwa inne warsztaty trenerskie ale jeśli chce tu przyjść, śmieciozarząd go chce to jego a nie Bruce'a czy Rodgersa, litości.
» 22 listopada 2021, 10:47 #29
Ta3k: i zamieni stryjek siekierkę na kijek. U nas w szatni wcale nie ma "wielkiego ego" :D
» 22 listopada 2021, 10:32 #28
SmokuUtd: Atotrikos, w pełni się zgadzam.
» 22 listopada 2021, 10:40 #27
brazylianwisnia: Ronadlo to nie Neymar czy Mbappe. Messi też uważa że jest Bogiem. Ronadlo ma wysokie ego ale jednocześnie umrze na boisku żeby tylko wygrać.
» 22 listopada 2021, 10:42 #26
EvilDevil: Martial wybujałe ego?? Trikos,Ty to czasem chyba tylko piszesz aby coś napisać?? Idziesz na rekord pod względem wypisywania nietrafionych tekstów!!
» 22 listopada 2021, 11:44 #25
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2021 23:15

dokładnie, Martial wybujało ego? dobre sobie :D

bo przecież nie Greenwood i Rashford sfochowani swego czasu zarobkami Sancheza, Lingard i jego gangsta wannabe mental
» 22 listopada 2021, 23:14 #24
ruffnecky: bo przecież nie Ronaldo
» 22 listopada 2021, 23:16 #23
Tom535: Było by super. Ale to tylko plotka szmatlawca.
» 22 listopada 2021, 10:22 #22
SmokuUtd: It's feasible that Michael Carrick could carry on as #mufc interim manager if results go well #mulive [@ChrisWheelerDM, @SamiMokbel81_DM]

K...x...a zaczyna się. Nie, nie, nie i po stokroć nie.
» 22 listopada 2021, 10:19 #21
boro: Co jest w tym Pochettino, że SAF stawia go nad Ten Haaga
» 22 listopada 2021, 10:02 #20
Quebambino: Grał w finale LM? Obecnie trenuje potęgę w postaci PSG? Ma doświadczenie w pracy z topowymi piłkarzami? Ma doświadczenie w Premier League?

Ten Hag kogo trenował poza dziećmi z Ajaxu? Na przestrogę chciałbym tylko przypomnieć historię pewnego trenera, nazywał się Louis Van Gaal. On też jak trenował dzieciaczki z Ajaxu to podbił Europę, a jak trafił do giganta z Barcelony to go szybko pogonili. Z trenerami pokroju Ten Haga jest ten problem, że nigdy nie wiadomo jak się odnajdą w pracy z topowymi piłkarzami.

Są trenerzy, którzy świetnie radzą sobie z piłkarzami, których trzeba kształtować, ale nie radzą sobie z szatnią w której jest duże ego. Ten Hag nigdy nie pracował z taką szatnią, więc bierzemy po raz kolejny kota w worku. Był już Moyes i to się nie udało, a teraz ten sam Moyes po raz kolejny udowadnia, że jak ma szatnię z mniejszym ego, to potrafi zrobić świetną drużynę. United ma w szatni za duże ego.. dlatego Van Gaal i Mou się nie sprawdzili, bo oni sami mają duże ego, więc to musiało eksplodować. Nam potrzeba kogoś kto poskromi ego zawodników i zmusi ich do ciężkiej pracy.

W mojej opinii Ten Hag tego nie zrobi.
» 22 listopada 2021, 12:13 #19
SkuzikRedDevil0: Niech sie tam kisi. Tu potrzeba Ragnicka
» 22 listopada 2021, 09:49 #18
Kopec91: A kto to taki ten Ragnick?
» 22 listopada 2021, 09:50 #17
atotrikos: To miało być takie prześmiewcze hehe ? Google nie bolą albo czekaj aż Ci SkuzikRedDevil0 wyjaśni XD
» 22 listopada 2021, 10:16 #16
brazylianwisnia: Ragnick to kierownik prasowy w Moskwie..
» 22 listopada 2021, 10:43 #15
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2021 09:35

Artykuł tego samego typu jak ten, ze Zizu byl gotów tu przyjść hehe
» 22 listopada 2021, 09:34 #14
Pawlo: Myślę, że dzięki w pewnej części też dzięki "gwiazdom" niektórym managerom się u nas nie powiodło, więc raczej kiepski wybór jeżeli sobie z nimi nie radzi. Do tego dochodzi brak trofeów. Mam mieszane uczucia wobec niego, choć wolę jego niż Conte czy Zidane.
» 22 listopada 2021, 09:29 #13
Lyon17: Jestem podobnego zdania. Zawodzi w PSG bo nie potrafi ogarnąć gwiazd którzy go średnio słuchają więc dlaczego u nas taki Ronaldo czy Fernandez mają postąpić inaczej?
» 22 listopada 2021, 09:41 #12
SmokuUtd: Sorry, ale Neymar i Messi to zupełnie inny poziom gwiazdorzenia niż Ronaldo. Nieporownanie większy.
» 22 listopada 2021, 09:45 #11
Lyon17: Poziom gwiazdorzenia Messiego z czasów Barcelony gdzie był tam Bogiem a teraz też jest pewnie inny. Odnośnie twojej wcześniejszej wypowiedzi o zawodzenie Pochettino w PSG chodziło mi o tamten sezon gdzie z takim składem nie wygrał dość słabej ligi francuskiej i w półfinale LM wyraźnie przegrał z MC. W tym sezonie dostał Messiego a styl gry wygląda jeszcze gorzej. Dużo więcej przebłysków talentu Mbbape niż gry zespołowej.
» 22 listopada 2021, 09:55 #10
ziomboy777: hehe idac tym tokiem rozumowania to jaki trener by sie przydal zeby ogarnac te "gwiazdy"? przyjdzie tyran - zwolnią go, przyjdzie grzeczny - będą mieli go w dupie i.. w rezultacie też go zwolnią.. może probierz?
» 22 listopada 2021, 09:55 #9
Kralik077: hahaa chyba tylko Messi , Neymar nie może się równać z Ronaldo prosze cie xD
» 22 listopada 2021, 09:57 #8
SmokuUtd: Lyon, częściowo racja. Ciężko to ocenić. U nas też przyszedł Ronaldo i miało być pięknie, a wyszło jak wyszło. Messi na razie nie w formie, jeszcze się rozkreci. Wpływu jak w Barcie nie ma, wiadomo, ale już można było przeczytać o przymierzu południowo amerykańskich grajkow pod jego przewodnictwem, którzy nie tolerują donnarumy. O stylu się nie wypowiadam bo nie oglądałem ich meczów, ale szczerze powiem że oni nigdy jakiegoś specjalnego stylu nie pokazywali. Zobaczymy jak się to potoczy, być moze zostanie w Paryżu i wygra LM. Do nas przyjdzie jakiś Blanc i potem będzie płacz o Potche, czemu? Bo tak to już u nas jest..
» 22 listopada 2021, 10:06 #7
zeetkaes: Jak sobie nie radzi prowadzi w lidze 11 pkt przewagi ma w składzie Mbappe Messiego Neymara i sobie z nimi radzi. W LM jest na drugim miejscu w grupie punkt za City.
» 22 listopada 2021, 12:25 #6
Number10: Zdecydowanie nie. Owszem dotarł z Tottenhamem do finału LM, ale poza tym nic specjalnego nie zrobił w Tottenhamie. Brak trofeów, dla mnie ich styl nie był efektowny i rozstał się z klubem w negatywnej atmosferze. Uważam, że PSG pod jego wodzą nie prezentuje się tak dobrze jak powinno.
» 22 listopada 2021, 09:28 #5
SmokuUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2021 09:37

11 pkt przewagi nad drugą druzyna6, po 14 kolejkach. Faktycznie idzie mu beznadziejnie. Oczekiwal byś pewnie ze 20 pkt przewagi i by w każdym meczu ladowali po 5 bramek? W takim razie potwierdzam, idzie im tragicznie.
» 22 listopada 2021, 09:37 #4
Number10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.11.2021 10:05

Beznadziejnie nie, ale jak oglądam PSG to nie podoba mi się ich styl. Nazwiska zostały ściągnięte jak w Fifie, ale mam wrażenie, że potencjał tych piłkarzy nie jest w pełni wykorzystywany. W PSG widzę indywidualności, a nie drużynę jak np. W City, czy Bayernie. Między Paryżanami, a pozostałymi zespołami przepaść pod względem finansowym jest ogromna. Jego Tottenham też mnie nie zachwycił. Ostatecznie Mauricio pod koniec kariery w Spurs mocno przypominał Ole w ostatnich tyg. - brak pomysłu na kryzys i wypalenie.
» 22 listopada 2021, 09:59 #3
SmokuUtd: Zawsze się coś znajdzie na nie jak i na tak. Nawet gdyby Guardiola miał przyjść, wierz mi, były by głosy przeciw.
» 22 listopada 2021, 10:15 #2
Number10: Zgadzam się. Obawiam się tylko, że United obecnie nie szuka najlepszego rozwiązania , a „najmniej gorszego” . Ciężko o dobrego kandydata, ale mam nadzieję, że się pozytywnie zaskoczę .
» 22 listopada 2021, 11:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.