Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United zaprezentował trzecią koszulkę na sezon 2021/2022

» 12 sierpnia 2021, 10:14 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w czwartek zaprezentował trzecią koszulkę na sezon 2021/2022. Czerwone Diabły w alternatywnym komplecie postawiły na odważny wzór.
Oficjalnie: Manchester United zaprezentował trzecią koszulkę na sezon 2021/2022
» Manchester United zaprezentował trzeci komplet strojów na sezon 2021/2022
Czy podoba Ci się trzeci strój Manchesteru United na sezon 2021/2022?
Adidas projektując nową koszulkę inspirował się wyjazdowymi strojami z sezonu 1993/1994, kiedy to Manchester United obronił tytuł mistrza Anglii, a także sięgnął po FA Cup. Ustrzelił wówczas swój pierwszy dublet w historii klubu.

Odcienie czarnego, niebieskiego i żółtego tworzą efektowny trykot, w którym Czerwone Diabły będą występować w niektórych meczach wyjazdowych w sezonie 2021/2022.

Nowa koszulka Manchesteru United swoją boiskową premierę może mieć już 22 sierpnia. Czerwone Diabły zagrają wówczas na wyjeździe z Southampton w ramach 2. kolejki Premier League.

Po prezentacji trzeciego stroju znamy więc komplet koszulek Manchesteru United na sezon 2021/2022. Czerwone Diabły w połowie lipca zaprezentowały domowe stroje, a pod koniec miesiąca wyjazdowe.




TAGI


« Poprzedni news
Solskjaer: Początek ostatniego sezonu był bardzo zły
Następny news »
Luke Shaw najczęściej wybieranym piłkarzem w Fantasy Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (291)


JasnaLiryka: Stroje spoko nawet. Alternatywne może wykorzystają raptem parę razy w sezonie podejrzewam.
Btw
To będzie jeszcze jakiś transfer myślicie czy skończymy na dwóch? :)
» 13 sierpnia 2021, 12:02 #284
RedFox: Przypomnijcie proszę mi zasady co do FPL: O 19:30 jest deadline jak rozumiem i od tego czasu nie wolno już zmieniać ani wprowadzać nowych składów na całą pierwszą kolejkę, tak?
» 13 sierpnia 2021, 11:19 #283
Vainte: Si senior
» 13 sierpnia 2021, 11:29 #282
United45: Co sądzicie jako kibice United na temat ogromnej więzi pomiędzy zawodnikami z klubów TOP powiedzmy 7 w Anglii.
Kiedyś to było nie do pomyślenia ze zawodnicy z Liverpoolu, Chelsea, Arsenalu, City czy United będą razem jeździć na wakacje i dodawać wspólne zdjęcia.
W każdym razie ja to rozpatruje tylko i wyłącznie pozytywnie, bardzo cieszy widok takiego Declana Rice na wakacjach z Mountem i Shawem a w komentarzach na IG przepychanki słowne Maguire’a czy Kelvina Philippsa.

Najważniejsze żeby na boisku pozostawali profesjonalistami, dużo lepiej moim zdaniem się to ogląda niż wcześniejsze pokolenie wrogów typu Gerrard vs Rooney i inni
» 13 sierpnia 2021, 10:56 #281
DjTED: Ty jestes jakis chory czy co tam z toba nie tak ? Napiles sie ? Mam sie cieszyc , ze ktos od nas jedzie sobie na wakacje z pilkarzami np City ? A jaka masz pewnosc ze nie przekabaca go i za pare lat tam nie pojdzie ??
» 13 sierpnia 2021, 11:12 #280
United45: A jaką masz pewność ze to z naszej strony nie przekabaca i za pare lat ktoś tu przyjdzie?
» 13 sierpnia 2021, 11:19 #279
DjTED: Na razie to oni zgarniaja wszystko
» 13 sierpnia 2021, 11:23 #278
United45: Typowa boomerska zawiść z Ciebie kipi
» 13 sierpnia 2021, 11:39 #277
JasnaLiryka: DjTED
Zadał proste pytanie pod kątem ostrych spięć pomiędzy zawodnikami tych klubów. A Ty o jakimś kabaceniu :D bezsensu
Mnie to tam mało interesuje kto z kim jest na wakacjach :)
Mogą znać się z czasów młodzieżowych, kadra robi swoje. Na boisku przestają być ziomeczkami z plaży i koniec. To że Shaw wypije drina z Mountem to nie znaczy że jeden przejdzie do drugiego klubu xD
» 13 sierpnia 2021, 11:53 #276
Lisan: Matheo miej litość i dawaj już tą zapowiedź naszego meczu
» 13 sierpnia 2021, 10:30 #275
GGMUN6: Jeśli się nie mylę, zapowiedzi są zawsze wrzucane po konferencji Ole.
» 13 sierpnia 2021, 10:40 #274
KanjoUnited: Jeszcze oficjalka Varane'a przed nami (chyba) :P
» 13 sierpnia 2021, 11:45 #273
KanapowyEkspert: Widzę że ludzie tutaj strasznie optymistycznie widzą przyszłość Brentford, przyznam szczerze ze mieszkam na dzielnicy Brentford, uważnie się przyglądałem ich poczynaniom w Champioship i nie wiem jak z taką grą udało im się awansować do PL, dzisiaj na tym spotkaniu akurat jestem jako naturalny kibic.
Na moje, spadną z hukiem, uciułają maksymalnie 20 punktów
» 13 sierpnia 2021, 10:10 #272
Wirus: Nie wiem czy było, jeśli tak to sorki.

Będzie typer wyników na ten sezon ? Bo nie moge nigdzie znaleźć.
» 13 sierpnia 2021, 10:09 #271
Lisan: Dzisiaj czeka nas dość niespotykaną sytuacja, otóż Arsenal może być liderem Premier League
» 13 sierpnia 2021, 07:38 #270
Dejfmi: hehe

Jajca jajcami ale tak szczerze to uważam, że ten sezon będą mieli lepszy. Do top 4 raczej się nie zbliżą ale przy ich defensywnym stylu gry mogą tam ciułać te 1:0. Oczywiście przy dobrym szczęściu.

Nie wiem, który to już mój sezon ale każdy nowy jest dla mnie okropnie ciekawy i nie mogę się doczekać.
» 13 sierpnia 2021, 07:50 #269
Mariano88: Arsenal zawsze jest liderem na początku i to jeszcze przed pierwsza kolejka
» 13 sierpnia 2021, 08:18 #268
DjTED: Oj myślę, że może być jeszcze gorszy. Ich fani to czują. Leeds poczuje krew do tego WHU, AV z świetnymi wzmocnieniami, Benitez w Liverpoolu oj ciężko będzie utrzymać z Krzaką top 8
» 13 sierpnia 2021, 08:26 #267
Kralik077: Dokładnie Arsenal jest liderem bez rozegrania meczu, ale coś czuje że Brentford może nas wszystkich zaskoczyć i skończyć sezon koło 10 miejsca, więc wcale nie jest powiedziane, że po dzisiejszym meczu to dalej Arsenal będzie liderem xD
» 13 sierpnia 2021, 08:53 #266
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2021 09:31

Według mnie my, City, Chelsea Liverpool i Lester na 100% skończą przed nimi. Jeśli Totki nie sprzedadzą Kane'a/kupią w jego miejsce wartościowych graczy za te 150 mln, to też. To już daje im max 6/7 miejsce. Aston Villa właśnie kupiła super zastępstwa za Grealisha i myślę, że będą ich godnymi rywalami, West Ham niby bez Lingarda, ale też utrzymali mocny zespół, zobaczymy jak Bielsa będzie się spisywał w drugim sezonie w PL, jak Wolves będzie wyglądało po powrocie Jimeneza, Everton z Benitezem, statystycznie też jakaś drużyna powinna mieć sezon konia i albo jakiś beniaminek albo zespół pokroju Brighton skończy w górnej połowie jak swego czasu Watford czy Burnley. Arsenal na razie wzmocnił środek obrony, ale osłabił ofensywną pomoc, więc średnio to widzę. W zależności od formy, atmosfery i szczęścia skończą między 6 a nawet 12. Mają dużo młodych na których opierają swoją grę jak Saka, Martinelli czy ESR, a wiadomo jak ze stabilnością formy w tym wieku, Laca ma swoje lata, Auba i Wilian to już chyba nie są profesjonalni piłkarze. Zbyt dużo niewiadomych żeby dokładnie ocenić.
» 13 sierpnia 2021, 09:30 #265
Dejfmi: obstawiam dla nich miejsce 6-7
» 13 sierpnia 2021, 09:35 #264
KOw11alMUN: Ja od początku mówie, że Brentford zakończy w pierwszej10, a Toney powalczy o Króla Strzelców. Crsytal Palace natomiast poleci
» 13 sierpnia 2021, 09:47 #263
OldFasion: PL potrzebuje silnego Arsenalu. Bardzo im kibicuję żeby wrócili do top4.
Dla mnie top4 powinno być w składzie: Liverpool, United, Chelsea i właśnie Arsenal.
Szkoda ze póki co jest to nierealne.
» 13 sierpnia 2021, 10:34 #262
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2021 11:25

OldFasion jeden z pierwszych razy się z Tobą zgadzam: Co prawda ja w miejsce Chelsea bym jednak wolał Leicester, ale co najważniejsze w tej wymienionej przez Ciebie czwórce nie ma City. Arsenal co jak co muszę przyznać darzę ich ogromnym sentymentem, dość dobrze wspominam mecze Lisów przeciwko kanonierom, a gdy potem postanowiłem obejrzeć dawne mistrzowskie sezony United (za małą namową, ale i tak było warto! ;) to spotkania United z Liverpoolem i Arsenalem były zdecydowanie najbardziej emocjonujące!
» 13 sierpnia 2021, 11:24 #261
kckMU: twitter.com/YellowFootbal/status/1425898486613020683

:D
» 13 sierpnia 2021, 03:54 #260
mikiartur: Więc Rio
Po wpisie do końca nie wiem czy jesteś kibicem MU czy nie ale bardziej obstawiam że nie.

Sceptycyzm nasz do tego transferu ma pewne podłoże.
Takim podłożem jest sezon 18/19 w barwach naszego klubu. Gdzie Lukaku poza jednym okresem dwumiesięcznym (luty - kwiecień) grał po prostu niezwykle słaby sezon. Co o tym świadczy? A to że najlepszym strzelcem klubu w tamtym sezonie był Pogba (pomocnik środkowy) mający 13 goli. I pamiętamy wybitnie słaba formę Lukaku. I skoro sezon później zarówno Rashford jak i Martial umieli strzelic ponad 20 goli w sezonie a przecież nie są typowymi napastnikami a przez ponad pół sezonu Bruno nie było w składzie więc to kolejny kamyk do ogródka Lukaku.
Czy Lukaku dojrzał? Możliwe
Mówisz że był liderem Interu itd i mvp serie A a dlaczego nie wspominasz o lidze mistrzów z zeszłego sezonu?
Bo jak mnie pamięć nie myli Inter którego Lukaku był liderem zdobyli ofensywne 4 miejsce w grupie. Jako lider chyba powinien się trochę lepiej spisać.
W dodatku podajesz przykłady Salaha i Jorginho. I fakt oni się sprawdzili.
Więc ja Ci podaje przykład Darmiana, Zappacosty, Emersona, Balotelli w sumie też oczekiwań nie spełnił, Cuadrado, Allan też póki co zbytnio nie spełnia oczekiwań. I wielu było jeszcze takich piłkarzy.
Sam fakt że Serie A może nie jest Liga o wiele słabsza. Bo pod pewnymi względami przewyższa premier league. Ale zdecydowanie jest Liga która umiejętnie przykrywała największe słabości Lukaku. Czyli jego przyjęcie piłki + mniejsza intensywność meczu. W premier league zawodnik w polu karnym po przyjęciu piłki ma już na ogół 2 zawodników blisko siebie. W Serie A tak nie doskakuja i są często większe odległości pomiędzy graczami.

Poza tym Lukaku SAM chcial odejść. A z niewolnika nie ma pracownika. Ole wcale nie chciał się go pozbywać. Wręcz po okienku letnim przed 19/20 mówił że brakuje mu w składzie napastnika - co znaczyło że nie był przygotowany na to że Lukaku odejdzie a Lukaku też odszedł pod koniec okna.
» 13 sierpnia 2021, 02:58 #259
KalinaRIP: Gościu jak już musisz pisać w dodatku tak dużo to rób to porządnie a nie jak analfabeta. Ledwo wymęczyłem połowę.

"szczególnie gdy mowi siw o pilkarzach z dużą jakością Lukaku odnajdujących się w realiach Premier Leauge"

Co tu robi słowo "Lukaku"? Ze Jorginho ma jakoś Lukaku tak? Nie wystarczy samo " z dużą jakością?" Wróć się do szkoły najlepiej albo bardziej uważaj + informatyka w szkole podstawowej, tam też pani/pan powinien ci powiedzieć co się robi (albo raczej czego się nie robi) w przypadku stawiania znaków interpunkcyjnych nieuku.
» 13 sierpnia 2021, 05:49 #258
IntruZ9: Zwykła prowokacja, komentarz wklejany pod kilkoma newsami.
» 13 sierpnia 2021, 07:06 #257
DjTED: Na Euro oglądałem wszystkie mecze. Lukaku zagrał 1 dobry mecz (A i tak pilka odbijają się jak od seka). Ten piłkarz mógłby być najlepszym napastnikiem swiata i teraz pisze na serio. Gdyby w 30 % wykorzystywał swoje warunki. Przypomina mi bardzo Adriano z tym , że Brazylijczyk w formie był nie do zatrzymania. Z tej mąki chleba nie będzie
» 13 sierpnia 2021, 07:34 #256
OldFasion: Czy Lukaku jest jednym z dziesięciu najlepszych napastników na świecie?
Jest.

Czy Lukaku jest w stanie strzelić więcej bramek od Wernera lub Abrahama?
Oczywiście.

Czy transfer Lukaku będzie dla Chelsea wzmocnieniem?
Zdecydowanie.
» 13 sierpnia 2021, 08:44 #255
SzefSzefow: Jorginho w premier league jest bardzo przeciętny. Podobny poziom do Xhaki. Nie wiem skąd się wzięło przekonanie o wielkości tego piłkarza.
» 13 sierpnia 2021, 09:09 #254
Dejfmi: Szef, na początku był przeciętny. Teraz gra naprawdę kozacko
» 13 sierpnia 2021, 09:16 #253
DjTED: Old poprzeczka jest zawi3szona wysoko. Cale 8 ! bramek wystarczy by pobić Wernera. Myślę że tyle Salah czy Bruno strzela w 15 kolejek
» 13 sierpnia 2021, 09:23 #252
91nc99: Czekaj, czekaj ... Czy ty właśnie stwierdziłeś, że Lukaku wypali w Chelsea ponieważ Tuchel preferuje inna taktykę od Conte czy Martinez, gdzie Belg grał świetnie?
» 13 sierpnia 2021, 09:24 #251
Mariano88: 91, czekaj czekaj, przeczytaj jeszcze raz co on napisal
» 13 sierpnia 2021, 09:56 #250
OldFasion: @DJTed
Prawda. W Chelsea nie mieli piłkarza, który strzeli 15 bramek w sezonie. Teraz mają. Właśnie dlatego transfer Lukaku to bardzo dobra decyzja.
Jedno jest pewne Chelsea z Lukaku będzie silniejsza niż bez.
» 13 sierpnia 2021, 10:02 #249
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2021 11:22

Old zgoda. Masz racje. Tylko nie wiadomo jak silne beda inne druzyny.
» 13 sierpnia 2021, 11:21 #248
mikiartur: Dobra ludziee
Już dziś zaczyna się sezon Premier League!!
W końcu, można powiedź oj to na pewno
O przewidywaniach wiele osób mówiła, ja także więc nad tym aż tak się nie będę się skupiał. O nas można byłoby gadać i kilka godzin ale prawda taka że za wiele nowego się nie powie.
Ja zwrócę uwagi na parę ważnych rzeczy od których może zależeć czy ten sezon będzie udany czy nie.
Przede wszystkim start sezonu. W pierwszych 7 kolejkach mamy: Leeds, Southampton, Wolves, Newcastle WHU AVL i Everton. Nie mamy żadnego zespołu z big6 oraz Leicester dopiero w 8 kolejce. Wiadomo że w 7 kolejek mistrzostwa się nie wygra ale można mistrzostwo w tym czasie już mocno zaprzepaścić albo przegrać. Musimy mieć najlepszy start sezonu od kilku sezonów. W czasie tych 7 kolejek:
Man City ma Totki, Norwich, Arsenal, Leicester, Southampton Chelsea Liverpool,
Chelsea ma Palace Arsenal Liverpool, AVL, Tottenham, City, Southampton
Liverpool ma Norwich, Burnley, Chelsea, Leeds Palace Brentford City
Leicester ma Wolves WHU Norwich, Man City, Burnley Palace
Tottenham ma Man City, Wolves, Watford, Palace, Chelsea, Arsenal Aston Ville
Arsenal ma Brentford Chelsea Man City Norwich Burnley Tottenham Brighton

Więc widać że na papierze mamy trochę łatwiejszy terminarz. W dodatku dostajemy ekipy na początek które nie mają w zwyczaju się murować, więc majac doświadczenie z ostatniego sezonu to dobra dla nas wiadomość. Szkoda że nie dostaliśmy teraz Burnley które na ogół na początku słabe jest bardzo ale jakoś się to przeżyje.
Mam nadzieję że ostatni mecz z Evertonem był dobrym znakiem (choć wiemy jak to jest z meczami przedsezonowymi).
Wiadomo że na początku nie będziemy mieć jakiegoś optymalnego składu bo: Rashy niedostępny, Cavani też, Telles też, Varane jak będzie w kadrze meczowej to będzie lekkie zaskoczenie a Sancho raczej na ławce będzie i wejdzie ew. na końcówkę meczu.
Ale zamiast się martwić spójrzmy bardziej optymistycznie. Mamy świeżego Bruno, Scotta, i wielu innych piłkarzy którym brakowało od dłuższego czasu tej świeżości. Mimo wszystko utrzymaliśmy póki co Pogbę i niezależnie jaka będzie jego przyszłość po tym sezonie wątpię by grał źle w tym sezonie. Przede wszystkim ze względu na jego relacje z Ole + im lepszy ten sezon tym lepszy przyszły kontrakt. Więc na pewno ma mocną motywację. Poza tym w końcu mamy skład w którym jest sporo kreatywności więc i może Paul się rozkręci.
W dodatku wydaje sie że niezła formę ma Matić co może pomóc rozwinąć skrzydłą i Pogbie i Bruno. A i Donny w sparingu z niezłej strony się pokazał więc może i on będzie bardzo przydatny na początku.
Jestem ciekaw także owoców współpracy z nowym trenerem od stałych fragmentów gry. Bo jak wiemy to była nasza wielka bolączka w zeszłym sezonie. Linia obrony jeśli jest w formie to powinna być zgrana bo wyjdziemy naszym klasycznym ustawieniem Shaw Maguire Lindelof AWB. AWB pokazywał dobrą stronę w sparingach więc i teraz liczę na jego dobrą grę. W końcu w to lato miał długi wypoczynek na który czekał 2 sezony.
No i zobaczymy co nasz Anthony zrobi. W wyniku spraw niezależnych od niego, prawdopodobnie będzie w naszej 11tce przez dłuższy czas albo na 9tce albo na ls. To będzie dla niego okres prawdy. Cavani obstawiam że do 3 kolejki raczej nie będzie gotów na pierwszą 11stke, do tego dojdą jakieś mecze pucharowe itd. a Rashford raczej do połowy września października nie wróci. To jest dla Martiala sezon prawdy. Jeśli ten sezon mu nie wyjdzie to myślę że można pomyśleć o jego sprzedaży. W dodatku w mocnej formie jest nam teraz niezwykle potrzebny. Wymarzonym scenariuszem byłby powrót duetu Fernandes - Martial z początku obytu Bruno u nas. Potrzebujemy Anthonego z tamtą formą. Liczę także na sporą grę kombinacyjna trójki Martial Greenwood Sancho która może dość często początkowo występować. Zwłaszcza dopóki Cavani nie wróci do pełnej formy.
Jest szansa że po 7 kolejkach możemy mieć sporoo punktów (trzeba myśleć optymistycznie) i jest szansa na to że uda nam sie wygospodarować jakąś przewagę nad paroma groźnymi rywalami.
Mecz z Leeds nie jest wymarzonym początkiem sezonu ale może to być widowiskoo. Zwłaszcza przy naszych kibicach. Liczę że to doda naszym wiatru w żagle. Na pewno nie będzie to taki mecz jak 1 mecz w zeszłym sezonie z Palace gdzie: nasi byli z formą w głebokiej d.... + graliśmy z Palace które się murowało na swojej połowie + bez kibiców na trybunach.
1/2
» 13 sierpnia 2021, 01:04 #247
mikiartur: Ja osobiście na miejscu sztabu i OGSa postawiłym na taki skład:
DDG
AWB Lindelof Maguire Shaw
Matic Pogba
Greenwood Bruno James
Martial
choć skład o którym mówią w angielskich mediach czyli:
DDG
AWB Lindelof Maguire Shaw
McTominay Matic Pogba
Bruno
Greenwood/Sancho Martial
Też jest ciekawy i dość prawdopodobny.
Nawet pare tyg. temu obstawiałem że możemy zagrać z diamentem w środku.
Jednak uważam że na mecz z Leeds będziemy potrzebować wybiegania.
A że nie wiemy do końca w jakiej formie fizycznej jest Scott (mało gry w przedsezonie)
to wole postawić na wybieganego Jamesa który grał więcej i raczej pod tym względem jest gotowy.
W dodatku uważam że Leeds raczej będzie bardziej wyglądało jak to Leeds z meczu gdzie było 6-2 niż tego gdy było 0-0. Dlaczego tak uważam?
Bo Leeds gdy skończyło 0-0 z nami było trochę zadyszane przez co pod koniec sezonu Bielsa musiał troszkę grać bardziej zachowawczo. W dodatku my też w tamtym okresie mieliśmy paru graczy w nie najwyższej formie lub kontuzjowanych. A i tak uważam że w tamtym meczu mieliśmy przewagę.
Nie obstawiam że się otworzą tak jak w meczu na naszym stadionie w zeszłym sezonie ale na pewno nie oddadzą piłki, będą chcieli narzucić swój styl.
W dodatku uważam że kluczem będą stałe fragmenty. Leeds też nie słynęło z świetnej obrony ze stałych fragmentów. Natomiast my umiemy co jakiś czas spore zagrożenie tam sprawić + w tamtym meczu jeden gol taki Leeds puściło (gol Lindelofa). A mając Lindelofa Maguire'a Maticia(Scotta) i Pogbe jesteśmy w stanie coś porządnego zrobić tam. Jestem ciekaw czy właśnie Paul nie będzie bardziej używany przy stałych fragmentach jako takie zaskoczenie. Bo głownie graliśmy zawsze albo na Harryego albo na Scotta. A dobrze wiemy że Pogba też umie głową dobrze grać i odnaleźć się przy rożnym. A znając niezwykle dokładne przygotowanie Bielsy pod względem taktycznym na pewno ma plan aby zatrzymać Maguire'a przy stałych fragmentach gry.
A na przykład jestem ciekaw pomysłowości Bruno i Shawa przy stałych fragmentach bo ważny będzie element zaskoczenia, Coś w stylu rożnego Bruno do Pogby przed pole karne w meczu MU vs AVL w sezonie 19/20 po lockdownie.
Raczej nie jestem za tym aby Sancho od razu wrzucić od 1 minuty do naszego składu już w tym meczu ledwie po paru treningach. Dlatego zostawiłbym go na ławce i dał mu wejść między 60 a 75 minutą na końcówkę meczu.
Wiem że Bruno zagrał od razu ledwie po 1,2 treningach z zespołem ale wtedy nasz skład miał zupełnie inną jakość niż ma obecnie + był to okres środka sezonu więc był Bruno w rytmie meczowym.
A co do jutrzejszego meczu Arsenalu to jestem bardzo ciekaw jaki będzie wynik. W przedsezonie Arsenal nie zachwycał ale nie przywiązywałbym do tego wagi. Na pewno będą faworytem. Jednak Brentford gra ciekawą piłkę i jestem ciekaw ich występu. W dodatku w Arsenalu pewnie zobaczymy od początku White'a i może Lokongę. Więc jestem ciekaw jak to Arteta wymyśli na ten mecz.
No i liczę na mega ciekawy i udany sezon dla nas w PL
GGMU!!
2/2
» 13 sierpnia 2021, 01:05 #246
manegarrincha: btw. Oglądał ktoś Raków? Leonid Słucki miał czelność kopiować, kanonizowany manewr boskiego SIR Thomasa. Ale że na takim piłkarskim załupiu jakiś cham mógł wpaść na tak genialną myśl ?
» 13 sierpnia 2021, 00:43 #245
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2021 00:24

Uefa kombinuje jak moze. Od 2022 maja wejsc nowe przepisy. "Istota regulaminowych przetasowań to wprowadzenie limitu wynagrodzeń w miejsce obowiązującego od 2011 roku Finansowego Fair Play. Cel regulacji pozostanie ten sam - kluby nie mogą wydawać więcej, niż zarabiają.
Jak się jednak okazuje, pojawi się furtka dla najbardziej rozrzutnych. Będzie można przekroczyć ustalony limit, ale z koniecznością uiszczenia tzw. podatku od luksusu."
Furtka dla szejkow otwarta na calego.
» 13 sierpnia 2021, 00:23 #244
Radomirus: Gdyby ten podatek od luksusu był wypłacany nie UEFA czy lokalnemu związkowi piłkarskiemu tylko rywalom w lidze (które te pieniądze mogłyby wydać właśnie np. na premie ponad ustalony limit) to pewnie nie byłoby takiej chęci na przekraczanie limitów.

Jakby kwoty za przekroczenie były w stosunku np. 1 do 5 (czyli przekraczamy o 1 mln to musimy wpłacić innym klubom 5 mln) to myślę dość szybko wszyscy trzymaliby się limitów ;)
» 13 sierpnia 2021, 01:23 #243
sturmik: Wyślij Amada na wypożyczenie, zostaw Lingarda i Pereirę. United logic...
» 13 sierpnia 2021, 00:08 #242
manegarrincha: No to jest bardzo logiczne. Naprawdę trzeba Ci to tłumaczyć, czy sam dojdziesz do wniosków, dlaczego uważają to za słuszne ?
» 13 sierpnia 2021, 00:20 #241
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2021 02:03

Typowa polska ograniczona odpowiedź + protekcjonalny ton celem ośmieszenia przedmówcy i dostania paru lajków.
Tylko potem nie becz jak po kilku kontuzjach będziemy oglądać Pereirę w podstawie w zimowe wieczory.
Miało być sprzątanie składu, pozbycie się szrotu- sprzedanie zawodników nie rokujących za jakąkolwiek kwotę. Skończyło się jak zwykle: wysłanie Czongów gdzieś w świat, zostawienie Lingardinio, Dalotów (tu akurat ok), Jonesów i Pereiry na ławce w oczekiwaniu aż im się kontrakt skończy.
Zagadką pozostaje kompletny brak zaufania do Amada , którego nasz mistrz kupił za prawie 30 mln - tylko po to by potem puscić go na kilka minut przez pół sezonu i następnie wysłać w niebyt poprzez wypożyczenie. Tylko czekać jak nasz bóg strategii wypożyczy też Garnera a potem kupi kogoś dokładnie na tą pozycję bo przecież potrzebujemy.
» 13 sierpnia 2021, 02:02 #240
NoLogo: To masz pełniejszą odp..
Nie wpadłeś na to, że Amad jest w takim wieku gdzie potrzebuje minut co tydzień i to nie w juniorach albo grania ogonów?
To raz, a dwa i przede wszystkim dwa - żeby kogoś sprzedać, to musi być na niego chętny. Lingarda może i jakiś desperat by wziął, ale typ nie ma chęci schodzić z tygodniówki i myśli, że wywalczy sobie miejsce...
» 13 sierpnia 2021, 02:39 #239
KalinaRIP: "którego nasz mistrz kupił za prawie 30 mln"

"Tylko czekać jak nasz bóg strategii wypożyczy też Garnera"

I już kolejny śmieć do śmietnika. Nie rozumiem czemu tolerowani są tutaj tacy idioci? Regulamin kibicowskiej strony powinien się zaczynać grubymi literami od tego do czego piję, a nie jakieś śmieszne przekleństwa. Oczywiście też, ale w dalszej kolejności.
» 13 sierpnia 2021, 06:03 #238
DaredevilUtd: Zostawcie trola.
» 13 sierpnia 2021, 08:06 #237
sturmik: @KalinaRIP No i wyszła ci słoma z butów. Zresztą nie pierwszy raz.

Kimże jest Ole ,aby nie można było go krytykować? Jest tylko managerem - tak jak kupa ludzi ,którzy byli przed nim i którzy będą po nim. Co ich wszystkich łączy ? Manchester United jako wartość nadrzędna i to jej już od prawie 30- tu lat kibicuję. A to że przy lekkiej hiperboli/ironii koledze mózg się resetuje to niestety nic nie poradzę...
» 13 sierpnia 2021, 08:22 #236
KalinaRIP: A coś takiego jak szacunek jest ci obce rozumiem? Rozumiem też że normalnym jest dla ciebie sranje na własne gniazdo? I jeszcze osiołek to nazywa krytyką :D pozyj jeszcze drugie 40 lat czy tam ile możesz zmadrzejesz... Jeśli zdążysz
» 13 sierpnia 2021, 08:53 #235
Diabelski97: Ole Gunnar Solskjaer on Sancho:

"He's had a holiday after the Euros and then he has been a little sick unfortunately. He has had one and a half training sessions with us, so he has not trained much." #mufc #mujournal

[@2sporten]


No to chyba ławka.
» 12 sierpnia 2021, 23:59 #234
GGMUN6: Zobaczymy, moze jednak wyjdzie w wyjściowej XI, i to taka zagrywka ze strony Ole. A jeśli zacznie na lawce, to i tak mamy Martiala, Greenwood i Bruno w ataku :)
» 13 sierpnia 2021, 00:04 #233
PauloKuhan: kim jest ten w 12 sekundzie nadstawia ucho
» 12 sierpnia 2021, 23:56 #232
RedFox: Ten Phil Jones to tak po koleżenśku powinien oddać tą "4" dla Varane'a, dziwnie jakoś będzie oglądać go 20 wzwyż kiedy dotąd grał z 5 w Realu i 4 w reprezentacji. Wiem, wiem że to tylko numer, ale jednak! 4 powinna być dla prawdziwych obrońców, a nie wiecznie kontuzjowanych ;)
» 12 sierpnia 2021, 23:52 #231
Strzelec: Moim zdaniem Varane powinien wziąć numer 15.
» 12 sierpnia 2021, 23:59 #230
mikiartur: ja tam zawsze jestem za uniknięciem ew. zgrzytów więc brać nr wolne albo tylko wtedy gdy dana osoba się godzi oddać nr.

Nawet jeśli ten nr ma Jones
» 13 sierpnia 2021, 00:03 #229
zbyszek7: Byloby zbyt wielkie zamieszanie w szpitalu gdyby Jones zmienil nr po tylu latach bo jak ktos pyta kto lezy pod czworka to wiadomo ze to Phil :D
» 13 sierpnia 2021, 00:17 #228
RedFox: Zbyszek, tym komentarzem you made my day! Thanks! :D
» 13 sierpnia 2021, 11:28 #227
Diabelski97: Rozmawiano o możliwych wypożyczeniach Sholi Shoretire'a, ale jest to typ piłkarza, którego Manchester United chce zatrzymać i mieć u siebie.

Laurie Whitwell
» 12 sierpnia 2021, 23:39 #226
KNDaedX: No jak to tak niebieska??
» 12 sierpnia 2021, 23:37 #225
pbskarpy: No ciekawe czy pójdzie oferta na 150 za H. K.? Myślę że finalnie może być trochę taniej bo Harry pewnie tupnie nogą.
» 12 sierpnia 2021, 23:13 #224
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 22:32

Prawa do wizerunku są powodem opóźnienia w ogłoszeniu Raphaela Varane'a.

Po odejściu Amada Diallo na wypożyczenie, Raphael Varane mógłby przejąć koszulkę z numerem 19.

Raphael Varane trenował dziś z drużyną.

[Sport Witness]


Edinson Cavani wrócił do Manchesteru.
» 12 sierpnia 2021, 22:31 #223
Diabelski97: RaphaĂŤl Varane trained for Manchester United today. #MUFC [@Sport_Witness]
» 12 sierpnia 2021, 22:20 #222
artix206: Zwróciliście uwagę ilu tych samych zawodników macie w składzie na start tego sezonu a poprzednim fpl?
» 12 sierpnia 2021, 21:59 #221
Chestnut: Na start tego i poprzedniego?

To Son i Bruno.
» 12 sierpnia 2021, 22:06 #220
artix206: O to chodziło. Bo ja mam sześciu i się zastanawiam czy to normalne..
» 12 sierpnia 2021, 22:08 #219
kamilpe: A dlaczego by to miało być nienormalne? Nie rozumiem.
» 12 sierpnia 2021, 22:11 #218
artix206: Bo wynik był kiepski i trochę monotonia taka, nie jestem mega wdrożonym graczem, więc pytam.
» 12 sierpnia 2021, 22:12 #217
kamilpe: No to skoro wynik był kiepski to wyciągnij z tego jakieś wnioski i zmień coś :D
» 12 sierpnia 2021, 22:13 #216
Diabelski97: Raphaël Varane to Manchester United won’t be announced tonight but the contracts are signed. #MUFC [@FabrizioRomano]
» 12 sierpnia 2021, 21:48 #215
szczecinianin: To samo co z Sancho, na co to czekać?
» 12 sierpnia 2021, 21:50 #214
pictor: Nie byłoby sensu ogłaszać w tym samym dniu stroje i duży transfer
» 12 sierpnia 2021, 22:23 #213
Luke88: Poważne osłabienie Chelsea i prawdopodobnie odpadnięcie z walki o mistrzostwo. Będą grać bez napastnika, tym lepiej dla nas.
» 12 sierpnia 2021, 21:42 #212
GoForWin: Jest i on - największy na świecie hejter Lukaku :D
» 12 sierpnia 2021, 21:44 #211
PiesekLeszek: Czasem Lukaku da im korzyść jak mu piłka odskoczy po próbie przyjęcia i ktoś z niebieskich ją przechwyci wychodząc na czystą pozycję.
» 12 sierpnia 2021, 23:19 #210
DjTED: Nie. Jestem jeszcze ja !
» 12 sierpnia 2021, 23:58 #209
GoForWin: Ty się nie liczysz, bo Ty wszystko i wszystkich hejtujesz :P
» 13 sierpnia 2021, 01:11 #208
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:39

"delighted and blessed to be part of the greatest club in the world @ManUtd"

Romelu Lukaku, po dołączeniu do Untied.



Ważne, że Romelu jest świadomy pewnych rzeczy ;)
» 12 sierpnia 2021, 21:36 #207
4lkor: Propos koszulek - czemu u Greenwooda wzór układa się w piramidę czubkiem do góry, a u każdego innego, także i na filmiku, w dół? Dostał jakiś wybrakowany egzemplarz?
» 12 sierpnia 2021, 21:11 #206
segate: Uniósł palcami koszulkę do góry jak widać na zdjęciu dlatego trójkąty mają czubki skierowane do góry
» 12 sierpnia 2021, 21:20 #205
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:22

Faktycznie. xD

@segate: Nie, przyjrzyj się dokładnie.
» 12 sierpnia 2021, 21:21 #204
demektczew: Haha trafna uwaga, sam jestem ciekaw
» 12 sierpnia 2021, 21:21 #203
Himself: Lukaku będzie mega zmotywowany w meczach przeciwko nam ,Lukaku vs Harry &Raphael ,będzie ciekawie
» 12 sierpnia 2021, 21:10 #202
Dejfmi: Pamietam jak Lukaku grał u nas a Harry w Lisach. Wielki łeb przestawiał go jak pachołka. Tym razem może być inaczej. Sam jestem bardzo ciekawy ;)
» 12 sierpnia 2021, 21:24 #201
DaredevilUtd: Masz racje bedzie cisnal ten Liverpool haha
» 12 sierpnia 2021, 23:03 #200
Lisan: Takie składu jak ma PSG nie zrobiłbym nawet w Fifie:

Mbappe
Neymar Messi Di Maria
Veratti Wajnaldum

Pytanie czy Pochetnino podoła ale myślę że mogą pokusić się o wygranie LM
» 12 sierpnia 2021, 20:59 #199
GuteFrage: Tam teraz Conte posadzić ma ławce trenerskiej to szybko by te gwiazdki poustawiał.
» 12 sierpnia 2021, 21:05 #198
Dejfmi: Heheh Conte by tam pewnie chciał na pierwsze okienko z 5 transferów :D
» 12 sierpnia 2021, 21:25 #197
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:50

Gdyby Conte był na ławce to nie ściągnęliby Wajnalduma tylko VDB nie Donnarumme tylko Hendersona itd. Pamiętajcie że Conte lubi ściągać zawodników MU.
» 12 sierpnia 2021, 21:49 #196
Anhel: Wspieram Chelsea od dziecka. Jestem tu z powrotem, by pomóc zapewnić temu klubowi kolejne trofea, to byłoby fantastyczne uczucie- Słowa Lukaku po powrocie do Chelsea , masakra to był chyba większy najemnik niż Sanchez , w sumie widać jak bardzo ich wspierał jeśli zobaczymy jego mecze w naszych barwach przeciwko nim.
» 12 sierpnia 2021, 20:44 #195
olej911: Ale to żadna tajemnica że był kibicem Chelsea od dziecka. Zobacz filmy na yt gdy byl na Stamford Bridge z klasą szkolną. To było wiadome od zawsze.
» 12 sierpnia 2021, 21:08 #194
Rochanv: Zanim cos takiego nappiszesz to sie troche doucz.. akurat Lukaku byl kibicem Chelsea od dziecka. Jego idolem byl Drogba ktorego mial plakaty. Sa nawet filmiki na youtube jak jako dzieciak odwiedza Stamford Bridge ktora robilo na nim pioronujace wrazenie. Obejrzyj sobie i potem dopiero takie cos pisz^^ pozdrawiam
» 12 sierpnia 2021, 21:25 #193
Anhel: Ale chodzi o takt , nie mowisz takich rzeczy kiedy niedawno grales dla jednego z największych rywali i mówiłeś takie same słowa, mało tego jego kariera w naszym klubie nie była jakaś bombowa a o ucieczce z podkulonym ogonem do Interu juz nie wspominam
» 12 sierpnia 2021, 21:33 #192
olej911: Nigdy nie mówił że kibicował od dziecka United, Evertonowi czy Interowi.
» 12 sierpnia 2021, 22:05 #191
SickRabbit: Koszulki jak obicia siedzeń w autobusie, jeszcze tylko Mou brakuje ale ten filmik promo sztos!
» 12 sierpnia 2021, 20:42 #190
pawelisto2: Patriotyzm patriotyzmem, ale mówienie, że teraz w meczu Rakowa to nie był karny, to trochę ośmieszanie się jako dziennikarz/ekspert od piłki nożnej.
» 12 sierpnia 2021, 20:30 #189
hraboNX: Wideo bardzo fajne. Ogólnie cała promocja nowych koszulek zrobiona z pomysłem i pewnymi "smaczkami" do odkrycia. Pokazano wartości klubowe, realizowaną misję. Wiadomo zabiegi marketingowe, ale uderzono w przyjemne tony. Jakoś tak serce kibica United się raduje. No i Sir Alex.... Coś pięknego. :)
» 12 sierpnia 2021, 20:28 #188
Wirus: Lukaku może się okazać brakującym elementem układanki Tuchela.
Oby Levy się nie ugiął i nie sprzedał Kane'a do City, bo wtedy to City będzie miało kompletny skład.
» 12 sierpnia 2021, 19:56 #187
DaredevilUtd: Albo i moze grac jak u nas, czyli braknie mu techniki na lepsze druzyny i bedzie strzelal tylko ogórkom :)
» 12 sierpnia 2021, 20:03 #186
mikon70: Z jednej strony zle jakby poszedł do City, ale z drugiej United będzie za rok tak naprawdę jednymym chyba kandydatem do tego żeby ściągnąć Haalanda. Nie będę ukrywał, ze z wielka chęcią bym go tutaj widział.
» 12 sierpnia 2021, 20:09 #185
Chestnut: A Manchester United przez co przegrał ligę, bo nie miał kto strzelać "ogórkom".
» 12 sierpnia 2021, 20:10 #184
Batigol222: Czy ja wiem? Jeżeli Haaland będzie do wzięcia za 75 baniek, to za rok mogą po niego iść i Real, i PSG i nawet Liverpool czy Juventus.
» 12 sierpnia 2021, 20:13 #183
mikon70: Dziady z juventusu nie sądze ze się odważa tyle zapłacić. Przecież tam już stękanie było po transferze Ronaldo. PSG to nie wiem gdzie będzie chciało go tam wcisnąć. Natomiast Real? Tez w sumie trudno powiedzieć co Perezowi do głowy za rok strzeli.
» 12 sierpnia 2021, 20:16 #182
Batigol222: PSG po odejściu Mbappe będzie miało na ŚN Icardiego, który póki co nie pokazuje tego, co pokazywał w Interze, więc mogą być zainteresowani. Messi i Neymar raczej będą grali na swoich typowych pozycjach, a nie jako fałszywe "9", Di Maria do takiej gry chyba też się nie nadaje. Real być może zmienia strategię na podejście typu: jedno okienko=jedna nowa gwiazda za duży chajs, plus Benzema ma już swoje latka a taki napastnik, jak Haaland za 75 baniek to okazja
» 12 sierpnia 2021, 20:20 #181
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 20:26

Zgadzam sie z mikonem, taki moze byc plus za rok, ale i minus czyli swinka przyjdzie z Haalandem. Jedyne psg moze byc problemem, pytanie czy wciaz beda mieli przyzwolenie na lamanie zasad fair play.
» 12 sierpnia 2021, 20:23 #180
ruffnecky: Haaland za rok u nas? a co Bayern niby będzie grał Lewandowskim do 50tki? ;)
» 12 sierpnia 2021, 21:23 #179
DaredevilUtd: BVB nie ma zamiaru sprzedawac Haalanda do rywala, a sam zawodnik preferuje PL takie info krazy juz po sieci.
» 12 sierpnia 2021, 23:05 #178
ruffnecky: skąd to info? tak jak nie sprzedali Goetze czy Lewandowskiego... ;P
» 13 sierpnia 2021, 16:59 #177
KanapowyEkspert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 19:53

Widzę że większość nie rozumie obecnej(dwu letniej) sytuacji z FFP.
Mianowicie, UEFA pozwoliła znacząco poluzować te zasadę czy prawo, ale każda liga musi zdecydować indywidualnie czy to respektuje, Francja i Anglia w to weszły, co za tym idzie można wydać o wiele więcej niż wcześniej.
Paryż może szaleć, City może szaleć i będzie szaleć, Chelsea i tak załatwia sprawę z głową bo na 115 mln Lukkaku sprzedali już zawodników za 64 mln, w drodze transfer Abrahama za ok 40 mln wiec niech każdy sobie policzy ile dołożyli na chwile obecna, dopnął Kounde i wydadzą jakieś 100 mln.
Także zanim ktoś sadzi o FFP niech najpierw zapozna się z obecną sytuacją.
Tebas w Hiszpanii w to nie wszedłem i widzimy co się dzieje
» 12 sierpnia 2021, 19:52 #176
Batigol222: W sumie, też nie rozumiem tych nowych zasad, ale przecież City też już sprzedawało zawodników w tym okienku, plus prawdopodobnie jeszcze kogoś oddadzą: Jesus/Bernardo/Laporte, więc nawet jeśli przyjdzie do nich Kane, to raczej nie będą mieli bilansu -200 baniek. Chelsea pewnie też jeszcze kogoś opchnie, a PSG to póki co zrobiło chyba tylko jeden transfer z kwotą odstępnego
» 12 sierpnia 2021, 20:11 #175
Radomirus: FFP w skrócie polega na tym by bilans klubu wychodził (w najgorszym przypadku) na zero, a nie na tym by klub był na zero jeżeli chodzi o budżet transferowy. Więc teoretycznie klub może być co sezon na -200 mln z transferami a i tak spełniałby kryteria FFP bo bilansowałby budżet wpływami od sponsorów, z dni meczowych, z transmisji czy zbiórek w Internecie ;)

Dodatkowo teoretycznie klubowej kasy właściciele nie mogą dopełniać na zasadzie, wrzucam ile mam ochotę. Kłopot z klubami typu PSG (czy też City), które właściciele są arabskimi szejkami jest taki, że mają oni spore możliwości omijania kryteriów dochodowych poprzez równego rodzaju... układy towarzyskie.

W skrócie wygląda to mniej więcej tak. Brakuje szefowi PSG 50 mln do spełnienia kryteriów FFP i musi skądś mieć na to legalny wpływ a UEFA zabrania mu teoretycznie wrzucić te pieniądze do kasy klubu ze swojej przepastnej sakwy wypełnionej petrodolarami. Dzwoni do innego szejka z propozycją, żeby ten wykupił reklamę na tyłach krzesełek w sektorze 36Z, w górnym lewym rogu stadionu, zaraz za telebimem, czyli z miejsca gdzie nie widać połowy boiska. Koszt reklamy - pewnie już wszyscy zgadli - 50 mln Euro. On mu to oddaje oczywiście w jakiejś innej formie (inwestując np. 60 mln w jakiś inny biznes tamtego szejka bądź kupując równie lipną reklamę w jakiejś firmie tamtego).

Ważne, że bilans się zgadza. Ostanie problemy PSG z FFP polegały na tym, że właśnie podobny numer (z zawyżanymi kontraktami reklamowymi) PSG podpisało z... firmą swojego właściciela. Było to już tak bezczelne i słabe, że nawet UEFA się przeczepiła.
» 13 sierpnia 2021, 00:15 #174
BartoszP: Kulaku w Chelsea - moze w końcu Inter spłaci go w całości...
» 12 sierpnia 2021, 19:50 #173
Chestnut: Lukaku, chyba, że chcesz bym nazywał Cię FartoszP.
» 12 sierpnia 2021, 20:13 #172
Trombocyt: Nazwij go BartlomiejP, zaboli bardziej :D
» 12 sierpnia 2021, 20:18 #171
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:25

po poczuciu humoru to raczej Kartofel a jak nam wsadzi hat tricka to dopiero będzie heca :D
» 12 sierpnia 2021, 21:22 #170
BartoszP: Pfff wyciągnijcie kija z....
Możecie mnie nazywać nawet Pan Smrodek - i tak mnie to nie rusza.
» 13 sierpnia 2021, 00:26 #169
Chestnut: Ile Ty masz lat Fartoszu? Bo "Kulaku" to poziom gimnazjum, widocznie mentalnie zatrzymałeś się w gimbazie. :)
» 13 sierpnia 2021, 00:40 #168
SkilledHydra16: Dzięki przeprowadzce Lukaku na Stamford Bridge staje się on piłkarzem, na którego transfery wydano najwięcej w historii
Lukaku 324,06mln€
Neymar 310,2mln€
Ronaldo 230mln€
» 12 sierpnia 2021, 19:29 #167
DaredevilUtd: Szkoda, ze tyle wart nie byl :)
» 12 sierpnia 2021, 19:58 #166
Radomirus: A czasem Morata nie jest gdzieś tam w czubie takiego zestawienia? Bo on często zmieniał kluby i, o dziwo, zawsze za spore pieniądze...
» 13 sierpnia 2021, 00:46 #165
getryscholesa: Lukaku zaprezentowany szybciej niż Varane XD
» 12 sierpnia 2021, 19:07 #164
Dejfmi: w dzisiejszych czasach to nawet wyścigi na prezentacje są :D
» 12 sierpnia 2021, 19:12 #163
getryscholesa: Chyba lepiej by piłkarz był wcześniej zaprezentowany i mógł już trenować z drużyna?
» 12 sierpnia 2021, 19:24 #162
DjTED: I tak nie moze trenowac...
» 12 sierpnia 2021, 19:27 #161
Dejfmi: oczywiście, że lepiej
» 12 sierpnia 2021, 19:27 #160
Strzelec: @getryscholesa

Varane nie musi być ogłoszony, żeby trenować z drużyną.
» 12 sierpnia 2021, 19:28 #159
getryscholesa: Jakby dzisiaj zaprezentowali Varane to już jutro mógłby trenować
» 12 sierpnia 2021, 19:30 #158
getryscholesa: @strzelec Teoretycznie nie. Praktycznie tak.
» 12 sierpnia 2021, 19:40 #157
Robert3344: Oficjalnie kulaku w Chelsea. Nie kumam jak to możliwe, że szybciej go zaprezentowali niż my Varane'a? Aż tak kluczowe są mass media i filmik na powitanie każdego zawodnika? Znając życie to Lukaku wystąpi już w 1 meczu w pierwszym składzie, a my nadal będziemy tworzyc idealna prezentacje
» 12 sierpnia 2021, 19:02 #156
GuteFrage: Lukaku musi przejść kwarantannę więc raczej nie zagra w pierwszej kolejce
» 12 sierpnia 2021, 19:05 #155
Robert3344: Aaa to jak kwarantannę to sorki :P to co oni wcisnęli mu koszulkę na lotnisku? :D
» 12 sierpnia 2021, 19:06 #154
Lisan: Najlepsze stroje od wielu lat. Ciężko się zdecydować która koszulkę sobie kupić
» 12 sierpnia 2021, 18:39 #153
GoForWin: Wszystkie 3 :P
» 12 sierpnia 2021, 19:02 #152
GuteFrage: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 18:17

Messi ma zarabiać 41 milionów netto podstawy do tego kontrakty Neymara i Mbappe nie ma opcji,że im się kasa zgadza.Jestem ciekaw co się musi stać żeby się Arabom dobrali do tyłka.
» 12 sierpnia 2021, 18:16 #151
mikon70: Musiałby ich prezes Katarczyk przestać być w zarządzie UEFA
» 12 sierpnia 2021, 18:35 #150
uzio: jak to co się musi stać, głupie pytanie, kasa musi się skończyć, nawet jak coś tam UEFA zauważy, że złamali zasady to zapłacą jakąś tam grzywnę w wysokości tygodniówki Herrery i wio, wszyscy zadowoleni
» 12 sierpnia 2021, 19:05 #149
kckMU: To by przekupili i ustawili pod siebie innych. Przestańmy wierzyć, że któregoś dnia piłka będzie fair.
» 12 sierpnia 2021, 19:06 #148
Batigol222: W tym sezonie na zdrowy rozum Premier Leauge to powinna być BIG4 i reszta, przy czym z tej reszty najwięcej może namieszać chyba Leicester. Z ciekawości zrobiłem jedenastkę w systemie 4-3-3 złożoną wyłącznie z zawodników United, City, Liverpoolu i Chelsea, i wyszło mi coś takiego:

Mendy

Walker- Dias/Varane-Van Dijk-Shaw
De Bruyne - Jorginho - Bruno
Salah-Lukaku- Grealish

Ale jak się spojrzy bliżej, to właściwie z każdą pozycją poza De Bruyne, Bruno, Salahem i Van Dijkiem można dyskutować, ergo widać, jak wyrównane są kadry tych czterech najmocniejszych klubów. Chyba, że do City faktycznie przyjdzie Kane (w co nie wierzę, bo zdaje się, że na finalizację tego transferu mają czas tylko do niedzieli), a Grealish w City będzie grał tak samo lub jeszcze lepiej, niż w AV, wtedy City wydawałoby się nieco mocniejsze kadrowo, niż pozostałe 3 zespoły
» 12 sierpnia 2021, 17:53 #147
NoName222: Jak dla mnie to Allison, Ederson a nawet De gea są lepsi od Mendyego
» 12 sierpnia 2021, 18:10 #146
NoName: W sensie to Twoja ulubiona jedenastka czy wybierales najlepszego na kazda pozycje?
» 12 sierpnia 2021, 18:34 #145
KalinaRIP: i ten Mendy XD typ zagral jeden w miaredobry sezon czy bardziej ta druga polowa za tuchela gdziepo prostu mieli sporo czystych kont i zachwyty jakby to jakis drugi messi bramkarzy byl. To po tym co wyprawial de Gea za najlepszych lat pewnie typ szczeke z podlogi zbieral i nie byl w stanie nic tu napocic
» 12 sierpnia 2021, 18:40 #144
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 18:58

Co wy z tym Mendym macie to ja nie wiem. Sredni bramkarz.
» 12 sierpnia 2021, 18:53 #143
NoName: Mnie najbardziej zastanawia Lukaku... w sensie, ze Lukaku>Kane?
» 12 sierpnia 2021, 19:08 #142
Batigol222: Drogie dzieci, każdy taki ranking jest subiektywny, a jeżeli odpowiadacie tekstami typu "co ty ćpiesz" itp, zamiast podjąć dyskusję na merytoryczne argumenty, to cóż... szczerze mnie zastanawia, jaka jest średnia wieku na tym portalu? Chociaż nie wiem, czy można zrzucać to tylko na wiek.

Mendy to moim zdaniem kozak, taki trochę Cech. Faktycznie, nie jest tak efektowny, jak był np. De Gea, ale też nie każdy bramkarz musi fruwać jak superman.

No właśnie patrząc na Lukaku w Interze, to dałbym tak 51 do 49 na niego w porównaniu z Kane'em. Wiadomo, że Kane jest bardziej uniwersalny, ale Lukaku z tą jego siłą, szybkością i czuciem gry, które bardzo poprawił za Conte...

Co niby z tego, że Van Dijk wraca po kontuzji? Nie on pierwszy i nie ostatni. Ronaldo (ten brazylijski) w pewnym czasie miał tak poważne problemy, że pisano nawet o tym, że skończy karierę, a potem w 2020 wygrał MŚ i został królem strzelców mundialu, więc te parę miesięcy przerwy Van Dijka po pojedycznym urazie nie sprawia, że gość nagle zyskuje status jakiegoś kota w worku i kto wie, może teraz będzie gorszy niż Lindelof? Nie będzie.
» 12 sierpnia 2021, 19:50 #141
NoName: Jesli Ty tu widzisz, ze ktos napisal 'co ty cpiesz?', to chyba faktycznie cos cpales. Jak juz to pare osob dziwi sie Twoim wyborom i na jekiej podstawie tak wybrales i tego dociekamy.
Swoja droga to zabawne - piszesz cos takiego 'Drogie dzieci, każdy taki ranking jest subiektywny, ...', a jednoczesnie zarzucasz innym, ze sa dzieciakami z brakami intelektualnymi, tylko dlatego, ze nie zgadzaja sie z Twoja opinia i maja swoja - subiektywna.
» 12 sierpnia 2021, 20:24 #140
kojothehe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 20:45

Najpierw piszesz, że wybierasz 11 z tych 4 klubów, zarzucają i, że piszesz Lukaku > Kane, po czym tłumaczysz sie dlaczego tak... przeciez Kane nie gra w tych klubach ktore wymieniles to jak ma by. W Twojej 11? Kłócicie sie w komentach a nawet ze zrozumieniem nie czytacie...
» 12 sierpnia 2021, 20:42 #139
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:17

Batigol a gdzie w tej twojej wypowiedzi są do wafla jakiekolwiek merytoryczne argumenty? Sypnąłeś wyświechtanym frazesem bez pokrycia niczym kolejny dzieciak korwinista rodem z wykopa, który nie ma pojęcia co właściwie znaczy merytoryczny ;)

Argumenty merytoryczne (ad meritum, ad rem) – to argumenty dotykające “meritum”, sedna sprawy. W praktyce są to przede wszystkim fakty, twarde dane (patrz np. tutaj), ewentualnie logiczne wnioski wysnuwane na podstawie przedstawionych faktów (standardowo wraz z jasnym przedstawieniem ścieżki wnioskowania).
» 12 sierpnia 2021, 21:16 #138
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:20

a Van Dijk to obrońca o innej nieco charakterystyce i stylu iż Lindelof, zdecydowanie bardziej przecinak niż spychacz do linii końcowej boiska, więc serio... zmień dilera
» 12 sierpnia 2021, 21:20 #137
Ustawiacz992: Drogi Dorosły Przyjacielu :)

Przeraża mnie twoja wizja i wiedza na temat piłki nożnej :) Pomijając już fakt, że zabrakło najlepszego defensywnego pomocnika w lidze- Kante na rzecz Jorginho :) To w poprzednich komentarzach z Pogby zrobiłeś 10 xD Nie wiem, czy wiesz, co to za pozycja na boisku ? a z Hendersona zrobiłeś 8 xD nie wiem może to ja inne mecze oglądam. Przechodząc do twojej jedenastki wyjaśnij mi, jak to jest możliwe, że wybrałeś Mendiego, który zagrał tylko jeden sezon w Anglii i nie zdobył złotych rękawic :) To, że ktoś dla Ciebie jest "Kozakiem" nie oznacza, że jest najlepszy.
» 12 sierpnia 2021, 22:05 #136
NoName: Racja kojot, zapomnialem, ze Kane nie gra w zadnym z tych 4 klubow. Nie mniej i tak tak dziwi mnie stawianie Lukaku nad Anglikiem.
» 12 sierpnia 2021, 23:01 #135
Mariano88: Czy ktoś się orientuje czy Jannik Vestergaard faktycznie jest lepszy od naszego Bednarka? Sorry za off top ale ciekawi mnie czemu Leicester akurat wybrało jego duńskiego partnera ze środkiem obrony? Ktoś, coś? Może RedFox gdzieś tam jest? :)
» 12 sierpnia 2021, 17:45 #134
Dejfmi: Bardziej doświadczony i pewny.
» 12 sierpnia 2021, 17:48 #133
Mariano88: Wydawało mi się, że to Bednarek jest pierwszym wyborem w Southampton...
» 12 sierpnia 2021, 17:53 #132
Michux3: 1.Miał dobre Euro
2.Jest tańszy
3.Raczej nie będzie narzekał jak już fofana wróci by być 3-4 wyborem.
Prawdopodobnie zeszły sezon miał lepszy od bednarka i referencje od Schmeichela też zrobiły swoje
» 12 sierpnia 2021, 17:55 #131
Mariano88: Ma to sens, dzieki
» 12 sierpnia 2021, 20:55 #130
Batigol222: Wygląda jak dziwna koszula casualowa z bawełny egipskiej. Gdyby usunąć loga to pewnie nikt by nie pomyślałm, że to do grania w piłę...
» 12 sierpnia 2021, 17:43 #129
artix206: Trochę ukraińskie te stroje, czy mnie się wydaje. Swoją drogą, kolejny komplet w kolorystyce niebieskiej, w następnym sezonie jeszcze takie domowe będziemy mieli.
» 12 sierpnia 2021, 17:28 #128
ruffnecky: a może jednak bardziej szwedzkie? :D
» 12 sierpnia 2021, 17:37 #127
Strzelec: Mi bardziej wyglądają na drugie stroje reprezentacji Chorwacji.
» 12 sierpnia 2021, 17:50 #126
maticr7: Mi brakowała niebieskiego ostatnio w naszych koszulkach.
» 12 sierpnia 2021, 23:20 #125
69eyes: Zakładam draft fpl, byli by chętni? Liczę na regularnie grające osoby żeby ktoś po paru kolejkach nie odpuszczał. Kod będę wysyłał do chętnych na priv, start dziś 20:00.
» 12 sierpnia 2021, 16:29 #124
Diabelski97: Twaro & Gutka komentują mecz z Leeds.

Pięknie.
» 12 sierpnia 2021, 16:21 #123
Dejfmi: zdecydowanie wolę Rosłonia i Pełkę
» 12 sierpnia 2021, 16:32 #122
Diabelski97: Też spoko.
» 12 sierpnia 2021, 16:36 #121
Bourdain: Dla mnie wszyscy w tej ekipie są spoko, kulturalni z dystansem do siebie, z dużą wiedzą, widać, że robią to z czystej pasji. Wyjątek stanowi Twarowski, nie trawię tego typa, zarozumiały, cyniczny, protekcjonalny człek, zawsze ma rację i nigdy nic mu nie można zarzucić, czy wbić delikatnej szpileczki, bo od razu jest wielkie oburzenie i obraza majestatu, podczas gdy on swoich rówieśników ciśnie regularnie, najgorszy typ człowieka.
» 12 sierpnia 2021, 16:43 #120
Killgor: bourdain, matka wie ze cpiesz? z calej ekipy ma najwiekszy dystans do siebie przez co jest mega smieszkiem,co to za belkot, protekcjonalny? :v
» 12 sierpnia 2021, 16:48 #119
Bourdain: @Killgor Taki motłoch jak Ty nie jest na tyle spostrzegawczy, żeby wychwycić relacje międzyludzkie i wyciągnąć z nich jakieś wnioski, harnaś zaburza Ci logiczne myślenie, odstaw przyjacielu.
» 12 sierpnia 2021, 16:52 #118
Killgor: No tak,Twaro to krol lew,samiec alfa,samowyzwanczy lider,ktory,gdy tylko moze sciaga swojego kompana do parteru.Szkoda strzepic.
» 12 sierpnia 2021, 17:18 #117
Pat108: Sorki, @Killgor, ale w tej sprawie jestem po stronie @Bourdaina. Też wychwyciłem u Twarowskiego podobne zachowania. Teraz pytanie brzmi: czy tak jest rzeczywiście czy tylko odbieram to w ten sposób przez jakieś własne doświadczenia życiowe? Who knows? :) Nie ma potrzeby się z tego tytułu wzajemnie obrażać.
» 12 sierpnia 2021, 17:32 #116
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 17:36

Bourdain no to pokazałeś niewiele lepszy typ człowieka, a może cała ta twoja wypowiedź to nieświadome przeniesienie? :D
» 12 sierpnia 2021, 17:36 #115
Bourdain: Ja nie miałem zamiaru nikogo obrażać, ale jeśli typek wyskakuje z tak infantylnym tekstem, to starałem się wyrazić, co sądzę o jego, opinii najsubtelniej jak tylko potrafiłem, jednocześnie starając się dostosować do poziomu intelektualnego adwersarza, tak aby przekaz był klarowny. I wcale nie utrzymuję, że jestem idealnym typem człowieka, ale na pewno mam większy dystans do własnej osoby niż Twarowski i krytykę przyjmuję z podniesionym czołem.
» 12 sierpnia 2021, 17:52 #114
mikon70: Bourdain
Ja ciebie popieram. Mnie ogólnie strasznie Twarowski zaczął irytować. Tak jak kiedyś moim ulubionym duetem był Twarowski i Nahorny, a Pełki nie lubiłem, to teraz jest na odwrót. Tyle ze Rafał Nahorny tak jakby się trochę moim zdaniem zawodowo wypalił i często popełnia gafy i często się powtarza. Natomiast Twarowski przestał mnie bawić tak jak kiedyś potrafił to według mnie lepiej robić swoim poczuciem humoru. Do tego taki mecz United z Liverpoolem ze stycznia tego roku. Z 80 procent spotkania gadanie Twarowskiego było tylko o Liverpoolu. To wtedy Rudzki którego uważam za średnio obiektywnego zachowywał jakieś proporcje. Tez często Twarowski wyrażając swoje opinie wygaduje według mnie niestworzone rzeczy. Po prostu straciłem do niego sympatie
» 12 sierpnia 2021, 18:04 #113
NoLogo: Twaro popłynął tym, jak w pierwszej połowie ubiegłego sezonu co mecz cisnął na Ole, że nadaje się co najwyżej do U-18. Dobrze, że później miał tyle przyzwoitości, żeby na 'wizji' przeprosić za swoje brednie i przyznał, że się mylił.
» 12 sierpnia 2021, 19:41 #112
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 21:07

no niektórym "kibicom" United nie przechodzi wylewanie pomyj na piłkarzy United nawet jak ich strzelisz statystykami prosto w twarz
» 12 sierpnia 2021, 21:06 #111
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 16:06

City szykuję ofertę w wysokości 150 milionów euro za Kane.

Fabrizio Romano
» 12 sierpnia 2021, 16:05 #110
Chestnut: Wystarczy UEFA, że nie chcą założyć SUPERLIGI. :D
» 12 sierpnia 2021, 16:45 #109
NoName: To City szykuje ta oferte na 150m czy Ty?
» 12 sierpnia 2021, 17:11 #108
awe: ManUnited307 - oni rzekomo szykuja czyli moze to zrobia moze nie, a moze nikt sie o tym nigdy nie dowie, nie zlozyli jej oficjalnie tylko sa domniemania, ze cos sobie tam pisza, taki nic nie warty news.
» 12 sierpnia 2021, 17:40 #107
swees: Bardzo fajne wszystkie koszulki w tym sezonie, w porównaniu do jakichś wymyślnych różowych, szarych czy "zebrowych" z poprzednich sezonów. Nie ma wstydu - to najważniejsze, a o gustach sie nie dyskutuje ;)
» 12 sierpnia 2021, 15:42 #106
PVN5150: Kupował ktoś z was koszulkę w wersji authentic? Zastanawiam się czy warto do niej dopłacić.
» 12 sierpnia 2021, 15:40 #105
Lokator23: Niech ten sezon sie juz zacznie. Po sobotnim meczu polowa z Was schowa sie do swoich nor i bedziecie tam jeczec i wyrywac sobie pierwsze loniaki czekajac na pierwsza porazke United. A wtedy wyjdziecie z nor szczesliwi bo sobie ponarxekacie na OGS
» 12 sierpnia 2021, 15:40 #104
ruffnecky: popraw literówkę, bo jeszcze ktoś nie zrozumie głównego przesłania co ma sobie wyrywać ;)
» 12 sierpnia 2021, 15:44 #103
ruffnecky: koszulka fajna, a video produktowe świetne :)
» 12 sierpnia 2021, 15:38 #102
Diabelski97: Raphael Varane podpisał kontrakt z Manchesterem United. Pozostało tylko oficjalne ogłoszenie.

Fabrizio Romano
» 12 sierpnia 2021, 15:35 #101
Masarnia: Są gusta i guściki.... Osobiście tylko pierwszy komplet broni się jako tako(zły nie jest) pozostałe dwa porażka
» 12 sierpnia 2021, 15:33 #100
DjTED: Dla mnie wszystkie 3 porazka
» 12 sierpnia 2021, 17:14 #99
awe: Dla mnie pierwszy fajnny, drugi nawet mnie zaciekawil, ale zobaczylem rea lphoto i wyglada koszmarnie, a trzeci to juz na tych przerobionych zdjeciach wyglada fatalnie to strach pomyslec jak wygladaja na zywo.
» 12 sierpnia 2021, 17:25 #98
maticr7: Dla mnie wszystkie 3 super.Wyjazdowa jednak najmniej.
» 12 sierpnia 2021, 23:22 #97
Diabelski97: Borussia Dortmund would prefer to sell Erling Haaland to the Premier League or La Liga. Haaland is dreaming of the Premier League #mulive [@Sky_Jesco via @footballdaily]
» 12 sierpnia 2021, 15:21 #96
DaredevilUtd: No to za rok kierunek bedzie tylko jeden, a juz na pewno klub. Jak $ity kupi Kane, Chelsea, kupila Lukaku, a do Liverpool Haaland nie pasuje, to duzo wiec j druzyn do wyboru nie bedzie mial
» 12 sierpnia 2021, 16:40 #95
PogbaKingOfMANU: Wzór lepszy niż 2 strój (co akurat nie jest trudne), ale coś jest nie tak z krojem, czy co, że wyglądają na tych zdjęciach jakby mieli garba O.o ogólnie jak to jest, że adidas dla takiego Arsenalu czy Bayernu, a nawet Lyonu wszystkie 3 stroje zrobił kozak, a United wyjściowy jest raptem 1 strój i to od biedy, szału nie ma.
» 12 sierpnia 2021, 15:10 #94
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 15:01

Manchester United zdecydował się wypożyczyć Amada Diallo do innego klubu

Źródło - MEN


Cavani, Rashford, Greenwood, Martial, Sancho, James, to powinno wystarczyć. Amad ma duży potencjał, fajnie jakby został wypożyczony do jakiegoś klubu z Premier League.
» 12 sierpnia 2021, 14:59 #93
Diabelski97: Jeszcze Lingard, znowu zapomniałem.
» 12 sierpnia 2021, 15:04 #92
mikiartur: W długoterminowym patrzeniu raczej na tym nie stracimy. Pytanie kto wtedy będzie na Sancho naciskał. Bo to oznacza że raczej Mason będzie przewidywany do rywalizacji z Sancho, Martial z Cavanim a Rashford z Jamesem.
No i pytanie co z Elangą, Shoretire, a w pomocy z Mejbrim, Galbraihtem,
No i co z Garnerem który podobno odrzucił kontrakt.
» 12 sierpnia 2021, 15:18 #91
Quahadron: Premier League? Nikt go nie weźmie, a na pewno nie po to by nam ogrywać zawodnika. Poza tym Amad jest bardzo drobny i myśle, że lepiej jakby poszedł do Championship.
» 12 sierpnia 2021, 16:02 #90
GraanManU: JAMES GARNER ODRZUCIL PROPOZYCJE NOWEGO KONTRAKTU...
» 12 sierpnia 2021, 14:54 #89
GraanManU: Diabelski mnie uprzedził :D
» 12 sierpnia 2021, 14:55 #88
Kilerek7: Chłop chce grać, młodzi widząc, że nie mogą przebić się do podstawy też tracą cierpliwość.
» 12 sierpnia 2021, 15:09 #87
Mariano88: Kilerek7, chłopak zobaczył Twoje wpisy, że bez nowego DM nie mamy szans na mistrza i stwierdził, że nie jest doceniamy i się pakuje
» 12 sierpnia 2021, 15:11 #86
Kilerek7: A gdzie ja napisałem, że bez SPD nie mamy szans? Pisałem, że nowy SPD jest brakującym ogniwem, by to okno było kompletne, to samo Goldbridge powtarza na United Stand, że bez kupna pomocnika sam Varane i Sancho to za mało.
» 12 sierpnia 2021, 15:53 #85
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 16:47

No i dlatego nie ma co się dziwić, że chce odejść. Jakby wszyscy w nim widzieli następcę Maticia od tego sezonu to zaraz podpisalby
» 12 sierpnia 2021, 16:46 #84
Diabelski97: Po powrocie Rashforda, nasze skrzydła mogą być zabójcze.

Shaw z Rashfordem, Wan Bissaka z Sancho, i na szpicy nasz Golden boy. W dodatku sami Anglicy.
» 12 sierpnia 2021, 14:53 #83
Wirus: Manchester United, Manchester City, Chelsea Londyn, Liverpool, PSG - te kluby sie mocno wzmocniły.

Barcelona, Real Madryt, Inter Mediolan, AC Milan - te kluby mocno sie osłabiły.

Bayern Monachium, Juventus Turyn, Atletico Madryt - te kluby to taka nie wiadoma, pewnie będzie w miare stabilnie.

Widać, że w tym sezonie i pewnie w najbliższych to kluby z Anglii (głównie w/w TOP4) bedą rządzić w Europie, a Hiszpańskie za to będą mocno w odwrocie.
» 12 sierpnia 2021, 14:51 #82
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 15:15

Wszystko spoko poza Poolem, który zrobił tylko jeden transfer ŚO więc nie nazwał bym tego mocnym wzmocnieniem, Klopp w mediach mówi, że dopóki nie sprzedadzą kogoś to więcej nie będą kupować.

Też myślę, że nadchodzi dominacja angielskich zespołów na arenie europejskiej. Na ostatnie 4 finały LM, w trzech udział brały angielskie zespoły, z czego 2 razy mieliśmy angielski finał.
» 12 sierpnia 2021, 15:12 #81
AgentBartezz: Trzeba jeszcze liczyć, że im Van Dijk wraca po całym sezonie, także też można mówić o dwóch wzmocnieniach.
» 12 sierpnia 2021, 15:56 #80
DaredevilUtd: Agent nie pisz bzdur. To ze wraca, nie znaczy, ze bedzie tak dobry jak przed kontuzja.
» 12 sierpnia 2021, 16:05 #79
Robo1986: Daredevil a jeżeli będzie równie dobry jak przed kontuzją? ;)
» 12 sierpnia 2021, 18:47 #78
AgentBartezz: Równie dobrze można powiedzieć, że to że nie będzie taki dobry jest bzdurą. Można też mówić, że Grealish, Sancho, Lukaku się nie spiszą w nowych barwach. Wszystko to jest wróżenie z fusów teraz. Gdybamy sobie bo tyle możemy. A jak będzie to się okaże w maju.
» 13 sierpnia 2021, 16:39 #77
Diabelski97: James Garner has rejected a new contract offer from #mufc and is keeping his options open #mulive [@SportsPeteO]


Ciekawe..
» 12 sierpnia 2021, 14:32 #76
Mariano88: Za mało kasy albo chce odejść? Miałem nadzieję, że za rok zastąpi Maticia
» 12 sierpnia 2021, 14:39 #75
vieeeri: Bardzo dobrze, niech walczy o swoje.
» 12 sierpnia 2021, 14:47 #74
Chestnut: Będzie jak z Pogbą.

Oj dawno nikt tak nie napisał. :D
» 12 sierpnia 2021, 15:12 #73
DaredevilUtd: Dobry zawodnik, a minut nie dostaje. Przy tym jak bardzo nam brakuje dobrego ŚPD, to Garner moglby ta dziure zalatac, ale my wolimy go wypozyczac. Szkoda niezly ma chlopak talent.
» 12 sierpnia 2021, 16:04 #72
Diabelski97: Manchester United predicted lineup to face Leeds United: De Gea; Wan-Bissaka, LindelĂśf, Maguire, Shaw; Matić, McTominay, Bruno; Sancho, Greenwood, Pogba. #MUFC [@StrettyNews]
» 12 sierpnia 2021, 14:29 #71
Mariano88: Myślałem, że McTominay i Pogba są bez formy. Ciekawe...
» 12 sierpnia 2021, 14:39 #70
NoLogo: W sparingu było raczej widać już ich normalne przygotowanie, McT naładowany chętny do gry, wniósł ożywienie, a pogba jak to on, niechlujność i ospałość, tego nic już nie zmieni.
» 12 sierpnia 2021, 14:56 #69
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 15:19

@Diabelski97, zbyt defensywnie. "Diabły" mają atakować!
» 12 sierpnia 2021, 15:18 #68
Michal12371: Prawie jak koszula flanelowa
» 12 sierpnia 2021, 14:28 #67
Hoccu: A druga opcja, wiemy cokolwiek nowego na temat ŚPD? Skoro Dalot ma zostać to wiadomo że Trippiera nie potrzebujemy.. ale kurcze coś cicho się zrobiło po Waranie z komodo.
» 12 sierpnia 2021, 14:02 #66
Mariano88: Nie chce Cię straszyć ale przybywa opinii, że nikogo już nie kupimy. Miał być sprzedany Pogba, Lingard, Dalot, Pereira. Tymczasem chętnych brak. Zaczynamy sezon z Maticiem, który szczęście w nieszczęściu złapał formę.
» 12 sierpnia 2021, 14:42 #65
Hoccu: sorry, ale to wygląda jak sweter xdd hahahhahaha
» 12 sierpnia 2021, 13:59 #64
cantona007: Podobno prezes PSG rozważa ściągnięcie CR7 po zakończeniu sezonu jako wolnego zawodnika w zastępstwie za Mbappe, który ma odejść do Realu. W sumie ciekawie byłoby zobaczyć Messiego i Ronaldo w jednym zespole.
» 12 sierpnia 2021, 13:31 #63
atotrikos: to jest coś na co czekam -CR7 X MESSI- jak Songo i Vegeta, chcę to zobaczyć
» 12 sierpnia 2021, 14:40 #62
Mariano88: Jak Batman i Joker; Bolek i Lolek; Tytus, Romek i Atomek...
» 12 sierpnia 2021, 14:44 #61
Seszele: Ciekawe czy Messi sobie poradzi w Ligue One?
» 12 sierpnia 2021, 13:19 #60
AUDIoooo: Albo czy ligue one sobie poradzi z Messim?
» 12 sierpnia 2021, 13:32 #59
DaredevilUtd: Przeciez to jest gorsza liga od tej hiszpańskiej.
» 12 sierpnia 2021, 14:22 #58
Mariano88: Ligue One to trzecia liga angielska, nie? To chyba Messi dalby rade
» 12 sierpnia 2021, 14:45 #57
NoName: Jemu chyba chodzilo o Ligue Ę, ale slabo z francuskim.
» 12 sierpnia 2021, 15:06 #56
NoLogo: Ile ludzi tyle opinii, jak dla mnie pierwszy i drugi komplet najlepszy od kiedy adidas dostarcza stroje, natomiast ten powyżej... Wygląda jakby wycinali je z koca z polaru, ten wzorek na nich.
Adidas chyba serio czerpie inspiracje na 'ruskich' bazarach.
Nikt do kupna nie zmusza, a i plus jest taki, że w trakcie meczu tych wzorów nie widać, jak było np. w przypadku tej panterkowej tandety.
» 12 sierpnia 2021, 13:08 #55
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 14:29

A no to spoko, w takim przypadku rozumiem. :)

Nigdzie nie zostałem zaorany. Polar to nie mikrofibra. ;)
» 12 sierpnia 2021, 14:28 #54
Mariano88: Chestnut, Jak zawsze czepiasz się szczegółów zamiast podziękować, że fajny kocyk Ci znalazlem
» 12 sierpnia 2021, 14:46 #53
Chestnut: A nie no kocyk fajny, dziękuję! Do koszulki będzie pasować, położę sobie na fotelik i będzie elegancki tron. :P
» 12 sierpnia 2021, 15:10 #52
Mariano88: No i to rozumiem :)
» 12 sierpnia 2021, 17:49 #51
levy181: Jak dla mnie naprawdę spoko.

Odbiegnę od tematu. Tak czysto teoretycznie odchodzi Mbappe a na jego miejsce z nr 7 Ronaldo. Kurde chcialbym zobaczyć go w jednej drużynie z Messim. Fakt ze akurat nie w PSG bo nienawidzę jak ognia ale z czysto sportowego punktu widzenia ich dwóch obok siebie ? Petarda.
» 12 sierpnia 2021, 12:59 #50
mikiartur: w jednym zespole fajnie byłoby ich zobaczyć, to fakt. Nawet w PSG. Ale odnośnie tej dwójki to ja marzę o innym zdarzeniu. A mianowicie o finale mś 2022 Portugalia Argentyna. Finał MŚ, Ronaldo vs Messi, prawdopodobnie ostatnia wielka impreza z udziałem ich obu. To byłoby meczyyycho. Bo prawda taka, że ostatni wielki mecz o jakieś wielkie Europejskie trofeum z udziałem tej dwójki to finał lm 2008/2009 MU vs FC Barcelona. Jak sobie przypominam 11stki tamtego meczu to trudno znaleźć finał z lepszą obstawą.
» 12 sierpnia 2021, 13:14 #49
bani: W komplecie z getrami wygladaja mega!
» 12 sierpnia 2021, 12:58 #48
Pyra: Już wszystkim wyjaśniam o co chodzi z niebieskim. Logo naszego sponsora na czerwonym tle wygląda fatalnie więc zmienili kolor na biały a w zamian stroje rezerwowe są w ich barwach.
» 12 sierpnia 2021, 12:48 #47
mikiartur: Ogólnie mam pytanie odnośnie koszulek.

Znacie jakieś strony internetowe gdzie można kupić domową koszulkę MU (z nadchodzącego sezonu) za niższą cenę niż tą która jest w oficjalnym sklepie MU?
Czy raczej nie ma i z oficjalnego sklepu klubu jest najniższa cena?
» 12 sierpnia 2021, 12:29 #46
Borsky: 2 sezony temu w dobrej cenie kupiłem na podstadionem.pl, często mają przeceny.
» 12 sierpnia 2021, 12:38 #45
Rashy10: Jeśli chodzi o starsze modele z poprzedniego sezonu to często spoko obniżki łączone z kodami rabatowymi są na stronie adidasa. Najnowsze z obecnego sezonu też chyba najtaniej wyjdzie wziąć na adidasie przy okazji jakiejś promocji (cyklicznie mają jakieś akcje z kodem na 20%).
» 12 sierpnia 2021, 12:59 #44
vieeeri: Dokładnie. Na adidasie możesz ogarnąć kod 20% za newsletter, a i warto w ulubionych mieć też na Zalando bo przy jakiejś promce 15-20% na nieprzecenione można atrakcyjnie wyrwać. Na podstadionem tez kupowalem, ale na promocje na nówki mysle, ze trzeba poczekac do koncowki roku
» 12 sierpnia 2021, 13:05 #43
United45: Gdzie ten Varane
» 12 sierpnia 2021, 12:25 #42
bani: Jutro, bo dzis promocja strojow. Na mecz pewnie bedzie, bo juz trenuje ;)
» 12 sierpnia 2021, 12:59 #41
Rashy10: Ociągają się z tymi transferami, że hej. Cieszyłem się, że szybciej dopinamy w tym roku transfery (rozmowy między klubami) ale koniec końców z testami medycznymi i podpisaniem kontraktów wychodzi na to samo co zwykle czyli zawodnicy dołączają w praktyce do drużyny przed samym startem ligi. W PSG Messiego w 2-3 dni ogarnęli z prezentacją od ogłoszenia, że odchodzi z barcy, Lukaku już dzisiaj przyleciał do Londynu finalizować transfer do smerfów, a może koło tygodnia temu się plotki pojawiły odnośnie tej transakcji.
» 12 sierpnia 2021, 15:20 #40
NoName: Dzis juz byl zmieniany glowny news na dp.
» 12 sierpnia 2021, 16:38 #39
sisinho: Lepszy 3 zestaw niż 2 co nie znaczy że są jakieś wybitne.
» 12 sierpnia 2021, 11:58 #38
Bayron: Dokładnie tak samo uważam. Dodam tylko co o k. mają z tym niebieskim? Adadas wie dla kogo dane koszulki robi?
» 12 sierpnia 2021, 12:46 #37
Chestnut: Niebieski jest od dawna, nie tylko "Adadas" tak robił...
» 12 sierpnia 2021, 13:17 #36
Rashy10: 1 niebieskie jeszcze spoko do przełknięcia ale 2 z 3 kompletów niebieskie to jakiś poroniony pomysł.
» 12 sierpnia 2021, 15:22 #35
Wirus: Ale bym chciał zobaczyć jeszcze Sir Alexa Fergusona na ławce trenerskiej ...

Taki Bruno czy Cavani dostaliby takiego jeszcze powera, że rozszarpaliby przeciwników na drobny mak
» 12 sierpnia 2021, 11:57 #34
Freddie: Mi sie podoba. Niebieski ze zlotym kolorem i czerwienia dobrze pasuja.
» 12 sierpnia 2021, 11:39 #33
Mariano88: Skoro dziś prezentacja strojów to rozumiem, że prezentacja Varane'a przełożona na jutro? Ktoś się zna na marketingu sportowym? :p
» 12 sierpnia 2021, 11:24 #32
91nc99: Lepiej zawsze kumulować wydarzenia. To powinna być twarz prezentacji - byłby podwójny rozgłos, bo i nowy gracz i nowy strój
» 12 sierpnia 2021, 11:33 #31
DaredevilUtd: I ten Bruno zasiadajacy na tronie :D
» 12 sierpnia 2021, 11:23 #30
RedRevolta: Alesz sztosik film promujący :) piękny!!
» 12 sierpnia 2021, 11:18 #29
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 11:26

Ten Bruno zasiadający na tronie >>>
» 12 sierpnia 2021, 11:25 #28
Chestnut: Czemu nie mogli zrobić takich koszulek jako domowych, tylko zamienić niebieski na czerwony, żółte elementy na biały i byłoby 10/10. W każdym razie ta mi się najbardziej podoba.
» 12 sierpnia 2021, 11:10 #27
Mariano88: Chestnut ale tam musiałyby różne odcienie czerwonego być plus połączenie z białym to mogłoby tak trochę wyjść na różowo. Widziałeś bluzy reprezentacji Polski które noszą tuz przed meczem? Obawiam się, że Twój pomysł mógłby w podobny sposób nie wypalić.
» 12 sierpnia 2021, 11:22 #26
Chestnut: Nasycenia koloru czerwonego, więc nie byłoby różowego, tylko jaskrawy czerwony i ciemny czerwony. :)
» 12 sierpnia 2021, 11:29 #25
Mariano88: Hmm no może może...
» 12 sierpnia 2021, 11:52 #24
PozdiRed: Widział może ktoś jakieś zdjęcia na twitterze albo gdzie kolwiek jak sancho trenuje z druzyna? Bo ja widzialem jego zdjęcia z treningu ale zawsze był sam.
» 12 sierpnia 2021, 11:05 #23
GGMUN6: twitter.com/utdIeo_/status/1425537209629913097

Proszę bardzo, tutaj masz :)
» 12 sierpnia 2021, 11:11 #22
PozdiRed: O dziękuję, jednak liczylem na więcej haha
» 12 sierpnia 2021, 11:18 #21
GGMUN6: Zdaje mi się, że na instagramie też było zdjęcie jak trenuje w grupie.
» 12 sierpnia 2021, 11:19 #20
4lkor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 11:54

youtube.com/watch?v=OBTr7coiccQ
To filmik sprzed 3 dni. U mnie w podpowiedziach różne ciekawostki związane z MU się pojawiają.
» 12 sierpnia 2021, 11:53 #19
4lkor: Jak obejrzałem, to tam są tylko fragmenty jego indywidualnego treningu. Ale pewnie od tamtej pory już trenuje z drużyną, mam nadzieję :)
» 12 sierpnia 2021, 11:58 #18
kujawa: Wszystko zależy od gustu, dla mnie są naprawdę dobre i powinny być jako drugie.
» 12 sierpnia 2021, 11:02 #17
Rashy10: Sztosik film promujący.
» 12 sierpnia 2021, 11:00 #16
CHAMPIONS21: Najbardziej w tych koszulkach podoba mi się oryginalne logo. To co robili w poprzednich latach to był skandal, żeby zmieniać kolorystykę herbu.
» 12 sierpnia 2021, 10:59 #15
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2021 17:41

obosz, skandal,
jak rozumiem z projektowaniem graficznym to nie za bardzo po drodze? :D
» 12 sierpnia 2021, 17:40 #14
Mariano88: Na pewno lepsze niż sraczkowate wyjazdowe z sezonu 19/20 czy czarno-biale z zeszłego. Natomiast wciąż uważam, że nie powinniśmy mieć niebieskich trykotow tak jak city nie powinno mieć czerwonych.
» 12 sierpnia 2021, 10:56 #13
KalinaRIP: Mało które są fajne na zdjęciach jak powyżej, za to na boisku prawie wszystkie jak nie wszystkie są spoko.
» 12 sierpnia 2021, 10:52 #12
Quebambino: Tak jak nigdy nie narzekam na koszulki, tak to jest.. straszny syf.
» 12 sierpnia 2021, 10:49 #11
Boombakla: Konkretny trykot, imo lepszy niż drugi zestaw
» 12 sierpnia 2021, 10:42 #10
KOw11alMUN: Zgadzam się, filmik genialny jednak same koszulki dla mnie fatalne. No cóż, na ten sezon wjedzie wyjazdówka tylko jeszcze nie wiem z kim na plecach, chyba Mason ;)
» 12 sierpnia 2021, 10:41 #9
Wirus: Lepsze niż 2-gi zestaw, chociaż i tak znowu niebieskie :/

Powinno być:
1 - czerwone
2 - czarne
3 - białe
» 12 sierpnia 2021, 10:39 #8
Anhel: Genialny ten filmik , Bruno na tronie , Pogba kabareciarz , Ole , SAF. Brawo co do samych trykotów to hmm i są ładne ale jakoś nie pasują mi do United
» 12 sierpnia 2021, 10:30 #7
DaredevilUtd: Ile osob tyle opini, dla mnie slabe.
» 12 sierpnia 2021, 10:24 #6
Dejfmi: no te akurat mi się nie podobają
» 12 sierpnia 2021, 10:22 #5
atotrikos: Jak stary zmechacony koc u babki albo jak na kwaterze w Krynicy Morskiej w 98'
» 12 sierpnia 2021, 10:18 #4
Dejfmi: hehe nawet śmiechłem :D

+1 byczq
» 12 sierpnia 2021, 10:22 #3
kamilpe: Albo przykrycia foteli w PKS
» 12 sierpnia 2021, 10:24 #2
atotrikos: Nie są złe, wg mnie nawet ładniejsze od zebry, jak jeszcze chłopaki będą uśmiechnięci po kolejnych bramkach na wyjazdach, to będą się dobrze kojarzyć i tego nam wszystkim życzę.
» 12 sierpnia 2021, 10:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.