Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Keane: United nie rozwiązali problemów w obronie

» 15 lutego 2018, 18:37 - Autor: Rio5fan - źródło: manchestereveningnews.co.uk
Były kapitan Manchesteru United, Roy Keane, jest przekonany, że klub z Old Trafford powinien dokonać wzmocnień w linii defensywy.
Keane: United nie rozwiązali problemów w obronie
» Roy Keane wymaga lepszych występów od piłkarzy Manchesteru United
Podopieczni José Mourinho przegrali swój ostatni mecz, a szczególną uwagę kibiców zwróciła słaba postawa defensywna Czerwonych Diabłów.

- Myślę, że Manchester United wciąż nie rozwiązał problemów z defensywą, jakie klub ma od kilku lat. To nadal będzie się działo, jeśli środkowi obrońcy nie zaczną spisywać się lepiej - stwierdził Keane.

- Zawsze uważałem, że jeżeli masz Ashleya Younga w swojej czwórce defensorów, to będziesz miał problemy.

Irlandczyk skomentował także postawę krytykowanego Paula Pogby.

- Każdy topowy piłkarz powinien być w stanie grać w dwuosobowym lub trzyosobowym bloku w środku pola. Pogba musi po prostu grać lepiej i całkowicie skupić się na futbolu - podsumował Keane.


TAGI


« Poprzedni news
Malone: Jesteśmy w stanie zatrzymać Manchester United
Następny news »
Ince: Będę rozczarowany transferem Pogby, ale nie zaskoczony

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (13)


joyrider: Manchester nie rozwiązał żadnych problemów. Mam wrażenie, że w składzie jest chaos. Martial i |Rashford niby wielkie talenty, ale nie grają na miarę swoich możliwosci. Pogba przychodził jako jeden z najlepszych pomocników na swiecie, ale też nie ma takiego wpływu na grę jaki wszyscy oczekują. W obronie wielkie nadzieje pokładane w Lindelofie, który miał zakończyć budowę srodka obrony, a jak jest to nie muszę pisać. Lukaku ciężko ocenić bo ma słabe wsparcie z innych formacji, poza tym nie ma zmiennika i sam tyra cały sezon. Także niby cos się dzieje, ale zarówno Jose jak i nasz skład wyglądają jak dzieci we mgle. Wygląda na to, że jak ktos przychodzi do wielkiego Manchesteru to już ma w głowie tylko to, że jest mistrzem swiata i wszystkie kluby będą miały pełne gacie na samą mysl. A prawda jest taka, że wielki Manchester skonczył się 5 lat temu, a teraz trzeba go zbudować od nowa, wolą walki, determinacją, zaangażowaniem itd. Ale cóż...trzeba wierzyć, że przyjdzie lepsze. Miłego weekendu wszystkim Czerwonym Diabłom !!
» 16 lutego 2018, 08:35 #12
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2018 23:21

Ale gadacie głupoty. Rzuci wam myśl Roy i się spuszczacie. Rzućmy okiem na fakty.

Ile bramek strzeliła nasza ofensywa w ostatnim czasie? Jak ostatnio gra Pogba z Maticem?

Ludzie ten, zeszły i ostatni sezon LvG'ala są to lata, w których mamy najlepszą lub też 2-3 najlepszą defensywę w lidze.

W sezonie obecnie najlepszą defensywą jest nasza obrona.

W zeszłym sezonie 2016/17 druga najlepsza obrona. Straciliśmy 29 goli, tylko Tottenham stracił mniej goli bo 26, nawet mistrz Chelsea miał ich więcej bo 33. Arsenal 44, Live 42 a City 39.

W rozgrywkach 2015/16 najlepsza defensywa wspólnie z Tottenhamem, straciliśmy po 35 bramek. Arsenal wraz z mistrzem Leiceter po 36, City oraz Southampton po 41, Chelsea 53 a Live 50.

Zobaczymy z kolei jak się mają nasze statystyki bramek zdobytych na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie z top6 tylko Chelsea jest gorsza, strzeliła 49 goli, my i szósty Arsenal 51 bramek, Tott 52, Live 62 a City 79.

Zeszły sezon 2016/17 z top6 mamy najgorszy wynik 54 zdobytych goli, Arsenal 77, Live 78, City 80, Tott 86, Chelsea 85. Nawet Everton miał 65 i Bourmouth 55 strzelonych bramek. Przecież to jest dramat.

Sezon 2015/16 zajęliśmy piąte miejsce. Strzeliliśmy 49 bramek. Czwarte City 71, trzeci Tottenham 69, drugi Arsenal 65, pierwsze Leicester 68,
Idźmy niżej szóste Southampton ma więcej strzelonych bramek 59, siódmy West Ham 65, ósmy Live 63, dziesiąta Chelsea i jedenasty Everton po 59 bramek...
Siedemnasty Sunderland strzelił 48 bramek czyli jedną mniej od nas!! Ledwo utrzymali się w lidze...

To ludzie zlitujcie się od SAFa i Robina to my mamy problem z ofensywą i wspierającą ją pomocą a nie defensywą, która jest naszą najlepszą formacją, którą wspomaga niebywały DDG.
» 15 lutego 2018, 23:14 #11
Kasjusz: Ze wszystkim się zgadzam, bo też ciężko przeczyć statystyce samej w sobie, ale dochodzi tu 1 ważny czynnik. De Gea. Gdyby nie jego cuda to straconych bramek byłoby więcej, bo personalnie obrony rewelacyjnej nie mamy..
Poza tym czego by nie powiedzieć o Mou i Van Gaalu, to potrafią poukładać drużyny jako całość w defensywie.
Problemem jest wykorzystanie potencjału zawodników ofensywnych.
» 16 lutego 2018, 03:36 #10
Zer0: W pełni popieram Twoje słowa. Od dawna pisałem, że problem nie leży w obronie, a w ataku gdzie zwyczajnie brakuje nam klasowego napastnika, egzekutora potrafiącego strzelić co najmniej 30 goli w sezonie. Sytuację miał zmienić Falcao, który jednak nie odnalazł się w PL, potem był Ibrahimović, który dobrze zaczął, później było gorzej, a w końcu połamał się, z kolei z Lukaku mam wrażenie, że nie pasuje do naszego systemu gry stąd tak mizerny dorobek bramkowy u niego.

Druga kwestia to pomoc - w poprzednim sezonie było dobrze i duet Pogba - Herrera świetnie się uzupełniał. Mourinho jednak postanowił ściągnął Matića, który początek miał świetny, ale od listopada gra co najwyżej przeciętnie, w dodatku kompletnie nie widać boiskowego zrozumienia pomiędzy Serbem i Francuzem, w efekcie czego przegrywamy środek w praktycznie każdym meczu z kimś z TOP6. W takich warunkach zwyczajnie nie da się wygrywać.

Obrona jest naszą najsolidniejszą formacją od kilku lat, o czym świadczą podane przez Ciebie statystyki i fakt, że zagrali kiepsko w ostatnich 2 meczach tego nie zmienia. Duet środkowych obrońców w postaci Bailly'ego i Jonesa jest moim zdaniem jednym z najlepszych w lidze. Roy po raz kolejny wykazuje się ignorancją i mówi bzdury żeby tylko trafić do gazet.
» 16 lutego 2018, 11:07 #9
Siklen: Szanuję gdy ktoś podaje konkretne liczby/statystyki ;) Przychylam się do opinii, że pomoc jest kluczowym problemem. Plus uważam, że o ile środek obrony nie stanowi większego problemu, tyle boczni obrońcy nie wywiązują się ze swoich defensywnych obowiązków wystarczająco dobrze, zwłaszcza gdy trzeba bronić w okolicach pola karnego.
» 19 lutego 2018, 13:28 #8
johnnybgood92: Jest to mój 2 komentarz na tej stronie w życiu:
W stu procentach zgadzam się z Roy'em.
» 15 lutego 2018, 21:18 #7
Bossicky: Ryba psuje się od obrony...
» 15 lutego 2018, 20:17 #6
HarryPOD: Young jest dobrym zmiennikiem, zawsze zostawia serducho na boisku i jest to rzecz, której wszyscy inni powinni się od niego uczyć.
» 15 lutego 2018, 21:28 #5
Sideswipe: piłkarze są tak dobrzy jak ich ostatni mecz, chyba że mają na nazwisko Pogba, Martial. Wtedy oni jak grają źle to grają na innej pozycji. Kij że przyjęcie piłki i podanie (nie stracenie jej) czy wykorzystanie sytuacji sam na sam z pozycją ma niewiele wspólnego.
» 16 lutego 2018, 09:30 #4
emil1986x: O Youngu idealnie powiedziane :D
» 15 lutego 2018, 19:22 #3
duncaneedwards: z defensywa byl zawsze problem praktycznie od odejscia fergusona. zespol buduje sie od bramki.katastrofalne wyprowadzanie pilki z naszeego pola karnego przez obroncow i to nawet majac po bokach obrony dwoch bylych pomocnikow.no jest to ewenement.plus para stoperow ktorzy grajac z pilka u nogi zachowuja sie jakby kopali bombe.
» 15 lutego 2018, 19:11 #2
Rooni126: Szkoda tylko, że nikt nie wspomina jakoś o ostatnich wyczynach graczy ofensywnych, gdzie w ostatnich 2/3 meczach nie strzelili żadnego gola, ale to defensywa jest jedyną słabą formacją ( tak przynajmniej wynika z ostatnich złotych myśli ekspertów).
» 15 lutego 2018, 18:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.