Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho opuści Old Trafford po zakończeniu sezonu?

» 4 stycznia 2018, 09:46 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
W Manchesterze United rośnie obawa, że Jose Mourinho nie będzie menadżerem Czerwonych Diabłów w przyszłym sezonie – takie rewelacje przynosi nam dziennik Daily Mail.
Mourinho opuści Old Trafford po zakończeniu sezonu?
» Angielska prasa coraz głośniej spekuluje na temat przyszłości Jose Mourinho w Manchesterze United
Czy Twoim zdaniem Jose Mourinho zostanie w Manchesterze United na kolejny sezon?
Dziennikarze gazety, powołując się na swoje źródła, przeczuwają koniec Portugalczyka na Old Trafford. – Wygląda na to, że Jose ma syndrom trzeciego sezonu o rok wcześniej u nas – mówi na łamach gazety jeden z informatorów.

Mourinho spędza ostatnio coraz mniej czasu w Manchesterze i zamknął się głównie w otoczeniu własnego sztabu szkoleniowego.

Daily Mail wskazuje na liczne podróże Mourinho do Londynu. Portugalczyk często jeździ do stolicy pociągiem, a 24 i 25 grudnia wynajął nawet prywatny odrzutowiec, aby spędzić nieco więcej czasu ze swoją rodziną. Przedstawiciele klubu twierdzą, że nie są świadomi wynajęcia samolotu, co sugerowałoby, że Mourinho zapłacił za loty z własnej kieszeni.

Osoby z otoczenia Old Trafford zachodzą też w głowę, dlaczego żona Jose Mourinho nie może przeprowadzić się do Manchesteru. Dzieci menadżera Czerwonych Diabłów nie mieszkają już w rodzinnym domu. Mourinho od początku swojego pobytu w United mieszka natomiast w hotelu.

Daily Mail wskazuje, że poprzednik Mourinho, Louis van Gaal starał się bardziej zaaklimatyzować w nowym otoczeniu. Holender wraz ze swoją żoną zamieszkał w domu w Cheshire, często jadał w lokalnych restauracjach, a nawet dołączył z żoną do miejscowego klubu tenisowego.

Angielski dziennik wskazuje, że Mourinho w ostatnich tygodniach sprawia wrażenie niezadowolonego w Manchesterze United. Portugalczyk narzekał na transferową siłę nabywczą Manchesteru City, skrytykował też Paula Scholesa za jego niedawne komentarze. Być może Mourinho szykuje się na kolejny krok w swojej karierze.

– Paris Saint-Germain byłoby dla niego owocem, który wisi bardzo nisko – usłyszeli dziennikarze Daily Mail w środę od jednego ze swoich informatorów w United.

Dziennik wskazuje także na bardzo dobre połączenie kolejowe pomiędzy Londynem, a Paryżem...


TAGI


« Poprzedni news
"Mourinho nie nadaje się do wiązania sznurówek Scholesa"
Następny news »
Manchester United powalczy w styczniu o Rose'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


toja: Tez bym widzial Giggsa za Mou
» 5 stycznia 2018, 01:09 #70
Kilerek7: Jeśli odejdzie, to pytanie kto za niego? Ja chciałbym zobaczyć Giggsa.
» 4 stycznia 2018, 18:20 #69
SiYamabushi: Steve Bruce - Jestem największym fanem Jose Mourinho.
Jose Mourinho pozostaje właściwym wyborem, aby prowadzić Manchester United do przodu.

Szkoda że ma tak mało wsparcia ze strony ludzi związanych z klubem, gdzie codziennie angielska prasa ciśnie z naszym trenerem. Kloop trzeci rok pracy trofeów 0.
Pochettino czwarty rok pracy trofeów 0.
Guardiola drugi rok pracy trofeów 0.
Conte drugi rok pracy trofeów 1.
JOSE drugi rok pracy trofeów 2 + tarcza.
Pisanie ciągle o autobusie Jose jakaś choroba, Atletico Madryt gra mega defensywnie, Chelsea broni sie na 16 metrze 9 zawodnikami, nie kazdy gra w obronie ultra presingiem jak City Liverpool. Wiecej szacunku dla naszego trenera.
» 4 stycznia 2018, 15:00 #68
karolmanu3: Jeżeli to będzie pochetino albo simeone to jestem na tak.

Mimo wszystko to takie bzdury ze aż rzygac się chce.. kto to wymyśla?!
» 4 stycznia 2018, 13:54 #67
sinedd91: Daily Mail :D
» 4 stycznia 2018, 13:55 #66
RyannMistrz: Co wy z tym simeone? Bedziesz mial wtedy jeszcze wieksze murowanie niz teraz. I nie potrzeba nam kolejnej malpy w lidze
» 4 stycznia 2018, 15:18 #65
mh81: ludzie co wy piszecie jaki mendez i jaki pogba i ibra. to nie jest ich agent
» 4 stycznia 2018, 13:12 #64
magik1299: Posłuchajcie tego
[link usunięty]
» 4 stycznia 2018, 12:37 #63
magik1299: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2018 12:37

[link usunięty]
» 4 stycznia 2018, 12:36 #62
UnitedFan1985: Świetna wiadomość OBY to tylko nie była plotka medialna.
» 4 stycznia 2018, 12:35 #61
sinedd91: chętnie wysłucham kogo chcesz zatrudnić po odejściu Mou :D
» 4 stycznia 2018, 12:50 #60
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2018 12:51

Lee Johssona nowego Guardiole
» 4 stycznia 2018, 12:51 #59
sinedd91: a co to za noname ? :O
» 4 stycznia 2018, 12:54 #58
UnitedFan1985: ewentualnie Poch lub Tuchel że względu na ich ofensywne nastawienia a nie murowanie
» 4 stycznia 2018, 12:58 #57
sinedd91: omg co wy macie wszyscy z tym murowaniem ... ogladam kolejne mecze i nie widze tej defensywnej taktyki.... gramy ostrożnie tylko w meczach z drużynami równymi bądź lepszymi bo głupotą byłoby atakowac i przegrać z LFC 1:4 jeżeli pamiętasz ten mecz :P
to, że nasi piłkarze grają fatalnie z przodu to raczej wina ich ospałosci niż bezpośredniej taktyki Mou ... aczkolwiek strelecko też mamy jeden z lepszych wyników w lidze ... nie ogarniam tej idei i koniec ... dla mnie to jest argument szukany na sile, zeby sie do czegos przyczepic tylko ...
» 4 stycznia 2018, 13:03 #56
wyspiarski: Nie mamy ostatnio reki i cierpliwości do trenerów. Moyesa mimo wszystko za wcześnie , van Gaal za długo. Mourinho po co? Słabe te wybory naszego Eda dyrektora. Może czas wymienić Eda?
» 4 stycznia 2018, 12:23 #55
WiemWszystko: Wybór Mou/Van Gaala był dobry, to że w United pracuje ED, to jest żart. Gość nie potrafi załatwić żadnego transferu, transfer Ibry i Pogby załatwił Mourinho, bo zna się z ich agentem.
» 4 stycznia 2018, 12:39 #54
sinedd91: @Wiemwszystko
zgadzam się... natomiast ocena Eda jest nieco bardziej dwuznaczna... Ed jest świetnym negocjatorem i myśle, że w każdym biznesie wzieliby takiego człowieka bez żadnego ale...
tyle tylko, że piłka nożna juz jakiś czas temu przestała być biznesem na negocjacje, a stała się biznesem ja chcę tyle, dajesz albo znajdziemy innego nabywce :P
» 4 stycznia 2018, 12:43 #53
Lokator23: No tak bo Ed napewno nie zna Mendesa. to skoro Mou zalatwil te transfery to czemu nie zalatwil innych?? A Mendez ma gdzies ze zna Mou jemu najbardziej zalezalo zeby Pogba poszedl do United boz tego ma prowizje. A Ed robi kawal dobrej roboty
» 4 stycznia 2018, 12:52 #52
sinedd91: a Mendez jest agentem pogby ? :D
» 4 stycznia 2018, 13:29 #51
Trz: jaki Mendes jak Pogba jets pod skrzydłem Riaoli(czy coś w ten deseń)
» 4 stycznia 2018, 13:30 #50
WiemWszystko: Raiola jest agentem Pogby, Lukaku, Mikithariana, Ibry. Nie przypadkowo też Justin Kluivert rozmawiał z Mou po meczu w LE, bo właśnie Raiola jest jego agentem.

Mou zna się dobrze z Raoilą. Stąd te transfery, to Mou załatwiał te transfery, a nie Ed.
» 4 stycznia 2018, 13:56 #49
EdWoodward: @WiemWszystko, nie kompromituj się, proszę.
» 4 stycznia 2018, 14:26 #48
Me89: Dla mnie to jeśli zostanie ok, uważam że ten 3 sezon i 3 okno transferowe wykażą, czy ogarnia ten klub czy nie (póki co to nie za bardzo).

Jak odejdzie, a zatrudnimy kogoś typu Pochetino - też dobrze. Skład już mamy dobry, wystarczy go wzmonić 2,3 transferami i trener z pomysłem szybko będzie mógł coś fajnego z tego ułożyć.

Pożyjemy zobaczymy
» 4 stycznia 2018, 12:18 #47
kendzi: Giggs na trenera!!
» 4 stycznia 2018, 12:18 #46
wedel242: nie ośmieszaj się
» 4 stycznia 2018, 13:10 #45
Lokator23: i niech idzie. Nie trawie czlowieka. Arogant i buc nie potrafiacy przyznac sie do wlasnych bledow w dodatku te jego kretynskie wypowiedz . Czlowiek ktory zyje przeszloscia wygral cos kiedys i obnosi sie z tym jakby to wczoraj bylo. Kiedy ostatni raz Mourinho osiagnal cos na arenie europejskiej ?? Nie wliczajac smiesznej euroligi w ktorej w ogole njw powinnismy grac. Do tego puchar myszki miki ktorym tak sie szczycil w zeszlym sezonie a w tym sezonie to ten puchar jest malo wazny dla Mourinho bo co.mial powiedziec?? Do tego ta jego mina po meczach widac ze facet sie tu meczy a ten klub meczy sie z nim ostatnie lata pokazuja ze Mou robi wiecej balaganu niz porzydku ale to moja skromna opinia
» 4 stycznia 2018, 11:59 #44
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2018 12:11

w 2010 roku wygrał z Interem LM ... potem z Realem i CFC lige ale to nie Eurpejskie trofea...
ohh wait tak ubóstwiany tu Pep wygrał LM w 2011 z barcelona i przez ten czas jeszcze 3x z dominujacym w lidze i bez niego Bayernem...
ligę oczywiście z tym bayernem
» 4 stycznia 2018, 12:09 #43
qbek73: @Lokator23, znakomicie cię rozumiem. Sam w życiu nic nie osiągnąłeś i zmian na lepsze nie widać. Dlatego nie trawisz takich jak Mourihno. Mnie też byś nie polubił.
» 4 stycznia 2018, 12:12 #42
WiemWszystko: Ferguson wygrał przez 27 lat, tylko 2 puchary mistrzów. Co więcej, swoje pierwsze mistrzostwo zdobył po 7 latach pracy, a nie obejmował klubu ze środka tabeli, tylko zespół, który w dwóch kolejnych sezonach przed jego przyjściem zajmował miejsce w TOP 4. Sam Ferguson w swoim debiutanckim sezonie zajął miejsce 11. Dopiero kiedy dokonał 8 lub 9 transferów jego United zaczęło wchodzić na wyższy poziom.

Zawsze mnie bawi jak ludzie oceniając po pozorach, są nieobiektywni, i to ile wymagają od danej osoby opierają na opinii, którą sobie wyrobili, nie znając człowieka prywatnie. Pewność siebie nie ma nic wspólnego z arogancją, a człowiek, który w 17 latach swojej kariery wygrał 26 pucharów ma pełne prawo być pewny siebie i nie zgadzać się z opiniami jakichś marnych dziennikarzy, czy byłych piłkarzy, którzy jak próbowali swoich sił w trenerce, to jeden nie dostał pracy w Oldham, drugi zdegradował prawie Valencię do drugiej ligi, a trzeci powiedział że on nie będzie trenował Swansea, bo jest przecież Giggsem, który rucha żonę brata.

Rzygać mi się chce, jak czytam opinie takich ludzi jak ty. Opinia oparta na powierzchownej ocenie człowieka, która jest przedstawiana przez media. Duża część świata uwielbiała Kevina Spacey, wszyscy mówili że to aktor instytucja, a jednak taki skromny i cichy człowiek okazał się totalnym idiotą. To co pokazują media, nie jest prawdą, to pewnie Cię zmartwi.

Jeżeli Klopp, Conte i Mourinho wydają po ok. 300 mln i rywalizują ze sobą na równym poziomie, a Guardiola wydał ponad 500 mln i deklasuje ligę, to jak myślisz, kto ma rację? Mourinho, który mówi że wydał za mało pieniędzy, czy marni eksperci i dziennikarze? No chyba wiadomo, że Mou.
» 4 stycznia 2018, 12:20 #41
sinedd91: @wiemwszystko
to na pewno TY ? :D
» 4 stycznia 2018, 12:24 #40
Lokator23: @qbek73 zrob w zyciu polowe tego co ja a bedziesz zadowolony i dumny z siebie. Pozatym nie piszemy tu o mnie tylko o Mou ale widze ze polowa inteligentow tutaj ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Pozatym co to za wyskakiwanie a ten to co i ten to tamto gadamy o Mou a nie o Pepie czy SAF
» 4 stycznia 2018, 12:30 #39
sinedd91: @Lokator23 ....
może i gadamy o Mou ale moje odniesienie do Pepa i odniesienie WiemWszystko do SAFa pokazuje, że wygranie coś na arenie europejskiej to nie jest zadanie łatwe i Twoj argument cytujac "Kiedy ostatni raz Mourinho osiagnal cos na arenie europejskiej ?? " jest przynajmniej nietrafiony co do oceny jego osoby :)
» 4 stycznia 2018, 12:40 #38
WiemWszystko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2018 14:17

No tak, czyli od Mou mamy wymagać żeby wygrywał cały czas europejskie puchary, a innych to nie dotyczy, tak? Twoje podejście idealnie obrazuje to, jak Mourinho jest traktowany przez większość ludzi, i nie dziwie się jemu, że jest taki rozgoryczony i zły na świat. Jest traktowany niesprawiedliwie.

Tak przy okazji, wyniki Mou w Europie po 2010 roku:
Real 2010/2011 - odpadł w 1/2 z Barceloną (finał MU vs Barca 1:3)
Real 2011/2012 - odpadł w 1/2 z Bayernem po rzutach karnych
Real 2012/2013 - odpadł w 1/2 z BvB
Chelsea 2013/2014 - odpadł w 1/2 z Atletico Madryt
Chelsea 2014/2015 - odpadł w 1/8 z PSG po dogrywce

W 2011 roku przegrał z Barceloną, która była najlepsza na świecie i SAF nie był w stanie nawet powalczyć z nimi w finale. W 2012 roku odpadł po karnych których nie wykorzystali wszyscy zawodnicy CR, Kaka i Ramos. To jego wina? Chyba nie. W 2013 roku Lewy zagrał mecz życia i strzelił im 4 bramki, a potem w rewanżu prowadzili 2:0 i BvB rozpaczliwie się wybroniła, ale Real ich dominował cały mecz i prawie wrócili z wyniku 1:4. W 2014 roku w pierwszym meczu z Atletico było 0:0 na ich stadionie, u siebie Chelsea prowadziła 1:0, ale stracili bramkę na 1:1 i przez to musieli zaatakować i się odkryć, a to była idealna sytuacja dla Simeone, który murował bramkę i wykontrował Chelsea. W 2015 roku grali już w 1/8 z mocnym PSG, odpadli po dogrywce w której prowadzili 2:1, ale dali sobie pod koniec dogrywki strzelić gola na 2:2 i przez to że grali u siebie, to znowu odpadli, mimo że nie przegrali żadnego meczu w dwumeczu.

Jak widzisz, jego zespoły grały w LM bardzo dobrze, odpadały często pechowo, ale tym rządzą się europejskie puchary, dlatego ciężko je wygrać. Mimo wszystko co roku pokazywał że jest świetny w tym co robi. Z nami od razu zdobył LE, to nie LM, ale mimo wszystko wygrał puchar, a składu wcale super mocnego nie miał, miał dużo dziur poprzednikach.
» 4 stycznia 2018, 14:15 #37
EmilCioran: Nie jestem zwolennikiem Mou ale nie zgadzam się z tym co większość z was piszę że Jose zrezygnowałby z pracy ze względu na ataki na jego osobę. Przecież to facet który całe życie zmaga się z takimi atakami i napewno sobie z tym dobrze radzi i myślę że dużej wagi do tego nie przykłada. Z czym jak z czym ale z presją Mourinho sobie poradzi. Jedyne co by go skłoniło do opuszczenia United to ciekawa oferta z innego klubu. Wątpię w coś takiego, a zwłaszcza że PSG chcę go zatrudnić. Mou zapewne zostanie do końca kontraktu. No chyba że przytrafi się jakaś katastrofa i skończymy ligę poza top 4 (odpukać). Wtedy pewnie nie musiał by sam odchodzić bo zostałby zwolniony.
» 4 stycznia 2018, 11:53 #36
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2018 12:06

Ja myślę że Jose nie jest typem menadżera który rezygnuje z tego co zaczął i zostawiłby Manchester United nie osiągnąwszy tu sukcesu. Podjąl się tej pracy i chce ten klub odbudować. Nie wybierze PSG dlatego ze dali mu lepszą ofertę. Jedyne co mogłoby nim kierować to fakt że zarząd utrudnia mu odbudowę klubu nie dopinając potrzebnych mu transferów. Możliwe że jest tak że Jose widzi gdzie jest problem a zarząd przymyka na to oko... Wydatki wydatkami ale nie ma sie co oszukiwać że wymaga sie mistrza a gra się średniakami bo zarząd nie chce kupić kogoś lepszego.

Dla porównania Van Gaal przez 2 okienka wydał więcej od Mourinho, sprowadził więcej zawodników i dostał kogo chciał mając pełne wsparcie Eda... z skutkami jego pracy męczymy się do dziś.
» 4 stycznia 2018, 12:00 #35
tom93: Haha jak rozdmuchali już tą bujdę po rożnych portalach. Napisze takie jedno Daily Mail i za chwilę cały internet huczy, że Mourinho zrezygnuje.
» 4 stycznia 2018, 11:46 #34
jaratkow: Ciągłe życie pod presją najsilniejszego może wykończyć. Jak nie wyniki to gra nie przypominała tej za czasów SAF albo odwrotnie. Teraz jedno ani drugie... Nawet drugie miejsce w lidze to problem bo... przecież "drugi rok Mourinho w klubie to było zawsze mistrzostwo"...
Mam nadzieję, że ten artykuł to bardziej dziennikarska fantazja niż prawda.
» 4 stycznia 2018, 11:35 #33
WiemWszystko: Ja wcale nie będę zdziwiony jeżeli zrezygnuje. Podnosi upadłego potwora z martwych, a ze wszystkich stron słyszy wiecznie krytykę, wszyscy go atakują, jak nie za styl, to za to co mówi, jak nie za to co mówi, to za to że krytykuje legendy klubu, które jako pierwsze go atakują. Paranoja.

Każdy kolejny rok po odejściu Fergusona pokazuje, że Manchester United nie jest dobrze zarządzany. Presja jaką nakłada się na zawodników i menadżera jest zbyt duża, to jest chore. Mourinho jest nieszczęśliwy i to widać, jak z resztą ma być, jeżeli nikt nie docenia jego ciężkiej pracy.

Co więcej, ciągle wszyscy wspominają o tych 300 mln, które wydał Mourinho. Szkoda tylko że nikt nie widzi, że Klopp wydał również blisko 300 mln, Conte wydał grubo ponad 300 mln, nawet Wenger wydał 160 mln. Tylko jeden Guardiola wydał ponad 500 mln, i to jest powód dla którego dominuje ligę.

Dlaczego wobec Mourinho wymagania się wyższe niż wobec innych? To nie było przecież tak, że Mourinho przyszedł do United zaraz po Fergusonie i od razu mógł budować tak jak chciał, on przyszedł po 3 fatalnych sezonach, podczas których kadra się zestarzała, a transfery poprzedników były w większości słabe z małymi wyjątkami. Mourinho ma rację, to wszystko wygląda tak, jakby całe środowisko uwzięło się na nim.

Żeby było śmieszniej, to Mourinho musiał sobie radzić połowę sezonu bez Pogby, czyli 105 z tych 300 mln. Mimo to, ciągle jest drugi w tabeli przed każdym klubem, który wydał podobną sumę do niego. To że jest co raz bardziej spięty, że nie cieszy go piłka nożna, jest winą presji, którą wywierają na niego wszystkie media i eksperci.

Właśnie w tym momencie tacy ludzie jak Scholes, Giggs czy Neville powinni stanąć za nim murem, bronić go jak tylko mogą, jeżeli kochają United, to właśnie to powinni zrobić, a oni dołączyli do tej bandy baranów, która gada bzdury i po prostu szkaluje Mourinho, bo tego inaczej nie można nazwać.
» 4 stycznia 2018, 11:35 #32
sinedd91: no nie wierze, że to właśnie Ty jesteś tym człowiekiem, który napisał dokładnie to o czym ja myślałem :D
» 4 stycznia 2018, 11:38 #31
tom93: zgadzam się, facet powinien mieć zapewnione pełne wsparcie, a tu mu się sypią gromy na głowę ze wszystkich stron. Kiedy zwycięża pochwał nie ma, ale niech no tylko remisik wpadnie to już out.
» 4 stycznia 2018, 11:51 #30
gaucho2015: Tak jest!! Święta prawda, ten klub nie dorósł nawet zarządzaniem do poziomu PSG, City, Barcy, Realu, Bayernu, Juve. Szanuje Cię Jose, odejdź do PSG i tam spełniaj marzenia. A Glazerowie & Woodward?? Na taczki i WON z klubu!!
» 4 stycznia 2018, 12:18 #29
Judas: Mourinho zapewne dostał rachunek za hotel i chciałby aby podniesiono jego pensje
» 4 stycznia 2018, 11:23 #28
sinedd91: z tego co się orientuje to był kiedyś news o tym, że to klub opłaca jego mieszkanie w hotelu :P
» 4 stycznia 2018, 11:39 #27
Judas: Przecież nie pisałem tego na poważnie ^^
» 4 stycznia 2018, 12:07 #26
Kundziu: "Daily Mail" .... i wszystko jasne.
» 4 stycznia 2018, 11:22 #25
Fenek: To raczej bajki i żerowanie na mieszanych odczuciach kibiców względem Mou.
» 4 stycznia 2018, 11:05 #24
k88: Płakał za nim nie będę.
» 4 stycznia 2018, 10:55 #23
BajtiMU: Jeśli odejdzie to będziesz.
» 4 stycznia 2018, 14:10 #22
gaucho2015: I bardzo dobrze!! Władze United niestety nie dojrzały do takiego menedżera jak The Special One. Guardiola ma nieograniczony budżet, pozyskuje kogo chce a nasz wspaniały Ed? Nie chce kupić dla Jose Danny'ego Rosa, za długo targował się z Maticiem, nie chciał wydać 55mln na Perisicia o którego prosił. Teraz pewnie też nie uda się z Mourą, baa, nawet z tym Malcomem pewnie mu się nie uda. Jose nie jest głupi, na logike jak MU ma rywalizować z innymi klubami mając takich piłkarzy jak Blind, Darmian, Herrera, Rojo czy Mkhitaryan który od pazdziernika gra fatalnie. Chelsea, Liverpool, Arsenal, Spurs są od nas lepsze a City to już lata świetlne. Jesteśmy na tym 2 miejscu tylko dlatego, że słabszą forme miały inne druzyny.

Mogli nie zwalniać tego van Gaala to przynajmniej człowiek by się oswoił, że United odnoszące sukces to tylko historia a tak to narobili nam nadziei na powrót do pięknych czasów a potem nie chcą pozyskiwać piłkarzy dla Jose. Każdy wie, że dziś żeby miec swietną drużyne to trzeba wydawac. City wydało 140mln na Danilo, Walkera, Mendyego i Stonesa a u nas NIGDY bo Ed czegos takiego nie zrobił.

Jose, szanuje Cię, ten klub do Ciebie nie dorósł. Idź do PSG i depcz Realowi i Barcelonie po piętach. Tam Cię docenią i dadzą Ci tyle, ile chcesz.
» 4 stycznia 2018, 10:54 #21
walentos: Zgadzam się. Klub potrzebował dużej przebudowy, oczekiwano wyników od razu natomiast potrzebne transfery rozkładają na przestrzeni kilku okienek...
» 4 stycznia 2018, 11:04 #20
pequ89: Od krytykowania legend Manchesteru United zwolenników mu nie przybędzie, a raczej myślę że wręcz przeciwnie. Od początku uważam, że JM nie pasuje osobowością do MU. To nigdy nie był klub, który wydaje setki milionów na 11 nowych najemników. Do PSG pasowałby idealnie i jeżeli o mnie chodzi to uważam, że mógłby tam sobie pójść po sezonie, a do MU powinien przyjść ktoś, kto zna realia i charakter tego klubu.
» 4 stycznia 2018, 10:49 #19
walentos: Mourinho sprowadził 7 zawodników. Czy są wśród nich najemnicy? Chyba tylko Ibre mozna określić tym mianem, reszta wiąże przyszłość z United. Jeśli ktoś zna realia i charakter tego klubu to własnie Mourinho który zna ligę, wie jaką wartość ma marka Manchester United i juz od dawna podziwiał Fergusona i funkcjonowanie klubu.

Nie wyobrażam sobie trenera z innej ligi który znałby lepiej charakter tego klubu a w lidze nie ma odpowiednich kandydatów lub ich przenosiny są nierealne.
» 4 stycznia 2018, 10:57 #18
sinedd91: "setki milionów na 11 nowych najemników"... bycie najemnikiem to takie trochę dość nowe określenie podobnie jak wydawanie setek milionów w jednym okienku ....
poza tym zawsze wydawaliśmy pieniądze; nie zawsze na piłkarzy do pierwszego składu ale potrafiliśmy wydawać miliony na takich piłkarzy jak Berbatov, Ferdinand, Veron, CR7 był przez pewien czas najdroższym nastolatkiem na świecie, Nani, Anderson, Owen Hargreaves, Carrick... wszyscy kosztowali grube miliony jak na tamte czasy :) teraz trzeba wydać więcej po prostu...

poza tym jak słusznie zauważył walentos nie sądzę by był człowiek, który lepiej zna charakter tego klubu i miał takie doświadczenie jak Mou :)
» 4 stycznia 2018, 11:50 #17
Steckov: "Portugalczyk często jeździ do stolicy pociągiem, a 24 i 25 grudnia wynajął nawet prywatny odrzutowiec, aby spędzić nieco więcej czasu ze swoją rodziną. " - Rzeczywiście bardzo, ale to bardzo dziwne, że w Święta chciał pobyć z rodziną i bliskimi i odciąć się na chwilę od tego wszystkiego...
» 4 stycznia 2018, 10:38 #16
bartogl1985: Oby nie odszedł. Gdzie znajdziemy lepszego trenera od niego. Wszyscy trenerzy z czołówki już grają w czołowych klubach. Nie ma takiego trenera co przyszedlby do nas i wygrał ligę w 2 sezony.Nawet jeśli City wygra ligę to za rok tego nie zrobi jeszcze raz. Musi zostać i dalej ciężko pracować.Psychike ma słaba ale może będzie lepiej.
» 4 stycznia 2018, 10:26 #15
matizek92: Coś w tym może być. Z każdej strony spada na niego krytyka, najgorzej że krytykują go nawet byłe legendy klubu, a to wszystko przez nieziemski sezon MC. 2 miejsce w PL, pierwsze miejsce w LM - to nie są złe osiągnięcia patrząc na to jaki jest skład, jakie są braki i jakie kontuzje trapią zespół. Niestety finansowo z szejkami równać się nie możemy (pod względem wydawania na transfery), a i kadrowo byliśmy od nich słabsi. Nawet w Realu taka krytyka nie spotykała Jose :O

A przechodząc do PSG z pewnością będzie grał ofensywnie. W Realu jakoś potrafił to i tam sobie da radę z takimi graczami na skrzydłach.
» 4 stycznia 2018, 10:24 #14
skywarp: Otóż możemy równać się z szejkami. Klub ma co roku największe na świecie dochody. Klub zarabia krocie na wszystkim - reklamy, bilety, prawa transmisyjne. Stać nas na duże wydatki
» 4 stycznia 2018, 11:09 #13
sinedd91: @skywarp
dochody to jedno, a ile z tych pieniędzy mozna faktycznie zainwestować w piłkarzy to zupełnie co innego...
my musimy obdzielić tymi dochodami wszystkie inwestycje, szejkowie mogą sobie te pieniądze wpomopować tylko w transfery na przykład bo na inne inwestycje mogą sypnąć groszem z własnej kieszeni ... i błagam nie mówcie mi tu o FFP bo PSG pokazało w zeszłym okienku gdzie można sobie wsadzić te przepisy..
» 4 stycznia 2018, 11:56 #12
skywarp: No PSG pokazało... że w następnym sezonie muszą zapłacić 180mln euro. No świetnie, praktycznie cały limit FFP na następne lato sobie wykorzystali. Czyli albo teraz zrobią małą wyprzedaż, żeby kogoś kupić, ale zostawią na następny sezon taką kadrę jaką mają obecnie
» 4 stycznia 2018, 20:34 #11
Robert3344: Mamy vice lidera, druzyna przezyla wyrazny progres, ale i tak napiszą niektorzy, ze Mourinho out, bo nie gramy jak man city :D
» 4 stycznia 2018, 10:21 #10
Killaszyna: co za stek bzdur! mam nadzieje że Jose się gnie po LM w tym roku dawno nie wygrał a zamknął by japy trolom. Natomiast jak nie wrócą z kontuzji wszyscy to z taką grą może być ciezko
» 4 stycznia 2018, 10:13 #9
vanantygaal: Mou do PSG średnio chyba pasuje ale faktycznie sprawia on ostatnio wrażenie przytłoczonego tym co go tu spotkało. Nie ma się co dziwić skoro tyle jest krytyki pod jego adresem ostatnio. Ale niestety ta krytyka jest momentami w pełni uzasadniona
» 4 stycznia 2018, 10:08 #8
walentos: Krytyka nawet jeśli jest uzasadniona to nie jest współmierna do tego za co go ona spotyka.

Przypomnę że Pep przychodząc do City kupił Stonesa i Bravo i mimo że ofensywnie grali ładnie to te dwa transfery zawaliły im wiele bramek i w konsekwencji sezon. City skończyło na 3 miejscu daleko za liderem a Pep tłumaczył się tym że sędziowie byli przeciwko niemu i jakoś nikt go za to nie skrytykował do dziś mimo że wina leżała w jego nieudanych transferach którymi osłabił skład.

Mourinho mimo defensywnej taktyki rozwija United z miesiąca na miesiąc i czego by nie zrobił/powiedział jest cały czas krytykowany.
» 4 stycznia 2018, 10:34 #7
welllone: PSG to koledzy tych z City. Jak ma ktoś od nich przyjść do Pep wygrać kolejną ligę. Mou nie pasuje do stylu jaki chce kreować obecnie PSG. Nie po to mają w ataku 3 grajków wartych 500 mln, żeby bawić się w taktykę i defensywę :D
» 4 stycznia 2018, 10:03 #6
SmokingPizza: Tylko pytanie czy PSG Chciało by jego?
» 4 stycznia 2018, 09:56 #5
raceman08: Na pewno chcieli Mou, z jego defensywną taktyką, w PSG...
» 4 stycznia 2018, 09:55 #4
kckMU: "Dziennik wskazuje także na bardzo dobre połączenie kolejowe pomiędzy Londynem, a Paryżem..."

Dobrze, don matheo, żeś na sam koniec pozamiatał :D
» 4 stycznia 2018, 09:55 #3
Rakusz: Plotki, ploteczki. Bzdury, bzdureczki. Ale ja bym chciał, żeby poszedł w cholerę. Od początku go tu nie chciałem i nadal nie chce.
» 4 stycznia 2018, 09:49 #2
Vilgax: rośnie obawa ? chyba szykuje sie feta :D
» 4 stycznia 2018, 09:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.