Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Shaw z najlepszą kondycją wśród piłkarzy United

» 28 listopada 2017, 09:54 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Luke Shaw nie dostaje szansy gry w Manchesterze United. Dziennik The Sun twierdzi, że nie jest to spowodowane złą kondycją piłkarza.
Shaw z najlepszą kondycją wśród piłkarzy United
» Luke Shaw w sezonie 2017/2018 zanotował tylko dwa występy w drużynie Manchesteru United
Kiedyś Jose Mourinho zarzucił angielskiemu defensorowi, że ten nie znajduje się w odpowiedniej formie fizycznej. Kibice i eksperci sugerowali nawet lekką nadwagę Shawa.

Tymczasem Shaw wypada bardzo korzystnie w trakcie regularnych testów sprawnościowych w Carrington. Według informatora dziennika The Sun z angielski obrońcą równać może się tylko Antonio Valencia.

– Luke i Antonio są najlepsi, jeśli chodzi o wytrzymałość i kondycję. Zlatan Ibrahimović i Paul Pogba mogą być najsilniejsi, ze względu na ich wzrost i posturę, ale Luke osiąga zdecydowanie lepsze wyniki, jeśli chodzi o ogólną kondycję – mówi na łamach The Sun anonimowy informator.

Shaw po raz ostatni w wyjściowym składzie Manchesteru United wystąpił w kwietniu tego roku. W starciu ze Swansea doznał kontuzji kostki. W obecnych rozgrywkach Anglik dwukrotnie wchodził na boisko z ławki rezerwowych.


TAGI


« Poprzedni news
Jedź do Diabła! Praktyczny poradnik wyjazdu na mecz Manchesteru United
Następny news »
Herrera i Rashford: Dzięki powrotom jesteśmy silniejsi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


Klimaa: Skoro Darmian gra dosyć średnio jestem zdania że należy dać Anglikowi szansę gry od pierwszej minuty. Naprawdę uważam że jeśli sprzedamy go - będziemy tego żałować. Przecież on nadal jest młody jak na piłkarza!
» 28 listopada 2017, 21:06 #39
Berciol: Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Shaw jest tak fatalny na treningach, że gra Darmian czy Blind. Popis tych panów widzieliśmy w meczu z Basel....Przypomniała mi się ich składna akcja gdy Darmian za mocno dośrodkował a Blind dośrodkował za linię końcową. Ta akcja do kabaretu się nadawała, nie wspominając jak skrzydłowy Basel wkręcał w ziemię Blinda.
» 28 listopada 2017, 19:39 #38
Bendzimek: Jak dla mnie to Mou ma plan, aby grać w dużej ilości meczów formacją z trzeba obrońcami
» 28 listopada 2017, 17:28 #37
Fenek: Skoro Mou na niego nie stawia, to raczej jest coś na rzeczy. Raczej nie olewa anglika bo ma takie widzimisię, zwłaszcza, że nasze LO jest cienkie jak ogon węża.
» 28 listopada 2017, 17:11 #36
JakubMaj12: Jak on ma nadwagę, to Higuain co ma?
» 28 listopada 2017, 16:24 #35
mario93: Z jednej strony, sam Mourinho mówił, że trener zawsze ma swoich ulubionych i mniej lubianych piłkarzy, ale z drugiej strony, wątpię, że w obecnej sytuacji rezygnowałby z gościa w świetnej formie, bo przecież wiadomym jest, że chce wygrywać wszystkie mecze..
» 28 listopada 2017, 13:49 #34
dawid27154: Faktem na dzień dzisiejszy jest to że, nikt nie wie w jakiej formie obecnie jest Shaw z Jose włącznie... Bo na jakiej podstawie to stwierdził? Po tych 5 minutach gry w tym sezonie? Fakt widzi go cały czas na treningach jednak każdy chyba zdaje Sb sprawę, że trening a mecz to dwie inne bajki. Wielu ocenia go przez pryzmat tego, że nie gra twierdząc że jest słaby a inni twierdzą że jest dobry przez pryzmat gry w Soton, a w jakiej jest dyspozycji obecnie? De Bryne czy Salah też nie grali u Portugalczyka...
» 28 listopada 2017, 14:51 #33
kajtii: Niesamowicie mnie bawią Ci internetowi trenerzy. Jose ma pojęcie o piłce większe niż większość użytkowników tej strony razem wziętych, a wciąż bawicie się w śmieszne osądy co robi zle względem piłkarza. Jose widzi Shawa częściej niż własne dzieci i jeśli nie gra, to znaczy, ze na grę nie zasługuje, to nie jest trudne do zrozumienia :).
» 28 listopada 2017, 13:33 #32
emil1986x: A mnie niesamowicie bawisz Ty bo pisząc takie rzeczy masz pojęcie kogo pozbywał się Mou ze swoich klubów?? De Bruyne?? Kojarzysz kolesia?? Rzeczywiście Mou się zna na rzeczy :P
» 28 listopada 2017, 13:49 #31
Kalina: emil nie badz smieszny. Raz ze kolega ma 100% racji a 2 to co do rzeczy ma to co ty piszesz? Kazdy popelnia bledy, ty jestes idealny? Tak Mou sie zna na rzeczy inaczej bylby tam gdzie jestes ty czy ja.
» 28 listopada 2017, 14:06 #30
kajtii: Tak, kojarzę De Bruyne, ale czasem nie jesteś w stanie przewidzieć rozwoju danego piłkarza, a innym razem zwyczajnie nie wpasowuje się on w Twoją koncepcję zespołu. Twój argument można w bardzo prosty sposób obalić. Kojarzysz takiego poczciwego staruszka jak Alex Ferguson? Wierzę, że tak. Do tego zapewne kojarzysz drugiego najdroższego piłkarza na świecie- Paula Pogbę. Chyba już wiesz do czego zmierzam :). SAF oddał Pogbę praktycznie za darmo i czy przez pryzmat tego jesteś tak samo w stanie napisać ironicznie, że "Rzeczywiście Sir Alex zna się na rzeczy :P"? Śmiem wątpić :).
» 28 listopada 2017, 14:39 #29
Dejfmi: kajtii, nic dodać nic ująć
» 28 listopada 2017, 14:58 #28
dawid27154: Kajtii Porównując sytuację Pogby odleciałeś mocno, a nawet się wygłupiłeś. Pogba odchodząc był praktycznie juniorem, miał 19 lat wchodził do zespołu i zagrał może z godzinę w PL. Ferguson chciał go zatrzymać praktycznie na siłe, tylko że ten nie chciał podpisać kontraktu z United i za namowa swojego agenta odszedł do Włoch by grać, nawet ślepy wtedy widział że Pogba to wielki talent ale co miał zrobić jak skończył mu sie kontrakt?
» 28 listopada 2017, 15:00 #27
4lkor: @emil1986
Nie masz pojęcia o czym piszesz i podałeś przykład, którym sam się zaorałeś. Słyszałeś że ten sam De Bruyne jest w bardzo ostrym konflikcie z Courtoisem i gdy ten drugi wrócił z wypożyczenia do Atletico to Kevin nie chciał grać z nim w jednym klubie i zażądał by się któregoś z nich pozbyli? No i włodarze CFC zdecydowali się zostawić pewnego bramkarza niż na perspektywicznego pomocnika.
» 28 listopada 2017, 15:12 #26
kajtii: Dawid, ale ja specjalnie pokazałem właśnie tę jedną perspektywę odejścia Pogby, żeby pokazać głupotę przykładu z KDB. 4lkor wyjaśnił Ci mniej-więcej, że odejście Kevina nie było z przyczyn "lubię - nie lubię", więc nie będę się powtarzał. W profesjonalnej piłce praktycznie nie ma zjawiska sprzedawania piłkarzy ze względu na własne upodobania. To jest biznes, to są pieniądze, to jest dużo bardziej zawiłe niż nam się wydaje. Kevin również odszedł, żeby grać. To samo tyczy się takich zawodników jak Lukaku czy Salah - wszystko ma głębsze dno, więc określanie trenera na podstawie tego kto odszedł podczas jego kadencji jest niepoważne- do tego zmierzałem.
» 28 listopada 2017, 15:32 #25
chojnas95: Pracowales kiedys w Anglii? Tam ludzie potrafią bite 8h gadac o jednym zawodniku.. O tym jaka jego forma i dlaczego.. Kiedy wróci do formy itd. Takze porownujac 1 komentarz do 8 godzin gadania jest jednak roznica
» 28 listopada 2017, 16:35 #24
dawid27154: Kajtii Teraz rozumiem bardziej co miałeś na myśli bo we wcześniejszym komentarzu jednak nie do końca było to jasne... W pewien sposób masz rację i się z tym zgadzam, że nie ma co oceniać na podstawie tego kto odszedł. Jednak jeśli spojrzymy szerzej na sprawę to moim zdaniem w piłce występuje coś takiego że dany zawodnik ma umiejetności na pierwszy skład a nie gra bo mimo wszystko trener nie darzy go sympatią z powodu np wieku, trudnego charakteru czy tego że kiedyś mu podpadł itp. Jose jest moim zdaniem tego typu trenerem sam niejednokrotnie wypowiadał się np o Azpilicuecie, że jest jego jednym z ulubionych zawodników, to samo działa w drugą stronę może mieć zawodnika który nie gra nie koniecznie z tego powodu, że jest za słaby czysto piłkarsko, np sytuacje z Casillasem, zresztą nie uważam by np Shaw zagrał na tej lewej stronie chociaż jedno głupie 45 minut z Baselem gorzej od Blinda... tym bardziej spróbuj Sb przypomnieć fatalny mecz Shawa, choćby taki jak Lindelof nam prezentował do meczu z Brighton, mógł grac słabo to fakt, ale chodzi mi o choć jeden mecz w którym traciliśmy np 2 gole z jego winy plus zero zaangażowania w ofensywie i konstruowaniu akcji.
» 28 listopada 2017, 17:07 #23
welllone: Musi być wybiegany bo go nikt nie kupi :D
» 28 listopada 2017, 12:39 #22
emil1986x: Tak czy inaczej Shaw powinie być 1 wyborem na LO a nie dostaje szansy praktycznie wcale. Uparł się Mou i tyle. Pewnie pójdzie w styczniu wymiana za Rose
» 28 listopada 2017, 12:34 #21
raceman08: Nie wierzę w to, że Tottki sprzedadzą Rosa w styczniu.
» 28 listopada 2017, 13:16 #20
JakubMaj12: Tak samo było ze Schweinem
» 28 listopada 2017, 16:26 #19
Sideswipe: The sun, anonimowy informator, wychodzę.
» 28 listopada 2017, 12:17 #18
mario93: zamknij drzwi za sobą
» 28 listopada 2017, 13:50 #17
duncaneedwards: szczegolnie widac ta kondycje po jego gabarytach:D
» 28 listopada 2017, 11:45 #16
walentos: A co mają gabaryty do kondycji? Roo tez zawsze miał gabaryty i dobrą kondycje.
» 28 listopada 2017, 11:52 #15
duncaneedwards: Rooney przez pare dobrych lat byl fenomenem.a shaw zawsze pozostanie tylko zapowiedziom
» 28 listopada 2017, 12:11 #14
walentos: A może po prostu musi zacząć grać. Na dobrą sprawę nawet nie wiemy w jakiej jest formie skoro nie gra.
» 28 listopada 2017, 12:51 #13
mario93: jeśli już to *zapowiedzią
» 28 listopada 2017, 13:51 #12
sinedd91: jak już kolega zauważył słusznie zapowiedzią...
i tę kondycję... masz biernik a nie narzędnik !
grama nazi :D jak ktos poczyta moje komentarze to ze stylem nie mają nic wspólnego :D
» 28 listopada 2017, 19:45 #11
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.11.2017 11:08

Ciekawe jak to policzyły dziennikarzyny, chyba Hajto im pomógł. Anonimowy informator czyli news wyssany z palca, bo temat Shawa jest ostatnio nośny
» 28 listopada 2017, 11:07 #10
Devil78: Wszystko można gadać. Póki chłopak nie zagra 3 spotkań pod rząd, nic nie będziemy wiedzieć.
» 28 listopada 2017, 10:04 #9
NoLogo: Nie zagra, bo trener go nie lubi :) Niestety ale u Mou to nic nowego.
» 28 listopada 2017, 10:37 #8
DevoMartinez: A co Shaw to jakas zupa, ze ma go lubic? Skoro go nie wystawia to ma powody, az tak malostkowy nie jest zeby trzymac kogos za lawce bo mu sie np jego ryj nie podoba. Jakby traktowal zawodnikow niesprawiiedliwie to bardzo szybko by stracil szatnie i mial co pare dni wycieczki niezadowolonych pilkarzy w swoim gabinecie tak jak swego czasu van Gaal. Pisanie, ze ktos nie gra bo go JM nie lubi to dziecinada.
» 28 listopada 2017, 11:41 #7
Tokuhei: Problem w tym, że Mourinho właśnie taki jest. Jak kogoś nie lubi (nie wiem jakie kryteria trzeba tu spełniać, ale tak można to nazwać) to ten u Niego nie pogra. A szatnie tracił i w Realu, i w Chelsea. U Nas jest na razie spokojny i oby zostało tak jak najdłużej.
» 28 listopada 2017, 12:01 #6
DevoMartinez: A ja bylbym sklonny sie zalozyc, ze gdyby Mou ujawnil czym sobie Shaw zapracował na ławe to nikt by tu juz nie płakał nad cięzkim losem cięmiezonego anglika. ;) Tyle, ze dba o atmosfere i pewnie tego nei zrobi. Nie wiem o co tam chodzi ale na pewno nie jest to na zasadzie "bo sie uwział na mnie" Juz za LvG była mowa o tym, ze Shaw sobie sprowadził do swojego meiszkania paru kumpli ktorzy razem z nim mieszkaja. Dosc rozrywkowe towarzystwo chyba, ze to obstawa do porannych joggingoow to sory ;)
» 28 listopada 2017, 12:21 #5
NoLogo: Póki zawodnik dobrze się prezentuje w meczach, a tego o angliku nie wiemy, nie robi z siebie pajaca w wolnym czasie i nie wpływa to negatywnie na wizerunek klubu, luz. A JM jasne, że traktuje zawodników "sprawiedliwie", po równo - jednych w mediach zjedzie Shaw czy Martial, a innych będzie chwalił nawet jak grają padlinę, np. Fella lub pałujący w bramkarzy Lukaku.
» 28 listopada 2017, 12:37 #4
DevoMartinez: Akurat krytyka na niektorych dziala mobilizujaco a inni potrzebuja wsparcia i poczucia, ze menago w nich wierzy - np Fellaini. Tak samo bywa na boisku, na niektorych trzeba krzyknac a inni jada na 100% non stop. Ale ok dla Cb moze to byc niesprawiedliwosc ;)
» 28 listopada 2017, 12:55 #3
dawid27154: Zgadzam się że jedni potrzebują krytyki do mobilizacji a inni pochwał, ale wydaje mi się że nie koniecznie w mediach i nie koniecznie w sytuacji gdy np Fellaini wchodzi na ostatnie 10 minut kopnie dwa razy prosto piłkę a Jose mówi że zagrał super, świetna zmiana, predzej ja odejde z tego klubu niż On, po czym wypowiada się na temat gry Martiala który wszedł na 30 min strzelił dwie bramy zanotował asyste i wkręcił w ziemie kilku Marianów, że zagrał "poprawnie"... Albo jak w przypadku Shawa że ten zagrał z 5 min dobrze tylko dlatego że Jose był jego głową na boisku i mówił jak gdzie i kiedy biegać a gdyby grał po drugiej stronie to by zagrał źle...
» 28 listopada 2017, 15:24 #2
tyber28: Martialowi tak mówi, bo jest młody i to ma go motywować do jeszcze lepszej gry, ilu to już było wychwalanych pod niebiosa za strzelanie dwóch bramek i gdzie są teraz? Mówisz, że Fellaini kupnie dwa razy prosto piłkę, ale już nie zwracasz uwagi jak się ustawia i inne aspekty gry, a krytyka w mediach no cóż taki sobie zawód wybrali każdy może ich krytykować i chwalić publicznie, a jak źle znoszą krytykę to chyba sport nie dla nich.. Pozdrawiam
» 29 listopada 2017, 05:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.