Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europy: Manchester United w ćwierćfinale!

» 16 marca 2017, 23:01 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wygrał skromnie 1:0 rewanżowe spotkanie z FK Rostów na Old Trafford. Jedyną bramkę w drugiej połowie meczu zdobył Juan Mata, po efektownej asyście piętą w wykonaniu Zlatana Ibrahimovicia. Ekipa Jose Mourinho przypieczętowała tym samym awans do ćwierćfinałów rozgrywek.
Liga Europy: Manchester United w ćwierćfinale!
» Manchester United wygrał skromnie 1:0 rewanżowe spotkanie z FK Rostów na Old Trafford
Oceń zawodników:
Sergio Romero
Antonio Valencia
Eric Bailly
Chris Smalling
Marcos Rojo
Daley Blind
Paul Pogba
Ander Herrera
Juan Mata
Henrich Mychitarian
Zlatan Ibrahimović
Phil Jones
Marouane Fellaini

Oddano 113 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Diabły do rewanżowego spotkania z FK Rostów na Old Trafford przystąpili w bardzo mocnym składzie. Dodatkowo Jose Mourinho wyraźnie nakazał swoim piłkarzom grać ofensywnie i szukać zdobycia szybkiej bramki.

Niewiele brakowało, aby dokonać tego już w 5. minucie meczu. Daley Blind dośrodkował piłkę w pole karne, głową mocno uderzył ją Marcos Rojo, ale bramkarz Rosjan wyciągnął ją spod poprzeczki. Akcję przy słupku próbował wykończyć jeszcze Zlatan Ibrahimović, ale po uderzeniu Szweda piłka odbiła się od słupka, bramkarza i oddaliła się do bramki.

W 16. minucie Juan Mata popisał się pięknym dograniem w tempo do Ibrahimovicia, za plecy obrońców. Napastnik United uciekł z futbolówką do boku pola karnego, wyciągając bramkarza z dala od linii bramkowej. Szwed próbował zaczarować goalkeepera, oddał strzał, lecz Medvedev delikatnie trącił piłkę i wybił na rzut rożny.

Gdy na zegar wskazał rozegrane pół godziny meczu, Henrich Mychitarian stanął oko w oko z bramkarzem FK Rostow. Ormianin dostał świetne podanie od Maty, podciął piłkę próbując ją przerzucić nad rywalem, lecz ta zboczyła z kursu i minęła słupek bramki po zewnętrznej stronie.

Pięć minut później Zlatan Ibrahimović po dryblingu i wycofaniu się kilku metrów spod linii końcowej oddał niesamowicie mocny strzał prawą nogą. Piłka z hukiem odbiła się niestety od długiego słupka bramki Medvedeva.

Ostatnia dobra szansa United na otwarcie wyniku miała miejsce już w doliczonym czasie pierwszej połowy. Paul Pogba znalazł się z futbolówką przy nodze przed polem karnym, przerzucił ciężar gry na prawa nogę i oddał techniczny strzał. Podkręcona piłka zmierzała w kierunku światła bramka gości, lecz Medvedev popisał się piękna i skuteczną interwencją.

Zaraz po przerwie, podczas sprintu, urazu mięśniowego doznał Paul Pogba. Francuza Jose Mourinho zastąpił Marouanem Fellainim.

W 54. minucie FK Rostów zaliczył swoją dotychczasową najlepszą okazję strzelecką. Azmoun prostym zwodem uciekł na krok od Rojo i uderzył mocno lewą nogą. Romero wyciągnął się jak długi i pięknie sparował trudny strzał rywala.

Druga połowa nie obfitowała w ataki Manchesteru United tak jak pierwsza odsłona. W pewnym momencie to goście przejęli kontrolę na grą i odważniej zaatakowali. Lecz dokładnie o taki scenariusz chodziło ekipie MU, która jednym kontratakiem ukarała Rosjan. Po przejęciu piłki w środkowej strefie, kontratak wyprowadził Zlatan. Szwed rozrzucił grę na prawą flankę do Mychitariana. Ten po chwili podał w pole karne, Szwed przedłużył podanie piętką i na pustą bramkę z kilku metrów strzelił Juan Mata.

Po strzeleniu bramki Manchester United odzyskał kontrolę nad tym meczem. Jedyną groźną okazją rywali po zdobyciu gola była główka wprowadzonego z rezerwy Bukharova. Napastnik delikatnie trącił piłkę na 5. metrze, lecz Romero instynktownie wybił palcami futbolówkę na rzut rożny. Do końca spotkania Czerwone Diabły utrzymywały się w posiadaniu piłki i spokojnie doprowadzili mecz do końca.

W doliczonym czasie gry z rzutu wolnego uderzał jeszcze Noboa. Piłka zmierzała w okienko bramki Manchesteru United, lecz Sergio Romero piękną paradą wybił futbolówkę do boku. Po tej akcji sędzia zakończył spotkanie i tym samym ekipa United awansowała do ćwierćfinałów Ligi Europy.

Manchester United 1:0 (0:0) FK Rostów

Bramka: Juan Mata 70'

Manchester United: Romero, Valencia, Bailly, Smalling, Rojo, Blind (Jones 64'), Pogba (Fellaini 48'), Herrera, Mata, Mkhitaryan, Ibrahimović

FK Rostów: Medvedev - Bayramyan (Kireev 82'), Mevlja, Navas, Kudryashov, Terentyev - Noboa, Prepelita (Devic 79'), Erokhin - Azmoun (Bukharov 61'), Poloz


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs FK Rostów
Następny news »
Statystyki: Manchester United - FK Rostów 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (123)


Kuba1878MU: Dobrze Lyon - Besiktas dwie najgroźniejsze drużyny(poza nami) grają między sobą.
» 17 marca 2017, 13:13 #121
rodjaevel: Anderlecht (BEL) vs. Man. United (ENG)
» 17 marca 2017, 13:11 #120
MatiasXD: Ogórki z Belgii. Teodorczyk się będzie odbijał od Jonesa jak od ściany.
» 17 marca 2017, 13:11 #119
Principeazzurro: Anderlecht ;)
» 17 marca 2017, 13:10 #118
zbanowany5x: Anderlecht więc
» 17 marca 2017, 13:10 #117
RedRevolta: RSC Anderlecht...
» 17 marca 2017, 13:10 #116
Kuba1878MU: dobre losowanie !! Teo na wyjeździe
» 17 marca 2017, 13:10 #115
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 12:56

Leicester nie ma szans na półfinał moim zdaniem. Gdyby trafili na takie Monaco czy BVB to mogliby powalczyć ale Atletico to doświadczona ekipa dobrze poukładana taktycznie.
» 17 marca 2017, 12:55 #114
AFC07: Ja znowu uważam wręcz odwrotnie. Monaco jest w swietnej formie , BvB też ciężko jest pokonać, szczególnie w Dortmundzie a Atletico lubi murowac, może Leicester im coś wcisnie choć szanse niewielkie
» 17 marca 2017, 13:00 #113
Kuba1878MU: Ja uważam, że szanse mają, wszystko zależy od pierwszego meczu, jak po 90 minutach wynik będzie remisowy czy przegrają nawet tą jedną bramką to mają szanse odrobić. To jest piłka nożna niespodzianki i sensacje sąna porządku dziennym. Oczywiście wielkim faworytem jest Atleti, ale dopóki piłka w grze....
» 17 marca 2017, 13:05 #112
Gallacher: Jeśli Leicester ograli Seville to i są wstanie zespół z Madrytu.
» 17 marca 2017, 13:07 #111
Diabelred: Autobus vs autobus hehe :). Atletico nie lubi grac z zespolami, ktore muruja, przez co czesto wygrywaja takie mecze 1-0, badz przegrywaja/remisuja 0-0. Ja bym nie skreslal tu Leicester. Duzo bedzie tu zalezec od strzeleckiej formy Vardego.
» 17 marca 2017, 14:30 #110
Kuba1878MU: Wspierałem Mou, wspieram i będę wspierał, tak jak dwóch poprzednich trenerów, ale gra systemem 3-4-3 czy 5-2-3 w tym meczu mnie baardzo zmartwił. Wiadomo było, że Rostów się zamuruje, a My na dodatek gramy de facto 5 obrońcami, jakby to miało wyglądać tak jak u Conte, że dwóch skrajnych srodkowych obrońców przy ich piłce gra bardzo szeroko i włącza się w rozgrywanie to jest możliwe stworzenie przewagi, ale gdy będziemy grali tak jak wczoraj gdzie Bailly-Smalling-Rojo stoją od siebie 10-15 metrów to marnujemy ludzi do gry, jeszcze jak Pogba czy Herrera cofali się po piłkę to mieliśmy 3 stperów niezainteresowanych grą w ofensywie przez co tracimy jednego zawodnika w ataku i jest o wiele trudniej. Taka formacja ma sens jeśli gramy z Chelsea czu City ale nie z takimi drużynami jak wczoraj. Mam nadzieję, że to już koniec eksperymentów z tą formacją chociaż w to nie wierzę, ale po cichu liczę na to.
» 17 marca 2017, 12:45 #109
DEPE: tak jak przewidzialem jedna para musiala byc z trojki lisy-monako-bvb
uefa lubi wprowadzac takiego potencjalnego slabiaka do kolejnej rundy.
» 17 marca 2017, 12:41 #108
Jasnowidz: Obstawiam awans LM

Leicester
Bayern
Monaco
Barca

;p
» 17 marca 2017, 12:33 #107
QsQs: Czyli Lisy mają szansę na półfinał :D Nie będą faworytem, ale wszystko jest możliwe w tej parze. Borussia z Monaco to pojedynek dwóch świeżych, utalentowanych trenerów z gwiazdami w ataku (Aube i Falcao) i kilkoma młodymi super utalentowanymi wokół nich (Dembele, Pulisić, Emre Mor & Mbate, Bernardo, Lemar). Oraz dwa klasyki europejskie:)
» 17 marca 2017, 12:20 #106
jassaj: Czy ten Walijczyk nie lubi Barcelony ? Jak wyciągnoł karteczke to złapał ją w taki sposób że w wyrazny sposób pokazał do sali środkowy palec :D Ale losowanie ciekawe, po 2 pierwszych parach liczyłem na Real z Barca, ale Real z Bayernem też wygląda przyzwoicie :D
» 17 marca 2017, 12:17 #105
uzarczyq: no i wszystkie wasze pseudo dywagacje nt kupionego losowania rozwiane... Smiac mi sie chcialo jak ktos pisal ze bedzie dobra licytacja o mecz z LCFC, ale szkoda sie w ogole odzywac bo przeciez i tak wszystko jest ustawione
» 17 marca 2017, 12:17 #104
QsQs: Ci pseudo eksperci już przesiąknęli Mourinho i jego teoriami spiskowymi :-D
» 17 marca 2017, 12:22 #103
M4GIK1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 13:13

dziękuję za przytyk do między innymi mojej osoby, więc już się tłumaczę;

Te "dywagacje" o licytowanie się o Lester to był SARKAZM. Jak pewne kwestie wyglądają w UEFA? Tego nie wiem. Wiem natomiast, że w ostatnich latach pewne ekipy, dziwnym zbiegiem okoliczności, miały fory u sędziów w tych rozgrywkach i to się musi skończyć! No chyba, że chcecie oglądać takie mecze jak nasz z Realem, jak Arsenalu z Bayernem, jak Barcy z PSG? Z tak fatalną pracą arbitrów jakiekolwiek rozgrywki pucharowe tracą wszelki sens.
» 17 marca 2017, 13:12 #102
kuba25: bayern z realem - ale bedzie meczyk ojej :D
» 17 marca 2017, 12:15 #101
QsQs: Teorie spiskowe co poniektórych się nie sprawdzają.
» 17 marca 2017, 12:16 #100
Devil78: Po pierwsze ustawienie z wahadłowymi jest słabe, boczni zostają sami na skrzydłach i jeżeli nie są to świetni dryblerzy i sprinterzy to to ustawienie jest skazane na porażkę.

Po pierwsze, trzeba nam skrzydeł i tu liczę na mocne transfery. Te pozycje mamy najsłabsze.

Po drugie przydałby się jakiś wódz do środka pola. Pogba lubi tricki i gwiazdorzenie, jedne mecz ma wybitny trzy inne mecze ma słabe, a musimy mieć takiego dyrygenta w tej formacji, który będzie dowodził w każdym meczu.

Ostatnią pozycją do wzmocnienia jest atak. Widzę tam kogoś nowego, a Ibra (w razie pozostania oraz rash jako zmiennicy, ten drugi pewnie rotował by również na skrzydle.

W defensywie nie widzę potrzeb zmian (chyba ze styknie kasy, to boki obrony).

Skrzydło, Śp oraz Napastnik. 3 transfery mogą być kluczowe dla tej drużyny.
Przydałby się też ktoś młody utalentowany na ławkę, bo często nie ma kogo wpuścić gdy gonimy wynik.
» 17 marca 2017, 11:58 #99
gracjanzet: Niech ibra w nastepnym odejdzie to mozna sciagnac dwoch topowych napastnikow griezmanna i lukaku
» 17 marca 2017, 11:56 #98
Rdz777: Tak po ostatnich meczach to czego potrzebujemy moim zdaniem. LO koniecznie( ciagle licze na shawa) bo u nas to jest pozycja gdzie kilka osob jest wciskanych na sile, jakis prawoskrzydlowy z prawdziwego zdarzenia i ewentualnie srodkowy pomocnik. Plus chcialbym ogladac nasza druzyne z co najmniej dwoma napastnikami. To czego nam brakuje to przede wszystkim zgranie. Niesamowitym trenerem byl naprawde ferguson jesli potrafil dotrzec do finalu LM i wygrywac lige zawodnikami pokroju evansa czy andersona.
» 17 marca 2017, 10:05 #97
Czepsu: Przecież Rojo ostatnio jest w formie i lewa strona wygląda naprawdę dobrze. Zgodzę się ze środkowym pomocnikiem, Fellaini mimo że nie prezentuje się źle, to tak samo nie prezentuje się wystarczająco dobrze. Carrick niestety ma już swoje lata, a Ander Herrera... lubię gościa ale czasami jego postawa mnie irytuje. Mimo wszystko, uważam że Mourinho wie co robi.
» 17 marca 2017, 10:50 #96
Sideswipe: Prawilniak no i co?! Po co nam ten Yaya Banana? Rojo go zjada w całości!
» 17 marca 2017, 09:26 #95
JasnaLiryka: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 17 marca 2017, 09:24 #94
DevilJames: Przelecialem komentarze i jak zwykle narzekanie, jaka to slaba gra, biadolenie jak zwykle. Czy ktos z was gral kiedys w pilke? Pierwsza polowa to totslny bunkier ze strony ruskich, tam ciezko bylo cos konstruktywnego zrobic jak ich napastnik biegal na 40 metrze od swojej bramki. I tak mielismy pare okazji. Moze w drugiej troche sie odslonili ale bez pogby ciezko bylo( mozecie teraz zobaczyć ile ten gosc nam daje). Zabraklo skutecznosci i sily, potrzebujemy troche odpoczynku bo sie zajedziemy. Jak dla mnie mecz na plus, byly okazje, romero pokazal na co go stac, przeszlismy dalej, nic tylko sie cieszyc.
» 17 marca 2017, 08:54 #93
Hoodys: Inne drużyny nie mają z tym problemu, tylko my
» 17 marca 2017, 09:42 #92
Sideswipe: to kibicuj innym drużynom, po co się męczysz.
» 17 marca 2017, 09:52 #91
DevilJames: Hoodys, zz czym inne druzyny nie maja problemu? Ze zmeczeniem czy z graniem przeciwko 10 obrońcom? Bo nie sprecyzowałeś ;)
» 17 marca 2017, 10:06 #90
Devil78: Jak spojrzeć na taki ostatni bunkier PSG, to Barca raczej nie miała problemu :)

My mieliśmy bunkier z Rostova i ledwo daliśmy radę:)

Ale nie oszukujmy się, kilku piłkarzy jak i ustawienie to była lipa na maxa.

Blind na wahadle :D Najwolniejszy i najrzadziej wygrywający pojedynki 1 na 1 piłkarz :)
» 17 marca 2017, 12:03 #89
DevilJames: Nie no, wybacz ale to psg zagralo jak druzyna z okregowki a nie barca super mecz(juve im pokaze miejsce w szeregu). Poza tym bramki barcy nie wynikaly z super akcji a z nieporadnosci psg:
Bramka suareza - bramkarz dal sie wyprzedzic.
2 karne z kapelusza
Samobój- jedyna ladna akcja, geniusz iniesty i pech obroncy
Neymar- genialny wolny ale z tego co pamietam to faul byl glupi
Bramka na 6:1 to smiech na sali, psg stanelo jakby wszyscy dostali laga plus bramkarz zle ocenil sytuacje. Jak dla mnie przyklad nietrafiony.
» 17 marca 2017, 14:32 #88
karolmanu3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 08:50

Po meczu od razu nasunęły się dwa wnioski:
1. Wynik 0:0 z 6 czy tam 7 drużyna z Rosji, gra 5 obrońcami, jeden doznaje kontuzji i co robi Mourinho? Wprowadza obrońcę za obrońcę. I to w dodatku stopera.No dla mnie to są jaja serio. Od razu powinien wejść Rash i grać 4 obrońcami.

2. Do wszystkich hejterow pogby.. Widzieliście jak zmienił się obraz gry gdy paul zszedł z boiska? No właśnie. Mimo iż Fellaini spisał się świetnie, przechwyty, przetrzymywanie piłki super. Ale to nie to samo. Ciężko będzie bez niego teraz przez kilka meczów.


Ważne ze wygrana. Brawa za walkę przy takim zmęczeniu.
Pyknąć teraz Lyon i do finału spacerek, GGMU!!
» 17 marca 2017, 08:48 #87
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 09:25

No jak się zmienił obraz gry? Bo po zejściu Pogby moim zdaniem lepiej to wyglądało, przede wszystkim strzeliliśmy gola.
» 17 marca 2017, 09:22 #86
BajtiMU: Lepiej bo musieli trochę zaryzykować i sie odsłonić a w pierwszej połowie przede wszystkim sie bronili a Nasza gra wyglądała dobrze z Pogba w środku.W drugiej połowie kiedy by grał Pogba myśle,ze bysmy pewniej jeszcze wygrali.
» 17 marca 2017, 10:50 #85
dawidlp92: Podoba mi się to ustawienie 3-4-3 tylko ze musimy mieć skrzydła ala Antonio Valencia ... Może Martial powinien grać na drugim chociaż kondycyjne odstaje niestety
» 17 marca 2017, 08:46 #84
Wave: "Mourinho: Odpadnięcie Manchesteru City nie jest dla nas korzystne"

Ostatnio dziwilo mnie to ze Wiekszosc z tej stronki cieszyla sie gdy Monaco przeszlo city
» 17 marca 2017, 07:54 #83
Wave: Dobry mecz, dobry wynik, cieszy wspolpraca Mkhitaryana i Maty, szkoda kontuzji, bo bylo to spotkanie z rodzaju tych brudnych, a taki Rostow rozegralby je w Barcelonie to skonczyliby chyba w 5tke max
» 17 marca 2017, 07:50 #82
dinho: Haha, wydaje mi się, że poniżej 7 zawodników mecz kończy się przegraną walkowerem ;)
» 17 marca 2017, 09:55 #81
kolor: Śmieszne nie śmieszne ale banan zadziałał i Rojo dograł mecz do końca bez kontuzji !
» 17 marca 2017, 01:28 #80
Kilerek7: Nie no ale ta sztafeta bananowa była zabawna:)
» 17 marca 2017, 00:52 #79
AFC07: tylko czekać na parodię z piosenką ,, bananowy song"
» 17 marca 2017, 11:36 #78
Siklen: Powiem tylko tyle: Ostatnia interwencja tak strasznie mi się podobała, że zapomniałem o nudniejszym meczu :D
» 17 marca 2017, 00:36 #77
10wazzar10: Gra Pogby irytuje coraz bardziej, dużo traci jest strasznie wolny, zero zwrotności, im bliżej końca sezonu, tym słabiej gra. Oby przyszły sezon miał lepszy
» 17 marca 2017, 00:33 #76
Kilerek7: Romero to jeden z najbardziej niedocenianych chyba bramkarzy, a chłop siedzi na ławce grzecznie, nie grymasi, a jak wchodzi broni genialnie. Wielki szacun!
» 17 marca 2017, 00:31 #75
10wazzar10: Mamy lepszego zmiennika, niż City i parę innych klubów pierwszego bramkarza ;)
» 17 marca 2017, 00:54 #74
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 11:37

no faktycznie dobrego zmiennika macie, każdy liczący się klub powinnien takiego mieć. Podoba mi się wystawianie w lidze jednego bramkarza w pucharach drugiego ;)
» 17 marca 2017, 11:36 #73
Lechovskyy: Do ludzi piszacych " oby ktos kto jest blisko bo pilkarze beda zmeczeni" itd.. , ludzie wy widzieliscie czym ci piłkarze podróżuja ?? Oni nie jadą na litość boską PKP tylko leca ekskluzywnymi samolotami w takich warunkach jakich wiekszosc nas nie ma w domu wiec o jakim zmęczeniu mówimy ? Co do dwumeczu z Rostowem , idealnie odzwierciadla umiejetnosci naszych piłkarzy , to nie przypadek ze meczymy sie z takimi druzynami i zajmujemy 6 miejsce w lidze , obecnie takowy poziom wlasnie reprezentujemy :)
» 16 marca 2017, 23:59 #72
Jasnowidz: Zgadzam sie i nie ma na co zrzucać winy jeśli chodzi o podróże.
Ale granie co 3-4 dni jest męczące na 100% dla samej głowy człowieka ,bo jest pozbawiony relaksu,spokoju ducha itp , tylko cały czas sie nawarstwia wszystko.

Może to i lepiej grac więcej ,bo sie ograją chłopaki ze sobą ,ale bez przesady.
» 17 marca 2017, 00:04 #71
10wazzar10: Leciałeś kiedyś samolotem? Inne ciśnienie, a co wiąże się z tym także wysokość, parę godzin w powietrzu i jesteś jak flak. Nieważne czym lecisz, nieważne w jakich warunkach, liczy się to że musisz jakoś po tej podróży później się pozbierać i zagrać spotkanie, co najgorsze, a polu kartoflanym w Rosji. Czasem zanim coś napiszesz, to zastanów się parę razy
» 17 marca 2017, 00:22 #70
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 00:37

Jak słyszę takie tłumaczenia to odrazu nasuwa mi się jeden tekst: Słabi się tłumaczą. Ile to razy graliśmy na wielu frontach i o wiele intensywniejszym tempem i nikomu banan nie było potrzebny, a teraz nagle wszyscy zmęczeni, ja się pytam czym? Bieganiem? Od początku tego sezonu ja nie widzę żadnego biegania, tylko klepkę i truchcik. Może jeszcze napiszcie, że Pogba i Zlatan się najbardziej zmachali hah. Nie zwalajcie winy na samolot, bo nie tylko my latamy i gramy mecze. Co mają powiedzieć tacy z Rostova, którzy pewnie przylecieli jakimś tupolewem z promocji i kurczakami na pokładzie, a u nas pełen luksus, relax, nie zdziwiłbym się jakby w samolocie mieli Jacuzzi i striptizerki. Dajcie mi 300 k tygodniowo a bez bananów wam płuca wypluje, ba za ćwierć tej kwoty nawet! Co 3-4 dni mają mecz i tak im ciężko, ciekawe jakby żyli gdyby codziennie pracowali bo 12 godzin lub więcej w polu na kolanach w błocie i w deszczu. Więcej pokory i do roboty!
» 17 marca 2017, 00:35 #69
10wazzar10: To, że sie Rojo zmęczył to nie powinno dziwić, bo gramy co trzy dni średnio, a Rojo w każdym meczu zaiwania równo. Mógłbyś sie oburzyć, gdyby Mou powiedział, że Pogba się zmęczył.

I nie porównuj Rostowa do Manchester United, bo oni mają przerwę w lidze, jak inne ligi zresztą, a my gramy non stop
» 17 marca 2017, 00:43 #68
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 00:47

Graliśmy non stop od lat i nigdy nie było narzekania na zmęczenie, po to rotuje się też składem. Rywale mają też napięty grafik i jakoś nie jedzą bananów.
» 17 marca 2017, 00:46 #67
10wazzar10: Rywale nie grali tyle meczów co my, dla przykładu Chelsea ma ich rozegranych aż o 13 mniej
» 17 marca 2017, 00:56 #66
Kilerek7: Dobra nie wyliczajmy już ile kto zagrał, nie urodzili się dziś i dobrze wiedzieli, że gra na wielu frontach to norma dla tego klubu. Z resztą cały sezon grają wolno co pokazują statystyki. Więc czym oni tak się męczą, klimatem?
» 17 marca 2017, 00:59 #65
bambi1234: Mamy być prawo zmęczeni, nikt nie oszuka swojego organizmu. Zobacz sobie tabelę, nie jesteśmy na 6 miejscu tylko dlatego, że gramy wolno, nie biegamy. Jesteśmy tylko dlatego że zrobiliśmy co najmniej 5 głupich remisów. Gdzie brakowało wykończenia. Gdzie bohaterami zostali bramkarze przeciwnika. To znaczy że dominowaliśmy w tych meczach. To zwykłych pech i problem ze skutecznością. Dodajmy sobie te stracone 10 i jesteśmy na drugim miejscu.
» 17 marca 2017, 01:05 #64
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2017 07:46

Pobiegajcie sobie interwalami parenascie kilometrow 3x razy w tygodniu, wtedy mozecie komentowac, bo te bzdury ciezko czytac. Dodam tez ze na pewnym etapie sezonu wychodza wszystkie te kopniecia, naciagniecia nie do konca zregenerowane, bo z malymi kontuzjami sie gra, presja wyniku jest ogromna. Fachowcow jak w wiekszosci na "takich" stronach, majacych beke ze zjedzonego banana i udajacych znawcow, a wcinajacych burgery i pizze co weekend, majacych wysilek jak wyleza z psem na spacer, kopiacych futbolowke na podworku, ale udajacych ekspertow to jest pelno.

Wczoraj to nam ladnie pokopali graczy, ale niektorym sie widze mecz nie podobal, bo sie "meczylismy"
» 17 marca 2017, 07:43 #63
Jasnowidz: Manchester United vs KRC Genk :p będzie dobrym wyjściem w takim natłoku gry.
» 16 marca 2017, 23:54 #62
wmatpl: dziś duży plus za występ dla Fellainiego
» 16 marca 2017, 23:44 #61
JasnaLiryka: Przyznam.
Dal swietna zmiane, najlepsza w zasadzie jakie zostaly przeprowadzone. Takie mecze powinien rozgrywac zawsze :D
» 17 marca 2017, 09:30 #60
Kobeman25: Co do meczu bardzo słaby w naszym wykonaniu nie wiem czy chodzi o zmęczenie czy jak najmniejszym nakładem sił grali ale słabo.Dla mnie nie jest wymówką duża ilość meczy jak gralismy w Lidze Mistrzów też była gra na wielu frontach i nikt nie narzekał że jest zmęczony...Nie wiem nie chce im sie grac z nadmiaru kasy czy o co chodzi.Jeśli chodzi o bramke to pierwszy i drugi bramkarz grają na wysokim poziomie tu się nie trzeba o nic martwić w obronie Jones nie powinien atakowac bo mu to nie wychodzi Valencia super jak zwykle mnóstwo energii.W ataku przyszloscią jest dla mnie Martial i Rashford kojarza mi się to bardzo z Yorke i Cole ale muszą razem grać żeby umieć się tak zgrać.
Najbardziej martwi mnie jeden zawodnik mianowicie Pogba to jest dla mnie porażka gra fatalnie traci piłki,źle podaje nie potrafi przejsc zadnego zawodnika te 100mln to byla przesada nie moja kasa itd ale za tyle to bym zaplacil za powrót C.Ronaldo a Pogba jest młody moze wiele osiagnac ale nie jest wart takiej kasy nie wiem co sie dzieje ale poki co nie jest zadna gwiazda i nie zasluguje na cigla gre jesli ma grac w taki sposob.Jeszcze jedna rzecz mi nie pasuje nie wiem co oni robia na treningach ale nie potrafia wykorzystywac sytuacji od wielu wielu meczy albo marnują setki albo strzelaja po slupkach nie wiem czy oni nie maja treningów strzeleckich?niech podpatrza Monaco ile oni strzelaja nie wiem o co chodzi ale gdyby wykorzystywali polowe sytuacji to mieliby najwiecej bramek w Europie...Jak to sie mowi zwyciezców się nie osądza ale nie bede mówil ze wszystko jest super jak nie jest...
» 16 marca 2017, 23:38 #59
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2017 23:41

Rywal którego najbardziej się obawiam to Lyon. Dobrze że chociaż Depay nie może grać by był zgłoszony do rozgrywek Ligi Europy jako zawodnik United.

Tak wogóle to Mata się nieźle rozstrzelał pod wodzą Mourinho a się wydawało że Portugalczyk mu spakuje walizki jak w Chelsea.
» 16 marca 2017, 23:37 #58
mikon70: Liczę ze nie nie będzie trzeba znowu lecieć do stambulu
» 16 marca 2017, 23:37 #57
bull77: Zęby bolały ale awans najważniejszy. Taki mecz do odhaczenia i zapomnienia. Czekamy na losowanie.
» 16 marca 2017, 23:37 #56
grzesznik83: komentatorzy z Eurosportu to jest kryminał ;P jeden wielki bełkot ;/
» 16 marca 2017, 23:29 #55
cantona96: Zwłaszcza Strejlau czepiający się Zlatana, że ten spaceruje w 88 minucie... Dobrze, że jest awans!
» 16 marca 2017, 23:40 #54
DjTED: Mensiti hasło roku
» 16 marca 2017, 23:50 #53
wander11: Haslo roku to ze Kuyt gral w United :P
» 16 marca 2017, 23:53 #52
Irwin2: Dalej Blind, Joan Mata i Marcus Reshford - uroki Eurosportu :V
» 16 marca 2017, 23:28 #51
Pady: A w lidze europy stracilismy u siebie bramke tylko w wygranym 4:1 z Fejnordem a strzelim nam bramke Dirk Kujt nasz byly zawodnik. Nielubie meczy bez komentarzy to sie podowiadywalem.
» 16 marca 2017, 23:41 #50
GUESSWHOISBACK: O co chodzi z tym bananem bo nie widziałem meczu?
» 16 marca 2017, 23:28 #49
HouseII: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2017 23:34

Mourinho obrał banana, przekazał go któremuś z rozgrzewających się rezerwowych aby ten go podał dalej do Rojo a Argentyńczyk go najzwyczajniej w świecie zjadł w trakcie gry, ot cała historia.
» 16 marca 2017, 23:30 #48
84cantona7: Swoją drogą w ćwierćfinale LE grają Lyon , Ajax , Anderlecht, Schalke, United zespoły które regularnie grały w fazie pucharowej LM jeszcze parę lat temu . Jak to się pozmieniało.
» 16 marca 2017, 23:25 #47
bedajaja: z tym Anderlechtem w fazie pucharowej to nie przesadzaj
» 17 marca 2017, 07:56 #46
Jasnowidz: Bardzo słaby mecz.
Ładna bramka.
Najlepsza sytuacja meczu ? oczywiście ta z bananem ; - )
» 16 marca 2017, 23:24 #45
jobok: rojo zjadl banana bo chyba glodny byl i mourinho mu go dal
» 16 marca 2017, 23:20 #44
Kundziu: Co wy się tak rozpływacie nad grą Fellainiego? Fakt, dwa ładne zagrania zaliczył, ale Pogba w tak słabej formie w jakiej obecnie się znajduje, to i tak rozegrał dzisiaj lepsze zawody. Fellaini strat nie miał? Jak się nie ryzykuje to się nie traci. Pogbę można oceniać bardzo krytycznie za to, że nie daje więcej zespołowi, ale i tak nie ma w środku pola nikogo kreatywnego oprócz niego. Fellaini czy Herrera z podaniami do najbliższego kolegi, to mogą Pogbie ręczniki podawać.
» 16 marca 2017, 23:20 #43
Maziarzu: MVP meczu ... BANAN XDD , ciekawi mnie o co tak naprawdę chodziło
» 16 marca 2017, 23:16 #42
PogromcaTroli: Banan ma magnez czy cos tam i pomaga gdy masz skurcze.
» 16 marca 2017, 23:21 #41
dinho: @PogromcaTroli Zawierają potas, reszta się zgadza ;)
» 16 marca 2017, 23:29 #40
PogromcaTroli: Tak tak racja potas,dzieki za przypomnienie.
» 16 marca 2017, 23:34 #39
jamaj05: I dużo węgli, może spadł mu cukier?
» 17 marca 2017, 02:55 #38
JacekB: No to czekam na Ajax, Anderlecht i Genk. W innych meczach nasze szanse oceniam na 50%
» 16 marca 2017, 23:16 #37
MaciekBOWER: Niby graliśmy padakę, ale kilku zawodników sie wyróżniało np: Valencia, Romero, Fella, Mata, Bailly, Miki

Mimo że wynik skromny to jednak mieliśmy kontrolę i przewagę przez cały mecz. Nie zawsze trzeba wygrywać 4-0 (nawet jeśli się gra z waszymi "ogórkami"). Mimo że mecz nie był widowiskowy to jednak mi się podobał, nawet choćby za to że mieliśmy mało strat w środku pola.
» 16 marca 2017, 23:14 #36
hydzio: I jeszcze jedno Romero wygrał ten mecz 3 bardzo dobre interwencje
» 16 marca 2017, 23:13 #35
Devilfight: Liczy się wynik, ale wyglądało to słabo, zresztą wygląda to już tak od kilku meczy. Na takie zespoły powinniśmy wychodzić mocno z przodu i załatwić sprawę w pól godziny. Jak Mourinho jest zadowolony z takiej gry to mu współczuje
» 16 marca 2017, 23:12 #34
hydzio: Ja nie wiem co się dzieje ostatnio z drużyną, wcześniej były sytuacje, ale nie było wykończenia. Dzisiaj to nawet sytuacji nie było zbytnio, mecz oglądało się strasznie, a komentator to już całkiem rozwalił system reszford, dalej blind, hoan mata
» 16 marca 2017, 23:11 #33
NoLogo: Jedna rzecz od Strejlała, nie ma drużyny - zbyt dużo gry pod siebie.
I to jest prawda, może przez nagromadzenie spotkań ale znowu gra nijaka, bez charakteru. Ale ważny awans, mogą tak grać aż do zwycięskiego finału.
» 16 marca 2017, 23:11 #32
PogromcaTroli: Kiedy losowanie ?
» 16 marca 2017, 23:11 #31
NoLogo: Jutro o 13
» 16 marca 2017, 23:12 #30
dawidlp92: we wtorki i czwartki o 22 ... kumulacja jest
» 16 marca 2017, 23:12 #29
piter100000: jutro w południe razem z LM
» 16 marca 2017, 23:12 #28
PogromcaTroli: Dzieki
» 16 marca 2017, 23:16 #27
nuado: Czy ktoś się orientuje w jaki sposób można kupić bilet na ćwierćfinał ligi europy? Np jak wylosujemy schalke to interesuje mnie mecz w Niemczech. Tylko nie na trybuny gospodarzy tylko normalnie z kibicami United.
» 16 marca 2017, 23:18 #26
PogromcaTroli: dawidlp92

To puść lotka,jak wygrasz to kupisz sobie bilet do cyrku a ty bedziesz jako klaun.
» 16 marca 2017, 23:27 #25
dawidlp92: De Gea
Bailly Smalling Rojo
Valencia Fellaini Pogba Martial
Mkhitarian Ibrahimović Rashford

chciałbym zobaczyć jakby to grało
» 16 marca 2017, 23:11 #24
lukaszek9000: Co do meczu no to widać, że ograli ostatnio sporo, nie ma co się wkurzać. Co do losowania - byle blisko, zawsze jesteśmy faworytem, TO JEST UNITED!
» 16 marca 2017, 23:11 #23
qwerasdf: ogorki zagraly z pomidorami.
» 16 marca 2017, 23:11 #22
Chapman: 10ki za mecz dla Romero i Feli!
» 16 marca 2017, 23:10 #21
rajmt: Mecz bez szału, był i można o nim zapomniec... Jednak co było przykre, to sytuacja jak kręcił Rashem ze zmiana. Spokojnie mógł ściągnąć Ibre albo za Blinda wprowadzić i przejść na 4 ztyłu, to ten od 60 min narobił mu kilka razy nadziei, a jak zmiany nie zrobił tak nie zrobil...
» 16 marca 2017, 23:10 #20
Sideswipe: Na tej stronie to idzie się nieźle ubawić, do 70 minuty 90% komentarzy to jęki i stęki, ło jaki to ten Mou jest zły, jaki ten Zlatan jest słaby, płacz i biadolenie... a tu pada gol i co? Cisza. Kilka komentarzy w stylu "huraa" i spora część użytkowników już nie ma o czym pisać, od momentu strzelonego gola praktycznie ani jednego hejtu.
» 16 marca 2017, 23:09 #19
ircio1878: MVP zdecydowanie Romero, dwie kapitalne interwencje ratujące United
» 16 marca 2017, 23:09 #18
piter100000: mecz średni, ale najważniejszy jest awans. gramy dalej i musimy zrobić wszystko, żeby zdobyć LE. tego trofeum jeszcze nie mamy i fajnie będzie dodać je do kolekcji. Felek świetna zmiana. nie poznawałem go dzisiaj. zero błędów, lekkość w grze. coś niebywałego. jednak Romero po raz kolejny pokazuje, że mamy prawdziwy skarb jako opcję nr 2 na bramce. jak grał zamiast Davida za kadencji Luja to był strasznie elektryczny i niepewny. w tym sezonie w każdym meczu w jakim zagrał jest bezbłędny i zalicza bardzo ważne interwencje. dobrze, że Jose go nie wyrzuca na margines tak jak Luj i daje pograć
» 16 marca 2017, 23:08 #17
Kilerek7: Strejlau wszystko elegancko opisywał o naszej grze. Gramy mega wolno, wręcz leniwie. Tradycyjnie w takich kiepskich dla nas meczach, Mata nam ratuje wynik. Za dużo drewna u nas, ciągłe wrzutki, zero pomysłu jak coś fajnie sklepać, czasem coś się uda ale ile tego jest. W porównaniu do MU z 1999 r. to faktycznie jest przepaść. Mourinho też taki się zrobił bez życia, a jak się kłóci na treningach ze swoimi to już dobrze nie wróży, brakuje mi w naszej drużynie energii, wszyscy tacy jacyś zmęczeni życiem.

PS: Najlepszy Rojo, musiał dostać banana by mieć siły, a czym on się tak zmęczył haha. Dawno czegoś takiego nie widziałem, myślałem, że jakiś może batonik a to banan;D
» 16 marca 2017, 23:08 #16
nuado: Czy ktoś się orientuje w jaki sposób można kupić bilet na ćwierćfinał ligi europy? Np jak wylosujemy schalke to interesuje mnie mecz w Niemczech. Tylko nie na trybuny gospodarzy tylko normalnie z kibicami United.
» 16 marca 2017, 23:08 #15
Pady: Romero wygral nam mecz, co jest z Jones po kontuzji czlowiek niepewny strasznie, do dwojki Miki,Mata brak Martiala no i Griezmanna wtedy by to wygladalo.
» 16 marca 2017, 23:08 #14
duncaneedwards: Glory glory Man United:D. teraz tylko dobrze wylosowac
» 16 marca 2017, 23:06 #13
Szczota: Komentatorzy Eurosportu rozwalili: cały mecz słyszę JOAN MATA i Rojo porównywany do Małysza za banana tylko bułki Young nie doniósł hehehehe. GGMU LUDZISKA :)
» 16 marca 2017, 23:06 #12
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2017 23:05

Lista ćwierćfinalistów Ligi Europy:


Besiktas
Celta Vigo
Genk
Ajax
Anderlecht
Schalke
Lyon
Manchester United
» 16 marca 2017, 23:05 #11
Dyk11: Genk i Anderlecht wydaja sie byc najslabszymi druzynami
» 16 marca 2017, 23:07 #10
Kundziu: Najlepiej trafić na Genk, Ajax lub Anderlecht. Blisko i niezbyt wymagająco.
» 16 marca 2017, 23:09 #9
piter100000: myślę, że Celta też może powalczyć
» 16 marca 2017, 23:10 #8
jajecko: Dla mnie Celta i Lyon najbardziej niebezpieczne
» 17 marca 2017, 01:00 #7
pawelisto2: No Panie Romero świetne interwencje, dziękuję!
Fellek super zmiana to też bardzo cieszy, że są zmiennicy gotowi do gry.

A Mata? Mata to Mata, można go krytykować, ale odkąd tutaj przyszedł zawsze ma przyzwoite, czasami nawet imponujące statystyki. Strzelił już wiele ważnych bramek i lepiej go mieć, niż nie :)

A Valencia to po prostu. Wojownik.
» 16 marca 2017, 23:04 #6
Szczota: JOAN MATA :)
» 16 marca 2017, 23:07 #5
elo125: MVP meczu Banan :P reszta to nuda gra:P
» 16 marca 2017, 23:04 #4
dawidlp92: wolałbym zwycięstwo w LE niż drugie miejsce w lidze ... jakby nie patrzeć puchar w Europie
» 16 marca 2017, 23:04 #3
Dyk11: słabo sie to oglądalo szczerze mowiac to strejlal ma raacje z taka gra raczej nie wygramy LE ale patrzac na rywali to za mocni nie sa; p
» 16 marca 2017, 23:03 #2
Szaman0: no i fajnie
» 16 marca 2017, 23:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.