Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Możemy winić tylko siebie

» 21 stycznia 2017, 18:47 - Autor: Rio5fan - źródło: Sky Sports
José Mourinho skrytykował brak skuteczności swoich podopiecznych, który doprowadził do kolejnej w tym sezonie straty punktów Manchesteru United.
Mourinho: Możemy winić tylko siebie
» Podopieczni José Mourinho zdołali wywieźć jeden punkt ze stadionu Stoke City
Czerwone Diabły w ostatniej chwili uratowały remis dzięki bramce, którą z rzutu wolnego strzelił Wayne Rooney.

- Uważam, że to był wielki mecz. Na początku oba zespoły starały się wygrać, ale po upływie 25 minut jedna drużyna atakowała, a druga skupiła się na obronie. Stoke broniło się bardzo skutecznie. Byli agresywni i mieli wielu zawodników za linią piłki. Publiczność dała im zastrzyk energii i pomogła nas zatrzymać. Zrobiliśmy wszystko dobrze, poza marnowaniem niesamowitych sytuacji.

- Mogliśmy trafić do siatki zarówno w pierwszej, jak i w drugiej połowie. Trafiliśmy w słupek, bramkarz popisywał się dobrymi interwencjami lub zwyczajnie brakowało nam precyzji. Mamy zbyt wiele remisów jak na ofensywny futbol, jaki prezentujemy. Bramkarze rywali zawsze spisują się fantastycznie w starciach z nami. Marnujemy jednak zbyt wiele dogodnych sytuacji.

Menadżer Manchesteru United wypowiedział się także na temat osiągnięcia Wayne‘a Rooneya, który został najlepszym strzelcem w klubowej historii.

- Drużyna spisywała się dobrze, a ja chciałem wprowadzić na boisko ludzi z różnorodnymi umiejętnościami. Gdybyśmy wcześniej wyrównali, to sądzę, że udałoby nam się strzelić kolejnego gola. Możemy winić tylko siebie. Zmarnowaliśmy zbyt wiele sytuacji i do tego sami strzeliliśmy sobie gola.

- Rekord to rekord. Dotyczy największego klubu w Anglii i jednego z największych na świecie. Wcześniej to osiągnięcie należało do wspaniałej legendy angielskiego futbolu. Teraz Wayne zdecydowanie jest legendą Manchesteru United - podsumował Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney: Jestem dumny i zaszczycony
Następny news »
Ferguson: Wayne zasługuje na miejsce w historii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (19)


zbanowany5x: Każdy jedzie po Lingardzie, jak też od kiedy go zobaczyłem, ale faktem jest że gość przy 4-tym już trenerze ciągle gra bardzo często w 1 składzie.
Powtarzam przy 4-tym trenerze.
Ja sam nie kumam o co tu biega, ale to chyba nie jest przypadek, że 4 trenerów zupełnie różnych od siebie go ceniło.
Mało tego Lingard jest, był i będzie bo nawet nie ma plotek żeby Mou chciał go sprzedać podobnie jak pozostałych trzech trenerów też tego nie zrobiło.
Więc mega trenerzy z DP wygląda na to iz czegoś nie widzimy co widzą prowadzący United.
» 22 stycznia 2017, 10:38 #19
Dexter22: MU to potężny klub a Mourinho nie ogarnia wszystkiego i musi pracować ludźmi.Lingard to wychowanek klubu który wie jakimi chodzić ścieżkami po klubie.To sprytny chłopak z silną osobowością.Ma wpływ na szatnię,dobrze żyje z Pogbą.Takim samym cwaniakiem był Łelbek czy Klewerlej.Tacy wychowankowie niestety są problemem dla wyników klubu.To taki niebezpieczny partiotyzm wychowanków-nieudaczników którego boi się każdy rozważny trener.Jose ma swoje nieprzyjemne doświadczenia z szatnią Chelsea przez co się publicznie mówiło że zawodnicy grali przeciwko trenerowi żeby go zwolniono z klubu.To trudna polityka szatni !
» 22 stycznia 2017, 12:31 #18
zbanowany5x: Zgadzam się z tym iż w United wypracowano to o czym mówisz czyli tzw. patriotyzm wychowanków którzy mimo starań klubu nie sprostują oczekiwaniom.
Ale nie zgodzę się ze zdaniem iż np. LVG czy Mou mieliby jakiś strach przed sprzedażą Lingarda, tu już przesadziłeś.
Po prostu oni coś w nim widzą czego nie dostrzega 99% kibiców United.
» 22 stycznia 2017, 16:33 #17
romario11: Fellaini to jest dopiero gracz swiatowego formatu i kandydat do zlotej pilki
» 21 stycznia 2017, 22:56 #16
Olo: ej, bardzo dobrze dziś grał. Znajdź lepszego rezerwowego niż Fella to pogadamy. Super piłkarz na miarę swoich możliwości!
» 22 stycznia 2017, 03:44 #15
winers: W pierwszej kolejności nasz trenerio winien posypać głowę popiołem. Niejaka marouana, człapię i przechadzam się oraz tracę piłki i fauluję, felainia, powinna czyścić szalety. a nie grać w piłkę, na dodatek w takim Klubie. Wygrała choć jeden pojedynek? Podała choć jeden raz do przodu? Przechwyciła choćby jedną piłkę? Nie. Ale za to nie nadążała za akcjami, nie zgrała głową, nie nie walczyła fizycznie, bo każdy ją objeżdżał, jak chciał. Nim to to się odwróci to piłka ze dwa razy jest zagrana. To groza a nie piłkarz! Na takich rzeźników szybka piłka, na jeden kontakt, zmiana pozycji, wychodzenie na wolne pole, prostopadłe podania. Osobliwie brakowało Carricka.
» 21 stycznia 2017, 21:40 #14
Dexter22: Niby ten Mourinho taki bystry a do tej pory nie pojął że Lingard to strzał w stopę.Nie rozumiem tego ! To nie był dzien Maty ale tak bywa.Od tego jest sztab trenerski żeby takie słabsze dni zawodników wyłapywać.Pogba, Ibra tez cieniasy.Coś kiepsko z regeneracją zawodników w klubie.Jose powinien ogarnąć ta(mam nadzieję chwilową) zadyszkę sezonową.
» 21 stycznia 2017, 20:23 #13
dawidziol95: Nie wiem po co wystawił kudłatego i mate w pierwszym składzie. Wyglądało to tak jakby Miki gral na lewym i prawym skrzydle a jak był na jednym to na drugim ciągnąć gre mieli albo Blind albo Valencia. Totalny bezsens. Mógł zamiast maty wystawić normalnego skrzydłowego chociażby Rashforda, dać mu szansę a najwyżej później zmienić, a Fellainiego mógł zastąpić na różne sposoby najlepiej cofnąć trochę Pogbe i wstawić Rooneya do pierwszego składu, ale o czym my rozmawiamy? Kupa siana wpompowana w zespół, a rezultatów brak. Remis z Liverpoolem, Chelsea czy jakimkolwiek innym zespołem bijącym się o mistrzostwo jestem w stanie zrozumieć, ale mecz ze Stoke powinien być kopalnią punktów. Oby tak dalej to szanse na Ligę Mistrzów będą malały do 0
» 21 stycznia 2017, 19:56 #12
Asteroid09MUTD: Po prostu Stołki miały Handicap
» 21 stycznia 2017, 19:33 #11
Fenek: Masz racje, a nawet mógłbyś się pokusić i powiedzieć. Że możesz winić siebie, bo skład jak i taktyka beznadziejna przez cały mecz. Momentami czułem się jakbym widział MU z vG na ławce. Pomysł z Matą na skrzydle czy Fella w roli CN to strzał w stopę.
» 21 stycznia 2017, 18:50 #10
SWAT: absolutnie moje słowa, popieram Cię Fenek:)
» 21 stycznia 2017, 18:55 #9
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2017 19:15

A co złego w składzie było? Wystawił wysokich, do tego mocnego fizycznie Fellainiego na Stoke. Chyba logiczne. Zdominowalismy grę pewnie dzięki temu, za to zawiodło wykończenie. Jak sie ma conversion rate 12% to trzeba liczyc na cud albo szczęście. W ramach przykładu Czelsi oddało 3 celne strzały vs mistrz anglii i strzeliło 3 bramki.Live strzela 5 razy zdobywa 2 itd itp
» 21 stycznia 2017, 19:12 #8
Neymar12: Pomysł z Matą na skrzydle czy Fella w roli CN to strzał w stopę.

Mata na skrzydle zaliczył za równo swoje najlepsze jak i najgorsze mecze. Problemem była jego dyspozycja a nie pozycja. Na 10 z taką formą nie grałby lepiej
» 21 stycznia 2017, 19:13 #7
talir: Przede wszystkim, winiłbym skuteczność, po pierwszej połowie powinno być 1:3 dla nas. Pozytywem jest to, że odrobiliśmy punkt do Liverpoolu, a za moment straci punkty ktoś z pary MC-Tottenham (mam nadzieję, że Totki ograją MC, moja niechęć do City sprawia, że wolę ich porażkę, od podziału punktów). Ten mecz to już przeszłość, jedziemy dalej Panowie :)
» 21 stycznia 2017, 19:13 #6
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.01.2017 19:16

Wystawił Mate bo wpuścił Fellainiego i pewnie by brakowało kreatywności w srodku. Wiadomo, że on schodzi do srodka a nie do skrzydła.
» 21 stycznia 2017, 19:16 #5
HubsS1: Nie graliśmy najlepiej ale jak możesz za to winić w większości Mourinho? Może nie był to nasz najlepszy mecz ale nie graliśmy tragicznie. W dodatku cieszę się, że gość rotuje często składem, ponieważ przed jego przyjściem na OT bałem się, że będzie miał jak w Chelsea swoją "żelazną" jedenastkę i jak trafi się kontuzja lub brak formy któregoś z nich to byłby problem. To naprawdę jest jego wina, że piłkarze nie potrafią zamienić 100% sytuacji na bramkę? Ja bym się czuł mega sfrustrowany jako trener, że tacy zawodnicy, z takimi umiejętnościami mają z tym problemy.
» 21 stycznia 2017, 19:21 #4
JasnaLiryka: Mnie osobiscie nie podobala sie wyjsciowa 11. Nie wiem czym sugerowal sie przy zmianach. Choc jedna jak sie ostatecznie okazalo trafil wpuszczajac Wayna Rooneya.
Czasami wystawi najodpowiedniejszych zawodnikow, ktorzy wykonuja dobra prace na boisku , dominuja i w ogole , brakuje tylko mniej slupkow itd :) po czym zaczyna rotowac skladem na 2 czy 3 pozycjach. No jak oni maja miec zgranie?
Dzis np. osobiscie odczulem cos takiego,ze gdy oni zblizyli sie do pola karnego Stoke to nie wiedzieli co dalej. Dosrodkowan multum ale z taka sila i dokladnoscia ze i tak strzal z glowy bylby marny - zly pomysl. Podac? Do kogo? nie wie nikt ... a mnie sie wydaje ,ze to powinno juz byc ustalone ,ze jak krvva jestem w polu karnym to szukam najpierw Mikiego albo Pogbe albo gram na ZLatana w bramke...a tu nic zero pomyslu dzis i pod tym wzgledem zawiedli mnie ://
» 21 stycznia 2017, 19:21 #3
tom93: no jaha że siebie, a niby kogo innego?
» 21 stycznia 2017, 18:49 #2
jmgenious: Jose idealnie ocenił to co miało miejsce w tym meczu
» 21 stycznia 2017, 18:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.