Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Payet w United, Martial w West Hamie?

» 15 grudnia 2016, 13:40 - Autor: Rio5fan - źródło: tribalfootball.com
Jak informuje portal Le 10 Sport, West Ham przedstawił Manchesterowi United swoje warunki w sprawie ewentualnego transferu Dimitriego Payeta.
Payet w United, Martial w West Hamie?
» West Ham stawia warunki w sprawie transferu Dimitriego Payeta
Włodarze Młotów chcą, by w przypadku przeprowadzki Francuza na Old Trafford, szeregi West Hamu zasilił Anthony Martial.

Dziennikarze informują, że José Mourinho jest zainteresowany pozyskaniem Payeta, co ma zostać wykorzystane przez West Ham do sprowadzenia Martiala.

Slaven Bilić gorączkowo szuka kolejnych opcji ofensywnych po tym, jak najprawdopodobniej zakończone zostanie wypożyczenie Simone Zazy z Juventusu.


TAGI


« Poprzedni news
Oceny pomeczowe: Crystal Palace vs Manchester United
Następny news »
Herrera: Pokazaliśmy ducha tej drużyny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


Klimaa: Beznadziejna wymiana patrząc z naszej perspektywy :)
» 16 grudnia 2016, 09:38 #58
ax1d: Payet ma bajeczną technikę i strzela wolne najlepiej w lidze, ale... to nurek. Niestety, mimo mojej sympatii do WHU, muszę stwierdzić, że jak długie piły nie wchodzą (a ostatnio nie wchodzą wybitnie często, zwłaszcza kiedy Carroll miał kontuzję), Payet ciśnie po prostu gdziekolwiek na odległość, z której może uderzyć ze stałego fragmentu, a później szuka byle zawadzenia sznurówką, żeby się położyć i może dostać wolnego...
Męczy oglądanie takiej gry i zdecydowanie nie chciałbym takiego zawodnika u nas, zwłaszcza za Martiala. My w zasadzie potrzebujemy przeciwieństwa Payeta - takiego terminatora, który być może nie będzie technicznie geniuszem, ale będzie miał charakter i charyzmę, żeby pociągnąć za sobą drużynę. Innymi słowy - potrzebujemy następcy Keane'a (nadal). Herrera ma potencjał, ale po pierwsze jest zbyt miękki (bo jest Hiszpanem, więc pierwszy "zwód" piłkarski, jaki opanował, to machanie łapami w stronę sędziego), a po drugie nie wygląda na to, żeby miał jakikolwiek posłuch w drużynie.
» 16 grudnia 2016, 08:30 #57
Ekspertinio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 22:45

Z Martiala się zrobił taki płaczek trochę. Jak mu Pan Zlatan zabrał numer na koszulce to od razu przestał obserwować Manchester United na twitterze czy co to tam jest. Jak pudłuje to też wygląda jakby zaraz miał się popłakać. Ja się na nim trochę zawiodłem, bo tu mają grać twardziele, a nie jakieś mięczaki. Fajnie chłopak grał w poprzednim sezonie, ale teraz też te afery z Samanthą siedzą mu w głowie i nie może się skupić na grze. Mimo wszystko bym typka zostawił, a West Hamowi dla jaj krzyknął Payet+50 mln za Martiala.
» 15 grudnia 2016, 22:44 #56
duncaneedwards: szanse na pozyskanie payeta sa bardzo duze. a klub raczej bieze pod uwage to ze to zawodnik juz wiekowy i napewno chcialby pograc w topowym klubie i topowe kluby go chca.a poziom ma bardzo wysoki czolowy skrzydlowy 2 osttnich sezonow w premiership.a my skrzydlowego potrzebujemy jak wody. tylko co wtedy z martialem ktory gra na lewej flance bo rooney napewno wyelci ze skladu.
przod z ibra na szpicy za nim miki i payet do tego herrera i pogba to jest bardzo mocny team:D
» 15 grudnia 2016, 22:33 #55
T7MU: ".....czy tobie się WONSKI (bilic) czasem sufit na łep nie spadł ?! :D:P"
» 15 grudnia 2016, 21:14 #54
brennt: hahaha
» 15 grudnia 2016, 20:45 #53
cekaj: Komuś sie w głowie poprzestawiało..
» 15 grudnia 2016, 20:06 #52
konczito: Bez sensu news... Kto taki syf wymyśla :/
» 15 grudnia 2016, 19:38 #51
pszemuh: Haha Boże, czego to gazety nie wymyślą.
Anthony, wielka przyszłość United w WHU.

Szkoda męczyć wzrok na takie newsy.
» 15 grudnia 2016, 19:24 #50
MU1212: Co to to nie Martiala im nie oddamy
» 15 grudnia 2016, 19:19 #49
walentos: Idealną transakcją byłoby wypożyczyć im Martiala na 3 lata opłacając jego tygodniówkę i dopłacić 20-30mln w zamian za Payeta
» 15 grudnia 2016, 19:02 #48
walentos: Jesli dopłacą z 20-30 mln a stać ich na to to czemu nie :)
» 15 grudnia 2016, 19:00 #47
zbanowany5x: News jest z gatunku sci-fi, ale załóżmy że tak by sie stało.
Pytanie brzmi jak wtedy nazwać osobnika który by dopuścił do takiej wymiany?
Nie biorę tu pod uwage obecnej żałosnej formy Martiala i rzekomo lepszej Payeta.
Uwzględnijmy tylko przyszłość i to co mogą dać United oboje
» 15 grudnia 2016, 18:57 #46
Bossicky: United jest tak mocne finansowo, że może co 3 lata wymieniać cały skład... wychowywanie piłkarzy mimo że zgodne z filozofią klubu po odejściu Fergiego przynosi mizerne skutki. Martial może odpali, może nie... Payet pogra na poziomie z 2,3 sezonu United to wystarczy. Jeśli Martial okaże się gwiazdą ligi, wtedy go odkupimy za 100mln funtów.

inb4 oczywiście do zadnej wymiany nie dojdzie ;)
» 15 grudnia 2016, 19:00 #45
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 19:12

Na jakiej podstawie twierdzisz, że Payet pograłby 2-3 sezony na odpowiednim poziomie?
Na razie zagrał 1 sezon więcej niż dobry a młody nie jest.
W tym sezonie już nie błyszczy tak jak ;poprzednio.
» 15 grudnia 2016, 19:11 #44
Bossicky: Bo West Ham jest cienki jak barszcz, Payet wybija się na tle tej żenady. No właśnie dlatego, zę nie jest młody uważam że pogra jeszcze 2-3 lata na wysokim poziomie.
» 15 grudnia 2016, 19:12 #43
zbanowany5x: ale kiedy on grał 2-3 sezony na poziomie United? chyba nigdy wcześniej więc na jakiej podstawie twierdzisz ze mógłby teraz?
Tylko dlatego, ze grałby w lepszym towarzystwie? jak tak to smiała teza nie ma co
» 15 grudnia 2016, 19:28 #42
Rovengard: Chcialbym wtracic swoje dwa slowa. Jesli chodzi o Payeta to zawodnik ten jest w formie odpowiadajacej United. Patrzac na styl gry Czerwonych Diablow, widze indywidualnosci trzymajace nasz sklad. Ale druzyna nie jest zacieta nie jest twarda nie ma checi zwyciestwa. Potrzebujemy czlowieka z charakterem z osobowoscią. Czy bylby to Payet tego nie wiem. Lecz patrzac na nasz styl sadze ze sztab powinien dokonac decyzji o odeslaniu kilku graczy z klubu i zastapic ich takimi ktorzy dla zwyciestwa zrobią wszystko. Sadze tez, ze nie mamy w druzynie zawodnika, ktory umiejetnosciami zarowno defensywnymi jak i ofensywnymi bedzie gwiazda oraz podporą dla innych blyszczacych gwiazd. Potrzebny nam jest ktos taki jak iniesta, jak modric, jak ozill, jak nasi dobrze znani Giggs i Scholes. Druzyna bez kogos takiego nie bedzie potrafila wygrywac. Nie ukrywam rozniez ze Rooney jest kims takim ale nie jest zawodnikiem powtarzajacym sie co mecz.
» 16 grudnia 2016, 01:35 #41
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 18:27

Alez mnie irytuje ignoracja "znawcow" na devilpage'u odnosnie Payeta. Wiadomo, ze o zadnej wymianie na linii Martial-Payet nie moze byc mowy, aczkolwiek tego u progu kariery (jak ktos napisal 30 latka) z ogromna checia widzialbym w United. Jak mozna pieprzyc farmazony tego typu, ze to jest typowy 1 sezonowiec? We Francji krecil najlepsze liczby ze wszystkich najlepszych lig. To, ze nie gral w jakis bardzo mocno druzyna to tylko maly, nic nie znaczacy szczegol. JESTEM W 100% pewien, że Payet z marszu wniósłby ogromną jakoś do druzyny oraz zostal zawodnikiem 1 skladu.
» 15 grudnia 2016, 18:26 #40
is200: No chlopie przywracasz wiare w ludzi. Ja nie gadam ze jestem nieomylny i tez czesto plote bzdury ale ale niektorzy przechodza samych siebie.

Nie dosc ze trzeba kuipic Payeta w zimie to odrazu dac go na dyche a w lecie zalatwic Mahreza
» 15 grudnia 2016, 19:23 #39
TheRipper: No na bank :D
» 15 grudnia 2016, 18:05 #38
Sideswipe: Le Dobry towar tam Le palą w tym Le 10 Sport.
» 15 grudnia 2016, 17:08 #37
MrMojoRisin: Hahahahahahahahahaha. Dość! Bo zaraz popuszcze. Ale przaśna krotochwila.
» 15 grudnia 2016, 17:08 #36
pilchu: Sam nie wiem, czy ten news to wieksza glupota, czy tez zamiana Cavaniego za Ibre :D
» 15 grudnia 2016, 17:01 #35
arkusz: Jak Payet za Martiala to proponuje jeszcze Nobla za Pogbe w transakcji wiazanej :D nie no masakra, ten kto to wymyslil to chyba z wlasnym zaganiaczem na łby sie pozamienial.
» 15 grudnia 2016, 16:50 #34
dave20: Na chwile obecna ta wymiana bylaby wskazana bo Martial ostatnio bez formy , Payet tez nie blyszczy ale forma jego jest lepsza niz Martiala , wydaje mi sie ze to tylko kwestia czasu kiedy Martial znowu bedzie szarpal skrzydlem i zdobywal bramki , mlody chlopak wiec wszystko przed nim
» 15 grudnia 2016, 16:45 #33
braku: He dobre żarty. West ham tu nie ma nic do gadania bo kończy mu się kontrakt w tym sezonie. Sądzę że ten transfer jest możliwy w styczniu i to za nie duże pieniądze. Gdzie mu będzie lepiej jak w United.
» 15 grudnia 2016, 16:45 #32
duncaneedwards: nie ma szans zeby martial poszedl do west hamu.ewentualnie wypozyczenie.ale west ham nie bylo by wstanie pociagnac tych bonusow a tam jet jeszcze 30mln funtow.plus kwota transferu
» 15 grudnia 2016, 16:02 #31
2Fast4You: Szypko Ed podpisuj, deal życia, dorzuć im Ibre i Davida żeby dołożyli jeszcze Lanziniego i Carolla
» 15 grudnia 2016, 15:47 #30
emil1986x: young i fella za payeta ;)
» 15 grudnia 2016, 15:21 #29
Tezyk24: Chyba w snach :D
» 15 grudnia 2016, 15:00 #28
LouiVanGaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 15:26

yyyy
chyba jestes kibicem MU odkad menago jest Jose
kazdy wieloletni kibic wie jakim zawodnikiem jest Young jak wszechstronny jak pomyslowy z bardzo celnym strzalemm czy dosrodkowaniem za czasow LvG to on byl kluczowy w trudnych momentach ! kto gral na lewej obronie czy lewym skrzydle? wlasnie Young i szlo mu to na prawde dobrze ! co do Memphisa to jemo potrzebne jest wypozyczenie kazdy wie jak prezentowal sie PSV a problemem jest jego mentaalnosc i mlody wiek .
A co do samego newsa BEKA !!
» 15 grudnia 2016, 15:25 #27
KrystianUnited: Popieram ;) kibic z 23 letnim starzem ;)
» 15 grudnia 2016, 15:43 #26
NexaT: Young i celność. Wybierz jedno z dwóch.
» 15 grudnia 2016, 16:19 #25
Chestnut: Young ma mentalność zwycięscy. Aż przyjemnie patrzeć jak krzyczy na swoich kolegów, poklepie, pochwali, pociągnie zespół. Jest doświadczonym graczem. Strzela piękne rogale. Jest dobry jako skrzydłowy jaki boczny obrońca. Szkoda, że Mou nie daje mu szansy. Jeżeli ma tak to wyglądać, to lepiej by odszedł.
» 15 grudnia 2016, 16:32 #24
MajkPL: Do LouiVanGaal.
Nie ujmując niczego Youngowi to z tym "bardzo celnym dośrodkowaniem" fantazja poniosła. Co do reszty zgadzam się z Tobą. Young strzelał piękne gole, ale to co mnie najbardziej irytowało to właśnie dziesiątki niecelnych dośrodkowań na ślepo z których nic nie wynikało.
» 15 grudnia 2016, 21:35 #23
mantup89: Plotki i nic więcej.
» 15 grudnia 2016, 14:39 #22
UrbannLegend: Zamienić młodego chłopaka z którego może wystrzelić jeszcze naprawdę świetny zawodnik (i to wiele nas kosztującego) na 30 - latka który wygląda, jakby miał zaraz zgasnąć i odejść w piłkarski niebyt. Bez żartów.
» 15 grudnia 2016, 14:34 #21
Rakusz: Angielskie media spekulują, że bułgarski napastnik Dimitar Berbatov może wrócić do Manchesteru United. Jose Mourinho zgodził się, żeby piłkarz trenował z jego drużyną. 35-letni Berbatov właśnie rozstał się z greckim klubem PAOK i obecnie szuka klubu. Bułgar spędził na Old Trafford 2008-12 strzelając dla MU 56 goli.
» 15 grudnia 2016, 14:26 #20
fuss1985: A myślałem ze juz nic mi dzis humoru nie poprawi! Moze do tego De Gea do Bornemouth a do nas Boruc! Kibicuje UNITED od ponad 20 lat ale takiej głupoty to ja jeszcze nie słyszałem! Jeśli jednak jakimś cudem UNITED zrobi taki diel to bede sie śmiał przy każdej okazji!! WIN LOSE od DRAW UNITED TILL i DIE
» 15 grudnia 2016, 14:24 #19
dawidlp92: Payet Sanchez Aubameyang Fabinho to są gracze którymi Jose powinien się zainteresować
» 15 grudnia 2016, 14:23 #18
Vampiro: Tak jeszcze Bale'm, Neymar'em I Hazzard'em
» 15 grudnia 2016, 20:27 #17
ro7: Ha ha ha. Zamienić 20-latka u progu kariery na 30-latka, dobre sobie.
» 15 grudnia 2016, 14:18 #16
trikos: Muszą tam maczać palce polscy specjaliści #morawiecki. Prawie to pewne - dowiedli amerykanScy naukofcy.
» 15 grudnia 2016, 14:53 #15
Cobbra: jeżeli potrzebują ofensywnych zawodników to niech wezmą depaya :) Myślę, że patrząc na kwotę jaką zapłaciliśmy za mirtiala taka wymiana raczej nie wchodzi w grę
» 15 grudnia 2016, 14:13 #14
Dexter22: Dla mnie jeden i drugi gra piach !
» 15 grudnia 2016, 13:58 #13
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 13:57

Payet to rasowy skrzydłowy z dobrym dryblingiem, dośrodkowaniem i ofromnym odświadczeniem.
Na EURO 2016 to on ciągnął całą reprezentację Francji. Taka wymiana to nie głupi pomysł bo nam potrzebny jest zawodnik który z miejsca wniesie coś do drużyny a Martiala i tak będziemy mogli kiedyś odkupić jak odpali w West Hamie bo nas na to stać.
» 15 grudnia 2016, 13:56 #12
DevoMartinez: No i wtedy Mhitarian na ławe tak? A na lewą wbija Depay. Gratuluje myślenia.
» 15 grudnia 2016, 14:12 #11
Bydgoszczanin: "odkupić jak odpali w West Hamie bo nas na to stać. "

Ogarnij się, proszę Cię.
» 15 grudnia 2016, 14:24 #10
Matias: Payet na lewe skrzydło. Miki na prawe.
» 15 grudnia 2016, 14:26 #9
DevoMartinez: No ok tyle, że chodzi o to żeby się pozbywac takich którzy nigdy nie odpalili. Czytaj Depay, jeden dobry mecz z belgami. Martial pokazał co potrafi i jesli będzie grał to wróci wszystko do normy. A jak Payet zaliczyy spadek formy to co tez sprzedać i kupić kogoś kto akurat w danej chwili jest w formie?
» 15 grudnia 2016, 14:29 #8
Klimaa: Jeśli mamy się wymieniać to można Payeta wymienić na Depaya. Martiala sprzedać nie można - chłopak ma duży potencjał tylko teraz przez jego zawirowania w życiu prywatnym ma spadek formy ale grać potrafi co udowodnił nam rok temu.
» 16 grudnia 2016, 09:40 #7
DevoMartinez: No comment.
» 15 grudnia 2016, 13:50 #6
Vampiro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.12.2016 13:48

Damy Depaya I dorzucimy Fellainiego.
» 15 grudnia 2016, 13:47 #5
Javi9203: Dil życia szkoda nie wykorzystać takiej okazji
» 15 grudnia 2016, 13:47 #4
DymekS92: To byłaby beznadziejna wymiana z naszej perspektywy.
Oddać młodego dobrego zawodnika, który na pewno się jeszcze rozwinie za kogoś kto ma 3dychy na karku i jeden dobry sezon za sobą
» 15 grudnia 2016, 13:47 #3
Fenek: Hahahah ostro xD
Interes życia
» 15 grudnia 2016, 13:45 #2
marjo: haha ma ktoś poczucie humoru :)
» 15 grudnia 2016, 13:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.