Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: United potrzebują rozgrywającego

» 18 września 2016, 16:27 - Autor: Rio5fan - źródło: mirror.co.uk
Paul Scholes wyraził swoje krytyczne uwagi na temat postawy Manchester United w przegranym 1:3 spotkaniu z Watfordem.
Scholes: United potrzebują rozgrywającego
» Paul Scholes skrytykował postawę Manchesteru United w przegranym spotkaniu z Watfordem
Były angielski pomocnik jest przekonany, że jedną z przyczyn słabej postawy podopiecznych José Mourinho jest obecność w składzie Marouane‘a Fellainiego.

- Gra Manchesteru United w sytuacji posiadania piłki jest bardzo słaba. Nie da się przewidzieć, co się wydarzy! Jedynym jasnym punktem jest Rashford, a i tak nie rozegrał najlepszego meczu. On był zagrożeniem, ale Manchester United w posiadaniu piłki wyglądał bardzo, bardzo słabo - przyznał Scholes.

- Zespół nie był wystarczająco dobry pod względem indywidualności. Rozgrywanie piłki było niedokładne, drużyna zanotowała mnóstwo strat.

- Marouane Fellaini spisał się nieźle, wykonuje powierzone mu zadania. Kiedy przypomnisz sobie jednak, że jesteś Manchesterem United, potrzebujesz czegoś więcej. Potrzeba kogoś, kto będzie w stanie zatrzymać rywala, lecz także kontrolować mecz i podawać do przodu.

- Nie mogę zrozumieć, dlaczego Michael Carrick nie gra. W zeszłym sezonie wydawało się, że odejdzie, a teraz nie gra ani minuty. Nie mam pojęcia, dlaczego tak jest. To samo dotyczy Schweinsteigera. United potrzebują rozgrywającego. To był mecz z Watfordem, nie z Arsenalem! - podsumował Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Nie możemy kontrolować sędziów i szczęścia
Następny news »
Mourinho chwali postawę Ashleya Younga

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


pawel31ns: takie podania jak scholesa by się przydały ale przypominam ze kupilismy za 100 baniek Pogbe, mam nadzieje ze sie odblokuje
» 20 września 2016, 07:59 #32
wielkifanMU: Scholes swojego kolegi Wayne'a skrytykować oczywiście nie może... hehe więc taka głupota wychodzi z jego wypowiedzi.

Scholes ma rację, że potrzebny jest rozgrywający. Nie gani Fellainiego bo ten jako jedyny jest w świetnej formie, ale zupełnie niezrozumiale jako Belga wskazuje tego, który powinien zrobić miejsce gościowi, który wejdzie do pierwszego składu i będzie rozgrywał piłkę w środku pola i miał na zadanie uspokoić sytuacje w środku pola, aby Pogba miał łatwiej (Scholes chce Carricka za Felle) Marouane w takiej dyspozycji powinien grać w każdym meczu, to jest przecinak, świetny do defensywy z niezastąpionyi walorami. Bandyta jakich Jose lubi w środku pola, dający przewagę wzrostową i fizyczną w tym ważnym sektorze boiska. Ależ Belg się rozwija u boku Mourinho.

Więc kto powinien ustąpić miejsca Carrickowi (ja też zastanawiałbym się nad Blindem do centrali, który z racji wieku jest lepszy raczej pod względem kondycyjnym i mobilnym od Michaela) Oczywiście to Rooney powinien usiąść na ławce. Od trzech lat jak coś przegrywamy to zawsze najgorszy na boisku jest Wazza. Temu trzeba powiedzieć ,,dość".

Scholes może krytykować cały klub, ale kolegi z którym przed laty grał - absolutnie NIE.
Gdy drużynie nie idzie trzeba zmienić w pierwszej kolejności najsłabsze ogniwo, jeśli w obwodzie są zdecydowanie pożyteczniejsi zawodnicy.

Dałbym szansę w następnym ligowym Blindowi a gdyby coś nie szło od razu w gotowości Carrick. Ze zmianą bym nie czekał w razie ,,W" ale trzeba popróbować defensywnych pomocników.
» 19 września 2016, 06:36 #31
reggieynot: Ja bym spróbował zagrać tak:

Formacja 1-4-2-3-1

Zlatan

Young Mata Rashford

Carrick Pogba

Shaw Bailly Smallling Fosu-M.

De Gea

Ewentualne zmiany: Roo za Matę, Depay za Younga i Blind za Carricka.
» 18 września 2016, 23:36 #30
CoachMark: Chyba dopiero teraz zacząłem rozumieć Paula, no trudno się tu z nim nie zgodzić.
» 18 września 2016, 20:05 #29
MrMojoRisin: A ja myślę że Manchesterowi United trzeba wstrząsu. Trzeba wszystkich zawodników złapać za pyski i wytłumaczyć że serca do gry nigdy nie może zabraknąć.
» 18 września 2016, 19:49 #28
toja: Jak Jose van Gal nie zacznie czegos robic tylko ufac swoim gwiazdom to cienko to widze. Z druzynami z gornej polki beda dostawac porządne baty. Moze Jose zacznie myslec . GGMU
» 18 września 2016, 19:29 #27
przemcio94: Rudy wracaj, za Rooneya na 10 bedziesz w sam raz.
» 18 września 2016, 19:25 #26
jacoparada: Było spoko na początku, bo graliśmy z drużynami w słabej dyspozycji.
» 18 września 2016, 19:19 #25
Domelo: Boję się o mecze z tymi najlepszymi.
» 18 września 2016, 18:00 #24
micsie03339: Akurat z najlepszymi łatwiej powinno być. Aktualnie nasz atak pozycyjny jest mierny, ale gdy inna drużyna kontroluje piłkę można grać z kontry, a to jest łatwiejsze.
» 18 września 2016, 18:07 #23
sensi: na gre z kontry trzeba mieć piłkarzy, szybkich i mobilnych z nienagannym podaniem na jeden kontakt, na dzień dzisiejszy oprócz Rashforda nie widze takich w składzie Manchesteru United.
» 18 września 2016, 21:43 #22
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.09.2016 22:59

Już bym nie przesadzał United latami miało świetne kontry i nie potrzeba do tego bóg wie kogo. Mamy Rashforda, Martiala, Pogbę, Shawa, Valencie. Oni wszyscy mogą rozpocząć szybkie kontry. Rooney nawet świetnie się nadaje o ile on rozpoczyna te kontry, bo ostatnimi czasy jeśli dostaje podanie w takiej sytuacji potrafi irytująco zatrzymać akcje, co nie zmienia faktu że sam potrafi szybko wyprowadzić piłkę.
» 18 września 2016, 22:58 #21
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2016 15:49

hahhaah miało "latami" zobacz jakich zawodników mielismy wtedy gdy "miało" a nie pieprz głupot bo zatrzymałeś się w roku 2010 jak runej w swoim rozwju.
» 19 września 2016, 15:47 #20
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.09.2016 19:00

Nie byli to lepsi zawodnicy dużo od tych, których teraz mamy, po prostu bardziej zdyscyplinowani i zmotywowani. Oczywiście było kilku wybitnych zawodników, ale w obecnej drużynie też takich mamy, tylko trzeba to wykorzystać.
Atak ad persona, typowy gdy nie ma się nic mądrego do powiedzenia. Muszę Cie zmartwić nikt nie obserwuje naszej dyskusji i takie argumenty nic tu nie znaczą. Wymienieni zawodnicy jak najbardziej nadają się na grę z kontry. Zresztą nawet za LvG potrafiliśmy tak grać, więc dlaczego nagle się nie da. Nie bądź śmieszny.
» 19 września 2016, 18:56 #19
pawelisto2: Carrick jest póki co jedynym człowiekiem, który na szybko bez transferów może jakoś załagodzić ten problem.
Kiedyś SPD to było przetnij/odbierz wybij, dzisiaj niedość, że musi odebrać to jeszcze dobrze rozegrać kimś takim jest właśnie Michael Carrick pomimo wieku.
Pogba na 10, Fella 8, Carrick ŚPD, czemu nie?
» 18 września 2016, 17:13 #18
mateosel1989: Te jego uwagi są irytujące, zgadzam się, był świetnym piłkarzem ale teraz krytykuje każdego a skoro jest taki wszystko wiedzący niech poprowadzi jakiś zespół i zobaczymy czy osiągnie jakiś sukces tak jak to było z Neuvillem
» 18 września 2016, 17:11 #17
DjTED: Niech krytykuje. Mówi w naszym imieniu. Widzi to samo co my. Nie trzeba być trenerem, żeby krytykować.
» 18 września 2016, 18:02 #16
micsie03339: mateosel1989
Twoje uwagi są irytujące, zgadzam się jesteś kibicem United, ale dlaczego krytykujesz naszego byłego piłkarza, sam zacznij grać i zostań legendą United, dopiero zacznij krytykować inne legendy.
» 18 września 2016, 18:05 #15
PogromcaTroli: Racja dwaj Panowie wyżej!

Rudy krytykuje bo widzi co sie dzieje!

Na DP też krytykuja ale jak Rudy cos powie to źle hehe beka :D
» 18 września 2016, 19:04 #14
PanWolodyjowski: Zdaniem cenionego eksperta Sideswipe, Paul Scholes nie ma racji mówiąc, że United potrzebuje rozgrywającego

-To stek bzdur. Jest przecież Wayne Rooney - Podsumował słowa byłego gracza United

Według brytyjskich mediów United poważnie rozważało sprowadzenie kogoś na tzw "10", lecz po wysłuchaniu opinii jednego z największych znawców futbolu zdecydowali się porzucić ten pomysł.
» 18 września 2016, 17:09 #13
Sideswipe: Brawo, fascynująca opowieść. Szkoda tylko, że Scholes ma na myśli kogoś na pozycję Fellainiego, nie Rooneya
A poza tym, jeśli Rooney ma grać tak jak dzisiaj to niech usiądzie, nie mam nic przeciwko. Opcja, którą podał pawelisto2 jest ok.
» 18 września 2016, 17:28 #12
osakar29: Może Blind? Na Carricka bym nie liczył. Schneiderlin to bardziej typowy defensywny, a Schweinsteiger raczej szansy nie dostanie.
» 18 września 2016, 16:58 #11
UNITED7Team: dlaczego masz tylko 69 pejsa na karcie legendy w fifie, dlaczego?
» 18 września 2016, 16:51 #10
Borys333: Fellaini jest za słaby by grac w United. Dziwie się, że Mourinho jeszcze go trzyma.
» 18 września 2016, 16:48 #9
TB303: To Ty chyba jesteś ślepy i nie widzisz, ile daje w defensywie. Jednakże fakt, w ofensywie daje faktycznie niewiele, ale to jeśli to jest powód, by go zwolnić, to nie wiem czego od niego wymagasz.
» 18 września 2016, 16:58 #8
Dingir: w defensywie jak na razie daje same faule...
» 18 września 2016, 18:35 #7
Kuntakinte: dokładnie tak, Fella nie moze przerywac i rozgrywać do przodu jednocześnie
» 18 września 2016, 16:44 #6
Fenek: Cóż Roo nigdy klasowym rozgrywającym nie był i już nie będzie. Pisałem to kilkukrotnie Ibra albo i skrzydłowi potrzebują kogoś z "magią" i pomysłem. Liczę, że Mchita gdy odbuduje formę wskoczy na rozegranie. Obawiam się tylko czy Mou posadzi Roo na ławce.
» 18 września 2016, 16:41 #5
NeverGiveUpGGMU: Ma rację. Fellaini dobrze spełnia zadania defensywne, ale potrzebny nam koleś, który nie tylko będzie odbierał piłki, ale również rozgrywał i konstruował akcje. Takimi osobami wydają się być Carrick lub Blind.
» 18 września 2016, 16:37 #4
janpodgorski: Co za łoś redaguje te wywiady :) ?? Szukam akapitu o krytyce MF i nie mogę się doczytać ...
» 18 września 2016, 16:34 #3
Alaan: "Marouane Fellaini spisał się nieźle, wykonuje powierzone mu zadania. Kiedy przypomnisz sobie jednak, że jesteś Manchesterem United, potrzebujesz czegoś więcej." Ekhem...
» 18 września 2016, 18:59 #2
soldier: Paul wracaj!
» 18 września 2016, 16:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.