Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David de Gea: Atmosfera w szatni jest wspaniała

» 17 grudnia 2015, 07:14 - Autor: matheo - źródło: Inside United
David de Gea zapewnia na łamach Inside United, że atmosfera w szatni Manchesteru United wciąż jest dobra.
David de Gea: Atmosfera w szatni jest wspaniała
» David de Gea zapewnia na łamach Inside United, że atmosfera w szatni Manchesteru United wciąż jest dobra. W ostatnim czasie w angielskich mediach pojawiły się informacje, że zawodnicy nie są zadowoleni z Louisa van Gaala i otwarcie krytykują jego metody treningowe. Wersja przedstawiana przez Hiszpana jest inna.
W ostatnim czasie w angielskich mediach pojawiły się informacje, że zawodnicy nie są zadowoleni z Louisa van Gaala i otwarcie krytykują jego metody treningowe.

– Atmosfera w szatni jest wspaniała. Trzymamy się razem i jesteśmy zjednoczeni. Mamy świetną grupę chłopaków i jesteśmy bardzo szczęśliwi z obecnego składu. Myślę, że to bardzo ważne, jeśli chcemy, aby drużyna osiągała duże sukcesy – mówi De Gea.

– Mamy bardzo młody zespół. Młodzi zawodnicy, którzy dopiero wchodzą do składu, wpasowali się w niego bardzo dobrze. Wszyscy są bardzo dobrzy i w końcu to przyszłość Manchesteru United. Jesteśmy zachwyceni, że są z nami.

– Wiemy, że grudzień to trudny miesiąc, w którym rozgrywa się wiele meczów. Do tego dochodzi narastające zmęczenie, więc musimy uzyskać kilka dobrych wyników. Pracujemy nad tym.

– Ciężko trenujemy i dobrze się przygotowujemy, aby wejść w tych spotkaniach na najwyższy poziom i być blisko czołówki pod koniec miesiąca – dodaje De Gea.


TAGI


« Poprzedni news
Czy Guardiola wywoła burzę wśród menadżerów?
Następny news »
Samolot z transparentem nie przeleci nad Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


RedRevolta: Mam nadzieję, że jutro ogłosi, że robi sobie przerwę / rok, i przyjdzie do nas za jakiś czas ;)
» 18 grudnia 2015, 21:57 #62
karolmanu3: wszyscy chcieli zeby mourinho przyszedl, ciekawe co wtedy byloby z mata...
» 18 grudnia 2015, 14:09 #61
Kilerek7: Ja wam powiem, że patrząc na to co się stało z Mourinho a co się dzieje u nas, odnoszę wrażenie, że piłkarze ostro dają ciała. Na stronie Chelsea piszą, że piłkarze nie grali z zaangażowaniem. Dzisiaj tyle siana zarabiają, że gdzie tu motywacja, a potem trenerzy lecą. Dzisiaj piłkarze jak zechcą to zwalą ze stołka trenera na lajcie. Może dlatego SAF był tak szanowany, bo był bossem któremu żaden piłkarz nie podskoczył, jak nie pasowało coś to won. Skoro z takich średniaków wyciskał maxa i zdobywał trofea to co by zrobił w tamtych czasach ze składem takiej Barcelony dziś, głowa mała.
» 18 grudnia 2015, 08:37 #60
Kilerek7: Teraz mamy 3 pytania. Jeśli Ancelotti w Bayernie to wiadomo, że Pep odchodzi i teraz tak:
1. Mourinho i Guardiola chcą do MU, które zwalnia LvG i bierze jednego z nich.
2. Guardiola idzie do City, my bierzemy Mourinho po zwolnieniu LvG
3. Guardiola idzie do City, Mourinho gdzieś indziej, a my zostajemy z LvG, ewentualnie z Giggsem.

Chciałbym osobiście opcje nr. 1 ze wskazaniem na Guardiole, a to dlatego, że zwyczajnie jest moim zdaniem lepszy, a dzięki dobrym stosunkom w Barcie i Bayernie, mielibyśmy może łatwiej ściągać piłkarzy.
» 18 grudnia 2015, 08:27 #59
Klimaa: Jak na naszą kiepską dyspozycję w ostatnich meczach i tak zajmujemy obiecującą pozycję w lidze. Dobrze że zawodnicy, pomimo wstydu jaki przynieśli nam w LM, emanują pozytywną energią w szatni.
» 18 grudnia 2015, 00:54 #58
pawelisto2: Swoją drogą tak oglądam teraz nasze mecze z tego sezonu i tylko z Wolfsburgiem, Bournemouth i Evertonem mi się podobał, ale...
Zauważyłem jedną rzecz Carrick ma chyba 4 asysty drugiego stopnia podczas gdy Bastian ma jedną, a Morgan zero.
Co do normalnych asyst to Carras ma jedną tak jak i Bastian.
Dziwi mnie to bardzo, bo to właśnie Bastian miał więcej udzielać się w ofensywie niż Morgan i Carrick razem wzięci. Oczywiście to są tylko statystyki. Mate bronią na chwilę obecną tylko statystyki, bo gra to dużo pozostawia do życzenia.

Myślę, że jest to ostatni sezon Carrick-a, a nawet jeśli nie to ostatni w jakimś przyzwoitym stylu. I za sezon znowu będziemy mogli mieć problem z doświadczeniem na boisku, bo zgadza się Ander i Morgan są dobrzy i mają potencjał, ale w środku pola niekiedy rządzi Carrick czy Bastian głównie przez doświadczenie.
No i jeszcze jeden morał z mojego wpisu pozostaje.
Tak jak znaleźć drugiego Scholes-a będzie nam ciężko tak samo drugiego Carrick-a trzeba będzie szukać ze świecą przez ładnych parę lat.
Chyba, że Goss to będzie faktycznie taki drugi Carrick, ale Januzaj też miał być Giggsem, a prędzej Gribbin osiągnie poziom Ryan-a niż Adnan.
» 18 grudnia 2015, 00:35 #57
Klimaa: Z Carrickiem jest duże ryzyko. Ma swoje lata i każdy kolejny sezon będzie jakimś regresem formy. Będzie grać coraz mniej spotkań co przełoży się na statystyki. Chcąc czy nie - musimy znaleźć odpowiednią alternatywę o ile Morgan "nie eksploduje" talentem.
» 18 grudnia 2015, 00:57 #56
Joker7: Chelsea sie wzmacnia ;/ teraz juz nie spadna a szkoda...
» 17 grudnia 2015, 23:35 #55
dawidlp92: Zapewne dobra cyrkulacja powietrza ma istotny wpływ.
» 17 grudnia 2015, 23:10 #54
adi343: nie wiem jak można tak kłamać xD
» 17 grudnia 2015, 20:08 #53
adi343: Jajec: bo to widać człowieku. Jak można być tak ślepym i tego nie dostrzegać ?
» 18 grudnia 2015, 08:42 #52
mikifiki: Być może jestem ślepy, ale nie dostrzegam złej atmosfery w szatni. Owszem, może nie ma jakiegoś huraoptymizmu gdy patrzę na zawodników, ale w żadnym razie nie widać, żeby były jakieś konflikty w zespole. Co innego w Chelsea, gdy w którymś z ostatnich meczy Costa rzuca koszulką w stronę Mourinho. U nas czegoś takiego nie widziałem. I tutaj mam pytanie do Kale10 i adi343 - o świadczy wg Was, że w atmosfera w szatni nie jest dobra?
» 18 grudnia 2015, 18:18 #51
RedRevolta: Na koniec sezonu będzie rozliczany ze wszystkiego i wtedy będą ważyły się jego losy, na pewno nie po najbliższym meczu z Norwich.
» 17 grudnia 2015, 19:04 #50
Arkin: United woli van Dzbana
» 17 grudnia 2015, 19:13 #49
Wave: To ze chelsea puscila Mou to ich najwieksza glupota wszechczasow bo ten klub stanie sie 2gim Liverpoolem
niezle ich powalilo
» 17 grudnia 2015, 18:34 #48
Ronal: Ciekawe co innego miał powiedzieć. Sam przecie jeszcze niedawno zrobiłby wszystko, by dać nogę do Madrytu to teraz musi się podlizywać, ale generalnie jeśli wyników nie ma, to atmosfera automatycznie nadal jest kiepska. Nie ma bata...
» 17 grudnia 2015, 18:28 #47
Kundziu: Moi drodzy, postuluję o więcej spokoju ;) Nie podniecajcie się tak tymi trenerami. Monk odszedł ok. Mou odszedł ok, ale czy LvG powinien odejść już teraz? Chyba nie. Swansea trochę się wystraszyło wyników i się go pozbyli - moim zdaniem trochę zbyt wcześnie. Nad Mou wisiał stryczek, pytaiem było tylko kiedy zawiśnie. Jednak regres w lidze Chelsea był szokujący, a i tak długo Abramowicz wytrzymał. Co do Luisa możemy dyskutować czy wszystko idzie naprzód czy też jest regres. Jednak Manchester nie był mistrzem, tylko kończył sezon poza 4 miejscem, w zeszłym roku 4 miejsce. Jeśli na koniec sezonu United nie będą przynajmniej na 4 miejscu w lidze to można myśleć czy dalej powinien prowadzić ten zespół, ale teraz zbyt wcześnie na takie rzeczy. W dodatku każdy z trenerów: Pep, Carlo i Mou sukcesy mieli, ale tylko w dobrych zespołach, przygotowanych przynajmniej z grubsza przez poprzedników. W Manchesterze trzeba budować mimo wszystko od podstaw.
» 17 grudnia 2015, 18:26 #46
Rotx: Jednak Manchester nie był mistrzem, tylko kończył sezon poza 4 miejscem, w zeszłym roku 4 miejsce. Jeśli na koniec sezonu United nie będą przynajmniej na 4 miejscu w lidze to można myśleć czy dalej powinien prowadzić ten zespół, ale teraz zbyt wcześnie na takie rzeczy

Jeżeli United nie zajmie nawet 4 miejsca to uderzy to w klub poprzez Adidasa a wtedy trenera może nic nie uratować.
» 17 grudnia 2015, 18:38 #45
Kundziu: Akurat popularności United to nie odbierze i sprzedaż koszulek czy innych akcesoriów związanych z klubem raczej nie spadnie, więc adidas specjalnie nie powinien naciskać.
» 17 grudnia 2015, 18:46 #44
DevoMartinez: Uderz w klub nie w addidasa. Dostaniemy mniejsze pieniadze od sponsora o ile dobrze pamietam.
» 17 grudnia 2015, 18:56 #43
Kundziu: Może i tak, jednak zmiana trenera teraz nie gwarantuje nam lepszej gry i wyższego miejsca na koniec sezonu. Myślę więc że i tak do czerwca trzeba czekać ze zmianami.
» 17 grudnia 2015, 19:05 #42
RedRevolta: Po sezonie Pep albo Ancelotti jak najbardziej! ale nie Mourinho, ludzie czy wyście poszaleli?!
» 17 grudnia 2015, 18:00 #41
Kuntakinte: Jakie masz za a jakie przeciw?
» 17 grudnia 2015, 18:03 #40
RedRevolta: Ten człowiek w jednym klubie siedzi najwyżej 3-4 lata, po LVG nie chce kolejnego trenera na pare lat, bez sensu, poza tym wydaje mi się , że powinien trochę odpocząć bo się wypalił.
» 17 grudnia 2015, 18:09 #39
RedRevolta: Nie wiem, ale po prostu go nie trawie, jest tak samo arogancki jak Luj, poco on nam ja się pytam?!
» 17 grudnia 2015, 18:10 #38
pawelisto2: Mourinho to trener na parę lat?
Zgadzam się.

Ale Guardiola takim nie jest?
» 17 grudnia 2015, 18:27 #37
Rotx: Ale torują drogę Van Gaala do wygrania pierwszego meczu po 5 meczach bez zwycięstwa.
Monk wyleciał,Mourinho wyleciał . Co będzie następne?
-Norwich nie przybędzie na mecz a może FA zawiesi Shaqiriego i Arnautovicia?
» 17 grudnia 2015, 17:30 #36
Kuntakinte: Mou zwolniony czy jest to lepszy kandydat niż Guardiola?
» 17 grudnia 2015, 17:17 #35
Kuntakinte: Lepiej klepac w tył albo szerz boiska jak teraz
» 17 grudnia 2015, 17:21 #34
Kuntakinte: Tyle że będąc w odwrocie jest większa szansa że stracimy gola jak jesteśmy w posiadaniu piłki
» 17 grudnia 2015, 18:02 #33
pawelisto2: Autobus to coś pięknego jeśli się umie to zrealizować.

Mecz Barcelony z Chelsea, gdzie Chelsea zamurowała totalnie w półfinale ligi mistrzów to jeden z piękniejszych meczów jakie widziałem w mojej opinii, a widziałem wiele meczów przez tyle pięknych lat.

Autobusik i szybka kontra z również bardzo dobrą ofensywą jak Hazard, Costa(sezon temu) i utrzymanie wyniku to coś fantastycznego.
W chwili obecnej w naszej grze nie ma pomysłu, a autobus to jakiś pomysł jest.
» 17 grudnia 2015, 20:08 #32
Domelo: Jose zwolniony :(
» 17 grudnia 2015, 17:06 #31
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 17:04

Bardziej wierze w slowa Chicharito, ktory nie ma powodu by klamac, niz DDG, ktory ma odgorny nakaz by tak gadac. W Chelsea tez tak gadali, pomimo, ze sa blisko strefy spadkowej :)
» 17 grudnia 2015, 17:01 #30
NexaT: Wypowiedź Chicharito była fejkiem.
» 17 grudnia 2015, 18:04 #29
Domelo: Ten sezon i tak jest już skończony dla nas.
» 17 grudnia 2015, 17:09 #28
Jakubek722: Brać Mou i jedziemy w górę tabeli!
» 17 grudnia 2015, 16:34 #27
Jakubek722: Dodam jeszcze, że jeśli tego nie wykorzystamy to cały zarząd MU będą frajerami.
Przecież on jest nam pisany od czasów gdy Ferguson był trenerem!
» 17 grudnia 2015, 16:46 #26
Jakubek722: Dokładnie tak kolego. Ale znając życie wiesz jak będzie..
» 17 grudnia 2015, 16:59 #25
Rotx: 1.Ancelotti -dobre wyniki w każdym klubie i gra taka jakiej United potrzebuje
2.Guardiola- filozofia posiadania piłki powoli odchodzi w niepamięć a sam Guardiola został już ośmieszony przez Ancelottiego jednak jego dążenie do perfekcji w każdym zagraniu powoduje ze jego podwładni pokazują to co mają najlepsze.
3.Mourinho- wielki trener , ale jego obsesja na punkcie gry defensywnej powoduje że
jego piłkarze mają go po dłuższym czasie dość a nie chciałbym raczej przeżywać tego
co było za Moyesa gdzie zawodnicy odwrócili się od trenera.
» 17 grudnia 2015, 17:11 #24
mleko: Mourinho poleciał więc czas na Żaala.
» 17 grudnia 2015, 16:12 #23
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 17:20

Tak, bo nasze sytuacje w tabeli da się porównać.Gdyby był na pozycji LVG w tabeli to by go nie zwolnili

Nie wiesz tego , w czasie swojego pierwszego epizodu z Chelsea wyleciał z klubu po zdobyciu 11 punktów w sześciu meczach i remisie w Champions League z Rosenborgiem.
» 17 grudnia 2015, 17:18 #22
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 17:53

Romek od tamtego czasu zmądrzał.Widać to po tym że zwolnił go tak późno

Nie wiesz tego , a może Romek musiał nazbierać na odprawę dla Jose i dlatego tyle zwlekał.
» 17 grudnia 2015, 17:52 #21
Diabelred: Rotx,

,,Według ustaleń Dana Roana z BBC Mourinho, który rozstaje się z klubem "za porozumieniem stron", nie otrzyma 40 milionów funtów, jakie należały mu się w myśl kontraktu. Jego odprawą będzie kwota, jaką zarobiłby do końca obecnego sezonu (około 12 milionów funtów rocznie).''

Takze o kase na pewno tu nie chodzilo. Prawdopodobnie Romek liczyl, ze jeszcze Mou wyciagnie jakos druzyne z kryzysu. Jednak coz, jesli druzyna juz od dobrych paru tygodni znajduje sie blisko strefy spadkowej, a przy tym nie widac zadnej poprawy i nadziei na lepsze jutro, to Rusek po prostu musial juz zareagowac.
» 17 grudnia 2015, 18:06 #20
fetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 15:34

MAAAAAAAAAM ODKRYLEM! Już wiem co jest przyczyną tego że ten klub zszedł na psy! Niemcy! Chodzi o
NIEMCY!

Kto zbombardowal Old Trafford podczas 2 wojny światowej?? NIEMCY!
Najwieksza tragedia w historii klubu, miała miejsce w Monachium mimo, że NIEMCY wcale ni byly celem podróży!
Najbardziej spektakularne odpadnięcie z lm? Bayern 2010, zespół z NIEMIEC!
Dlaczego Hargreaves został zniszczony przez kontuzję? Bo przyszedł do nas z Bayernu, klubowi z NIEMIEC!
Sezon 10/11 był bez wątpienia naj smutniejszy w historii klubu. Dlaczego? Nikt nie potrafi tego wyjaśnić, ale na pewno każdy szanujacy się kibic to wie. Na kogo trafilismy w polfinale lm? Na Schalke, zespół z NIEMIEC!
Dlaczego Kagawa okazał się wielkim niewypalem? Bo przyszedł z NIEMIECKIEJ BvB!
I w końcu LM 1516 z kim odpadami? Z Wolfsburgiem, klubem z NIEMIEC!
Praprapra dziadek największej szmaty w historii klubu (di marii) był NIEMCEM!
Kto jest projektantem koszulek United na ten sezon? NIEMIEC!
Dlaczego gramy słabo od 2013 roku? Bo wtedy był NIEMIECKI final LM!
Dlaczego od 2014 roku gramy fatalnie? Bo wtedy NIEMCY wygrali mundial!
W dodatku barwy naszego klubu są czerwono biało czarne a flaga NIEMIEC czerwono żółto czarna. Różnica to biały i zolty. Biały to kolor czystych zębów, a żółty to kolor brudnych zębów. A KTO BY CHCIAL MIEC BRUDNE ZEBY??
I najważniejszy podpunkt: DLACZEGO TEN SEZON JEST TAKI BEZNADZIEJNY JESLI CHODZI O STYL GRY??

BO W NASZYM KLUBIE PO RAZ 1 W HISTORII GRA NIEMIEC!!
Nie zastanawiało was nigdy dlaczego Fergie nigdy nie kupował Niemcow? Mimo że zawsze za jego kadencji byli jednymi z najlepszych piłkarzy na świecie?? Bo coś przeczuwał!

Do czego zmierzam? Otóż na nasz klub została rzucona KLATWA, która nazywa się NIEMCY!
Wiedzą o niej tylko 2 osoby niejaki Bastian schweinsteiger, który Z PELNA PREMEDYTACJA DO NAS DOLACZYL, by aktywować klątwę i cudowny wybraniec, czyli JA! Co trzeba zrobić by usunąć klątwę?? Trzeba wywalic NIEMIECKA ZARAZE w trybie natychmiastowym i musi to zrobić nowy menadżer, bo LVG został opętany klątwą, dlatego podejmuje te głupie decyzję i przez wszystkich wywalany. Widzieliscie ten Porozumiewawczy usmieszek z ławka Wolfsburga gdy NIEMIEC dawał się odgrywać? To wszystko jego wina! Muszę jako cudowny wybraniec powiadomić zarząd MU tylko niewiem jak i to jest największy probl em klubu.

Jestem fetraini. Posiadam wielką inteligencję i widzę więcej niż wszyscy. Ją objawia wam niekiedy bolesną prawdę i przytaczam fakty. Jednak do niczego nikogo nie przymuszam. Ją jedynie mogę was zaprowadzic do rzeki z wiedzą. To od was zależy, czy będziecie z niej pić.
» 17 grudnia 2015, 15:33 #19
utdpunx: Stary, co brałeś?
» 17 grudnia 2015, 15:42 #18
fetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 16:15

@Rotx Ją jako wielki wybraniec zjqwilem się tutaj aby głosić MO je wielkie mądrości, więc jakis reusik mi nie straszny :) Chciałbym, żebyście potraktowali to jako wielkie wyróżnienie, że to właśnie wy, kibice MU w Polsce możecie słuchać moich ponad czasowych mądrości. Także cieszcie się wiedzą, która płynie z mojej klawiatury ;)

@utdpunx, @Zyio Widzę, że jak na razie nie doceniacie wielkiego zaszczytu, jakiego dostapiliscie, ale mam nadzieję, że w wkrótce się to zmieni, chodź jak napisałem wcześniej do niczego nie przymuszam :)

Pozdrawiam
» 17 grudnia 2015, 16:15 #17
vanderToki: Grubo.
Tylko dodam, że tak jakoś w latach 1871-1919 i 1933-1935 (może mnie ktoś poprawi) flaga Niemiec była czarno-biało-czerwona. Potem do 1945 kolory te same, ale konfiguracja nieco inna. ;D New Heaton powstało w 1878, klub przekształcono w 1902... Przypadek? :D
» 17 grudnia 2015, 16:16 #16
Jakubek722: To jeszcze powiedz nam wszystkim co będzie za dwa lata?
Dodaj jeszcze coś o uchodźcach i Merkel :D
» 17 grudnia 2015, 16:43 #15
fetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 17:05

@jakubek772 Co będzie za 2 lata? Wtedy już LVG skończy się kontrakt będzie nowy menadżer i wszystko będzie zależało od tego, co zrobi z NIEMIECKA ZARAZA zaraz po przyjściu.

Coś słyszałem, że Merkel to kanclerz Niemiec, co sprawia, że automatycznie jej nie lubię. Ale więcej nie mogę o niej powiedzieć, bo polityka to nie jest temat, w którym się orientuje.

Co do uchodzcow nie znosze ich jak chyba każdy, ale mieszkam i pracuje na wsi, więc raczej nie będzie mi dane patrzeć na morde którego kolwiek z nich :)


No to trochę popisalem na tematy niezwiazane z moją wielką misja, ale wcale nie zapomnianej po co tu jestem :)

Niech zwycięża mądrość!
» 17 grudnia 2015, 17:01 #14
fetraini: @winers dziękuje, dziękuje ale to dopiero poczatek. Jeszcze wiele mądrych, ale i ciekawych rzeczy się ode mnie dowiesz. Zresztą nie tylko ty.
» 17 grudnia 2015, 17:22 #13
fetraini: @Zyio to zależy, np ja nie cierpie mojego proboszcza, bo jest za city. Skąd to wiem? Otóż moja niesamowita mądrość mi to podpowiedziala. Na każdym kazaniu obraża diabły, aż mi się czasem wyjść chce. Do tego przeważnie chodzi w błękitnej koszuli, a jak city przegrało bodajże z West Hamem gdzieś koło 6 kolejki, to dzień później wydzieral się na kazaniu, że uszy pękały. To nie może być zbieg okoliczności :)
» 17 grudnia 2015, 17:48 #12
Jakubek722: Nowy Król na devilpage. :D fetraini
» 17 grudnia 2015, 18:44 #11
Jakubek722: A co mial powiedzieć? Nawet jego van Gaal jest w stanie odsunąć. :)
» 17 grudnia 2015, 13:19 #10
laskavvv: Sorry David ale nie uwierzę w to :/ za dużo jest 'przecieków' że ktoś jest niezadowolony i w takim razie po co Roo z Carrickiem szli na rozmowę z lujem? :/ Dobra atmosfera może być ale wśród graczy botwick-lingard-mcnair-varela-perreira itp są młodzi dostali szansę i nie mają nic do powiedzenia :/
» 17 grudnia 2015, 11:55 #9
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 11:35

Trochę zaczyna mnie bawić ta cała sytuacja z Guardiolą bo podobno on bardzo chce iść do nas a my go nie chcemy xD lol, ja nie wiem ale to trochę tak jak by Messi chciał do nas trafić a my na to nie, my już mamy Rooneya, dzięki.
» 17 grudnia 2015, 11:34 #8
Fenek: Brzmi to trochę tak jakby to przemówienie napisał mu vG stojący za nim.
Porównałby to też to pierwszego "oficjalnego obiadu" u dziewczyny z jej rodzicami. Siedzicie przy stole i nagle ktoś pyta "i jak Ci się u nas podoba?", choćbyś odliczał minuty do wyjścia i płakał w duszy to i tak powiesz "jest wspaniale, a jedzenie przepyszne".
» 17 grudnia 2015, 11:21 #7
ro7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2015 10:12

I wszystko jasne. Jeśli po serii takich kompromitacji atmosfera jest wspaniała to coś jest nie tak z tym zespołem. Najwyraźniej piłkarzom brak ambicji - zadowalają się tym co jest - jedno wielkie "nic się nie stało" i pobieranie ogromnych pensji. I stąd wszystkie problemy United... Żadnych wojowników, żadnych ambicji, byleby hajs się zgadzał i robić sobie nowe foty na Instagrama.
» 17 grudnia 2015, 10:08 #6
joyrider: De Gea - nasz bramkarz numer jeden i hipokryta numer jeden...
» 17 grudnia 2015, 09:11 #5
MajkelRoy: A tak w ogóle to nie chciałem odejść do Realu, bo tu jest esktra! o losie, co w tym klubie sie dzieje
» 17 grudnia 2015, 09:08 #4
brylaantowy: to ciekawe jaka byłaby atmosfera gbysyśmy wszystko wygrywali ..
» 17 grudnia 2015, 09:06 #3
kckMU: przeszło mi przez głowę, ze 9 punktów w grudniu byłoby świetną sprawą. chwilę później sam zacząłem się śmiać z siebie.
» 17 grudnia 2015, 09:02 #2
dev13: Coś nie sie wydaje ze David troche mija się z prawda ;)
» 17 grudnia 2015, 07:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.