Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

LM: Dwie twarze Martiala, United zremisowali w Moskwie

» 21 października 2015, 22:35 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Rywalizacja CSKA Moskwa z Manchesterem United w ramach 3. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów zakończyła się remisem 1:1. Udział przy obu trafieniach miał Anthony Martial. Francuz najpierw sprokurował rzut karny, a potem wyrównał uderzeniem piłki głową. Czerwone Diabły po trzech meczach mają cztery punkty.
LM: Dwie twarze Martiala, United zremisowali w Moskwie
» Rywalizacja CSKA Moskwa z Manchesterem United w ramach 3. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów zakończyła się remisem 1:1. Udział przy obu trafieniach miał Anthony Martial. Francuz najpierw sprokurował rzut karny, a potem wyrównał uderzeniem piłki głową. Czerwone Diabły po trzech meczach mają cztery punkty.
Oceń zawodników:
David de Gea
Antonio Valencia
Chris Smalling
Phil Jones
Marcos Rojo
Bastian Schweinsteiger
Morgan Schneiderlin
Jesse Lingard
Ander Herrera
Anthony Martial
Wayne Rooney
Daley Blind
Marouane Fellaini
Memphis Depay

Oddano 203 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Wobec rezultatów wcześniejszych meczów grupy B spotkanie na Arena Chimki zapowiadało się niezwykle interesująco. Czerwone Diabły wybrały się do Rosji z bardzo dobrymi wspomnieniami, związanymi ze zwycięstwem w Lidze Mistrzów w 2008 roku.

Louis van Gaal dokonał dwóch zmian w porównaniu do starcia z Evertonem. Miejsce Matteo Darmiana zajął Antonio Valencia, natomiast Juan Matę zastąpił debiutujący w Lidze Mistrzów Jesse Lingard.

W początkowych fragmentach to goście dłużej utrzymywali się przy piłce i próbowali znaleźć luki w obronie rywali.

Pierwsza próba uderzenia na bramkę Igora Akinfiejewa miała miejsce w dziesiątej minucie. Wówczas Anthony Martial starał się zaskoczyć Rosjanina zza pola karnego, jednak futbolówka poleciała obok bramki.

Chwilę później groźnie było pod bramką Davida de Gei. Niecelny strzał oddał były Czerwony Diabeł, Zoran Tošić.

W 13. minucie Anthony Martial zagrał piłkę ręką w polu karnym, a Carlos Velasco Carballo podyktował rzut karny. Choć David de Gea obronił strzał Romana Eremenki, to ze skuteczną dobitką pospieszył Seydou Doumbia. Warto dodać, iż Martial obejrzał żółtą kartkę.

Po upływie pół godziny gry fenomenalnym strzałem popisał się Ahmed Musa. Nigeryjczyk starał się zaskoczyć De Geę strzałem w okienko, ale Hiszpan zdołał sparować piłkę na rzut rożny.

36. minuta spotkania przyniosła pierwszy strzał niewidocznego Wayne’a Rooneya. Kapitan Manchesteru United nie potrafił jednak trafić w bramkę. Niedługo potem dokonana została pierwsza zmiana w ekipie gospodarzy. Kontuzjowanego Wasilija Bieriezuckiego zastąpił jego brat, Aleksiej.

Arbiter doliczył do pierwszej połowy tylko minutę. Pierwsza odsłona tego meczu nie obfitowała w sytuacje mogące skutkować strzeleniem gola. Choć to Manchester United miał wyraźną przewagę w posiadaniu piłki, to groźniejsze ataki wyprowadzała drużyna CSKA.

Louis van Gaal zdecydował się przeprowadzić jedną zmianę w przerwie spotkania. Na placu gry pojawił się Marouane Fellaini, który zastąpił Bastiana Schweinsteigera.

W 54. minucie spotkania gospodarzom należał się rzut karny, bowiem Marcos Rojo dotknął piłkę ręką. Tym razem Czerwonym Diabłom dopisało jednak szczęście.

Dwie minuty później agresywny pressing United zaowocował dobrą szansą dla Jessego Lingarda. Wychowanek Manchesteru United oddał strzał celny, ale wcześniej asystent arbitra dopatrzył się spalonego.

Drugim piłkarzem wprowadzonym na boisko przez Louisa van Gaala był Daley Blind, który zmienił Marcosa Rojo.

W 65. minucie Manchester United wreszcie odrobił straty. Antonio Valencia świetnie podłączył się do akcji prawym skrzydłem i dośrodkował na głowę Anthony'ego Martiala, który zrehabilitował się za spowodowanie rzutu karnego.

Goście postanowili iść za ciosem, a skutecznym sposobem na atakowanie rosyjskiego klubu okazały się dośrodkowania Valencii. Po kolejnej wrzutce Ekwadorczyka celny strzał oddał Fellaini.

W 79. minucie na murawie pojawił się Memphis Depay. Plac gry opuścił Jesse Lingard. Kilkanaście sekund później Ander Herrera niezgodnie z przepisami zatrzymał dobrze zapowiadającą się akcję gospodarzy, za co obejrzał żółtą kartkę.

Później do roszady doszło także w szeregach CSKA. Kirill Panczenko zastąpił Romana Eremenkę.

W ostatnich minutach tej konfrontacji gospodarze wyraźnie cofnęli się do obrony i oddali inicjatywę w ręce Czerwonych Diabłów.

W 86. minucie meczu Ałan Dzagojew opuścił plac gry na rzecz Aleksandrs Cauņy.

W końcówce regulaminowego czasu gry żółtą kartką napomniany został Marouane Fellaini.

Carlos Velasco Carballo doliczył do drugiej połowy trzy minuty, jednak rezultat spotkania nie uległ już zmianie.

CSKA Moskwa – Manchester United 1:1 (1:0)
(Doumbia 14’ (k.), Martial 65’)

CSKA Moskwa: Akinfiejew, Fernandes, Ignaszewicz, W. Bieriezucki (A. Bieriezucki 41’), Szczennikow, Wernbloom, Tošić, Dzagojew (Cauna 86’), Eremenko (Panczenko 83’), Musa, Doumbia.

Manchester United: De Gea, Valencia, Smalling, Jones, Rojo (Blind 63’), Schweinsteiger (Fellani 46’), Schneiderlin, Lingard (Depay 79’), Herrera, Martial, Rooney.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: CSKA Moskwa - Manchester United
Następny news »
Schneiderlin: Bramka Martiala była fantastyczna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (193)


PatrykSNK: Remis nam mało co daje niestety. Może będzie lepiej.
» 25 października 2015, 02:29 #183
Reusik2: Messi otawrty na przenosiny do Premier League ;D
» 23 października 2015, 22:26 #182
Reusik2: Wie ktoś jak wygląda wyjście z grupy z LM?W sensie w sytuacji gdy my i Wilki mielibyśmy tyle samo punktów ale Manchester lepszy bilans starć bezpośrednich a Vfl lepszy bilans bramkowy to kto wyjdzie pierwszy?
» 23 października 2015, 19:59 #181
Daka: Wtedy my wyjdziemy z pierwszego miejsca.
» 23 października 2015, 20:23 #180
plmokn: City bez Silvy, Aguero i Kompanego i tak nas pyknie z 3:1 z taką padaką jaką prezentujemy
» 23 października 2015, 16:29 #179
plmokn: w sumie Kompany to żadna strata patrząc na grę Mangali z Otamendim
» 23 października 2015, 16:30 #178
kckMU: City bez Kompany'ego to istna tragedia na środku obrony!

Proponuje oglądać mecze...
» 23 października 2015, 17:51 #177
Reusik2: Oglądałem i Mangala gra świetnie a pewnie on by siedział
» 23 października 2015, 18:54 #176
kckMU: U nas Smalling też gra bosko. Linię obrony najczęściej tworzy 4 zawodników, a w City bez Belga jest średnia. Traci nie tylko na wartości teoretycznej, ale dużo mocniej w praktyce. Poza tym, to ich lider.
» 23 października 2015, 19:12 #175
Samurai: Mangali z Otamendim? Ty chyba nie widziałeś jak Sevilla i Borussia dziurawili ich jak sito. Fuks ze maja 6 pkt , bo powinni mieć 0 i bilans 4-8
» 23 października 2015, 19:27 #174
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2015 19:53

Jak gra Sagna na LO? dobrze?
» 23 października 2015, 19:53 #173
plmokn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2015 20:07

ale pieprzysz bzdury człowieku ...
Mangala jest w życiowej formie a Otamendi też gra na poziomie sprzed roku więc to żadna strata
A mecz z Sevilla oglądałem i stoperzy zagrali świetnie, zresztą wystarczy zobaczyć na oceny jakie dostali za mecz, ekspercie od siedmiu boleści
» 23 października 2015, 20:07 #172
Ice: Czy połowa tutaj piszących nie może zrozumieć że niektórym nie chodzi o sam wynik bo on nie jest taki zły biorąc pod uwage że graliśy na wyjeżdzie, ale o styl gry o sposób poruszania i konstruowania akcji ten jest tragiczny beznadziejny i nie chce się aż tego ogladać. To nier ejst Manchester United
» 23 października 2015, 11:57 #171
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.10.2015 15:05

A czy ci piszący nie mogą zrozumieć że w fazie grupowej styl nie ma absolutnie żadnego znaczenia?Tu trzeba jedynie wyjść z grupy reszta jest nieistotna.Zobacz na Juve - ledwo wyszli z grupy,męczyli się z Malmoe a doszli do finału.
» 23 października 2015, 15:01 #170
Reusik2: „Nie sądzę, że byłem pierwszym głównym protagonistą. Pierwszym bramkarzem, który wniósł nowe perspektywy gry był Edwin Van der Sar” – powiedział Neuer w rozmowie z France Football dobrze gada
» 22 października 2015, 23:36 #169
Timmy: No ale po co ta histeria Panowie?

Cały czas jesteśmy w grze w dwóch najważniejszych rozgrywkach: w lidze krajowej i LM. Jak wygramy z City w niedzielę, to przeskakujemy ich w tabeli. Cały czas mamy szansę na wygranie grupy w LM.

Jeśli to prawda, co mówi LVG, że nauka jego filozofii to proces, to rozliczą go z tej filozofii na wiosnę. Póki co nasza pozycja nie jest zła i jeśli filozofia zadziała, to będzie tylko lepiej. A jak nie zadziała, to tylko on (LVG) będzie winny. Spokojnie.
» 22 października 2015, 20:32 #168
piter100000: ja tam spokojny nie jestem. w niedzielę powinniśmy iść do kościoła i solidnie na tace rzucić
» 22 października 2015, 20:43 #167
Reusik2: Jak oceniamy na podstawie LM to City miało chyba z pięć razy więcej szczęścia od nas
» 22 października 2015, 20:53 #166
mikifiki: Prawda jest taka, że LVG jak na razie realizuje swoje cele. W zeszłym sezonie mieliśmy zakończyć rozgrywki w pierwszej czwórce i wrócić z powrotem do LM. I co? I się udało. Na chwilę obecną jesteśmy w czołówce tabeli Premier League, gramy we wszystkich pozostałych rozgrywkach ligowych i mamy niezłe miejsce w tabeli grupowej LM.
» 23 października 2015, 09:55 #165
boniek007: za co wy dajecie tak wysokie oceny roo to wieciej niz dwa sie nie nalezy a depay to juz calkiem tylko 1
» 22 października 2015, 20:23 #164
fan2105: Ktos dzisiiaj dodal komentarz na temat glupoty na stronie odnosnie krytykowania gdy mecz komus nie wyjdzie i odwrotnie ocenia po 3 miesiacach gry itd zgadzam sie absolutnie kazdy kto uprawia jakikolwiek sport wie zw ma sie lepszy i gorszy okres wiem ze to profesjonalisci ale tez tylko ludzie i mowienie ze depay jest niewypalem jest dla mnie nieporozumieniem poki co
» 22 października 2015, 18:55 #163
T7MU: Obczaj typka z Indonezji... żeby takie bluzgi bez cenzury ? skandal :D

facebook.com/photo.php?fbid=10205240670274654&set=p.10205240670274654&type=3

GGMU !!
» 22 października 2015, 18:20 #162
dev13: Slaby mecz United w Moskwie dobry i punkcik ale powodow do zachwytu brak moze oszczedzali sie na derby oby :D
» 22 października 2015, 17:53 #161
Reusik2: Kibice City wygwizdali hymn LM.Co za wstyd dla klubu
» 22 października 2015, 17:51 #160
Timmy: Może i niezbyt ładnie, ale nie ma co łapać dziecinnej spiny.

'Hymn' LM nie ma nic wspólnego z 'hymnem' w normalnie przyjętym znaczeniu tego słowa. Nie ma żadnej tradycji i nie wynika z żadnej historii. Jest po prostu oprawą muzyczną dla przedsięwzięcia biznesowego, z którego paru cwaniaków ciągnie potężną kasę.

To tylko piłka nożna sztucznie spreparowany turniej, za który nikt nie zamierza oddawać życia.

Nie przesadzajmy.
» 22 października 2015, 20:16 #159
Reusik2: To jest brak szacunku dla prestiżowych rozgrywek.I gwizdać już bardziej mogli by kibice Barcelony a nie kibice chłopca do bicia
» 22 października 2015, 20:55 #158
MU1212: Co się dzieje z United czyżby powrót do LM po rocznej przerwie aż tak powodował zanik zwycięstw ?
» 22 października 2015, 16:28 #157
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 22 października 2015, 16:16 #156
brodzio94: kiedy zaaktualizujecie typera ?? :/
» 22 października 2015, 16:09 #155
adamecki7: jest tragicznie na prawdę nie gramy nic a nic myśle że nawet z Malmo byśmy się męczyli... dobry chociaż remis bo grą nie zasłużyliśmy nawet na ten 1pkt
» 22 października 2015, 16:08 #154
Reusik2: na 1 pkt na pewno zasłużyliśmy.Już nie biadol
» 22 października 2015, 19:47 #153
brennt: slabo wygladamy zwlaszcza w ofensywie... podania od lewej do prawej, jak polska reprezentacja - malo strzalow z daleka i zaskakujacych klepek

co do sytuacji w grupie - nie wyglada to za dobrze, ale przynajmniej bedzie wiecej emocji w kolejnych meczach
» 22 października 2015, 14:29 #152
Wave: Prosba do redakcji.

Nie szlo by jednego newsa robic ze szczegolowymi statystykami z meczu?
ilosc podan strzalow posiadania itp?

Wazna sprawa mysle, a trzeba szukac na innych stronach.
» 22 października 2015, 13:01 #151
matheo: @Wave, dzięki za sugestię. Coś postaramy się ogarnąć.
» 22 października 2015, 23:22 #150
piotrz7: Martial według goal.com wybrany do najlepszej jedenastki kolejki LM, Rojo do najgorszej jedenastki kolejki
» 22 października 2015, 11:54 #149
HarryPOD: Ani wyborem Martiala do najlepszej, ani ZWŁASZCZA wyborem Rojo do NAJGORSZEJ nie jestem zaskoczony. Dzięki za informacje.
» 22 października 2015, 11:56 #148
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2015 12:25

Masz może linka do tej jedenastki?
» 22 października 2015, 12:22 #147
piotrz7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2015 12:42

Najlepsza
http:// www. goal.com/en/news/1716/champions-league/2015/10/22/16565272/cech-rakitic-martial-shine-champions-league-team-of-the-week/champions-league-team-of-the-week/13#photo
Najgorsza
http:// www. goal.com/en/news/1716/champions-league/2015/10/22/16558082/costa-and-ibrahimovic-fire-blanks-champions-league-worst-team-of-/cl-flops-of-the-week/12#photo
» 22 października 2015, 12:42 #146
Samurai: Nie zauważyłem aby Rojo zagrał tak fataknie, jak go opisują . Ok zrobił głupią rękę bez konsekwencji, ale prócz tego , to nie zawalił nic. Wystep średni jak dla Mnie.
» 22 października 2015, 12:45 #145
Reusik2: Di Maria w najgorszej:D.Swoją drogą jest tam Leno, którego tak bardzo chcieliście
» 22 października 2015, 12:45 #144
Reusik2: Akcja bramkowa poszła jego stroną i dlatego Martial musiał wrócić się w pole karne
» 22 października 2015, 18:07 #143
tom90: Ta ręka Martiala to jakieś kuriozum.. Strzelił później bramkę, więc w sumie się zrehabilitował.
Jeżeli chodzi o poziom gry United to tragedia. Ciężko myśleć pozytywnie o niedzielnym starciu z City.. Obawiam się powtórki z meczu na Emirates.
» 22 października 2015, 10:45 #142
Reusik2: City wygrało ale było słabsze.Duuużo szczęścia.Europejskie puchary nijak się mają do ligi
» 22 października 2015, 12:20 #141
Stringer: Ale mnie śmieszą komentarze, że remis jest beznadziejnym wynikiem i za Fergusona byśmy to wygrali. Sam Ferguson oraz Giggs, którego tak wielu tutaj chce na trenera, mówili kiedyś, że celem w fazie grupowej ligi mistrzów jest komplet zwycięstw u siebie i remisy na wyjeździe. Oczywiście nie jestem usatysfakcjonowany tym wynikiem, ale to nie jest tragiczny wynik.
» 22 października 2015, 10:01 #140
HarryPOD: Moskwa to ciężki teren, od zawsze. Nie ma dyskusji, co nie zmienia faktu, że zawsze powinniśmy jechać po zwycięstwo.
» 22 października 2015, 10:06 #139
Reusik2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2015 10:32

City z CSKA w zeszłym sezonie ugrało jeden punkt w dwumeczu z CSKA.Na wyjeździe Doumbia ich rozszarpał.Nikt w tym sezonie tam jeszcze nie wygrał a w zeszłym tylko Bayern 1:0 i to ledwo ledwo(piłkarze CSKA zmarnowali dwie wyborne sytuacje).Owszem,zawsze walczyć trzeba o 3pkt ale już bez przesady.Mamy wciąż ogromne szanse na pierwsze miejsce.Został nam tylko jeden mecz na wyjeździe,Wilkom dwa a w Niemczech nie grał ten zespół zazwyczaj źle
» 22 października 2015, 10:29 #138
HarryPOD: City od kiedy pamiętam, to gra wielkie G na europejskich boiskach, więc słaby odnośnik. Ja nie twierdzę, że nie mamy szans na pierwsze miejsce, ale każdego trzeba starać się rozjeżdżać, a półśrodki to mogą być co najwyżej dla LFC albo CFC w obecnym sezonie. My mamy coś do udowodnienia. Zarówno w Anglii, jak i w Europie.
» 22 października 2015, 11:41 #137
Reusik2: W Europie gramy jak na razie pierwszy sezon po absencji.Musimy wyjść z grupy a co dalej to na plus.Lepszych wyników można oczekiwać w przyszłym sezonie.Jak na razie to chyba mamy najlepszą sytuacje z angielskich klubów.W lidze dwa pkt do lidera z którym gramy w niedziele,puchar ligi awans,w lidze mistrzów 50% szans na awans z pierwszego
» 22 października 2015, 12:18 #136
Samurai: Tu się z tobą zgadzam. Ogolnie z 70 % komentarzy twoich się zgadzam, ale 30 % które mi się nie podobają , to jeszcze mnie mega wkur* heh.
» 22 października 2015, 12:43 #135
Reusik2: De Gea miał ogromnego pecha. Obronił karnego, a piłka niefortunnie odbiła się od jego stopy. Piła równie dobrze mogła trafić do piłkarza Man Utd, ale ostatecznie Doumbia skierował ją do siatki. Phil Jones był prawdopodobnie głównym winowajcą takiego obrotu spraw, ponieważ po interwencji De Gei wyłączył się z gry. Jednak nie widziałem większej krytyki wymierzonej w obrońcę Man Utd. - dokładnie.Są jak widać tacy piłkarze którym wszystko można wybaczyć(Rafael,Jones,Januzaj)
» 22 października 2015, 09:52 #134
yokowal89: Plus jedyny jest taki, że całkowicie zdominowaliśmy mecz na wyjeździe.

Minusy to jak każdy już wie, nic nie wnoszący Ronney i zbyt zachowawcza wizja gry LVG.

Do tego beznadziejna zmiana i wpuszczenie fellainiego i blinda. Obaj mega drewniani. Jak widziałem Blinda jak on biegał, to aż mi go szkoda było.

Brakuje SHaw'a. Na prawej stronie kilka akcji ładnych, ale na lewej ani Rojo ani Blind nie szli na obieg, dlatego najpierw martial potem depay zostawali 1vs2 i tracili głównie piłki.
» 22 października 2015, 09:36 #133
HarryPOD: Dominacja, to synonim Barcy.

Obecnie jesteśmy marną podróbką Barcelony. Guardiola usprawnił ich grę (choć nie ubóstwiam gościa, po prostu), wprowadził zmiany do systemu Cruyffa, więcej trójkątów, więcej ruchu, więcej wyjść do gry, więcej prostopadłych zagrań, a TO?! To jest bieda z nędzą. Nie wystarczy klepać piłki, trzeba jeszcze kogoś kto wyjdzie do podania i kto je w ogóle zagra. Wczoraj widziałem, jak Rooney stał bez krycia. Dwaj obrońcy w odległości 4 metrów, to aż się prosiło o zagranie i sprint, ale nie... Klepnę do Valencii, on klepnie do Smallinga, on klepnie do Jonesa, a tamten dalej po obwodzie. ŚMIECH. I tak w kółko, więc generalnie jeden wielki CH z tej dominacji. Jeśli LvG aspiruje do gry w stylu Barcelony, to niech nauczy co po niektórych BIEGAĆ, ZAGRYWAĆ PROSTOPADŁE PODANIA I WYCHODZIĆ NA POZYCJE. Jedyne co mamy wspólnego obecnie z Barcą, to % posiadania piłki. Choć myślę, że gdyby doszło do konfrontacji z nimi, to dostalibyśmy pokaz utrzymywania się przy piłce, że hoho.

Fellaini to jest gość dla Evertonu czy Stoke, a nie dla United. Jak wchodzi w 80 minucie, to wiadomo po co. Od razu w momencie wrzutki ma krycie najwyższego z obrońców.
Blind powinien grać na defensywnym, ale w obecnej chwili, kiedy mamy tylu środkowych, to raczej z taki Morganem, Carrickiem czy Schweinim nie wygra rywalizacji. Prędzej jak Carrick odejdzie na emeryturę (kwestia sezonu, max dwóch), to się gdzieś tam zmieści, no ale jeszcze jest Ander.
A że Shawa brakuje, to chyba wie każdy.
» 22 października 2015, 09:53 #132
HarryPOD: Z Rooney'em należałoby się pożegnać przy pierwszej sposobności (zaraz koment pod spodem typu: "znafca" lub "Z Rooney'em należałoby się pożegnać przy pierwszej sposobności... Tutaj skończyłem czytać", btw, as you wish). Ja rozumiem, kilkanaście lat w klubie, mnóstwo strzelonych bramek, ALE luuudzie. W United nie gra się za zasługi. Wielu piłkarzy wypowiadało się, że będą w United tak długo, jak będą w stanie coś od siebie dawać drużynie. Szkoda, że Rooney nie wychodzi z takiego założenia, bo już byłby z głowy. Lubię go, naprawdę lubię, ale to co prezentuje od kilku sezonów, to jest jakaś padaka i kpina. Zarabiać taką kasę przez całą karierę (wiem, że nie zarabiał 300k w wieku 20 lat, ale dostawał systematyczne podwyżki, które go zaprowadziły do takiej kasy przy czym wydaje się, że ostatnie podwyżki to wymuszał, a nie wywalczał na boisku :) ), a mieć najlepszy dorobek strzelecki w ostatnich trzech latach z 15 BRAMKAMI? To jest kiepski żart. Tak na dobrą sprawę, to był może jeden sezon, góra dwa, kiedy Rooney był prawdziwym liderem drużyny. I były to sezony TUŻ po odejściu Cristiano, teraz jest tak rzadki, że aż wstyd. Jeśli taką kiepską formę utrzyma do maja, to rozglądać się za nowym napastnikiem i nie patrzeć na staż Rooney'a w United.
» 22 października 2015, 08:56 #131
bigL: zaraz ci powiedza ze kiedys hatrick arsenalowi strzelil I za ronaldo kiedysssssssss nadazal....dawno dawnoo temu
» 22 października 2015, 09:05 #130
HarryPOD: To powołam się na to co napisałem powyżej: "W United nie gra się za zasługi". Wes Brown czy O'Shea też długo byli w klubie, ale jak przestali cokolwiek grać, to im podziękowano, po prostu. Neville sam zawiesił buty na kołku, bo widział, że "to już nie to" itd. itp.
» 22 października 2015, 09:11 #129
Reusik2: "W United nie gra się za zasługi" - Anderson LuĂ­s de Abreu Oliveira,Darren Fletcher itd
» 22 października 2015, 18:09 #128
PR1OR: szkoda, że w takim meczu jak dziś.... gdzie wyraźnie dominujemy nie mamy pomysłu na rozmontowanie obrony przeciwnika. Tym bardziej nie ułatwiła nam tego strata bramki w pierwszych 15 minutach, gdzie później założeniem CSKA było murowanie własnego pola karnego i przetrwanie z 0 z tyłu do 90 minuty.

Zabrakło mi gracza, który weźmie odpowiedzialność na siebie uderzy zza pola karnego skoro przeciwnik jest cofnięty, bo próba wchodzenia w pole karne przeciwnika nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem.
» 22 października 2015, 05:44 #127
Siklen: Skoro już po meczu a wszelkie emocje zdążyły ochłonąć oto moje spostrzeżenia, uwagi i aspekty na które chciałbym zwrócić Waszą uwagę:

1. CSK
Jak tak czytam opinię o tym meczu to mam wrażenie, że połowa z Was nie wie chyba co to za drużyna ta CSK. W zeszłej edycji LM raz ograła i raz zremisowała z City, z Bayernem przegrała dwa razy z czego raz tylko 0:1 więc jeżeli myśleliście że to taka drużyna pokroju dołu tabeli to bez obrazy ale chyba słabo wiecie o czym mowa. Poza tym grali w tak denerwującym sposób (przynajmniej w moim odczuciu) tz. te wślizgi po których praktycznie obrońca rozkładał się przed atakującym co nie dość, że zwalnia akcje w ataku, rozprasza (chyba każdy z zawodników ma przed oczyma Shaw'a) i zmusza do wyminięcia rosłego, wierzgającego jeszcze nogami obrońcy. Na nasze nieszczęście dyli zdeterminowani by dać nam jak najmniej miejsca w przeciwieństwie do Evertonu i stąd ta dosyć spora w łatwości rozgrywania piłki i kreowania akcji zwłaszcza w okolicach pola karnego.

2. Dominacja United
Mimo wszystko tak po 30 minucie meczu Diabły zaczęły się odnajdywać powoli narzucając przeciwnikowi nasz styl gry. Rosjanie zmuszeni zostali do cofnięcia się i skupienia na grze obronnej. W późniejszej części spotkania pokazaliśmy to z czego United pod wodzą LvG słynie - rozgrywanie piłki na połowie przeciwnika, poszanowanie piłki, męczenie rywali i szybkie przerzucenie gry na drugie skrzydło. Oprócz tego bardzo podobał mi się środek United gdzie graczom CSK ciężko było się przebić...

3. Obrona
... a jak już się udało to Valencia, Jones i Smalling nie dali najmniejszych szans na wykazanie się rywalom w ofensywie. Szybkie rajdy z kontr zazwyczaj były rozbijane w pojedynkach 1 na 1 a w momencie próby gry w drugie tempo lub czekania na posiłki innych graczy co skutkowało powrotem naszych zawodników. United w defensywie naprawdę dobrze zorganizowany i to jest to co trener podkreślał, że budowe zespołu zaczynasz od własnej bramki.

4. "Wielki rezerwowy"
Niestety ostatnie występy Belga sprawiają, że to określenie, które ukształtowało się w ubiegłym sezonie teraz może być poprawne tylko odbierane dosłownie. Osobiście za czasów Moyes'a nie przepadałem za Fellą tak w ubiegłym sezonie straszliwie go polubiłem. Niestety jego ostatnie występy są na powrót nijakie i nawet w aspektach wygrywania górnych piłek mu dziś nie wychodziły zbytnio, a od takiego zawodnika oczekuje się wygrywania takich pojedynków na poziomie koło 85%. Jednak jak mówiłem, Belg zyskał w moich oczach w ubiegłym sezonie na tyle że nie przestanę w niego wierzyć i trzymam kciuk na jego rychły powrót do dobrej formy bo w United potrzebny jest taki "plan B".

5. Własne błędy bolą najbardziej
Zwłaszcza, że w tym meczu powinny zostać podyktowane dwie 11-stki przeciwko nam za... zagranie ręką. To nie powinno mieć miejsca na tym poziomie rozgrywek i podwójnie nie w porządku w stosunku dla Davida, który ... noo, czapki z głów za dzisiejsze interwencji w tym karnego.

6. Złe przygotowanie
Oglądając mecz usłyszałem, że piłkarze United nie mieli treningu po długiej podróży co miało przełożenie na pierwsze 20 minut gdzie gra się słabo kleiła i jak wspomniałem wyżej, dopiero końcowe 15 w pierwszej połowie było grą, która dawała podstawy do myślenia o wygranej. Do tego dochodzą też pomniejsze powody, które składają się na słabszy występ takie jak mecz wyjazdowy, niska temperatura i co by nie mówić mecz w środku tygodnia.

7. Nasze dzisiejsza skrzydła
Zwróciłem uwagę, że United dzisiaj (zwłaszcza w pierwszej połowie) bardziej koncentrowało się na grze w środkowej części boiska próbując się przedrzeć przez gęsty tłum obrońców, którzy nie dawali za wiele miejsca. Niestety, próby gry skrzydłami, zarówno drybling wchodząc w pole karne czy dośrodkowania wypadały słabo i nieskutecznie. tym bardziej dziwi mnie wprowadzenie Blind'a tak późno na lewy bok. Blind to zawodnik będący ciągle pod grą, dobrze ustawiający się, potrafiący oczarować precyzją długiego podania, lewonożny - więc na dośrodkowania z lewej jak znalazł. Wg mnie powinien wejść w drugiej połowie na początku, zwłaszcza, że Rojo nie zachwycał w tym spotkaniu.

To by było tyle jeżeli chodzi o moją opinię, trzymam kciuki, że tak jak w przypadku porażki z kanonierami tak ten remis będzie takim kopniakiem w cztery litery i w niedzielę pokażemy piłkarskiemu światu w jakim kolorze jest Manchester :D

P.S.
Zanim ktoś zacznie psioczyć na LvG czy ogólnie grę United to sugeruję spojrzeć na tabelę BPL i zapoznać się z wynikami pięciu ostatnich meczy United ;) Pozdrawiam
» 22 października 2015, 01:02 #126
slasher: Rooney ława, Martial na szpicy, Depay skrzydło i po 3pkt z City.
» 22 października 2015, 00:55 #125
Siklen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2015 01:05

Hahhahahah [Depay gra] - Depay na ławę! [Depay nie gra] - Depay na boisko! xD
» 22 października 2015, 01:04 #124
slasher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.10.2015 01:14

Depay jednym balansem ciała zrobił więcej niż Rooney w 90min.

A jak widać Depay musi grać bo nikt oprócz Martiala nie podejmie ryzyka w grze 1na1 i nie spróbuje czymś zaskoczyć rywala. Wole oglądać nieudane dryblingi Depaya niż potykającego się Rooneya.
» 22 października 2015, 01:11 #123
Siklen: Nie przesadzajmy z tym balansem ciałem jakby to było nie wiadomo co. Roo może i nie ma najlepszej formy ale nie zasługuje na to żeby być kozłem ofiarnym, na którego 80% komentujących najeżdża bo jego gra zasługuje na ocenę w granicach 6/10 - 6,5/10 .
» 22 października 2015, 01:27 #122
slasher: Powiedz mi za co? Za te jedną główkę? Oczywiście szacunek dla tego piłkarza bo zrobił bardzo wiele dla United ale to co teraz prezentuje jest poniżej krytyki. Powolny, niewidoczny, bezproduktywny, sporo strat - można by tak wymieniać. Co jak co ale jestem przekonany że nawet Wilson nie grałby gorzej od obecnego Rooneya.
» 22 października 2015, 01:39 #121
bigL: tenejro nie odstawi wielkiego kapitana na lawe chocby grubasek spal na tym boisku I tak go zostawi tak zadowolony jest z jego wystepow. kiedy polubilem ta duzyne jej kapitanem byl francuz diabel z dna piekiel a teraz to jak patrze na tego grubasa za300k/tydz to mnie krew zalewa ze on tam miejsce mlodym jeszcze zabiera. jak ten klub ma zdobyc nowych mlodych fanow jak tego sie nie da ogladac po prostu 90min powolnej kopaniny ala liga PL....kiedys sir alex jechal do jakiejs bulgarii gecjii czy spartaka zeby wpier***l takim teamom spuscic teraz sie wydawalo jakby ruskich ze 2 razy wiecej bylo....
» 22 października 2015, 09:00 #120
slasher: Rooney to póki co drugi Falcao. Kolejny kompletnie bezproduktywny występ kaptiana.
» 22 października 2015, 00:48 #119
SkowronUNITED: Narzekają że bayern gra nudno... ale przynajmniej efektywnie. My natomiast gramy tak zachowawczo że się to w głowie nie mieści. To nawet nie jest klepa. To podania do wolnego zawodnika. 0 pomysłu na grę. Manchester za Fergusona też nie grał efektowine.. ale byliśmy tak efektywni że się w pale to nie mieści. Potrafiliśmy się bronić 30 min(zrobić w miedzy czasie 2/3 kontry) żeby potem w 15 min strzelić 3/4 bramki i wygrać mecz. My natomiast STARAMY się grać(nie udolnie) efektownie... niestety to nie wychodzi.
Jak kolega niżej napisał "chimeryczna gra w kratkę 1,5 roku Van gaala" podpisuję się w 100%.
W dodatku wkurza mnie przy nie korzystnym wyniku nie próbowanie czegokolwiek.
» 22 października 2015, 00:27 #118
b90: Nie porównuj piłkarzy Bayernu do piłkarzy United bo to dwa różne światy. Bayern w ostatnich latach bije nas na głowę pod względem zarządzania.
» 22 października 2015, 03:04 #117
b90: Kiedyś jechaliśmy jak po swoje, teraz trzeba się cieszyć z remsu.
» 22 października 2015, 00:20 #116
kckMU: co z tego, że w City nie zagra Aguero, skoro u nas zagra Rooney?
» 22 października 2015, 00:05 #115
gaucho2015: Ancelotti do Bayernu, Pep do $hity, Klopp w Liverpoolu. Jedyna nadzieja, że rusek się wkur** i zwolni Mourinho. Idealny mengo dla nas moim zdaniem. Szanuje LvG, ale tego nie da się oglądać. Raz potrafimy wszystko a za pare dni nie gramy nic.
» 21 października 2015, 23:51 #114
SkowronUNITED: Ten pajac? Wystarczy że rządy jednego się nie skończyły. Tylko Giggs.
» 22 października 2015, 00:19 #113
HarryPOD: Otóż to, tylko Giggs. No ewentualnie chciałbym Simeone.
» 22 października 2015, 09:02 #112
MarcinZy1: Dziadostwo. Miejmy nadzieję, że w przyszłości będzie lepiej. Miałem wrażenie, że oglądam jakąś Sampdorię.
» 21 października 2015, 23:51 #111
eliasz212: Śmiać się chce czytając żale, mądrości 'kibicow' w trakcie meczu i dziwie sie ze jeszcze któryś z Was nie prowadzi jakiejś drużyny w LM wstyd przed innymi kibicami wchodzącymi na tą stronę. Mogliśmy uniknąć bramki na ale cóż, narzekacie na posiadanie ale chyba lepiej jesli to my mamy piłkę wiec skoro przeciwnik jej nie ma to bramki nam nie strzela.
» 21 października 2015, 23:41 #110
Puchaczeue: Arsenal wczoraj miał piłkę przez 30%. Chcesz o tym pogadać?
» 21 października 2015, 23:45 #109
eliasz212: Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi? Mówię ogólnie jeśli masz pilke to nie ma jej przeciwnik wiec bramki nie moze nam strzelić ale oczywiście trzeba jeszcze umieć korzystać z tego posiadania
» 21 października 2015, 23:55 #108
Demo2797: No jasne oddajmy piłke przeciwnikowi i miejmy 30% posiadania. Odrazu będziemy wygrywać wszystkie mecze.
» 21 października 2015, 23:57 #107
Samurai: Ja chcę. Piłka nie jest sprawiedliwa i często decyduje szczescie. gdyby Alcantara wykorzystał swoja sytuacje na 1-0 , wtedy mecz inaczej by sie ułożył.
» 22 października 2015, 01:04 #106
Michal1997: Dawno nie widziałem tak nudnego meczu, parę razy przełączałem na inny kanał by trochę odetchnąć. Komentatorzy również nie pomagali - tak żałośnie skomentowanego meczu dawno nie widziałem. Może spróbuję usprawiedliwić choć trochę piłkarzy United - murawa była według mnie słabo przygotowane, w porównaniu do innych stadionów miałem wrażenie, że piłka zatrzymuje się na tej nawierzchni (choćby sytuacja z drugiej połowy, gdzie Lingard był pewien, że piłka wyjdzie za linię, a ta nagle zatrzymała się na linii). Komentatorzy na początku wspominali o tym, że klub miał małe problemy z dojazdem - może to też choć trochę zadecydowało o takim stylu i braku ruchu.
De Gea - nie miał za wiele pracy, ale obronił karnego i jeden groźny strzał. Wybicia piłki mu nie wychodziły, ale sądzę, że to właśnie wina wspomnianej murawy - 8
Valencia - jak dla mnie piłkarz meczu. Dobry w obronie i doskonały w ataku (zwłaszcza w drugiej połowie) - 9
Jones - nienajlepszy mecz Anglika, nie ruszył się przy karnym i przez to straciliśmy bramkę - 4
Rojo - słaby mecz. Nie widziałem żadnych pozytywów w jego grze.
Schneiderlin - poprawny mecz Francuza, ale niczym specjalnym się nie wyróżnił - 6
Schweinsteiger - chyba mecze co 3 dni to dla niego za dużo. Słaby mecz w jego wykonaniu - 4
Herrera - w pierwszej połowie był beznadziejny, w drugiej znacznie lepiej. Dodatkowo zaliczył kluczowe podanie do Valencii przy bramce - 5
Matrial - naprawił swój głupi błąd ratując nam remis, ale to był chyba najgorszy mecz w jego wykonaniu w barwach MU. Nie wygrywał pojedynków, grał niedokładnie - 5
Lingard - dość dobrze grał, widać było, że mu się chce grać (w porównaniu do niektórych). Dziś był najlepszy z ofensywy MU - 7
Rooney - kolejny beznadziejny występ - o ile po meczu z Evertonem można było go pochwalić, to dziś powróciła jego beznadziejna dyspozycja, co doskonale pokazał w jedynej sytuacji , którą powinien zamienić na bramkę - 3
Fellaini - ożywił grę - 6
Depay - bez oceny
Blind - bez oceny
» 21 października 2015, 23:26 #105
andrev1331: zacząłem sobie oglądać meczyk i myślę sobie - co my w osłabieniu gramy czy co - ale nie okazuje się , że niestety znowu mam 10 i 0,1 zawodnika ( 0,1 - niestety kapitan )
» 21 października 2015, 23:19 #104
Puchaczeue: Każdy normalny trener by wywalił Rooneya albo do rezerw albo do innego klubu. Szkoda, że u nas ma pierwszeństwo przed wszystkimi.
» 21 października 2015, 23:20 #103
zawszezwami: Czytajac nie ktore komentarze musze sie z nimi w 100% zgodzic ... Naszej gry nie idzie ogladac a takie wymowki jak podroz to moga sie tlumaczyc kluby z pierwszej ligi okregowej a ,ie 20-krotny mistrz angli... A co do lvg to na moje to chlop zaczymal sie w czasie i nie idzie z duchem czasu,ciekawe co mysli sobie saf jak oglada nasza gre??
» 21 października 2015, 23:17 #102
Puchaczeue: Posiadanie piłki w drugiej połowie na poziomie 76%, czekam na konfę van Gaala i wyjaśnienia co mu to dało.
» 21 października 2015, 23:16 #101
PLDan11: Cały Manchester United z tego sezonu - wygrać ciężki mecz na wyjeździe kilka dni wcześniej, żeby teraz ledwo zremisować u Rusków... Nasza forma to jedna wielka niewiadoma - raz potrafimy być mega skuteczni, a tydzień później dostać baty po fatalnej grze.
» 21 października 2015, 23:15 #100
Fisher45: Dokładnie, aż się boję co będzie w niedzielę...
» 21 października 2015, 23:43 #99
Wave: piekny komentarz
mam tak samo echh

ta filozofia van hala nie jest zla ale jest nie dla nas
my potrzebujemy nie taktyka na trenera, a goscia z jajami,
tylko klopp czy simeone w tej chwili prezentuja w miare podobny styl do fergiego

niech sie konczy kontrakt dziadkowi i giggs to wezmie
mam tylko nadzieje ze nie przesiaknie holendrem za mocno
w koncu z fergusonem sporo sporo dluzej pracowal

bardzo czesto nie da sie ogladac naszej klepaniny

aaa i bron nas boze przed takimi guardiolami w mu czy mourinhami
strasznie zazdroszcze kloppa w liverpoolu
» 22 października 2015, 12:00 #98
Muuuuuuuuuuu: Herrera poniżej 6? Moim zdaniem to był jedyny zawodnik, który próbował przyspieszać grę MU, on i o dziwo, Fellaini. Wszyscy inni przyjmowali piłkę. Nie rozumiem czemu zawodnicy MU nie mogą grać z pierwszej. Jeśli mamy grać na utrzymanie to róbmy to jak Bayern tzn. piłka ciągle chodzi a nie podaję, on przyjmuje rozgląda się i podaje, przyjęcie parę kroków i podanie. Dlatego dałbym Herrerze więcej bo on jak przyjmuje to już wie gdzie piłka ma iść.

A mecz piękny nie był ale punkt jest a przeciwnik słaby nie był. Na szczęście mamy Martiala:)
» 21 października 2015, 23:12 #97
Reusik2: Chyba obie drużyny miały Martiala :D
» 21 października 2015, 23:13 #96
5FredTheRed5: zabrałbym każdemu tygodniówkę za dzisiejszy mecz. co najmniej tygodniówkę
» 21 października 2015, 23:11 #95
kolor: Wg mnie najlepiej zagrał Valencia, De Gea też dobrze. Nie najgorzej Schneiderlin, kilka dobrych zagrań Blinda no i rehabilitacja Martiala. Reszta to już historia ale taka co to lubi się powtarzać, bo ten zespół po prostu tak ma grać. Ile razy jest taka sytuacja, że można ruszyć do przodu a zawodnicy zrobią jeden krok w przód "dla zmyłki" a później odgrywają do tyłu i się ustawiają. Bez względu na to czy jest remis, czy wygrywamy, albo przegrywamy 0:1, 0:3. Zespół gra ciągle praktycznie tak samo. Do tyłu i ustawianie się. Nie wiem jaki to jest pomysł na grę ale ostatecznie wyniki nie są najgorsze, choć do ideału im jeszcze daleko.
» 21 października 2015, 23:11 #94
ess: Okej, rozumiem nawet tę filozofię Luja - konsekwentne zdobywanie terenu, chęć zdominowania gry(ma to przynieść długofalowe skutki), bezpieczeństwo przede wszystkim - gra na wyjeździe w Rosji jest naprawdę ciężka, a przegrana mogłaby mieć katastrofalne skutki, okej. No cóż 2 personalne błędy Martiala i Jonesa i jesteśmy skazani na odrabianie wyniku. WOW, filozofia przyniosła skutki - zdobywamy bramkę, jest dobrze. Wszystko nienagannie i w ogóle zdobywamy pole gry i... się zatrzymujemy!?!?! Nosz do cholery jasnej, od 83 minuty rywale bronią się na 35 metrze, a my i tak cofamy piłkę do tyłu i nie staramy się jej przenieść w pole karne? Wolny w 90 rozgrywamy? W ostatnich sekunach z Fellainim, Rooneyem, Depayem, Martialem na ataku podajemy za swoją połowę?? Nosz kurdeee!
» 21 października 2015, 23:09 #93
ess: i to boli najbardziej :C
» 21 października 2015, 23:16 #92
slasher: Dokładnie. Jeszcze podczas meczu było kilka okazji by skontrować rywali to zamiast zaryzykować długą piłą to oczywiście wycofanie i ta cała klepanina która nic nie przynosiła.
» 22 października 2015, 00:53 #91
UrbannLegend: Robi się nerwowo, jak się znowu potkniemy w rewanżu to spina będzie niesamowita.
» 21 października 2015, 23:05 #90
Kopec91: Najlepszy David, który odwalił kawał dobrej roboty broniąc karnego, po czym zawaliła cała obrona z Philem na czele. No i do tego Martial, który nie tylko strzelił bramkę, ale też produkował się na tym lewym skrzydle.
» 21 października 2015, 23:04 #89
jajecko: Mimo wszystko powinien wrócić na napad według mnie
» 21 października 2015, 23:05 #88
mrk: Mimo, że jesteśmy o klasę lepszym zespołem to dziś zagraliśmy strasznie zachowawczo. Widać, że V=van Gaalowi zależało głównie na remisie i taką też ułożył taktykę.
Ciężko się tę zachowawczą grę oglądało. Jeżeli ma to nam pomóc w niedzielę z City to okej, ale najbliższe dwa mecze w LM u siebie trzeba wygrać.
» 21 października 2015, 23:01 #87
mercury: Oni jak mieli okazje, to darli jak torpedy. Nasi praktycznie caly mecz klepali troche do przodu, ale glownie do tylu i na boki. Rooney, no cholera przykre to, ale czlapie. Moze powinien posiedziec z psychologiem zeby go ciut napedzil. De Gea zagral bardzo dobry mecz, a dobity karny to wina naszego obroncy, ktory powinien leciec jak szalony do pilki, i wywalic ja jakby chcial zabic widza, a wystartowal jak miejski na skrzyzowaniu. Oj, boje sie meczu z City.
» 21 października 2015, 23:00 #86
brylaantowy: Fellaini w przerwie? Jak Bastian tak bardzo musiał zejść to Mata w jego miejsce , z afro to zero pożytku. Potem Blind za Rojo? Też zmiana bez pojęcia.. Depay za Lingarda ok, ale ze 20 min wcześniej . I co najważniejsze - co Rooney robił 90 min na boisku? Szczerze mówiąc to jjuż wolę Depaya oglądać ..

Trener - zmiany - idiota
» 21 października 2015, 23:00 #85
bober89: w teorii wejście Blinda było rozsądne bo ma dobre podanie i sporo widzi na boisku, więc za pewne miał wspomóc rozgrywanie, a że słabo zagrał to nie wina trenera.
» 22 października 2015, 09:52 #84
Stringer: Ehh dzisiaj spokojnie można było zgarnąć 3 punkty. Dla Rooneya po prostu nie ma usprawiedliwienia. W każdym meczu jest najsłabszy na boisku i powinien usiąść na ławie. To że kapitan musi grać w każdym meczu po 90 minut jest po prostu chore. Nieważne jak beznadziejnie będzie grał to i tak będzie grał pełne spotkania.
» 21 października 2015, 22:59 #83
is200: Wie ktos jakie statystyki meczowe a dokladnie posiadanie ilość podań i % dokladnosc podań.
» 21 października 2015, 22:58 #82
nototak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 23:00

Posiadanie w okolicach 75% ;x
» 21 października 2015, 23:00 #81
DamianRedDevil: 21-79 dokładnie
» 21 października 2015, 23:08 #80
Maveric: Flaki z olejem... Ciężko się patrzylo na dzisiejszą grę Manchesteru. To była meczarnia. Jakby boisko było posmarowane jednym składnikiem poxiliny a buty graczy United drugim. Jak można tak grać i mówić o aspiracjach na mistrza Anglii... Mistrz Anglii tak jak wczoraj grał Arsenal. Jak można tak ustawiać drużynę pod zawodnika totalnie nie w formie, trzymać go 90 minut tylko dlatego że jest rzekomo legenda klubu a gra dziesięć poziomów poniżej piachu, tyle co jego numer na koszulce. Zespół nie nazywa się Rooney Reaktywacja tylko Manchester United.
» 21 października 2015, 22:57 #79
JJmc: Płakać mi się chce jak patrzę na grę Rooneya od początku sezonu.
» 21 października 2015, 22:54 #78
Davidoza: Patrząc na odpuszczanie możliwych do zgarnięcia piłek i podania wprost pod nogi przeciwników (szczególnie widoczne w 1. połowie), ogólną ospałość i ociężałość można stwierdzić, że chłopaki wyszli poznać lokalne obyczaje i grali na kacu. Bo nie chce mi się wierzyć, że zawodnicy takiej klasy grali taki syf z drużyną, która do MU się nie umywa.
» 21 października 2015, 22:52 #77
Olo: Jak dla mnie Martial usprawiedliwiony. 19 letni napastnik, nie dziwne że słąbo się odnajduje w polu karnym. Szczerze mówiąc to wolę, żeby ładował takie bramy jak ta z Liverpoolem i od czasu do czasu prokurował karnego, niż był drugim Rooneyem. Za karnego pełny opiernicz zbiera Jones. Spóźniony, nie pomógł de Gei - słabizna.

A reszta, no cóż, przykro. Chimeryczna gra w kratkę - tak wygląda 1,5 roku van Gaala w Manchesterze.
» 21 października 2015, 22:52 #76
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:57

Powtarzam to jak mantrę już od meczu ze Swansea (bo wlasnie wtedy puscily mi hamulce do vG) Zero widocznego progreesu, POSIADANIE, POSIADANIE, POSIADANIE najwazniejsze. 1/2 dobre mecze, 3 nastepne padaka. W dodatku banda najemnikow w skladzie. Na cholere nam byl Di Maria i taki Flacao? Ba, na cholere nam jest Rooney. Nie lepiej podziekowac mu za wszystko, godnie go pozegnac z klubem, odciążyć budżet klubowy o te 300k, które pobiera i zacząć poszukiwania prawdziwego killera pola karnego? No chyba nie lepiej. Nawet nie ma co sie ludzic, ze Wazza odejdzie. Jest mu tu po prostu zbyt dobrze.
» 21 października 2015, 22:57 #75
swees: Dokładnie Jones ponosi winę. Komentator fajnie to powiedział - on po prostu nie wierzył w Davida - uznał, że bramka na pewno wpadnie...
» 21 października 2015, 22:59 #74
Reusik2: Jones ma talent.To że nie wie co to krycie to jedynie błahostka
» 21 października 2015, 23:09 #73
przemcio94: Reusik2 - co z jego talentu, jak i tak za moment zlapie kontuzje. Znajac jego, to juz sie przeziebil i na City sprawny nie bedzie. Laporte w zime do pary ze Smallingiem i bedziemy mieli najlepszy srodek w Anglii.
» 21 października 2015, 23:11 #72
MarekOdbyt: Roo mogłby grać za Martialem i rozgrywać, tylko teraz nie jest w formie i właściwie nigdzie mu nie wychodzi
» 21 października 2015, 23:12 #71
szta1: Jeśli dzisiejsze "oszczędzanie się" przyniesie efekty w niedziele to będę zadowolony.
» 21 października 2015, 22:52 #70
przemcio94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:53

W dodatku tytul motm nalezy sie rowniez administracji za trzymanie bochenekchleba na tej stronie juz od poczatku pazdziernika. Brawo!
» 21 października 2015, 22:50 #69
swees: Kupa szczęścia - powinien być drugi karny, Rojo potwierdza ze nie nadaje się na pierwszy skład. Shaw wracaj jak najszybciej. A co do Rooneya to już sam nie wiem - niby nic nie pokazuje ale jak by go tak posadził na ławce to w ogóle może się już nie obudzić. Do tego trochę nie rozumiem LVG - dlaczego sciągnął Bastiana? Fellaini? Dlaczego? Gdzie jest Mata? No i faktycznie gra na remis to żenada - jeszcze jak byśmy grali z czołówką światową to byłbym w stanie to zrozumieć ale CSKA?
Sprzyja nam to, że dwa z trzech rewanży gramy u siebie, a do tego wyjazdowy mecz z Wolfsburgiem jako ostatni grupowy. Swoją drogą po takim meczu mam wielkie obawy przed meczem z City - jednak Rosja to trudny teren i jest to kilkuprocentowe wyjaśnienie dzisiejszej gry + brak treningu przed tym meczem spowodowanym korkami w Moskwie też może trochę usprawiedliwić dzisiejszy wynik. No nic trzeba czekać i mieć nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli. Tymczasem dobrej nocy. GGMU!
» 21 października 2015, 22:50 #68
przemcio94: Nikt mi nie odpowiedzial, wiec sie powtorze. Dlaczego gdy juz znajdujemy sie w 16, dosc duzo zawodnikow z przodu, Fellaini, czlapie, przechadzam i fauluje zagrywa do tylu? Filozofia, kurza twarz!
» 21 października 2015, 22:49 #67
Grolshek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:50

DDG-Darmian,Smalling,Jones,Blind-Depay,Mata,Herrera,Valencia-Martial na City. Dlaczego nie ? Dałbym younga zamiast Depaya ale się nie da...
» 21 października 2015, 22:48 #66
Grolshek: Zapomniałem o CMD. Ofc Carrick. A reszta jak zasłuży to niech walczy o pierwszy skład.
» 21 października 2015, 22:53 #65
FergiTime: Żelazny Runej i Depaj-srepaj,szkoda że Ashley ma kontuzję.Gdzie ten cudowny United z czasów Fergusona :( teraz męczarnia to oglądać,a kiedyś z wypiekami do ostatniej minuty
» 21 października 2015, 22:48 #64
nikhatlak: Nie tylko Ty, ja szczerze mówiąc przełączałem co jakiś czas, bo nie dało się tego oglądać.
» 21 października 2015, 22:50 #63
artur0411: kruk717 - mam dokładnie to samo zdanie. Nie dało się czasami patrzeć na ich zachowanie. Albo ciągle piłka do tyłu albo na ślepo piłka gdzieś naprzód i szybka strata, bo nikt nie wychodził na pozycję
» 21 października 2015, 22:55 #62
MarekOdbyt: ja nie wytrzymalem i od 2giej polowy przelaczylem na RM-PSG tam co prawda gole nie padly, ale przynajmniej cos sie dzialo.
» 21 października 2015, 23:16 #61
Mako: Moje słowa do Mej Kobity:

- jak będę kiedyś mocno wqr... (zdenerwowany) po MM (csgo) i nie będę mógł zasnąć - puść mi jakiś mecz United z tego sezonu ... najlepiej ten...
... no bo po co się truć tabletkami jak mamy tu świetny Efekcik placebo :)
» 22 października 2015, 14:01 #60
tomas0808: Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek...
» 21 października 2015, 22:47 #59
przemcio94: Sorry panie kapitanie, ale dla pana to juz tylko mls. Mam nadzieje, ze po sezonie sie pozegnamy. Jest pan legenda, ale no bez przesady, zeby kapitan tak gral...
» 21 października 2015, 22:45 #58
RobvanKlu5i: Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie .

a gdzie akcje oskrzydlające? Gdzie szybcy skrzydłowi?? Gdzie te kontrataki z których słynął Manchester United? Wiecie gdzie? Tutaj :

Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie Posiadanie
» 21 października 2015, 22:45 #57
Rion: A żeś zabłysną xd
» 21 października 2015, 22:47 #56
Mako: Ja bym dodał tylko Posiadanie gdzieś pomiędzy Posiadanie a hmm Posiadanie?

Widziałem ze 60 momentów jak wystarczyło by ktoś podbiegł kawałek czy to na bok czy to do przodu i puścić po ziemi piłeczkę... ale nie... lepiej cofnąć...


Dla mnie poza Martialem ( który nawet nie miał z kim grać .. Rojo ;) Jedyne co pozytywnego to chyba Lingaard- pomimo żenujących dośrodkowań częśto i to bardzo był pod grą i nawet pare fajnych ruchów miał!
» 22 października 2015, 13:59 #55
Grolshek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:46

Dlaczego Rooney którego jestem kibicem tak jak jedynego Manchesteru ?? Kilka meczy na ławce bardzo potrzebne. Kapitanem Smalling.
» 21 października 2015, 22:44 #54
Puchaczeue: Wartym przypomnienia są słowa van Gaala:
"Żeby wyjść z grupy trzeba wygrać mecze u siebie i ewentualnie remisy na wyjazdach"

I tak grało United od 80 minuty.

Sorry, Luis, ale nie ten klub, nie ta mentalność.
» 21 października 2015, 22:44 #53
FergiTime: Luj spryciula oszczędzał siły przed derbami xD
» 21 października 2015, 22:44 #52
AndyCole: Już przed meczem na konferencji van Gaal zaznaczał ,że remis nie będzie złym wynikiem i chyba ewidentnie nakazał grać na taki rezultat.....także bez słów, jeżeli trener obawia się takiego rywala jakim jest CSKA....parodia bo za Fergusona wymęczylibyśmy te 1-0 ale chociaż byłyby 3 punkty
» 21 października 2015, 22:44 #51
Reusik2: Nie nakazał grać na remis
» 21 października 2015, 22:44 #50
Domestos: za Fergusona to byśmy przegrywali 2-0, a w dogrywce strzelili na 2-3 dla nas
» 21 października 2015, 22:46 #49
everise: "Za Fergusona"

Ile jeszcze bedziecie zyli Fergim? XD
» 21 października 2015, 22:49 #48
FergiTime: trudno zapomnieć te wspaniałe czasy
» 21 października 2015, 22:52 #47
swees: Dokładnie przestancie juz z tym Fergusonem. Ponad połowa kibiców United chciała żeby sobie dał już spokój w ostatnich sezonach a teraz płaczecie gdzie ten Manchester. Czasy się zmieniają i United też musi - niestety taka kolej rzeczy. Ja osobiście czekam na Giggsa - połączenie geniusza piłkarskiego, który zna wszystkie metody trenerskie Fergusona, teraz złapie bardzo dużo doświadczenia od van Gaal'a co myślę stworzy go trenerem klasy światowej, może nie od razu, ale raczej na pewno. Ja wierzę w to głęboko :)
» 21 października 2015, 22:56 #46
cantona96: Nie wiem kto tego chciał, a żyć nim będzie chyba każdy, bo wtedy co by się nie działo, to nie przypominam sobie grania do tyłu, kiedy była możliwość napierać.
» 21 października 2015, 22:58 #45
mcis: @Domestos
w fazie grupowej LM nie ma dogrywki
» 21 października 2015, 22:59 #44
Reusik2: To podam powód dlaczego nie warto:Fergi NIGDY nie wróci
» 21 października 2015, 23:03 #43
Leeviutki: jak oni maja wygrac jak oni nic nie umia
» 21 października 2015, 22:43 #42
FergusonGuy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:43

Nie no doliczony czas gry mnie znokautował.....Prowadzili jeden wielki autokar zamiast atakować niczym czołg.Nie chce narzekać ale ten mecz był do wygrania i LvG niech troche pomyśli nad taktyką bo chaotycznie gramy.Lingard wogóle był na tym boisku czy on myślał że jest na finale LM z Chelsea.Padaka kompletna.

Oczywiście cieszy mnie remis ale gra mnie martwi
» 21 października 2015, 22:42 #41
sw88: Cóż, ewidentnie gramy w kratkę, raz dobry mecz, raz słaby, no ale trzeba się bardzo cieszyć nie z gry, a z wyniku. Remis w Rosji cieszy. Teraz jeszcze tylko groźny wyjazd do Wolfsburga, a tak to wszystko raczej powinniśmy wygrać na 100 %.

Generalnie jakoś nikt mnie dziś nie zachwycił, no może oprócz DDG i Antonio. Martial mimo pięknego gola, niezliczona ilość strat.

Plus też taki, że na mecz z City Mata wypoczęty :D
» 21 października 2015, 22:42 #40
DjTED: Martial musi grac w ataku
» 21 października 2015, 22:49 #39
NexaT: Rooney bez formy od początku sezonu.
Zamiast powtórzyć to co z Evertonem, to znowu grają gówno.
Po cholerę ta klepanina przed polem karnym, po co ten Fellaini skoro żadnej główki nie miał?
» 21 października 2015, 22:41 #38
simsonson: Luis Ty mongole!
» 21 października 2015, 22:41 #37
FergiTime: Teraz koniecznie trzeba wygrać dwie kolejne kolejki u siebie i awans bo w ostatniej jedziemy do Niemiec.Pozdrawiam Panów komentujących mecz na C+ na poziomie gimnazjum.
» 21 października 2015, 22:41 #36
DanyDET: C+ pełna kompromitacja z takimi komentatorami
» 21 października 2015, 22:43 #35
bober89: @MaTeUsZ
mówili o debiucie w LM
» 22 października 2015, 09:57 #34
henio19: Jestem już totalnie zmęczony Rooneyem. Od początku sezonu kompletnie NIC nie wnosi do drużyny. Na palcach jednej ręki można zliczyć jego dobre zagrania w tym meczu. Jestem przekonany, że gdyby tylko Martial zagrał na "9", to ten mecz byłby wygrany. Piłkarz, w którego pompowana jest masa pieniędzy, a daje właściwie nic.

Teraz możecie mnie obrażać za krytykowanie naszej Wielkiej Legendy.
» 21 października 2015, 22:40 #33
Herrera21: Legendy, która już 15 razy chciała odejść do Chelsea. Rooney won! MLS czeka, a nam tylko życie utrudniasz..
» 21 października 2015, 22:42 #32
FergiTime: Runej jest na poziomie rzadkiego stolca
» 21 października 2015, 22:42 #31
jajecko: Już lepiej Pereire na skrzydło wystawić niż Martiala. Jakbyśmy mieli napastnika drugiego to czemu nie, ale chłop się marnuje. A pomysł, że Fellaini na atak to jakaś kpina.
» 21 października 2015, 22:47 #30
pawelisto2: Fella świetnie przyda się na mecz z Wolfsburgiem do walki w powietrzu na środku, bardzo fajnie dzisiaj gasiła piłkę na klatkę i sprowadzał ją do ziemi, podobało mi się to.

Generalnie mecz, żenada.
» 21 października 2015, 22:40 #29
nexilus: Szkoda tego meczu, naprawdę szkoda. i choc nigdy nie przestane kibicować United, to serce peka, jak widzę przez 3/4 spotkania gre w dziada przed polem karnym przeciwnika. No nic, trzymam kciuki w dalszej części rozgrywek. Glory!
» 21 października 2015, 22:39 #28
tomas0808: Gdyby to było przed polem karnym to by było dobrze.
» 21 października 2015, 22:40 #27
FergiTime: tfu ten futbol Luja!
» 21 października 2015, 22:39 #26
CrisManUtd7: Czy tylko mnie denerwował i irytował komentarz p. Wojciecha?
» 21 października 2015, 22:39 #25
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:44

Trudno to w ogóle nazwać komentarzem.
Jeszcze te porównania z kurą, liskiem.... generalnie dostosowali się do poziomu meczu.
» 21 października 2015, 22:43 #24
mrnike129: Komentator meczu City z Seviilą pomylił właśnie stołeczny klub z United więc p.Wojciech aż tak źle nie komentował
» 21 października 2015, 22:47 #23
Arkin: Masz luju swój upragniony remis.
» 21 października 2015, 22:39 #22
pilchu: Po raz kolejny bez stylu, milion pilek granych do tylu. Przewaga posiadania nie dala zadnej przewagi. Gramy wolno, ospale. Nie potrafimy kontrowac, bo jak tylko trzeba podjac ryzyko, to znowu pilka wraca do tylu.

Slabe mecze potrafimy przeplatac dobry, zeby pozniej znowu zagrac 2-3 razy padake.
» 21 października 2015, 22:39 #21
Javi9203: Roo to chyba celowo unika podań a jak już ma piłke to ją traci jeżeli będzie w wyjściowym składzie na city nie będe oglądał tego meczu .
To jest granie 10-11
Martial wyjaśnił kto powinien grać na 9
» 21 października 2015, 22:39 #20
gagi94: Żenada.
» 21 października 2015, 22:38 #19
karolmanu3: nie rozumiem po prostu. po fantastycznym meczu z evertonem, piekna pilka, fajnymi akcjami przychodzi znowu taki mecz jak ten.. wierzyc sie nie chce
» 21 października 2015, 22:37 #18
AdrianManUtd300: Kur ostatnia akcja meczu a oni sobie klepia do tylu ja pierde ale nędza! ! I nie wiem co robi Rooney w pierwszym składzie gdzie mata!
» 21 października 2015, 22:37 #17
AgEnT: Dobry mecz 2/10.
» 21 października 2015, 22:37 #16
Kornel: Remis ok, jakbyśmy to przegrali to by było ciężko.
» 21 października 2015, 22:37 #15
kralo11: Zgadzam się z taką grą jaką my zaserwowaliśmy to dobry wynik na wyjeździe
» 21 października 2015, 22:38 #14
Herrera21: Żenada, ostatnia minuta mamy piłkę i klepiemy sobie z tyłu zamiast walczyć do końca!!
» 21 października 2015, 22:37 #13
kuba25: jedyne co uwazam o Herrerze to takie zero ze nie dziwie sie ze go nie chcą do kadry, ten czlowiek podaje 3/4 podan do tylu. I co z tego ze rozpoaczal akcje z golem skoro w ciagu 90 minut jedyne co robi to gra do tyłu?
» 21 października 2015, 22:37 #12
jajecko: Tragedia. Po prostu tragedia. Czemu obrona "rozgrywała" piłkę przez tyle czasu? Czemu w ogóle służy obecność Fellainiego w drużynie? Tragedia.
» 21 października 2015, 22:37 #11
Arkin: Fellaini ma za zadanie dekoncentrować rywali swoim wyszkoleniem technicznym.
» 21 października 2015, 22:40 #10
Reusik2: Fellaini przerywał kontry, robił miejsce w polu karnym - temu służy
» 21 października 2015, 22:42 #9
Davidoza: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2015 22:54

Fellaini daje +100 do psychicznej przewagi przeciwnika, bo chyba wszyscy już wiedzą, że jest wpuszczany w najgorszych rozpaczliwych momentach.
» 21 października 2015, 22:48 #8
jajecko: Ale nie uważasz, że jego plusy są przeważane minusami?
» 21 października 2015, 23:05 #7
dave2991: Co to było w doliczonym czasie? ta denfensywna padaka to pomysł piłkarzy czy Van Gaala, nie chcemy takiego United
» 21 października 2015, 22:37 #6
mat90: Grali jak pizdy !! zero pomysłu na gre !
» 21 października 2015, 22:36 #5
TomcioGGMU: PATOLOGIA !!1
» 21 października 2015, 22:36 #4
kralo11: City WIN
» 21 października 2015, 22:36 #3
Foxiowof: Doliczony czas a my gramy na remis. FENOMENALNIE.
» 21 października 2015, 22:35 #2
m4c1eq1991: WSPANIALE!
» 22 października 2015, 00:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.