Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Angel Di Maria odnaleziony, przebywa w Katarze

» 2 sierpnia 2015, 22:48 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dziennikarzy, Ángel Di María stawił się w Katarze, gdzie przejdzie wymagane testy medyczne przed transferem do Paris Saint-Germain.
Angel Di Maria odnaleziony, przebywa w Katarze
» Ángel Di María dopełnia ostatnich formalności przed transferem do PSG
Argentyńczyk już w poniedziałek może zostać zaprezentowany jako nowy nabytek paryskiego klubu.

Miejsce pobytu tego zawodnika nie było znane po tym, jak nie stawił się on na przedsezonowy obóz Czerwonych Diabłów w Stanach Zjednoczonych.

Manchester United ma otrzymać za 27-latka 44 miliony funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Wayne Rooney znów założył koszulkę Evertonu
Następny news »
Logo adidasa już na trybunach Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


lukas255: A niech idzie , widac nie ma ambicji żeby w kolejnym sezonie pokazać że jednak coś potrafi. W lidze francuskiej to może i będzie wymiatał ale co to za liga jest. Przez tą akcje z nim straciłem do niego jakikolwiek szacunek.
» 3 sierpnia 2015, 23:35 #77
suuchy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.08.2015 15:01

może i w lidze będzie wymiatał ale w LM trafia na Real, Barce, Bayern czy nawet Nas i zamiotą go pod dywan

@edit
TAKI bogacz a koszulkę ma za 100 euro 2szt
» 5 sierpnia 2015, 14:57 #76
Mati177: Jest tchórzem, zdrajcą i tyle. Idzie tam wyłącznie dla kasy kasy i jeszcze raz dla petrodolarów. Ucieka po jednym sezonie. Krótko mówiąc zrobił sobie przystanek między Madrytem a Paryżem. Był niegodny by mieć nr 7 w barwach Manchesteru United
» 3 sierpnia 2015, 19:06 #75
inek10: Za słaby na UNITED, przegrał rywalizację z lepszymi od siebie- Youngiem, Mata i Herrera, cieszę się że odchodzi bo po tym wyskoku z meczu pucharowego gdzie dostał czerwoną kartkę za symulke i wonty do sędziego straciłem do Niego calkowity szacunek.
» 3 sierpnia 2015, 15:00 #74
Daminek8: Jaki się gwiazdor trafił... Szkoda gadać
» 3 sierpnia 2015, 14:56 #73
Vodka: Najsłabsza 7-mka, jaka biegała na Old Trafford. I zdecydowanie żona stwierdziła, że tak brzydkiego piłkarza w koszulce Manchesteru United nigdy nie widziała i cieszy się ze mną, że odchodzi. Zdrajca, frajer i za słaby na Premier League.
» 3 sierpnia 2015, 11:13 #72
Garcia: Taaaaa niech na testach medycznych sprawdzą mu najpierw czy ma jaja....
» 3 sierpnia 2015, 10:27 #71
shovit12: A za rok Bayern, co nie Angel?
» 3 sierpnia 2015, 08:58 #70
Kundziu: Dawać tego Pedro i niech ten cyrk się kończy, bo sezon za chwilę się zacznie. Może jeszcze jakaś miła niespodzianka w postaci obrońcy albo chociaż napastnika i będzie spoko. A temu już dziękujemy.
» 3 sierpnia 2015, 08:40 #69
Jakubek722: Szkoda, że odchodzi ale nie ma co trzymać na siłę. Wiadomo, że wybrał był szejków rok wcześniej gdyby nie FFP.
» 3 sierpnia 2015, 01:07 #68
RedDevils4life: Cieszmy się, że jest takie PSG, które zabuli taki hajs.
» 3 sierpnia 2015, 00:59 #67
darek15: fajnie ze odejdzie do psg:) nie ma co mu ublizac.poprostu oczekiwano od niego zbyt wiele...to jego wina ze united przeplacilo za transfer??to nie jest typ ronaldo albo rooben ze pociagnie gre calego zespolu...myslal ktos tak??
» 3 sierpnia 2015, 00:52 #66
kolor: Teraz kupmy Pedro i za rok będzie to samo.
» 3 sierpnia 2015, 00:50 #65
Arkin: To ja już wolę Sławka Peszkę :>
» 3 sierpnia 2015, 00:57 #64
mario2: peszko też tego samego wzrostu
» 3 sierpnia 2015, 06:52 #63
becks7777: Myślę, że Pedro jest bardziej lojalny.
» 3 sierpnia 2015, 10:54 #62
SzmuLik: Peszko rzeczywiście lepszy - poziom z Pedro ten sam, a Sławek przynajmniej nie grał w barcelonie. I byłoby śmiesznie jakby gdzieś zabaniaczył :D
» 3 sierpnia 2015, 17:27 #61
Joker7: Wiedzialem ze przeplacony grajek nie bylem za tym transferem!
JUtro pewnie juz beda info ze kupimy Gaitana;/
A co ADM to pokazal ze jest slaby kolejny grajek ktory nie sprostal PL! (bo tutaj graja prawdziwi mezczyzni!
nie aktoreczki z Ligi hiszpanskiej!)
Teraz musimy pozyskac kogos bardzo dobrego! a z tym teraz ciezko;/
Mysle ze do wyjecia za jakies 40-50 mln sa Antoine Griezmann/ Marco Reus ten pierwszy bardziej by sie sprawdzil;]
Tylko oby nie pozyskali Tej marnej aktoreczki Pedro bo to bedzie KATASTROFA!
» 3 sierpnia 2015, 00:21 #60
Eryw: Te aktoreczki z ligi hiszpanśkiej regularnie wygrywają w Europie (rok temu hiszapńśki finał LM, w tym roku Barcelona z LM a Sevilla z LE)
» 3 sierpnia 2015, 00:30 #59
Joker7: bo w tej lidze graja na stojaco! to maja sily zeby grac w Europie i jesio jak sedziowie gwizdza pod nich to sie nie dziwie;]
w PL nie ma 90% fauli jakie sa popelniane na tych aktoreczkach wiec nie pier....
» 3 sierpnia 2015, 00:33 #58
Abrakadabra: + odpoczynek w zimie, a Angielska wtedy co 3 dni mecze. Hiszpańska jest o wiele łatwiejsza od Angielskiej pod wieloma względami, ale nie chce mi się ich wymieniać bo każdy je zna
» 3 sierpnia 2015, 00:48 #57
JuveUnited: Nie chce wdawac sie w porownania bo wiem ze ludziom slepo zapatrzonym w jedna lige ciezko cos przetlumaczyc ale napisze jedno - czasem lepiej madrzej stac niz glupio biegac ;)
» 3 sierpnia 2015, 02:11 #56
suuchy: jeśli Pedro to aktorzyna to kim jest Suarez oO ?
» 5 sierpnia 2015, 16:11 #55
gaucho2015: Niech to będzie nauczką do klubu. Transferu w stylu United wypalają (Herrera,Blind,Shaw) a w stylu City (di Maria, Falcao) nie wypalają. Nazwiska nie grają. Ludzie piszą, że będziemy mieli gorszy skład niż sezon temu. G*wno prawda...najbardziej żal Davida. A dalej? RvP bez formy, di Maria tym bardziej. Klub chce za pieniądze za AdM kupić Pedro i Gaitana (jako konkurenta). I fajnie!! Jeszcze do ataku powalczyć o Kane'a, jestem zwolennikiem jego talentu i jakiegoś bramkarza np. Cillessen i ruszamy po mistrza!! Jesteśmy nawet lepsi niż rok temu!! GGMU!!
» 3 sierpnia 2015, 00:16 #54
Eryw: Co do bramkarza to uważam że wystarczył by solidny zawodnik. Piekarze musza wiedzieć ze bramkarz wszystkiego nie wyciągnie bo teraz jakby mniej się starali wiedząc z DDG jest za na posterunku.

I druga sprawa. Odpuściłbym sobie kierunek południowy. Ci Latynosi zawsze będą stad uciekać przy pierwszej lepszej okazji. Sa dobrzy zawodnicy z Anglii, Francji, Holandii czy Niemczech którzy chętnie dla tej koszulki będą przelewać krew
» 3 sierpnia 2015, 00:34 #53
Kundziu: Czemu kierunek południowy jest zły? Ameryka południowa to może i tak, chociaż nie zawsze (ilu gra w Chelsea i wcale nie myślą o uciekaniu). Hiszpanie poza De Geą też nie uciekają. Silva w City, u nas Mata, Herrera... Wszystko zależy od charakteru piłkarza. Di Maria jest lalusiowaty (nawet z wyglądu jak porządny chłop nie wygląda). Chłop już na poziomie psychiki był za słaby na tą ligę, ale potencjał na pewno ma. W PSG raczej odpali i przynajmniej zbliży się do formy z Realu, ale w naszej lidze nikłe były na to szanse, nawet jeśli ten drugi sezon miałby lepszy.
» 3 sierpnia 2015, 08:38 #52
Eryw: Kundziu - To tylko gdybanie ale nie ma co porównywać go to wspomnianych przez ciebie zawodników chociażby dlatego że w końcu po nich nie zgłosił się ani Real ani Barcelona wiec nie wiadomo co by było gdyby w/w kluby chciały ich mieć w swoich szeregach.
» 3 sierpnia 2015, 17:21 #51
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2015 00:18

"Profesjonalny" sportowiec, gwiazda światowego formatu, a zachowuje się jak zwykły śmieć. Zakładając, że United spotka się w LM z PSG - nie wiem jak ten fałszywy sprzedawczyk spojrzy zawodnikom United i LvG w oczy. Ja rozumiem zmiany barw, nawet po tym jednym sezonie, mimo iż wcześniej zapowiadał, że zostanie. Kościeje mają ciężko w Premier League i to też jestem w stanie zrozumieć, ale to, że zawodnik znika, menedżer jak i media nie mają pojęcia gdzie się podziewa ten Tevez v2, tylko gorsza wersja i co najważniejsze, nie wstawia się na przedsezonowe zgrupowanie.. średni piłkarz i żenujący człowiek :)

Edit: Kasa kasą, ja rozumiem, że to przeszło 40 mln, ale mimo wszystko za to, co on odstawia, powinien do końca kontraktu, czyli jeszcze przez dwa lata jeśli się nie mylę(?) gnić w rezerwach i grać z 18 latkami. Jestem pewien, że United by na tym nie zbankrutowało, a ten pucybut by się trochę życia nauczył.
» 3 sierpnia 2015, 00:15 #50
jaratkow: Czy taki śmieć może być "profesjonalnym sportowcem, gwiazdą światowego formatu"..? To co najwyżej światowy symbol tandety. Szkoda, że z naszym udziałem...
» 3 sierpnia 2015, 06:40 #49
RobvanKlu5i: Do widzenia, nie płaczemy, powodzenia nie życzymy :)
» 3 sierpnia 2015, 00:09 #48
damianz5: Szkoda że nie odnalazł się w United ale liga angielska jest jednak nie dla niego.
PSG to chyba optymalny wybór w tej chwili i pewnie w tym klubie będzie błyszczał.
Dobrze że odchodzi bo gdyby pozostał to źle dla United jak i jego samego.
» 3 sierpnia 2015, 00:08 #47
antoniovalencia: Już się morda Angelowi na zdjęciu powyżej cieszy. Teraz pewnie powie, ze od zawsze marzył o grze w PSG :P A ten jego kolega w białej albie co obok niego stoi to pewnie obchodzi teraz swoją pierwszą komunię...
Żal patrzeć :D
» 3 sierpnia 2015, 00:08 #46
Martin: Kuźwa genialny komentarz :P O ile do każdej innej mordki po takim incydencie podchodziłbym bardziej neutralnie, to Angel jest tak brzydki, że faktycznie jego widok grzecznie mówiąc - denerwuje :D
» 3 sierpnia 2015, 00:22 #45
antoniovalencia: Byłem wielkim fanem tego transferu rok temu i nigdy bym się nie spodziewał po takim zawodniku BRAKU PROFESJONALIZMU ! Niby zawodnik takiego formatu, a zawija się z podkulonym ogonem po jednym sezonie.
Do tego nie potrafi zrobić tego z klasą i szacunkiem dla klubu (pracodawcy) od którego pobierał nie małe wynagrodzenie przez ten sezon. Dokładając do tego jeszcze sumę za jaką go tu sprowadzono to jak dla mnie to NAJWIĘKSZY NIEWYPAŁ TRANSFEROWY w dziejach klubu.

PSG nie mogło go kupić rok temu to przypelentał się taki cygan na 1 rok do Manchesteru wziął hajs i teraz idzie tam gdzie chciał trafić od samego początku. Nie będe dalej nic pisał, bo musiałbym użyć mocnych słów :)
Niech się zawija czym prędzej i mam nadziej, że na stronce już go więcej nie zobaczę, bo wkur*ia oko mimo wszytsko :)
» 3 sierpnia 2015, 00:03 #44
DevoMartinez: Straszny niesmak po tym człowieku zostanie bo piłkarzem go nie nazwę.
» 3 sierpnia 2015, 00:03 #43
jaratkow: Piłkarzem nie a człowiekiem z jakiej racji..?
» 3 sierpnia 2015, 00:21 #42
mateuszmadry: Klub musiał wyrazić zgodę na transfer, jeśli potajemnie negocjował z PSG, to oczywistym jest, że klubowi przysługuje odszkodowanie z tytułu pogwałcenia postanowień umownych. Summa summarum, Di Maria okazał się być zwykłym niegodziwcem.
» 3 sierpnia 2015, 00:02 #41
Robert0404: A niech idzie frajer! Co to za piłkarz, który po jednym nieudanym sezonie ucieka z klubu?
» 2 sierpnia 2015, 23:54 #40
Abrakadabra: Najdroższy transfer do klubu w Premier League, a głośno o nim było tylko wtedy kiedy włamano mu się do domu. Wybierając PSG poszedł na łatwiznę.
» 2 sierpnia 2015, 23:47 #39
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 23:44

Chował się jak tchórz. Tutaj w BPL jest miejsce dla twardzieli i profesjonalistów , a nie dla panienek. Mam taką samą mine jak on przy zdjęciu po prawej , kiedy o nim pomyśle :)
» 2 sierpnia 2015, 23:41 #38
b90: Przykre i tyle można napisać. Nie wiem po co te gadanie że chce tu dalej grać. Mam nadzieje że przyjdzie ktoś lepszy. Nr 7 dla Depaya.
» 2 sierpnia 2015, 23:41 #37
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 23:40

Dla mnie zachował się nieprofesjonalnie, żeby nie powiedzieć jak szmaciarz. Chyba niemal wszyscy chcieli żeby grał u nas dalej, żeby odnalazł optymalną formę i nikt nie miał żalu o jego występy, bo okupił je kontuzją, a i tak asyst naczesał. Nagle po ostatniej oficjalnej wypowiedzi, że chce grać dalej, znika, a menedżer drużyny wypowiada się na konferencji prasowej, że nie wie gdzie jest jego zawodnik.

Szkoda jego odejścia, bo jest to na pewno osłabienie, ale jakby miał się tak dalej zachowywać jakby grał tu za karę, to droga wolna. W tej chwili jestem skłonny uwierzyć, że faktycznie od początku zależało mu tylko na grze w PSG co mogło się spełnić po poluzowaniu zasad finansowego fair-play.

Nie wygląda na to, żeby był z kimkolwiek skonfliktowany, żeby jakoś usprawiedliwiać ten transfer. Zobaczymy co powie po podpisaniu kontraktu z PSG, ale trzeba się nastawiać na jakieś mydlenie oczu. W tej chwili, pewnie tak jak wielu kibiców United, tracę sympatię do tego gracza.
» 2 sierpnia 2015, 23:39 #36
Gallacher: Będę miał ubaw jak się okaże jeszcze że on tam pojechał bez zgody naszego klubu na transfer :D
» 2 sierpnia 2015, 23:34 #35
champione2013: Kolejny dowód że więcej szans trzeba dawać swoim
» 2 sierpnia 2015, 23:30 #34
NexaT: To przecież jakaś farsa, żeby klub nie wiedział gdzie przebywa zawodnik.
Powinni mu dopieprzyć jeszcze jedną kare za takie zachowanie.

Tak samo udanego sezonu w PSG mu życzę, jaki miał tutaj. :)
» 2 sierpnia 2015, 23:28 #33
karim: To jest jakaś kpina...
» 2 sierpnia 2015, 23:24 #32
DevilFan: kółko adoracji Pastore Lavezzi Di Maria da sobie radę
» 2 sierpnia 2015, 23:30 #31
Nani27: który chyba też słabo mówi po angielsku :D
» 3 sierpnia 2015, 00:19 #30
suuchy: Właśnie nie wiadomo co z Rojo przecież nie było go na zgrupowaniu w USA
» 5 sierpnia 2015, 16:17 #29
jassaj: no dobra nie wiodło mu sie , chciał odejść , spoko nie takie rzeczy widziałem natomiast cała otoczka troche niesmaczna , raz , że mówił że chce walczyć w naszych barwach o powrót do formy , dwa , że załatwił to mocno "niekulturalnie" . Jak inaczej nazwać sytuacje kiedy nie pojawia sie w klubie i bez żadnego słowa leci załatwiać swój transfer , klub pewnie wiedział , że "na dniach" odejdzie ale czy nie wyglądało by to inaczej jakby przyleciał do tych Stanów i godnie wykonywał swoje obowiązki do ostatniego dnia po czym poleciałby do tego całęgo Kataru i odszedł jak należy? Teraz na zawsze zostanie zapamiętany przez niektórych kibiców jako "szczur" który uciekł i wgl , zawiodłem sie na ADM , szacunek mu sie należy bo nie jestem typem co teraz będzie po nim cisnoł ale wszelka sympatia poleciała jak te petrodolary z konta PSG do nas
» 2 sierpnia 2015, 23:19 #28
Domelo: Najgorszy transfer w historii Premier League....
» 2 sierpnia 2015, 23:18 #27
Szilk: Taki stosunek do Klubu ma każdy obcokrajowiec, który pozyskany jest do drużyny za ogromną kasę.
Przychodzi - mówi: moim marzeniem było zagrać w tak wielkim Klubie - wszyscy zadowoleni, do czasu,
aż nie znajdzie się bogatszy Klub i wszystko co mówił staje się nieważne - liczy się tylko kasa.
Szkoda, że Van Gaal na siłę chce zrobić wynik przed emeryturą i robi z M.U. zagraniczną zbieraninę - oby się to nie skończyło całkowitym zatraceniem ducha zespołu- bez żadnych znaczących sukcesów.
Giggs może dłużej budowałby zespół, ale byłby to M.U. zgodny ze swoją tożsamością i historią, a przecież właśnie za to kochają Go miliony na całym Świecie.
» 2 sierpnia 2015, 23:15 #26
uzarczyq: zgadzam sie z Toba w 100 procent w kwesti adm, ale zupelnie nie rozumiem
pojazdu na LvG, jaka zagraniczna zbieranine? on chce po prostu przywrocic nam trofea i odpowiednie miejsce na scenie europejskiej pilki, a w tych czasach to byloby niemozliwe bez obcokrajowcow, angielska pilka niestety przestala ostatnio produkowac gwiady, pilkarzy jak chociazby Roo, Lampard, Terry, Carrick czy Ferdinand. obecni nie zwiastuja swoja postawa zadnych sukcesow, chociazby taki sterling ktory jest anglikiem a zachowuje sie jak typowy najemnik
» 2 sierpnia 2015, 23:31 #25
Szilk: Jestem za obcokrajowcami, ale maksymalnie 3 w grającym składzie i niech to faktycznie będą gwiazdy dające jakość- bo odnoszę wrażenie ,że kupujemy tych co nie chcą Real, Barcelona, PSG i Bayern- zeszliśmy na tym rynku transferowym do roli kopciuszka.
Można kupić Anglików i może za mniejsze pieniądze niż Latynosów, oni gwarantują zadziorność , walkę i parcie na wynik oraz jak wspomniałem lojalność co do Klubu.
» 3 sierpnia 2015, 00:01 #24
DevoMartinez: Aha to znajdz 8 anglików nadających się do pierwszeo zespołu MU. Bądz poważny...
» 3 sierpnia 2015, 00:06 #23
closer888: Niech idzie, nigdy nie był z niego Diabeł. Za miętki jest i szybko się poddaje. Takich piłkarzy nam nie trzeba. Potrzebny charakter jak za SAFa.
» 2 sierpnia 2015, 23:15 #22
Morata: Jak ktoś, kto się skończył, może się znaleźć? :)
» 2 sierpnia 2015, 23:14 #21
Stringer: Co za gość, jeszcze nie tak dawno najlepszy zawodnik finału ligi mistrzów, a teraz ucieka po jednym średnim sezonie. Zamiast udowodnić, że potrafi odnaleźć się w Premier League to ucieka do Francji. Powinien się wstydzić. Ja zapamiętam go głównie z tego, że nie potrafił wygryźć Younga ze składu.
» 2 sierpnia 2015, 23:09 #20
AdaMUFC: Straciłem jakikolwiek szacunek do tego ''piłkarza'', nie będe pisał dlaczego bo chyba każdy wie. Najbardziej jednak mi szkoda wszystkich kibiców którzy wspierali tego.... Połamania nóg (dosłownie)
» 2 sierpnia 2015, 23:07 #19
Pete1S: Trzeba było dzwonić do Jackowskiego albo Rutkowskiego oni by go odnaleźli. :)
» 2 sierpnia 2015, 23:06 #18
RedDevils4life: Bardziej pokręcić tego zdania się nie dało?
» 3 sierpnia 2015, 01:03 #17
Kilerek7: Zdrajca, oby mu się wiodło jak najgorzej, zero szacunku dla MU, zrobił sobie przystanek przed PSG. Ramos w sumie zrobił z nami to samo, nie możemy dać się tak wykorzystywać tym gwiazdom, niech nasi dadzą z siebie maxa i wygrają LM i pogonią te Sreale, Barcy i PSG szejkowe.

PS: Ponoć ma przyjść Gaitan i Pedro. Nie wiem na co ten pierwszy oby to plota była.
» 2 sierpnia 2015, 23:00 #16
dami95: Zgodzę się z kolegom niżej, trochę szacunku jeśli nie dla piłkarza to dla człowieka i jakby nie patrzeć pewnie już byłego Czerwonego Diabła. Należy mu życzyć powodzenia a my teraz szukajmy alternatywy, bo coś czyje że sierpień będzie bardzo gorący jeśli chodzi o kolejne transfery po przypływie gotówki.
» 2 sierpnia 2015, 22:58 #15
Nani27: Jak można mieć szacunek do Di Marii jako człowieka ? Jak on się zachował ? Ucieka sobie jak tchórz , nie wstawiając się na zgrupowanie, mówi że zostaje w United po czym idzie na testy medyczne. Zachował się jak dzieciak , bardzo nieprofesjonalnie i co najważniejsze wykazał brak szacunku wobec naszego klubu. Więc teraz pytanie... Czemu ja mam szanować zawodnika który potraktował mój ukochany klub jak śmieć ?
» 3 sierpnia 2015, 00:25 #14
pawelisto2: Odchodzi od nas wielki zawodnik jak i wielkie nazwisko.
Uważam, że nie zagrał najgorzej w całym sezonie, ale na pewno poniżej oczekiwań, ale czego chcieć więcej skoro mimo sezonu poniżej oczekiwań trener cały czas widzi go w swojej drużynie, cały czas chce zrobić z niego pożytek i udowodnić, że "7" nie dali bez powodu, a on wybiera łatwiejszą drogę.

Szkoda chłopaka, w stronę Manchesteru jak i jego, ale na szczęście Manchester to wielki klub i jeden Di Maria nie zamyka nam drogi po awans.
» 2 sierpnia 2015, 22:55 #13
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 22:55

i Dobrze że odchodzi, nie potrzebny nam najemnik bez honoru i ambicji, takich nam w United nie potrzeba, zrobił sobie z United przystanek do P$G a teraz ucieka jak ostatni szczur
» 2 sierpnia 2015, 22:53 #12
mgs: Trzeba było rok temu się zastanowić czy jest potrzebny...
» 2 sierpnia 2015, 22:56 #11
czapens: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 22:53

wyzywanie go od szczurów i cyganów to trochę niski poziom. Opanujcie się.
» 2 sierpnia 2015, 22:52 #10
mikon70: Bo tak wygląda. O jakim szacunku mówisz? To co on zrobił było kompletnie bezczelne. Oszust który nasz kochany klub wykorzystał. Śmieć i tyle. Nawet mu powodzenia nie życzę w tym śmieciowym klubie.
» 3 sierpnia 2015, 10:13 #9
giero: Osobiście uważam to za duży błąd. Jedyny nasz skrzydłowy, który może zrobić coś z niczego. Miał wahania formy i to duże a i tak miał najwięcej asyst. A większość wiesza na nim psy.
» 2 sierpnia 2015, 22:51 #8
Amycus: Tchórz...
» 2 sierpnia 2015, 22:56 #7
pawelisto2: Dalej uważam, że to świetny zawodnik, Van Gaal również tak uważa, ale Di Maria prawdopodobnie czuje się nieszczęśliwy dlatego jest ten transfer.
» 2 sierpnia 2015, 22:58 #6
giero: Rozumiem, że to o Angelu nie o mnie. Osobiście bardziej widzę winę w LvG. On nigdy nie lubił ludzi z ciężkim charakterem. Woli bardziej uległych zawodników, np. Young.
» 2 sierpnia 2015, 22:59 #5
Demo2797: Angel i ciężki charakter...
» 2 sierpnia 2015, 23:05 #4
giero: Ciężki w sensie gwiazdorstwa, nie tak jak Keano lub Cantona.
» 2 sierpnia 2015, 23:08 #3
Morata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 23:19

Gdyby cos prezentował, uwierz mi, pewnie nawet LVG przymknął by czasem oko. Natomiast gwiazdorkow, którzy do tego nic (prawie nic) nie grają chyba żaden trener nie lubi.
» 2 sierpnia 2015, 23:17 #2
suuchy: a plan może taki był żeby sprowadzic na 1 sezon ŻALMARIIE alby dostać sie do LM XD
» 5 sierpnia 2015, 16:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.