Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

COPE: Sergio Ramos zaakceptuje ofertę United

» 24 czerwca 2015, 08:55 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Nie milkną spekulacje w sprawie potencjalnego transferu Sergio Ramosa do Manchesteru United.
COPE: Sergio Ramos zaakceptuje ofertę United
» Zdaniem mediów, Sergio Ramos jest coraz bliżej przeprowadzki na Old Trafford
Hiszpańskie radio COPE poinformowało, iż piłkarz jest skłonny zaakceptować ofertę klubu z Old Trafford. Dziennikarze wyszczególnili nawet sumy, jakie w poszczególnych latach w United ma zarobić reprezentant Hiszpanii.

Pierwszy rok gry z diabełkiem na piersi ma mu przynieść 12 milionów euro, a w każdym kolejnym suma zarobków będzie się obniżała o pół miliona euro rocznie.

Dziennik Marca donosi z kolei, iż Ramos jest niezadowolony z postawy Realu Madryt, który stara się przedstawić piłkarza w złym świetle. Wszystko ma oczywiście związek z negocjacjami w sprawie nowego kontraktu.

Według Asa, brat Sergio Ramosa, który pełni obowiązki jego agenta, już w kwietniu spotkał się z przedstawicielami Manchesteru United, by uzgodnić szczegóły transferu w letnim okienku.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Roberto Firmino piłkarzem Liverpoolu
Następny news »
Di Maria: Jest mi trudno, ale nie chcę odchodzić z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


Potak: Tacy wszyscy znawcy i trenerzy, ktorzy sie dopatruja wieku, ze stary, szrot etc. A czy ktos z Was wpadl na pomysl, ze sciagniecie Ramosa ma pomoc w rozwoju i nabywaniu doswiadczenia takim zawodnikom jak Jones i Smalling ? Nikt nie pomyslal o tym, ze nasi srodkowi stracili oparcie jakim byli Vida i Rio ? Zostali sami mlokosi, ktorzy w pewnych momentach byli jak dzieci we mgle i efektem tego byla walka o ledwie 4 miejsce ... Zastanowcie sie i wlaczcie myslenie :)
» 24 czerwca 2015, 16:06 #52
Requesta: Dobrze prawi :D polać mu

PS. Czy od kiedy Valdes jest w United to De Gea jakiegoś większego postępu nie zrobił przypadkiem ? :>
» 24 czerwca 2015, 17:13 #51
omen: 100% racji. Poza tym pisanie że środkowy obrońca, który ma 29 lat jest śmieszne. Przecież przed nim spokojnie 4-5 sezonów na wysokim poziomie. Ludzie z tym wiekiem popadają w jakąś paranoję
» 24 czerwca 2015, 17:17 #50
GandiGanda: Pewnie dlatego ze w fifie, gracze ktorzy podchodzą do 30stki sa juz tansi i wolniejsi. Mysle ze to jest etykietom ich myslenia
» 24 czerwca 2015, 19:45 #49
DevoMartinez: Niech on zaakceptuje ten nowy kontrakt w RM i niech się skończy ten cyrk bo już sie robi co drugi news Ramos to Ramos sramto.
» 24 czerwca 2015, 15:47 #48
GnaTTu: Nie wiem czy potrzebny nam jest Sergio Ramos,lepiej byłoby pozyskać innych młodszych i tańszych obrońców np: Nicolas Otamendi który prezentuje podobnie wysoki poziom,a nie kosztowałby aż tyle co Sergio Ramos
» 24 czerwca 2015, 15:46 #47
Jakubek722: Brać i ani sie nie zastanawiać, to gościu klasy światowej.
» 24 czerwca 2015, 15:46 #46
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2015 15:11

Teraz nie ma zbyt dużego wyboru w obrońcach...marzenie to było by jakbyśmy środek obrony mieli

Ramos Otamendi xD xD


Ale zauważcie..że trudno zgadnąć kim tak naprawdę United się interesują :) bo już chyba przypisali do nas każdego możliwego grajka..
» 24 czerwca 2015, 15:10 #45
mantup89: Czytam komentarze, że jest stary bo ma 29 lat, masakra. Dzieci, fifa2015, fm2015 itp. ŻAL !
» 24 czerwca 2015, 14:35 #44
Kilerek7: Szybko ucichł temat Otamendiego, a teraz Ramos.
» 24 czerwca 2015, 14:32 #43
Mako: uch w końcu ktoś od rzutów karnych... :)
» 24 czerwca 2015, 14:16 #42
DevilFan: Ojciec Ramosa lubi to
» 24 czerwca 2015, 13:23 #41
michal21031980: To by było coś w końcu człowiek z odpowiednim doświadczeniem i duchem walki
» 24 czerwca 2015, 12:35 #40
suuchy: W końcu Evans OUT
» 24 czerwca 2015, 11:52 #39
Joker7: Oby nie !
Jeszcze znowu kosmiczna tyg $$$
» 24 czerwca 2015, 11:52 #38
SkowronUNITED: Dlaczego my zbieramy szrot po wszystkich drużynach europy?? Nie rozumiem tego...
» 24 czerwca 2015, 11:51 #37
suuchy: twoim zdaniem Smalling > Jonses > Evans > Ramos?
» 24 czerwca 2015, 12:01 #36
slasher: Zawodnik, który trzykrotnie z rzędu zdobył miano najlepszego obrońcy La Liga, ubiegłoroczny zwycięzca LM i aktualny mistrz Europy to szrot? BO CIE ODHOLUJE...
» 24 czerwca 2015, 12:03 #35
SkowronUNITED: Obecnie szrot to jeszcze nie jest... ale płacić taką kasę za zawodnika który będzie już tylko gorszy i pogra może 2-3 sezony?? Bezsensu..
» 24 czerwca 2015, 12:46 #34
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2015 12:53

Też nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale sugerowanie zbierania szrotu po wszystkich drużynach Europy jest jeszcze bardziej bez sensu, aby nie powiedzieć skrajną, idiotyczną głupotą...
» 24 czerwca 2015, 12:53 #33
piter100000: bo on ma pograć 2-3 lata i tyle. to jest zawodnik na już, bo takiego potrzebujemy, a nie kolejnych "młodych talentów" i czekania aż odpalą za kilka lat. van Gaal ma zrobić wynik w tym i przyszłym sezonie, z tego będzie rozliczany i bardzo dobrze, jeśli ma gdzieś co będzie za 10 lat
» 24 czerwca 2015, 14:29 #32
mantup89: Skowron - obrońca 29 lat będzie tylko gorszy ? Najlepsze lata dla stopera to 29-32 lata. Ojoj żal.
» 24 czerwca 2015, 14:33 #31
wudsonize: Zbieraniem szrotu zajmuje się Juventus, mimo tego spójrz na to co w tym sezonie osiągneli albo co prawie im się udało osiągnąć. Ramos ma 29 lat, jestem pewny, ze z 3 lata na bardzo wysokim poziomie jest w stanie wystepować.
» 24 czerwca 2015, 14:56 #30
MartinK09: Nie ma to jak porównywać Ramosa do RVP. Robin to napastnik a Sergio to obronca. Oni osiagaja szczyt wlasnie w takim wieku, w obronie gra się doświadczeniem. Popatrzcie na Terry'ego koles ma 35 lat i jest najlepszym obrońcą ligi. Mozna wiec okreslić ze Ramos rozegra jeszcze z 5 sezonow na najwyzszym poziomie wiec o co wam chodzi? To obecnie top 5 obroncow na swiecie stworzony tak naprawde do Premier League. Cena to w przypadku UTD sprawa drugorzędna wiec czym sie tu przejmowac?
» 24 czerwca 2015, 11:27 #29
RedDevils4life: Co jest złego w porównywaniu go do RvP? Jakbyś zauważył to nie pisałem o tym ile on pogra tylko, że to podobny transfer. Czołowy zawodnik swojego klubu w doświadczonym wieku, podobna sytuacja jak z RvP. Nie widzę w tym zupełnie nic dziwnego. Nie zrozumiałeś chyba mojego komentarza.
» 24 czerwca 2015, 13:31 #28
kralo11: Aha to teraz zmieniamy taktyke bedziemy im sprzedawac talenty tak jak Ronaldo a oni nam w zamian gosci ktorzy swoje najlepsze lata maja za soba swietnie to co za 4 lata Depay do Realu a Kross do United ahhh czego my zawsze dajemy im d...
» 24 czerwca 2015, 11:18 #27
champione2013: Najlepsze lata za sobą ? Przecież spokojnie może pograć do 35lat ... a masz zawodnika pełną gębą .
» 24 czerwca 2015, 11:20 #26
MU1212: za taką tygodniówkę to on będzie grał padake jak Falcao
» 24 czerwca 2015, 11:09 #25
YatoYamDeClev: Jak Real czy inny klub robi kosmiczne transfery to mówicie, że szastają kasą i psują rynek. Kiedy MU chce robić kosmiczne transfery i dawać chore tygodniówki to gadacie, że nie wasze pieniądze i niech robią co chcą. Śmieszne troszkę :(
» 24 czerwca 2015, 10:58 #24
Morata: To Real i inne kluby o ktorych mowisz zepsuły ten rynek, a nie my...
» 24 czerwca 2015, 11:08 #23
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2015 10:57

Na stronie realu jest bardziej obszerny artykul o tym Cope.

Mnie zaciekawil ten fragment:

,,Sternicy klubu z Old Trafford chcą zaoferować za Ramosa 75 milionów euro, w tym Davida de Geę. Manolo Lama nie wie, jak kształtują się proporcje, ale domniema, że jest to 50 milionów za Ramosa i 25 za De Geę lub 40 za obrońcę i 35 za bramkarza. ''

Normalniee beka, nie wierze, zebysmy mieli oddac De Gee i jeszcze doplacac 40 mln czy nawet 50 mln za juz 29 letniego obronce(ktory niewykluczone, ze chce odejsc), chyba az takimi frajerami bysmy nie byli... Jak pisalem wczoraj De Gea + 5mln i bylby to uczciwy interes dla obu stron.
» 24 czerwca 2015, 10:56 #22
Eryw: De Gea + 5mln ... chyba za Nacho
» 24 czerwca 2015, 13:36 #21
legenda: Widać jak Manchester się zmienia , ale może tak trzeba .
» 24 czerwca 2015, 10:53 #20
mantup89: Jeju niech to będzie prawda. Ja nie będę mu płacił tygodniówki więc sumy mnie nie interesują. Fajnie by było mieć Ramosa w obronie.
» 24 czerwca 2015, 10:42 #19
Morata: Nic się nie dowiemy w tej sprawie przez następne półtorej tygodnia, bo Ramos jest na wakacjach :)
» 24 czerwca 2015, 10:34 #18
cnk: tez mnie meczy czytanie co chwila czego innego ;p jakbym z typowa baba rozmawial, ktora codziennie zmienia zdanie :P te newsy sa bez sensu ale z drugiej strony na innych polskich stronach o united nie wiele sie dzieje dlatego tu gnije
» 24 czerwca 2015, 10:09 #17
b90: Kolejny news o Ramosie, robi się niesmacznie.
» 24 czerwca 2015, 10:00 #16
Fenek: Kurna znów to samo, nie dość, że przepłacimy dając z 50-60 mln to dowalimy mu jeszcze bajeczną tygodniówkę. Nie wiem czy Edd nie potrafi niczego załatwić taniej tylko musi zawsze świecić kasą po oczach? Piłkarz ok. ze Smallingiem mógłby stanowić dobry duet a i McNair miałby się od kogo uczyć ale kurna nie za te pieniądze. MU to nie jakiś padluch, który jeśli nie przepłaci to nie kupi.
» 24 czerwca 2015, 09:45 #15
mantup89: ty będziesz płacił Ramosowi ?
» 24 czerwca 2015, 10:43 #14
sprite1080: @Fenek - Po to nam Ed załatwił rekordowe kontrakty sponsorskie żeby mógł poszaleć na transferach. W czym problem?
Chcemy odnieść jakiś sukces poza walką o top 4 to potrzebujemy doświadczonych piłkarzy którzy dadzą nam jakość już teraz. Później możemy stopniowo wprowadzać młodszych by się uczyli od starszych kolegów. Niestety tak się stało że w jednym momencie odeszło zbyt wielu weteranów których no nie było kim zastąpić. Oczywiscie oby tylko tych starszych zawodników nie było za dużo co by za 3 lata nie czekała nas znów konieczna rewolucja bo wtedy różnie może być także z kasą.
Pozdrawiam
» 24 czerwca 2015, 10:54 #13
Copy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2015 10:59

@mantup89
fajny z ciebie "kibic" skoro masz w dupie fundusze klubu;]
to po pierwsze,
po drugie, masz niesamowity system wartości, skoro wolisz miec "doświadczonego"(powiedział bym nawet, gościa który ma bliżej końca kariery niż początku) w cenie topowego napastnika...
@sprite1080 No fajnie, że "dał kase żeby poszaleć"... W cenie 60baniek możemy mieć 2topowych doświadczonych obrońców z klubów które nie zdzieraja jak tylko mogą. Z drugiej strony, na cholere nam człowiek z nikłą perspektywą? Taaak, wygramy lige, wygramy LM, tylko co potem? Sezon ze zwycięstwami zamienimy na schyłek tabeli, jak BVB?
» 24 czerwca 2015, 10:56 #12
Copy: Aha, spite jeszcze jedno. Na rynku jest WIEEEELUUUU zawodników, którzy dali by niesamowity power naszej druzynie, MŁODYCH- przy czym doswiadczonych...
» 24 czerwca 2015, 11:00 #11
sprite1080: @Copy: Pozostaje wierzyć że nasz menadżer i jego sztab wie czego potrzebuje i kto mu to da. Inna sprawa kto tak naprawde jest dostepny bo nie wystarczy chciec. Sam jestem zwolennikiem młodszych zawodników ale po ostatnim roku jesli chodzi o samą obronę uważam że akurat tam potrzebujemy dwóch doświadczonych graczy którzy ogarną to co się tam dzieje, tym bardziej że istnieje spore ryzyko że nie będzie nas już ratował DDG. Mamy w kadrze młodych obrońców ponoć z potencjałem więc dajmy im kogoś kto podniesie ich pewność siebie i zapewni klasowe wsparcie i może będzie ok. Żeby nie było ta kwota o której się tu mówi jest chora i niedorzeczna ale nie wiemy ile w tym prawdy tak jak w samym zainteresowaniu Ramosem.
Inna sprawa mam wrazenie ze kupowanie za duza kase znanych nazwisk to nie tylko potrzeba uzupelnienia składu. Brak SAFa wymusił na klubie pewne zmiany w tej nieszczęsnej filozofii aby utrzymać w pewien sposób atrakcyjność klubu a może ją zwiększyć. Czy tędy droga okaże się. Swoja drogą za czasów SAFa ile osób narzekało na brak transferów albo kupowanie jakichś młodych grajków...
» 24 czerwca 2015, 11:29 #10
mantup89: Copy - gdy ja kibicopwałem United, ty na g...o mówiłeś papu.
» 24 czerwca 2015, 13:53 #9
Copy: @mantup89, Nie ma to jak czlowiek 2 lata starszy udaje takiego "starego człowieka". Dobra, dobra... Mam z tego co przekazałeś jedną prawdę: Nadal jesteś emocjonalnie i intelektualnie niedorozwinięty:) "Gdy ja kibicowałem... " Masakra, co ty masz w głowie...

@ sprite1080 z jednej strony się zgadzam, z drugiej nadal uwazam ze i taka kwota i ten zawodnik to bedzie spalona sprawa. Co innego przekazanie wiedzy i umiejetnosci na mlodszych, a inna wydanie kasy na zawodnika ktory np w przyszlym sezonie moze skonczyc kariere. Co prawda watpie zeby Sergio gral do 31 lat, mimo to- moim zdaniem, nalezy myslec przyszlosciowo.
» 24 czerwca 2015, 14:05 #8
mantup89: Stary ty mu będziesz płacił ? Jeżeli jest możliwość pozyskania Ramosa to jestem na tak. Z czym masz problem koleszko ? Nie mogę mieć własnego zdania ?
» 24 czerwca 2015, 14:19 #7
mantup89: Copy - niedorozwinięty to ty jesteś, skoro nie umiesz napisać słowa powiedziałbym. W ogóle kim ty jesteś by mi mówić czy fajny ze mnie kibic czy nie. Stary MU to moje życie i nic ci do tego. Widzę, że kibicujesz od niedawna.
» 24 czerwca 2015, 14:29 #6
Copy: @up oh tak, staruszku, oh tak panie mądry, tylko ty masz racje i do tego pewnie kibicujesz MU już od 36 lat, ba... od założenia klubu ...:)
A na zakończenie tej gównoburzy proponuje wizyte u psychologa, bo już widać że masz coś nie tak pod kopułą.
» 24 czerwca 2015, 15:20 #5
Copy: @aha, no i dobra, skoro już starasz sie poprawiac moje slownictwo ,tj "powiedzialbym", za to tobie proponuje dowiedziec sie jak pisze sie "koleżka" oraz "kibicopwałem". Jezeli już czepiasz się szczegółów... trzymaj się, staruszku ;]
» 24 czerwca 2015, 15:37 #4
sagnol32: copy pozdrawiam urodziłeś się tego samego dnia co ja :)
Ale pomimo tego faktu nie zgodzę się z Tobą . Moim zdaniem Ramos jest w stanie pograć z 5 lat na dobrym poziomie, jest doświadczony i z pewnością podniesie poziom naszej defensywy, bo nie wmówisz mi że Jones Smalling i Rojo są lepsi od Sergio.
Proszę wymień mi tych wielu młodych doświadczonych zawodników których możemy dostać za połowę kwoty przeznaczonej na zakup Sergio.
» 24 czerwca 2015, 21:52 #3
Copy: @up może przykładowo Chiellini, Subotic(co prawda lewy, ale na srodku tez moze grać), Glik, Vlaar ba.. nawet Dante ...
Każdy z nich doświadczeniem może nie równac sie z Ramosem, ale swoje tez potrafia, swoje tez przegrali, swoje tez umieja :)
Na prawde wybor na rynku jest ogromny, nie koniecznie musimy kierowac sie "nazwiskiem" i przeplacic. Chociaz, moze koszulki Sergio szybko sie zwrocily? tego nie wiem...
» 25 czerwca 2015, 00:25 #2
RedDevils4life: Mega tygodniówka. Nie dałoby się zaproponować czegoś rzędu 8 mln czyli i tak 2 więcej niż zarabia w Realu? Dobrze, że chociaż ma mieć ją obniżaną. Nie wiem czemu, ale mi ten transfer coś przypomina. RvP przychodził jak miał 28 lat, jeśli się nie mylę. I z nim wtedy wygraliśmy mistrzostwo. Kolejne sezony to lekki spadek formy i dobitnie kontuzje. Jako, że Ramos ma 29 lat to bardzo przypomina mi tamten transfer. Wskoczyłby klasowy obrońca do drużyny i mielibyśmy doświadczonego lidera defensywy. Z którym moglibyśmy coś wygrać. Może niekoniecznie, ale jednak takie transfery na jeden sezon pozwolą nam wygrywać. Co nie zmienia faktu, że wolałbym Otamendiego czy też Hummelsa.
» 24 czerwca 2015, 09:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.