Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Manchester United zmuszony sprzedać Di Marię"

» 11 maja 2015, 07:27 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Luis Fernandez, były menadżer Paris Saint-Germain, jest przekonany, że Manchester United sprzeda latem Angela Di Marię. Argentyńskim skrzydłowym poważnie zainteresowane jest PSG.
» Kariera Angela Di Marii w Manchesterze United nie toczy się tak, jakby chciał tego sam piłkarz
Czy Manchester United powinien sprzedać Angela Di Marię?
Czerwone Diabły w ostatnim tygodniu uzgodniły warunki transferu Memphisa Depaya z PSV Eindhoven. Prasa spekuluje, że w ten sposób Louis van Gaal przygotowuje się na odejście Di Marii z Manchesteru po zaledwie jednym sezonie gry.

– Laurent Blanc chce piłkarzy, którzy mają doświadczenie w Lidze Mistrzów. Nie będzie szukał młodych zawodników – mówi Fernandez.

– Potrzebujemy, aby PSG rozpoczęło starania o Di Marię. Manchester United zrekrutował Depaya i będzie zmuszony do sprzedaży Argentyńczyka – dodaje były szkoleniowiec PSG.


TAGI


« Poprzedni news
Mueller znów łączony z Manchesterem United
Następny news »
5 wniosków po meczu: Crystal Palace

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


vip14: O Angela staraliśmy się dosyć długo i teraz mielibyśmy go ot tak sprzedać jakiemuś szejkowi? Haha..
» 13 maja 2015, 10:49 #45
jajko22: Ten LUis to się chyba urwał z Marsa. Nikt logicznie myślący nigdy by nie sprzedał AdM po jednym,adoptującym sezonie. Była by to klęska polityki klubu i LvG-la.Według mnie Angel świetnie się sprawdzi w MU w przyszłym sezonie !!
» 11 maja 2015, 23:32 #44
wyspiarski: Generalnie nie sprawdza się, żona mu co wieczór do ucha wyjedźmy bo pada. Nie wytrzyma. Odejdzie. Bele za dobrą kasę. Kto by pomyślał, że nie da rady?
» 11 maja 2015, 21:28 #43
Kuntakinte: nie mozemy sie wyprzedawać lepszych graczy by być mistrzami w przyszłym sezonie , będziemy brali udział w El LM mamy szasne awansować ale trzeba się jeszcze wzmocnić a nie osłabiac!
» 11 maja 2015, 18:28 #42
szabo1878: zdecydowanie nalezy mu sie jeszcze jeden sezon, ale trzeba postawic sprawe jasno: jesli w przyszlym sezonie nie pokaze pelni swoich umiejetnosci, to nie ma tu czego szukac.

ja rozumiem, ze pierwszy sezon jest zawsze adaptacyjny, ale w drugim juz nie ma usprawiedliwienia! takze Angel do roboty!
» 11 maja 2015, 18:21 #41
Diabelred: Jezeli chcemy wrocic do elity europejskiej, czy w ogole osiagnac cos wieciej niz tylko wyjscie z grupy(zakladajac, ze awansujemy do fazy grupowej LM), to nie mozemy lekka reka pozbywac sie tej klasy pilkarzy co Di Maria. Z calym szacunkiem dla Younga czy Depaya, ale nie sa to zawodnicy, ktorzy moga nas poprowadzic do zwyciestwa w PL czy w LM. Przeciwnie Di Maria, ktory w poprzednim sezonie w barwach Realu pokazal, ze potrafi to zrobic, kwestia powrotu do formy jak i gry jako jeden z 3 SP.
» 11 maja 2015, 18:00 #40
wilku1999: wali go chyba
» 11 maja 2015, 17:30 #39
NIUG: Di Maria potrzebuje jeszcze jednego sezonu, a PSG zaczyna rozpaczać, bo im Depay'a zgarnęliśmy sprzed nosa
» 11 maja 2015, 16:15 #38
PlagaEgipska: Tak tylko pisza bo zagarnelismy im Depaya
» 11 maja 2015, 15:43 #37
uzil25: Sprzedać i kupić kogoś takiego jak Hazard czy Robben. Depay to genialny ruch ale jeszcze potrzebujemy jednego gracza, który potrafił to co Di Maria z Realu, teraz to cień samego siebie ani nie prezentuje tych umiejętności co rok temu ani woli walki.

Zobaczymy jak to się potoczy może zostać na rok następny ale nie musi... niech zdecyduje van Gaal.
» 11 maja 2015, 15:04 #36
arek12121: Sprzedac di Mariana jesli chce isc a na jego miejsce Mullera.
» 11 maja 2015, 14:49 #35
BarclaysPL: PSG jest głupie
Dopiero Di Maria jest w MU 1 sezon 2 sezon no dobra możemy się go pozbyć albo wcale
Kupiliśmy go za 58 mln a sprzedać za 80mln:-P
» 11 maja 2015, 14:35 #34
inek10: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,............. masz użyj ich rozsądnie.
Może ktoś tak wgl to przetłumaczyć ?
» 11 maja 2015, 15:09 #33
pawell91: PSG jest głupim klubem. Di Maria jest dopiero pierwszy sezon w Manchesterze United. W drugim sezonie ewentualnie możemy się go pozbyć, albo i nawet wcale. Kupiliśmy go za 58 mln, a sprzedać możemy za 80 mln :-P - tłumaczenie, kolego inek10. Mam nadzieję, że pomogłem.
» 11 maja 2015, 16:04 #32
inek10: Dziekuje :*
» 11 maja 2015, 20:04 #31
Fenek: Prawdę mówiąc jego los jest mi obojętny. Jeśli go sprzedamy to za cenę porównywalną do tej za którą go kupiliśmy, więc raczej nie stracimy na tym finansowo. Po za tym Di gra na tyle słabo, że to nie problem go zastąpić.
Z drugiej str. jeśli zostanie to spoko, może się odblokuje. Ale powtarzam jego los jest mi obojętny.
» 11 maja 2015, 14:28 #30
GLOREK: Schalke wyrzuciło z klubu Sama oraz Boatenga za brak zaangażowania. Brać Boatenga do nas! Za darmo co zaszkodzi
» 11 maja 2015, 14:00 #29
Janek23: Po co nam następny szrot na ławkę. Jak się nie było profesjonalistą w innym zespole to odp. nasuwa się Sama.
» 11 maja 2015, 14:09 #28
GLOREK: Można nawet go wziąć wypróbować do stycznia jak będzie zawodzić poprostu go sprzedać a my będziemy kilka baniek do przodu
» 11 maja 2015, 15:16 #27
2Fast4You: w fife bym tak zrobił w sumie, ale to minimalna różnica
» 11 maja 2015, 16:27 #26
checix69: dac mu jeszcze jeden sezon
» 11 maja 2015, 13:54 #25
Joker7: Psg to niech lepiej sprzeda kilku zawodnikow bo beda mieli znowu problemy z FFP
tyylko teraz niech nie daja im 50 mln kary tylko zakaz tak na 2 lata
» 11 maja 2015, 12:28 #24
kralo11: On zostanie i bedzie walczyl o miejsce w skladzie z Fellainim moze to smiesznie brzmi ale taka jest prawda
» 11 maja 2015, 12:12 #23
ro7: Jeśli Young jest w życiowej formie, Depay ma grać, do tego jest Mata czy Januzaj to rzeczywiście miejsca zbyt dużo nie mamy. No chyba, że Di Maria będzie grał gdzieś na środku jako ofensywny pomocnik za jednym napastnikiem.
» 11 maja 2015, 11:37 #22
AndyCole: Już widzę jak Di Maria odchodzi po jednym sezonie,ponadto sam zadeklarował ,że ma coś do udowodnienia i że nigdzie nie ma zamiaru odchodzić. Gówno a nie będzie zmuszony do sprzedania Argentyńczyka, co za łak w ogóle co on pierniczy...nie trawie PSG i wszystko co z nim związane.
» 11 maja 2015, 11:24 #21
jaratkow: I to niby PSG nas zmusi..?
» 11 maja 2015, 11:14 #20
Manager: Jeśli miałaby to być wymiana Di Marii na Verrattiego to wtedy tak.
» 11 maja 2015, 10:55 #19
BartekMU10: Na pewno nie powinniśmy go sprzedawać po tym sezonie. Myśle że w następnym będzie grał lepiej, spędzi lato z drużyną w USA i sie rozegra, wszystko jakoś sie ułoży. Poza tym, mimo tak fatalnego sezonu jest liderem jeśli chodzi o asysty więc nie ma sensu go teraz sprzedawać..
» 11 maja 2015, 10:25 #18
Janek23: Chłopie Copa America się zbliża więc o dobrze przepracowanym okresie przygotowawczym zapomnij. Ale zgadzam się sprzedanie go po jednym nieudanym sezonie byłoby co najmniej niezrozumiałe.
» 11 maja 2015, 13:57 #17
Reusik: Może na Copa nie pojechać uraz
» 11 maja 2015, 14:23 #16
JasnaLiryka: Tak jakby było ich na to stać. Po co to w ogóle pisać... Nigdzie nie odejdzie.
» 11 maja 2015, 10:15 #15
suuchy: ja bym go oddał za Mullera z Bayernu ziomek nie jest tak medialny jak Messi czy Ronaldo ale ma strasznego farta i tego nam trzeba.
» 11 maja 2015, 10:08 #14
jari13: Wszystko zależy od LVG i Angela. Myślę, że gdyby pojawiła się oferta z PSG na odpowiednią sumę, to MU sprzeda Di Marię. Chociaż ja liczę na inny scenariusz. Fellaini przejdzie na DP, a jego miejsce zajmie Mata, a na prawe skrzydło ADM, który w formie byłby tam bardzo groźny.
» 11 maja 2015, 09:55 #13
Kilerek7: Manchester United nie jest do niczego zmuszony, Depay to świetny grajek ale nie przyszedł do nas jako mega gwiazda, a jako talent na gwiazdę. Di Maria gra fatalnie i jestem obojętny na jego sytuację u nas, tzn: jeśli zostanie to ok a jeśli nie to nie. Swoją drogą dlaczego LvG nie gra Di Marią na SP? trio Di Maria - Herrera - Gundogan byłoby świetne.
» 11 maja 2015, 09:42 #12
DevoMartinez: Straty Di Marii w srodku pola są dla nas zabójcze. Mniej boli jak niecelnie podaje gdzieś wyżej na skrzydle. Podejrzewam, że to główny powód.
» 11 maja 2015, 11:03 #11
Lukasz6789: Di Maria powinien dostać trochę więcej swobody, traci często piłkę ale to wynika z pasywności naszych zawodników, zauważcie że mało kto z przodu chce wychodzić do piłki, myślę że jakby Di Maria miał więcej swobody to miał by więcej asyst oraz Falcao by miał więcej bramek. Dlaczego? Falcao jest typem zawodnika który bardzo dobrze się rusza po boisku, potrafi znaleźć się w odpowiednim miejscu jeżeli ktoś mu w KOŃCU PODA! Nawet w ostatnim meczu było widać jak sfrustrowany jest Falcao gdy w dogodnej dla nas sytuacji Young zamiast podawać do niego i by była pewna bramka, wolał zagrać przed pole karne chyba do Herrery, który był kryty. Żenada jak oglądam "kreatywność" naszych zawodników a raczej jej brak!
» 11 maja 2015, 11:53 #10
becks7777: Mam wrażenie, że nikt nie lubi Falcao i mu umyślnie nie podają, jak już są zmuszeni to oddają piłkę...
» 11 maja 2015, 12:31 #9
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.05.2015 13:19

Zgadzam się, Falcao ewidentnie jest omijany, już jak grał z RvP to ten wolał podawać do takiego Wilsona niż Falcao. Uważam, że El Tigre nie zapomniał jak strzelać, bo u nas nic a w reprze strzela. Problem tkwi gdzieś indziej, albo nikt go nie lubi, albo jest lata świetlne przed naszymi wirtuozami i się zwyczajnie nie rozumieją, to samo może być z Di Marią, który grając z CR7 , Benzemą czy Modriciem grał świetnie.
» 11 maja 2015, 13:18 #8
Cebulak: Ale kto mu ma podawać, jak gramy głownie do boku i wrzutki, a ani Young, ani zwłaszcza Valencia nie potrafią dośrodkowywać.
» 11 maja 2015, 14:35 #7
Mistrz1908: ale pierdoły;p dajmy mu czas, bo jego talent na to zasługuje.
» 11 maja 2015, 09:40 #6
5FredTheRed5: a ja muszę sprzedać samochód bo kupiłem wędkę...
» 11 maja 2015, 08:26 #5
radek87urban: za dużą wędkę masz lub za mały samochód :P
» 11 maja 2015, 09:02 #4
brylaantowy: Di Maria - Blind - Herrera

w takiej linii pomocy był zaje*isty
» 11 maja 2015, 08:10 #3
xiondz: Co za bzdury...i to na poziomie "pudelka"...
Zgodnie z "logika" mozna by napisac ze skoro dajmy na to Real kupil Garetha Bale to MUSI sprzedac Cristiano Ronaldo...albo Barca MUSI sprzedac Neymara...bo zakontraktowali Suareza....

Bezpodstawne plotki i szerzenie dezinformacji...zelaszcza ze zarowno LVG jak i Di Maria juz nie raz dementowali plotki o rychlym odejsciu Angela z MU (a powody odejscia za kazdym razem byly przez media wymyslane inne..a to ze bez formy...a to ze nie ma warunkow fizycznych na lige angielska...a to ze zona Angela placze bo woli sloneczna hiszpanie niz deszczowa anglie itp itd...)

Nie po to MU pobilo rekord kwoty transferu aby rok pozniej sprzedac tego gracza za podobna lub nawet wyzsza kwote. MU stac na to by co okienko transterowe wydawac 150mln euro. Nie musza na sile sprzedawac pilkarzy zakupionych rok wczesniej. Stac nas na wydanie co sezon ponad 100mln euro na transfery. Nie twierdze oczywiscie ze MU tak powinien robic ale wierze ze u sterow MU sa na tyle inteligentni ludzie ze wiedza kiedy i na kogo wydac kase...zwlaszcza ze LVG ma wplyw na to kto zostanie zakontraktowany (nie tak jak w innych klubach/ligach gdzie czesto manager nie ma wplywu na to kto trafi do klubu).
Di Maria na pewno nie odejdzie, i jeszcze pogra u nas minimum 2 lub 3 lata a do tego w nastepnym oknie transferowym LVG kupi zapewne jeszcze kilku solidnych i drogich zawodnikow. Przynajmniej ja jestem tego pewien. Wy nie musicie.
» 11 maja 2015, 08:09 #2
zapertinio16: AdM zostanie i powinien zostać przesunięty do środka bo na skrzydłach będziemy mieli: Depay, Young, Nani i Januzaj
» 11 maja 2015, 08:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.