Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United po wstępnych rozmowach z Burnley

» 13 kwietnia 2015, 23:31 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United jest faworytem do pozyskania Danny'ego Ingsa z Burnley po tym jak odbył pierwsze rozmowy z działaczami The Clarets w sprawie transferu angielskiego napastnika – informuje Daily Mail.
Manchester United po wstępnych rozmowach z Burnley
» Danny Ings może latem trafić na Old Trafford
Oprócz Czerwonych Diabłów 22-letnim zawodnikiem zainteresowany jest także Liverpool FC.

Ings podobno wpadł w oko Louisa van Gaala w lutowym meczu Manchesteru United z Burnley (3:1) na Old Trafford, w którym wpisał się na listę strzelców. Holender od tego czasu nakazał ponoć uważnie obserwować Anglika.

Czerwone Diabły zamierzają działać szybko w sprawie transferu Ingsa, bo kontrakt gracza z Burnley wygasa po zakończeniu tego sezonu. Młody napastnik może więc już teraz rozmawiać z innymi klubami i podpisać wstępne porozumienie.

Manchester United w przypadku transferu Ingsa musiałby zapłacić Burnley 5 milionów funtów, co stanowi ekwiwalent za wyszkolenie zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Wywiad z Wayne'em Rooneyem
Następny news »
Rooney: Fellaini miał wsparcie całej drużyny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (82)


Piotrek92: brać go ! :)
» 15 kwietnia 2015, 01:19 #77
NIUG: 5 milion to ja bym im z chęcią dał zamiast wykupu Falcao
» 14 kwietnia 2015, 19:44 #76
MARIUSZUTD83: to bedzie prawdziwy diabel,bedzie walczyl oi kazdy metr murawy na boisku za druzyne!!
» 14 kwietnia 2015, 18:43 #75
ManUtdFan94: Byłoby miło zobaczyć go na Old Trafford. Byłby świetnym uzupełnieniem składu na dodatek za 'grosze'.
» 14 kwietnia 2015, 17:46 #74
Rotx: Prawda jest taka że potrzebujemy napastnika bardziej w roli dżokera bądź w roli zastępcy Rooneya który powiedzmy mógłby jeszcze raz kopnąć Downinga bez piłki.
Ings będzie idealnym wyborem ponieważ jego główna zaleta to wiek, a dodatkowo może lepiej przemęczyć się rok i zobaczyć co Van Gaal wyciśnie z Ingsa niż inwestować dziesiątki milionów w Harry'ego Kane'a,Lacazette'a czy Dybale.
Czasem warto zainwestować kilkadziesiąt milionów w piłkarza i przy okazji przekonać się że pieniądze nie grają ,
Di Maria jest idealnym przykładem, świetny w czołowym klubie Hiszpanii, średnio idzie mu w czołowym klubie Anglii ale nikt nie powiedział ze to szczyt jego umiejętności.
Moim zdaniem jeżeli spojrzymy na statystyki Ingsa w słabeuszu ligi to jest to niezły prognostyk, oczywiscie może to być ktoś pokroju bardziej Alana Smitha niż nowego Wayne'a Rooneya , czy np.
taki Gundogan może być nowym Hargreavesem czyli może zagrać np. dla nas 60 meczów przez 5 lat ale czy czasem nie warto zaryzykować na takich piłkarzy jak Ings czy przykładowo Gundogan , a nie od razu kupować piłkarza pokroju Cavaniego , który będzie kosztował ok 60 mln, pensja wyniesie pewnie 10 mln plus premie a przecież nie ma piłkarzy którzy pasują do każdego zespołu, równie dobrze może być to jedno z największych pudeł w historii transferów.
» 14 kwietnia 2015, 16:37 #73
Mistrz1908: No właśnie od razu przypomniał mi się Smith w postaci Ingsa :)
» 14 kwietnia 2015, 18:37 #72
CRfan: Jeśli chodzi o napastników, to moim marzeniem jest Lewy, pasowałby do naszej taktyki idealnie wręcz. Jeśli chodzi o Ingsa, nie jest do niego przekonany. To dobry grajek, szybki, zwrotny i z niezłym uderzeniem. Mamy już kogoś takiego i nazywa się Wilson. Poziom może jeszcze nie ten, ale 3 lata różnicy robią swoje. Lepszą opcją byłby Charlie Austin, ten chłopak ładowałby u nas bramę za bramą.
» 14 kwietnia 2015, 15:05 #71
HubsS1: Haha, śmiechłem.
» 14 kwietnia 2015, 15:39 #70
Gallacher: do Lcris

Ten "szmaciarz" jak go nazwałeś jest twoim rodakiem i osiągnął na tyle dużo że ty raczej nie osiągniesz nawet 25% 1/4 tego co on zdobył.
» 14 kwietnia 2015, 16:31 #69
jari13: Jeśli chodzi o Lewandowskiego to zawsze pisałem, że to tylko i wyłącznie snajper z doskonałym wykończeniem i się tego trzymam. Nie jest to zawodnik z topu jak WR czy Ibra. Gdyby Groszek trafił do BVB w tym samym momencie, co Lewandowski to miałby podobny bilans.
» 14 kwietnia 2015, 16:48 #68
mtr: Oj zawistni rodacy powinniście być z tego dumni, że Polak jest jednym z najlepszych napastników świata i godnie reprezentuje nasz kraj na arenie międzynarodowej.
» 14 kwietnia 2015, 17:07 #67
Domestos: gdzie tam lewandowski, kuszczaka dajcie!
» 14 kwietnia 2015, 17:08 #66
CRfan: Nie wiem czy nie widzicie czy nie chcecie widzieć, ale Lewy to teraz jeden z najlepszych napastników, ba jeden z najlepszych zawodników na świecie. Niestety teraz kontuzja Robben pozwoliła mu udowodnić, że tak jest, co zdecydowanie utrudni jego transfer, a przynajmniej podniesie jego kwotę.
» 14 kwietnia 2015, 21:53 #65
maly26: Jest to dowód na to, że RvP prawdopodobnie odejdzie
» 14 kwietnia 2015, 14:53 #64
p1908: mleko to coś słabo znasz ten Manchester-Cantona,Keane,Veron,Cole,Yorke,Ferdinand,Staam-to tylko pierwsze przykłady z brzegu,przed Abramowiczem i szejkami to United kupowali za największe sumy.Oby ten Ings tak się nie sprawdził jak Adam w Liverpool
» 14 kwietnia 2015, 13:51 #63
mleko: Z tego co wyczytałem to od sezonu 90/91 do momentu przejęcia przez Abramowicza w 2003r byliśmy na 10 miejscu najwięcej wydających klubów w Europie więc chyba się pomylileś kolego.

Cantona - 1,2 mln funtów (1992r)
Yorke - 12 mln funtów (1998r)
Keane - 3,75 mln funtów (1993r)
Cole - 7 mln funtów (1995r)
Staam - 10,6 mln funtów (1998r)

i tylko Veron - 28 mln funtów (2001r) oraz Ferdinand - 30 mln funtów (2002r)
» 14 kwietnia 2015, 14:46 #62
Kempes: A gdzie RVN - 18,5 mln (2001)

Zresztą wtedy ceny za piłkarzy nie były jeszcze aż tak obłędne jak teraz.
» 14 kwietnia 2015, 15:03 #61
pawelk141: Sumy w porównaniu do obecnych nie były tak wysokie ale w tamtych latach wydanie 10mln można porównac do obecnych 70mln. Zarobki piłkarzy tez były duzo mniejsze a w manu jednee z najwyzszych.
» 14 kwietnia 2015, 15:08 #60
p1908: chodzi o Anglię a nie Europę
» 14 kwietnia 2015, 15:16 #59
mleko: Jeżeli o Anglię to byliśmy na 2 miejscu za Newcastle ale prawdą jest, że trudno porównać tamte lata do obecnych.
» 14 kwietnia 2015, 15:23 #58
Devil1878: Porownywanie kwot wydawanych 20 lat temu i teraz mija sie kompletnie z celem.
» 14 kwietnia 2015, 16:04 #57
mleko: I to jest właśnie Manchester United jaki znam bez żadnych Di Marii za 60 baniek czy innych cudów.
» 14 kwietnia 2015, 13:10 #56
BartekMU10: To by było świetnie! Taki Manchester United chce widzieć! Stawiać na swój brytyjski rynek. Żadnego Cavaniego nie chce na Old Trafford, żadnych przepłacanych zawodników. Taki Ings dostanie szanse i może sie mocno rozwinąć w United. A kwota śmieszna, tygodniówka pewnie będzie też mała. Wolałbym pięciu takich Ingsów sprowadzić zamiast jednego wielkiego Lewandowskiego, Cavaniego czy kogo tam jeszcze sie łączyło z Diabłami.
» 14 kwietnia 2015, 13:09 #55
Diabelred: Problem w tym, ze ten brytyjski rynek jest:

po 1 mocno przereklamowany
po 2 porownujac z zagranicznymi zwyczajnie slaby

Nie bez przyczyny reprezentacja Anglii w kazdych kolejnych mistrzostwach Swiata/Europy gra coraz gorzej. Na ME 2016 pewnie znowu max wyjda z grupy trafia na jakas Francje czy Niemcy i wroca do domu. Liverpool w ostatnich latach wlasnie przyjal taki model stawiania na wyrozniajacych sie w lidze Brytyjczykow i do czego z tym doszli? Zaczeli cos grac dopiero kiedy pozbyli sie tych wszystkich Carrolow, Adamow, Speringow, Shelveyow itd...
» 14 kwietnia 2015, 13:29 #54
szesze12345: Nie zgodzę się że rynek Angielski jest przereklamowany (np.Harry Keane)
Jakoś Hiszpania posiadająca najlepszych piłkarzy na świecie, nie potrafiła wyjść z grupy ponieważ TRENER reprezentacji po prostu przeliczył się myśląc że Xavi i Iniesta i barcelońska tiki-taka wygrają znowu mistrzostwa itp.
Anglia nie grała dobrze przez TRENERA który uważał że środek pola to tylko i wyłącznie Gerrard oraz Lampard którzy nie potrafili grać razem.
Również problemem Angielskiej piłki jest to że (kuriozalnie) przez bycie najlepszą ligą na świecie Anglia zaczęła sprowadzać obcokrajowców. Dzisiaj mamy tego skutki jak np. Problemy z reprezentacją.
Kluby jak City,Chelsea czy Arsenal nie grają Anglikami przez co nie promują Anglików, a co z tym idzie brak zawodników w reprezentacji.
Dlatego Manchester dobrze robi idąc drogą kupowania Anglików bo są tu po prostu nie odkryte perełki, wystarczy po nie sięgnąć.
» 14 kwietnia 2015, 14:12 #53
szesze12345: Dlatego reprezentacja Hiszpani przez tyle lat była mocna czy teraz reprezentacja Niemiec i Holandia.BO W ICH KRAJACH WIĘKSZOŚĆ ZAWODNIKÓW W LIDZE TO MIESZKAŃCY KRAJU
» 14 kwietnia 2015, 14:15 #52
AFC07: Myślałem że gibbs, walcott, wilshere, welbeck czy Chamberlain to Anglicy. W City czy Chelsea też się znajdą, po prostu nie ma ich tyle co jeszcze kilka lat temu
» 14 kwietnia 2015, 15:01 #51
szesze12345: Żaden wymieniony przez Ciebie Anglik nie wyszedł w pierwszym składzie.
W City gra Hart, Milner (rzadko).W Chelsea gra Cahill i Terry.
Porównaj z drużynami z Hiszpani,Włoch,Niemiec.
» 14 kwietnia 2015, 15:36 #50
AFC07: To co racja to racja, trochę szkoda
» 14 kwietnia 2015, 15:43 #49
BartekMU10: dokładnie @szesze, Anglia ma wiele talentów ale problemem jest taktyka i 'nietykalność' Gerrarda i Lamparda przez kilka ostatnich lat. Nie umniejszając tym zawodnikom, każda reprezentacja powinna bardziej stawiać na młodych. Anglia jest tego świetnym przykładem - mają tyle nazwisk i talentów że osobiście myśle że to kwestia czasu aż wygają ME lub MŚ (przynajmniej ja im kibicuje zawsze na imprezach międzynarodowych).
» 14 kwietnia 2015, 17:21 #48
AFC07: Anglia ma wielu świetnych zawodników ale jak przychodzi do jakiś mistrzostw to okazuje się że daje ciała:P Why?!
» 14 kwietnia 2015, 18:17 #47
Diabelred: AFC07,

,,Anglia ma wielu świetnych zawodników ale jak przychodzi do jakiś mistrzostw to okazuje się że daje ciała:P Why?!''

Bo tak jak pisalem w pierwszym komentarzu, sa po prostu przereklamowani. O ile jeszcze na tle ligowym jakos to wyglada, o tyle na tle europejskim/swiatowym wychodza na zwyczajnych rzemieslnikow bez techniki... Jedyne w czym Brytyjczycy dominuja nad takimi Francuzami, Hiszpanami, Holendrami, Niemcami to walka, zacietosc i sila fizyczna. Glownym problemem Anglikow jest przecietna kadra jak i przecietny i wypalony selekcjoner. Zeby w przyszlosci Anglicy mogli powalczyc o cos wiecej niz wyjscie z grupy powinni zmienic system szkolenia mlodziezy jak i zatrudniac trenerow z Hiszpanii, Niemiec, Holandii, ktorzy w przeciwienstwie do Angielskich trenerow znaja sie na szkoleniu mlodziezy.

szesze12345,

Co bedzie z Keana zobaczamy w przyszlym sezonie. Barkley tez juz byl w poprzednim sezonie oglaszany jako przyszla wielka gwiazda, a co pokazuje w tym sezonie? Czemu nikt z DP juz go nie chce u nas?

Jezeli chodzi o Hiszpanie to w skrocie mozna powiedziec, ze przydalaby im sie wymiana pokoleniowa zarowno w kadrze jak i na lawce trenerskiej.
Czolowe kluby nie stawiaja na Anglikow, bo ci sa zwyczajnie slabsi niz ich odpowiedniki z innych lig. Myslisz, ze taki van Gaal nie wolalby zamiast sprowadzac Herrery zostawic w klubie wychowanka klubu, Anglika Cleverleya. Pewnie by wolal jednak nie jego wina, ze Hiszpan zjada Anglika na sniadanie. To samo jest w innych czolowych klubach.

BartekMU10

,,mają tyle nazwisk i talentów"

Jakie to niby sa nazwiska?

Jest Rooney, Hart, Baines, Sturridge i to tyle jak dla mnie z naprawde konretnych nazwisk. No i pare talentow jak Clyne, Shaw, Sterling ewentualnie Kane. Zeby Anglicy wygrali MS/ME musialoby sie stac jedna z 3 rzeczy:

1. Ich kadre musialby objac SAF, ktory z byle przecietnego grajka potrafi wycisnac 300%
2. w systemie szkolenia angielskiej mlodziezy, angielskich trenerow musieliby zastapic holenderscy/hiszpanscy/niemieccy trenerzy
3. czolowe ekipy musialyby zrezygnowac z udzialu w MS/ME :)

Narazie jednak Anglia powinna sie skupic, zeby w ogole regularnie wychodzic z grupy, bo co pokazaly ostatnie MS, nawet z tym jest problem...

Zeby nie bylo sam kibicuje Angli i chcialbym, zeby razem z Oranje(Holendrami) na waznych imprezach zachodzili jak najdalej, jednak no coz z pustego to i Salomon nie naleje...
» 14 kwietnia 2015, 19:32 #46
FutureIslands: Ings? Clyne?
O taki Manchester walczyłem!!

Tak na serio to tych dwóch Panów wolałbym znacznie bardziej niż Cavaniego i Alvesa.
» 14 kwietnia 2015, 11:10 #45
Diabelred: Austin troche starszy(ale dzieki temu bardziej doswiadczony), lepszy w tym sezonie(17 bramek przy 9 Ingsa) takze cena pewnie bylaby wieksza.
» 14 kwietnia 2015, 14:07 #44
Deninho: Ings świetnie pasuje na diabła,a jeszcze za taką cenę Anglik uważam,że świetny interes i LVG ma głowe na karku ;)
» 14 kwietnia 2015, 10:44 #43
kocio10: Jeśli już Anglika z BPL za niewielkie pieniądze to wolałbym Austina chyba. Ale Ings również dobra opcja.
» 14 kwietnia 2015, 10:16 #42
bacalinho: Co do kolegów poniżej United musi zapłaćić tylko za wyszkolenie zawodnika jest to kwota okoła 5mln, ponieważ kończy mu się w tym sezonie kontrakt i może już szukac nowego klubu, identyczna sytuacja jak odejście z BVB Lewandowskiego. Sam zawodnik w jednym z wywiadów potwierdził iż chce dołąćzyć do United, już dawno mówiłęm iż jego zakontraktowanie jest ważną rzeczyą wletnim okienku transferowym. Trzeba się tylko cieszyć iz młody perspektywiczny, silny, szybki grający dwoma nogami do tego Anglik chce dołączycc do nas i to za darmo. Kupowanie gwiazd za 50mln które moga nie wypalić jest dużym ryzykiem a tutaj ryzyka praktycznie nie ma żadnego jęzeli nie odnajdzie się w Manchesterze zawsze można go sprzedać i tak na tym zarobimy:-)Nawet jeżeli RVP zostanie to Ingsa również powinniśmy zakontraktować, mi bardzo podba się jego gra i od pewnego czasu śledzę jego poczynania w Burnley.
» 14 kwietnia 2015, 10:08 #41
Pudza: @ Muuuuuuuuuu ; @ CzteroListny: Kłania się umiejętność czytania ze zrozumieniem. Jakie 15-20 mln skoro jest wyraźnie napisane "kontrakt gracza z Burnley wygasa po zakończeniu tego sezonu" i opłata wynosiła by 5 mln za wyszkolenie gracza...
@ Poplon: Dobry PS :)
» 14 kwietnia 2015, 09:56 #40
MU1212: LVG podejmie decyzje dotyczące tego zawodnika
» 14 kwietnia 2015, 09:48 #39
Poplon: Na szczęście decyzję podejmie van Gaal. Ufam mu w 101 procentach bo pokazał że umie to robić.
Jego transfery były genialne (Radamel to jeszcze nie transfer;)). Teraz kiedy ma większe zaufanie i pewnie więcej swobody od zarządu, myślę, że może stworzyć naprawdę wielkie rzeczy.
P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium nie puścimy z Manchesteru.
» 14 kwietnia 2015, 09:45 #38
CzteroListny: Jeżeli cena bedzie do 15 mln to lepszego transferu za tak mała kase nie bedzie.No moze Austin ale jakos on by mi bardziej pasował do druzyn jak stoke,newcastle czy southampton
» 14 kwietnia 2015, 09:40 #37
trikos: Jeżeli walczy i bije bramki w takim Burnley to jak mu będą dogrywać zawodnicy United to chyba będzie tylko lepszy czy nie ? :) Jak najbardziej na tak, mała kasa a może to być strzał w 10 :)
» 14 kwietnia 2015, 09:39 #36
Muuuuuuuuuuu: Gość ma papiery na granie ale nie może być drogi. Jak sobie zażyczą jakieś 20mln to już lepiej zatrzymać Chicharito.
» 14 kwietnia 2015, 09:38 #35
CeTe: Oj chyba niektórzy kibice United zarazili się kupowaniem wielkich gwiazd za wielkie pieniądze, a zapomnieli jak czasem zwykły talent odnaleziony gdzieś tam przez trenera może wystrzelić. Pamiętajcie że gwiazdą się staje, a nie rodzi !
Powiedzmy że ten Ings pójdzie do Liverpoolu i nagle wystrzeli mu taka forma jak w tym sezonie odnotowuje Harry Kane i co wtedy powiecie?
Ale na szczęście nie kibice rządzą United tylko nasi działacze i nie biorą waszych opinii pod uwagę.
Przecież gdyby większość z was słuchali to LvG już dawno byłby wyrzucony poza Anglię.
» 14 kwietnia 2015, 09:18 #34
JasnaLiryka: Kto wie kto wie... Pierwszych skrzypek nie będzie grał ale... jak przeczytałem o ewentualnym możliwym jego transferze przyszedł mi do głowy zakup Alana Smitha :D

Powodzenia !
» 14 kwietnia 2015, 08:13 #33
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2015 08:08

W koncu jakis sensowny news nt. wzmocnienia napadu. Od tych Cavanich czy tez propozycji sprowadzenia Lewego czy nawet Ibry (!) niedobrze sie robi. Ja wiem, ze w Fifie taki Edek wyglada fajniej niz Ings, ale w rzeczywistosci nikt 'z nawiskiem' nie zgodzi sie grzac lawy i pelnic fukcji jokera. Przyklad, ze ktos taki musi grac mielismy na poczatku tego sezonu, kiedy to momentami LvG wystawial 3 napastnikow jednoczesnie! Efekty chyba kazdy pamieta. Biorac rowniez pod uwage fakt, iz Rooneya nie imaja sie kontuzje, jego zmiennik ma jeszcze ciezsze zycie. Groszkowi juz sie znudzilo, oby Ings byl bardziej wytrwaly.
» 14 kwietnia 2015, 08:07 #32
Trz: myśle ze grał by ogony regularnie i rywalizował z młodym do składu w pucharach krajowych
» 14 kwietnia 2015, 09:48 #31
OldTrafford1988: Ings? widziałem parę meczy z jego udziałem(nie tylko ten z Nami) i powiem szczerze chłop jak najbardziej się nadaje na zmiennika Rooneya, gra i prawą i lewą nogą, niby jest typowym napadziorem ale nie raz można go zobaczyć na prawym, czy też lewym skrzydle, potrafi wspomóc kolegów w bronieniu, do tego szybki i bardzo mocny, taka trochę angielska wersja Teveza. Jeżeli RvP naprawdę odejdzie, Falcao raczej też wróci do Monaco, to naprawdę będziemy mieć nie złych zmienników Wazzy, nieopierzony Wilson i waleczny Ings. A tak poza tym wielkie NIE dla gwiazdki Cavaniego.
» 14 kwietnia 2015, 06:13 #30
Trz: za 5 baniek to jak by sie miało potoczyć podobnie nie bedzie żalu
» 14 kwietnia 2015, 09:45 #29
Samurai: Tuz to dzik jest!szybki agresywny dobrze grajacy lewka i prawka oraz glowa.LVG chce wlasnie takiego napadziora ktory bd pierwszym obroncom.Jak najbardziej na tak!A jak czytam o tym ze jestescie na nie poniewaz to Anglik i chcecie Cavaniego to mnie krew zalewa! nie wkladajcie wszystkich angoli do koszyka z Carrolem Downingiem Barkleyem Zaha itp.
» 14 kwietnia 2015, 01:35 #28
Trz: czy Rooneyem :>
» 14 kwietnia 2015, 09:44 #27
januzaj7: jestem za ale nie wiem,czy Austin to nie lepsza opcja,umówmy się to nie musi być nasz główny napastnik
» 14 kwietnia 2015, 01:09 #26
messengerUTD: Dla mnie fajny transfer. Zawodnik mlody, 5 mln to żadna kasa(sory Bebe :D). I nawet nie próbujcie porównać Welbecka do Ingsa, bo ten pierwszy mimo 25 lat na karku potyka się o wlasne szczudły i nie potrafi przyjać piłki. Ings jest o wiele lepszy technicznie i przede wszystkim skuteczniejszy.

Spoko opcja na ławkę, lepszy on niż wykupienie Falcao. Radamel i tak odejdzie, Robin prawdop. też. A Cavaniego tutaj nie chcę, stop gwiazdom.
» 14 kwietnia 2015, 01:00 #25
Kajdano: Dajcie spokoj, oby to byly tylko zalosne plotki bo chyba bym sie zalamal. Takich playerow to sobie moze sciagac wlasnie Looserpool a nie United. Jesli mamy sciagac jakiegos klasowego snajpera to tylko Lewandowski albo Cavani ktos z tej najwyzszej polki.
» 14 kwietnia 2015, 00:34 #24
Kilerek7: A czy Herrera przychodził do nas jako gwiazda? Fabregas był wtedy lepszym kąskiem czy Kroos, a teraz śmiem twierdzić, że Ander jest nawet lepszy. Czy jak przychodził Blind to też był jakimś mega kozakiem? poprostu solidny grajek i tak samo gra u nas. Rojo czy Shaw może jeszcze nie pokazują oh czy ah, ale to świetni gracze. I przynajmniej dla tej czwórki gra dla MU jest czymś wielkim i dają z siebie maxa. A gwiazdki jak Di Maria i Falcao? pierwszy ma wyrąbane i myślami jest na księżycu, a drugi po kontach płacze, że nie dostaje szans i grać musi w rezerwach, jakby nie widzieli, że się potykają o własne nogi. Szczerze, jak ma mi przyjść Lewy czy Cavani i stękać, że Rooney gra a on nie i brać z kasy fortunę, to ja wolę taniego i młodego Ingsa, dla którego bycie zmiennikiem Rooneya będzie zaszczytem a gra dla MU spełnieniem marzeń. Dosyć najemników, trzeba grać graczami utalentowanymi, młodymi i nie za miliony i wielkim ego.
» 14 kwietnia 2015, 00:42 #23
GandiGanda: Killer bardzo dobrze powiedziane, Ings bedzie zmienial albo kiedys bedzie laczyl ich duo oporowy duet napadziorow i bedzie si + reprezentacja
» 14 kwietnia 2015, 04:07 #22
jaratkow: Z całą pewnością Ings może być zawodnikiem, dla którego gra w United będzie czymś więcej niż tylko bardzo dobrze płatnym przystaniem na drodze kariery. A o takich graczy przede wszystkim powinniśmy zabiegać
» 14 kwietnia 2015, 07:33 #21
jari13: Herrera przyszedł do nas jako jeden z najlepszych pomocników z La Liga. Ludzie chcieli Fabregasa czy Kroosa jako alternatywne transfery. Chodziło bardziej o to, żeby ktoś w ogóle przyszedł do środka pola i LVG wybrał akurat Herrerę.
» 14 kwietnia 2015, 08:26 #20
Kajdano: Kilerek zgadzam sie co do co do Herrery i Blinda ale wg mnie jakosc jaka prezentowali ci pilkarze przed dolaczeniem do United byla duzo duzo wieksza niz Ings. Mowcie co chcecie ale dla mnie to prawdopodobnie bedzie kolejny Andy Caroll a takich gwiazdeczek jednego sezonu juz bylo w angielskiej multum.
» 14 kwietnia 2015, 12:05 #19
sisinho: Gwiazda przedostatniej drużyny w lidze no no no wyczyn. 9 bramek w sezonie.

Sorry ale szału nie robi.
» 14 kwietnia 2015, 12:47 #18
Diabelred: Jak juz koniecznie musimy kupowac jakiegos Anglika na lawke, to jak dla mnie lepszym wyborem bylby Austin, ktory w slabym QPR, ktory jest na poziomie Bunley w 30 meczach strzelil 17 bramek i zaliczyl 7 asyst(dla porownania Ings 29 meczow 9 bramek, 4 asysty)
» 14 kwietnia 2015, 00:34 #17
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2015 00:35

Co wam się nie podoba w nim? Lepiej kupić Lewego albo Cavaniego za miliony i też nie ma gwarancji, że u nas wypalą, a zmiennikami dla Rooneya raczej nie chcieliby być. Falcao odejdzie na bank, RvP nie będzie grzał ławy i wiek swój ma, więc raczej pójdzie do MLS, Hernandez w sumie mógłby zostać, ale on sam ma już dosyć bycia rezerwowym i wcale mu się nie dziwie, jak nie w MU to w Realu a zasługuje na pierwszą jedenastkę innej solidnej drużyny. Mamy Wilsona, Depay też może grać w napadzie, Rooneya z podstawy usunąć może tylko kontuzja i taki Ings raczej nie będzie płakać, że grzeje ławę, Burnley pewnie spadnie, więc dla niego to i tak wielka rzecz. Jeszcze nie dawno Young i Fellaini byli do niczego a tu proszę, LvG tak jak SAF z przeciętniaka potrafi zrobić gwiazdę. Ings to poprostu dobry napastnik i tyle, a ci wybitni nie przyjdą grzać ławy logiczne!
» 14 kwietnia 2015, 00:34 #16
adski87: na ławke wole Groszka
» 14 kwietnia 2015, 00:17 #15
Prut3r: Tylko, że Groszek już ławy grzać nie chce.
» 14 kwietnia 2015, 10:51 #14
eXtremista: Wypali albo nie, niczego nie możemy być pewni Zaha też miał być przyszłościowym transferem a wszyscy wiemy jak się skończyło. Ings jest gwiazdą w Burnley tak jak Zaha był w ekipie Orłów, miejmy nadzieję że gdy jednak transfer dojdzie do skutku poradzi sobie lepiej od Wilfrieda.
» 14 kwietnia 2015, 00:13 #13
RedDevils4life: Brać póki nie pójdzie do Liverpoolu! :)
» 14 kwietnia 2015, 00:11 #12
Klimaa: Dla takiego klubu jak nasz 5 mln to są śmieszne pieniądze. Pod okiem LVG może stać się lepszy. Wiadomo że nie będzie pierwszym wyborem do ataku tylko jednym z kolejnych. Zapewne odejdzie Hernandez i Falcao a jako że będziemy grać w europejskich pucharach przyda nam się głębia.
» 14 kwietnia 2015, 00:03 #11
Kilerek7: Młody, zdolny i tani, nie będzie też marudził jak będzie siedział na ławce.
» 13 kwietnia 2015, 23:58 #10
Dryblas: Serio? Mamy na boisku miejsce dla 1 napastnika i chcemy ściągnąć średniaka? Chyba po to, żeby go od razu odsprzedać. Albo żeby Liverpool go nie wziął.
» 13 kwietnia 2015, 23:55 #9
slaweknh: nie kompromitujmy sie....
» 13 kwietnia 2015, 23:52 #8
Soczysty82: niby dlaczego ??ma 22lata i juz gra na wysokim pozimie w najlepszej lidze na swiecie!!Za 5mln to nic wiec tylko go brac.
» 13 kwietnia 2015, 23:55 #7
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2015 00:00

Dlatego,ze to nie jest zawodnik na miare United,nie po to pozbylismy sie lepszego Welbecka by sciagac szrot w postaci Ingsa z Burnley.Mamy naszego Ingsa i nazywa sie Wilson,poziom podobny.Trzeba sciagac zawodnikow jakosciowych a nie byle jakiego angola,ktory 2 razy prosto kopnie pilke.
» 13 kwietnia 2015, 23:59 #6
kckMU: jakby popatrzeć na ich statystyki oraz jakość boiskowych kolegów, to rzeczywiście Welbeck jest dużo lepszy :D
» 14 kwietnia 2015, 00:11 #5
Szulborek: Slaweknh gadasz tak jak by to miał być transfer nie za 5 mln a za 30...Co nam szkodzi go ściągnąć ? Fajny perspektywiczny gracz w dodatku anglik.Wydaje mi się że to taki typowy lis pola karnego,dobrze strzela z główki.Nie wypali transfer ? trudno stracimy 5 mln albo nawet nie bo go jeszcze sprzedamy.Na pewno taki transfer miałby sens tylko wtedy gdy Falcao nie został by wykupiony a Chicha został sprzedany.A Ja nie widzę innego napastnika który nie kosztował by +40 mln
PS. Przepraszam za te nie ładne zdania i błędy. Pozdro :D
» 14 kwietnia 2015, 00:20 #4
Prut3r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2015 23:36

Jak dla mnie świetna alternatywa dla Rooneya w przyszłym sezonie kiedy dojdą rozgrywki w LM ;)
Tylko trzeba się pozbyć Falcao i RvP i Hernandeza to wtedy i Wilson sobie też pogra ;)
» 13 kwietnia 2015, 23:36 #3
wudsonize: Nie jestem pewien czy Rooney, Ings, Wilson dadzą radę
» 14 kwietnia 2015, 00:21 #2
kckMU: 5 baniek? Czemu by nie. Opchnąć Hernandeza i pewnie jeszcze ze 2-3 miliony zostaną.
» 13 kwietnia 2015, 23:35 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.