Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Męczarnie na Old Trafford, Man Utd wygrywa z Burnley

» 11 lutego 2015, 22:41 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wygrał środowe spotkanie przeciwko Burnley na własnym stadionie 3:1. Wynik jednak nie do końca odzwierciedlał grę Czerwonych Diabłów, którzy mocno męczyli się z przedostatnią drużyną w tabeli ligi angielskiej. Dwa trafienia w meczu zaliczył Chris Smalling, jedno z rzutu karnego dołożył Robin van Persie.
Męczarnie na Old Trafford, Man Utd wygrywa z Burnley
» Manchester United wygrał środowe spotkanie przeciwko Burnley na własnym stadionie 3:1. Wynik jednak nie do końca odzwierciedlał grę Czerwonych Diabłów, którzy mocno męczyli się z przedostatnią drużyną w tabeli ligi angielskiej. Dwa trafienia w meczu zaliczył Chris Smalling, jedno z rzutu karnego dołożył Robin van Persie.
Oceń zawodników:
David de Gea
Paddy McNair
Phil Jones
Jonny Evans
Marcos Rojo
Daley Blind
Angel Di Maria
Adnan Januzaj
Wayne Rooney
Robin van Persie
Radamel Falcao
Chris Smalling
James Wilson
Ander Herrera

Oddano 350 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie rozpoczęło się źle dla zawodników Manchesteru United. Już w 5. minucie meczu z powodu urazu Phila Jonesa Louis van Gaal musiał dokonać pierwszej zmiany. W miejsce Anglika wszedł Chris Smalling. Okazało się, że był to strzał w "10". Defensor minutę później otworzył wynik spotkania. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, piłkę podbił Falcao, a strzał oddał Chris. Piłka delikatnym lobem przeleciała nad rękami bramkarza Burnley.

Radość Manchesteru United nie trwała długo. W 11. minucie atak prawą flanką przeprowadzili goście. Po dośrodkowanie od Trippier i strzale szczupakiem był już remis. Strzelcem gola był Danny Ings, którego nie zdołał upilnować Chris Smalling.

18. minuta to kolejna bardzo dobra okazja gości. Ings dogrywał piłkę przed pole karne, a tam bez dłuższego zastanowienia uderzył Barnes. Piłka minęła lewy słupek Davida De Gei o kilkanaście centymetrów.

Druga część pierwszej połowy była pasmem nieustających niepowodzeń i niedokładnych podań w drużynie Manchesteru United. Przez 20 minut ekipa Van Gaala ani razu nie zagroziła bramce Heatona.

W doliczonym czasie gry niespodziewanie udało się ekipie z Old Trafford po raz drugi objąć prowadzenie w tym spotkaniu. Ponownie na listę strzelców wpisał się Chris Smalling. Tym razem, po krótkim rozegraniu rzutu rożnego przez Rooneya, piłkę z boku pola karnego dośrodkowywał Angel Di Maria. Do piłki najwyżej wyskoczył Smalling, który mocnym strzałem głową pokonał bramkarza Burnley.

Tuż po przerwie Chris Smalling był bliski sprezentowania kolejnej bramki dla Burnley. Po niegroźnej akcji, Anglik nie trafił w piłkę, próbując wybić ją z 5. metra. Na szczęście Manchesteru United, sytuacji nie zdołał wykorzystać Boyd, którego strzał został zablokowany przez Andera Herrerę.

Marazm na Old Trafford utrzymywał się przez całą drugą połowę. Dopiero w 76. minucie dobry kontrakt wyprowadził Chris Smalling. Angel Di Maria dośrodkował nieźle zewnętrzną częścią stopy, jednak w ostatniej chwili piłkę szczupakiem na rzut rożny wybił Trippier.

W 80. minucie Angel Di Maria ruszył z kontratakiem lewą flanką. Argentyńczyk wbiegł w pole karne, a tam nieprzepisowo powstrzymał go Arfield. Chwilę później piłkę na 11. metrze ustawił Robin van Persie. Holender posłał mocny strzał, tuż przy słupku, pewnie pokonując Heatona.

Tuż przed końcem meczu gorąco zrobiło się pod polem karnym Burnley. Po dośrodkowaniu od McNaira mocno uderzał Di Maria. Heaton zdołał obronić strzał skrzydłowego United. Futbolówkę zgarnął jeszcze Adnan Januzaj, który silnym strzałem próbował przebić się przez gąszcz zawodnik Burnley. Niestety piłka została wybita przez gości tuż sprzed linii bramkowej.

Manchester United 3:1 (2:1) Burnley

Bramki: Chris Smalling 6' i 45+', Robin van Persie 82' - Danny Ings 12'

Manchester United: De Gea - McNair, Jones (Smalling 5'), Evans, Rojo, Blind (Herrera 39'), Di Maria, Januzaj, Rooney, van Persie, Falcao (Wilson 73')

Burnley: Heaton - Trippier, Keane, Shackell, Mee; Boyd, Arfield, Jones, Kightly (Vokes 86'); Barnes (Jutkiewicz 90+), Ings


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Burnley
Następny news »
Chris Smalling: Dopisało nam szczęście

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (358)


adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 20:33

Potrzeba nam szybkości...niech Manchester stara się o Walcotta z Arsenalu !! COME ON !!
» 13 lutego 2015, 20:33 #206
DevilFan: Oby Pereira zagrał z Preston
» 13 lutego 2015, 18:08 #205
Arkin: Koledzy, polecicie jakiś dobrze wykonany Horror(lub coś podchodzącego pod niego) na wieczór?
Im mniej znany, tym lepiej. Mogą też być klasyki, bo części nie oglądałem.
» 13 lutego 2015, 17:15 #204
Trz: horror to to nie jest ale ostatnio obejrzałem "12 gniewnych ludzi" wersja z 57 roku MEGA ^^
» 13 lutego 2015, 18:58 #203
Rotx: może ostatnie 10 minut z Evertonem
Będziesz chciał dramaty to lista będzie dłuższa.
» 13 lutego 2015, 19:01 #202
inek10: Paranormal activity :)
» 14 lutego 2015, 09:00 #201
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 09:23

na SkySports mówili o tych kontuzjach

Ramsey 4 weeks
Sanchez few weeks
» 13 lutego 2015, 09:23 #200
AFC07: Za to wraca Wilshere to trochę pomoże
» 13 lutego 2015, 13:46 #199
Arkin: Problemem Wilshera prócz częstych urazów jest zbyt mało odpowiedzialna gra. Podobny problem mają czasem w Juve z Pogbą, choć na mniejszą skalę. Wilshera po prostu nie może grać jako box-to-box a to tam umieszcza go Wenger przy nadmiarze "dziesiątek" w zespole.
» 13 lutego 2015, 17:17 #198
DevoMartinez: Jesli w lato kupimy SO to jeden z obecnych raczej na bank odejdzie. Evans pracuje na to żeby to był on ;) Nie potrafi grać z piłką, nie daje pewności drużynie, jego podania to dramat. Rafael wszystko ok, jak złapie rytm to jest gość ale on miał raptem jeden sezon w którym w ogółe zagrał więcej niż 20 spotkań w lidze. Trudno na takim zawodniku bazować. Więc raczej będziemy szarpać Colemana imo
» 12 lutego 2015, 20:31 #197
Cwiartek: Moim zdaniem w united największym problemem jest atak i strategiia lvg ktora opiera sie na dlugich pilkach i braku podejmowania odwaznych decyzji. Ciagle klepiemy ta pilka tylko w obronie a potem dluga pilka i nic z tego nie ma.0 indywidualnych akcji,kreatywnosci i wyjscia na pozycje.lvg robi z pilkarzy drewna i zabrania ryzykownej gry.Jak widze waze w pomocy to mi sie zyg...c chce.Herera na dzien dzisiejszy to najbardziej kreatywny pilkarz w united i siedzi na lawce bo lvg nie podoba sie ze ma ciagle szuka prostopadlego podania.Juz lepiej gralismy za mojsa i mielismy 160mln w kieszeni
» 12 lutego 2015, 17:00 #196
adam166621: zwycięscy się nie sądzi, ale przykro jest patrzeć jak takie ogórki robią idiotów z naszych "gwiazd".... to co się działo po golu na 1-1 to tragedia, nwm jak my ten mecz wygraliśmy ;o ale no zwycięscy się nie sądzi więc nie będę się rozpisywał o tym meczu, kibicujemy dalej :)
» 12 lutego 2015, 15:24 #195
davares123: Od dłuższego czasu zastanawiam się co Evans tutaj jeszcze robi ... To nie jest zawodnik na miarę premier league, a już na pewno nie na miarę Manchesteru United. Już mi się rzygać chce jak widzę te jego rozłożone ręce i żałosne podania ...
» 12 lutego 2015, 14:24 #194
RyanScholes1878: Rozumiem ze grali ze slabszym przeciwnikiem u siebie wiec szlo pokombinowac ze skladem ale na milosc boska ! ile razy januzaj bedzie dostawal szanse na gre w pierwszej 11 ? zero pomyslu na gre, same straty no i to "bajeczne" dryblingi ktore koncza sie utrata pilki....Evas pod ile bedzie gral to tyle razy kazda druzyna moze nam strzelac bramki, McNair powinien wchodzic z lawki wtedy gdy wynik jest bezpieczny bo widac ze jest mlody nie doswiadczony gubi sie...ale sie stara
» 12 lutego 2015, 14:19 #193
DevoMartinez: No akurat w tym meczu to wypracował karnego, miał asyste i 2 zółtka były na nim. Faktycznie u niego ostatnio podania celne to jakieś 70% ale przynajmniej coś w tym meczu popracował
» 12 lutego 2015, 13:31 #192
indyk: Dla mnie może mieć same straty, aby wypracowywał 2,3 setki co mecz.
W sumie tak, jak to miało miejsce do tej pory, po powrocie po kontuzji.
» 12 lutego 2015, 14:05 #191
Kajdano: Brawo dla Smallinga zapewnil nam 3 pkt, niech mi ktos powie jak mozna z najlepszej 10 swiata robic defensywnego pomocnika ?
» 12 lutego 2015, 12:51 #190
DevoMartinez: A kogo innego miał tam dać? Carrick out, Blind zszedł. Herrere miał na ławie i Felka. Logiczne, że lepiej Herrere do pomocy bo on coś rozegrać potrafi, Roo nie bardzo
» 12 lutego 2015, 13:34 #189
sinedd91: nei musi słuchać kibiców i byłych zawodników ale logiki słuchać by wypadało.
» 12 lutego 2015, 12:07 #188
dragonxxl: Niestety, mecze ale z udziałem United są teraz naprawdę ciężkie do oglądania. Nie ma walki i zaangażowania... Miło sobie czasem wejść na you tube i pooglądać mecze z lat przed 2009 rokiem. Wtedy gra była naprawdę przyjemna dla oka, a każda akcja była dynamiczna, piłkarze grali agresywnie, nikt nie bał się uderzyć z dystansu. Powinien wrócić stary Rooney agresywny, dynamiczny. Jak pewnie wiele osób zauważyło to atak, a nie obrona jest problemem. Van Persie niestety się wypalił. Jeśli chodzi o Falcao to byłem podekscytowany tym, że do nas przyjdzie. Kiedyś po cichu marzyłem o takim ruchu, ale nie zbyt w to wierzyłem, teraz gdy do tego doszło to niestety nie jest to już ten sam zawodnik co w Atletico. Przydałby się jakiś młody, perspektywiczny i agresywny napastnik.
Jeśli chodzi o resztę drużyny to chyba przydała by im się wycieczka do muzeum United, obejrzenie filmu o katastrofie w Monachium i powtórek chociażby z pamiętnego finału ligi mistrzów z 1999 roku. Może wtedy uświadomili by sobie dla jakiego klubu grają i jaki ich spotkał zaszczyt. Przydałby im się przysłowiowy "kop w d*pę", bo piłka nożna to nie sejm, że za nic nie robienie bierze się pieniądze.

Wystarczy chociaż zobaczyć mecze z City oni za każdym razem chcą z nami wygrać wydostać się z naszego cienia, a nasi tylko snują się po boisku i czekają na ostatni gwizdek. Strasznie irytujące jest to oglądanie coraz częstszych porażek w derbach.

Na koniec mogę dodać, że po odejściu Fergusona zanikła jakaś iskra w tym klubie nie ma już tego czegoś i może to jest powodem tej bezproduktywnej gry.
» 12 lutego 2015, 11:50 #187
emil1986x: zapomniałeś dodać że januzaj dramat meg duzo strat kiwa sie non stop i nie daje wrzutek plus valencia nadaje sie tylko na prawa obrone bo w offensywie nic tylko gra do linii i strzela wzdłuż bramki co już wszyscy wiedza i albo blokują albo wybijaja pilke z krotkiego słupka...
» 12 lutego 2015, 12:04 #186
laskavvv: Obejrzałem ten mecz jak każdy bez względu na to jak grają i jaki jest wynik ale pierwszy raz muszę przyznać, że Falcao to powinien wrócić do monaco a RvP grzać ławę nie wiem w ogóle czy oni są na boisku i cokolwiek robią:/
» 12 lutego 2015, 10:43 #185
MU1212: To był wymarzony prezent Dzięki Man United bravo Smalling bravo RVP
» 12 lutego 2015, 10:37 #184
zimon555: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 10:41

A teraz taka zagadka logiczna. MU wychodzi na mecz z Jonesem, który doznaje kontuzji. Za niego wchodzi Smalling, który z kolei minutę później strzela bramkę, i dokłada drugą, de facto ratując drużynę. Jak to świadczy o van Gaalu?
A) Bardzo dobrze, zrobił świetną zmianę, która odwróciła wynik meczu
B) Bardzo źle, trzyma na ławce gościa, który ewidentnie jest w formie i gdyby nie przypadek (kontuzja Jonesa), to nawet nie powąchałby murawy, a mecz zapewne potoczyłby się inaczej.
» 12 lutego 2015, 10:36 #183
RobvanKlu5i: ale prawda jest taka, że co ma zrobić RvP i Falcao? Przecież oni biegają przymusowo w tych rejonach boiska gdzie ich być nie powinno a to tylko ludzie i motorka w tyłku nie mają, żeby przez 90 minut biegać jak szaleni i w jednym czasie znajdować się w dwóch różnych miejscach. Można się wściekać, że nie strzelają goli ale co mają zrobić skoro druga linia gra tragicznie i nie pomaga im w żaden sposób? Mają sami ponac z piłką na bramkę, kiwnąć 7 gości i strzelać tak gole co mecz? No chyba nie bardzo...
» 12 lutego 2015, 10:43 #182
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 11:22

To widać gołym okiem, że Falcao i RvP są sfrustrowani, bo nie mogą grać tego co chcą, ze względu na nadrabianie czegoś czym nie powinni się zajmować. A po meczu wiadra pomyj są wylewane na nich, bo bramek nie strzelają. Jak mają strzelać skoro najbardziej kreatywny Herrera siedzi na ławce, Rooney jako napastnik gra w środku pomocy a Di Maria z Januzajem dublują się nawzajem i powstaje jeden wielki chaos w środku pomocy?

W meczu z Leicester wystarczyła jedna dokładna piłka w tempo i za linię obrony i już van Persie wykończył akcję. Wystarczyło jedno przyśpieszenie akcji, wyprowadzenie kontry żeby Falcao trafił do siatki! Dalo się? Dało! Tylko dlaczego tak opornie to szło z West Hamem i wczoraj ze słabiutkim Burnley?

taką grą to przyjedzie City, Arsenal, Tottenham i dostaniemy po łapach! Mamy arcytrudne wyjazdy na Everton, Chelsea, Liverpool i jeśli wyciągniemy w tych meczach chociaż 3-4 pkt to będzie cud...po prostu cud!
» 12 lutego 2015, 11:21 #181
czarny226: Oby dało się coś ugrać w FA
» 12 lutego 2015, 10:09 #180
Manuel11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 09:58

Jak zawsze można rzucic hejty na druzyne i trenera po takim kolejnym meczu i niestety w tym sezonie innych nie bylo ale bynajmniej niewiele to zmieni....
-Przede wszystkim zastanawia gdzie jest ta "filozofia" ktorej tak broni LVG? mysle ze najwyzszy czas przestac ciagle mowic o czyms czego nie ma(bo chyba nie jest to kopanie pilki w poprzek boiska i popelnianie przy tym jeszcze niezliczonej ilosci błedów)
- Szybkosc kiedys atut United obecnie tylko małe przeblyski w postaci Di Marii i Januzaja, dziwi ze w kazdym meczu powtarza sie ten sam schemat grania pilka, ze zawodnik oddajacy pilke staje w miejscu i czeka....(chyba na cud) a zalety szybszego zagrania i ruszenia czasem tylka do przodu bylo widac wczoraj np. akcja Di Marii na karnego w pewnych momentach wydaje sie ze kibice United ruszyli by szybciej do pilki i pociągneli atak niż sami pilkarze a przeciez mamy jeden z najlepszych atakow na swiecie!
- Najslabsze ogniwa- Evans- daje sie ograc jak dzieciak albo wogule odsuwa sie i robi miejsce przeciwnikom a niech sobie pograja....
- niestety Rooney- kurcze kiedy mial dynamit w nodze potrafil powalczyc strzelal z pola karnego z zza pola glowa i z przewrotki a teraz...... nawet podania w poprzek boiska juz mu nie wychodza ten pilkarz znika z meczu na mecz (czy on wogule jako kapitan gada z LVG? moze powinien sie odezwac ze to nie miejsce dla niego ten srodek pola)
- niestety Falcao- ale trzeba tez dodac dla usprawiedliwienia jak taki "lis" pola karnego ma strzelac bramki skoro koledzy z druzyny nawet do pola karnego sie nie zbliżaja!? chyba ze z karnego (RVP) ale oceniac jego gre ciezko tak jak reszty druzyny Dziekuje jedynie Januzajowi i Di Marii za kilka szybszych biegow z pilka oczywiscie w strone bramki przeciwnika
Nie ma co narzekac wiecej TOP4 jest , punkty sa, zwyciestwa tez, GGMU! pozdro.
» 12 lutego 2015, 09:56 #179
Arvanis: M-A-S-A-K-R-A, jakim szklanym ludkiem jest Jones. Nie mogę ogarnąć, jak zawodnik z jego posturą może się cały czas "łamać". Szkoda, bo pewnie ostatecznie będzie jak z Hargreavesem (cały czas nie mogę przeboleć, ze jego kariera skończyła się tak, a nie inaczej) - świetny zawodnik, duże nadzieje, pasmo kontuzji i "do widzenia".

Co do samego meczu:
1. Dobrze, że Rooney zagrał w ataku, tak jak obiecał Van Gaal.
2. Gramy brzydko, ale wolę oglądać to, co teraz się dzieje na boisku, niż to, co się działo w zeszłym sezonie.
3. Brakuje zawodników takich, jak Giggs, Scholes, Neville, Keane. Nie chodzi o umiejętności, ale o pewnego rodzaju charyzmę, doświadczenie, serce do walki i odwagę, by objechać jakiegoś gracza z góry na dół i zmotywować go do gry. Kiedyś w meczach MU było widać, że każdy z graczy dałby się pociąć za drużynę: harowali, walczyli, biegali do przodu przy każdym ataku i w razie czego wracali wszyscy. Teraz mam wrażenie, że dominują u nas najemnicy, którzy wychodzą założenia, że "ok, ok, pograć w czerwonym trykocie możemy, ale żeby od razu zostawiać serce na boisku? No co wy, żartujecie?". Szkoda, że odszedł Evra, bo myślę, że pozamiatałby w szatni i zmotywował pajaców do cięższej pracy na murawie... Ale może w przyszłości Blind i Herrera będą takimi zawodnikami? Oswoją się z diabłem na piersi, zaczną identyfikować się z klubem i nie będą się krępować, żeby opitolić takiego Di Marię, Falcao, Van Persiego, czy kogokolwiek innego.
4. Czemu nie gra Mata? To jeden z naszych najlepszych zawodników, bo gra pod drużynę, ma niezłe umiejętności i widać, że mu się chce, a Van Gaal regularnie sadza go na ławie. Jak tak dalej pójdzie, to spakuje walizki i pojedzie szukać klubu, w którym go docenią...
5. De Geę trzeba zatrzymać za wszelką cenę. To aktualnie powinien być chyba nasz najlepiej opłacany gracz. Jest z niego więcej pożytku z tyłu, niż z Di Marii, czy Falcao z przodu, choć wierzę, że obaj jeszcze zaskoczą i Falcao zostanie wymiataczem ligi, a Di Maria sprawi, że dzieciaki, które akurat wpadły na devilpage pokibicować United, przestaną płakać po Ronaldo.
» 12 lutego 2015, 09:34 #178
Rooney97: Dla mnie to parodia jak oni grają, wyłączyłem po 30 minutach, szkoda mi było prądu. Następny mecz zobaczę jeżeli w następnych meczach Rooney na ataku, a Falcao i może RvP na ławce, ustawienie 4-4-2 lub 4-4-1-1. Wtedy mecz obejrzę, ale teraz to jest tragedia.
» 12 lutego 2015, 09:24 #177
Kopec91: To widać jaki z Ciebie kibic...
» 12 lutego 2015, 15:35 #176
trikos: Nasza gra wygląda jak jazda bez trzymanki na rowerze bez kół...
» 12 lutego 2015, 08:33 #175
jaratkow: Ludkowie kochani zbastujcie trochę! Ten sezon jest jaki jest i pewnie o wiele lepszy nie będzie. Uważam, że od stylu o wiele ważniejszy jest wynik. TOP4. Wszystko co ponad to, w tym np. FA Cup, będzie miłą niespodzianką. Trwa przebudowa zespołu, w tym "lizanie ran" po geniuszu Moyesie, a większość z Was wymaga nie wiedzieć czego... OK, trochę więcej oczekiwałem po LvG. Ale bynajmniej nie cudu... Wiele wskazuje, że Diabły w miarę spokojnie zrealizują plan minimum. Mam nadzieję ( a w każdym razie chcę wierzyć), że Van Gaal zdaje sobie sprawę z tymczasowości niektórych rozwiązań (np. Rooney w pomocy) i podczas letniego okna transferowego właściwie wykorzysta czas i zasoby klubowego budżetu. Oby tak się stało. Tymczasem Wy również powinniście leciutko wziąć "na wstrzymanie" i poczekać na rozwój sytuacji. Nie wieszajmy psów na naszym United. Kibicami jesteśmy? Prawdziwymi? Dla mnie bez znaczenia: United dobrze grający czy źle, wysoko w tabeli czy nisko - jest moim United. Oceniam całość okoliczności a nie robię "tragedii" na podstawie ledwie epizodów. Prawda: czekam na United grający efektownie i efektywnie. Dziś dostaję tylko część - prawdopodobnie za jakiś czas doczekam się reszty. Wszyscy się doczekamy. Tylko trochę wiary i... umiaru. Tego wszystkim nam życzę
» 12 lutego 2015, 08:05 #174
Lokator23: Piszesz ze to wciaz lizanie ran po geniuszu Moyes. Tylko ze zaczynam zastanawiac sie czy LVG nie jest jeszcze wiekszym geniuszem bo sklad ktorym dysponowal Moyes a dysponuje Louis to dwa rozne sklady a gra wyglada tak samo
» 12 lutego 2015, 08:53 #173
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2015 09:19

Wiesz... być może porównanie jakiego użyję będzie trochę "niepopularne" dla fana United ale jednak zaryzykuję. Gdy obserwowałem politykę transferową naszych głośnych sąsiadów nie mogłem pojąć o co im chodzi. Brali drogo "niemal wszystko co się ruszało i na drzewo nie uciekło". Po czasie z tego bałaganu wyłonił się zespół na mierę obecnego. Być może podobnie przebiega przebudowa United? Dziś możemy tylko "gdybać" jak byśmy grali gdyby nadal byli u nas Rio i Evra... Z pewnością łatwiej by było myśleć o grze
Rooneya w ataku a nie wykorzystywania jego wszechstronności do łatania dziur w
pomocy i defensywie. Inna sprawa, że brakuje mi u LvG konsekwencji i zdecydowania w
odniesieniu do np. Maty. Skoro bez względu na formę pozwala deptać trawę Robinowi w
oczekiwaniu na "lepsze dni" to czemu nie wzmacnia tak samo Juana? Z pewnością
Hiszpanowi by to nie zaszkodziło a Wazza... coż, pewnie też by odżył z przodu. Łatwo być
"ekspertem" przy kompie. LvG i jego sztab mają wiedzę z pierwszej ręki i... z pewnością
powinniśmy im zaufać. Trener i jego asystenci mają w dorobku sporo sportowych
dokonań. A my..? Co najwyżej mniej lub bardziej udane posty ;-) Dlatego też z należytym szacunkiem i wiarą w końcowy sukces czekam na efekt końcowy pracy Van Gaala. Uspokaja mnie to, że Holender ma o wiele więcej do stracenia niż DM. I póki co wyniki ma trochę lepsze.
» 12 lutego 2015, 09:14 #172
rc7: Po tym meczu cieszy tylko wynik,i nic poza tym !
» 12 lutego 2015, 07:32 #171
Piter17: Siłą Manchesteru United zawsze były skrzydła. Wystarczy przypomnieć takich piłkarzy jak: Cristiano Ronaldo, David Beckham, Ryan Giggs, a teraz co mamy? Tworzymy jakieś diamenty w pomocy co powoduje zagęszczanie pola gry, przez co taki typowy skrzydłowy jak Di Maria nie może się odnaleźć i nie jest wykorzystywany w 100% jego potencjał. Dobrze by było jak by LVG skończył wymyślać swoje jakieś śmieszne formacje i zagrał prosty futbol może to coś pomoże, bo wygrana jest wygraną ale styl fatalny.
» 12 lutego 2015, 07:21 #170
Domelo: To szkoda, bo za 5 minut smoła strzelił xD
» 12 lutego 2015, 07:25 #169
rc7: Ja tak samo usnołem ,a wynik teraz sprawdzam w necie ! Gra fatalna,a bramkarz nam znowu tyłek uratował .
» 12 lutego 2015, 07:26 #168
dzilu96: Chęć i zapał do gry naszych napastników świetnie zobrazowała dzisiaj akcja gdzie Januzaj przejął piłkę, popędził pod prawe skrzydło, patrzy a tam kto? tylko Angel...
» 12 lutego 2015, 06:33 #167
bubu13: Aha i jezeli literowki sa nie tak to przepraszam
» 12 lutego 2015, 05:38 #166
bubu13: Ps...jesli ktos by sie wybieral na mecz MU to piszcie,bo to moje marzenie,a nie wiem gdzie zamowic bilety poza biurem,ktore oferuje je w cenie ok2000tys zl...nie stac mnie.pozdrawiam i czekam na ciekawe dyskusje!!TYLKO MU!!
» 12 lutego 2015, 05:37 #165
bubu13: Nie krzyzmy na siebie nie potrzebnie tylko dyskutujmy...wiem,ze sa tu mlodzi,ktorzy sa mniej cierpliwi!!Tez taki bylem,ale trzeba spogladac na to chlodniym okiem...fakt jest taki,ze "MY NIE GRAMY W PILKE" tylko sie slzgamy w tabeli.bo nawet nie grajac ladnie mozna wygrac pewnie,a my tego nie robimy!!MIlego dnia i do uslyszenia!!;)
» 12 lutego 2015, 05:35 #164
bubu13: atak jak dla mnie to rooney i...no wlasnie.RVP jest B.dobrym zawodnikiem,ale to powinno byc uzupelnienie patrzac na jego forme...Falcao_przyznamze cieszylo mnie jego przyjscie ale nas nie przekonal.jest wielu mlodszych i ambitniejszych od niego..nie rzucajmy nazwiskami!podsumowujac ptrzeba nam tej iskiry,zeby to ruszylo,bo zawodnikow mielismy w przeszlosci gorszych a dawalismy rade!!
» 12 lutego 2015, 05:32 #163
bubu13: nie bede udawal eksperta,ale tu nie chodzi o to zeby sie obrazac...boli mnie to w jak sposob MU a raczej jego sztab marnuja potencjal poszczegolnych pilkarzy,ale tak jak pisalem dajmy LvG dograc sezon.Bo moim zdaniem bardziej brakuje nam kogos w ataku niz w obronie.Popatrzcie,ze na prawej juz stawiaja na mlodego MCnaira,a ja uwazam,ze Rafael jest klasowym zawodnikiem na tej pozycji i potrzebuje ogrania...2slabych meczy,zeby 3,4,5,6,7...itd byly lepsze...srodek to oczywiscie Jones bez kontuzji i rojo....pomoc_blind herrera,na bokach di maria i valencia/januzaj.oczywiscie nie pisze wszystkich bo sie nie da,jest Mata jest fellaini
» 12 lutego 2015, 05:28 #162
bubu13: kupilismy herrere,ktory moim zdaniem w athletico byl w 5 najlepszych SP europy...ogladam lige angielska z wiadomych przyczyn,ale takze wazniejsze spotkania hiszpanskiej,czy tez bundesligi
» 12 lutego 2015, 05:22 #161
Kortney: Po pierwsze nie athletico a athletic. Po drugie z podniecenia przeceniłeś herrere zejdź na ziemię: wymienić ci mogę od ręki 10 lepszych kiedy on grał w bilbao. Modric, yaya toure, xabi Alonso, pirlo, Vidal, isco, kroos, xavi martinez, gundogan (wtedy), fabregas.
» 12 lutego 2015, 08:33 #160
grzeho16: Javi Martinzez
» 12 lutego 2015, 08:53 #159
bubu13: co do sezonu ktory rozgrywamy pod wodza LvG napisze tak...dajmy mu dograc sezon!jesli chodzi o mnie strasznie mnie irytuje...wiem,ze jako trener jest dobry,tzn w innych klubach sie sprawdzal,ale liga ang.jest jakby na swoj sposob "PROSTA"!nam nie potrzebaTYLKO taktyki ale ogos kto te nasze (Gwiazdy)zmotywuje i pouklada...bo Rooney jest N a nie SP i kazdy o tym wie.i on jako N bedzie wracal do pomocy bo to taki typ,walczak
» 12 lutego 2015, 05:19 #158
bubu13: Czesc!!na poczatku chcialem przywitac sie ze Wszystkimi....Za nim zaczne krytykowac chcialem zaznaczyc,ze nie jestem sezonowcem i jakims malolatem!Mam 28lat i kibicuje united od najmlodszych lat:D
» 12 lutego 2015, 05:14 #157
bubu13: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 12 lutego 2015, 05:12 #156
Snakus: Rooney strasznie gaśnie w środku pola, szkoda mi go. Kiedyś, grając z przodu, kipiał agresją, walecznością, mocą i drapieżnością - dzisiaj jest tylko sfrustrowanym ex-napastnikiem, który gra raz w środku pola, raz na skrzydle a w meczu z Burnley nawet na pozycji defensywnego pomocnika! Szkoda, wielka szkoda.
» 12 lutego 2015, 02:00 #155
kolor: Która to była kartka Rooneya ?
» 12 lutego 2015, 01:01 #154
kckMU: teraz wypada się na 2 mecze, lecz dopiero po 10 żółtkach
» 12 lutego 2015, 04:24 #153
kolor: aa no tak... dzięki :)
» 12 lutego 2015, 13:35 #152
rodzyniasty: Czy ktoś może mi powiedzieć na jakiej nominalnej pozycji gra Di MAria albo na jakiej powinien?
» 12 lutego 2015, 00:50 #151
kolor: Najlepszym piłkarzem w naszej drużynie był Smalling, który co prawda strzelił dwie bramki, szkoda tylko, że nie popisywał się w obronie, a przecież tego wymaga się przede wszystkim od obrońcy. Taka ocena doskonale pokazuje w jakiej formie jest reszta chłopaków ;/
» 12 lutego 2015, 00:28 #150
adi343: Czas umierać... Dramat
» 12 lutego 2015, 00:09 #149
czarny226: Bardzo słaby mecz MU, koszmarne błędy techniczne.
» 11 lutego 2015, 23:55 #148
DevoMartinez: Asyst ma 7 i jest czwarty w lidze. To jego pierwsza asysta od chyba paru miesięcy więc tak różowo nie jest no ale cały team gra w bólach to i on nie błyszczy
» 12 lutego 2015, 03:20 #147
slasher: Powinno się nieco więcej wymagać od składu, który jest najdroższy w historii Premier League. To jest kpina byśmy U SIEBIE męczyli się z przedostatnią drużyną w tabelii. W wykopaniu Moyesa chyba chodziło o to by znaleźć nowego trenera i zrobić progress. To pierwsze zrobiliśmy ale czy gramy lepiej?
» 11 lutego 2015, 23:50 #146
Kopec91: Za większe pieniądze gramy, ale czy lepiej? Czy może w tym sezonie rywale grają gorzej?
» 12 lutego 2015, 00:39 #145
mantup89: Ale ja nie chce nowego stylu bo United mialo jedyny i niepowtarzalny styl na swiecie. Ja chce Naniego bo daje w slabej formie wiecej niz Januzaj.
» 11 lutego 2015, 23:50 #144
mcis: podawanie pilek na odleglosc 3 metrow to tez element nowej filozofii, ktora moga sobie przyswoic? bo moge zrozumiec brak zgrania, ale brak podstawowych zagran i umiejetnosci pilkarskich to nie element strategii i filozofii
» 11 lutego 2015, 23:50 #143
arkadio95: Mówisz że piłkarze Sir Aleksa, ale przecież z tych piłkarzy został rooney,de gea jones smalling evans rvp no na upartego januzaj(ale on raczej nie zdazyl zaciagnac od Sir Aleksa stylu gry bo byl zbyt mlody. Wymienilem pilkarzy ktorzy wystepuja w pierwszym skladzie. A chcialbym zauwazyc ze zawodza wszyscy i tutaj wg mnie jest inny problem. Oni nie maja tej mentalnosci i wydaje mi sie ze to jest ich bolaczka bo lvg jest dobrym taktykiem a oni nie czuja United.
» 12 lutego 2015, 00:17 #142
2Fast4You: opisze mi ktoś mniej więcej jak to spotkanie wyglądało w naszym wykonaniu ? bo nie miałem okazji niestety zobaczyć :/
» 11 lutego 2015, 23:45 #141
karolmanu3: nie lepiej obejrzec skrot?
» 12 lutego 2015, 00:02 #140
Klimaa: Bardzo przeciętne spotkanie..momentami ciężko się oglądało. Przynajmniej Di Maria trochę się rozkręcił ale nadal daleko od formy. Gra w defensywie jak zwykle kuleje.
» 11 lutego 2015, 23:44 #139
wojtus888: Nasi napastnicy znów zawiedli. Szkoda. Na prawdę ten wynik trzeba nazwać fartem. Dopiero w ostatnich minutach coś zaczęło się dziać. Dużo straconych piłek. Dużo błędów w kryciu. Powiem tyle: dobrze to nie wygląda i tak na prawdę jedyną nadzieją jest przeniesienia Roo na napaść.
» 11 lutego 2015, 23:40 #138
mcis: gra kazdej formacji, zalezy od poziomu i stylu innych formacji. dzis na boisku widzielismy zlepek obcych sobie ludzi.
» 11 lutego 2015, 23:42 #137
wojtus888: SkowronUNITED , faktycznie dziś z tego co zdążyłem zauważyć to tylko Herrera z dwa razy posłał takie podania prostopadłe. Ja tam jestem wciąż za tym żeby Rooney wskoczył na atak. Falcao to świetny gracz , ale to nie liga dla niego. Powinien wrócić do Monaco.
» 11 lutego 2015, 23:59 #136
mcis: zawodnicy nie sa problemem. problem to rezim treningowy, ktory niszczy naszych pilkarzy. sa przetrenowani, bez zycia. ospali i powolni
» 11 lutego 2015, 23:43 #135
rodzyniasty: Nie zgodzę się z tym ,że Falcao nie pasuje do MU. Widzieliście ile razy wychodził na wolne pole? Aż prosiło się aby dać piłę prostopadłą ale kto ją ma dać? Atak powinien wyglądać Rooney i Falcao i za nimi Herrera (dać jemu więcej swobody) i szafa gra!! MY na gwałt potrzebujemy środkowych obrońców Evans to jest totalna porażka, Jones wiecznie kontuzjowany a zresztą nie wiem co inni w nim widzą przesłaby również. A może najtańszą opcją byłby zatrudnienie nowego trenera? Guardiola idealny kandydat kontrakt ma do 2016 roku i sam powiedział,że chce prowadzić MU!
» 12 lutego 2015, 00:49 #134
ManUtdFan94: Ludzie przestańcie pluć jadem i być lepszym od tych wszystkich ekspertów. Oglądałem dzisiejszy mecz i gra (zwłaszcza w pierwszej połowie) była fatalna, sam się denerwowałem itp. W drugiej już zagraliśmy o niebo lepiej nie dając rywalowi żadnych argumentów. Wygraliśmy mecz, jesteśmy na trzecim miejscu w tabeli to chyba dobrze nie? Dzisiaj zdarzył Nam się słabszy występ, ale tak każdy ma w tej lidze. Burnley potrafiło urwać punkty na Etihard przy stanie 2-0 dla City. To są walczaki, silni fizycznie zawodnicy. Przez pierwszą połowę było Nam ciężko im się przeciwstawić, ale przerwa pomogła i ustabilizowaliśmy grę i koniec końców wygraliśmy ten mecz. Skończcie najeżdzać na tego LVG bo gość robi co może, buduje zespół. Samemu mi się nie podoba gra Rooneya w środku pola i gra dwójki napstników bez formy, ale koniec końców wygrywamy te mecze (mimo, że większość w bólach), ale wygrywamy i to się chyba liczy nie ? Może dajmy LVG czas w tym pierwszym sezonie na przebudowę zespołu i dopiero w drugim sezonie oczekujmy od Niego lepszego stylu i lepszej taktyki. To nie jest łatwy okres dla Naszego klubu, ale wierzę, że wyjdziemy z Niego obronną ręką. Na tym etapie liczą się tylko i wyłącznie zwycięstwa, nie ważne styl, wynik z kim graliśmy, liczą się PUNKTY. A na dzień dzisiejszy jesteśmy na trzecim miejscu z bardzo realnymi szansami na grę w Champions League, a chyba o to Nam chodzi. Na dodatek ciągle jesteśmy w grze o FA Cup. Trzeba być cierpliwym, ale niestety większość Polaków nie jest cierpliwych i wydaje im się, że znają się na wszystkim najlepiej. Weźmy przykład z kibiców w Anglii, którzy wspierają na każdym kroku piłkarzy i trenera, a nie ciągle narzekają i plują jadem. Nie tędy droga ludzie. Pozdrawiam.
» 11 lutego 2015, 23:36 #133
mcis: nie gralismy lepiej w drugiej polowie, tylko goscie wystrzelali wszystko co mieli i opadli z sil....
» 11 lutego 2015, 23:44 #132
mleko: Apropo kibiców to nie wiem czy kojarzysz sytuacje z samolotem dotyczącą Moyesa. Nie mówię też o tym, że 'Wenger Thanks For The Memories But It's Time To Say Goodbye', 'Pardew Out', 'Lambert Out' itd itd. Ludzie narzekają i plują jadem kiedy dzieje się coś złego i to jest zrozumiałe. Wspieramy klub więc nie chcemy by mu działa się krzywda więc krytyka w takich przypadkach jest uzasadniona.
» 11 lutego 2015, 23:49 #131
ManUtdFan94: Jak dobrze kojarzę to nie było samolotu z 'LVG out' i z tego co kojarzę oglądając mecze i czytając różne wywiady zawodników, trenerów i innych osób związanych z klubem LVG ma ogromne wsparcie i jest dopingowany przez kibiców, a nie obrażany przez wymądrzających się pseudo 'ekspertów', którzy w większości znają się na piłce jak pies na gwiazdach. Sorry to jest ostre stwierdzenie, ale taka jest prawda o niektórych ludziach na tej stronie, którzy swoją wiedzę o piłce czerpią z fify, FM i z tego co koledzy w szkole/ w pracy powiedzą. A wracając do kibiców w Anglii to może ich nie satysfakcjonuje gra bo ciężko żeby kogoś satysfakcjonowały mecze, w których męczymy się z rywalami, nie ważne czy to Chelsea czy Burnley. Ale Ci ludzie też patrzą na wyniki,a rezultaty są naprawde niezłe i to się chyba najbardziej liczy nie ? Dajmy pracować LVG, to jest człowiek z wielkim ego, ale jest niezwykle doświadczony i napewno chce dobrze dla Naszego klubu i wie co robi! Ja w Niego wierzę i wierzę w Nasz zespół bo wiem, że styl i dobre mecze przyjdą z czasem, tylko trzeba być cierpliwym.
» 11 lutego 2015, 23:57 #130
ManUtdFan94: Dla mnie wyniki są ważniejsze od gry ;) Bo wyniki dają Nam wygrane mecze,a nie styl. Kto będzie pamiętał np przegrany w pięknym stylu mecz United z Chelsea? Nikt, każdy będzie pamiętał tylko suchy wynik. Ale z drugiej strony pasowałoby wyniki połączyć z dobrym stylem. Ale nie wszystko na raz. Na tym etapie drużyna potrzebuje wyników.
» 12 lutego 2015, 10:22 #129
DanyDET: prawda...
» 11 lutego 2015, 23:35 #128
PLDan11: Vidić sam chciał odejść. Niczyja to wina, że nasi najbardziej doświadczeni zawodnicy nagle zwiali z Manchesteru, gdy dotknął nas kryzys.
» 12 lutego 2015, 01:04 #127
jabu26: Ludzie za co Wy dajecie Roo i Van Pesiemu 5 gwiazdek chyba inne mecze oglądaliśmy.Gdyby można było dać minus 5 gwiazdek to powinni dostać razem z Evansem i Falcao.Pozdrawiam
» 11 lutego 2015, 23:31 #126
Kopec91: Falcao to nawet piłki nie potrafi przyjąć. Niech idzie dostawać 300 tys funtów tygodniówki gdzie indziej...
» 11 lutego 2015, 23:31 #125
69eyes: Nikt normalny za takiego flaka nie wyłoży nawet 150/tyg. Gość jedzie tylko i wyłącznie na renomie, bo można kupić kilkudziesięciu lepszych napastników i to za 100 razy mniejsze pieniądze niż on.
» 12 lutego 2015, 00:06 #124
mcis: nie odejdzie, nikt mu nie da 350tys funtow tygodniowo
» 11 lutego 2015, 23:47 #123
NexaT: youtube.com/watch?v=QSazouen5Jo

Niech zwrócą nam tego piłkarza.
» 11 lutego 2015, 23:26 #122
xwilkux: To przez te włosy
» 11 lutego 2015, 23:31 #121
mcis: DiM osiadl na dnie i poglebia je. on juz praktycznie nie potrafi podac w zgrubsza odpowiednim kierunku. ma ogromny talent, ale to cien zawodnika sprzed kilku miesiecy. wszystkiemu winien LvG i jego treningi
» 11 lutego 2015, 23:49 #120
kozacky: z lvg to nawet jest mozliwe
» 11 lutego 2015, 23:40 #119
drymoN: Niech kiedyś wyjdzie z przodu Falcao-Rooney a nie ten oklepany Robin który gra padakę a w środku zagrać Mata/Herrera/Blind na skrzydłach Di Maria i Valencia a w obronie Shaw Smalling Rojo Rafael i oczywiście David na bramce.
Może Falcao potrafiłby sobie jakoś radzić gdyby nie grał obok niego RVP a za sobą miałby któregoś z naszych ofensywnych hiszpanów, którzy mogliby naszym "napadziorom" stwarzać więcej sytuacji.

---------------DDG-----------------
Rafael - Rojo - Smalling - Shaw
---------------Blind----------------
Valencia -----------------Di Maria
-----------Mata/Herrera----------
-------Rooney----Falcao---------
» 11 lutego 2015, 23:24 #118
mycka86: Skoro Robin gra padakę, to nie wiem jak opisać to co na boisku wyprawia Falcao. Koleś nawet nie potrafi przyjąć piłki, nie wspominając o wykreowaniu czegokolwiek.
» 12 lutego 2015, 09:14 #117
RobvanKlu5i: Moment moment! Panowie i Panie! MU zagrał dziś fatalnie, poniżej dna i mułu i jest mi wstyd za to co dziś widziałem...ale....na chłodno zastanówmy się co jest nie tak?

Na pierwszy ogień napastnicy :

Falcao i RvP - ja w ostatnim czasie często narzekałem na Holendra i miałem wielkie pretensje o to, że gra słabo i o to, że kompletnie nie rozumie się z Kolumbijczykiem. Dlaczego ten duet nie odpala? Dlaczego grają tak słabo? Ja odpowiedzi na to pytanie poszukałbym w grze drugiej linii. Ta gra, ustawienie, wzajemne zrozumienie sie pomiędzy zawodnikami woła o pomstę do nieba. Niesłychane dziury w pomocy sprawiają, że i Falcao i RvP zmuszeni są do cofania się w rejony boiska gdzie ich nie powinno w ogóle być! Januzaj często dublował się z Di Marią co powodowało kolejne braki i dziury na jednym ze skrzydeł co powodowało natychmiastowy ruch albo Falcao albo RvP na skrzydło. O środku pomocy nie wypowiem się. Bo takiego w ogóle nie ma...

Pomoc :

Ogółem - tak jak wyżej było wspomniane - dziury, brak zrozumienia, dublowanie się. Dodam też, że przyśpieszenie akcji, dokładność podań była na podobnym poziomie co obecna polityka Rosji wobec UE - mamy czym straszyć ale nie mamy za bardzo koncepcji jak to robić i narażamy się na wielkie straty.

Obrona :

Tu ciekawa sprawa - obrona w całym sezonie prezentuje się chyba najlepiej choć są w niej największe braki kadrowe. Tylko, że dziś to wyglądało tak jakby zawodnicy jechali w konkretne miejsce ale wsiedli do złego pociągu. Ponadto najbardziej irytujące było rozgrywanie piłki w poprzek boiska. Dlaczego ci ludzie tak sobie utrudniali życie? Podania za plecy? Komu to potrzebne? Komu potrzebne narażanie się na takie nerwówki? Do tego fatalne wychodzenie spod pressingu. Współpraca z linią pomocy zerowa. Asekuracja katastrofalna. Każdy gra dla siebie a nie dla drużyny? Bo tak to wyglądało!...

I na koniec - McNair kompletnie nie nadaje się na bocznego obrońcę. Z całym szacunkiem ale mecz z Burnley i to przesłabym Burnley obnażył McNaira z tego w co go ubrano po meczu z 4 ligowym(!) Cambridge...

Reasumując - van Gaal wygląda na człowieka, który z powodu przesytu w składzie doznał czegoś w rodzaju szoku psychicznego i nie wie za bardzo co ma robić. Tak jakby stał przed tablicą w szatni, miał wypisaną kadrę i losował kogo ma wstawić do składu. A na jaką pozycję? Jakie to ma znaczenie? Niech gra a może akurat coś strzeli i wygramy.

Czy my z taką grą na prawdę zasługujemy na 3 miejsce? Absolutnie nie!
» 11 lutego 2015, 23:22 #116
Trz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 19:14

a jak robilismy 19, 20 majstra to zasługiwalismy na niego grą ?
» 13 lutego 2015, 19:14 #115
mantup89: Moim zdaniem Legia Warszawa zbilaby Burnley i to jest najbardziej zastanawiajace. Co sie dzieje z MU.
» 11 lutego 2015, 23:23 #114
mleko: Zacna uwaga
» 11 lutego 2015, 23:22 #113
69eyes: Zatrudniliśmy złego Holendra, ale kto to mógł wiedzieć przed sezonem. Ciekaw jestem jaki team skleił by Koeman za taka kasą i możliwościami jakie dostał LvG.
» 11 lutego 2015, 23:24 #112
ManUtdFan94: Człowieku co ty porównujesz Koemana, którego zespół gra bez presji i nic nie musi do United? Tu nie ma co porównać bo oni nic nie muszą, tylko mogą. A na Nas wszyscy patrzą, każdy Nasz ruch śledzą i komentują. Taka jest różnica. Po za tym to Southampton po mału spuszcza z tonu, już nie grają tak super jak na początku. Pozdrawiam.
» 11 lutego 2015, 23:30 #111
mleko: Spuszcza z tonu i są punkt za nami. To ciekawy jestem jakby tego nie robili gdzie byliby ;D
» 11 lutego 2015, 23:35 #110
ManUtdFan94: Dzisiaj jakoś się nie popisali mimo iż rywal grał w dziesiątkę. W ostatniej kolejce wygrali w doliczonym czasie gry z QPR na wyjeździe. Twoje porównia Southampton do United są śmieszne i nie są na miejscu, zresztą jak Twoje porównania Moyesa do LVG. To ,że mają 4 miejsce w tabeli to co z tego? To czyni Koemana lepszym trenerem i powoduje to, że mają lepiej poukładaną drużynę? Oni mają szczęście bo nie mają dużo kontuzji, fakt faktem ich trener dobrych ludzi sprowadził ,ale nie ma co porównywać jakiegoś Southampton do United. To nie jest ta sama półka, to nie są te same wymagania, to nie ten sam poziom. To, że wymienili pół składu to nic nie oznacza. Ciekawe jak oni by grali jakby mieli taką sytuację kadrową jak my przez pół sezonu. Tam nie ma zamienników jeszcze raz podkreślę. I skończ pluć jadem człowieku i zacznij dopingować zespół.
» 11 lutego 2015, 23:41 #109
ManUtdFan94: To porównuj sobie jak chcesz i kogo chcesz tylko nie zawsze te porównania mają sens i są adekwatne. Co z tego, że teraz są jeden punkt za Nami jak za dwa tygodnie czy trzy mogą mieć już 5 straty? Zobaczysz, że Southampton wypadnie wreszcie z tej czwórki. Mamy dopiero luty, jeszcze sporo czasu na rostrzygnięcia. Nie życze im źle broń Boże, ale wystarczy, że jeden-dwóch kluczowych zawodników im wypadnie to wszystko się posypie bo nie mają wartościowych zmienników. A co do kontuzji u Nas to owszem można na to zwalać bo jesteśmy drużyną w ogromnej przebudowie i liczne urazy kluczowych zawodników Nam tego nie ułatwiały. Nie ułatwiały z tego względu, że zawodnicy nie mieli możliwości zgrywania się ze sobą chociażby i rozumienia się na boisku. Wszystko teraz się buduje bo los jest łaskawszy dla Nas. Czytam Twoje komentarze i uważam, że to co ty piszesz to jest hejt bo na każdym kroku wszystko krytykujesz, oczerniasz każdego zawodnika, przede wszystkim trenera zespołu, a to nie jest dobre. Ale każdy ma możliwość wyrażenia swojej opinii i staram się to respektować. Nie respektuje tylko głupot, a dla mnie porównanie Southampton do United jest conajmniej karygodne. Ale to moja opinia i mogę się z Nią mylić bo przecież Southampton jest w lutym 1 pkt za Nami.
» 12 lutego 2015, 00:04 #108
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 23:18

Mi brakuje doswiadczenia Naniego bo to nowe United to... szkoda gadac. Chce zeby wrocil Nani, w defensywie moim zdaniem ma grac Valencia, Smalling, Jones, Rojo, w Pomocy Carrick, Blind, Di Maria, Nani i w ataku Roo i jeszcze RvP - czy to tak wiele ?
» 11 lutego 2015, 23:18 #107
bbfilipbb: Young też bardzo dobrze grał ostatnimi czasy w defensywie
» 11 lutego 2015, 23:19 #106
mantup89: yyy ?
» 11 lutego 2015, 23:20 #105
bbfilipbb: meczów nie oglądałeś ignorancie ?
» 11 lutego 2015, 23:23 #104
mleko: Proszę o spokój !
» 11 lutego 2015, 23:31 #103
mantup89: Wiem, ze Young dawal rade, zle odebrales co mialem na mysli. Myslalem, ze mnie nie zrozumiales tylko tyle. Young wg. mnie gra dobrze i brakuje go na chwile obecna. Po co te nerwy i wyzwiska od ignoranta ? yyy ? - - to znaczylo "wytlumacz mi".
» 11 lutego 2015, 23:32 #102
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 23:17

Czas Evansa na OT się chyba skończył. Dzisiaj grał totalne dno, nie potrafił podać prosto piłki, był bardzo niepewny. Jak cała defensywa prezentuje się przeciętnie, tak on jest naprawdę najgorszym obrońcą w składzie.

Jak rozumiem fani na dzisiejszym meczu klaskali, śpiewali więc mecz im się podobał. Następne spotkanie powinniśmy zacząć tak jak dzisiaj!
#filozofia
» 11 lutego 2015, 23:17 #101
DevoMartinez: Te coś czego nie mają to chyba przyjemnośc z gry w piłkę. Rzucani po pozycjach, zmuszanie do takiej gry jakiej nie lubią.
» 11 lutego 2015, 23:24 #100
dareknt: Odejdz LUJI
» 11 lutego 2015, 23:11 #99
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 23:07

Nani za Januzaja. Jeden z mistrzowskiej gwardii Sir Alexa. Kto sie nie zgadza moze miec swoja opinie.
» 11 lutego 2015, 23:06 #98
mcis: Nani juz w tym sezonie nie wroci, w przyszlym (mozliwe, ze za kadencji kolejnego menagera) moze dostac szanse w okresie przygotowawczym i w pierwszych kilku kolejkach, jesli sie nie sprawdzi oddac nawet za psie piniadze
» 11 lutego 2015, 23:41 #97
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 23:09

DM slabo ? Dziwne jak dla mnie ale OK.
Moim zdaniem masz racje, nie szlo ale walczyl. Jak na ten sezon to na + dla ADM.
» 11 lutego 2015, 23:08 #96
DevoMartinez: asysta, karny, 2 żółte na nim. Z podaniammi było dużo gorzej ale na tle tego co zagrała reszta to i tak na plus.
» 11 lutego 2015, 23:21 #95
klb9k: Rooney cały sezon ma tragiczny 2 dobre mecze z Liverpoolem i Newcastle reszta to tragedia. Czekam aż wykartkuje to może nie zagra bo szybciej to będzie miało miejsce niż jego powrót do ataku.
» 11 lutego 2015, 23:09 #94
Pady: Evansa sprzedac. Falcao niewykupywac.
To jest kompromitacja tak grac z przyszlym spadkowiczem. Niemamy pomyslu na gre!!
Simeone przychodz!! Taka mocna kadra a taka gra to sie niemiesci w glowie. Po sezonie trzeba pozegnac LVG.
» 11 lutego 2015, 23:04 #93
klb9k: Idzie lato , kolejne długie okienko , kolejne 150-200mln wydamy. Będziemy rzucać Hummelsów na DP który będzie partnerował Rooneyowi , Clyne na skrzydle Valencia PO etc. Jakoś to będzie , może uda nam się wygrać ligę po wydaniu 300mln w rok i Van Gaal zatriumfuje.
» 11 lutego 2015, 23:03 #92
manutdfan92: Falcao jest zbędny, van Persie niewiele lepiej (policzył ktoś jego kontakty z piłką?), Evans jak zwykle "czaruje" - to z tych co zagrali fatalnie, a reszta przeciętnie, ale przynajmniej powalczyli, zwłaszcza Di Maria pokazał trochę pazura, o który bym go nie podejrzewał.
Niestety gdzieś to się wszystko zblokowało, a jeszcze w grudniu myślałem, że zmierzamy w dobrym kierunku. Obawiam się, że już do końca sezonu będziemy w każdym meczu drżeć o wynik. Pierwszy pomysł, który automatycznie się nasuwa to rezygnacja z jednej "dziewiątki" na rzecz Rooneya i ogólne przemieszanie w linii pomocy (Di Maria przesunięty głębiej, Januzaj za napastnikami, a na prawej stronie diamentu Herrera bądź Fellaini). Na pewno trzeba szukać i grzebać w ustawieniu, a nie być zadowolonym z siebie jak to ma w zwyczaju van Gaal. Już nie wspominam o tym, że kompletnie uszedł ten charakter, który był domeną czasów Fergusona.
» 11 lutego 2015, 23:03 #91
mleko: Van Łokieć jest motorem napędowym zespołu.
» 11 lutego 2015, 23:11 #90
Kopec91: Karnych nie liczy się do statystyki strzału niekiedy :P
» 12 lutego 2015, 00:41 #89
ess: AKurat RvP pomagał w pomocy ziom
» 11 lutego 2015, 23:07 #88
Sheep: Wszyscy tak jadą po Falcao ,a zauważyliście ,że wszystkie piłki do niego grana są góra ,musi walczyć o piłkę w powietrzu przez co potem jest pewnie tak poobijany ,że mu odskakuje piłka i nic mu nie wychodzi, bo jest sfrustrowany taka grą.To jest lis pola karnego a nie dwu-metrowy słup do zbijania górnych piłek.Zobaczcie jakie piłki dostawał w Athletico , w Manchesterze tego nie ma , nie można wymagać od niego cudów ,problem leży w sposobie gry.
Wszystkie gole w Athletico: youtube.com/watch?v=HrWylz83HKs
» 11 lutego 2015, 22:59 #87
emil1986x: pisze o tym od 3 miesięcy :P
» 11 lutego 2015, 23:01 #86
manutdfan92: Ale pieprzycie. Jak podawali mu po ziemi to nigdy nie mógł zdążyć przed przeciwnikiem. Ta liga go przerasta i nikt nie wywali na niego grubej forsy, po tym jak przez pół roku nie widać żadnych objawów adaptacji do nowych warunków, także już możecie się z nim pożegnać.
» 11 lutego 2015, 23:09 #85
1wolf1: Aaaa, no to juz wszystko jasno. Do jasnie pana wartego wg monako 43kk mozna podawac tylko po ziemi. I najlepiej z 5 centymetrow... Skonczcie juz temat Falcao. RVP nie gra lepiej, ale jakos nie widze, co byscie wymyslali wymowki dla jego slabej gry. Falcao w Takiej formy nie nadaje sie do 8 ligi kazachstanu, bo i tak gdyby doszedl do sytuacji, to by ja zmarnowal...
» 11 lutego 2015, 23:11 #84
1wolf1: Jezeli uwazasz, ze przy 1 bramce dla MU pilkarze zastosowali przecwiczony wariant stalego fragmentu gry, to chyba nie mamy dalej o czym rozmawiac. Mozna sie jedynie cieszyc , ze w koncu pilka spadla na wlasciwy kant...
» 11 lutego 2015, 23:17 #83
Sheep: Nie chodzi o to że nie można grać do niego góra , chodzi o to że graja do niego jakby był Crouchem ,którego zadaniem jest zbijanie piłek.
» 11 lutego 2015, 23:25 #82
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 23:32

Sheep zawodnicy ktorzy aspiruja do takiego statusu gwiazdy jak Falcao musza radzic sobie w kazdym aspekcie gry. Nikt nie mowi, ze on wywalczy wszystkie glowki w meczu, ale powinien powalczyc o nie. I popatrz sobie np na gre takiego napastnika, jak swego czasu gwiazda evertonu T.Cahill'a. Ten napastnik przy niewielkim jak na standardy PL wzroscie byl w stanie przeskoczyc kazdego obronce... Jest takie powiedzenie pasujace do tej sytuacji : Zlej baletnicy przeszkadza nawet rabek spodnicy...
» 11 lutego 2015, 23:31 #81
closer888: Herrera jak zwykle? On prawie nie gra. Robin słabo. Reszta ok :D
» 11 lutego 2015, 23:00 #80
johnnyblaze: czy ja mam tylko takie wrażenie, że z meczu na mecz gramy coraz większą padakę?
» 11 lutego 2015, 22:58 #79
johnnyblaze: po prostu myślałem, że może mi wzrok siada ;)
» 11 lutego 2015, 23:01 #78
closer888: Marze o tym byśmy zagrali jednym napastnikiem i był to Roo. Niech za nim biega Januzaj, Mata, Di Maria.
Marzę o jednym napastniku jak kiedyś. Taki to pradoks tego sezonu......
» 11 lutego 2015, 22:58 #77
bartek1569: co do naszych napastników to wstrzymalbym sie z ich hejtem poniewaz ogladajc mecz napewno widzieliscie jak malo pilek oni dostawali a jak nawet dostawali to gdzie prawie na srodku boiska poczekajmy az beda dostawac prostopadle pilki celne dosrodkowania az beda walczyli w polu karnym a nie daleko przed nim ( mam nadzieje ze takie czasy nastana chociaz sie na to nie zanosi jak narazie )
» 11 lutego 2015, 22:56 #76
TurbokreciQ: Może i by się nie cofali gdyby w pomocy ktoś grał dzisiaj kreatywnie, a tak naprawdę z linii pomocy całkiem dobrze wyglądał Adnan i 2-3 zagrania ADM.
» 11 lutego 2015, 23:15 #75
bartek1569: w którym momencie Adnan wypadl dobrze? nie stworzy wcale zagrozenia dryblowal tylko i tracil moim zdanie on nie wie co to znaczy podaj ciagle wszystko chcial robic sam wedlug mnie jeden z najslabszych graczy dzisiaj
» 11 lutego 2015, 23:54 #74
szabo1878: trzeba bylo Smallingowi tego karnego dac :)
» 11 lutego 2015, 22:56 #73
belman: Kicha ,Kicha i jeszcze raz kicha. MU gra ANTYFUTBOL. Juz nie chce mi sie pisac jak kto gra. pewnie nie jeden powie,ze liczy sie wynik. dla mnie jednak liczy sie przyjemnosc z ogladania meczu czego MU mi niestety nie daje, przykre ale niestety to prawda, GGMU
» 11 lutego 2015, 22:55 #72
mantup89: Najgorsze, ze widzialem mecz Tottenham - Arsenal i nawet przegrani grali ladnie dla oka.
» 11 lutego 2015, 22:55 #71
Kopec91: Ale przegrali :P
» 12 lutego 2015, 00:10 #70
Szilk: Falcao dzisiaj walczył ,biegał , ściągał na siebie zawsze dwóch przeciwników, miał asystę - nie dostał ani jednego podania otwierającego - bo od kogo ? .
Van Persie statysta, prawie niezauważalny na boisku, a Januzaj powinien iść na wypożyczenie- albo do rezerw. Evans niestety potwierdza , że M.U. to za wysokie progi dla niego, podobnie jak Jones który jak na obrońcę jest zbyt podatny na kontuzje.
» 11 lutego 2015, 22:54 #69
mantup89: RvP i Falcao zagrali na jednym poziomie = Dno i wodorosty. Poki LvG tego nie zauwazy, nasz styl sie nie zmieni. Wiem, ze RvP lubi grac z Roo.
» 11 lutego 2015, 22:57 #68
Szilk: Oni grają dno bo nie ma pomocników i nie ma im kto nagrać piłki -czemu nie ma ? - bo nasz Van Geniusz pomocników trzyma na ławie -no i tyle w tym temacie.
» 11 lutego 2015, 23:02 #67
ReedSnakee: LvG = Moyes.
» 11 lutego 2015, 22:54 #66
closer888: Bez przesady. Za Davida było odrobinę gorzej. Ale przynajmniej graliśmy szybciej. Teraz jest kijowo ale stabilnie :D
» 11 lutego 2015, 23:01 #65
Andrew07: Zależy co masz na myśli pisząc "raz na jakiś czas zagra groźną piłkę w pole karne rywala". Jeśli raz na miesiąc mu wyjdzie ta groźna piłka to wolę tą 1 opcję.
» 11 lutego 2015, 22:55 #64
mantup89: Ja wole doswiadczonego Naniego.
» 11 lutego 2015, 22:58 #63
Andrew07: Nie no, tak na poważnie to wiadomo, iż lepiej próbować i zagrać coś nieszablonowo, miło by było gdyby wychodziło mu nieco częściej ale to przyjdzie z czasem. (mam taką nadzieję)
» 11 lutego 2015, 22:59 #62
Szilk: Zrozum starać się może na treningach, a w meczach na tym szczeblu ma mu to już wychodzić - on musi się ograć na wypożyczeniu .
M.U. nie stać ,żeby mieć w składzie zawodnika, który się stara - M.U. od zawsze ma wygrywać mecze i walczyć o trofea, a nie być poligonem doświadczalnym dla juniorów. Fellaini , Valencja, Mata - dają zespołowi dużo więcej jakości.
» 11 lutego 2015, 22:59 #61
szabo1878: patrzac na pasywnosc naszego duetu w ataku, to dryblingi Januzaja sprawiaja mi ogromna radosc. co z tego, ze czasem straci? lepiej sprobowac i stracic, niz przez caly mecz podawac do najblizszego. Ronaldo w jego wieku tez nieraz sie pogubil, a teraz prosze jak kreci ;) mam nadzieje, ze Adnan pojdzie w jego slady
» 11 lutego 2015, 23:01 #60
mantup89: Jestem pewien, ze na tym etapie Nani dalby wiecej niz Januzaj i w grze Z ADM, jak i w grze z napastnikami.
» 11 lutego 2015, 23:05 #59
Szilk: szymon z całym szacunkiem dla Januzaja, ale Nani to zawodnik w rzemiośle piłkarskim bije go na głowę zarówno w zwodach jak też i strzałach .
» 11 lutego 2015, 23:05 #58
kendo: Oczywiście wolę Januzaja, który się stara.
Jak koleś odpali tak jak w poprzednim sezonie, to będzie rakieta.
» 12 lutego 2015, 01:34 #57
Hektor2001: Radujmy się, to może być nasz jedyny karny w tym roku.
» 11 lutego 2015, 22:54 #56
Fierek27: Wynik lepszy niż gra. Cieszy jedynie fakt,że wróciliśmy na 3 miejsce w tabeli.
» 11 lutego 2015, 22:53 #55
closer888: 3 miejsce to złudzenie. Mamy tylko punkt przewagi nad 4 miejscem. I tylko 5pk nad 7 miejscem. I gramy padakę póki co...
» 11 lutego 2015, 22:54 #54
mantup89: Falcao mimo, ze go lubie definitywnie przekreslil swoja kariere w United.
» 11 lutego 2015, 22:53 #53
bartek1569: nie rozumiem waszych ocen wynika z nich ze pierwszy januzaj zagral gorzej niz drugi a mi sie wydaje ze bylo zdecydowanie odwrotnie dlatego wyzej oceniam tego pierwszego :)
» 11 lutego 2015, 22:52 #52
kanaryjski: Co mecz to większe meczarnie..... :( nie da sie tego ogladac - masakra to jest antyfutbool , kiedyś to Manchester zawsze zaczynal w roli faworyta a teraz juz nie bo ten styl dzisiejszy jest do porzygania i nie ma nic ciekawego do zaoferowania. Kazdy kto oglada mecze MU to wie. Pozdro
» 11 lutego 2015, 22:52 #51
Kundziu: Manchester dalej nie potrafi grać gdy rywal stosuje ostry pressing. Gdy rywale opadli z sił nasi od razu zaczęli lepiej grać i w końcu przestali gubić piłki (Falcao i Januzaj szczególnie w tym aspekcie prowadzili).
» 11 lutego 2015, 22:52 #50
Kopec91: EVANS OUT!!
» 11 lutego 2015, 22:51 #49
Kopec91: A czy ja go kiedyś sprzedawałem? Znajdź mi taki mój komentarz to będę w szoku.
» 12 lutego 2015, 00:11 #48
mantup89: Co mecz widze beznadziejne nieporozumienia.
» 11 lutego 2015, 22:51 #47
Fenek: W rubryce ocen dwa razy wpisaliście Januzaja.
» 11 lutego 2015, 22:51 #46
brylaantowy: Evans to jest porazka..
» 11 lutego 2015, 22:50 #45
Hektor2001: Ameryki nie odkryłeś. xD
» 11 lutego 2015, 22:51 #44
mantup89: Evans gdy gra jak nie zrobi masakrycznego bledu, to jest gwiazdka w maju.
» 11 lutego 2015, 22:54 #43
vinnie123: Lepszy Falcao niż RvP, ale obaj słabo. Krew mnie zalewa jak Rooney gra na CDM z takim atakiem..
» 11 lutego 2015, 22:52 #42
Jong: ja mam jakos wieksze zaufanie do rvp niz falcao
» 11 lutego 2015, 22:57 #41
RobvanKlu5i: I jest mi wstyd za MU, że tak żenująco 20 krotny Mistrz Anglii gra z kandydatem do spadku...
» 11 lutego 2015, 22:49 #40
closer888: Poprawić trzeba wszystko i to na poniedziałek.
» 11 lutego 2015, 22:55 #39
Hektor2001: 2 Januzajów xD
» 11 lutego 2015, 22:49 #38
RobvanKlu5i: Słyszycie te odgłosy? To Manchester United wali głową w muł od dołu...
» 11 lutego 2015, 22:48 #37
Averx: Może mi ktoś powiedzieć jak wyglądała gra Falcao? Bo widziałem tylko końcówkę meczu i został wygwizdany ;/
» 11 lutego 2015, 22:48 #36
closer888: Beznadziejnie. Przegrywał 90% pojedynków, piłka mu odskakiwała, mase strat. 0 akcji pod bramką przeciwnika, przypadkowa asysta.
» 11 lutego 2015, 22:49 #35
Joker7: wygwizdanych to powinno byc dzisiaj 80% skladu ...
a przy tym pikniku na OT to pewnie gwizdali fani Burnley...
» 11 lutego 2015, 22:51 #34
mantup89: Falcao znow piach jak i RvP. Jak LvG wystawi znow ta pare w ataku w nastepnym meczu, to zwatpie.
» 11 lutego 2015, 22:48 #33
Joker7: nie dostaja podan ... u nas nie ma srodka ...
» 11 lutego 2015, 22:48 #32
grucha151289: Czekam co powie van Gaal jak to zasłużyliśmy na wygraną
» 11 lutego 2015, 22:47 #31
closer888: Wilson wygrał więcej pojedynków główkowych, lepiej się zastawiał niż Radamel.
» 11 lutego 2015, 22:48 #30
Hektor2001: Mam w dup** co będziecie twierdzić, ale Di Maria zagrał bardzo ładny mecz. ;)
» 11 lutego 2015, 22:46 #29
mleko: Zgadzam się, że zagrał ładnie ale jak dla mnie tylko w drugiej połowie.
» 11 lutego 2015, 22:48 #28
wilku02: Di Maria bardzo słabo...dośrodkowania słabe, kiwał się sam ze sobą i zaliczał sporo strat. Podania niedokładne, brak pomysłu na gre i Ty piszesz, że bardzo ładny mecz.
» 11 lutego 2015, 22:48 #27
Kopec91: Di Maria ładnie, widać było, że chce.
» 11 lutego 2015, 22:53 #26
Kundziu: McNair?? Stać go na więcej.
» 11 lutego 2015, 22:47 #25
barietta: Oddajmy Evansa za 1L Mleka prosze ;(
» 11 lutego 2015, 22:46 #24
mleko: Oj oj
» 11 lutego 2015, 22:51 #23
degim: (brak zapisanej zmiany Blind -> Herrera)
» 11 lutego 2015, 22:45 #22
N17: Quo vadis United? Luis van Żal musi się w końcu ogarnąć.
» 11 lutego 2015, 22:45 #21
mantup89: Januzaj duzo slabiej niz Di Maria, w ogole to zygac sie chce dalej.
» 11 lutego 2015, 22:45 #20
miki3999: Moze jednak ta zmiana z West Hamem byla zamierzona....
» 11 lutego 2015, 22:45 #19
mat90: a co z Jonsem i Blindem ??
» 11 lutego 2015, 22:45 #18
Hektor2001: A ty mnie irytujesz...
» 11 lutego 2015, 22:45 #17
Szilk: Popieram Januzaj na wypożyczenie !
» 11 lutego 2015, 22:47 #16
mleko: b90: zgadzam się z tobą i miej w dupie co inni sądzą bo każdy wie i tak lepiej
» 11 lutego 2015, 22:53 #15
mleko: wziąć* jak już
» 11 lutego 2015, 23:05 #14
Joker7: na farcie tak jak farciaarska chelsea .... jak ja ich nienawidze !!
» 11 lutego 2015, 22:44 #13
mat90: Skoncze psioczyc licza sie 3 pkt jutro pojutrze za tydzien nikt nie bedzie pamietał stylu wynik idzie w swiat brawo za 3 pkt !! GG UNITED !! LVG Wierzymy !
» 11 lutego 2015, 22:44 #12
Andrew07: Za tydzień znowu zagramy tak słabo. Idę o dychę ;D
» 11 lutego 2015, 22:45 #11
NexaT: Co za głupoty.
Rozumiem, że poprzednich meczów też nie pamiętasz, bo zdobyliśmy trzy punkty
» 11 lutego 2015, 22:45 #10
karolmanu3: nastepny na wyjezdzie ze swansea, cieeeezko bedzie ;|
» 11 lutego 2015, 22:43 #9
closer888: Herrera uspokoił grę. Rojo, David, Di Maria na plus. Evans i Falcao się nie nadają do MU.
» 11 lutego 2015, 22:43 #8
closer888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2015 22:47

A Oczywiście Smalling na plus. Herrera się nie wyróżnił? Podanie do Di Mari, wyprowadzanie piłki, wychodzenie na pozycje? Ktoś to jeszcze robi tak dobrze jak on w naszej pomocy? Może Blind. Herrera przykrył dziś Roo czapką, bo Roo to napastnik. I napisałem, że uspokoił grę, a nie, że się wyróżnił.
» 11 lutego 2015, 22:47 #7
ziok: Smalling popełnił dwa karygodne błędy w defensywie, a obrońce rozlicza się właśnie z gry na własnej połowie, bramki są tylko dodatkiem. Wygrał nam mecz, ale to nie znaczy, że zagrał dobrze...

Co do Herrery, nie wyróżnił się niczym specjalnym, bo w sumie nie musiał. Nie popełnił żadnego błędu i starał się koordynować nasze ataki.
» 11 lutego 2015, 22:47 #6
closer888: Błedy robił Evans głownie. Ale Chris i tak był pewny w porównaniu do reszty.
» 11 lutego 2015, 22:50 #5
niedoniebieski: Evans robił błędy, Smalling robił wielbłądy. Ale strzelił gole.
» 11 lutego 2015, 22:56 #4
kckMU: ta 1 połowa to jakiś dramat... jeszcze Rojo kopnął piłką w jajca van Persiego :D

mecz wygrała nam kontuzja Jonesa...
» 11 lutego 2015, 22:43 #3
Mazi1989: Jones trzyma naszą obronę w ryzach, czego nie można powiedzieć o Evansie, który grał dzisiaj dramatycznie słabo
» 11 lutego 2015, 22:45 #2
Mazi1989: Wynik dużo lepszy niż gra. Nie spodziewałem się tak słabego meczu z naszej strony...
» 11 lutego 2015, 22:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.