Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes niezadowolony z transferu Daleya Blinda

» 31 sierpnia 2014, 19:14 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Paul Scholes nie jest do końca przekonany o słuszności transferu Daleya Blinda do Manchesteru United. Holender jest na ostatniej prostej, aby sfinalizować wart 17,5 miliona euro transfer z Ajaksu Amsterdam.
Scholes niezadowolony z transferu Daleya Blinda
» Anglik krytycznie komentuje transfer Blinda do MU
- Nie jestem pewny, na jakiej pozycji będzie grał Blind. Uważam, że nie jest wystarczająco silny na lewego obrońcę w lidze angielskiej. Jedyne miejsce w jakie może udać mu się wskoczyć to środek pomocy. To bardzo dobry piłkarz, ale czy jest odpowiedzią na problemy Manchesteru United? Musimy poczekać - komentował Scholes dla BT Sport.

- Nie wiem do końca gdzie będzie grał. United nie jest teraz w pozycji, gdzie może pozwolić sobie na ryzyko. Zespół potrzebuje prawdziwego środkowego pomocnika. Diabły albo nie starają się go szukać, albo nie udało im się ściągnąć takiego gracza - zakończył były gracz Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Shinji Kagawa wraca do Borussii Dortmund
Następny news »
Jonny Evans: Musimy wrócić na właściwe tory

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


luizPKNOrlen: nic dodać nic ująć!! ten grajek to jedna wielka pomyłka!!
» 1 września 2014, 10:55 #66
BraveDevil: a ile rozegral dla nas meczow, ze tak piszesz... ty jestes pomylka.
» 1 września 2014, 13:55 #65
yokowal89: Moim skromnym zdaniem tytuł artykułu jest trochę z du py.

Z treści wynika, że nasz kochany rudy pomocnik jest co najwyżej nie do końca pewny, gdzie Blind zagra, ale jakoś nie mogę wywnioskować z tekstu, że rudy jest niezadowolony z Blinda. Bardziej jest niezadowolony z ogólnej polityki transferowej United :D
» 31 sierpnia 2014, 23:51 #64
vip14: Lepiej mieć go w swojej drużynie, jak nie mieć xD Może się sprawdzi :)
» 31 sierpnia 2014, 22:00 #63
waddle: Od 5 lat potrzebujemy środkowego pomocnika z najwyższej półki, ale w tym okienku kupiono 3 lewych obrońców - Rojo, Shawa i Blinda (no ten ewentualnie ma grać na DMC).
» 31 sierpnia 2014, 21:49 #62
Dogg: Rojo jest srodkowym obronca. Jedynie w reprezentacji zostal przesuniety na lewa obrone.
» 31 sierpnia 2014, 23:29 #61
R4ttle: Od 5 lat? A Scholes?
» 1 września 2014, 10:56 #60
martin43: Podzielam słowa Paula on te mankamenty widzi z bliska i wie o czym mówi.Potrzebujemy środkowych obrońców w stylu gry jaką prezentowali tacy gracze jak Stam Vidić lub defensywny pomocnik jak Roy Keane.
» 31 sierpnia 2014, 21:42 #59
tool81: Żal mu dupe ściska ze stracił posadę a teraz bezczelnie krytykuje każdy ruch LVG. z niego taki sam expert piłkarski tak jak komentator dla BT sport...
» 31 sierpnia 2014, 21:31 #58
dominikMU: Mówi samą prawdę.. LVG niech się broni wynikami bo narazie to gorzej wypada niż Moyes
» 31 sierpnia 2014, 21:55 #57
szymon2943: Blind jest spoko, może nie jest gwiazdą ale jest solidny. Fakt, potrzebujemy chyba troche innych piłkarzy, ale mamy przecież zdąlną młodzież to raz a dwa ej ... prawie 10 piłkarzy teraz nie może grać ! Wróci Carrick, będzie większa rywalizacja, może LVG zmieni troche taktyke ... może wszystko sie odwróci. Poczekajmy i nie krytykujmy po całej lini, przez ostatnie 20 lat byliśmy najlepsi na wyspach, te czasy powrócą lecz musimy dać czas naszemu ukochanemu klubowi :)
» 31 sierpnia 2014, 21:12 #56
Fenek: Tak, Scholes trochę upodabnia się do Keane ale ma rację. Nie rozumiem po co kupują Rojo, Shaw i Blinda. Skoro nie mamy skrzydłowych pomocników, środkowego lub defensywnego pomocnika i mamy bardzo skromną linię obrony. Jedyne co broni ten transfer to to, że LvG dobrze zna Blinda i skoro go sprowadza to wie do czego Holender może się przydać.
» 31 sierpnia 2014, 21:03 #55
huxx2: Wydaje mi się, że Scholsey ma ból_dupy o utraconą posadę w sztabie...
» 31 sierpnia 2014, 20:46 #54
seth: poziom Twojej wypowiedzi świadczy o tym jak niewielkich rozmiarów intelekt mieści się w Twojej głowie..jeśli w ogóle coś takiego tam się znajduje..żal mi Twoich bliskich. Scholes ma rację..za dużo graczy na skrzydła mamy, a za mało środkowych..czy to pomocników defensywnych czy obrońców. a Ty nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak niewiele wiesz o realiach piłki nożnej zwłaszcza w Anglii. pomódl się to może coś Ci do głowy wejdzie.
» 31 sierpnia 2014, 21:08 #53
huxx2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.09.2014 16:23

Za dużo graczy na skrzydła? Chyba nie liczysz Younga i Valencii z łączną średnią celnych dośrodkowań na mecz wynoszącą 5% "panie intelekt"? Poza nimi tylko Di Maria, bo geniuszu pewnie nie wiesz, ale Januzaj i Mata to nie skrzydłowi ;]
[edit] a poza tym co mają skrzydłowi do transferu Blinda?
» 1 września 2014, 16:19 #52
janpodgorski: Brawo Paul !! Nie wiem co się chłopa czepiacie za jego wypowiedzi. Po prostu mówi prawdę i wali prosto z mostu a nie mydli innym oczy. Chłop jest ikoną tego klubu i gdy mu się coś w nim nie podoba to ma prawo o tym mówić. Od kilku lat wszyscy wiedzą, że United największy brak ma w postaci klasowego rozgrywającego. I kolejny rok nic z tym się nie dzieje. Mam już powyżej pieprzenia o filozofii, potrzebie czasu i innych pierdół. Nie ma w United zespołu. Nie ma ducha walki. Nie ma chęci zniszczenia rywala, która byłą domeną OT. Leje i może zlać nas każdy. Piłkarze grają jakby im żeliwo w łydki włożyli. Zero ambicji, chęci walki. Gra MU jest do znudzenia przewidywalna, bez żadnej jakości i pomysłu. Zamiast się pieścić po tyłkach niech LVG lub któryś tam mądrzejszy wrzuci na projektor mecze MU gdzie United rozjeżdzało rywali. Niech im ktoś przypomni jakim klubem jest MU i dla jakiego klubu grają. GG Man Utd !!
» 31 sierpnia 2014, 20:28 #51
slawekmatera: jak do reszty czemu cicho siedział gdy wracał? wtedy mógł powiedzieć w mediach "ja nie wróce kupcie innego super SP"
» 31 sierpnia 2014, 20:32 #50
mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 21:02

jakby Ci odpowiedzieć.... czasy się zmieniają. I to już nie ta sama PL co kiedyś kiedy dosłowie 3,4 kluby były praktycznie nieosiągalne dla reszty. Przez co nie ma sensu porównywać teraźniejszości do przeszłości.
Ale fakt faktem nie widać w dzisiejszych zawodnikach tej pasji co kiedyś.
» 31 sierpnia 2014, 21:01 #49
Kaczor5454: Nie zgadzam się. Gnieść da się dalej rywali, tylko trzeba mieć czym i trzeba wiedzieć jak. Przykład? Nasza niekochana drużyna, czyli M.City w poprzednim sezonie 27-5-6. A Liverpool 26-6-6.
» 31 sierpnia 2014, 21:14 #48
ziomboy777: wracał mistrzu... ehhh... przydałby się taki drugi rudy, prawdziwa maszynka, wyobraźcie sobie jak by wtedy wyglądał kwartet: Mata-DiMaria-Roo-RVP
» 31 sierpnia 2014, 20:27 #47
Maxwell: Nie no Paul ma trochę racji... Kupiliśmy zawodnika który gra w lidze holenderskiej. Wielką gwiazdą Ajaxu to on nie jest ale solidnym graczem to trzeba przyznać. Prawdopodobnie będzie grał w środku tak jak to robi w Ajaxie... chyba że ze zamiast Younga na skrzydle i bd mieć wreszcie 4 obrońce. Jak Shaw wróci to Blind przejdzie na środek a może na drugie skrzydło go przesunie... Możemy gdybać a co nasz trener wymyśli zobaczymy w przyszłości ;**
» 31 sierpnia 2014, 20:23 #46
slawekmatera: został wybrany najlepszym zawodnikiem Ajaxu oraz Eredivisie więc?chyba coś potrafi kopać
» 31 sierpnia 2014, 20:25 #45
RobvanKlu5i: Wiadomo, Paul ma dużo racji w swoich wypowiedziach ale zaczyna delikatnie przesadzać. Być może niedługo skrytykuje zatrudnienie van Gaala na stanowisku trenera. Wydaje mi się, że boli go fakt iż został pominięty przy doborze sztabu szkoleniowego i próbuje w jakiś sposób odegrać się krytyką polityki transferowej MU. Wielki piłkarz, legenda, niezapomniany ale szczerze mówiąc przesadza.
» 31 sierpnia 2014, 20:17 #44
manooch: RobvanKlu5i,

"Być może niedługo skrytykuje zatrudnienie van Gaala na stanowisku trenera."
Ja krytykuje to zatrudnienie od 1 dnia jego pracy...

Po 2: Jeśli masz zamiar wrzucić Scholesa do jednego worka z frustratem Keane'm to wyloguj się i przeproś. Nie ma nerwów za brak doboru w sztabie szkoleniowym, jest prawda i tylko prawda. Jak Paul widział wszystko na boisku to chyba z boku jest to jeszcze prostsze, nieprawdaż? On był MÓZGIEM drużyny, przedłużeniem Fergusona na boisku, regulatorem prędkości i rozdzielaczem absolutnym. Wiedział i widział co robić na boisku, rozumiał schematy + miał umiejętności, dzięki czemu był najlepszym ŚP jakiego widziałem. Także, twoje teksty zachowaj dla siebie i okaż szacunek rudemu, jeśli tak mówi - to tak jest.

A jak nie wierzysz w moje słowa to zapytaj Zidana kto był za jego czasów najlepszym rozgrywającym na świecie ;)
» 31 sierpnia 2014, 20:44 #43
Mafioski: rozgrywającym a nie trenerem :)
» 31 sierpnia 2014, 21:31 #42
manooch: idź pograj w fife.
» 31 sierpnia 2014, 22:25 #41
slawekmatera: ciekawe czemu takich wypowiedzi nie udzielał na temat Cleva? Fletchera? Gibsona? a zapomniałem to są mega gracze z akademi i koledzy Scholsea.... a tak na poważnie Blind jest niezłym piłkarzem to raz a dwa że to gdzie bedzie grał nie powinno martwić Poula,no chyba że boi się o Fletchera? zresztą jak sam powiedział brakuje nam klasowego SP mógł nie wracać wcześniej to może pewien Francuz by u nas grał albo Alex by kogoś ściągnął? np.nowego Djemba-Djemba? chodzi mi o to że jak można oceniać transfer gdy zawodnik nawet nie zagrał minuty? może bedzie "nowym Klebersonem" a może Keanem?
» 31 sierpnia 2014, 20:15 #40
Cinz: Scholes chyba powienen zmienic kolesia od PR-u bo po wszystkich jedzie ;-)
Typowy Scholes - nie tylko brutalny na boisku ale i w wypowiedziach.
» 31 sierpnia 2014, 20:14 #39
cebularek: i tak zawsze bedzie rudy
» 31 sierpnia 2014, 20:13 #38
Paxius: Jeżeli Blind ma być głównym wzmocnieniem środka pola no to faktycznie słabo. Jak dla mnie to trzeba kupić jakiegoś porządnego ŚP, a Blind powinien być kimś takim, jakim był O'Shea.
» 31 sierpnia 2014, 20:10 #37
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 20:08

Po raz kolejny zauważyłem, że tytuł newsu jest nieco nieadekwatny do samej treści, tak jakby zainteresować na siłę czytelnika (coś jak w WP.PL ale w dużo mniejszym stopniu). Kiedyś był nagłówek: "Hamann krytykuje Rooneya", a w samej wypowiedzi nie było o tyle krytyki co samo wymienienie poglądu, podobnie jest i tutaj.
» 31 sierpnia 2014, 20:07 #36
1wolf1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 20:30

Oto wytlumaczenie slowa krytyka:
Krytyka (łac. criticus – osądzający) – analiza i ocena dobrych i złych stron z punktu widzenia określonych wartości (np. praktycznych, etycznych, poznawczych, naukowych, estetycznych, poprawnych) jako niezbędny element myślenia.
» 31 sierpnia 2014, 20:30 #35
Arbruz: Kogo nie sprowadzimy to źle, sory Paul ale to Louis jest trenerem i on będzie decydował co dobre a co złe dla United. Do widzenia .
» 31 sierpnia 2014, 20:03 #34
ferdas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 20:13

Jako ikona klubu która przyczniła się i to walnie do mnóstwa sukcesów ma prawo głosu, choćby to zakrawało o herezję. Dla mnie słowo Scholesa jest o wiele więcej warte niżĂ‚ samego Van Gaala.
» 31 sierpnia 2014, 20:12 #33
slawekmatera: masz racje ale dlaczego teraz krytykuje wszystko a wcześniej nic nie mówił i Clev był dla niego : " bardzo zdolnym piłkarzem" mimo że grał bardzo słabo? czyzby nie podobało mu się że nagle Fletcher straci miejsce? dlaczego nie krytykuje Fletecha-za mecz z Burnley, Evansa? Younga? bo co koledzy? a zaczyna krytykować ludzi którzy nawet nie zdążyli zadebiutowac?!
» 31 sierpnia 2014, 20:19 #32
RaV: Blind nie jest klasowym piłkarzem o wielkiej renomie. Kagawa, którego właśnie się pozbyliśmy dla przykładu takim był... ale co z tego ? skoro w taktyce LVG ma braki na DPŚ ? a tam lepiej spisze się Blind niż Kagawa :P niech buduje taki skład i kupuje takich graczy jakich potrzebuje a nie jakich się opłaca :P
» 31 sierpnia 2014, 20:01 #31
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 20:06

Kagawa był klasowym piłkarzem o wielkiej renomie? Pozyskaliśmy go za bodajże 13mln funtów. Bez przesady. Takim piłkarzem to był choćby Fabregas czy ADM.
» 31 sierpnia 2014, 20:04 #30
RaV: Był jedną z gwiazd bundesligi i wielkim odkryciem.. tak czy siak do Fabregasa się nie umywa to prawda :P w każdym razie chodziło mi o to, że wolę mieć średniego Blinda, który się przyda niż kogoś teoretycznie lepszego dla którego nie ma miejsca w składzie bo na 10tce mamy graczy. Takie transfery Van Gaal też musi robić, nie zawsze sprowadza się Di Marię :)
» 31 sierpnia 2014, 20:20 #29
RedDevil508: Dobrze. Ze lvg jest pewny.
» 31 sierpnia 2014, 19:55 #28
waddle: W tym klubie już od kilku lat nie potrafią sprowadzić klasowego środkowego pomocnika. I znów przez cały sezon będziemy mówić, że MU potrzebuje rozgrywającego z najwyższej półki lub prawdziwego wojownika w roli defensywnego pomocnika. Już widzę Blinda w starciu z Yayą Toure, albo Mticem czy Fabregasem, heheheheh
» 31 sierpnia 2014, 19:54 #27
k13r: To logiczne, że Daley to nie Twoja klasa Paul, ale dajmy mu się ograć. Jest młody, może jeszcze będzie z niego środkowy pomocnik, a jeśli nie - to jest to zawsze jakaś alternatywa dla defensywy. Poza tym Paul zaczął być zrzędliwy jak życiowy frustrat. Rozumie, że nie chcieli go w kadrze szkoleniowej MU, ale to nie powód żeby na wszystko kręcić nosem.
» 31 sierpnia 2014, 19:53 #26
Wyv: Rudy myśli, że każdy może grać tak jak on :)
» 31 sierpnia 2014, 19:53 #25
Mazi1989: Scholes nie załapał się do sztabu Van Gaala i teraz za każdym razem krytykuje jego decyzje. Żenujące. Louis ma duże doświadczenie, wiele sukcesów na koncie i wie doskonale jakiego zawodnika potrzebuje, a jaki mu się nie przyda
» 31 sierpnia 2014, 19:52 #24
ferdas: A ja wole Scholesa niz Van gaala
» 31 sierpnia 2014, 20:08 #23
manooch: A co Van Gaal zrobił z United, że tak go bronisz? NIC, nawet wygrać w Lidze z ogórkami nie potrafi...

Co zrobił Scholes dla United ? 138 asyst i 107 bramek (Premier League) oraz 499 meczy oficjalnych w PL... Dodaj sobie puchary, turnieje, LM itp... ;)
» 31 sierpnia 2014, 21:00 #22
Mazi1989: A co miał zrobić w 2 miesiące? Wygrać ligę mistrzów? A może sam miał wejść na boisko i strzelić hat-tricka Swansea. Ogarnij się i daj mu trochę czasu
» 31 sierpnia 2014, 21:27 #21
manooch: Moyesowi nikt go nie dał. Czemu mam pobłażać LvG ? Bo ma większe nazwisko ?
» 31 sierpnia 2014, 22:26 #20
CR71999: Paul ma 100% racji. My potrzebujemy prawdziwego środkowego pomocnika np. Khedira/Strootman/Vidal a nie Blinda, który jest (ok teraz możecie hejtować) lepszą kopią Toma Cleverleya.
» 31 sierpnia 2014, 19:51 #19
Wyv: Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)
» 31 sierpnia 2014, 19:53 #18
Arkin: Zgadzam się z Paulem. To nie DP na ligę angielską, na lewej stronie jest Shaw i Rojo w razie czego więc po co Blind? Jeszcze wierzę w transfer środkowego pomocnika tego okienka.
» 31 sierpnia 2014, 19:48 #17
Arbruz: A Blind to co jest!?
» 31 sierpnia 2014, 20:02 #16
Arkin: Zapchajdziura
» 31 sierpnia 2014, 20:46 #15
BraveDevil: Rudy paszczur za bardzo się wciska na siłę do MU, wszędzie go dużo. Może niech zacznie trenować United i pokaże co potrafi ;]
» 31 sierpnia 2014, 19:48 #14
gaworek353: Rudego paszczura widzisz codziennie e lustrze.A na poważnie to jak możesz obrażać taką ikonę i legendę klubu.Cytując klasyka "mowisz MU myslisz Paul Scholes".Tez nie do konca sie z nim w kwestii Blinda zgadzam,ale jak tak mozna...
» 31 sierpnia 2014, 21:09 #13
BraveDevil: to byla ironia dzieciaku, do szkoly lec juz !
» 1 września 2014, 10:05 #12
zakrzak26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 19:43

Nie słuchajcie go, on jest rudy.
» 31 sierpnia 2014, 19:43 #11
kckMU: Rudy, ja Ci już mówiłem w poprzednim newsie ale najwyraźniej mnie olałeś, więc powtórzę: zamykamy buźkę i wracamy na boisko :)
» 31 sierpnia 2014, 19:29 #10
Dryblas: Mocny tytuł newsa. Nieadekwatny do treści. Nie idźcie tą drogą.
» 31 sierpnia 2014, 19:24 #9
Kundziu: Zgadzam się ;) Tak to na Onecie można pisać ;)
» 31 sierpnia 2014, 19:33 #8
ElTunel2000: A mi się coś zdaje że LVG spróbuje go wcisnąć na prawego obrońcę. Bardzo możliwa jest też opcja że zagra jako defensywny pomocnik.
» 31 sierpnia 2014, 19:23 #7
waddle: 100% zgodności! Jedna z największych gwiazd ligi holenderskiej, Eriksen jest zwykłym średniakiem w Anglii. Pieniądze wyrzucone w błoto.
» 31 sierpnia 2014, 19:20 #6
aruna12: A jeden z największych gwiazdorów ligi holenderskiej, Suarez, został królem strzelców Premier League i poszedł za niesamowite pieniądze do Barcelony.
» 31 sierpnia 2014, 19:23 #5
jaratkow: I ciekawe kogo z wielkich "wygryzie" w Hiszpanii ;-)
» 31 sierpnia 2014, 19:45 #4
waddle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.08.2014 19:49

Suarez to wyjątek potwierdzający regułę, że gracze z ligi holenderskiej trafiający od kilku lat do Premier League szału w niej nie robią. Nie licz na to, że Daley Blind zrobi taką karierę jak Suarez. Bliżej mu do Buttnera niż do ... nie wiem kogo, bo nikt chyba nie wie gdzie on ma grać? Za wolny, za słaby fizycznie jak na Premier League. Ten transfer pachnie mi lipą
» 31 sierpnia 2014, 19:48 #3
Mafioski: A Ruud van Nistelrooy grał niewiarygodnie słabo... a z psv wzięty :)
» 31 sierpnia 2014, 21:27 #2
DevilDiMaria: BRAWO !
» 31 sierpnia 2014, 19:20 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.