Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cena za Angela Di Marię ustalona

» 24 sierpnia 2014, 21:18 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Działacze Manchesteru United i Realu Madryt doszli do porozumienia w kwestii kwoty odstępnego za Angela Di Marię. Czerwone Diabły zapłacą za Argentyńczyka 63,9 mln funtów.
Cena za Angela Di Marię ustalona
» Angel Di Maria ma w poniedziałek przylecieć do Manchesteru
Di Maria ma pojawić się w Manchesterze w poniedziałek, aby dopiąć swój rekordowy transfer do Manchesteru United. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to piłkarz będzie mógł zadebiutować już w sobotnim meczu z Burnley na Turf Moor.

Guillem Balague, ekspert od hiszpańskiego futbolu w telewizji Sky Sports, poinformował, że Manchester United początkowo zaoferował za Di Marię 60 milionów euro. Real Madryt upierał się przy 90 milionach euro. Kluby osiągnęły jednak kompromis i ustaliły cenę za zawodnika na poziomie 80 milionów euro (63,9 mln funtów).

Jeśli transfer Di Marii zostanie sfinalizowany, to Argentyńczyk zostanie najdroższym piłkarzem, który zasili klub z Premier League. Aktualny rekord należy do Fernando Torresa, za którego Chelesa zapłaciła 50 mln funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Chris Smalling powiększa grono kontuzjowanych
Następny news »
Robin van Persie: Wkrótce się poprawimy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (149)


Red4ever: youtube. com/watch?v=bNeETao1qKw
» 26 sierpnia 2014, 17:29 #139
MU1212: Już nie mogę się doczekać ;D
» 25 sierpnia 2014, 17:01 #138
jaratkow: Jeszcze niedawno był płacz, że nikogo "wartościowego" nie kupujemy. Dziś jest lament, że przepłacamy za Di Marię. Czy mogę te postawy pozostawić bez komentarza?
» 25 sierpnia 2014, 16:45 #137
arekwis: Chyba przeplacamy. Ale chetnie zobaczylbym takie ustawienie jesli przyjdzie. 4-1-3-2, tylko nie wiem czy z jednym DM damy rade i czy Herrera jest defensywnym pomocnikiem.

Rafael, Jones, Rojo, Shaw
Herrera
Di Maria, Mata, Januzaj
Van Persie, Rooney
» 25 sierpnia 2014, 12:57 #136
arekwis: No wlasnie tez mam wrazenie ze az ofensywnie tylko ciezko mi bylo kogos z tych ofensywnych zawodnikow wywalic. Di Maria, Mata, Januzaj, Van Persie, Rooney. Naj bardziej prawdopodobny do lawki jest Januzaj a szkoda.
» 25 sierpnia 2014, 13:01 #135
Domestos: Znowu powtórka z tamtego sezonu, kiedy wszyscy napalili się na fellainiego. Z Di Marią może być podobnie, bo może łapać np. kontuzję. Wkurza mnie ten real, bo jest im on nie potrzebny, a chcą za niego 90 mln euro. Można przeczekać ten sezon wg jeśli chodzi o transfery. Może dostaniemy się do 4 i wtedy zawodnicy będą w przystępnej cenie.
» 25 sierpnia 2014, 12:14 #134
GLOREK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 10:15

Podono Roma nie moze sie dogadac z Bayernem w sprawie Benatii wiec na co czekamy? Dac Romie ile tam chca 35 czy tam 40 bysmy chociazmieli obronce porzadnego a z Jonesem i Rojo to juz by ciekawie wygladalo :)
» 25 sierpnia 2014, 10:13 #133
MANUGLORy: oglądałem nieraz Di Marie w akcji i sądze że ta cena nie jest wygórowana
» 25 sierpnia 2014, 10:00 #132
pawelbarte: co tu dużo mówić troche przepłacony no ale lepsze to niż w ogóle bez transferów.No i umówmy sie:
Di Maria to jednak z całym szacunkiem piłkarz troche innej klasy niż carrick flecher i clev
» 25 sierpnia 2014, 08:58 #131
Smiksu: No dobra, to kiedy pierwsza kontuzja? ;)
» 25 sierpnia 2014, 07:51 #130
Puchaczeue: Wypluj to!
» 25 sierpnia 2014, 09:39 #129
diabelek66: To teraz tylko czekać na oficjalną prezentacje i będzie super.Ten transfer zmusi LVG do zmiany taktyki na 4-2-3-1,i jeśli wszyscy będą zdrowi to pierwszy skład ,być może będzie wyglądał tak:
De Gea
Rafael Jones Evans Rojo
Carrick Herrera
Di Maria Mata Rooney
Van Persie
Carrick-chociaż nie jest już młody to i tak jest lepszy od cleverleya,fletchera i fellainiego razem wziętych
» 25 sierpnia 2014, 07:44 #128
MANUGLORy: ludzie narzekacie jakie to nie są ceny ale jak patrze na kontrakty sponsorskie to jakoś mnie to nie dziwi jakby to nie szło razem w parze to dajmy że dostajemy od adidasa 75 mln na sezon a najlepsi goście na świecie chodzą dajmy na to jeśli rynek nie byłby "zepsuty" 50 mln gdzie tu sens ?? idzie cena kontraktów sponsorskich to też idą ceny piłkarzy i na odwrót nie w tym nic dziwnego
» 25 sierpnia 2014, 07:39 #127
bbauza: ten transfer (jeśli dojedzie do skutku), pokazuje jak wygląda rynek transferowy. Przepłacanie za zawodników - nie mówię, że Di Maria jest przepłacony, ale niestety za brak piłkarskiej atrakcyjności klubu (brak pucharów), trzeba słono płacić. Dlaczego w zeszłym roku nie dawaliśmy takich pieniędzy? Odpowiem. Bo z funkcji managera odchodził Ferguson, który trzymał w szachu Glazerów. Z nim się liczyli, bo ruszenie SAFA równałoby się z odwróceniem się kibiców od klubu - krótko po jego odejściu nikt nie chciał robić nerwowej atmosfery i klub pozostał w stagnacji kadrowej. Ferguson pomimo jakiejś "funkcji" w klubie mało ma do gadania. Gdyby Barcelona, Real, MC, Monaco i PSG nie przepłacały za piłkarzy to dziś Di Maria kosztowałby jakieś 30mln funtów max.
» 25 sierpnia 2014, 06:57 #126
Lukixp: Wy jestescie jacys chorzy? Narzekanie, ze Di Maria za drogi? hahahha! To jest PRZEKOTi zobaczycie, on bedzie nasza najwieksza gwiazda, za jakis czas. W Realu dlugo jeszcze beda plakac po nim, a tu komentarze cebulakow "przeplacony jak Herrera czy Afro". Wy placicie podatki do Manchesteru, czy co? Wolicie, zeby ta kase Glazerowie po kieszeniach chowali? Co za ludzie.
» 25 sierpnia 2014, 01:14 #125
Dubek: Ludzie się na prawdę nie znają na aktualnym rynku transferowym. Di Maria jest aktualnie w TOP3 najlepszych skrzydłowych na świecie, absolutnie klasa światowa. Zauważcie ile lat temu Ronaldo poszedł za te 93 mln, teraz mamy 2014 rok gdzie cienki Luz poszedł do PSG za 50 baniek więc cena za Di Marie wydaje się jak najbardziej ok. A Ci co narzekają że nie zapłaciliśmy tych 50 baniek za Vidala niech pomyślą trochę że gość cały czas miał kontuzje. Mieliśmy dać 50 baniek za kota w worku który nie wiadomo ile będzie się jeszcze leczył ? Podejrzewam że w styczniu będziemy chcieli kupić Strootmana.
» 25 sierpnia 2014, 01:30 #124
filperos1000: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 00:04

Jak zawsze starałem się być poważny komentując wydarzenie związane z tym klubem to teraz mnie na śmiech bierze. 80 mln euro czyli tylko o kilka taniej niż od nas odszedł Ronaldo , drożej kupiony od Zidana czy Ibry czyli piłkarzy wybitnych a nie bardzo dobrych jakim jest Di Maria ale jakich jest pełno tańszych. Hahaha to jest po prostu kpina i żenada. Rozpaczliwe szukanie piłkarzy i przepłacanie za nich.
» 25 sierpnia 2014, 00:03 #123
CeTe: Bylo mowione ze klub ma nieograniczony budzet na transfery i przy sciagnieciu tego zawodnika to sie potwierdza ze nie boimy sie wylozyc duzych pieniedzy jak Barcelona Real PSG Chelsea City czy Liverpool

Niestety takie sa czasy ze trzeba placic duzo za zawodnikow a jesli bedzie trzeba to nawet wole zeby United wylozylo nastepne 50 czy 60 mln za Vidala czy innego gracza klasy swiatowej byle wrocic na szczyt

A jesli sie martwicie o te pieniadze to spokojnie koszulki z numerem 7 szczegolnie fajnego zawodnika sprzedaja sie dobrze wiec czesc tych pieniedzy sie zwroci
» 24 sierpnia 2014, 23:41 #122
szycha97: Jeszcze zarobią na koszulkach z Di Marią :D
» 24 sierpnia 2014, 23:52 #121
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 00:01

Policzylem dokładnie ile więcej zarobi w tym sezonie United na sprzedaży koszulek dzięki Di Marii. Dokładnie jest to 0 zł i 0 groszy.

Nike płaci nam zryczałtowaną kwotę niezależnie od ilości sprzedanych koszulek. Nie mamy takiej umowy jak Real, który dostaje procent od każdej koszulki.
» 25 sierpnia 2014, 00:01 #120
CeTe: no to mi zbiles na logike myslalem ze klub na sprzedazy koszulek tez zarabia nie wiedzialem ze to jest osobny punkt w umowie

co nie zmienia faktu ze jestem nadal za tym zeby wydali kolejne pieniadze na wielkich pilkarzy po slowach o nieograniczonym budzecie
» 25 sierpnia 2014, 00:11 #119
Nani1900: @grandes

A to nie miało wejść dopiero od przyszłego sezonu z Adidasem? Nie wiem, po prostu tak mi się wydaję.
» 25 sierpnia 2014, 07:38 #118
limak007: jak dla mnie to cud ze gosc chce dolaczyc do ManU po poprzednim sezonie i dwoch pierwszych kolejkach tego
» 24 sierpnia 2014, 23:37 #117
CeTe: nie pisze sie "ManU"
» 24 sierpnia 2014, 23:42 #116
limak007: a ja sie spotkalem z takim skrotem wiele razy i co? masz z tym jakis problem?
» 24 sierpnia 2014, 23:45 #115
CeTe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:47

wpisz sobie w google "dlaczego nie piszemy manu" i mysle ze jak przeczytasz ten artykul to zrozumiesz swoj blad a nie sie tutaj sadzisz
» 24 sierpnia 2014, 23:46 #114
limak007: trudno, to jakies stereotypy, mi jest tak wygodniej i nie uzywam tego wyrazenia dla obrazy
» 24 sierpnia 2014, 23:49 #113
Hermes17: Ok, to teraz poszukaj w słowniku co znaczy słowo stereotyp
» 24 sierpnia 2014, 23:54 #112
CeTe: nie zamierzam wchodzic w dyskusje ale uwazam ze jako kibic powinienes jednak trzymac sie tego szczegolnie ze napisanie United zamiast ManU rak nie urywa a gdzies to wedlug mnie ma znaczenie
» 24 sierpnia 2014, 23:55 #111
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:58

gosciu to jest stereotypowe myslenie, odnosnie tego skrotu bo ktos sobie tak wymyslil, nie jestem kibicem innej druzyny i nie uzywam tego wyrazenia po to zeby obrazac klub to chyba logiczne
» 24 sierpnia 2014, 23:57 #110
CeTe: moze jest to bledne myslenie jednak zostalo przyjete wsrod kibicow ze nie bedzie sie uzywalo sformulowania "manu" poniewaz zostalo przyjete jako obrazliwe dla klubu i chyba jako kibic powinienes to zrozumiec i uszanowac tym bardziej ze tak jak mowie mozna napisac "united, manchester, Man Utd, Man United, czerwone diably" i te sformulowania sa jak najabrdizej pozytywne
» 25 sierpnia 2014, 00:07 #109
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 00:18

serio ma to dla Ciebie az tak wielkie znaczenie jakiego skrotu sie uzyje? az tak bardzo urazilem Cie poprzez ten skrot? przebaczysz mi czy dalej bedziesz to roztrzasac do usranej smierci? nie sadze ze dojdziemy do porozumienia, wiec moze lepiej dasz se juz spokoj? zreszta nie bylo moim zamiarem rozmawianie o skrotach tylko o tym ze nareszcie kupilismy dobrego pilkarza, ktory wcale nie musial do nas dolaczyc
» 25 sierpnia 2014, 00:16 #108
madd118: Ja .... Chyba tylko w Polsce jest dalej jeszcze o to spina. Kiedyś na DP było wyjaśnione, że można używać tego skrótu. Wpisz sobie w google "MANU KILKA LITER, A TYLE SZUMU"
» 25 sierpnia 2014, 01:17 #107
KaMillo98: @CeTe czepiasz sie limak007, a inny polski serwis o MU ma w linku "manu"
chodzi o manusite ;p
» 25 sierpnia 2014, 12:19 #106
Andy1968: Śmieć mi się chce jak czytam te przerażone komentarze ze 63,0 miliona funtów to za dużo. Nie wiem czy pamiętacie od kiedy zaczęły sie takie ceny? jak Abramowicz kupił zabawkę Chelsea a potem dołożył do tego ten ''brudas''z PSG. Pamiętacie jak sir Aleks chciał kupić młodzieniaszka Lucasa Mourę wtedy to PSG popsuło rynek wykładając bez targowania sie 50 mln funtów. Odnośnie Angela jest to piłkarz ukształtowany i nie schodzący poniżej pewnego poziomu. do tego nam niezbędny
» 24 sierpnia 2014, 23:34 #105
inek10: nie 50 tylko 33.5 tak gwoli ścisłości :P
» 25 sierpnia 2014, 00:05 #104
badbull: Cóż, nie jest to może zawodnik, którego najbardziej w tej chwili potrzebujemy (są pozycje pilniej wymagające wzmocnienia), ale to dobry ruch, przede wszystkim dla wizerunku klubu. To sygnał, że będziemy sięgać po zawodników z najwyższej półki, jest szansa, że pomoże to przekonać innych klasowych graczy (Vidal?).
Cena wysoka, ale ten transfer powinien dość szybko się spłacić - rekord transferowy Premier League, MVP finału LM, no i legendarna "7" na plecach. A to wszystko po tak fatalnym sezonie. Tego na Old Trafford jeszcze nie było! Koszulki będą się sprzedawać, jak świeże bułeczki.
Martwi mnie tylko jego podatność na kontuzje (które u nas zdarzają się nagminnie). Ale miejmy nadzieję, że będzie dobrze.
Jutro, najpóźniej we wtorek, liczę na oficjalne potwierdzenie (gdyby znowu ktoś nas ubiegł, to byłoby, jak plaskacz w twarz). A potem zostaje parę dni na kolejne transfery: środkowy pomocnik i środkowy obrońca to konieczność!
» 24 sierpnia 2014, 23:33 #103
limak007: widze ze niektorzy mogliby juz dzis zastapic LVG i wiedza co najlepsze dla ManU. Sam trener mowil ze potrzebujemy na gwalt skrzydlowego, ale widze ze kolega woli jednak valencie i niesamowitego aktora janga
» 24 sierpnia 2014, 23:35 #102
badbull: "Kolega" nigdzie nie napisał, że skrzydłowy (zwłaszcza tej klasy) nie jest nam potrzebny (a jest, bo skrzydła, niegdyś nasza najsilniejsza broń, są w opłakanym stanie), ani że woli Valencię czy Younga.
Stwierdziłem tylko, że najbardziej palące braki są na środku: obrony i ataku. Ale jeśli była okazja sięgnąć po takiego gracza, to jak najbardziej należy to zrobić. Ogólnie to nie wiem, o co się czepiasz, bo przecież nie skrytykowałem tego transferu.
» 24 sierpnia 2014, 23:51 #101
arek12121: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:31

Depay 3 mecze i 5 bramek. Dzis w znaczacy sposob przyczynil sie do zwyciestwa nad Ajaxem. Nie wiem czemu Van Gaal chce go dopiero za sezon. Woli grac Youngiem? Mysle ze on Januzaj i di Maria daliby rade pociagnac nasze skrzydla. A za rok w sumie nie wiadomo czy Depay nas wybierze bo moze dostanie oferte z Barcy Bayernu czy innego dobrego klubu.
» 24 sierpnia 2014, 23:30 #100
Blackett: Dokładnie, mogliśmy go chociaż kupić i wypożyczyć jak LvG chce go za rok :D
» 24 sierpnia 2014, 23:34 #99
KrzychuUnited: Tylko zauważ, że to jest liga holenderska, ona promuje naprawdę świetnych zawodników tylko na statystyki to tam nie patrz. Tam mecz wygląda tak: od jednej bramki do drugiej, sam atak, a obrona dziurawa jak w naszej reprezentacji. Depay to fajny zawodnik, ale czy sprawdzi się w BPL? Zaha wydaje się od niego teoretycznie lepszy a grzeje ławę. Lecz przyznaje, LvG powinien zaryzykować i zainwestować w tego zawodnika, pewnie będzie wart jakieś 10-12mln funtów, to nic dla MU. Bo jak patrzę na Younga i Valencie na skrzydłach to kurwica mnie bierze..
» 25 sierpnia 2014, 07:11 #98
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:31

Gadacie glupoty jakby to byla wasza kasa, lol, nie wasza kasa nie wasz problem. Cieszcie sie ze nareszcie kupilismy dobrego pilkarza a nie jakas druga wersje naniego czy janga. Kupilismy zajebistego pilkarza a pieniadze to nie wasz problem tylko zarzadu. Moze wolicie jakies wasze propozycje ktore odkrysliscie podczas grania w fm czy fife za 40 milionow bez nazwiska, ale Manchester nie potrzebuje wiecej szrotu. Dalismy takie oferty za flele czy mate i nie porywaja, fella to w ogole nie wypal a kosztowal sporo
» 24 sierpnia 2014, 23:29 #97
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:22

Śmiać mi się chce, jak czytam, że według niektórych on jest wart 80 milionów. Miał genialny poprzedni sezon, ale co z tego? Nikt nie wie, że czasami grał piach niczym Young?

To, że w dzisiejszym futbolu są wysokie ceny, nie oznacza, że mamy przepłacać... 30 milionów! Co najmniej.
edit: Jeszcze dzisiaj czytałem o tym, że Januzaj powinien przybrać na masie, bo jest chudy. A Di Maria? Jeszcze gorszy patyk, ale co z tym...
» 24 sierpnia 2014, 23:20 #96
Shaki886: Na mistrzostwach nieźle sobie radził, także w środku pola. Jeżeli Van Gaal widzi go w swojej taktyce to może chociaż nie wybrzydzajmy, bo w ten sposób nigdy nikogo nie sprowadzimy. Ja wierzę w Di Marię, nie jako osobę która pociągnie sama zespół, ale na pewno wniesie wiele dobrego.
» 24 sierpnia 2014, 23:23 #95
Shaki886: 80 mln euro - okej, może i dużo, na obecne czasy powiedzmy, że normalnie. Ale co z tego, że dużo ? Nie mam jakoś określonego budżetu z tego co mówi góra, najważniejsze jest sprowadzić odpowiednich piłkarzy, a nie zrobić to jak najtaniej. Klub nie zbiednieje, kibice też nie, więc w czym problem, że tyle będzie kosztował... Tym bardziej, że nawet po tym transferze zapowiadają kolejne próby ściągania innych. Spokojnie ludzie, pieniądze są.
» 24 sierpnia 2014, 23:15 #94
NexaT: Jak to dobrze, że ten serwis ma ludzi, którzy zajmują się finansami United.
» 24 sierpnia 2014, 23:21 #93
Shaki886: Taaak... Po prostu mówię, że jeżeli United twierdzi, że może tyle dać za Di Marię to gdzie jest problem...
» 24 sierpnia 2014, 23:26 #92
Slowian: Bardzo się przyda United lecz lekiem na całe zło na pewno nie jest.Tak jak na razie taktyka LVG w BPL
» 24 sierpnia 2014, 23:03 #91
Fenek: Kurna kpina z tymi cenami byle kopacz 30 mln, lepszy zawodnik +50 mln a zawodnik z najwyższej półki +80 mln.
» 24 sierpnia 2014, 22:53 #90
walentos: Pomyśleć że Van Persie i Mata w latach swojej świetności kosztowali nas odpowiednio 20+ mln i 30 +mln funtów.
» 24 sierpnia 2014, 22:55 #89
arielloMU: Ale czasy się zmieniły...i ceny poszły w góre. Więc jeśli nie chcecie co mecz płakać ze nie mamy środka pola to musimy płacić
» 24 sierpnia 2014, 22:59 #88
walentos: Przepłacony i to nie ze względu na to że nie jest tyle wart bo jest bo napewno będzie sporym wzmocnieniem ale Di Maria chciał z Realu odejść dlatego cena powinna być znacznie mniejsza. Pamiętacie ile zapłaciliśmy za Matę jak Chelsea go nie chciała. Real z nas zakpił bo zawodnik tak czy siak chciał odejść i musieli go sprzedać. Kwoty odstępnego nie było ustalonej dlatego powinniśmy się twardo trzymać 60 mln euro biorąc dodatkowo pod uwagę to że nie było kogoś kto mógłby go podkupić. Tak czy siak dobry ruch transferowy , spore wzmocnienie i póki ktoś nie zauważy tego że Woodward nie potrafi negocjować z klubami to niestety ale takim klubom jak Juve czy Real będziemy oddawać zawodników za bezcen a od nich kupować za grube hajsy.
» 24 sierpnia 2014, 22:53 #87
grandes: Nie wiemy wszystkiego pamiętaj o tym. Być może na stole była oferta np. City czy Barcelony.
» 24 sierpnia 2014, 23:26 #86
gagi94: Zawsze to oni brali od nas, dobrze że tym razem oni odstąpią nam swojego zawodnika. Informacja co prawda nie oficjalna ale wszystko na to wskazuje. Po dzisiejszym meczu jestem załamany mam nadzieje że Angel wniesie jakość do zespołu której bardzo brakuje.
» 24 sierpnia 2014, 22:49 #85
ferdas: LvG zaliczył największy ice bucket challenge sezonu i to bez uzycia wiadry ani wody! szkoda ze dopiero teraz sie obudzil jak zostal ostatni tydzien, punkty stracone, szpital w kadrze, nie ma to jak zabrac sie o czasie i wierzyc w cudowna odmiane Younga, Cleverley czy Fletchera
» 24 sierpnia 2014, 22:45 #84
kondzik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 22:41

jeszcze De Jong,Dblin i Banita i git by było
» 24 sierpnia 2014, 22:41 #83
CJQualls: Dblin i Banatia, ciekawe rozwiązania :D
» 24 sierpnia 2014, 22:42 #82
ChupaChups: Banita.. -.- czytaj ze zrozumieniem :D
» 24 sierpnia 2014, 22:49 #81
PoProstuKibic: z benatią już upadło na 99.9% wybrał bayern monachium my skupiamy się teraz na blindzie De Joungu i Guarinie ( na razie jedyną ofertę złożył zenit ale bardziej go ciągnie do nas a w zamian ma iść hernandez ) pożyjemy zobaczymy .
» 24 sierpnia 2014, 22:54 #80
cvx: Guarin to może pasuje do Zenitu, ale dla MU to byłby kolejny szrot
» 24 sierpnia 2014, 23:00 #79
Portilla: Mam nadzieje, że jutro oficjalka :)
Wie ktoś z Was ile trwa przyznanie tego całego prawa do gry?
» 24 sierpnia 2014, 22:17 #78
snopek: Wszystko spoko, ale dodałbym jeszcze Bielika. Grał dzisiaj dla Legii. 16 lat i bardzo dobrze sobie poradził, myślę, że byłby dobrą alternatywą dla Cleva
» 24 sierpnia 2014, 23:09 #77
kuba25: Spróbowałbym ściągnąć jeszcze Żurawskiego i jakoś wcisnąć do przodu a usunac Cleverleya i zmienic formacje
» 24 sierpnia 2014, 23:36 #76
RedDevil67: Tu chodzi przede wszystkim o kwotę tego transferu, nie rozbija się banku po to by pozyskać rezerwowego. Pozycja Manchesteru w tych negocjacjach była taka że Hiszpanie wiedzieli iż mogą zażądać nawet tak absurdalnie wysokiej sumy, a zdesperowany Ed Wootward nie będzie miał wyjścia bo sam się zapędził do narożnika. Real po prostu goli frajerów:(
» 24 sierpnia 2014, 22:22 #75
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 22:42

a kto tu jest rezerwowym? bo na pewno nie Di Maria. Oczywiscie ze znali nasza sytuacje i wiedzieli ze moga negocjowac zajebista kwote, ale kurde, za pilkarza tej klasy tyle sie placi w dzisiejszych czasach. Di Maria jest moim zdaniem o wiele lepszym grajkiem niz James, to samo powiedza Ci kibice realu, Perez kupuje maskotki i one musza grac. Ale jakosciowo Di Maria nie ustepuje wcale
» 24 sierpnia 2014, 22:41 #74
arielloMU: Jesteśmy w Polsce :) co by się nie zdarzyło i tak będzie źle...
» 24 sierpnia 2014, 22:57 #73
69eyes: Owszem jest to rezerwowy , tamten sezon to już przeszłość. Teraz to tylko zbedny balast w Realu a my tańczymy jak nam zagrają. Wsumie to szkoda chłopaka bo to świetny piłkarz a robi krok wstecz w swojej karierze wybierając rozbity w pył ManU , tu na sukcesy będzie musiał trochę poczekać. Nie oszukujmy się na dzień dzisiejszy nie jesteśmy nawet top5 w Premier League.
» 24 sierpnia 2014, 23:07 #72
limak007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 23:15

jednak wydaje mi sie ze ancelotti stawialby na niego w dalszym ciagu, zreszta nie chodzi mi o jego role w realu, ale o mentalnosc kibicow Manu, ktorym nic sie nie podoba, moze i lekko przeplacony, ale taki pilkarz jest potrzebny klubowi, on sam moze odmienic losy spotkania i jezeli zachowa forme i przystosuje sie do angielksiej ligi to te pieniadze zwroca sie nam bardzo szybko, chociazby przez awans do LM, bo nie ma sie co oszukiwac ze bez niego byloby o wiele ciezej. Na to pozycje nie znajdziemy teraz nikogo lepszego, taka prawda, a tak jak mowie, nawet jak w realu mialby grzac, to nie byloby to adekwatne do jego umiejetnosci, bo gosc nie raz ciagnal real, zakrecal pilkarzami barcelony i mozna by wymieniac. Zreszta te 10 milionow w ta czy druga strone to juz na serio bez roznicy, patrzac sie na genialne transfery felly czy nowy kontrakt dla geniusza cleva, jak tu marnujemy taki hajs to na Di Marie nie powinno nam byc szkoda
» 24 sierpnia 2014, 23:12 #71
RedDevil67: Nikt nie deprecjonuje klasy Di Marii, oczywiście jest to zawodnik który się przyda w Manchesterze, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek nie jest to zawodnik wart tych pieniędzy. W obecnym sezonie byłby to tylko rezerwowy Realu i dlatego chciał odejść, a Hiszpanie nie robili problemu szczególnie że znalazł się kupiec gotów zapłacić tak nieadekwatną do rynkowej wartości Angela cenę.
» 25 sierpnia 2014, 00:53 #70
DevilJames: Mam nadzieje ze juz nigdy nie sprzedamy nikogo realowi, oczywiscie muszą robić problemy i podbjiac cene, ale ok. A tak czy siak Angel jest wart tych pieniędzy, zobaczycie ze wniesie w naszą gre duzo duzo dobrego. W takim meczu jak dzis z SUN by sie przydal bo to zawodnik który jednym ruchem moze odmienic losy meczu :) czekam na oficjalne potwierdzenie i chętnie zobacze jak Angel podnosi puchar za mistrzostwo, jak nie w tym to w następnym sezonie !
» 24 sierpnia 2014, 22:13 #69
Macheda94: Cena wysoka ale spójrzmy na to z innej strony taki klub jak Manchester United nie moze pozwolić sobie na to by w nastepnym sezonie zostać bez LM gdyż adidas (nasz nowy sponsor od koszulek) nie dałby nam bardzo duzej czesci tej umowy dodatkowo hajs za LM, wartosc klubu tez spada jak nie ma LM takze 63mln funtów to duza cena ale patrzac na reszte kosztow to maly wydatek pozdrawiam GG United :)
» 24 sierpnia 2014, 22:12 #68
Sowka: Ta cena to jakaś parodia. Z góry mówię, że nie mam na celu obrażenie Di Marii. Sprzedajemy Ronaldo za 93 miliony euro, gdy ten ma 24 lata. Jest w tym czasie jednym z dwóch (wraz z Messim) najlepszych piłkarzy, kibice Manchesteru vivatują jego nazwisko. Rozumiem jego marzenia grać w Realu itd.
Teraz kupujemy Di Marię (nie umniejszając jego umiejętnościom) za 80 milionów euro, gdy ma 26 lat i tak naprawdę ani nie należy do ścisłej czołówki światowej ani nie rozwiąże naszych problemów. Pragnę zauważyć również, że nie ma dla niego miejsca w składzie w Madrycie, gdyż Real nakupował maskotek, które muszą grać skoro tyle kosztowały.
Reasumując Ed Woodward (który jest odpowiedzialny za transfery) albo nie umie negocjować albo jest desperatem (po katastrofalnym sezonie). Skłaniam się raczej ku tej pierwszej myśli, ponieważ jest tyle argumentów, dzięki którym cena byłaby niższa.
» 24 sierpnia 2014, 22:08 #67
DevoMartinez: Nie wiesz co mówisz, topowy światowej klasy zawodnik przechodzi do europejskiego średniaka który nie gra w żadnych pucharach. I ci jeszcze narzekają. Jakby dali za mało to by pewnie poszedł do psg na wypożyczenie a po roku by go wykupili. Zrezztą ten gość zrobi różnice w grze i jakieś realne zagrożenie dla obrony przeciwnika. Może dzięki niemu i napastnicy będa mieli wiecej miejsca i coś zacznie się dziać.
» 24 sierpnia 2014, 22:22 #66
mario2: tylko że za czasów gdy dopinany był transfer ronaldo, herrera by do nas zawitał za 20 mln euro
» 24 sierpnia 2014, 22:29 #65
RedDevil67: DavoMartinez, to Ty chyba nie wiesz co piszesz, primo MU nie jest Europejskim średniakiem, secondo Realu naprawdę nie obchodzi które miejsce w tabeli zajmuje klub do którego sprzedają zawodnika liczy się kto większą zaoferuje kwotę, a po to był ich r-e-z-e-r-w-o-w-y którego opchnęli nam za nie bagatela 80 mln. euro - czysty absurd zważywszy ile przed rokiem Arsenal zapłacił za Ozila..
» 24 sierpnia 2014, 22:31 #64
DevoMartinez: RedDevil67:chyba nie rozumiesz. To nie real ma obchodzic do kogo zawodnik idzie, oni liczą tylko kasę. Ale obchodzi zawodników, zwłaszcza klasy światowej, LM to mus (chyba ze ktos chce isc juz na emeruture). Także w tym przypadku trzeba się cieszyć, że di Maria podjąl to ryzyko. I to zaden rezerwowy, dla tego olal Madryd bo nie godzi się na taką rolę. No tak masz racje nie jesteśmy europejskim średniakiem, w tym sezonie to jesteśmy europejsko nikim. Jak w tym sezonie nie bedzie powrotu do LM to o Vidalach i tej klasy grajkach możemy w przyszłości zapomniec bo zadna gwiazda nie skaze sie na banicje..
» 24 sierpnia 2014, 23:03 #63
RedDevil67: DevoMartinez zaprzeczasz sobie w co drugim zdaniu, najpierw mówisz że Di Maria nie był rezerwowym w Realu po czym stwierdzasz że odchodzi stamtąd bo nie godził się na rolę rezerwowego, w pierwszym wpisie sugerowałeś że gdyby MU zapłacił mniej to Angel poszedłby to PSG bo United jest średniakiem co mogłoby wskazywać iż sądzisz że to zawodnik podejmuje decyzję odnośnie tego do jakiej drużyny ma zostać sprzedany, a oczywiście football to biznes i oferowana cena warunkuje możliwość transferu do tego czy tamtego klubu. I tak MU jest globalnym potentatem dlatego może sobie pozwolić na wydanie 80 mln euro na Di Marie, naprawdę jeden czy dwa gorsze sezony tego nie zmienią. A co do Vidalów i tych innych to oczywiście przyjdą, jest to rzecz jasna kwestia wyłącznie finansowa inaczej jakby powstały takie potęgi jak Chelsea, MC czy Juventus - pieniądze gwarantują sukces takie są fakty. Ja osobiście nie chciałbym by MU szedł drogą MC, Realu czy Chelsea które de facto kupują sobie trofea poprzez sprowadzanie gwiazd innych zespołów za astronomiczne pieniądze, ale niestety jak już pisałem powyżej taki jest współczesny football.. chociaż są też takie zespoły jak Liverpool czy Atletico dla United wolałbym właśnie taką drogę.
» 25 sierpnia 2014, 00:47 #62
Sowka: I się okazuje, że będzie jeszcze droższy łącznie jakieś 90 milionów euro to tylko 3 miliony mniej od Ronaldo! To jest kpina, wkurzały mnie przepłacone transfery City, PSG, Realu, Chelsea itd. Martwię się o nasz klub. Niestety dzięki takim działaniom piłkarze będą coraz bardziej przepłacani (mówię o rynku światowym) i za jakiegoś średniaka niedługo będą wołać po 40 milionów. Mówicie, że to nie nasze pieniądze, więc nie powinniśmy się wtrącać. Jest to nieprawda, gdyż to dzięki nam (kibicom) te pieniądze są zarabiane przez klub. Bezpośrednio: kupowanie koszulek, karnetów, biletów; jak i pośrednio: jesteśmy jednym z klubów, które mają najwięcej kibiców na świecie przez co sponsorzy biją nam do drzwi nawet po tak nieudanym sezonie. Nie mówię, że Di Maria to zły transfer, ale nie jest on wart tych pieniędzy, obecnie tylko Ronaldo i Messi są warci więcej niż te 90 milionów euro, ale nie są na sprzedaż.
» 25 sierpnia 2014, 14:39 #61
Joker7: tak przepłacony gracz bedzie za te 80 mln ... a srodek dalej klew fletcher bo szkoda dac 50 mln funtow na vidala ;]
» 24 sierpnia 2014, 22:04 #60
RedDevil67: To bardzo dobry piłkarza ale kwota tego transferu jest absurdalna, to dokładnie tyle ile Barcelona zapłaciła za Suareza, a w porównaniu z nim Argentyńczyk prezentuje się blado, gdyby Angel przyszedł za połowę tej sumy to bym temu transferowi przyklasnął.
» 24 sierpnia 2014, 22:00 #59
xarsfanx: transfermarkt - 50mln
» 24 sierpnia 2014, 22:00 #58
arielloMU: Hahaha bez komentarza :D
» 24 sierpnia 2014, 22:13 #57
RedDevils4life: Kto bogatemu zabroni.
» 24 sierpnia 2014, 21:57 #56
cvx: 80 mln EUR a więc tyle co zapłacili za Jamesa... Coś mi się wydaje że Real zrobił lepszy biznes
» 24 sierpnia 2014, 21:53 #55
xarsfanx: bedzie gorzej jak prawda jest ze z tym transferem powiazane jest odejscie welbecka
» 24 sierpnia 2014, 21:55 #54
uzil25: Na stopera Benatia i na ŚP Vidal. Ewentualnie na PO Cuadrado. Rafael, Shaw i Herrera muszą wrócić szybko do gry. Di Maria i Rojo wniosą dużo świeżości z jakością do naszej gry i można myśleć o normalnej grze, z wynikami. Jeszcze można posadzić Rooneya albo RvP na ławie za Welbecka żeby się wzięli do roboty bo nie grają nic a zagrożenie miejsca w składzie mogłoby im pomóc. Strasznie ociężali się zrobili i są w dodatku jak święte krowy...

Young i Cleverley out i Fletcher z Valencią niech się biorą w garść, moim zdaniem powinni dostać ostatnią szansę. Choć w każdym innym normalnym klubie już by ich nie było.

Nie piszcie, że jestem dzieckiem, hejterem czy gimbem bo już mam dość, że mój klub schodzi w dół i stacza się przeciętność.
» 24 sierpnia 2014, 21:52 #53
CJQualls: Zgadzam się w 100%, myślę to samo szczególnie podoba mi się, że zwraca ktoś uwagę na Rooneya i RvP :D Pozdrawiam
» 24 sierpnia 2014, 22:32 #52
Yon: Nie jest przepłacony. Jest to wysoka cena, ale nie przepłacenie. To zawodnik najwyższej klasy i do tego w dobrym wieku. Sam byłem za tym, by jechać na młodziakach z akademii i kupować tanie talenty, ale 9 kontuzji i granie bez żadnego zaangażowania przelało czarę goryczy. Transfery są potrzebne. Di Maria + środkowy pomocnik + środkowy obrońca i każdy z nich najwyższej klasy. My musimy zachowywać się jakby to był Football Manager, bo inaczej będzie słabo.
» 24 sierpnia 2014, 21:50 #51
Borco: Nie mowie cieszy mi sie micha na mysl o nim u nas:) ale jedno co musi jeszcze Edziu zrobic to kupic walczaka na obrone i srodkowego pomocnika. Wtedy moze ta gra bd lepiej wygladac
» 24 sierpnia 2014, 21:48 #50
adeksms: Kupimy jeszcze Vidala , zobaczycie :)
» 24 sierpnia 2014, 21:46 #49
limak007: gdzies czytalem ze za Vidala poszla oferta na 60 mln ale pewnie to kolejna plota
» 24 sierpnia 2014, 21:50 #48
fanKlubu: skoro za niechcianego w Realu Di Marie dali 80 ml ojro, to za Vidala pewnie trzeba by pobić rekord transferowy by go puścili, tylko wtedy jest realna szansa.
» 24 sierpnia 2014, 22:36 #47
lipskee: bardzo sie ciesze, ze Angel trafi do nas, ale w taktyce 3-5-2 nie mam pojecia gdzie go mozna zmiescic na skrzydlach on nie moze grac bo co to by bylo za wykorzystywanie potencjalu jego jesli by musial grac bocznego obronce.
» 24 sierpnia 2014, 21:46 #46
dralex: Real płaci 25 mln euro za kroosa.

Nvm. Zobaczymy jak wyjdzie.
» 24 sierpnia 2014, 21:45 #45
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 21:45

wielu kibicow Realu ryczy ze ich klub pozbywa sie kogos, kto niejednokrotnie wygrywal ich mecze w pojedynke a wy mowicie ze 80 mln to za duza cena? Obudzcie sie bo swiat futbolu nie uznaje kompromisu. Biznes to biznes a futbol jest jedna z najbardziej wplywowych branz w tej dziedzinie. 80 mln to doskonala cena za tak doskonalego gracza ktory moglby w pojedynke kiwac cala aktualna ekipe United gdyby przyjal takie wyzwanie. Co tu porownywac Valencie czy Younga do di Marii. To jak pieklo i niebo (doslownie nie majace nic wspolnego z herbem RD) Elita nie bedzie biernie sie przygladac dalej tym sredniakom, ktorzy normalnie pilki nie umieja kopnac a ludzie inwestujacy w ten klub tylko traca znow przez nich pieniadze. "No More!" Oto slowa ktore plyna od nich...
» 24 sierpnia 2014, 21:43 #44
lucasbank: Za taką cene lepiej było kupić Vidala, nie wyobrażam sobie Di Marie przy taktyce 3-5-2 w dodatku z takimi dziurami w defensywie. Co w takim razie z Januzajem, który jest też ŚPO ew. skrzydłowym? Ławka a potem transfer i będzie jak z Pogbą.
» 24 sierpnia 2014, 21:47 #43
limak007: podobno khedira w arsenalu za 15 baniek, moglismy go brac w pakiecie z Di Maria
» 24 sierpnia 2014, 21:43 #42
Niemanek: Ta? Ancelotti powiedział ,że Khedira zostaje.
» 24 sierpnia 2014, 21:45 #41
limak007: ziomek nie chce przedluzyc kontraktu, wiec cos jest na rzeczy
» 24 sierpnia 2014, 21:49 #40
artix206: A co ze środkiem pomocy i obroną ?
» 24 sierpnia 2014, 21:42 #39
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2014 21:42

Kurde narzekacie jakby to była wasza kasa. Ludzie jak nie robimy transferów to wszyscy najeżdzają na klub, na Eda, a jak mamy World Classa prawie pewnego to, że 'za drogi' . Niestety takie są realia, Real płaci 80 mln za gracza ,który rozegrał jeden turniej ,PSG kupuje Luiza za 50 mln, City płaci za Mangale 50 mln itp. Taki jest teraz rynek, trzeba z tym żyć, a nie narzekać. Chcemy powrócić na szczyt? To niestety musimy sięgnąć głęboko do kieszeni i zbudować praktycznie klub od podstaw. Po dzisiejszym meczu powinniśmy to widzieć jak bardzo potrzebujemy wzmocnień, bo mamy praktycznie samych średniaków.
» 24 sierpnia 2014, 21:40 #38
Pawep: My też nie jesteśmy gorsi kupują Shawa za gruby hajs
» 24 sierpnia 2014, 21:42 #37
ManUtdFan94: Ale Shaw patrząc z perspektywy czasu Nam się opłaci, to bardzo młody obrońca ;) A tak po za tym to tylko podkreśla to co napisałem taki jest dzisiejszy rynek i dzisiejsze realia, trzeba z tym żyć ;)
» 24 sierpnia 2014, 21:44 #36
SergioAuditore: Swoją drogą - bez ironii i myśląc o taktyce LVG. Na prawą obrone też byśmy potrzebowali kogos... to tylko moja zyczenie ale gdyby bylo mozliwe to co myslicie o piszczku?:)
» 24 sierpnia 2014, 21:39 #35
arek12121: Jest zbyt dobry zeby sie marnowac w naszej taktyce. Zapiepsza od 1 bramki do drugiej caly mecz. Chyba ze chodzi ci o wahadlowego.
» 24 sierpnia 2014, 21:50 #34
SergioAuditore: Tak tak, mam na mysli wahadalo. W mojej ocenie byłby idealny bo na dziś nie potrzebujemy skrzydlowego co da rade w obronie ale obronce, który spokojnie da sobie rade w ofensywie. Sam Rafael, zwlaszcze kontuzjowany, to za malo. Abstrachując... Ogladajac dzisiejszy mecz i nasza prawa obrone to Evra wlasnie byl idealnym zawodnikiem do tej taktyki.
» 24 sierpnia 2014, 22:39 #33
soldier: W takim razie przechodzimy na 4-2-3-1 albo 4-3-3.
» 24 sierpnia 2014, 21:38 #32
champione2013: a masz zawodników do 4-2-3-1 ? Na def pomocników ustawimy Fletchera i Cleva ? przy 4-3-3 nie ma miejsca dla RVP/ROO więc zostajemy przy 3-5-2
» 24 sierpnia 2014, 22:00 #31
SergioAuditore: Brawo brawo:) Tego nam trzeba. Jeszcze ze dwa średnio duże transfery - coś do obrony i bedzie wspaniale:)
» 24 sierpnia 2014, 21:37 #30
xJuanMatax: No to jutro oficjalka :D
» 24 sierpnia 2014, 21:34 #29
arielloMU: Cena jak za takiego piłkarza jest bardzo dobra i odpowiednia. A co do gadania innych...co tu dużo gadać, gadanie typowego POLAKA. Za dużo, za mało...za stary, za młody :)
» 24 sierpnia 2014, 21:34 #28
xarsfanx: chyba w szoku jestes jak twierdzisz ze jest bdb i odpowiednia w sumie to prawie tyle co kiedys za ronaldo to ile teraz miałny kosztowac cr7 ?
» 24 sierpnia 2014, 21:42 #27
ManUtdFan94: W tych czasach i przy tych realiach to Ronaldo by kosztował ze 120 milionów. Sprzedawaliśmy Ronaldo 5 lat temu, wtedy rynek nie był tak zatruty jak teraz.
» 24 sierpnia 2014, 21:45 #26
grandes: Dobrze napisałeś: "kiedyś" Ronaldo tyle kosztował.
Teraz po pierwsze jest lepszym piłkarzem a po drugie ceny wzrosły.

Ile obecnie miałby kosztować CR ? Moim zdaniem on jest teraz niesprzedawalny.
» 24 sierpnia 2014, 21:47 #25
xarsfanx: no to MU wchodzi powoli do grona klubów co przeplacaja za nadto tak jak araby od czasow maty wszyscy przepłaceni
» 24 sierpnia 2014, 21:49 #24
felek00789: Skoro wszyscy przepłacani to jakbyś trochę pomyślał i wyciągnął odpowiednie wnioski, może wpadłbyś na to, że widocznie takie są teraz ceny?
» 24 sierpnia 2014, 22:09 #23
Pawep: Ludzie weźcie się ogarnijcie!! Nie ma transferów dobrego gracza to lament i narzekanie na klub, jak już transfer to teraz narzekanie na cenę. Myślicie że Real odda tak dobrego gracza za bezcen, on jest jednym z tych którzy napędzają atak w Realu.
» 24 sierpnia 2014, 21:34 #22
CoachMaro: To jest bardzo ważne, prawidzwy drybler, z zejście do środka i strzałem z dystansu, mam nadzieję, że będzie bardziej szukał gry niż Mata, bo ten to umięjętności ma, a czasem jak dziś ma mecze gdzie guzik wykreować potrafi.
» 24 sierpnia 2014, 21:33 #21
ElTunel2000: Przepłacony tak samo jak Herrera i Afro, w sumie Mata nie był za tani albo przynajmniej coś gra. Obawiam się że go połamią w Anglii.
» 24 sierpnia 2014, 21:30 #20
niunio92: na mistrzostwach go nie połamali to i tu go nie połamią
» 24 sierpnia 2014, 21:32 #19
woj92: To jest chore my sprzedajemy do Realu najlepszego piłkarza za 80 mln, oni nam zawodnika który jest trzeci na skrzydle po Bale'u i Ronaldo i 64 mln, a i tak nie wiemy jak się sprawdzi w twardej grze. O tym skąd wziąć pieniądze na destruktora albo dwóch nie wspomnę.
» 24 sierpnia 2014, 21:36 #18
Pawep: Na razie to naszych łamią, nie martw się on sobie poradzi.
» 24 sierpnia 2014, 21:36 #17
xwilkux: Januzaj'a też połamali.
» 24 sierpnia 2014, 22:13 #16
xwilkux: Syndrom polaka on. "Nie za moje pieniądze, ale się dop*erdole"
» 24 sierpnia 2014, 21:29 #15
Prut3r: No to James się zwrócił ;p
» 24 sierpnia 2014, 21:29 #14
wyspiarski: Za dużo. Za dużo, Słabo negocjują.
» 24 sierpnia 2014, 21:26 #13
TurbokreciQ: Dla Realu ? Sprzedają swojego ( drugiego) zawodnika w składzie, bo oprócz CR7 nie ma nikogo tak napędzającego RM jak Angel, dostają za niego troszkę ponad 60mln wcześniej płacąc za młodego Rodriqueza 80mln - sam piłkarz miał dobry zaledwie jeden dobry turniej !
» 24 sierpnia 2014, 21:26 #12
Pawep: Właśnie to jest polityka transferowa Realu. Jeden dobry turniej i już muszą go mieć. Choć ostatnio w Superpucharze Hiszpanii był jednym z najlepszych na boisku z Realu.
» 24 sierpnia 2014, 21:29 #11
TurbokreciQ: to miała być odp do Synusa :)
» 24 sierpnia 2014, 21:30 #10
Ariacchi: Rodriguez nie miał tylko udanego mundialu, a świetny sezon w Monaco oraz wcześniej w Porto. :)
» 24 sierpnia 2014, 21:30 #9
Synus: Przeczytaj jeszcze raz tego newsa ! Jasno z niego wynika że dostana tyle kasy ile zapłacili za Rodrigueza. Co do Realu, sam nie jestem ekspertem ale wiem że grają tak min. Modric i od niedawna też Kroos więc "chyba" mają jednak napęd.
» 24 sierpnia 2014, 21:33 #8
TurbokreciQ: wybacz, mój błąd
» 24 sierpnia 2014, 21:44 #7
Eryw: TurbokreciQ sprawdzaj waluty jak operujesz kwotami. Real za Rodrigeza dał 70 mln euro, reszta to bonusy (10) Jesli wierzyć medią Di Maria będzie kosztował 75 + 15 mln zmiennych. Jako kibicowi Realu będzie mi go bardzo brakować, jednak nie chciał podpisać nowej umowy a nie można trzymac zawodnika na się, powodzenia w United
» 24 sierpnia 2014, 21:47 #6
TurbokreciQ: Poprawiłem się ( czyt ,,przeprosiłem poniżej ). Każdy może przeoczyć szczegół :)
» 24 sierpnia 2014, 22:08 #5
TurbokreciQ: Transfer Angela Di Marii z Realu Madryt do Manchesteru United wydaje się przesądzony. "Marca" poinformowała, że oba kluby osiągnęły porozumienie. Argentyński pomocnik ma kosztować 75 milionów euro.

takie informacje jeszcze dostałem :)
» 24 sierpnia 2014, 23:57 #4
Rooney345: O.o tyle pieniędzy. Masakracja.
» 24 sierpnia 2014, 21:25 #3
Synus: Piękny transfer ale dla Real-u.
» 24 sierpnia 2014, 21:22 #2
ManUtdFan94: Dla Nas też będzie :)
» 24 sierpnia 2014, 21:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.