Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Man City: Oceny pomeczowe

» 26 marca 2014, 09:43 - Autor: Biafra - źródło: DevilPage.pl/Squawka
Miało być pięknie, skończyło się jak zwykle w tym sezonie, czyli kolejnym rekordem Davida Moyesa. Jak tym razem zaprezentowali się jego podopieczni?
Man Utd - Man City: Oceny pomeczowe
» Wayne Rooney był najlepszy na murawie
Poniżej prezentujemy wam oceny za mecz z Manchesterem City wystawione przez naszą redakcję i portal Sky Sports.

David de GeaDavid de Gea
Kolejny raz Hiszpan uratował przed blamażem, zrobił co mógł, a mógł niewiele przy takiej obronie.
DevilPage.pl: 6/10 Sky Sports: 7/10

Rafael Da SilvaRafael Da Silva
Brazylijczyk starał się na prawej flance, nie tylko w obronie, ale także w ataku. Próbował dośrodkowywać i rozgrywać ciekawe piłki, szkoda tylko, że koledzy nie potrafili tego wykorzystać. Popisał się 6 przejęciami.
DevilPage.pl: 6/10 Sky Sports: 7/10

Phil JonesPhil Jones
10/10 przejęć, 95% celnych podań, 6/7 wygranych pojedynków główkowych - walczył na całej szerokości boiska, w przeciwieństwie od bardziej doświadczonego kolegi z linii obrony. Miał gorsze chwile, ale przy tym, co wyczyniali pozostali, należy go pochwalić.
DevilPage.pl: 6/10 Sky Sports: 7/10

Rio FerdinandRio Ferdinand
Panie Rio, kierunek MLS. To właśnie tam jest miejsce dla obrońców, którzy są za wolni, za wolno myślący i zbyt często odpuszczający krycie przeciwnika. Nie popisał się kompletnie, a jego postawa przy drugiej bramce dla City była tragiczna.
DevilPage.pl: 2/10 Sky Sports: 5/10

Patrice EvraPatrice Evra
Przeciętny występ przeciętnego Francuza. To już nie jest ten piłkarz, co kilka sezonów temu, zwłaszcza jeśli chodzi o defensywę. Sposób, w jaki wymanewrował go Yaya Toure przy trzecim golu nie świadczy najlepiej o klasie obrońcy United.
DevilPage.pl: 3.5/10 Sky Sports: 6/10

Michael CarrickMichael Carrick
Jak na defensywnego pomocnika to statystyki na poziomie - 4 przejęcia i 1 odbiór wypadają dość słabo. Celność podań również na niskim poziomie - 87%. Kompletny brak pomysłu na grę, ale w odróżnieniu od Belga i młodego Anglika, wypadł dość nieźle. Niemniej, jak każdy w drużynie, odpuszczał pressing.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 7/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Kompletna porażka! Miał rozbijać ataki City, a tymczasem goście robili na połowie United co chcieli. Defensywy pomocnik, który ma przez cały mecz 0 przechwytów i 1 odbiór to na pewno nie pomocnik na taki mecz. Miał ogromne szczęście, że w pierwszej połowie nie wyleciał z boiska za uderzenie łokciem.
DevilPage.pl: 2/10 Sky Sports: 5/10

Tom CleverleyTom Cleverley
Zdecydowanie najgorszy na boisku. Jeśli miał grać jako defensywy to miał cudowne statystyki - 0 przechwytów i 0 przejęć, jeśli jako rozgrywający - 81% celnych podań, a jeśli jako skrzydłowy to zaliczył 0 dośrodkowań. Nie wiadomo, co chciał osiągnąć Moyes wystawiając Toma na taki mecz na nie wiadomo jakiej pozycji, ale popełnił kosztowny błąd. Panie Tom, kierunek A klasa, proszę!
DevilPage.pl: 1/10 Sky Sports: 6/10

Juan MataJuan Mata
Było go wszędzie pełno, starał się dogrywać do lepiej ustawionych partnerów, ale nie jest to poziom, jakiego oczekujemy od Hiszpana w tak ważnym meczu. Jak na niego, przeciętnie, o czym świadczy celność podań - 84%.
DevilPage.pl: 5/10 Sky Sports: 6/10

Danny WelbeckDanny Welbeck
Skrzydłowy, który ma zero dośrodkowań i 82% celnych podań to marny skrzydłowy. Wprawdzie trzy razy strzelał na bramkę, ale gola nie zdobył. Nie wyróżnił się niczym, co mogłoby pomóc United.
DevilPage.pl: 3,5/10 Sky Sports: 7/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Jeśli tak wygląda \'heat mapa\' napastnika United to strach się bać. Rooney bronił, rozgrywał, dośrodkowywał i strzelał. Był jednoosobową drużyną, co w przypadkach meczów derbowych, kończy się właśnie tak. Szkoda wysiłku Wayne\'a, gdyż naprawdę, grał za wszystkich.
DevilPage.pl: 6,5/10 Sky Sports: 7/10

Shinji KagawaShinji Kagawa
Dlaczego ten pan nie zagrał od początku w takim meczu? Dlaczego Moyes mając do wyboru kreatywnego Japończyka, wybiera przeciętnego Anglika? Wychodził do piłek, starał się i rozpoczynał ciekawe akcje, ale jak to mówią, z pustego to i Shinji nie naleje...
DevilPage.pl: 5/10 Sky Sports: 5/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Niczym się nie wyróżnił, chociaż miał blisko pół godziny na zmianę oblicza gry United. Przeciętnie...
DevilPage.pl: 3/10 Sky Sports: 5/10

Javier HernándezJavier Hernández
Zbyt mało czasu, żeby odmienić losy spotkania.
DevilPage.pl: 3/10 Sky Sports: 5/10


TAGI


« Poprzedni news
Moyes: Nasze krycie było kiepskie
Następny news »
Rooney: Nikt już nie boi się przyjeżdżać na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (93)


Klimaa: Rio nie powinien już wąchać murawy. Jeśli woli siedzieć na Tweeterze niż grać to proponuje dawać szansę gry wychowankom z młodszych drużyn, oni przynajmniej zagają na 100%.
» 27 marca 2014, 00:00 #83
fanimadra: Za co SkySports dało Clevovi 6/10?!
» 26 marca 2014, 21:17 #82
grandes: Eeee panie... Mata tu wychodzi, że po Rooneyu najlepszy w ataku, tymczasem tyle razy tracił głupio piłkę , że nie mogłem w to uwierzyć, powinien też strzelić bramkę. Z pewnością grał gorzej od Kagawy i Welbecka.

Rafaelowi dałbym o 1 mniej bo dosto centrował jak Bebe chwilami :)
» 26 marca 2014, 19:22 #81
FabsFAN: Jakby co jestem fanem Barcy, ale nie przyszedłem tu prowokować!
Nie wiem, czemu Clev ma taką niską notę. Mnie jego gra w pierwszej połowie podobała się najbardziej. Zagrał raz nieźle do Rafela takim lobikiem, pamiętam też, że raz jednym podaniem po ziemi zapoczątkował niezłą kontrę.
IMO najgorsi byli Mata i uwaga ( ROoney). Rooney grał jak ktoś wcześniej napisał "topornie". Brał piłkę i nie wiedział, co zrobić to kopał w obrońców City. Nic z jego gry nie wynikło. Kagawa to nieporozumienie od dawna....
» 26 marca 2014, 18:34 #80
pawel102pl: David de Gea
7/10

Rafael Da Silva
4/10

Phil Jones
5/10

Rio Ferdinand
1/10

Patrice Evra
2/10

Michael Carrick
3/10

Marouane Fellaini
1/10

Tom Cleverley
0/10 Dałbym mniej niż zero ale taka ocena nie istnieje

Juan Mata.
4/10

Danny Welbeck
3/10

Wayne Rooney
6/10

Shinji Kagawa
3/10

Antonio Valencia
2/10

Javier HernĂĄndez
-/10
» 26 marca 2014, 17:32 #79
seth: De Gea zawalił przy pierwszym golu.. puścił strzał w słupek przy krótkim rogu czego nie powinien był zrobić.. 6/10
» 26 marca 2014, 20:15 #78
ksared: Sky Sports świetne oceny wystawił. Wszyscy dostali oceny 5-7. Cleverley 6(!!). Oceny wyglądają tak jakby mecz skończył się 1:1, albo 2:1 dla United. Ci "dziennikarze" ze Sky Sports chyba meczu nie oglądali. Oceny DevilPage są dużo bardziej wiarygodne.
» 26 marca 2014, 17:14 #77
szabo1878: a tak chcieliscie Kagawe... i co on zrobil w tym meczu?
» 26 marca 2014, 17:02 #76
Kopec91: A co mógł zrobić, przy tak grających kolegach z drużyny?
» 26 marca 2014, 17:41 #75
Neutralized: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 16:54

Cały zespół zagrał słabo, na + wyróżniłbym tylko 3 ogniwa, Jonesa, Welbecka, Rooneya. Rafael też zagrał przyzwoicie. Zastanawia mnie jedno... Cleverley 1, "najgorszy na boisku", a Kagawa 5? Dopóki Clev był potrafiliśmy utrzymać się przy piłce, nie grał jakoś wyjątkowo tragicznie. Nie twierdzę, że zagrał dobrze ale na pewno lepiej niż Shinji, który wyróżniał się tylko niemocą i stratami. Jestem jednym z nielicznych tutaj obrońców Toma, wg mnie ten chłopak nie ma może potencjału, jaki w nim widziano, ale nadal jest wartościowym graczem. Na mecze, gdzie trzeba zagęścić środek pola i utrzymać przy piłce nadaje się całkiem przyzwoicie. Nie twierdzę, że gra jakoś świetnie, czy nawet dobrze, ale na zmiennika się nadaje. Nie rozumiem skąd u niektórych ta nienawiść i sprzedawanie go. Gościu jest wychowankiem klubu, oddaje całe serce na boisku, może nie jest wybitnym zawodnikiem, ale jednak ma pewne zalety. Ferguson coś w nim widział, widzi Hodgson, widzi Moyes (kimkolwiek by nie był). Fakt, że gra słabo (podobnie jak większość piłkarzy) i słusznie jest krytykowany, ale to nie powód, by pluć na niego jadem i winić za całe zło w United...
» 26 marca 2014, 16:54 #74
maxior1993: kagawa stratami to zobacz ile cleverley miał strat ja w 1 połowie naliczyłem 5 po których poszły kontry więc zastanów sie co piszesz kagawa nic nie mógł zrobić w tym meczy jak wszyscy stali
» 26 marca 2014, 20:36 #73
noxu955: Totalnie nie wiem,jak można nazwać gre Rooney'a toporną. To po pierwsze. Kagawa 5? a Rooney 6? po uzasadnieniu oceny dla Japończyka można stwierdzić, że byłeś fanem jego talentu już w BVB. Samuraj od samego przyjścia totalnie zawodzi. I nic go nie usprawiedliwa. Nic do niego nie mam, bardzo chciałem, żeby wypalił, ale on chyba tutaj po prostu nie pasuje...niestety. Jeżeli chodzi o ocene dla Maty to się oczywiście zgadzam. Wczorajszy mecz totalnie mu nie wyszedł. Od samego początku nie byłem zafascynowany transferem Hiszpana. Ten zawodnik jest nam po prostu niepotrzebny i u nas nie może grać ,,swojej piłki". Z Afro to myślę, że w tym albo następnym sezonie się pożegnamy....chyba, że zacznie grać jak w Evertonie. Ja do twojego podsumowania dodałbym jeszcze jedną ocene....ocene Moyes'a. Choć sam nie wiem, jak go ocenić 0.0
» 26 marca 2014, 18:02 #72
noxu955: Ale, żeby nie było...nie hejtuje Cie :)
» 26 marca 2014, 18:05 #71
mrk: ''Nie sądziłem, że może być większy transferowy niewypał, ale Juan Mata dzielnie depcze mu po piętach.''

ciężko twierdzić, że Mata czy Fellaini nagle zapomnieli jak się gra w piłkę. Żeby wykorzystać ich umiejętności trzeba odpowiedniej taktyki i ustawienia na boisku. Na razie jeszcze za wcześnie żeby stwierdzić czy są niewypałami. Na tej zasadzie możnaby wystawiać De Geę w pomocy i mowić, że jest niewypałem.
» 26 marca 2014, 19:21 #70
pakasiedlce: Rzadko się loguję, ale jak patrzę na te oceny Sky Sports to mnie zatyka. Jakieś nieporozumienie...
» 26 marca 2014, 15:50 #69
Muuuuuuuuuuu: Sky daje wysokie noty by nie spadła oglądalność. W końcu pakiety Sky są cholernie drogie nawet dla Angoli więc lepiej udawać, że wartko kupić taki super pakiet by oglądać MU.
Głupie tłumaczenie ale innego nie widzę po tym co nasze diabły wczoraj pokazały.
» 26 marca 2014, 16:05 #68
kukus1704: 3:0 w plecy a najniższa ocena od Sky Sports to 5/10 i to tylko jedna a reszta powyżej xD, jak dla mnie to 5 powinna być najwyższa dla Roo, Jonesa, Welbza i De Geii a reszta poniżej!
» 26 marca 2014, 15:42 #67
MadManNT: Najgorszy mecz Maty odkąd przyszedł do United
» 26 marca 2014, 15:38 #66
Abrakadabra: Fellaini, Cleverley, Ferdinand panom już dziękujemy aha i jeszcze temu z oczami goluma który nie wie czemu przegrywa
» 26 marca 2014, 15:29 #65
inek10: Wygrałeś :D
"Ten z oczami goluma który nie wie czemu przegrywa" za ten tekst należy Ci się talon :D
» 26 marca 2014, 21:13 #64
mcis: DROGA REDAKCJO: Carrick nie jest DP, tylko SP. proponuje, aby szanowna redakcja zapoznala sie z roznicami miedzy tymi 2 pozycjami...... dziekuje.....
» 26 marca 2014, 14:41 #63
R4ttle: Grał jako DP przecież...
» 26 marca 2014, 15:20 #62
Biafra: Grał jako DP, więc jako DP jest rozliczany ;)
» 26 marca 2014, 15:23 #61
inek10: Byłem zwolennikiem Moyesa lecz po ostatnich blamażach liczę na to że odejdzie.
Jest kiepskim taktykiem, kiepskim motywatorem i widać że nie ma żadnego pomysłu na grę, pod wodzą szkota zawodnicy grają na aferę, są rzucani na nie swoje pozycje a gracze którzy mogą wpływać na lsy meczy grają ogony albo nie grają wcale.
Gołym okiem widać że zawodnikom nie chce się grać pod wodzą takiej fujary.
Po sezonie wymiana na sensownego szkoleniowca, nie wiem kogo, może Mourinho który marzył o przejęciu United albo może Carlos Queiroz, naprawdę nie mam pojęcia kto mógłby przejąć schedę po Moyesie.
Do tego wietrzenie szatni i wracamy na pełnej p**** ale jest jeden warunek #MoyesOut
» 26 marca 2014, 14:30 #60
koniu21: Również byłem zwolennikiem Moyesa i myśle ze trzeba go jak najszybciej zmienić bo później nikt nie bedzie chciał wziąć druzyny po moyesie. Tu nie o to chodzi ze ja nie wierze w Moyesa, ale ze tak powiem moja nadzieja jest jak statek widmo, widać ją ale słabo.
» 26 marca 2014, 16:12 #59
MU29: Co za człowiek dawał te oceny (chodzi mi o dp)? Wiem, że lubicie jechać po zawodnikach zgodnie z panującą modą (np. Valencia i Evra na ławke sezon temu), ale patrzcie na każdy mecz jako na odrębny występ. Clev nie miał meczu na 1, chociaż wielu pewnie to by ucieszyło. Nie wiem czemu Moyes go zmienił, bo grał o niebo lepiej niż Kagawa, Valencia czy Carrick w pierwszej połowie.
Welbeck 3,5? Otwórz oczy człowieku, jedyny oprócz Rooney'a który próbował coś grać w ofensywie i mu to nawet wychodziło. Gdyby nie faul Kompany'ego to miałby gola albo asyste.
» 26 marca 2014, 14:05 #58
ziomboy777: Kagawa w I połowie? ;) zatem na tym już chyba odrazu zakończymy...
» 26 marca 2014, 14:19 #57
RobvanKlu5i: Daruj sobie z tym Cleverleyem :) 1 dla Niego to i tak wysoka nota, niech się cieszy :)
» 26 marca 2014, 14:39 #56
R4ttle: Przynajmniej miał chęci do gry...
» 26 marca 2014, 15:20 #55
bolek20: Za taki hajs to i ja bym pogonił i to z chęcią!
A tak na poważnie to już w 50 sekundzie było wiadomo jak będzie wyglądał ten mecz. W tym sezonie z dwoma największymi wrogami (City/Liverpool) bilansik 0-4 przy bramkach 1-11. Super.
» 26 marca 2014, 16:42 #54
zico32: Fellaini i Cleverley wykonywali specjalne zadania taktyczne Moyesa...jaki trener taka gra...kolejny raz MOYES OUT...bo staliśmy się pośmiewiskiem Europy...
» 26 marca 2014, 13:53 #53
Welbzz: Moglibysmy zrobic petycje do Glazerow zeby zadnej kasy na transfery nie dawali. Jezeli Moyes dostanie ten hajs to ich zadluzy....
» 26 marca 2014, 13:46 #52
Muuuuuuuuuuu: Zadłuży klub nie Glazerów. Te gnidy zrobiły na MU biznes życia. Kupiły klub za kredyty wzięte na klub a teraz kasą z MU spłacają inne zobowiązanie w Stanach. Ogólnie to jeden wielki przekręt finansowy typowy dla pewnych ludzi.

Ale fakt, lepiej by mu kasy nie dawali póki nie udowodni, że gdzieś jest tutaj sens i logika w tym co na razie robi.
» 26 marca 2014, 16:03 #51
RyanScholes: Tak chwalicie kazdego pilkarza ktory przychodzi do MU (bo widzieliscie na youtube) filmik jak fajnie gral.... Fellaini Kagawa Mata.....dno o o o o o !
» 26 marca 2014, 13:45 #50
dabro90: Smutno się to oglądało. Jak określiła moja dziewczyna po pierwszej bramce, wyglądało to tak, jak kiedyś w liceum dziewczyny zagrały przeciw chłopakom. I tyle w temacie, niestety.
» 26 marca 2014, 13:38 #49
uzio: Moyes tak zazdrościł i jednocześnie bał się pomocników City że chciał zablokować środek, szkoda tylko że jego wielka trójca Carrick, Fellaini i Cleverley praktycznie nic sobą nie zaprezentowali. Moyes się uparł na Fellainiego i Cleverleya może pora postawic na kogoś innego jak np Fletcher i Kagawa. Kagawa to żaden defensywny pomocnik ale może coś wnieść do ofensywy w odróżnieniu od wielkiej trójcy Moyesa a tak czy siak ten sezon jest stracony więc na dobrą sprawę Moyes niczym nie ryzykuję.
» 26 marca 2014, 13:35 #48
GjEiPeE: Rio Ferdinand: DevilPage.pl: 2/10 Sky Sports: 5/10...jemu bym nawet 0 nie dał za swoją grę...nic nie wnosi do zespołu i tym bardziej na boisko...OUT...
Marouane Fellaini: DevilPage.pl: 2/10 Sky Sports: 5/10...noo tu bym gdybał 1 max...wielki pusty łeb...
Tom Cleverley: DevilPage.pl: 1/10 Sky Sports: 6/10...0 max 1...biega po murawie ale w sumie to chyba sam nie wie za czym i po co...
Wayne Rooney: noo w tym meczu robił co mógł był dosłownie wszędzie ale bardzo szczelnie go kryli niewiele mógł sam coś zrobić...
Reszta bez zmian...zero pomysłu na grę i stoją jak w gnoju w gumowcach pełnych gówna...
» 26 marca 2014, 13:31 #47
Petrozza52: Najniższa ocena od Sky to 5... a najczęstszą jest 7... co oni tam biorą? :)
» 26 marca 2014, 13:21 #46
Muuuuuuuuuuu: Mata miał trochę słabszy dzień ale z kim miał grać? Roo był osaczony przez obrońców a reszta ekipy nie nadaje się do szybkiej gry. Nie rozumiem czemu po WH nie mogliśmy zagrać znowu trójką Roo-Mata-Kagawa. Przecież to pierwszy raz w tym sezonie jak widać było jakieś zrozumienie.

A jak czytam o przebudowie MU w ustach Moyesa to mnie krew zalewa. Takim tempem to on będzie przebudowywał zespół 5 lat. Nikt, ani kibice, ani dziennikarze ani zawodnicy nie mogą wyjaśnić na czym polega gra MU. Ta przebudowa to wygląda raczej jak remont domu. Budowniczy czeka aż się zawali i wtedy będzie wylewać fundamenty. A tymczasem albo trzeba remontować albo burzyć i stawiać od nowa. Ruina może stać jeszcze długie lata.
» 26 marca 2014, 13:11 #45
TraN: Robin ma kontuzje, więc jak ustawimy Rooneya w pomocy, to nie będzie miał kto dla nas bramek strzelać :)
» 26 marca 2014, 13:04 #44
Muuuuuuuuuuu: Przy formie środka to Rooney mógłby tam grać ale jak nie ma RVP to nie wiadomo kto miałby grać na szpicy. Chica jest olewany przez Moyesa non stop a Welbeck to nie jest lis pola karnego.
Poza tym, Roo ma świetne przerzuty ale już rozegranie u niego trochę leży. Biorąc pod uwagę, że nasi defensywni mieli wczoraj 0 przechwytów (cleva i Fella) to spokojnie można tam wstawić Kagawę. Ofensywnie da dużo a defensywnie nie będzie gorszy niż ci co grali wczoraj.
» 26 marca 2014, 13:05 #43
gitkolo: Zapamiętajcie sobie raz na zawsze! Rooney jest napastnikiem a nie żadnym pomocnikiem. Tak, wiem, że w rozegraniu jest lepszy niż Carric, Clev czy Fella, ale on ma grać na szpicy. Niech sobie Robin zagra w pomocy jak już tak bardzo chcecie, Chłop też ma lepsze podania niż wspomniana trójka. Nie rozumiem dlaczego Moyes ustawia Wayne'a jako AMF. Tak jakby nie było Maty, Januzaj czy Kagawy.
» 26 marca 2014, 14:03 #42
KoaLa: Mata jest kompletnie bez formy
» 26 marca 2014, 12:54 #41
Scrito: Fellaini był najgorszy na boisku. Jego osiagniecia w pierwszej polowie to: kilka strat; nieumiejętne rozpoczynanie kontratakow; łokiec w twarz Zabalety; zmarnowana stuprocentowa sytuacja na zdobycie gola i przegrany pojedynek główkowy z Clichy'im, ktory jest nizszy o 20cm.
» 26 marca 2014, 12:52 #40
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 12:42

Oceny devilpage'a niemal idealnie oddają obraz gry.

Nie zgodziłbym się całkiem, tylko co do Carricka. Akurat 4 przejęcia piłki to jest całkiem dobry wynik! Dla porównania Fernandinho miał 3 a Toure 0. Do tego Carrick miał 4 wślizgi- najwięcej ze wszystkich zawodników wczorajszego meczu. Michael zagrał przyzwoity mecz, mając obok siebie takich nieudaczników jak Fellaini i Cleverley nie mógł jednak dużo więcej zdziałać.
» 26 marca 2014, 12:42 #39
EnJoy: Potrzeba nam tak lewego obronce bo z evra coraz gorzej srodkowego obronce Shawa i Mandange-Napewno czeba kupic 2 pomocników do środka Carvalho defensywy zeby umiał kiwnąc i przejąc piłke i jednego nominalnego rozgrywającego typo kross ..Prawy skrzydło Reus albo griezman Atak może być i JEDZIEMY KU*RWA W PRZYSZŁYM SEZONIE O ILE ZROBIMY TE TRANSFERY.
» 26 marca 2014, 12:18 #38
hubdus: brawo - świetne oceny wystawiłeś Biafra.
nie trzeba było oglądać meczu ani czytać relacji a spojrzeć na oceny i komentarze - wielki szacunek.
» 26 marca 2014, 12:14 #37
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 12:11

De Gea swietnie gral na linii, jednak te wykopy to porazka, powinien na treningach jakos nad tym popracowac, ocena: 4,5

Rio - slabiutko, drugi gol to jego wina, ocena: 2

Jones - nawet on nie gral jakos bardzo pewnie w obronie, jednak lepiej od Rio, ocena:4

Rafael, Evra - jednym slowem slabo, ocena: 3

Cleverinho ten nowy kontrakt to jakis zart, to chyba jakis nieslubny syn Moyesa... My powinnismy sie pozbywac najslabszych ogniw, a nie im jeszcze oferowac nowy kontrakt, pewnie jeszcze z podwyzka. Dzis jednak imo zagral nieznacznie lepiej niz Fellaini i Carrick, ocena: 3

Carrick - niestety wrocil do czasow, kiedy byl tylko sredniakiem..., ocena: 2,5

Fellaini - jak to jest mozliwe, ze Belg, ktory jest podobnym wzroscie co Toure, jest 5 razy wolniejszy, mniej zwrotny, czy to te jego afro jest takim hamulcem...? Afro mial byc naszym Yaya, narazie jest tylko jego chinska podrobka marnej jakosci... W defensywie jest tylko sredniakiem, natomiast w ofensywie, to jest porazka, nie wiem czy zjada go presja, czy po prostu jest taki slaby, ani jakichs kluczowych podan, ani strzalu z daleka, ani choc przyzwoitego wykonczenia(ktory to juz raz kiedy Belg marnuje sete...?), ani glowek(nie wiem czemu tak slabo korzysta ze swojego wzrostu), a sile wykorzystuje chyba tylko do faulowania..., ocena: 2

Welbeck - z nim jest jak z Valencia, dobry na zespoly typu WHU, AV, jednak za slaby na gre przeciwko top 6, ocena : 3,5

Mata - staral sie jednak na staraniach sie skonczylo, mnostwo niecelnych podan, strat. Silva zjadl go w tym meczu. Z taka forma Mata moze tylko pomarzyc, o wyjezdzie na MS, ocena: 4,5

Rooney, jemu chyba jako jedynemu zalezalo dzis na zwyciestwie, jednak niestety nie mial wsparcia. Sprawdzilo sie to co mowilem, pomimo Anglik gral jako napastnik, to i tak musial sie cofac po pilke, bo gdyby tego nie robil, to chyba nikt by mu jej nie dostarczyl... Jak tak patrze na jego gre w obronie, to czasem sobie mysle, czy on nie bylby lepszym obronca, od Vidicia, Rio..., ocena: 6

Zmiennicy nic nie wniesli do gry, takze ich przemilcze.
» 26 marca 2014, 12:08 #36
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 12:44

"Welbeck - z nim jest jak z Valencia, dobry na zespoly typu WHU, AV, jednak za slaby na gre przeciwko top 6, ocena : 3,5" a kto strzelil bramke realowi na wyjezdzie ? ;/"
Dany to bardzo dobry i mlody gracz jeszcze nie raz uratuje nam tylki w walce o trofea ;)
» 26 marca 2014, 12:43 #35
Bena1878: i kolego. prosze skoro twoim zdaniem tom zagral lepiej od Caricka nie wstawiaj swoich "ocen" bo nie wiem z jakiego liczydla je bierzesz
» 26 marca 2014, 12:49 #34
Diabelred: Bena, to ze zagral lepiej, nie znaczy, ze zagral dobrze, wszyscy nasi ŚP zagrali tragicznie w tym meczu, jednak on z nich chyba najlepiej. Zreszta kiedy wlasnie zszedl Anglik, City mialo jeszcze wieksza swobode w srodku pola, przez co nawet Fernandinho mogl wychodzic bardziej do przodu...

Co do Welbecka to, co z tego ze strzelil Realowi?
Po 1 Real w tam tym sezonie slabo bronil stale fragmenty
Po 2 z glowki byle obronca potarfi zdobyc bramke...
Jakby tak strzelil 4 bramki jak Lewy Realowi, wtedy rozumialbym jeszcze te ochy, achy nad Welbeckiem. Dla mnie Anglik to jest zawodnik na max sredniakow/slabe kluby na chwile obecna, jak bedzie za kilka lat zobaczymy
» 26 marca 2014, 13:16 #33
Bena1878: w tym meczu jak i w wiekszosci w miare starali sie dobrze grac De Gea Wazza Rafa Jones (Kagawa)
mial swobode bo gralismy ofensywnie to oczywiste woz albo przewoz
a co do twojegj wypowiedzi na temat tego ze Welbeck to slaby gracz... napastnik powinniej grac jako napastnik a nie jako skrzydlowy domenalna pozycja Danego to napad a na nim gra tylko podczas nieobecnosci Wazzy/ RvP ale pokazal w tym sezonie ze potrafi strzelac bramki i wypracowywac sb sytuacje
ale oczywiscie kazdy ma swoje zdanie
» 26 marca 2014, 13:36 #32
70pietro: Rafael ma za wysoką ocenę. Jego wrzutki przypominały mi 'popis' Bebe sprzed kilku sezonów. Wykopy De Gei - bez komentarza.
» 26 marca 2014, 11:51 #31
kantos: Dobre oceny!! a przynajmniej ich uzasadnienie mi się podoba... a podsumowanie meczu jest takie: Rooney 0 - 3 City. :-( Moyes po pierwszej bramce miał minę jak szalony Krół z Gry o Tron... a przynajmniej tak sobie jego minę wyobrażam :-)
» 26 marca 2014, 11:50 #30
mati090797: Zgodzę się, nasz środek wczoraj nie istniał. Co do Maty, to ja bym go tak nie krytykował, Cleverley prosi o podanie od niego, otrzymuje je, po czym trzyma piłkę 5 sekund i podaje do tyłu. Sądzę, że Mata tak naprawdę odpali dopiero w następnym sezonie, o ile będzie miał ku temu warunki. Niestety myślę, że jesteśmy skazani na przeciętność pod wodzą Moyesa. No ja rozumiem, nowy klub, wyższy level i tak dalej, ale chyba nikt się nie spodziewał, że w tej fazie sezonu będziemy walczyć już tylko o... no właśnie, o co?
» 26 marca 2014, 11:38 #29
Biafra: Oceny są subiektywne, właśnie na tym to polega. ;)
» 26 marca 2014, 13:26 #28
sleazoid: Gra wyglądałaby w drugiej połowie znacznie lepiej gdyby Kagawa otrzymał chociaż 25% podań zwrotnych. Ciekawe jest to, że Japończyk w ogóle nie otrzymuje podań pod bramką przeciwnika, chociaż ustawia się na najlepszych pozycjach. Tragiczna okazała się też gra Fellainiego na pozycji ŚPO i mnóstwo zmarnowanych wrzutek Maty. Widać gołym okiem, że City jest świetnie przygotowane taktycznie, podczas gdy nasi zawodnicy CHODZĄ sobie po boisku "na pałę".
» 26 marca 2014, 10:57 #27
Jonas31: Niektórzy piszą tutaj o Lidze Europejskiej. Tylko na co nam to?? Puchar 2 kategorii.
Moim zdaniem liga w tym momencie jest przegrana i nie ma żadnego znaczenia czy zajmiemy 5 czy 9 miejsce. 5 miejsce dla nas to żaden sukces. W tym momencie w lidze powinni być ogrywani tylko i wyłącznie gracze, którzy mają perspektywę zostania u nas na następny sezon, wliczając w to młodych zawodników. Nie wiem jakie są możliwości ściągnięcia z wypożyczenia Zahy lub Powella, ale jeżeli jest to możliwe powinniśmy z tego skorzystać i ich ogrywać
» 26 marca 2014, 10:57 #26
pawbuk6: Zgadzam się w pełni z ocenami Devilpage - w pełni zasłużona krytyka kilku zawodników, szczególnie środka pola. Cleverley nie powinien siedzieć nawet na ławce w takim klubie jak United, Carrick to cień zawodnika z zeszłego sezonu, Fellaini to żaden defensywny pomocnik (moim zdaniem zdecydowanie gracz ofensywny), Evra i Rio też już powinni sobie dać spokój, bo grają w tym sezonie naprawdę fatalnie.
Na plus zdecydowanie Jones (nie jest wysoki, a bardzo ciężko z nim wygrać pojedynek główkowy, walczy, stara się) i Rooney (za walkę i myślenie na boisku). Przeciętny mecz Maty, widać, że nie ma z kim grać.
Nie jest tajemnicą, że środek pola United już od kilku sezonów praktycznie nie istnieje, ale w tym sezonie to przechodzi ludzkie pojęcie.
» 26 marca 2014, 10:40 #25
Krzysiek88: Każdy by chyba bardziej zrozumiał jakbyśmy grali np Powellem , Keane , Bebe , Lingard w składzie ,że wyniki są jakie są.
» 26 marca 2014, 10:44 #24
pawbuk6: Ale u nas się ogrywa Cleverley, z którego raczej nic nie będzie :D Potrzebna jest gigantyczna rewolucja w United - wymiana trenera, sztabu i na pewno kilku zawodników.
» 26 marca 2014, 11:37 #23
Bena1878: co tu duzo mowic... juz nie ma co rozmawiac o meczu bo sezon jest stracony (obysmy zagrali w lidze europejskiej, to bedzie dla nas mocny policzek)... tom out young out evra out vida-rio out moyes out albo do szkolki trenerskej niech sie jakiejs taktyki nauczy i tak podsumuje ten sezon nie bede krytykowal bo nie kopie sie lezacego
» 26 marca 2014, 10:38 #22
Bena1878: dodam tylko ze czekam na powrot Naniego bo ta koncowka sezonu pokaze czy zostanie czy odejdzie
» 26 marca 2014, 10:52 #21
M1LKA: Maty nie ma co obwiniać, bo jak nie ma porządku za plecami to jak gość rozgrywać? Podobnie rooney dwoi się i troi to mało powiedziane. Jak dla mnie to grał za czterech ale kto ma te akcje wykończyć jak zamiast czekać na podanie od Maty to musi się wrocić odebrać piłke dograć do hiszpana, ale jeszcze w tym czasie odwalić robotę za Rio... bez sensu.
» 26 marca 2014, 10:33 #20
RobvanKlu5i: Panie Tom, kierunek A klasa, proszę! - szacunek za ten komentarz!! Nareszcie!! piąteczka!!
» 26 marca 2014, 10:21 #19
Krzysiek88: Fellaini zagrał tak samo jak Cleverley baaa oni wyglądali jakby bili się o tytuł najgorszego zawodnika w tym meczu. Fellaini który dodatkowo został jeszcze przepłacony gra tak ,że najchętniej by się go nie zmieniło a wypie9076 z tego boiska.

Sorry ,ale jak Moyes kupił za łączną sumę 60 mln zawodników i nic a nic nie ma poprawy to jakim cudem on chce osiągnąć poprawę wydając więcej. Nakupuje zawodników i dopiero potem będzie myślał jak tu ich poustawiać
» 26 marca 2014, 10:18 #18
Bena1878: raczej zawodnicy nie sa winni do konca w tym sezonie praktycznie nie widzialem skladnej taktycznej akcji z wycofaniem pilki przy presingu i wykladaniu jej zawodnikowi wystawiajacemu sie na pozycje... tak na prawde nie wiadomo jaka formacja gramy nie wiadomo kto jest napastnikiem a kto pomocnikiem (robin dobrze mowil w jednym z wywiadow o tym ze koledzy "zabieraja" mu pozycje na boisku) wiadomo ze kagawa to "10" i tylko tam sie sprawdzi w PL co udowodnil nie raz i nie dwa :) po prostu moyes jest jak na ten czas zaslaby na prowadzenie takiego klubu jak Manchester United widac to po braku jakiejkolwiek taktyki w grze jedynie jedna zagrywka taktyczna ktora mu sie udala i za to flaszke bym mu postawil to wprowadzenie fellainiego za RvP w meczy z olympiakosem (nie mowie na nietrzezwo mialem dobre beki z tej zmiany)
» 26 marca 2014, 10:45 #17
Krzysiek88: No dlatego mówię ,że u niego najpierw będzie kupić zawodnika a potem będzie się zastanawiał ,gdzie go upcham do składu ;).

A zamysł taktyczny to my go nie mamy i mieć raczej na chwilę obecną nie będziemy co każdy widział w dwóch arcyważnych dla nas meczach.

Teraz wygrana z ogórkami ( może ) a potem byle z Bayernem jakoś poszło.
» 26 marca 2014, 10:49 #16
Bena1878: oj pojdzie pojdzie zastanawiam sie czy chce ogladac mecz z bayernem bo to boli...
» 26 marca 2014, 10:55 #15
brennt: z ocenami nawet jako tako bym sie zgodzil, ale najgorszy na boisku byl MATA...

chyba ani jednego celnego podania nie widzialem. ciagle holowal pilke i podawal do obrony...
» 26 marca 2014, 10:16 #14
deco90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 10:14

Niech nikt nie mówi, że to nowy trener i trzeba dać mu szansę.. Beznadziejna gra od początku sezonu, może 3-4 mecze zagrali na poziomie, ale nie dziwota jak trener widzi miejsce w składzie dla bezproduktywnego Cleverleya.. Rio tez tragedia w tym sezonie, ale można mu wybaczyć ze względu na zasługi i wiek.. Czas Evry też dobiega końca i mimo wszystko chętniej bym widział Coentrao niż Shawa.. Jednym słowem podsumowując, ktoś dobrze napisał, że gramy gorzej niż reprezentacja Polski co jest przykre niestety, ale prawdziwe.
» 26 marca 2014, 10:13 #13
TraN: Rafael wg mnie zagrał fatalnie. Przy bramkach się nie popisał, w ofensywie też nie. Co z tego, że próbował skoro nic nie wychodziło. A jego najlepsze zagranie padło po prostopadłym podaniu "najgorszego na boisku" Cleverleya. Co do środkowych pomocników, to w pierwszej połowie Tom był jedynym piłkarzem, który miał jakieś dobre, długie piłki- jedna, dwie- to wciąż o jedna, dwie więcej od Carricka i Fellainiego. Zagrał słabo, ale wg mnie to on wypadł lepiej od Fellainiego i Carricka w pierwszej połowie. Micheal przez 45 minut miał chyba tylko jedno podanie do przodu i to w dodatku niecelne. Rozumiem niechęć do tego zawodnika. Sam nie uważam, że jest to super poziom.Tylko dlaczego każdy zauważy dosłownie każde jego niecelne podanie, każdą stratę i każde podanie do tyłu? Dlaczego nikt nie ma pretensji do Carricka, Fletchera czy Fellainiego za takie podania? Sezon temu Valencia, dwa sezony temu Evans, 3 sezonu temu Carrick. W tym sezonie Cleverley- tak to właśnie wygląda- znajdowanie sobie kozłów ofiarnych na tej stronie jest widzę bardzo popularne. I tak się nikt ze mną pewnie nie zgodzi, ale co zrobić. Pozdrawiam.
» 26 marca 2014, 10:09 #12
Szewc: Zgadzam się co do Rafaela. Zagrał na podobnym poziomie co Evra po prostu nasze akcje rozgrywane były częściej prawą stroną dlatego więcej go było widać. Ale co z tego skoro w obronie kiepsko, a i jego dośrodkowania to śmiech na sali? Cleverley po prostu jest bezbarwnym piłkarze. Ni to ofensywny ni defensywny pomocnik, który nie ma niczego w czym byłby naprawdę dobry. Welbeck podobnie. A Carrick dla mnie gra jak Mariusz Lewandowski - tylko stoi, nie angażuje się w grę i gdy tylko dostanie piłkę, natychmiast ją oddaje. To nie jest def. pom. na miare United.
» 26 marca 2014, 10:21 #11
TraN: Wiem, że jest bezbarwny. Tak jak i przy obecnej formie reszta naszych asów ze środka pola. Tylko, że Cleverley jest najbardziej krytykowany i wszystko się mu na każdym kroku wytyka. Chwali się tutaj oczywiście Rafaela za wrzutki w kosmos, a Carricka za porażający 1 odbiór. Co do tego, że nie jest piłkarzem na miarę United to zgoda, chociaż w roli rezerwowego w następnym sezonie widziałbym go prędzej niż, nie oszukujmy się, starego i wypalonego Carricka.
» 26 marca 2014, 10:40 #10
Diabelred: TraN, sezon temu Lindegaard oraz Valencia, w tym Cleverlinho oraz RVP ;)
» 26 marca 2014, 11:59 #9
roney10: Panie moyes ja rozumiem wyniki no może nie te po 0-3 ale spoko pierwszy sezon spoko tylko dlaczego nasza gra wygląda gorzej niż naszej wspaniałej reprezentacji Polski totalny piach
» 26 marca 2014, 10:02 #8
tony123451: Jak juz wczesniej gdzies pisalem czemu Kagawa nie byl w pierwszym skladzie?? Stawia na kompletne zer jakim jest Tom.... Nasz trener ma nasrane w glowie nic dodac nic ujac, Panie TRENER WYPIERDALAC!!
» 26 marca 2014, 10:00 #7
skywarp: Nie mogło się inaczej skończyć po wystawieniu starego i już słabego Rio i beztalencie Cleverley. Jak widzę w wystawionym składzie Cleverley to jestem w 90% pewny, że ManU przegra. Pomimo tego, że kibicuje diabłom, to moim zdaniem nie tylko kilku piłkarzy, część sztabu szkoleniowego to i sam trener są do wymiany. Jeśli Mistrz Anglii wystawia najlepszy skład i przegrywa z Liverpoolem trzema bramkami to znaczy, że coś złego dzieje się w klubie. Nie dziwię się Anglikom dlaczego chcą usunąć Cleva z reprezentacji. Czas na zmianę trenera. Mam nadzieję, że uda się ściągnąć Kloppa w przyszłym sezonie.
» 26 marca 2014, 09:59 #6
roney10: Tak się zastanawiam czy moyes czasem ogląda te statystyki bo patrząc na naszą grę w ataku pozycyjny to domniemam że nie patrzy
» 26 marca 2014, 09:58 #5
kanapkaa: Ocena Moyesa 0/10. Po raz kolejny... ile jeszcze wstydu i hańby z tym Panem na ławce uświadczymy?
Ile ?!
» 26 marca 2014, 09:58 #4
brennt: ten jego bezradny wzrok jest najlepszy
» 26 marca 2014, 10:17 #3
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 14:26

chłpoy wszystko się zgadza... powiedzcie mi tylko co da obecnie zmiana trenera?

1. Nstępca Moyesa bedzie pod jeszcze większa presja
2. Nie ma obecnie odpowiednich kandydatów
3. Póki SAF jest dyrektorem możecie pomarzyć o rychłym zwolnieniu DM
» 26 marca 2014, 14:25 #2
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.03.2014 09:57

Carrick,Cleverley,Evra,Ferdinand,Young, Out. No może Carrick jako zmiennik chociaż niewiem czy z taką formą to się nadaje.
» 26 marca 2014, 09:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.