Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Klub pracuje nad wzmocnieniami

» 28 lipca 2013, 12:47 - Autor: bubi - źródło: ManUtd.com
David Moyes jest przekonany, że w letnim okienku transferowym dojdzie do wzmocnienia składu Manchesteru United.
Moyes: Klub pracuje nad wzmocnieniami
» David Moyes jest przekonany, że w letnim okienku transferowym dojdzie do wzmocnienia składu Manchesteru United. Niedawno szkocki menedżer potwierdził, iż Cesc Fabregas jest w jego kręgu zainteresowań, jednak od czasu podania tej informacji szkoleniowiec nie ujawnił kolejnych informacji na temat transferu Hiszpana.
Niedawno szkocki menedżer potwierdził, iż Cesc Fabregas jest w jego kręgu zainteresowań, jednak od czasu podania tej informacji szkoleniowiec nie ujawnił kolejnych informacji na temat transferu Hiszpana.

- Nie mogę powiedzieć, czy złożyliśmy kolejną ofertę za Fabregasa, ciągle analizujemy sytuację i podejmujemy decyzje.

- Mam nadzieję, że sprowadzimy nowe twarze do zespołu, ale obecna kadra i tak jest dostatecznie dobra. Nie można zapomnieć o jakości dzisiejszej drużyny. Oczywiście zależy nam na pozyskaniu nowych zawodników. Przed końcem okienka transferowego poczynimy odpowiednie kroki – powiedział Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United szykuje ostatnią ofertę za Fabregasa
Następny news »
Paul Scholes optuje za transferem Fabregasa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (148)


kalafior: A co sądzicie o Cabelli z Montpellier? 7 bramek, 8 asyst, 85,3% dokładnych podań.
» 31 lipca 2013, 09:12 #137
kunegunda232: statystyki to nie wszystko
» 1 sierpnia 2013, 14:42 #136
BraveDevil: Szkoda, że ta kadra jest "DOSTATECZNIE" dobra jak to trener określił... a nie bardzo dobra...
» 30 lipca 2013, 10:53 #135
Wuj3k: Żal mi 50% 'kibiców' MU na tej stronie, już zapomnieliście co mówił Fergie o Moyesie? Coś o staniu za nim murem? A tymczasem połowa z was już by go dawno wyrzuciła z klubu. Mam wrażenie, że gdybyście się urodzili te 27 lat wcześniej, to w słabszym okresie Fergusona też połowa z was by po nim jechała, że nic nie umie, że po co nam on, zwolnić i niech jedzie na truskawki do niemiec. Wstyd mi za takich 'kibiców'. Jestem prawie pewien, że Moyes będzie na początku ligi się potykał i to nieraz, ale wtedy ci wszyscy którzy go już wyrzucają z klubu napiszą 'a nie mówiłem?' i pójdą kibicować komuś innemu. I choć życzę mu jak najmniej porażek, to nawet by mnie cieszyło gdyby liczba kretynów, mistrzów FIFY, PESa i FMa, którzy myślą, że wszystko jest takie proste się zmniejszyła. Ja osobiście nie powiem nic o Moyesie, uważam go za bardzo solidnego trenera, ale na jego ocenę jeszcze poczekam i to przynajmniej rok. A wam polecam maść na ból d*py, bo tego to się już po prostu czytać nie da.
» 29 lipca 2013, 16:00 #134
rataj1993: żeby tylko 50%...
» 29 lipca 2013, 16:06 #133
chewbacca: Heh piszesz tak jakbyś był nowy na tej stronie. Przecież tutaj są sami światowej klasy managerowie. To, że wyrzucają Moyesa to jeszcze chyba najbardziej zrozumiałe. Tutaj już przecież wylecieli Rooney, Valencia i Nani. Wcześniej Evra, Chicharito i de Gea. A jak Ferguson przegrywał mecz to i jemu się obrywało ostro, choćby za brak Rooney'a w meczu z Realem. Tak tego samego Rooney'a, którego dziś chcą wykopać na zbity pysk.
#CzytamWaszeŻaleDlaBeki
» 29 lipca 2013, 21:47 #132
Wuj3k: Nie jestem nowy, po prostu mało się udzielam w komentarzach, bo i mało ich czytam właśnie ze względu na ich nie za bogatą zawartość.
» 30 lipca 2013, 10:42 #131
MiczykPL: możecie się śmiać ale Valencia dostał już za dużo szans nic nie poradzę że go nie lubię ale Nani i Kagawa powinni dużo więcej grać
» 30 lipca 2013, 23:10 #130
Malkontent: Nie na panowie wybaczcie ale krytyka jest tu jednak uzasadniona. Największe transfery najczęściej finalizowane są na początku okna transferowego, albo i przed jego rozpoczęciem, żeby zawodnik mógł się ograć, pojechać na jakieś mecze towarzyskie etc. Potem ewentualnie dodaje się jakieś uzupełnienia. A my zaczęliśmy od uzupełnienia wg mnie zbędnego (Varela??) a na faktyczne wzmocnienie tracimy szanse z każdym dniem. Co z tego że zdobyliśmy tytuł jeśli gra United w porównaniu z drużynami z ostatnich lat jest o klasę gorsza?
» 30 lipca 2013, 23:50 #129
lukaszek9000: Proszę o nazwiska dostępnych środkowych, ja znam tylko Fellainiego.
» 29 lipca 2013, 15:00 #128
champione2013: Oglądasz jedną ligę to tak masz
Valbuena , Eriksen , Modric ,
» 29 lipca 2013, 15:27 #127
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 15:38

Valbuena? ... Poważnie ?

to już lepiej Pastore jak ma być z ligi Francuskiej.
» 29 lipca 2013, 15:34 #126
lukaszek9000: @champione2013
Valbuena - on może być, ale modrić tak jak Fabregas + Ancelotti gra dużo środkiem. Eriksen to raczej ofensywny.
» 29 lipca 2013, 15:38 #125
champione2013: Valbuena to taki mały Scholes szkoda że ikona Marsylii
Trzeba po prostu przesunąc Eriksena niżej proste jeżeli mamy grać grubasem z clevem w środku to już wole Kagawe przesunac niżej
» 30 lipca 2013, 12:31 #124
CzerwonyWSercu: Może by tak jednak skusić się na powrót CR7? Bale jest już praktycznie w Realu i wgl. Taktyka Carlo nie obejmuje skrzydeł, a Ronaldo na innej pozycji grać nie może, bo tylko na skrzydle wykorzystuje 100% swojego potencjału.
» 29 lipca 2013, 14:52 #123
mycka86: CR7 jest nie do wyciągnięcia, a Bale'a nie sprzedadzą do klubu z Anglii
» 29 lipca 2013, 15:32 #122
mycka86: Spoko, skład mamy kompletny, a jak coś to Scholes wróci w listopadzie i potrójna korona nasza :(
» 29 lipca 2013, 14:11 #121
slaweknh: damian2987:Belg jak na nasza pomoc i tak bylby zbawieniem razem z dunczykiem,na pewno dodaliby jakosc naszej 2 lini co przy naszych srodkowych nie jest trudne.Nasza magia sciagania zawodnikow nieco faktycznie zmalala,ale troche sie to bierze z tego,ze jest gdzie isc,pojawilo sie City,Monaco,Psg,Dortmund,Juve,ktore po awansie ladnie i madrze buduje team,sa to zespoly z aspiracjami,poza tym brak SIR Safa tez robi swoje bo DM nie dziala na zawodnikow jak magnes.Co do tych graczy to sie zgadzam,z Welbecka moze cos bedzie ,ma niezla szybkosc,jest mlody tylko ta jego fatalna skutecznosc-to musi poprawic,co do Jonsa to sie nie zgadzam-jest niesamowitym,perspektywicznym obronca,bedzie swietny bo juz jest dobry,pozdrawiam
» 29 lipca 2013, 13:32 #120
RyanScholes: No tak....budżet nieograniczony a oni ciagle tylko sa zainteresowani i zainteresowani....podejrzewam ze jak juz kogos kupia to bedzie to zawodnik sredniej klasy ktory nie bedzie regularnie wystepowac
» 29 lipca 2013, 13:27 #119
rataj1993: z tym budżetem to w mediach coś napisali, wiarygodnego źródła chyba nie było w tej kwestii (jeśli się mylę to podeślij priv).
» 29 lipca 2013, 16:05 #118
damian2987: czy naprawde Felanini i Eriksen to wszystko na co stac ten klub?? nie jestem "sezonowcem" lecz 14 lat wiernym kibicem. ale marka ManU juz tak chyba nie działa na pilkarzy jak dawniej... widac to np. po Thiago kiedy wybiera bayern! tak tak Pep, ale... cos mi sie wydaje ze polityka transferowa z ostatnich 3 lat odbije nam sie czkawką w nadchodzacym sezonie- clev, ando, valencia, young, wellbeck, jones,- tak usilnie robieni na gwiazdy wielkiego formatu przez nasz klub, a niestety tak nie jest. A w ostatnim sezonie nasza najwieksza gwiazda na miare CR7 czy Bale....bylo- SZCZESCIE.
» 29 lipca 2013, 13:13 #117
Lcris: od 14 lat ? ManU ? tsa.
» 29 lipca 2013, 13:43 #116
damian2987: tak.. Duncan Edwards...itd. moj błąd to z pospiechu. przepraszam . Man Utd.
» 29 lipca 2013, 16:02 #115
maciekszef99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2013 13:58

ale co Duncan Edwards? 14 lat temu czy o co Ci chodzi?
» 30 lipca 2013, 13:57 #114
Lcris: ewentualnie Alan Dzagoev z CSKA.
» 29 lipca 2013, 13:13 #113
MakaveL1112: widze że też widziesz potencjał tym młodziaku xd
» 29 lipca 2013, 15:34 #112
Lcris: bleacherreport.com/articles/1718967-manchester-united-transfer-rumours-time-for-red-devils-to-chase-ilkay-gundogan , metro.co.uk/2013/07/24/manchester-united-eye-ilkay-gundogan-after-missing-out-on-cesc-fabregas-transfer-3896953/ , coś jest na rzeczy z Gundoganem.
» 29 lipca 2013, 13:11 #111
kocisz191: Nic nie jest na rzeczy z Gundoganem. Klopp nie jest idiotą, dba o swoje dzieci i na pewno Ilkay w przyszłym sezonie zagra w BVB.
» 31 lipca 2013, 12:01 #110
slaweknh: nie mozna miec wlasnego zdania bo trzeba miec zdanie takie jak wszyscy,wszystko jest cacy,Moys wie co robi edward jest nieomylny,mamy swietny sklad i tp
» 29 lipca 2013, 12:59 #109
slaweknh: HuiSton:po prostu klub gra slabo i jest duzo przecietnych grajkow anderson,valencia,young,cleverley jak ktos tego nie widzi to powodzenia,kazdy chce dla klubu jak najlepiej i potrzebne sa transfery,ale lepiej nazywac ludzi sezonowcami by podwyzszyc wlasne ego
» 29 lipca 2013, 12:58 #108
HuiSton: no no kolego, jakoś w zeszłym sezonie nie było po 200 komentarzy pod newsami i nie było tyle krytycznych komentarzy pod newsami i wywalania połowy składu i trzymania Naniego i Roo!
Samo z siebie to się nie wzięło.
» 29 lipca 2013, 13:10 #107
PwnT: Chyba nie czytałeś komentarzy. Pojazd na Valencie i Andersona byl przez caly rok.
» 29 lipca 2013, 14:56 #106
HuiSton: nie był.
» 29 lipca 2013, 15:07 #105
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 12:42

To niech pracują szybciej, bo sprzątną nam zawodników z przed nosa.
Ja bym się zastanowił nad kupnem 3 środkowych pomocników przynajmniej byłaby rywalizacja.
Eriksen (podobnież do liverpool'u), Gundogan, Fellaini.
I wtedy , Cleverley wypożyczenie albo out! I ściąłbym mu pensje, bo nie zasługuje na tak wysoką
Anderson do sprzedaży.
Bebe, Macheda, sajo nara.
» 29 lipca 2013, 12:41 #104
smugga: Jestem też kibicem BVB i wiem , ze Gundogana nawet za 100 mln by nie sprzedali :D Jest tam zbyt ważny. Eriksen jakby dostał od nas propozycje to wolałby przejsc do nas niż do Liverpoolu no i Fellaini. Wystarczy 2 ŚP.
» 29 lipca 2013, 12:50 #103
HuiSton: "Jestem też kibicem BVB"
co tutaj robisz trollu, po tym co ująłem w cudzysłów nie czytam dalej.
» 29 lipca 2013, 13:34 #102
smugga: Jesteś beznadziejny. ie musze tylko kibicować United. Na przykład jestem ultrasem Legii a BVB lubie ogladac oraz im kibicuje w lidze Niemieckiej. CHuiTson jesteś żałosny. Nie mam klapek na oczach i nie jestem zapatrzony ślepo w 1 klub... Bo i tak zawsze najważniejsza bedzie Legia dla mnie bo jestem Polakiem a nie Anglikiem...
» 29 lipca 2013, 14:22 #101
HuiSton: możesz mi napisać dlaczego mnie obrażasz?
co mnie obchodzi komu kibicujesz, musisz prezentować niski poziom skoro kibicujesz takim drewnianym klubom, polskim klubom, których poziom jest 0.
» 29 lipca 2013, 14:31 #100
smugga: ChuiTson w którym miejscu Cie obraziłem. Widzissz jak kibicujesz tylko dlatego , że United wygrywa to jesteś sezonowiec. Idz Barcelonie kibicuj. Kibicowanie drużynie która kochasz i przy której się wychowałeś to chodzenia na mecze, śpiewanie , robienie opraw meczowych etc, ale co o tym może wiedzieć sezonowiec
» 29 lipca 2013, 14:40 #99
HuiSton: Kibicuję United bo kocham ten klub, sorry ale chodzenie na mecze tylko po to by "po rozrabiać" a nie po to żeby popatrzeć to niestety, ale to nie jest kibicowanie.
» 29 lipca 2013, 14:58 #98
HuiSton: chodzi mi o bardziej 'fanatyczny' nastrój kibiców na polskich stadionach, wybacz wolę już pikniki niż takie coś
» 29 lipca 2013, 16:12 #97
smugga: tA NA PEWNO. POŹNIEJ PRZYCHODZI TAKI PIKNIK NA STADION I SIĘ CIESZY ZE GOLA STRACILIŚMY. WEŹ SIĘ CZŁOWIEKU NIE WYPOWIADAJ PROSZE...
» 29 lipca 2013, 19:43 #96
HuiSton: hahah skończyłeś krzyczeć?
jak ja lubię znajdywać takich z którymi można 'fajnie' pogadać
» 29 lipca 2013, 22:07 #95
hanys517: z tego co mi wiadomo to pracujemy nad transferem Gundogana z BVB. Uwazam ze to by byl dobry transfer swietny pomocnik,kreatywny i dobrze rozgrywa pile. Pozdro!
» 29 lipca 2013, 12:27 #94
Damian3239: Pracuja nad wzmocnieniami... Ich celem powinno byc zatrzymac Roo w MU...!!
» 29 lipca 2013, 12:25 #93
smugga: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 12:51

Nie ma co pracować nad jego zatrzymaniem teraz. Ma obowiązujący go kontrakt i nie może sobie pójść gdzie chce. Ja bym sie sprawą Ronneya za rok zajął a nie teraz...
» 29 lipca 2013, 12:51 #92
b90: Fabregas do nas nie przyjdzie. Nie po to poszedł do Barcelony żeby wracać z powrotem do Anglii. Realny transfer to Fellaini. Niestety w ostatnich latach mało było spektakularnych transferów w United :/ Był van Persie i daleko nic bo Valencia, Kagawa czy Young furory nie zrobili ;/
» 29 lipca 2013, 12:24 #91
rc7: To jest dobre cytuje " ale obecna kadra i tak jest dostatecznie dobra " !! Chyba na 3 ligę ,ale nie na wywalczenie czegoś w PL czy LM .
» 29 lipca 2013, 12:21 #90
slawekov: Powinni brać Matę skoro jego los w Chelsea jest właściwie przesądzony (co jest przedziwne zważywszy na jego umiejętności). Świeża porcja transferowych ploteczek z kraju i ze świata [link usunięty]
» 29 lipca 2013, 12:19 #89
Evra666: Człowieku Mata zostaje w CFC nie wiem skąd masz te informacje...
» 29 lipca 2013, 12:21 #88
HuiSton: Tak się zastanawiam dlaczego prawdziwi kibice odpisują tym sezonowcom którzy przyzwyczaili się do wielkich transferów(wydawanie wielkich pieniędzy), od klubów którym kibicowali wcześniej. Mogę dostać jedną sensowną odpowiedź?
» 29 lipca 2013, 12:09 #87
kalafior: Chcą ich sprowadzić na dobrą drogę? Albo im się wybitnie nudzi.
» 31 lipca 2013, 09:10 #86
MakaveL1112: ja chce FELLAINIEGO
» 29 lipca 2013, 12:06 #85
Evra666: Nie wiem dlaczego DM ma problem z wykupieniem dobrego PŚ skoro ma nieograniczony budżet...
» 29 lipca 2013, 11:24 #84
ro7: 1) Nie ma aż takie wielu zawodników na takim poziomie, jakiego potrzebujemy by zrobili różnicę
2) Nie każdy chce odejść / jest do wzięcia
3) To, że budżet jest nieograniczony nie oznacza, że będziemy wydawać 120 milionów euro na Fabregasa - widać, że oferty podnosimy o 5 milionów funtów, a zapłacić chcemy jak najmniej
4) Myślę, że Moyes nie do końca wie jeszcze co aktualnie ma w MU, jeśli chodzi o piłkarzy
5) Mam wrażenie, że Moyes cierpi na jakąś "nieśmiałość" transferową wyniesioną z Evertonu. Everton miał mało pieniędzy, więc nie mógł pozwolić sobie na błędy transferowe. On też nie chce by transfer, którego dokona okazał się niewypałem, dlatego nie ryzykuje... nie chciał kupić Thiago bo nie wiedział jak poradzi sobie w Anglii (tak donosiły brytyjskie gazety), ale składa ofertę za Fabregasa, który grał w Anglii i się sprawdził. Dla porównania - w przeszłości SAF potrafił w ciemno kupić Bebe za sporą sumę...
» 29 lipca 2013, 11:54 #83
damianuszka: Nie rozumiem jednej rzeczy.
Skoro Mourinho nie chce Maty w CFC dlaczego my go nie kupimy?
Potrzebujemy rozgrywającego, kreatywnego , takimi są hiszpanie tak jak xavi, fabregas, silva czy wlasnie mata. Uważam że byłby on idealnym zawodnikiem do naszego teamu. On z carrickiem w środku przed nimi kagawa lub Roo i mamy drużynę na lata.
Ew. widziałbym też Prince Boatenga :)
pozdro
» 29 lipca 2013, 11:03 #82
Roo543212: dobry pomysł
» 29 lipca 2013, 11:10 #81
InSaneR: Dlaczego? Bo Moyesy uparł się na Fabregasa który i tak nie przejdzie ;)
» 29 lipca 2013, 11:11 #80
damianuszka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 11:15

jak dla mnie to troche nieracjonalne myślenie.. cesc wie że gdy xavi za 1-3 lata aodejdzie to on będzie podstawowym rozgrywającym w barcy, więc nie przyjdzie do nas , a jeśli przyjdzie jakimś cudem to za 3 lata wróci do barcy kontynuować prace xaviego.. a mata? nie grał w klubie na poziomie United i jeśli przyjdzie nie bedzie chciał odejść..
A Boateng to moje marzenie, piłkarz który na każdym meczu daje z siebie wszytsko , jest silny ( na PL) idealny , kreatywny i potrafiący uderzyć.. marzy mi sie żeby zagrał w united.. nie wiem dlaczego nikt go nie próbuje ściągnąć czy to CFC czy Citizens albo nawet arsenal... nie wiem
» 29 lipca 2013, 11:13 #79
PetrCech: " Mourinho nie chce Maty w Chelsea " większej bzdury nie słyszałem ... -.-
Ludzie, jak nie wiecie to się nie udzielajcie.
Mourinho powiedział w swoim jednym z pierwszych wywiadów, że Mata jest piłkarzem nie do zastąpienia ! Więc według mnie to oznacza, że jednak Jose chce Juana w Chelsea ;]
» 29 lipca 2013, 11:19 #78
Insane89: @PetrCech. Nigdy nie powiedział, że Mata jest nie do zastąpienia, bo nie ma takiego zawodnika i nigdy nie będzie. Jednak powiedział, że Juan jest w jego planach. Do tego dodał, ze nikt nie zostanie sprzedany. Mata w United? Dobry żart ;)
» 29 lipca 2013, 11:21 #77
Evra666: Mourinho powiedział że Mata jest mu potrzebny w klubie ,wiec nie wiem gdzie to wyczytałeś.
» 29 lipca 2013, 11:21 #76
parasite: może najpierw pochwal się skąd masz informację, że mou nie chce maty ??!! ;];]
» 29 lipca 2013, 11:22 #75
damianuszka: a ja w internecie przeczytalem gdzieś, że mata luiz i torres są na wylocie,
dlatego też napisalem..
No dobra ale jeśli nie Mata to czemu nie Prince?
» 29 lipca 2013, 11:22 #74
Evra666: może na onecie to przeczytałeś ^^
» 29 lipca 2013, 11:23 #73
kapiulek: Panie Moyes czekamy na ŚP !
» 29 lipca 2013, 10:53 #72
slaweknh: Mamy coraz mniej atutów, w barcy,real,city i ropniaki,moga liczyc na niebotyczne pensje u nas tylko najlepsi,duzo jest takich co zarabiaja po 80-90 a to za malo dla gwiazd.Wtych klubach maja zapewnione regularne wzmocnienia no i stracilismy Sir Safa:-)z ktorym kazdy chcial pracowac a z DM niedokonca...
» 29 lipca 2013, 10:29 #71
wiruch: nasz problem polega raczej na tym że u nas bardzo przeciętni zawodnicy np. Young, Valencia, Cleverley zarabiają po prostu za dużo i nawet w ich widełkach zarobków można by mieć dużo lepszych zawodników. Ciekawe czemu klub cały czas trzyma wynalazki pokroju Bebe, Macheda czyżby mieli za dużą tygodniówkę i nie chcą się nigdzie ruszać bo nikt im tyle nie da?
» 29 lipca 2013, 10:34 #70
misiek88: skąd wiesz, że z DM nie chcą pracować?
» 29 lipca 2013, 10:47 #69
MUFC16: Zauważyliście że od dłuższego czasu wszyscy potrafią dokonywać transferów tylko nie Manchester United?! Myślałem że to wina SAF'a ale teraz to już nie wiem co myśleć!
» 29 lipca 2013, 10:11 #68
Vervvis: Zarząd United wraz z trenerem pragną osłabić United pomyśl :)
» 29 lipca 2013, 10:14 #67
mmmati: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 09:49

Ten Moyes trochę podnosi mi ciśnienie. Drąży ten transfer Fabregasa od już prawie miesiąca. Według mnie pewne jest to, że do transferu nie dojdzie, bo gdyby miało dojść to obrót sprawy byłby dużo szybszy i sprawniejszy. Na dodatek jakoś mi ten zakup Cesca wgl nie odpowiada i nie chcę go za bardzo w MU. Na świcie jest tylu bardzo dobrych środkowych pomocników(na dodatek tańszych!!), ze David powinien wyluzować z tym Fabregasem. Jest Fellaini, którego Moyes zna dobrze z Evertonu. Nie wiem czemu o niego nie walczy. Na dodatek ten transfer wyszedłby dużo taniej niż Cesca. Daję sobie rękę uciąć, że Fellaini chciałby przyjść do klubu prowadzonego przez Moyesa, który będzie walczyl o najwyższe cele w Europie. Jest jeszcze Eriksen, również nie tak drogi jak Francesc. Nie wiem kurde, czemu ten Moyes ma takie parcie na tego Fabregasa, jak moglby znaleźć kogoś innego podobnego pokroju za dużo mniejszą cenę. Przydałby się jeszcze jakiś boczny obrońca za Patricka np. Baines. Kolejny dobry znajomy Moyesa z Evertonu. Wydaję mi się, że chciałby zmienić otoczenie, w którym dobrze zna swojego trenera i będzie tam walczyć o najwyższe cele. Pozdro 600.
» 29 lipca 2013, 09:47 #66
wiruch: a ja nie rozumiem jednej rzeczy i nie ważne czy chodzi o Fabregasa, Ronaldo czy kogokolwiek innego a mianowicie KASA... ludzie czy Wy się do tych transferów dokładacie z własnej kieszeni? dla połowy ludzi tutaj każdy jest za drogi to może penetrujmy rynki ligi białoruskiej i polskiej to będzie tanio. Chcemy zawodników klasy światowej to trzeba za nich zapłacić, nikt za pół darmo nie będzie sprzedawał a płacze i lamenty jakby Wam z talerza zabierali żeby na transfer było
» 29 lipca 2013, 10:27 #65
mmmati: Masz racje, ale po co dać kupę hajsu za coś jak można dać mniej za to samo lub coś podobnego. Lepiej wydać mniej i później mieć wiecej kasy na inne transfery!!
» 29 lipca 2013, 10:31 #64
wiruch: oczywiście że można tylko do tego trzeba mieć ludzi z głową którzy odpowiadają za scouting i transfery. wielokrotnie o tym pisałem i dalej się dziwię gdzie my byliśmy gdy np. Juve brało Vidala z Leverkusen, Sneijder odchodził z RM do Interu, Witsel z Belgii do Benfici, Modric do Tottków. To są przykłady których jest dużo więcej, niestety my w tym czasie nie trafialiśmy z transferami. Dlatego tez śmieszą mnie zawsze te argumenty żeby kupić kogoś "sprawdzonego" z PL bo to jest zaciemnianie rzeczywistości - przepłacamy za angielskie drewna a koło nosa przechodzą nam prawdziwe talenty z innych lig za małe pieniądze. Kupiliśmy sobie super skrzydłowego Younga sprawdzonego w PL i sami widzimy jaki to był strzał w 10tkę..
» 29 lipca 2013, 10:39 #63
Vilen: Zgadzam sie z kolega powyzej...Mozna budowac mocna druzyne za nieduze pieniadze nawet teraz(Borussia D). My niestety od dluzszego czasu tak nie potrafimy, zatem musimy wykladac grube miliony za pilkarzy
» 29 lipca 2013, 12:57 #62
slaweknh: damianz5:jak chcesz to dalej zaklinaj rzeczywistosc,ze sklad jest mocny,obrona jest ok,ale pomoc?kiedys to byla pomoc przez duze PBeckham Giggs Schooles Keane potem Ronaldo Owen a teraz Carrick gra dobrze,ale poza nim nasz srodek jest zenujacy,mlody zdolny Clev ma 24 lata i bez sensu jest czekanie kilka dobrych lat jak odpali,albo czekanie jak zagra 1 dobry w miare mecz i mowienie,ze tak jak mowisz odpalil,jest anglikiem a wiadomo jak oni slepo wierza w swoich grajkow,nastepny Anderson,gosc przez 6 lat nie potrafil sie przebis do pierwszego sklady zagral kilka dobrych meczów i jaranie sie ze raz na 10-15 spotkan zagra dobra prostopadla pilke jest nie na miejscu,nie w United.Fletch jak wroci do formy a i owszem wzmocnienie.Skrzydla Sredni Young i Valencia,nikt mi nie wmowi,ze to gracze na miare Man Utd,pozdrawiam
» 29 lipca 2013, 09:38 #61
Vervvis: Święta prawda. Chciałbym jeszcze żeby Rooney odszedł i w jego miejsce Kagawa ciągle grał i ustawienie przypominało trochę jak to z Borussi
» 29 lipca 2013, 10:12 #60
damianz5: Wiesz kiedys to byla pomoc ale nie za grube miliony tylko transfery takie jak dzis np zahy czyli zawodnikow z potencjalem i z wychowankow ktos wkoncu musi stac sie klasowym pilkarzem.
» 29 lipca 2013, 10:32 #59
damianz5: To ze w mediach jest cicho nie znaczy ze United nie ma ugadanych transferow a nawet jesli ich nie bedzie to sklad mamy dobry.
Placzecie ze slaba obrona i oceniacie ja po jakis sparingach a zapominacie jak ona dobrze funkcjonowala w poprzednim sezonie mimo duzej ilosci kontuzji taki real nie istnial w ataku, na tej pozycji mamy mlodych zdolnych zawodnikow ktorzy moga wchodzic powoli do skladu i dawac alternatywe dla starszych Vidica i Ferdinanda a boczni obroncy daja rade.
Srodek pomocy to nie zastapiony Carrick mlody zdolny Cleverley ktory moze odpalic Fletcher ktory wrocil do zdrowia Kagawa ktory moze sie w koncu zaaklimatyzowac taki Fellaini moze i by sie przydal ale dadza rade jak go nie bedzie.
Skrzydla Nani Zaha Valencia Young niczego wiecej nie trzeba to ze mieli sezon nie udany nie znaczy ze sie powtorzy to znow.
RVP i Rooney ktorego nie sprzedadza i tak i tak to bajka.
United nigdy duzo nie wydawalo i pewnie nie bedzie chcecie nowe jedynastki co sezon to zacznijcie kibicowac innej druzynie a nie placzecie i wyzywacie Menagera
» 29 lipca 2013, 09:27 #58
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 23:10

Moyes to pod wygledem transfeorw przypomina Wengera... On tez w Arsenalu pracuje nad transferami do 31... i kupuje hahaha nie wiadomo co.
Moyes yrobi kupe w tzm seyonie a United bedzie 3-4 na koniec sezonu
» 28 lipca 2013, 23:08 #57
kujawa: to nie Moyes zrobił kupe, pomocnika nie ma od 6 lat, a porządnego skrzydłowego od odejscia CR
» 29 lipca 2013, 08:17 #56
Klimaa: Nasza obecna kadra - linia pomocy musi zostać wzmocniona. Rywale się zbroją i my powinniśmy zrobić to samo jeśli chcemy obronić mistrzostwo.
» 28 lipca 2013, 21:31 #55
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 18:46

Liga Mistrzów chyba dawno nie była tak wyrównana...teraz do zwycięstwa można zaliczyć wiele zespołów.
Bayern, Borussia, Barcelona, Real, PSG, Chelsea, Manchester United...
W każdej z tych drużyn są topowi gracze na skrzydłach i środku pola...oprócz nas. U nas mamy 4 środkowych pomocników z tego jednego który ma 33 lata gra bardzo dobrze i dwóch przeciętnych (żeby nie powiedzieć słabych na poziom Europejski) graczy + schorowanego Fletchera na którym niestety nie można polegać. Skrzydła to zupełna niewiadoma..mamy 20 letniego Anglika z wielkim potencjałem, 28 letniego Anglika niszczonego przez kontuzje, 26 letniego Portugalczyka bez regularnej gry często kontuzjowanego i 27 letniego (w mojej opinii) średniaka z Ekwadoru nie na czołówkę Europejską - jednonożnego z jednym zwodem.
Na tych pozycjach inne drużyny mają już klasowych, pewnych graczy...Chyba nie muszę ich wymieniać. Dla mnie nasza pomoc nie jest na poziomie żadnej z tych drużyn, jest o parę klas niższa. Dowodem tego są ostatnie dwa sezony w LM - raz odpadliśmy w grupie a drugi raz z Realem po błędzie arbitra co nie może nas usprawiedliwiać. Jak patrze na grę pomocników z innych drużyn to widzę przepaść pomiędzy naszymi.
Pomoc TRZEBA wzmocnić od zaraz!
Wszyscy piszą, że duże transfery nie są w naszym stylu, ale w obecnym futbolu trzeba robić transfery. Na samych wychowankach nie można polegać.
Transfer rozgrywającego (np. Eriksen, Fabregas)
Transfer deffensywnego pomocnika - zmienika Carricka (np. Fellaini, Kondogbia)
Transfer skrzydłowego/fałszywego skrzydłowego - nie mogę znaleźć odpowiednich kandydatów którzy od razu mogliby stanowić o sile naszych skrzydeł, ale młodych perspektywicznych zawodników jest sporo (Draxler, Thauvin, Muniain, El Shaarawy, Lamela, Ljajic, Ramirez)

Nasza pomoc jest fatalna i nie ma co tego ukrywać, aby liczyć się w Lidze Mistrzów trzeba mieć pomoc na najwyższym poziomie. To tak trochę ode mnie - trzeba spojrzeć prawdzie w oczy.
» 28 lipca 2013, 18:44 #54
Devilmane13: Zgadzam się w 100%. Pisałem o tym wcześniej, że Eriksen + Fellaini byłoby dobrym rozwiązaniem. Co do skrzydłowego, zawodnicy wymienieni są okej (chociaż część z nich nie do wyciągnięcia), ale myślę, że dobrym wzmocnieniem byłby di Maria w razie transferu Bale'a do Realu. Już były spekulacje o jego odejściu, a jeśli transfer Walijczyka doszedłby do skutku to sądzę, że byłby do wyciągnięcia za powiedzmy 25 mln. Mimo, że w tym sezonie nie miał formy to przypuszczam, że mógłby ją odbudować w nowym otoczeniu i z miejsca podnieść poziom naszych skrzydeł.
» 28 lipca 2013, 20:17 #53
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 21:14

Di Maria jak najbardziej...miałem o nim napisać, ale mi wypadło. To bardzo dobry gracz. W Realu nie może pokazać pełni swoich możliwości, bo tam gra się na Ronaldo. Wystarczy tylko spojrzeć jak kręcił naszych graczy w LM. Zwłaszcza, że wciąż jest to gracz młody, bo ma zaledwie 25 lat. Jak najbardziej za tym transferem.
Tylko nie wiadomo czy Bale przejdzie do Realu.
» 28 lipca 2013, 21:12 #52
Keyen: Real chce włączyć Di Marię do transferu Bale'a. Też bardzo chciałbym go w United, już dawno o tym pisałem, ale jeśli Bale zostanie, albo Angel będzie częścią zapłaty za Bale'a, to nie ma co na niego liczyć.
» 28 lipca 2013, 21:22 #51
Nani1900: @keyen

Wiem słyszałem o tym, ale może to tylko plotki. Piłkarz chyba jednak ma coś do powiedzenia, Di Maria chyba chciałby grać w lepszym klubie i Lidze Mistrzów czego Tottenham nie gwarantuje.
» 28 lipca 2013, 21:45 #50
pynduryndu: Draxler!! kurde nie chce sie wierzyc ze nie slychac o tym zeby najwieksze kluby byly nim zainteresowane. 19 lat a w tym momencie jest juz bardzo dobrym zawodnikiem z niesamowita perspektywa. W koncu niemiecka szkola. Swietnie by bylo miec go u siebie ;)
» 29 lipca 2013, 09:59 #49
Nani1900: Pare tygodnie temu bylo slychac. Podobno mial klauzule 45 mln euro i odrzucil oferte z Realu w ktorej mial dostac ogromna pensje. Draxler chce zostac w Schalke na nastepny sezon, ale jakas oferta moglaby go pewnie skusic.
» 29 lipca 2013, 10:58 #48
ziomboy777: spokojnie, mamy nieograniczony budzet...
» 28 lipca 2013, 18:21 #47
Fabio: rzekomo...
» 29 lipca 2013, 08:08 #46
Fabio: To niech w końcu będą tego jakieś wymierne efekty, a nie tylko gadanie i gadanie.
» 28 lipca 2013, 17:37 #45
brin: Tak wiec widzimy w co mierzy moyes, na pewno nei jest to mistrzostwo..
» 28 lipca 2013, 16:45 #44
mu007: już nie ma szans na transfer Fabregasa a Moyes niech lepiej dogada się z Bale'm
» 28 lipca 2013, 16:44 #43
misiek88: taa, to już na Fabregasa są większe szanse.
» 28 lipca 2013, 18:21 #42
jarek87999: ma racje jest dobra kadra remis 2;2 z osaka jest potwierdzeniem jego slow
» 28 lipca 2013, 16:41 #41
Jakniejaktak: Twój komentarz też wiele o Tobie mówi.
» 29 lipca 2013, 09:15 #40
Mikez: Tak wszyscy psioczycie na tę obecną kadrę, a ja tylko przypomnę, że w zeszłym sezonie Ci przeciętniacy z pomocy razem z resztą zespołu wygrali w cuglach, z 11-punktową przewagą Premier League. Pewnie, że przydałby się kreatywny rozgrywający, który mógłby podnieść jakość gry, ale jeśli nikt do nas w tym okienku nie przyjdzie, żadnej tragedii nie będzie. To wciąż będzie solidna drużyna, która jest w stanie obronić tytuł i walczyć na pozostałych frontach. Gdyby tak Rooney bez narzekania grał tam gdzie jest potrzebny, to z Kagawą i Carrickiem spokojnie by środek pola zdominowali.
» 28 lipca 2013, 16:34 #39
karpiu2201: przypominam kolego, że do gdy wraca Mou. Gość, który zdominował Nas i ligę na dobre. Mecze z Chelsea pod jego sterami były koszmarnie ciężkie. Na dzień dzisiejszy (bez transferu rozgrywającego) po prostu leżym i kwiczym (!) i niestety to Smurfy jak dla mnie są faworytami do wygrania ligi. Owszem mamy dobrą drużynę, której brakuje po prostu jednego istotnego elementu by układanka ta funkcjonowała jak należy. Mówi się dość powszechnie, że to Manchester nie jest jakimś specjalnym miastem do "ciekawego" życia. Owszem może i tak jest ale to hajs rządzi światem - City nie mają problemów ze sprowadzeniem dobrych graczy. Sypnąć konkretnie kasą, dać dobrą tygodniówkę, pobajerować o kluczowej roli i jakiś transfer powinien się zrealizować.
» 28 lipca 2013, 19:15 #38
Jakniejaktak: Mikez myślę identycznie jak ty. Szkoda, że Rooney nie chce się zgodzić na rolę rozgrywającego, bo w poprzednim sezonie gdy był tam wystawiany odgrywał bardzo ważną rolę. O transfery się nie martwię, chociaż jako kibic lubię ten okres i lubię witać nowe twarze w klubie, ale jakiegoś wielkiego parcia na nowych zawodników nie odczuwam. Jak pamiętam sagę o snajdera wyzywanie Fergusona i to co się tutaj działo to i tak w tym sezonie są wszyscy spokojniejsi
» 29 lipca 2013, 09:14 #37
Satler4: Do środy może sprowadzić Fellainiego. Ogólnie słabo to wygląda, żadnych oficjalnych informacji. Nie wyobrażam sobie kogo możemy kupić i kim się w ogóle interesujemy...
» 28 lipca 2013, 15:26 #36
ro7: Dzisiaj na jakiejś brytyjskiej stronie wyczytałem, że klauzula podobno obowiązuje do 14 sierpnia (nie wiem czemu akurat taka data). Ponieważ to "tajne" informacje nikt z nas nie może być pewien... Ale na nasze szczęście Moyes, jako były trener, wie jaka jest ta prawdziwa data...
» 28 lipca 2013, 15:29 #35
misiek88: Akurat z tym dobrym składem to nie mógł nic innego powiedzieć. wyobrażacie sobie co by pomyśleli zawodnicy, gdyby trener powiedział: "Dowodzę tu bandą idiotów i beztalenci, muszę wymienić pół składu, a moi środkowi pomocnicy to grubasy i ciamajdy". morale umiera.a zaznaczył przecież, że staramy się o kogoś nowego. (;
a co do samych wzmocnień to moim zdaniem potrzebujemy Fellaniego, który może grac razem z Carrem i może go zastąpić w razie kontuzji. uruchamiamy klauzulę i jazda. do tego jakiś rozgrywający. mi najbardziej pasuje Cabaye, ograny w PL i nie taki stary,dobry strzał podanie też w porządku. Cesc to marzenie, choć trochę nierealne. chociaż jeden z tej trójki to już sukces.
coś czuję, że dużo ludzi mnie tu osądzi od czci i wiary, ale powinniśmy zakupić kogoś z dwójki Baines Garay. świeżość w obronie nigdy nie zaszkodzi, tym bardziej, że w tamtym sezonie straciliśmy cały worek bramek.
w przypadku odejścia Roo nie potrzebujemy nikogo. mamy Kagawe na ofensywnego pomocnika i Groszka jakby DM chciał grać 2 napastnikami. może jak się nadarzy jakaś okazja to postaramy się o skrzydłowego?
Jak dla mnie to obrońca+środkowy+skrzydłowy i możemy grać. (;
» 28 lipca 2013, 15:16 #34
kkkamil: to z Fellainim trzeba sie spieszyć bo jeżeli dobrze pamiętam to klauzula obowiązuje do konca lipca ! czyli zostaly 3 dni :) od sierpnia bedzie 2x drozszy wiec jak teraz go nie kupią to juz nie mamy co na niego liczyc :)
» 28 lipca 2013, 15:27 #33
Widera: tylko że groszek to słabo gra jeśli zaczyna od 1 minuty ( oczywiście nadal jest wartościowym napastnikiem ) ale lepiej wychodzi mu gra na zmęczonych już rywalach , a welbeck nie nadaje sie na napastnika
więc jeśli Roo odejdzie a RvP dozna kontuzji ( oby nie ) albo będzie za coś pauzowac to nie bedzie zbytnio kim grac w ataku w takim klubie jak MU gdzie gramy w lidze LM i puchar krajowy to raczej powinno być 2 świetnych napastników patrząc na ilość meczy w sezonie
» 28 lipca 2013, 15:33 #32
misiek88: takich 2 mamy w tej chwili i jednemu to nie odpowiada. tak już jest, że jak się che mieć 2 światowych to jeden będzie grał mniej. albo po połowie. ale nie wszyscy jak widać umieją się z tym pogodzić. :D
» 28 lipca 2013, 15:54 #31
designer: dobry sklad? No to przetestuj go w meczu ze wczorajszym Bayernem. Watpliwe by sobie United poradzilo tak jak BVB. Nie ma mowy o dobrym skladzie jesli nie istnieje druga linia. Albo kupi United kogos godnego uwagi, albo przewiduje bardzo kiepska przyszlosc na najblizszy sezon bo ile czasu mozna grac tzw. "piach" kiedy inne ekipy sie wzmacniaja.
» 28 lipca 2013, 15:06 #30
MaorComeback: Bernard i Fabregas jejku jak ja bym ich chciał w United!
» 28 lipca 2013, 15:04 #29
kur3ak: Odnośnie tych transferów to nawet nie chce mi się komentować. A jak czytam że mamy dobry skład to już całkiem.
» 28 lipca 2013, 14:52 #28
liaam: Oddać Rooneya za Fabregasa i każdy będzie zadowolony.
» 28 lipca 2013, 14:20 #27
peli: No chyba tylko Ty. ;)
Chyba nie sądzisz, że Fabregas jest lepszym zawodnikiem od Rooney'a?
» 28 lipca 2013, 15:00 #26
liaam: Z niewolnika nie ma pracownika...
» 28 lipca 2013, 16:33 #25
liaam: Nikt nie jest ważniejszy niż klub - a Roo chyba tak myśli. Skończy jak inni co myśleli że gdzie indziej trawa jest bardziej zielona.
» 28 lipca 2013, 16:34 #24
Jakniejaktak: Właśnie chodzi o to, że Fabregas ma przyjść żeby Rooney został. Rooney był ustawiany w pomocy (bardzo mi się podobała jego gra na tej pozycji.) Szkoda, że tak się uparł na ten atak. Ale przyjście Fabregasa do United pozwoli na wystawianie w ataku pary Rooney-Van Persie
» 29 lipca 2013, 09:07 #23
Widera: "- Mam nadzieję, że sprowadzimy nowe twarze do zespołu, ale obecna kadra i tak jest dostatecznie dobra." skąd my to znamy hehe :) co do kadry ok słaba nie jest ale patrząc na andersona czy welbecka na ataku to brak słów , Valencia ok może i jest szybki czasem zaliczy asyste ale to drewno z jedna noga jeszcze jak Roo odejdzie ( a jest taka możliwość ) to dopiero bedizemy mieć "dobrą kadre" patrząc na to że inne drużyny w naszej lidze sie wzmacniają
» 28 lipca 2013, 14:09 #22
Abrakadabra: Musimy kupić kogoś kto ma dobre średnie w fifie, żeby nam się lepiej grało w "14" naszym Manchesterem.. A już tak serio to obstawiam że żaden klasowy zawodnik w tym okienku do nas nie przyjdzie. Minął miesiąc, a my nikogo nie kupiliśmy, a zawodnik który już jechał na testy w ostatniej chwili przeszedł do bayernu i jeszcze się okazało że trener się nim w ogóle nie interesował, także cud, miód i orzeszki. Tym składem w nadchodzącym sezonie mamy marne szanse z city, chelsea i patrząc na wzmocnienia nawet z liverpoolem..
» 28 lipca 2013, 14:00 #21
JacexMU: Tylko nie zapominaj, że Moyes jest dopiero miesiąc trenerem, po co ma kupować jakiegoś zawodnika, który jest gwiazdą, ale nie pasuje do zespołu i nie będzie grał tak jak w poprzednim zespole, jest to wtedy zupełna niewiadoma. Fabregas najwyraźniej bardzo mu pasuje do jego "układanki" skoro bardzo się na nim uwziął, chyba, że to tylko jego zagrywki. Po drugie Thiago powiedział, że nikt z Manchesteru się z nim nie kontaktował, więc nie jechał na żadne testy medyczne... -.-
» 28 lipca 2013, 17:29 #20
MakaveL1112: dawać fellainiego
» 28 lipca 2013, 13:59 #19
kuba711: Transfery przydałyby się, ale irytujące jest to jak ceny poszły do góry. I nawet trochę się cieszę, że United nie bierze (przynajmniej na razie) udziału w kupowaniu byle piłkarza za min 30mln. Real ma (podobno) w przyszłym tygodniu złożyć ofertę za Bale'a : 110mln+DiMaria i Coentrao. Gdyby to okazało się prawdą to to jest jakaś patologia(z całym szacunkiem do wielkich umiejętności Garetha'a). Wierzę, że przed końcem okienka uda się ściągnąć klasowego środkowego pomocnika nie ładując ogromnych pieniędzy. I to nam powinno wystarczyć.
» 28 lipca 2013, 13:54 #18
witko: Nie pisz bzdur... Ta oferta (która pojawiła się oczywiście TYLKO w brukowcach) ma wyglądać inaczej. 51 mln funtów + Di Maria i Coentrao.
» 28 lipca 2013, 14:19 #17
FanUnited69: Tottenham zrobiłby świetny interes jeżeli by to wypaliło, bo taki Coentrao to zjada na śniadanie Assou-Ekotto, a Di Maria wypełniłby lukę po odejściu Bale'a. Mogliby się jeszcze wzmocnić nieźle za te 51 mln, słyszałem że Soldado chcą kupić. Dzięki tym transakcjom wyrównaliby swoją kadrę i mogliby realnie powalczyć o LM
» 28 lipca 2013, 14:42 #16
Taurus: Szyyyciej, człowieku :D
» 28 lipca 2013, 13:43 #15
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2013 13:30

No niestety Panie Moyes, ale na transfery City, Chelsea, Totten czy nawet takiego Live musimy w jakis sposob odpowiedziec..., chociazby Fellainim.

,,ale obecna kadra i tak jest dostatecznie dobra'' martwia mnie tylko te slowa, oby Moyes nie zadowolil sie Clevem i Ando ;d
» 28 lipca 2013, 13:28 #14
Johnyys: Wszyscy psioczą na Cleva... a już nikt nie pamięta jak było z Evansem. 2 sezony temu wszyscy bali się o wynik meczu, jak widzieli Johnnego w 1 szym składzie...a teraz? Spójrzcie jak dojrzał i przeobraził się w świetnego obrońcę. Wniosek? Nie skreślajcie Cleverley'a tak szybko.
» 28 lipca 2013, 14:17 #13
Diabelred: Dla mnie Clev to material na solidnego rezerwowego nic wiecej. Pokaz mi ktory srodkowy pomocnik w topowym zespole podaje pilki do tylu badz najblizszego partnera?
» 28 lipca 2013, 15:24 #12
Petrus147: Pogoba też był niedobry,sprzedaliśmy go i okazuje sie wielkim talentem , podobnie moze byc z Cleverley'jem. ale ando to już co innego
» 28 lipca 2013, 21:03 #11
Li4kim: I w końcu padło "obecna kadra i tak jest dostatecznie dobra"... teraz jak transferów nie będzie WCALE zawsze Moyes może powiedzieć że od początku mówił o wystarczająco dobrej kadrze i w sumie to wzmocnienia nie były potrzebne.
» 28 lipca 2013, 13:09 #10
TraN: A nie jest? Bardzo dobra obrona, świetny atak, genialny bramkarz, skrzydła dobre, tylko ostatni sezon bez formy. Środek pola może nie jest na miarę innych potęg piłkarskich, ale ogólnie też źle nie jest (szczególnie, że mamy Carricka). Jest dokładnie tak, jak Moyes mówi- potrzeba wzmocnień, nad którymi pracują, ale kadra daje radę.
» 28 lipca 2013, 13:38 #9
reddevil1990: nie czepiajcie się słówek bo to nie ma sensu. mamy dobrą kadrę ale na środek pomocy musi ktoś przyjść i przydałby się jeszcze jeden solidny obrońca np Garay i starczy
» 28 lipca 2013, 13:55 #8
Damianos500: nooo bardzo ciekawe.. Mamy kilka dni na Afro więc brać go póki można.
» 28 lipca 2013, 12:58 #7
djjony: Z jednej strony nie oczekujmy że nowy trener i odrazu dostanie kase na transfery , z racji ze przyszedl niech posklada ta druze z pilkarzy ktorych ma , nie ukrywajmy , nie mamy co narzekac ludzi do gry mamy dobrych , poprostu trzba to poskladac w kupe i bedzie ok.Z drugiej strony oprocz Fabregasa i Bale kogo mamy wziasc..??nie ma wedlug mnie ciekawego gracza jak na ten moment , popatrzmy ze Fabregas nie jest juz mlody i wydawac za niego 40 mln to blad.
» 28 lipca 2013, 12:57 #6
Damianos500: Mamy dobrą kadrę? nie mamy środka pola.. Anderson ma przebłyski,ale ciągle kontuzje. Clev to ciągle "młody talent",ale jest poprostu za słaby. Środek trzyma nam Carrick ,a dalej długo nic. Nie mamy nawet dla niego zmiennika. Skrzydła też słabo. Jest Zaha super,Young kontuzje,Antek miejmy nadzieje,że odzyska formę,a Nani ciekawe czy zostanie. Nie jest tak kolorowo.
» 28 lipca 2013, 13:01 #5
Li4kim: Damianos500 dobrze gada, polać mu!
Jak dla PRIORYTETEM jest wzmocnienie środka i co do tego nie ma żadnych dyskusji, następnie skrzydła, które zawsze były domeną United, a teraz są w opłakanym stanie. Ataku (o ile Roo zostanie) nie ma co ruszać. Obrona... tutaj też mamy sporo możliwości, ale za Garaya się nie pogniewam. Bramka wiadomo Super David. Tak więc podsumowując: WZMOCNIĆ POMOC PANIE MOYES BO ODPADNIEMY W WALCE O MAJSTRA JUŻ W PRZEDBIEGACH.

PS. I nie piszcie że w poprzednim sezonie takim składem wygraliśmy mistrza bo Chlesea/City/Arsenal/Totki/nawet śmieszny Liverpool się wzmacnia, a my stoimy w miejscu.
» 28 lipca 2013, 13:15 #4
Diabelred: Li4kim, Ars bym wykreslil, ten ich Sanogo to taki nasz odpowiednik Varel,czyli zadne prawdziwe wzmocnienie ;)
» 28 lipca 2013, 13:24 #3
witko: Fabregas nie jest młody? Ma 26 lat, czyli pewnie 6 solidnych sezonów przed sobą...
» 28 lipca 2013, 14:25 #2
Jakniejaktak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2013 09:00

"PS. I nie piszcie że w poprzednim sezonie takim składem wygraliśmy mistrza bo Chlesea/City/Arsenal/Totki/nawet śmieszny Liverpool się wzmacnia, a my stoimy w miejscu. "

Li4kim wzmacniają się jak co sezon, a my jak co sezon będziemy walczyć o mistrza bez względu na to kto do nas dojdzie.
» 29 lipca 2013, 09:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.